Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv a segítségeteket kérném!
Kíváncsi lennék, ennek a hidraulika elosztó tömbnek a típusára márkájára, esetleg honnan tudnék ilyet vagy ehhez hasonlót beszerezni?
MTZ-be szeretném beépíteni a gyári vezérlővel sorba kötni és homlokrakodót üzemeltetni vele.
Válasz medikus #563. hozzászólásáraSzia, van egy nagyon jól megépített összkerekes törzscsuklós,orbitkormányos trakim ,ami valamikor is hidró hajtással működött.Tennék rá egy 1.9-es szívó dízel motort ami hajtana egy hidró szivattyút,az egy h.motort.A hajtáslánc úgy van kialakítva, hogy van egy uaz osztómű és azt hajtotta a h.motor.A kérdés milyen szivattyú,és hidrómotorra van szükségem, és még mi mindenre.
Köszönöm szépen.
Válasz ..MZ/X.. #557. hozzászólásáraHelyes technológia:
Mindkét darabról a sérült részeket le vágni, forgácsolni, mindkét darabba belső menetet vágni.Egy esztergált köz csavarral méretre állítani majd mindkét irányba 1-1 anyával lekontrázni.Mivel a szár megrövidül így a közcsavar és a kontrázó anyák elférnek, és a hossz sem változik.
Javaslom a látott menettől sűrűbb az az finomabb menet vágása, amely nem kisebb mint 1.5 emelkedés. Így erősebb marad a cső fala.Valamint a menetek szoros illesztése is fontos.Amelyik oldalon nem kell újra bontani használj fém ragasztót is.Ennyi.
Szervusztok ! Hidraulikában jártas szakemberre lenne szükségem, egy házilag épített trakit szeretnék hidró hajtással hajtani, ebben kellene tanács,segítség. Köszönöm szépen.
Válasz ..MZ/X.. #557. hozzászólásárahát. azt tippelném hogy túl rövid a menet a munkahenger száron, és amibe "beletekered" másik vascső a képen az nem elég merev.
látszik hogy kioválosodott, az sosem jó jel.
Erre van ötletetek hogyan lehetne tartósan egyesíteni őket? Egy KHR1510 rakodó párhuzamvezető munkahengeréről van szó. Hegesztés nem játszik, mert a dugattyú hegesztett rajta és felfelé kell levenni a kupakot. Mi dupla csőstiftre gondoltunk, esetleg új menetet vágni rá.
Válasz medikus #548. hozzászólására Nekem a csőrörőn úgy van megoldva hogy a nyomott ágban van egy viszatérő és annak zárásával kapcsolom be a hajtást , ha kikapcsolom tud forogni a motor szabadon, mondjuk ez csak 300-at forog.
Válasz Welger AP 52 #537. hozzászólásáraSzerintem az nem megy!Indulj ki abból hány lóerőt igényel az a kasza!Másik.Az út szélét kaszáló gépen,van vagy 1 hektós hidraulika tartály,hogy ne forrjon fel az olaj,pedig az csak egy kisebb teljesítmény lehet.
Üdvözletem!
Volna néhány kérdésem. Szeretnék egy 2,1 m-es kaszát hidromotorral meghajtani és dolgozni vele. Van e valakinek tapasztalata ebben a témában? Mekkora motorra van szükségem?
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz rsándor #533. hozzászólásáraVan ahol gyártanak,0.1-0.01mm es pontossággal is tömítést,akár 1000 atmoszférára is!!Nem metamid,de valami hasonló szemre!!!!
Válasz Szeni #532. hozzászólására Nem hiszem hogy mozog a gyűrű megfelelő kiállása van, vastagabb nem fér el 4-es a horony, próbáltam vastagabbal is mint a gyári,nem volt jó.Ez amúgy 2 éves téma, nem rohanok ide a fórumba minden gondommal de most egy kicsit tanácstalan vagyok.A gumit gondoltam műanyaggal /metamit fehér műanyag/ helyettesíteni de lebeszéltek róla.
Válasz rsándor #531. hozzászólásáraMozog a gyűrű a helyén, pedig nem kellene neki. Tessék megnézni, miért, és elhárítani a hibát.Lehet széles a horony, és a gyumigyűrű mellé esztergálni kell egy vékony karikát, vagy valamilyen teflongyűrűt, vagy vastagabb gumigyűrűt betenni........ te látod, mi a megoldás, csináld meg.
Válasz rsándor #528. hozzászólásáraHa nem jön jobb ötlet, legközelebb viton-gumigyűrűt tegyél bele, az elvileg nagyobb igénybevételt, -hőmérsékletet bír.
Válasz rsándor #525. hozzászólásáraegyik irányba többet megy mint a másikba, ezért van az hogy mindíg az egyik oldalon megy szét a tömítés.
a tömítés minőségére nagyon kell figyelni, és arra is hogy nagyon tiszta legyen minden amikor rakod össze.
a felületeknek tényleg nagyon síknak kell lenniük, a tömítés geometriának is jónak kell lennie, pontosan kell illeszkednie.
a csavarokat amikkel lefogatod nyomatékkulccsal kell egyforma nyomatékra húzni több lépcsőben és 8as alakban.
legalábbis ez a hivatalos álláspont, és akkor tartós. a pontos nyomatékról nemtudok nyilatkozni.
Válasz bandigh #526. hozzászólására Ez hidrómotor nem szivattyu ennek nyomott ága van meg visszatérő de mivel ez adja a menetelést ezt fel lehet cserélni az irányváltó karral. A szürőt rendszeresen cserélem ktistály tiszta benne az olaj.
Válasz rsándor #525. hozzászólásáraÉs egyébként nem zajos maga a műkodése a szivattyúnak? Elképzelhető h a szívódalon van valami dugulás vagy a szűrő van eltömődve, ezért nem folyik rá elég gyorsan az olaj, így kialakulhat egy enyhe kavitáció a rendszerben. Az is szét tudja szedni.
Még egy kis kérdezősködés: Hidróhajtású kombájnon /bourgoin/ peremes tömlőcsatlakozások vannak 4db 8-as csavat két pogácsával fogja a tömlőt a motor behajtásánál, 4 db ilyen csatlakozás van, az egyiknél rendszeresen tönkre megy a gumigyürű ugy néz ki egy idő után mint ha fogóval kicsipkedtek volna belőle pici darabokat, a motor felülete és a tömlő vége síknak épnek tűnik, ugyanezen tömlő másik végén ugyan ilyen csatlakozás ott soha semmi baj /tehát nem túlnyomásgond/. Valakinek valami tipp?
Válasz Dave #522. hozzászólására Igen, az lesz a vége de nem sok hely van és hidrómoror hajtja a ferdét gyári hajtással és nem lehet vagy nem egyszerű áthelyezni.
Válasz rsándor #520. hozzászólásáragyártmány függő, típus/modell szám alapján kell utánakérdezni.
de megmondom őszintén általában nem úgy vannak kitalálva hogy ilyet lehessen csinálni velük.
Jó estét általában mennyire bírja az oldalirányú terhelést egy hidrómotor pl csapágyhiba meg tengelytörésre gondolok, eddig a leadott teljesítményét fele fele arányban adta le oldalirányba egy lánckerékkel és szembe egy hardi tárcsával most pedig az egészet egy lánckerékkel oldal irányba szeretném levenni,egy 200cm3 -es kb 30 le-s danfos motorrol lenne szó.Az egyész egy kukorica asztalt hajt.
1167 hozzászólás
Üdv a segítségeteket kérném!
Kíváncsi lennék, ennek a hidraulika elosztó tömbnek a típusára márkájára, esetleg honnan tudnék ilyet vagy ehhez hasonlót beszerezni?
MTZ-be szeretném beépíteni a gyári vezérlővel sorba kötni és homlokrakodót üzemeltetni vele.
Válasz medikus #563. hozzászólásáraSzia, van egy nagyon jól megépített összkerekes törzscsuklós,orbitkormányos trakim ,ami valamikor is hidró hajtással működött.Tennék rá egy 1.9-es szívó dízel motort ami hajtana egy hidró szivattyút,az egy h.motort.A hajtáslánc úgy van kialakítva, hogy van egy uaz osztómű és azt hajtotta a h.motor.A kérdés milyen szivattyú,és hidrómotorra van szükségem, és még mi mindenre.
Köszönöm szépen.
Válasz ..MZ/X.. #557. hozzászólásáraHelyes technológia:
Mindkét darabról a sérült részeket le vágni, forgácsolni, mindkét darabba belső menetet vágni.Egy esztergált köz csavarral méretre állítani majd mindkét irányba 1-1 anyával lekontrázni.Mivel a szár megrövidül így a közcsavar és a kontrázó anyák elférnek, és a hossz sem változik.
Javaslom a látott menettől sűrűbb az az finomabb menet vágása, amely nem kisebb mint 1.5 emelkedés. Így erősebb marad a cső fala.Valamint a menetek szoros illesztése is fontos.Amelyik oldalon nem kell újra bontani használj fém ragasztót is.Ennyi.
Válasz Claaastra #560. hozzászólásáraVagy megnézni hogy a régi szár hosszra elbír e még egy menetet és ahhoz csináltatni menetes csőcsonkot
Válasz Török József_51487 #562. hozzászólásáraMire gondolsz? Mi az alap!?
Szervusztok ! Hidraulikában jártas szakemberre lenne szükségem, egy házilag épített trakit szeretnék hidró hajtással hajtani, ebben kellene tanács,segítség. Köszönöm szépen.
Válasz ..MZ/X.. #559. hozzászólásáraTettem fel képeket az oldalra kihúzhato olajhűtőről az orbitozás topicba.
Válasz ..MZ/X.. #557. hozzászólásáraúj szárat csináltatni és a csőbő levágni 100milit és azt is legyártatni uj menettel
Válasz a2457 #558. hozzászólásáraIgen, valószínűleg meglazult aztán szépen kiszopódott a menet. A végén mikor már rendes játéka volt meg elhajtogatta.
Válasz ..MZ/X.. #557. hozzászólásárahát. azt tippelném hogy túl rövid a menet a munkahenger száron, és amibe "beletekered" másik vascső a képen az nem elég merev.
látszik hogy kioválosodott, az sosem jó jel.
Erre van ötletetek hogyan lehetne tartósan egyesíteni őket? Egy KHR1510 rakodó párhuzamvezető munkahengeréről van szó. Hegesztés nem játszik, mert a dugattyú hegesztett rajta és felfelé kell levenni a kupakot. Mi dupla csőstiftre gondoltunk, esetleg új menetet vágni rá.
Válasz Claaastra #554. hozzászólásáraAz egyéni kukázást is???
Válasz rsándor #550. hozzászólásáraPersze,van technikai megoldás,de ez mind + !
A racsni is.
Válasz csoppika #553. hozzászólásáramivel államosították a kukázást ,az autókat csak alvázban tudtuk eladni ,a hidraulikát sajnáltam kilóra eladni
Válasz Claaastra #552. hozzászólásáraAzt mindjárt gondoltam...én nem bontok ilyen komoly dolgokat...
Válasz csoppika #551. hozzászólásáranem kis lábon élünk
Válasz Claaastra #549. hozzászólásáraKinai 46 vagy európai???
Válasz medikus #548. hozzászólására Nekem a csőrörőn úgy van megoldva hogy a nyomott ágban van egy viszatérő és annak zárásával kapcsolom be a hajtást , ha kikapcsolom tud forogni a motor szabadon, mondjuk ez csak 300-at forog.
Válasz Claaastra #547. hozzászólására a cipő 46-os
Válasz rsándor #546. hozzászólásáraGondolom ha leáll az olaj körforgása,le áll a hidrómotor is!De a korong nem akar olyan gyorsan megállni!
Válasz rsándor #544. hozzászólásárakérdez jobbat ott vannak a csarnokban dugattyúsak azt tudom
Válasz medikus #545. hozzászólására Minek oda racsni?
Válasz Welger AP 52 #541. hozzászólásáraÉs még ott van,hogy direktben akkor sem hajtathatnád!!Csak valami racsnival!
Válasz Claaastra #543. hozzászólására Hány köbcentis motorjaid vannak,??
Válasz Welger AP 52 #541. hozzászólásárami szétbontottunk 2 kukásautót ,van 2pár szivattyú-motor párosunk,nem kicsik ócsóért
Válasz Welger AP 52 #535. hozzászólásáranagy motorra lenne szükséged, nem értelmes dolog.
a motor még csakcsak egy dolog, de a szivattyú zsebenyúlós volna.
Válasz medikus #538. hozzászólásáraKöszönöm!
Igazatok lehet,kitalálok valami megoldást a kiváltására.
Válasz medikus #538. hozzászólásáraAzért az 1.20-1.40 mulcsozó is fingathatja pl az mtz-t...
Válasz Welger AP 52 #537. hozzászólásáraHa nem diszkes, hanem dobos, akkor felejtős...
Válasz Welger AP 52 #537. hozzászólásáraSzerintem az nem megy!Indulj ki abból hány lóerőt igényel az a kasza!Másik.Az út szélét kaszáló gépen,van vagy 1 hektós hidraulika tartály,hogy ne forrjon fel az olaj,pedig az csak egy kisebb teljesítmény lehet.
Válasz medikus #536. hozzászólásáraSzia!
Nem egy dobos kasza.
Válasz Welger AP 52 #535. hozzászólásáraEz ugye alternáló?
Üdvözletem!
Volna néhány kérdésem. Szeretnék egy 2,1 m-es kaszát hidromotorral meghajtani és dolgozni vele. Van e valakinek tapasztalata ebben a témában? Mekkora motorra van szükségem?
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz rsándor #533. hozzászólásáraVan ahol gyártanak,0.1-0.01mm es pontossággal is tömítést,akár 1000 atmoszférára is!!Nem metamid,de valami hasonló szemre!!!!
Válasz Szeni #532. hozzászólására Nem hiszem hogy mozog a gyűrű megfelelő kiállása van, vastagabb nem fér el 4-es a horony, próbáltam vastagabbal is mint a gyári,nem volt jó.Ez amúgy 2 éves téma, nem rohanok ide a fórumba minden gondommal de most egy kicsit tanácstalan vagyok.A gumit gondoltam műanyaggal /metamit fehér műanyag/ helyettesíteni de lebeszéltek róla.
Válasz rsándor #531. hozzászólásáraMozog a gyűrű a helyén, pedig nem kellene neki. Tessék megnézni, miért, és elhárítani a hibát.Lehet széles a horony, és a gyumigyűrű mellé esztergálni kell egy vékony karikát, vagy valamilyen teflongyűrűt, vagy vastagabb gumigyűrűt betenni........ te látod, mi a megoldás, csináld meg.
köszönöm.
Válasz rsándor #528. hozzászólásáraHa nem jön jobb ötlet, legközelebb viton-gumigyűrűt tegyél bele, az elvileg nagyobb igénybevételt, -hőmérsékletet bír.
Válasz rsándor #525. hozzászólásáraegyik irányba többet megy mint a másikba, ezért van az hogy mindíg az egyik oldalon megy szét a tömítés.
a tömítés minőségére nagyon kell figyelni, és arra is hogy nagyon tiszta legyen minden amikor rakod össze.
a felületeknek tényleg nagyon síknak kell lenniük, a tömítés geometriának is jónak kell lennie, pontosan kell illeszkednie.
a csavarokat amikkel lefogatod nyomatékkulccsal kell egyforma nyomatékra húzni több lépcsőben és 8as alakban.
legalábbis ez a hivatalos álláspont, és akkor tartós. a pontos nyomatékról nemtudok nyilatkozni.
Válasz rsándor #525. hozzászólására Esetleg még valaki??
Válasz bandigh #526. hozzászólására Ez hidrómotor nem szivattyu ennek nyomott ága van meg visszatérő de mivel ez adja a menetelést ezt fel lehet cserélni az irányváltó karral. A szürőt rendszeresen cserélem ktistály tiszta benne az olaj.
Válasz rsándor #525. hozzászólásáraÉs egyébként nem zajos maga a műkodése a szivattyúnak? Elképzelhető h a szívódalon van valami dugulás vagy a szűrő van eltömődve, ezért nem folyik rá elég gyorsan az olaj, így kialakulhat egy enyhe kavitáció a rendszerben. Az is szét tudja szedni.
Még egy kis kérdezősködés: Hidróhajtású kombájnon /bourgoin/ peremes tömlőcsatlakozások vannak 4db 8-as csavat két pogácsával fogja a tömlőt a motor behajtásánál, 4 db ilyen csatlakozás van, az egyiknél rendszeresen tönkre megy a gumigyürű ugy néz ki egy idő után mint ha fogóval kicsipkedtek volna belőle pici darabokat, a motor felülete és a tömlő vége síknak épnek tűnik, ugyanezen tömlő másik végén ugyan ilyen csatlakozás ott soha semmi baj /tehát nem túlnyomásgond/. Valakinek valami tipp?
Válasz Dave #522. hozzászólására Igen, az lesz a vége de nem sok hely van és hidrómoror hajtja a ferdét gyári hajtással és nem lehet vagy nem egyszerű áthelyezni.
Válasz a2457 #521. hozzászólására köszönöm az infót sajna én is erre gondoltam
Válasz rsándor #520. hozzászólásáraCsinálhatnál egy tengelyt két masszív csapággyal, amit hajt a hidromotor.
Válasz rsándor #520. hozzászólásáragyártmány függő, típus/modell szám alapján kell utánakérdezni.
de megmondom őszintén általában nem úgy vannak kitalálva hogy ilyet lehessen csinálni velük.
Jó estét általában mennyire bírja az oldalirányú terhelést egy hidrómotor pl csapágyhiba meg tengelytörésre gondolok, eddig a leadott teljesítményét fele fele arányban adta le oldalirányba egy lánckerékkel és szembe egy hardi tárcsával most pedig az egészet egy lánckerékkel oldal irányba szeretném levenni,egy 200cm3 -es kb 30 le-s danfos motorrol lenne szó.Az egyész egy kukorica asztalt hajt.
Válasz rsándor #516. hozzászólásárabiztos hogy az autómataváltó olaj jó lesz bele ?
Válasz rsándor #516. hozzászólásáraKÖszönöm