Hirdetés
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
758 hozzászólás
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/hattat-285s-classic-adblue-mentes-traktor/h_7453911?ref=5ff86a98
Válasz olahdavid77 #750. hozzászólásáraSzia
A kapcsoló működése. Az egyik végső állapotban kioldja a kuplungot, középre kapcsolva hirtelen indít majd gyorsan a túlsó végállásba kapcsolva( legjobb emlékezetem szerint, itt nem is rögzül a kapcsoló) és folyamatosan nyomva tartva pár másodpercig indít finoman. Majd a kapcsolót elengedve automatikusan középső állásba áll.
Ezen felül a fülke alatt, bal oldalon található szelep tömbön van mód a TLT és a kuplung állításara is. Ennek menetét a kezelési jól leírja.
Üdv Tamás
No szétszedtük felülről a felezőváltót, a gumiharangot lefogató fém konzol 2 csavarja volt fellazulva, emiatt olyan lötyögése volt oldal irányba, most viszont épp csak kicsi lógása van, ez majd meg lesz csinálva a másik két váltókarral is, kapott zsírsparyből rendesen.
Most még nem könnyen megy, de már messze könnyebb mint ezelőtt, valamint az irányváltó is mintha könnyebben járna.
Válasz olahdavid77 #753. hozzászólásáraSzőlészeti Szarvasjánoson gyárilag fordítva kötötték be az elektrohidraulikus kapcsoló szelepet,megcserélték a két csövet és azóta úgy működik ahogy kell. Hirtelen indult és lassan állt le. Pár kardánt taccsra vágtak mire rájöttek.
Válasz olahdavid77 #753. hozzászólásáraSzerintem zsír sprayre gondolt.
Válasz attila74 #752. hozzászólásáraNa akkor a váltókarok zsírzására ránézek, amit megtaláltam zsírzó gombot, az eddig mindig kapott zsírt ahogy illik.
A TLT-vel nekem konkrét az a bajom, ugye felém van a kapcsoló mikor a kart benyomom 540-be, és akár lassan, csak középre billentem, akár gyorsan át a túlvégére a kapcsolónak, mindig nagyot ránt. Nem tudom ott pl kábelezési hiba előfordulhat e.
A könyv amit kaptunk az egy törökről lefordított valami, nem tudom neked/ nektek is ez van e, de ez a fordítás miatt nem sok mindent használ, sokesetben csak magyarázza a semmit.
Köszönöm szépen az eddigi segítséget is!
Válasz olahdavid77 #750. hozzászólásáraA váltókarok gömb csuklós részét zsírozd le, fülke felől, a gumi porvédő alatt, kicsit szét kell szedni.
A tlt, meg a kuplung rá segítő állítható, a bal lépcső mögött.
Amit kaptál könyvet benne van, miként.
De nem nagy dolog.
Válasz olahdavid77 #750. hozzászólásáraLehet ehhez már hozzáértő szervizt kéne hívni. És csak akkor fizetni nekik, ha meg is oldották a gondokat.
Sziasztok,
Családban van egy T4100, 13 ha szőlőt művelünk vele, épp a napokban kerül bele az 1800 üzemóra, viszont lenne egy két kérdésem.
A felező váltó olyan nehezen megy, szabályosan erőszakolni kell, hogy rövidből hosszúba betegyem, egy véletlen folytán sikerült a kettő közé kirakni, ment, fogott, de olyan jelenséget produkált, mintha elcsúszott volna a kuplung olyan istenesen. Másnak is szorul a felező? Az elektromos kuplung (kis pöcök a váltókarok hátulján) használatával mennyire ránt/ csattan nagyot amikor fokozatot váltotok? Az tűnt fel, ha épp nem azon a sebességen van, ami szinte alapjárati, akkorát csattan, vesém leszakad.
Valamint a TLT vel kapcsolatosan lenne még egy kérdésem, ez a háromállású kapcsoló nem túl logikus. Tudtommal lehet finoman, illetve hirtelen indítani, de minden létező lehetőséget már kipróbáltunk, mégis hirtelen indít, ezt előbb utóbb a permetezőnk ventillátora fogja megszívni, akkorát ránt a gépen is. Ti hogy kapcsoljátok be a kardánt, hogy finoman indítson, mi a folyamat?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv,
Dávid
Válasz SzikiSzokeveny #746. hozzászólásáraInkább az akkugyárba menjen,ott 830/hó.Csak azt nem értem,hogy a mélyszegények ezt miért nem vállalják be.
Válasz Ohaza63 #745. hozzászólásáraHavi 25 nap 8 órájával, az netto 400000. Gondolod sokkal többel kiszúrják a szemét ?
Válasz hattatszerviz #742. hozzászólásáraÜdvözlöm! Lehet tudni honnan száll ki? Melyik településről?
Válasz Ohaza63 #745. hozzászólásáraSzabadföldi kertészetbe napszámos 3500ft + napi egy meleg kaja. Erre mondta a tulaj, hogy jövőre beveti kukoricával és inkább elmegy ő is napszámba.
Válasz mtz1221 #744. hozzászólására2.000 Ft os órabérért nem olajozza össze a kezét.
Napszámos sincs ennyiért, dinnyét dobálni.
Amikor egy kőműves mester és segédje is hasonló bérért dolgozik, a mérnöki óradíj pedig 50.000 Ft/óránál kezdődik.
Öt éve egyik nyugdíjas BM es tiszt ismerősöm Fejér megyében 15.000 Ft/órabérért pakolta a betonkeverőt (1 cement+3 sóder)
Válasz hattatszerviz #742. hozzászólásáraRemélem azért az alkalmazott is elkap belőle 2000/óra+áfát.
Válasz hattatszerviz #742. hozzászólásáraKöszönöm. Akkor magad uram lesz ebből..
Válasz trikolor5 #741. hozzászólásáraÜdvözlöm! A helyszíni javítás díja 10.000ft+áfa/óra, a kiszállási díj 220ft+áfa/km.
Válasz hattatszerviz #740. hozzászólásáraMennyi a helyszíni szervizelés? Óradíj? Kiszállás?
Hattat és MTZ traktorok helyszíni szervizelését és gyári alkatrész-ellátását vállaljuk több mint 10 éves tapasztalattal és a Hattat gyárban szerzett továbbképzések elvégzésével.
Szervizesünk azóta végzi a Magyarországon és Szlovákiában is újonnan eladott HATTAT traktorok garanciális és garancián túli javítását, mióta Magyarországon is kapható ez a márka.
Elérhetőségeink:
email: hattatszerviz@gmail.com
Tel: +36701675744
+36701654348
Válasz Sanyi! #720. hozzászólásáraSzia szivattyú gyári cikkszáma 1PN/1PN/103 de most már megváltoztatták mostani cikkszáma 1PN/1PN/213
A cikkszám bele van ütve a szivattyu oldalába csak le van festve.
Válasz mitiii #722. hozzászólásáraSzia tudom javasolni az agip multitech 10w30 olaját, ez is jó bele.
Tisztelt Fórumtársak!
A Lakkos Kft régi szervízesével (akinek 9 évnyi szervízes tapasztalata van a HATTAT traktorok javításában és 6 oklevele van a Hattat gyár saját szervízképzéséről) szeretnénk segíteni a traktorok szervízelését és alkatrész utánpótlását!
Bárkinek bármi kérdése vagy igénye merülne fel ezzel kapcsolatban kérem keressen bátran!
email: hattatszerviz@gmail.com
tel: +36-70-167-57-44
Sziasztok! Olvastam itt lentebb, hogy alapjárat gondnál az adagoló adta meg magát. Nekem azt csinálja a 4075-ös, hogy meg meg áll, vagy ha elindul akkor nem egyenletes az alapjárat, inkább felpörög-visszaesik. Korábban volt hasonló, amikor a kuton vizes gázolajat kapott, de most nincs a szeparátorba víz és a gázolaj is tisztának tűnik. Van valakinek ötlete? Köszi előre is.
Válasz mtz1221 #732. hozzászólásáraNem lesz egyenlőre piaszkálva.
Válasz mtz1221 #732. hozzászólására
Nekem van ....de csak 500 uó nál járok úgy hogy meg nincs sok tapasztalatom vele....
Válasz barkaspisti #731. hozzászólásáraMajd ha meglesznek az elveszett lovak keresve, akkor lájkolj
Válasz mtz1221 #729. hozzászólására Basak 2110 4.4 van
Válasz bazsoadrian861 #726. hozzászólásáraNekem Baska 2110 van .
Válasz bazsoadrian861 #726. hozzászólásáraItt nem kedvelik a deutz motor miatt. Néz rá a nagy basakra, ott talán még a 4.4es perkins van.
Válasz mitiii #722. hozzászólására Agip 10w30 UTTO hajtómű való bele, vagy ennek megfelelő, a szervíznél dolgoztam mi ezt használtuk
Válasz mitiii #722. hozzászólásáraÉn ezt használom a Valtra specifikáció miatt Hattat T4100-ba.
Sziasztok. Valakinek van Armatrac 1254 lux traktora? Vagy ha tudnátok véleményt mondani róla nagyon megköszönném.
Köszi a segítséget!
Válasz mitiii #722. hozzászólásáraAPI GL-4 et nézd\keresd. Egyfac hogy 80asnak 10w-30 vagy uttonak nevezik.
Válasz mitiii #722. hozzászólásárahttps://www.olaj.hu/Mannol-2701-20-Multi-Utto-WB-101-hajtomu-es-hidrau?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA0PuuBhBsEiwAS7fsNYVFAKqUfA-2ttSk1bttkrSrwh7J6W8e287MXe-pbn6j-OZVlghD_xoCu_0QAvD_BwE
Sziasztok! Cserélt már valaki Hattat traktorban váltó és hidraulika olajat? A gépkönyv szerint 50 liter Donax TD SAE 10w-30 kell bele. Ahogy néztem ez Shell olaj és aranyárban mérik, ráadásul nem is lehet kapni akárhol. Valakinek vmi alternatíva?
Válasz Sanyi! #720. hozzászólásáraDrótkefézd meg rendesen a végét.
Sziasztok!
Hattat A100 szériához milyen hidraulika szivattyú kell, sajnos nincs rajta gyári azonosító és hol lehet kapni nem horror áron?
Köszönöm a válaszokat!
Tisztelt kollégák érdeklődni szeretnék hogy a szervíz villás kulcsot hogy tudom eltüntetni olajcsere után T4110 trakin. Köszönöm a segítséget.
Válasz mtz1221 #717. hozzászólásáraKöszi, igen én is erre jutottam. Van gépkönyvem ami úgy fogalmaz, hogy "eressze le a vízszivattyút úgy hogy több fordulatot tesz a motorban, amint a leeresztődugók eltávolításra kerülnek". A robbantott ábrán a leeresztődugó megegyezik a képen látható felső csőcsatlakozóval, amire a gumicső megy rá bilinccsel . Ennyit a pontos fordításról...
Válasz mitiii #716. hozzászólásáraInditsd be, és fordulj vele eggyett. Nem lesz annak 1 perc alatt sem semmi baja. Az a vicces én sem találtam az arma motorján sem leeresztő csavart.
Sziasztok!
Tud nekem valaki abban segíteni, hogy a hűtőfolyadékot a motorból és a szivattyúból hogy tudom leengedni. T4075-ös modell, Perkins motoros 4,4-es TDI. A mellékelt képen látható a két vízcső bekötés, ha gyújtáson bekapcsolom a fűtést vajon kilöki? Vagy rá kellene indítanom, hogy 1et-2öt forduljon a motor és úgy kifolyik. Alul a hűtő és a szivattyú között található vastag vízcsövet természetesen már levettem és a nagyja kifolyt, de ahogy mértem a 15,5 literből kb 13 jött ki. Köszi az építő jellegű segítséget előre is.
Válasz armatrac #713. hozzászólásáraValószínű hogy öntől rendeltem. Várom a rendelést. Köszönöm.
Válasz mtz1221 #710. hozzászólásáraVan jópár hatat biztosan it a faluba is van két t4110.
Kérdés esetén keressenek bizalommal! +36-30/144-1070 vagy armatrac@armatrac.eu elérhetőség bármelyikén.
Üdv Armatrac Hungary Kft
Üdvözletem mindenkinek!
Bárkinek bármilyen Hattat alkatrészre szüksége van keressen minket bizalommal. A, T és Compact szériához rendelkezünk raktárról több mint 3000 különböző gyári pótalkatrésszel, ami nincs azt rövid határidővel beszerezzük közvetlen a gyártótól. Igény szerint bármilyen javítási munkát is vállalunk, legyen szó egyszerűbb karbantartás elvégzéséről akár teljes váltó felújításig, több mint 10 éves tapasztalattal Hattat traktorok terén.
Üdv Armatrac Hungary Kft.
Eddig mindent be tudtam szerezni a Lakkos nélkül. Perkins, Valtra, Bosch az alkatrészek nagy része csak a gyáriszám kell. Amelyik mechanikus mint a t4075 pl ahhoz még nagy szakértelem sem szükséges.
Válasz paco #709. hozzászólásáraÚjvidéken van minden. Sokk hattat el lehet nálatok adva ??? Kell egy alkatrészes céget alakítanom a végén, itt a határhoz közel.
Nem veszik fel a telefont valami van A szervizes is csak igerget. Alkatrész se lesz az fasza lesz.