Hirdetés
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
758 hozzászólás
Válasz #106. hozzászólásra
Van ilyen, persze. Máskor meg óriási szívás kerekedik a dologból. Szélsőséges példa, de van egy ismerősöm, aki vett egy használt traktort nem kevés pénzért. Kiment szántani, de a kezdő barázdát se tudta meghúzni, eltörött a főtengely a McCormickban. 12000 üó. volt benne.
Válasz #104. hozzászólásra
Igazából milyen gépet keresel ?
Válasz #104. hozzászólásra
Az én fergámat a magtár kft. adta el az szervizelte,és 10 évesen visszavásárolta.
Válasz #104. hozzászólásra
Hát ha ilyenkor télidőbe van időd nekifekszel az internetnek akkor lehet még magyarországon is jó állapotút találni ami mondjuk egy családi gazdaságba volt és nem inas hajtotta. Ha itthon nincs is akkor meg németország hollandia szerintem ott azért jobban odafigyelnek a gépekre és nincsenek túlhajszolva
Válasz #99. hozzászólásra
Mondjuk ti, akik komolyan értetek hozzá, jobban ki tudjátok szűrni a választékból a hulladékot. Viszont én félek a használt munkagéptől, mert azt látom, hogy nálunk bármelyik cégnél kitapossák a belét a traktoroknak, nem tartják be a szerviz intervallumokat, nem törődnek a gépekkel. Amikor meg csere van, akkor jön egy kereskedő, felvásárolja mindet, kipofozza, vissza pörgeti az órát, és rendszeresen karbantartott gépként kerül a piacra.
Válasz #102. hozzászólásra
De aki nem akar-tud szerelni,az inkább újat vesz.És igaza van szerintem.
Válasz #100. hozzászólásra
Féltengely csapágy volt törve.Irányváltó szinkrongyűrű csere,de a váltó motor továbbra is bontatlan.15 éves,10500 ü.óra.
Válasz #99. hozzászólásra
Amúgy én is így vagyok a ezzel ha lehet akkor egy jó állapotú használtat ha az új árához nézzük akkor egy nagyobb kategórát tudsz belőle megvenni ha nem akarsz nagyobbat akkor meg maradt egy rakat lóvéd De ha mindenki így gondolkodna akkor senki nem venne újat Úgyhogy aki újra vágyik az vegyen azt
Válasz #99. hozzászólásra
Nem cserélted azóta már a fél hátulját?
Mintha láttam volna bakon.
Válasz #98. hozzászólásra
Nem látod rosszul,de aki teheti,az cseréli menet közbe.Úgyhogy olyan nincs,hogy nemlehet jó használtat venni.Az én fergámat 10 évesen adták el.Nem azért mert valami baja lett volna.Csupán a cégvezetés azt mondta,mikor vette,ha 10 év múlva lesz támogatás,lecserélik.
Válasz #97. hozzászólásra
Most aktuális a gondolat ezért leírom. :)
Én azon szoktam gondolkodni, hogy van-e reális(!) esélye annak, hogy az ember jó állapotú, megbízható, hibátlan használt traktort vegyen?
Azért kérdem, mert ha én saját magamból indulok ki, akkor azt mondom, hogy én veszek egy 10 milliós traktort, használom 3-5-10 évig, az értékvesztés jelentős, de a gép hibátlan, nem kell vagyonokat rákölteni. Akkor miért adnám el? Van egy 20 éves traktorunk, amit újan vettünk. Eszembe nem jutna eladni, csak akkor, ha komoly javítás nézne ki hamarosan.
A traktor munkagép, ha megbízható, teszi a dolgát, akkor használom. Nem nagyon cserélik a traktorokat a divatnak megfelelően, ez nem személy autó. Rosszul látom?
Válasz #91. hozzászólásra
Én abba az árba,egy használt fergát vennék.
Válasz #94. hozzászólásra
Én is néztem a kiállításon,jó az ár-érték arány. Le a kalappal a törökök előtt. Az Mtz kiváltására ennél jobb nincs. Szerintem simán megéri az árát.
Válasz #93. hozzászólásra
Így van, az A90es intercooler nélküli, de mind turbófeltöltős.
Válasz #93. hozzászólásra
A difizárat elektromosan kapcsolja, kormány mozdulatra kikapcsol. Hirtelen ennyi ami eszembe jutott.
A Perkins, turbó intercooleres, valamelyik típuson nincs intercooler/90?/
Válasz #90. hozzászólásra
kösz :)
Az üzemanyag tartály a vázban,115 liter, a kuplung, s a váltó közt, a levegőrendszer utólagosan felszerelve, a kompresszor elektromosan fülkéből kapcsolható.A segédberendezések nem igényelnek levegőt.Az első tengelyt a váltón keresztül fékezi, állítólag olyankor bekapcsol a 4 kerék, s úgy.Mechanikus irányváltó, plusz még van egy kar ami szintén a sebesség fokozatokban segít. A karok magassága talán lehetne alacsonyabb.Van egy kolléga aki azt mondaná egyszerű mint a faék.Gyárilag beépített légkondi.Kíváncsi lennék rá munkában, hátha a tavasszal..valahol..Annak idején a Valtrától is idegenkedtek, azt is próbáltam, s végül Zetor lett, most meg.. majd látjuk...nézegetem még...
http://www.youtube.com/watch?v=uIzqQ27VR_c
Válasz #85. hozzászólásra
csak annyival emelkedett amennyi profitot szeretne a díler
bár szerintem a kiállitásos áron is volt már pár pengő haszon
Válasz #85. hozzászólásra
Igen a külső az csak segéd munkahenger a fő munkahenger a váltó tetejére van szerelve. A segéd nélkül 3250 kilót a segéddel 3750 kilót emel.
Típustól függő zajszint, elfértem benne, de munka közben lehetne látni, érdekes fülke elhúzható burkolat fölül üveg /lása fölülről a jó ISTEN ha ilyenben ülök/. Nem tudom a hátsó munkahenger milyen megoldás egy van kinn, de belül is van? Az ár a kiállítás óta emelkedett, de nem gyenge anyag minőségnek nézem. Megyek a gyerekért, majd utána.
Válasz #79. hozzászólásra
Válasz #81. hozzászólásra
Mesélj báttya,mesélj milyen?
Válasz #81. hozzászólásra
és?
ma próbáltam...
Válasz #78. hozzászólásra
Helló kollégák néztem a kiállításon a Török csodát nem semmi a gép , csak egy nem tetszik a fülkéből nézve jobb oldalt alul van egy kis légtartály .Annak a csővezetékét az első szárzúzásnál leszakítaná róla a kukorica szár!
Válasz #78. hozzászólásra
Mi igaz a Valtra rokonságból? Lengyelek meg vannak vele e
légedve?
Válasz #77. hozzászólásra
A perkins motort is ők gyártják. Kiküldik Angliába ahol lekönyvelik és visszaküldik a törököknek amennyit megrendelnek. Az összes 1100D- sorozatú motort ők gyártják a Perkinsnek.
Válasz #75. hozzászólásra
A Perkins motort kivéve minden saját fejlesztés ?
Válasz #74. hozzászólásra
Tavaszra, de minden telephelyen ki lehet őket próbálni.
Válasz #71. hozzászólásra
Csak annyi hogy a Hattat nem vásárolja össze az alkatrészeket, hanem maga gyárt le szinte mindent. Van öntödéjük, forgácsolóüzemük, hidraulikus elem gyár, motorgyár, és erőátvitel gyártó üzemük. Amit vesznek az pont a dizájn része, a fülke és a burkolatelemek, gumik.
Válasz #73. hozzászólásra
Mikorra várhatók az első átadások?
Válasz #70. hozzászólásra
Ha senki nem harap rá hogy lesz 4-5 darab 3-4000 üzemórás? :D Bátraké a szerencse, nyilván a később vásárlók drágábban tudják megvenni. Referenciát nem tudok adni csak olyat akik már rendeltek :)
Válasz #68. hozzászólásra
Jó, akkor mondjál referenciákat(Hattat tulajdonost),hogy egy kicsit megszemlélhessük élőben ,esetleg munka közben,nem kell ide feltenni ha titkos ,jó mail-ben is,előre is köszi
Válasz #66. hozzászólásra
De akkor mi igaz erre?
Válasz #68. hozzászólásra
Kíváncsi leszek a hosszabb távú tapasztalatokra. Szerintem addig senki nem harap rá, amíg nem lesz legalább 4-5db az országban ami elér 3-4000 üzemórát meghibásodás nélkül.
Válasz #68. hozzászólásra
Én nem bántani akartam a gépet ! CSak fel vázoltam hogy ha sikeres az együtt működés ! Akkor abból kijöhet egy használható dolog !
Válasz #67. hozzászólásra
Majdnem,inkább a műszaki rész.
Válasz #66. hozzászólásra
Te ki lennél ,kereskedő
Válasz #53. hozzászólásra
Ez mind igaz csak nem a Hattatra :)
Válasz #64. hozzászólásra
jó, csak a duplakereket le kell szedni,mert az már a szomszéd földjét taposná
Válasz #62. hozzászólásra
Akkor ez kell neki
Válasz #62. hozzászólásra
mit adnál el néki?
Válasz #60. hozzászólásra
Sanyi bácsi traktort keres,nem játékszert
Válasz #60. hozzászólásra
Stefánbátyja ad Sbátyjának haveri alapon hattat áron 55öst arra áldásom adom......
Válasz #52. hozzászólásra
Sanyibácsi!
Egy Mf5435-55-ös traki kell neked!
Hidd el ez volna a tökéletes!!! van benne kísérő ülés, egyszerű de kényelmes profi a váltója, igénytelen perkins motor, van súly is meg kráft is és éppen menne az arcodhoz.
Igaz ma szereltük az 5455-ös fergát, 2szezont letudott meg 2300 üzemórát és gondoltam jóidő van kicserélem a gázolajszűrőket rajta
(életében először...)
jövőhéten szórás!
Válasz #58. hozzászólásra
Nomeg az új gépre szánt pííz,suska,mani,della,lóvé!