Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Kukorica vetőmagok új
- Eke minden mennyiségben új
- Grubber új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Milyen traktort érdemes venni? új
- Agrártámogatások kifizetése új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
758 hozzászólás
Válasz mtz1221 #505. hozzászólásáraUgye az itt a kérdés hogy a kissebből csinálnak nagyobbat vagy fordítvaSanszos hogy az első eset az általánosabb
Válasz mtz1221 #505. hozzászólásáraAzert az új traktoroknál már ez nem pont így van szerintem a kisebbek vannak túlméretezve! Pl Styer profi 6145 cvt ugyan az mint a 115 mindenre!!!! Csak a vezérlőprogram más! Gondolod az sem megy el akkor sokáig? De ugyanígy van a 170-210es JD-knél is...
Válasz Ká01 #503. hozzászólásáraÜdv olvastam pár kommentet és láttam hogy tudna küldeni hattat a110 alkatrészkatalógust ha lehetne egy kérésem tudna e nekem küldeni? agromezo@freemail.hu üdvözlet Dobsa Attila
Válasz Ká01 #503. hozzászólásáraPedig le van minden írva a táblázatban.
MOTOR VÁLTÓ+HIDRAULIKA DIFIK/LEHAJTÁSOK.Végig olvastam az egészet és igazad volt ez a legkomolyabban felszerelt a törökök közül.DE ez is olyan mint a többi,csak a 65 és a 90 lovast szabad belőle megvenni.A 80 lovason is ugyanaz minden mint a 60 lovason kivéve a motort és a gumikat,és a 90 meg a 110-én is.Így volt nálunk valamikor a torpedóknál is a 40-60 és a 70-90 lovasoknál.A kisebbek elmentek 20000 órát gond nélkül,a nagyobbak kétévente megették a váltót difiket.Apámnak volt egy új 60-asa,4 évesen alig bírta eladni,meg addig 10X volt széthúzva legalább.
Üdv!
Valakinek van tapasztalata a C3080-as Hattat traktorról?
3 mail ment.Sajnos az olajminőségekről nem tudtam meg ebből sem a lényeget.Valakinek erről adat?
Válasz Ká01 #493. hozzászólásáraMegköszönném, ha nekem is elküldenéd. hattat2018@citromail.hu
Válasz Ká01 #493. hozzászólásáraNekem is elküldhetnéd: lbela80@freemail.hu
Válasz Ká01 #493. hozzászólásáraÉn is meg köszönöm ha elküldöd. Pityesz90@citromail.hu
Válasz Ká01 #498. hozzászólásáraKösz megjött.Nekem is jobban tetszett volna,de az arma kereskedő közelebb van meg magyarok.
Válasz mtz1221 #495. hozzászólásáraHy!
Mail ment.Nekem az Arma is tetszett,de a Hattat számomra meggyőzőbb volt,többet nyújtott-igaz több pénzért.
Válasz .Szabi. #496. hozzászólásáraNem.De ha erre mentek haza bejöhettek.Áprilisig kikeresem mi kell még a gruberra,és majd elrendezzük a dolgainkat.
Válasz mtz1221 #495. hozzászólásáraHolnap zenta?
Válasz mtz1221 #494. hozzászólásárarover@stcable.net
Válasz Ká01 #493. hozzászólásáraÉn elkérnem ha nem esik nehezedre.Kíváncsi vagyok menyivel másabb az armától vagy a tümosantól.
Üdv!
Tegnap megkaptam PDF-be a T széria angol nyelvű használati utasítását.Szívesen elküldöm mail-be,ha vki kéri.
Válasz traktorklíma #491. hozzászólásáraVan egy pàr traktor a gazdasàgban mindhez van robbantott àbràs alkatrész katalogus igaz hogy fénymàsolt de az nem szàmít és tudni való hogy elöbb utobb javítani kell csak nem mind1 mennyi územóra utàn és milyen mélységü javítàs.Ugy tudom hogy nagyjâbol a T-s széria vàltója ugyan az.
Kezelésit adtak? Tapasztalatom szerint egyik traktorhoz sem szívesen adnak katalógust. Persze a interneten azért sok minden megtalálható. Kb. hét éve mikor bejöttek a Hattat traktorok, voltam kint Törökországba szerviz oktatáson, de nagyon felkészületlenek voltak. Az oktatójuk még akkor kezdett a cégnél, ki jött velünk a gyártó sorra és ott tanulta velünk a gépet. Az A szériának a motorján kívül még nem igen volt olyan dolog amibe valamelyiknél ne kellett volna belenyúlni így bele tanult az ember. A T szériákat már nem ismerem csak látásból
Válasz audiahat05 #488. hozzászólásáraNeked milyen hibàk voltak? Mennyi az územora?
Válasz audiahat05 #488. hozzászólásáraÉn is ettől félek nekem még azt is mondtàk hogy a hattat gyàr nem adja ki érthető mondjuk a gyàrnak az az étdeke hogy ne vegyék az alkatrészt.Csak azért aki megtudja szerelni minek hívjon szervízt meg mi alaplyàn rendelem meg a cuccot hozzà felhàborító
Válasz Pityesz90 #487. hozzászólásáraÉn már próbáltam a Lakkos Kft től de elküldtek a pi...ba. Azt mondták hogy nem adják ki hívjam ki őket mivel szakszervíznek kell javítani a traktort. Válaszom az volt hogy persze kijönnek egy egyszerű alkatrészt kicserélni jó áron. Sajnos volt már rá példa. Teljesen hülyének nézik az embert.
Válasz Ká01 #473. hozzászólásáraÉn amikor vettem a 4100 -ast direkt mondtam h kell az alkatrész katalogus és utolag letagadtak mindent hazudgàltak össze vissza azt bànom nem irtuk bele a szerződésbe.Màs nem próbàlta még a forgalmazótol beszerezni?
Válasz Pityesz90 #485. hozzászólásáraA110. Egy szinkron kapcsolóra vártunk két hetet, a többi gyorsan meg volt. A traktor nem a miénk, mi csak a javítást végeztük. Alkatrész a váltóhoz kb 300 000 volt.
Válasz traktorklíma #479. hozzászólásáraEz A-s széria? Alkatrész milyen àrban van hozzà és ti is sokat vàrtatok rà?Ti magatok szereltétek?
Válasz mtz1221 #482. hozzászólásáraCsak talajmunkát végzett. Rizsföldön...
Egy ismerősöm egy új, bejáratás alatti Mtz-vel járt így közúton!
Válasz traktorklíma #481. hozzászólásáraNehéz munkát is végzett ?? Ha szántott tárcsázott is akkor elég órát elment.
Válasz mtz1221 #480. hozzászólásáraNyolcezer-valahány száz. Szét ment a bal oldali lehajtás, és a kúp és tányérkerék közé vett fel egy csapágy darabot, ami ledarálta. Egy élmény a váltó szét, de még inkább össze rakása.
Válasz traktorklíma #479. hozzászólásáraEzzel mi történt,hány munkaóránál ??
Mi is hasznát vettük a katalógusnak
Válasz Pityesz90 #477. hozzászólásáraRúdra súly!Nem rossz ötlet-köszi!Mail ment!
Válasz Ká01 #476. hozzászólásáraMostmàr így tiszta a gond én még így nem jàrtam vele vaderstad tàrcsànàl is az a nyitàs van és ott làttam a vono rudra gyàrilag súly van. Pityesz90@citromail.hu köszönöm előre is
Válasz Pityesz90 #475. hozzászólásáraEz a gondom szerintem megoldható plussz súllyal a munkaeszközön,de van egy másik is.Cambridge henger nyitása úgy működik,hogy tolatok hátra,közben nyílik a henger,csakhogy egy pontnál,változik a súlypont,és a szállító kerekek mögé kerül,és ilyenkor felvágódik a vonórúd,a henger vége pedig túrja a földet,és feszül is.
Tehát nem is feltétlen azt szeretném,hogy lehessen nyomatni a függesztőkkel,de legalább állna fixen vhogy.
A katalógust küldöm Neked is mailban,ha megtudom hová.
Válasz Ká01 #468. hozzászólásáraNem igazából értem a gondot azt szeretnéd elérni hogy mindig ugyan olyan mélyre mennyen a munkaeszközöd?Egyébként megköszönném ha elküldenéd az A-s alkatrész katalógust.
Válasz *** HM *** #472 hozzászólásár
Hát,akkor én az utóbbi vok,de a munkája gyönyörű volt.
Hattat A , és Ursus H szériához (ua.) találtam alkatrészkatalógust angol-török nyelven,ha érdekel vkit.PDF-ben tudom küldeni.
Engem érdekelne ugyanez,valamint kezelési is T szériához
Válasz Ká01 #470. hozzászólásáraNormális paraszt nem nyomat talajba erőszakkal csak az ab.
Van egy kis 2,5 m-es grubberem,és volt,hogy úszóba nem tudtam belehúzni a talajba a forgón.MTZ-vel bele tudtam nyomatni,de a Hattat-tal ezek szerint nem tudom.Muszály lesz súlyoznom?
Nem értem,hogy akkor miért raknak kétirányú munkahengereket a trakira?
Válasz Ká01 #468. hozzászólásáraA nyugatiak 80 százaléka ilyen hidraulikával jött...(zetorok is)
Válasz audiahat05 #467. hozzászólásáraTúl sok tapasztalat még nincs-128 üzó.Néhány filléres kis hiba.A háttér egyenlőre nekem sem szimpi.A traki összességében tetszik.Eddig 50 üzóig szóló,majd kis pótkocsizás,műtrágya szórás,vetés után hengerezés,végül 16 ha lazítás volt.
Ami nem tetszik,hogy a hárompont alsó karjai nemhogy nem nyomathatók lefelé,dacára annak,hogy kétirányúnak tűnnek a munkahengereik,de még csak nem is állnak meg fixen,kézzel fel lehet őket emelni.Ha valaki ismeri trükkjét,legyen oan jó,és ossza meg a fórumon.
Sziasztok!
Érdekelne másoknak milyen tapasztalata van a Hattat traktorokkal!
Jöhet jó is rossz is!
Forgalmazók is érdekelnének, szervíz, kinél van megbízható szerelő stb.
Köszi!
Válasz mtz1221 #465. hozzászólásáraLeginkább a hazai háttérrel van a gond szerintem.
Igen van visszajelző lámpája! Hangjelzés nincs!
Válasz audiahat05 #464. hozzászólásáraMindegyik török kínai indiai traktorra azt mondják,ha rendes hátérrel lenének akkor semmiben sem különböznének pl landini stb olcsóbb traktoroktól. Mond már az a vacak tlt fék ha fel van húzva akkor jelez valahogy legalább ?? Gondolok lámpa vagy hangjelzés ??
Válasz VMisi #463. hozzászólásáraSajnos ezzel is eggyet kell hogy értsek. A szaktudás nulla segítőkészség szintén/tisztelet a kivételnek/ Csak a pénz a lényeg jó drágán szervizelni drágán adni az alkatrészt hozzáértés nélkül. Ja kifizetel közzel fél millát és a szemedbe mondja a légkondis szobából hogy nem is volt drága ugye? Nem hiszem hogy sokat izzadt ez az ember a paraszti munkába.Nekem nagy csalódás a cég.
Válasz audiahat05 #462. hozzászólásáraHú, az a lakkos tényleg egy szerencsétlen cég, nem is értem, hogy miből élnek. Munkagép felől érdeklődtem az egyik kiállításon náluk, de csak a katalógust lapozgatta, nem is találta benne amit keresett, és teljesen szakmaiatlan volt. Szerintem semmi közük a mezőgazdaságoz.
Sziasztok!
Alapjába véve egy jó traktor viszont a szervíz háttér és az alkatrész ellátottság katasztrófális.A Lakkos Kft emberei szakmai tudása nulla...ezek csak cserélni tudnak...egy tömités miatt kicseréltettek velem egy 100.000 forintos alkatrészt. Ja alkatrész készüljetek fel hogy néha heteket kell várni mire megjöm és közben hazudgálnak össze vissza. Telefont nem veszik fel vissza nem hívnak főleg ha tudják hogy van valami problémád. Volt úgy hogy 3 hónap után felhív az alkatrészes emberük hogy itt a rendelt alkatrész most jutott eszébe hogy nem szólt...mondom neki köszi hogy ilyen gyors volt
Válasz csferri #460. hozzászólásáraKicsi 60 lovas lesz.Minden napi szaladgálásra kevés naftából.
Válasz mtz1221 #459. hozzászólására A 1221-es meg marad?Az újat mire fogod használni? A diag gumi elég gáz, erdészeknek való , szántóföldibe csak művelőkeréknek jó
Válasz csferri #454. hozzászólásáraAz önrészt befizettem,várom hogy szóljanak.Április 30 az utolsó dátum.De komolyan mondom hiányzik az a világ mikor 2 kalasnyikov volt az ember vállán,és azzal tanították a becsületet meg az emberséget.(mielőtt valaki bekapna nem lőttem senkire,csak kis katonák voltunk a frontvonal mögött 2-3 km-re)A kereskedőknek nem elég hogy a pályázatokkal 1 év alatt 30-50 évnyi gépet adnak el.Hanem még elkezdenek ilyenekkel gecizni hogy első súly hátsó keréksúly stb.Engem felkészítettek hogy minden kis sz@rt irassak be az elő számlára.Hát a rohadt gumik nem jutottak eszembe,és a mostaniakat diagonallal hozzák radial helyett.Lehet az emberek 90%-a észre sem veszi,de én az utolsó percig verni fogom az asztalt érte.