Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Grubber új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
758 hozzászólás
Itt a környékben van 3 is egy A70/A90/A110-es. Kivácsi vagyok,hogy mit fognak bírni. A 110-es alaposan meg lesz kérdezve,illetve az összel már kapott a magyarok istenétől. Tehát a referencia kérdés nem lesz gond. Azt tudni kell,hogy a két nagyobb már a javított szériából került ki. A 70-es már 1000 óra felett jár másfél év alatt,és hajtja boldog,boldogtalan.
A szomszédban van egy. Szar. Sok a probléma vele, drága az alkatrész, és még nehéz is beszerezni.
Van már valakinek tapasztalata a gépről?
Most láttam a Hattat traktort Ursus felirattal
http://www.youtube.com/watch?v=xGmPXt6YOHU
Válasz #254. hozzászólásra
Ez vajon milyen traktor, mert kínai írásjelek vannak a falon?
Válasz #254. hozzászólásra
Jól mutat így ez a szekér.
Van már valakinek tapasztalata a Hattatról?
Bomr
Válasz #252. hozzászólásra
Ne kiabálj már velem.
Na jóccakát. Aludj fekve. Pás
Válasz #251. hozzászólásra
Ugy bakki h. van szájuk oszt füledbe orditják a tapasztalatokat
Válasz #250. hozzászólásra
Hogy számolsz be akármiről, ha nincs személyes tapasztalatod?
Válasz #247. hozzászólásra
Majd emberek teszzzzzzzzzzzzzztelik
Te meg beszámolsz itt a eredminyekrül
Igy terveztem el ......
Válasz #248. hozzászólásra
jah
Válasz #246. hozzászólásra
várjá
milyen kar mit csinál?
kintról emeltetni vagymi?
Na nem húzom le mert ilyenünk lett...
Hát nem tudom megéri-e a majd 10 millát de remélem nem áll meg 1000 üzemóránál
Hát biztos szuper minden másra, de a szőlő művelésre... Nem tudom, nekem oda túl nagy monstrum.
Viszont kispórolták a gombnyomásra működő hidraulikát...
Helyette egy kis kar van ami eléggé el van dugva a kerék mellé. Ekézéskor ez elég ,,balesetveszélyes,,
Válasz #244. hozzászólásra
mint első komoly érdeklődők megkaptátok ingyen
nyugodtan mond el ........
Most azon agyalok, hogy mi jót tudnék róla mondani
Válasz #241. hozzászólásra
hát figyed
eddig a nemnők is ilyesmi jellemzéseket adtak-------
jól jellemzel mitagadás hiteles vagyol
Válasz #240. hozzászólásra
Ő még nem is látta... Nem volt rá alkalom.
Válasz #239. hozzászólásra
Dolgoztam is vele...
Nekem annyira nem szimpi.
Nem értek hozzá, de mikorra beszállsz van rajtad 3 lila folt mert levered a kezed lábad.
Az MTZ-nek kisebb ív kell a forduláshoz.
Vagyis neki szűken elég a 7 méterek kiforgó, de lehet azért bénáztam mert NŐ vagyok
Válasz #238. hozzászólásra
Na majd Futika megrúgatja vele a birtokot, és tud róla összehasonlitó véleményt irni róla .
Válasz #238. hozzászólásra
Fatert nemkérdezted?
Lehet csak a birkaszarból kigyurni az oxigént lesz a feladata....
Válasz #237. hozzászólásra
Márha traktornak lehet nevezni...
Ide parasztok---- Móni faterja vett 6 traktort......
Bárcsak azt vett vóna mi Mónyi?
Tehát 6 tattot.....
Válasz #235. hozzászólásra
Akkor ott a Fendt se lesz jó. Marad a 82-es.
Válasz #233. hozzászólásra
Azért gondoltam, mert az idősebbek szoktak kifogásokat keresni az új dolgokkal kapcsolatban, és inkább nem vesződnek, visszaülnek a megszokottba.
A képekről nekem úgy tűnik, az MTZ orra magasabb, mint a Hattaté.
Válasz #230. hozzászólásra
Fogadjunk, hogy idős ember a tulaj.
Válasz #230. hozzászólásra
Miért nem lát ki belőle? Egyébként én ültem benne Etyeken,de sztem kényelmetlenül kicsi a fülkéje.A kilátás sztem nem rossz.
Válasz #227. hozzászólásra
Így már egy kicsit csalódás. Nem hiába majdnem fele, mint a Valtra. Tulajdonképpen van egy jó alapjuk, de a többi már csak attól függ, hogy milyen minőségben gyártották le az alkatrészeket hozzá!
Válasz #227. hozzászólásra
Igen ez is szerepel a honlapjukon az előbbiek előtt. Mondjuk hogy milyen a minőség az nem
A Hattat 2003-ban még Román UTB licenceket gyártott HATTAT UNIVERSAL néven a motor kivételével mindent ők csináltak a motort a Románok-tol vették.
Most is gyártanak tömegével a régebbi Olasz Fiatokhoz és a Román UTB-hez alkatrészt.
Nekem van FIAT 850 traktor és vásároltam hozzá ilyen alkatrészt szép fényesen barnára le volt mázolva de olyan gyenge minőségű anyagból hogy az már pofátlanság.
Együtt működési megállapodás Valtra és Hema Endustri között 2003-ban.
Valtra 100 és "A" típusok gyártásának kezdése 2004-ben.
(Állítólag) 2007 óta csak a Hema leányvállalata a Hattat Tarim gyártja a Valtra A típusokat az egész világon.
2006-ban megkapta a Hattat Tarim a licence-t hogy saját traktor típust gyárthasson a Valtra A alkatrészeivel az első prototípusok 2007-ben készültek el.
Forrás a Valtra.com és a hattattarim.com oldalak.
Válasz #224. hozzászólásra
ott a pont
Válasz #223. hozzászólásra
na ja de a kubota bőven 10 nokiásdoboz fölött van ,ez meg bőven alatta,jó nekem se kéne míg nem látok egy 5-6000órát lefutott példányt
Őszintén a Japánokban még nem csalódtam....ha választani kellene akkor KUBOTA a HATTAT még egy kicsit várhat
Válasz #219. hozzászólásra
miért a többi haasonló traki hány mázsa ,szerintem e-körül van mind
Válasz #219. hozzászólásra
Függesztett eszközzel kéretik előre hajolva vezetni, fronthidóssal meg hátra dőlve.
Válasz #218. hozzászólásra
A Valtra az Valtra, a Hattat meg Hattat vagy ahogy tetszik.
Fele árért senki ne gondolja, hogy annyit bír majd, mint egy Valtra, de azért jó alkatrészeket használtak fel benne, de ettől még nem Valtra.
102 lovas Hattat 42q felsúlyozva +1-2q vezető és utastársa.
A nagyobb teljesítményű, és a legújabb technológiai fejlesztéseket termelni, mint bármely más Valtra traktor sorozat Inc., Finnország. kezdeményezte a tárgyalásokat a társasággal, és egy szándéknyilatkozatot kelt 2002/02/07 kalligráfus Mezőgazdasági Kft. A Valtra traktorok Törökországban termelni; VALTRA tartozó alkatrészeket a cég és teljes traktorok vagy mezőgazdasági vontatóval A Beszerzési kalligráfus tervezett.
Valtra Inc. 2003/09/27 végén a beszélgetés és a levelezés. a "Műszaki együttműködési megállapodást" írt alá.
A megállapodás értelmében kalligráfus Mezőgazdasági Kft. VALTRA 's lesz a kizárólagos forgalmazója a Törökország és Valtra traktorokat a Valtra mezőgazdasági kereskedelem márkanév alatt Törökországból származott a hazai piacra termelő létesítmények és Çerkezköy eladja néhány török köztársaság.
Szintén összhangban előállított által jóváhagyott normák Valtra "A" sorozatú Valtra traktorok Inc. VALTRA kivitték. kerül forgalomba világszerte értékesítési szervezet révén. Sőt, november 13, 2007 egyetértésben HATTAT MEZŐGAZDASÁG, a 2008 augusztusában a világ egyetlen gyártója a traktorok gelinecektir Valtra A sorozat.
A befejezése a szükséges szerelési és a termelési eszközök 2004 júniusában, mielőtt a "100" sorozat VALTRA traktorok, majd az "A" sorozatú VALTRA traktorok gyártása és értékesítése megkezdődött.
Hema ipar által az átviteli / differenciál / hátsó tengely / hidraulikus felvonók és hidraulikus berendezések használata a teljes egység 2006 márciusa óta az "A" sorozatú Valtra traktorok már felgyorsult a termelés, a "100" sorozatú traktor termelés leállt. Eközben, Finnország, import és az értékesítés a magasabb lóerős traktorok folytatódott.
Kalligráfus mezőgazdasági üzemek "A" sorozatú traktorok VALTRA, 74, 88 és 98 LE hatásköre; cab / klíma, vagy védelmi állítják elő, mint a tető. Ezek a traktorok használják az átviteli / differenciál / hátsó tengely / hidraulikus emelő teljes egység, hidraulikus szivattyú, hidraulikus szelep, hidraulikus fék főfékhenger, és minden más hidraulikus berendezések, húga cég Ipari Hema biztosítja.
"Technikai együttműködési megállapodás" fogják előállítani és Valtra Inc. létesítmények rendelkezéseivel összhangban a mezőgazdasági kalligráfus. vállalatnak kell kiadni "A" sorozat VALTRA traktorok, megállapodást írt alá a felek között 2007/11/13.
Rendelkezései szerint a jelen szerződés: Beginning 2008 augusztusában, kalligráfus Mezőgazdasági Çerkezköy létesítmény "A" sorozatú traktorok VALTRA befejezni lesz a világ egyetlen termelési központja.
Másrészt, ismeretekkel rendelkezik mérnöki és gyártó létesítmények teljes a "kalligráfus" márkanév alatt, és az első prototípus egy új traktor sorozatgyártása kezdődött a munka a típus-jóváhagyási dokumentáció szükséges az augusztusban 2006-ra készült.
A tárgyalás után szükséges munka a hónapban 2007 májusában a sorozatgyártás megkezdődött.
HATTAT "A" sorozat néven traktorok, Valtra 's 55 és 75 befejezni a hazai piacon, az alacsonyabb lóerős HP 4X2 és 4X4 hajtás és a védelmi erők araklğında tartják fedett. A sorozat, taxi / légkondicionált, és megkezdte kell előállítani 2010 májusában változata az új design.
Törökországnak szüksége van egy alacsony fogyasztású piacon, de kevésbé képesek felvenni a versenyt az alacsonyabb árú gyártási munkát egy új traktor sorozatot 2007 májusában kezdte meg.
HATTAT "H" sorozat, ezek a traktorok nevezték el az első prototípus elkészült és megtette a szükséges típus-jóváhagyási bizonyítványokat, a sorozatgyártás márciusban kezdődött 2008.
HATTAT "H" sorozatú traktorok, 45, 58 és 65 LE 4X2 és 4X4 által vezérelt erők a tető épült védelmet.
HATTAT "H" sorozat, minden kényelmi funkció által igényelt, de a kis kiegészítő, közepes teljesítmény szinten versenyképes eladási ár a piacon, mint egy traktor típus került sor.
Bond szerint hazánk a világ minden tájáról naponta - kert - gyümölcs gazdálkodás egyre nagyobb jelentőséggel bír.
Mérési ilyen típusú termékskála a mezőgazdaságban használható, mint egy kicsi, erőteljes és könnyen irányítható, de hozzá egy speciálisan felszerelt traktorok BCS SpA, az olasz cég Ferrari márka traktorok november 13-án 2007 ez a cég egy "Üzletépítői megállapodást" írt alá.
A megállapodás értelmében kalligráfus mezőgazdaság, a kizárólagos forgalmazója a Ferrari traktorok Törökország. A 2008 első hónapjaiban a behozatal és a traktorok értékesítését kezdte ezt a márkát ..
FERRARI traktorok, 26, 35, 38, 46, 64, 84 és 92 LE hatáskörrel rendelkezik, különösen a kötvény - célja, kertészeti, kisméretű, de a traktor típusa többcélú és többfunkciós.
A sorozat traktorok fejlett HATTAT 2009 augusztus, 2009 novemberében HATTAT Egy sor új traktorok 102 LE-ig 48 LE-ig Çerkezköy / Tekirdag jelenleg létesítményekben gyártott.
Készült 48 HP 75 lóerős HATTAT A 50 (Compact), HATTAT A50B (Kerti), HATTAT A 60 (Compact), HATTAT A 60 B (Kerti), HATTAT A 70, A 80 HATTAT hazai traktor piacon vette a helyét, mint a hat modell traktorok . 65 LE-ig 102 lóerős, míg az új HATTAT A sorozatú traktorok értékesített a tengerentúli piacon.
Lengyelországban a tengerentúli piacon mindössze két hónappal az év és az év a traktor fülke Formatervezési Díjat. Ellentétben a hazai piacon a külföldi traktorok HATTAT A 90, 100 és HATTAT HATTAT összesen 9 új modellek, többek között egy 110 high-tech traktor adta a világnak traktor piacon. Egy sor új traktorok HATTAT tágas belső tér, nagy emelési teljesítmény, modern design, egy rövid időre elérte a magas eladási számok.
Mint már fent röviden, UNIVERSAL, VALTRA, HATTAT "A", HATTAT "H" és a különböző hatalmi tartományok FERRARI, traktorok különböző típusú és jellemzői a termékskálánk befejeződött. Így széles skálán mozognak, a lehetőségek és az ügyfél kívánságait képes kielégíteni a legmegfelelőbb terméket.
Amely széles körben használják a mezőgazdasági üzemekbe "mezőgazdasági berendezések" világ vezető gépgyártók, hogy megfeleljen a törekvéseit, "forgalmazási megállapodások" írták alá.
Kalligráfus mezőgazdaság jelenleg POETTINGER, WELGER, és a különböző mezőgazdasági vállalkozások által gyártott berendezések Törökország Forgalmazó Orkel állam.
Mellett a termelési és értékesítési traktorok, mezőgazdasági gépek kereskedők is hatásos a piacon. Válasz #210. hozzászólásra
Válasz #215. hozzászólásra
Megelőztél.
Válasz #214. hozzászólásra
Asszem itt a válasz. Bár lengyelül nem tudok, a Google fordítót meg ugye ismerjük...
Hattatról egy szó se...
Válasz #214. hozzászólásra
http://farmtrac.eu/products/view/10
A gyártó honlapja valahogy hitelesebbnek tűnik.
Most akkor melyik az igazi:
1. Év traktora Lengyelországban 2011-ben
2. Év traktora Lengyelországban 2011
Válasz #212. hozzászólásra
De ezek korábbi típusok licenszelt gyártásai, nem?
Válasz #210. hozzászólásra
törököknél minden lehetséges ,ott a jcb álca hidromek,a temsa(MAN)busz,ottosan(ford tranzit)sorolhatnánk
Válasz #210. hozzászólásra
Amúgy honnan származik ez az "éjjeli műszakban készülő török Valtra" sztori? Kereskedő állítja ezt?
Csak kíváncsiságból néztem be ide, de mennyi szamárság megy itt...
1, Nem hiszem, hogy azonos lenne a Valtra A sorozattal, tudtommal a Valtra nem gyártat sehol. De ha mégis, Európában nincs második műszakos gyártás, ha győrben "Puli Nova" néven gyártanának akár csak 1 db. Audi TT-t is, az összes többi gyártó is másnap pakolna, és menne innen. Ez nem fér bele. Az meg, hogy ráadásul a Finn minősségellenőrök ellenőrízzék??? persze ne már!
De ha valami folytán mégis: akkor miért nem egyezik meg semmilyen paramétere????
Az MTZ-t pedig soha nem fogja egy ilyen műanyag xar kiváltani, mert aki MTZ-t vesz, az ezután is ezt fog, aki meg másra vágyik, nem egy ilyen vacakra fogja cserélni! Arról már nem is beszélve, hogy ezek a könnyű traktorok (pl. Valtra A, John Deere 5M/5R, Fendt 200, és társai) sohasem fogják kiváltani az MTZ-t, mert egyszerűen nem olyan munkára tervezték őket. A lóerő megvan, de más adottságok nem!
No látom, dübörög a globalizáció majd kiderül a vallatás után csak legyen ki bevállalja ! Nálunk a beidegződött traki MTZ........JD-NH....és a többi (nyugati típus)Így az áttörés kicsit döcög !