Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak622 FtBenzin árak607 FtEUR410.51 FtUSD386.85 FtCHF438.4 FtGBP492.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nézd meg hogy hány köbcentis. (ez azt jelenti hogy egy fordulatra mennyi olajat nyel el. Nézd meg a trakid hidraulikaszivattyúját hogy hány litert szállít percenként. Elosztod az utóbbit az előbbivel és megkapod hogy mennyit fog forogni. De osztás előtt a litert számold át köbcentibe. A folyadéknyelés általában rajta van a hidromotorok adattábláján. De az utb hamszteron orbitmotor van és azok általában nagy nyomtékú, nagy folyadéknyelésű, lassú fordulatú motorok.
hello, valaki nem tudja megmondani hogy az UTB 3.5 hamszter hátsó hidromotorja (ami a szalmát visszi ki) mennyit forog ? mert mtz-re a műtrágyaszorót akarom vele megcsinálni ha életképes az ötlet kőszőntem előre a válaszokat
nem tudom kinek mennyi megyen bele de jobb óvatosnak lenni!ettől független létezik ilyen traktor persze!!
végül is az ár tükrözi ezt az állapotot plusz fa jön rá?
Az enyémbe 200 óra megy bele évente 90 ha föld mellett.Gondolod a nyugatiaknak sokkal több földjük van?Nem hiszem,h. túl sok 1000 hektáros gazda szaladgálna köztük.
az a 10-es széria ennyi évesen (1999-2002)létezhetetlen a megadott óra szám!
de még ha létezne is akkor sem lehetne tudni van e olyan sérülés benne vagy már megtörtént de nem 100% új alkatrészekből pótolt javitás a gépben!
nehéz megválni attól amire már sokat áldoztunk anyagilag- lelkileg ,de
a 8000 mégis fiatalabb konstrukció és igy jobb gép ez vitathatatlan!
Én is ilyesmi árat gondoltam neki.A baráti körben beszélgettük a multkor,h. nézegetek egy nagyobbat.Mondja az egyik barátom,akkor nekem kell a tied,mennyiért adod? Mondom 8M.Erre mondja: OK. Majd le estem a székről!Nem tudom,mit csináljak.Nagyon sajnálom most,mikor már rendbe van vágva,és nem nagyon érzem az energiát magamban,h.most egy másik géppel ugyanezt a tortúrát végigcsináljam.A 8410-es,amit néztem,6400 üzemórával van 18M-ért.Nem kevés,de egyáltalán nem bízok benne,h. van olyan műszaki állapotban,mint az enyém.Még gondolkodom rajta.....
Nem.Ez egy új Nippon-Denso önindító.(már ezzel együtt vettem),és ebbe volt eredeti ND szénkefék.Ezek olyan puhák voltak,h. tiszta fekete lett a kezem,mikor megfogtam. 3 indítás után felkente a kommutátort is.Felkerestem vele az összes nagy nevű villamosságist a környéken,de nem tudtak mit kezdeni vele.A végén már forgórészt cseréltek rajta,mert "csak az lehet a hibás" ,de nem oldódott meg a probléma.Legvégül rendeltem bele utángyártott szénkeféket,és beletettem azóta jól működik.
Nos Szeni ez mind szép és jó de ez a jelenség ezeknél a vasaknál!sok pénzt beleölnek 3-8 misit is akár plusz a vételár 3-5 misi és ezt összeadva már széditő amennyit kapni kellene érte de ezt már létezhetetlen megkérni a vevőktől!Sajnos!
tehát ezt a pénzt már nem kapod vissza soha!ez már tuti.
úgy gondolom az egykori vételárat meg még egy kicsit de többet nem fogsz érte kapni,mert ebben a magasságban már 8000-st vesznek!mint te.........
szerintem 7 a plafon!!
Mindenesetre én ha ennyit költöttem volna rá és tudom,hogy tökéletes a gép akkor nem adnám el...inkább szántanék tovább 4 fejjel...
Én inkább a 106-ost tenném piacképessé...és újítanák be egy fiatalabbat jobbat nagyobb teljesítményű kombit..
Ez igaz,csak az is zsákbamacska lett volna,és nem tudtam volna h. valóban ennyire fel lett újítva.Van amit nem tudtam volna ellenőrizni:pl.váltó . Nem eladásra csináltam,de most alkalom adódik ,h. kicseréljem egy nagyobbra,csak sajnálom.
Nagyon jó állapotban van. 9000 üó, új gumik,felújított váltó (gyári alkatrészekkel),adagoló,generátor, új hűtő,önindító,hidraulika szivattyú,jó motor, jó légkondi.A legjobb,amit el tudsz képzelni.5M-ért vettem váltóhibásan,és ráköltöttem még 6-ot.
A többit még nem ismerem,csak ezt,de ezek kis apró,de kellemetlen gondjai.Most nézegetek egy 8410-est.Az már vinné az öt ekefejet.Mennyiért lehetne eladni egy nagyon jó 4755-öst.
Tudod,h. én nem vagyok elmosva a JD-tól.Nagyon sok dolgot csináltam volna máshogy rajta.Ez a bimetál is rosszul van megoldva.Nincs rajta porvédő,tele veri a menetek között porral.Ha melegen nyílna a bimetál,akkor ha telemegy porral,legfeljebb nem zár le tökéletesen,ha lehűl,de ez nem okoz üzemelési gondot.Itt viszont melegedéskor záródnak a menetek,és mikor melegszik,és tele van porral,nem tud összébb húzódni,és nem tudja a kis tengelyt a megfelelő állásba fordítani.Túl sok ilyen elcseszés van ezen a gépen.Ezért nem tetszik igazán.
A kar vissza jön,így jól működik,csak egy nagyon picit mehetne gyorsabban is,de ha gyorsítok rajta,akkor átfordításnál a holtponton visszalöki a kart.Fogni meg nem akarom,sem pedig mindíg figyelni rá.Vettem egy infra fordulatmérőt,és bemértem a viszkót. 1000-től többet nem akart fordulni.Szétszedtem,majd hajszárrítóval elkezdtem melegíteni a bimetált.Láttam,h a tengelyt kb 40 fokkal tekeri meg.Na ez volt a kevés.kipattintottam a végét a gumiágyból,a tengely 90 fokot tud teljesen elfordulni,és mikor elfordul,már alig bírom eltekerni az agyat. Na mondom ez kell nekem!!!!!!!!!! Csavartam a bimetálon vagy 50 fokot,így ha felmelegszik,teljesen nyitott állapotba kerül a tengely,és forog,mint állat.Melegen egy az egyben teker a viszkó,nem késik semmit.2000 fölött is megy teljes gázon.Azóta a zöld elején áll a mutató,bárhogy gyílkolom.
ja értem!ha a kar nem jön vissza nem feltétlen a munkagép hidraulika problemája ,lehet gond a SCV-ben lévő visszalökő patron nem működik.
amugy nekünk a rabewerken meghülyült ez a szelep igy kiiktattam s a fordito az egyik SCH-val a memoriahenger meg a másikkal müködik.kicsit odivatú de meg lehet szokni
és a melegedés mitöl volt??
Le van tekerve a kihelyezett kör sebessége,ezért nem adja vissza a kart,de nekem nagyon szúrja az orromat a probléma.Van olyan fordító szelep,amin kivülről lehet állítani az átváltási nyomást.Meg akarom nézni,h. ezen lehet-e állítani, v. a rugót hézagolni.Biztos lehet,mert van egy csomó nyomássorrend szelep is benne,mert először a vázbehúzó munkahengernek adja az olajat,majd a hátsó keréknek,majd a fordítónak.Ezeket sorrendben össze kellett hangolni.
VALAMI INFÓ VALAKITŐL ???????????
Megoldódott a melegedési problémám.
Kérnék egy kis segítséget hidraulikatémában.Szét akarom szedni a váltvaforgató ekém váltó szelepét,mert túl nagy nyomáson vált,egy kicsit állítani akarok rajta lefelé.Hidraulikus a hátsó kerekem,és annak a vezérlését is ez a szelep oldja meg.Ez azt jelenti,h.felemeli a kereket,majd átforduláskor ugyanannyi olajat ad a munkahengernek vissza,amennyit elvett tőle a felhúzáskor,tehát ugyanolyan pozícióba teszi vissza a kereket a másik oldalra.Na ennek az olajmennyiségmérőnek kellene nekem a szerkezeti rajza,v. bármilyen infó a működési elvéről,h. ha szétszedem,könnyen meg tudjam különböztetni a fordító résztől.Minden infót nagyon szívesen veszek.Köszi!
Szia Koaa.Nekem van egy egytengelyes kis pótkocsim,
aminek a platóját hátra tudom bilenteni.A plató mérete
1000mmx2200mm, vittem és billentettem vele tobbszor 1tonnán felul. A munkahenger IFA50-es teherautóból van,
ami három részben tolódik ki.A pótkocsim alváza az RCW3-mas mutrágyaszoróból van átalakítva.Nagyon egyszeru a megoldása.Tisztelettel Kiskér.
Hello! Házi készítésű traktorom orbit kormányzású. Bővítés miatt a hidraulika szivattyút 32,7 köbcentisre cseréltem és szerintem ez már sok lenne az orbit kormányműnek... Jelen pillanatban a rendszerem így épül fel sorban: tartály->szivattyú->orbit->vezérlőtömb->tartály. Másképp kellene bekötnöm? Vagy hogy tudnám az átfolyást csökkenteni az orbitra, ugyanakkor a vezérlőtömbre meg szeretném tartani.
Az orbit fejegység targonca kormányműve.
Üdv. Mindenkinek! Egy kis bálagyűjtő kocsi platójának billentését akarnám hidraulikával megoldani. A tömeg olyan 6-700 kiló max 1 tonna. Valakinek van ötlete milyen, vagy mekkora munkahenger lenne optimális, no meg olcsó is???
Én meg vettem egy faxa kis kramert ami nekem minden szempontból tökéletes lesz. Csak rendbe kell rakni. Ha lenne valaki aki már javított ilyet akkor lehet megúsznák pár felesleges kört. De ha nem lesz akkor is működni fog rendesen előbb-utóbb az tuti.
Hello, ha a hirdetéseimbe belenézel mind a kettőnek az alján ott van a szakinak a száma. Holnap ha gondolod hívd fel mert rengeteg targoncát szétszedett már és szinte biztos vagyok benne hogy több jó tanáccsal is szolgálni fog. Kb ugy benne van a targoncákban mint G.P. a john deereknen.
hát hallod én kihagytam ezt a felujjitásos dolgot nekem a régi MF kombinált rakodom automata váltos volt 2 pedál előre meg hátra meg 2 sebesség fokozta nyul meg béka aztán a végén már olyan volt hogy a földet is alig akarta eltolni de sikerült eladni ekkor jött bobcat!
hiába nyomtad neki a gázt ha bemelegedettt csak pörgött a motor a gép meg semerre! mindig vissza váltottunk egyesbe
Arra. Csak ebbe 3 lavór van egy körbe kapcsolva, nyomatékot is módosít nem csak kuplungol. Megy a gép de nem eléggé agresszív, langyoskás, illetve nehezen indul ha már elindult akkor megy. Utána érdeklődtem felújításnak. Azt mondja a faszi hogy esztergán szétszúrják, átcsapágyazzák a harmadik lavór egy szabadonfutón van az szokott kikopni és akkor nem módosít nyomatékot. Ezt a szabadonfutót kicserélik összehegesztik, kicentírozzák és kész. Viszont van néhány tipus amihez nem lehet szabadonfutót kapni hogy ez olyan e az csak szétszedés után derül ki. Ha olyan akkor kuka. Ha megtudják csinálni akkor 60-65e ft ba fáj ez nem lenne vészes. Ha tudom hogy jó lesz utána de ha szétesztergálják és vissza adják két darabban hogy nincs hozzá alkatrész akkor cumi van.
1123 hozzászólás
Válasz #170. hozzászólásra
Joestét!Ez egy hasítógép munkahengeréhez kellene 140barral működik a munkahenger!
Válasz #171. hozzászólásra
Nézd meg hogy hány köbcentis. (ez azt jelenti hogy egy fordulatra mennyi olajat nyel el. Nézd meg a trakid hidraulikaszivattyúját hogy hány litert szállít percenként. Elosztod az utóbbit az előbbivel és megkapod hogy mennyit fog forogni. De osztás előtt a litert számold át köbcentibe. A folyadéknyelés általában rajta van a hidromotorok adattábláján. De az utb hamszteron orbitmotor van és azok általában nagy nyomtékú, nagy folyadéknyelésű, lassú fordulatú motorok.
hello, valaki nem tudja megmondani hogy az UTB 3.5 hamszter hátsó hidromotorja (ami a szalmát visszi ki) mennyit forog ? mert mtz-re a műtrágyaszorót akarom vele megcsinálni ha életképes az ötlet kőszőntem előre a válaszokat
Válasz #169. hozzászólásra
Szia!
Mihez kellene,milyen minőség?
üdv!nem tud valaki használt Kettős hidraulika vezérelt visszacsapó szelepet?
Válasz #167. hozzászólásra
nem tudom kinek mennyi megyen bele de jobb óvatosnak lenni!ettől független létezik ilyen traktor persze!!
végül is az ár tükrözi ezt az állapotot plusz fa jön rá?
Válasz #166. hozzászólásra
Az enyémbe 200 óra megy bele évente 90 ha föld mellett.Gondolod a nyugatiaknak sokkal több földjük van?Nem hiszem,h. túl sok 1000 hektáros gazda szaladgálna köztük.
Válasz #164. hozzászólásra
az a 10-es széria ennyi évesen (1999-2002)létezhetetlen a megadott óra szám!
de még ha létezne is akkor sem lehetne tudni van e olyan sérülés benne vagy már megtörtént de nem 100% új alkatrészekből pótolt javitás a gépben!
nehéz megválni attól amire már sokat áldoztunk anyagilag- lelkileg ,de
a 8000 mégis fiatalabb konstrukció és igy jobb gép ez vitathatatlan!
Válasz #162. hozzászólásra
még ilyet!!csűrcsavaros historia!
Válasz #159. hozzászólásra
Én is ilyesmi árat gondoltam neki.A baráti körben beszélgettük a multkor,h. nézegetek egy nagyobbat.Mondja az egyik barátom,akkor nekem kell a tied,mennyiért adod? Mondom 8M.Erre mondja: OK. Majd le estem a székről!Nem tudom,mit csináljak.Nagyon sajnálom most,mikor már rendbe van vágva,és nem nagyon érzem az energiát magamban,h.most egy másik géppel ugyanezt a tortúrát végigcsináljam.A 8410-es,amit néztem,6400 üzemórával van 18M-ért.Nem kevés,de egyáltalán nem bízok benne,h. van olyan műszaki állapotban,mint az enyém.Még gondolkodom rajta.....
Válasz #161. hozzászólásra
Conrád 15 ropi,vatera 5 ropi...
Válasz #160. hozzászólásra
Nem.Ez egy új Nippon-Denso önindító.(már ezzel együtt vettem),és ebbe volt eredeti ND szénkefék.Ezek olyan puhák voltak,h. tiszta fekete lett a kezem,mikor megfogtam. 3 indítás után felkente a kommutátort is.Felkerestem vele az összes nagy nevű villamosságist a környéken,de nem tudtak mit kezdeni vele.A végén már forgórészt cseréltek rajta,mert "csak az lehet a hibás" ,de nem oldódott meg a probléma.Legvégül rendeltem bele utángyártott szénkeféket,és beletettem azóta jól működik.
Válasz #146. hozzászólásra
Szia!
hol vettél infrafordulatnérőt mennyiért?
Nekem egy kis deutz motor fordulatát kellene valahogy megmérnem, de még eddig nem találtam rá megoldást.
Válasz #152. hozzászólásra
irtad az öninditóra hogy új!ezzel oldódott meg a régi nehéz indulás??
Nos Szeni ez mind szép és jó de ez a jelenség ezeknél a vasaknál!sok pénzt beleölnek 3-8 misit is akár plusz a vételár 3-5 misi és ezt összeadva már széditő amennyit kapni kellene érte de ezt már létezhetetlen megkérni a vevőktől!Sajnos!
tehát ezt a pénzt már nem kapod vissza soha!ez már tuti.
úgy gondolom az egykori vételárat meg még egy kicsit de többet nem fogsz érte kapni,mert ebben a magasságban már 8000-st vesznek!mint te.........
szerintem 7 a plafon!!
Válasz #156. hozzászólásra
Mindenesetre én ha ennyit költöttem volna rá és tudom,hogy tökéletes a gép akkor nem adnám el...inkább szántanék tovább 4 fejjel...
Én inkább a 106-ost tenném piacképessé...és újítanák be egy fiatalabbat jobbat nagyobb teljesítményű kombit..
Válasz #156. hozzászólásra
anno én 180 ért vettem a 82-est...ráköltöttem 600at
ebből 150 volt az ülés többi az maga gépalkatrész...
2 millér nem adnám oda
Válasz #154. hozzászólásra
Ez igaz,csak az is zsákbamacska lett volna,és nem tudtam volna h. valóban ennyire fel lett újítva.Van amit nem tudtam volna ellenőrizni:pl.váltó . Nem eladásra csináltam,de most alkalom adódik ,h. kicseréljem egy nagyobbra,csak sajnálom.
Válasz #154. hozzászólásra
Ketöt is ...
Válasz #152. hozzászólásra
gondolom 11 mill-ér már tudtál volna egy igen komoly teljesítménnyel rendelkező gépet is venni???
Válasz #152. hozzászólásra
620, és 710-es gumikkal van,és még most jut eszembe az orrhidraulika
Válasz #151. hozzászólásra
Nagyon jó állapotban van. 9000 üó, új gumik,felújított váltó (gyári alkatrészekkel),adagoló,generátor, új hűtő,önindító,hidraulika szivattyú,jó motor, jó légkondi.A legjobb,amit el tudsz képzelni.5M-ért vettem váltóhibásan,és ráköltöttem még 6-ot.
Válasz #150. hozzászólásra
évjárat-üóra-gumik?
csak ezek után tudok tippet adni
Válasz #149. hozzászólásra
A többit még nem ismerem,csak ezt,de ezek kis apró,de kellemetlen gondjai.Most nézegetek egy 8410-est.Az már vinné az öt ekefejet.Mennyiért lehetne eladni egy nagyon jó 4755-öst.
Válasz #148. hozzászólásra
a túl sok erős túlzás!
ki lehet védeni őket s amúgy melyiknek nincs?
Válasz #147. hozzászólásra
Tudod,h. én nem vagyok elmosva a JD-tól.Nagyon sok dolgot csináltam volna máshogy rajta.Ez a bimetál is rosszul van megoldva.Nincs rajta porvédő,tele veri a menetek között porral.Ha melegen nyílna a bimetál,akkor ha telemegy porral,legfeljebb nem zár le tökéletesen,ha lehűl,de ez nem okoz üzemelési gondot.Itt viszont melegedéskor záródnak a menetek,és mikor melegszik,és tele van porral,nem tud összébb húzódni,és nem tudja a kis tengelyt a megfelelő állásba fordítani.Túl sok ilyen elcseszés van ezen a gépen.Ezért nem tetszik igazán.
Válasz #146. hozzászólásra
nem vagy semmi!!!!!!túl jártál a "hülye" jenki eszén!!
Válasz #145. hozzászólásra
A kar vissza jön,így jól működik,csak egy nagyon picit mehetne gyorsabban is,de ha gyorsítok rajta,akkor átfordításnál a holtponton visszalöki a kart.Fogni meg nem akarom,sem pedig mindíg figyelni rá.Vettem egy infra fordulatmérőt,és bemértem a viszkót. 1000-től többet nem akart fordulni.Szétszedtem,majd hajszárrítóval elkezdtem melegíteni a bimetált.Láttam,h a tengelyt kb 40 fokkal tekeri meg.Na ez volt a kevés.kipattintottam a végét a gumiágyból,a tengely 90 fokot tud teljesen elfordulni,és mikor elfordul,már alig bírom eltekerni az agyat. Na mondom ez kell nekem!!!!!!!!!! Csavartam a bimetálon vagy 50 fokot,így ha felmelegszik,teljesen nyitott állapotba kerül a tengely,és forog,mint állat.Melegen egy az egyben teker a viszkó,nem késik semmit.2000 fölött is megy teljes gázon.Azóta a zöld elején áll a mutató,bárhogy gyílkolom.
Válasz #144. hozzászólásra
ja értem!ha a kar nem jön vissza nem feltétlen a munkagép hidraulika problemája ,lehet gond a SCV-ben lévő visszalökő patron nem működik.
amugy nekünk a rabewerken meghülyült ez a szelep igy kiiktattam s a fordito az egyik SCH-val a memoriahenger meg a másikkal müködik.kicsit odivatú de meg lehet szokni
és a melegedés mitöl volt??
Válasz #143. hozzászólásra
Le van tekerve a kihelyezett kör sebessége,ezért nem adja vissza a kart,de nekem nagyon szúrja az orromat a probléma.Van olyan fordító szelep,amin kivülről lehet állítani az átváltási nyomást.Meg akarom nézni,h. ezen lehet-e állítani, v. a rugót hézagolni.Biztos lehet,mert van egy csomó nyomássorrend szelep is benne,mert először a vázbehúzó munkahengernek adja az olajat,majd a hátsó keréknek,majd a fordítónak.Ezeket sorrendben össze kellett hangolni.
VALAMI INFÓ VALAKITŐL ???????????
Megoldódott a melegedési problémám.
Válasz #142. hozzászólásra
tegyél az ágába fojtó szelepet.
Kérnék egy kis segítséget hidraulikatémában.Szét akarom szedni a váltvaforgató ekém váltó szelepét,mert túl nagy nyomáson vált,egy kicsit állítani akarok rajta lefelé.Hidraulikus a hátsó kerekem,és annak a vezérlését is ez a szelep oldja meg.Ez azt jelenti,h.felemeli a kereket,majd átforduláskor ugyanannyi olajat ad a munkahengernek vissza,amennyit elvett tőle a felhúzáskor,tehát ugyanolyan pozícióba teszi vissza a kereket a másik oldalra.Na ennek az olajmennyiségmérőnek kellene nekem a szerkezeti rajza,v. bármilyen infó a működési elvéről,h. ha szétszedem,könnyen meg tudjam különböztetni a fordító résztől.Minden infót nagyon szívesen veszek.Köszi!
Szia Koaa.Nekem van egy egytengelyes kis pótkocsim,
aminek a platóját hátra tudom bilenteni.A plató mérete
1000mmx2200mm, vittem és billentettem vele tobbszor 1tonnán felul. A munkahenger IFA50-es teherautóból van,
ami három részben tolódik ki.A pótkocsim alváza az RCW3-mas mutrágyaszoróból van átalakítva.Nagyon egyszeru a megoldása.Tisztelettel Kiskér.
Válasz #139. hozzászólásra
nem
1. hozzászólás, MFM küldte be 2012-06-02 14:27:02-kor |
A hidraulika légtelenítőnek nem a lehető legmagasabb ponton kéne lennie?
Hello! Házi készítésű traktorom orbit kormányzású. Bővítés miatt a hidraulika szivattyút 32,7 köbcentisre cseréltem és szerintem ez már sok lenne az orbit kormányműnek... Jelen pillanatban a rendszerem így épül fel sorban: tartály->szivattyú->orbit->vezérlőtömb->tartály. Másképp kellene bekötnöm? Vagy hogy tudnám az átfolyást csökkenteni az orbitra, ugyanakkor a vezérlőtömbre meg szeretném tartani.
Az orbit fejegység targonca kormányműve.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.: Gábor
Üdv. Mindenkinek! Egy kis bálagyűjtő kocsi platójának billentését akarnám hidraulikával megoldani. A tömeg olyan 6-700 kiló max 1 tonna. Valakinek van ötlete milyen, vagy mekkora munkahenger lenne optimális, no meg olcsó is???
Válasz #133. hozzászólásra
Én meg vettem egy faxa kis kramert ami nekem minden szempontból tökéletes lesz. Csak rendbe kell rakni. Ha lenne valaki aki már javított ilyet akkor lehet megúsznák pár felesleges kört. De ha nem lesz akkor is működni fog rendesen előbb-utóbb az tuti.
Válasz #134. hozzászólásra
Köszi! Felhívtam a csávót de nem sokat tudott mondani. Másokat javasolt akik jobban értenek hozzá de elérhetőségeiket nem tudta megadni.
Válasz #132. hozzászólásra
Hello, ha a hirdetéseimbe belenézel mind a kettőnek az alján ott van a szakinak a száma. Holnap ha gondolod hívd fel mert rengeteg targoncát szétszedett már és szinte biztos vagyok benne hogy több jó tanáccsal is szolgálni fog. Kb ugy benne van a targoncákban mint G.P. a john deereknen.
Válasz #125. hozzászólásra
hát hallod én kihagytam ezt a felujjitásos dolgot nekem a régi MF kombinált rakodom automata váltos volt 2 pedál előre meg hátra meg 2 sebesség fokozta nyul meg béka aztán a végén már olyan volt hogy a földet is alig akarta eltolni de sikerült eladni ekkor jött bobcat!
hiába nyomtad neki a gázt ha bemelegedettt csak pörgött a motor a gép meg semerre! mindig vissza váltottunk egyesbe
Válasz #131. hozzászólásra
Mármint milyen olajnyomást?
Válasz #127. hozzászólásra
Először meg kellene mérni az olajnyomást.Lehet,hogy az kevés és azért indul nehezen.
Válasz #129. hozzászólásra
megvan a tuti,egy ricnit át kell tenni az adagolót +ba,a mester javasolta,mert épp a multhéten volt ilyennel dolga
Válasz #128. hozzászólásra
Szia Gabi bácsi a labanc járgánnyal mi újság?????
Válasz #127. hozzászólásra
desta,és balcancar jöhet szóba,azokhoz olcsó az alkatrész,hogy van e benne szabandonfutó,hát kérdezd meg aki ért hozzá
Válasz #126. hozzászólásra
Milyen targoncába van olyan? Azokba is van sztátor is vagy csak szivattyú és turbina? Mert akkor az nekem nem lenne jó azt hiszem.
Válasz #125. hozzászólásra
nézz rá egy targoncáéra,hátha beépíthető
Válasz #124. hozzászólásra
Arra. Csak ebbe 3 lavór van egy körbe kapcsolva, nyomatékot is módosít nem csak kuplungol. Megy a gép de nem eléggé agresszív, langyoskás, illetve nehezen indul ha már elindult akkor megy. Utána érdeklődtem felújításnak. Azt mondja a faszi hogy esztergán szétszúrják, átcsapágyazzák a harmadik lavór egy szabadonfutón van az szokott kikopni és akkor nem módosít nyomatékot. Ezt a szabadonfutót kicserélik összehegesztik, kicentírozzák és kész. Viszont van néhány tipus amihez nem lehet szabadonfutót kapni hogy ez olyan e az csak szétszedés után derül ki. Ha olyan akkor kuka. Ha megtudják csinálni akkor 60-65e ft ba fáj ez nem lenne vészes. Ha tudom hogy jó lesz utána de ha szétesztergálják és vissza adják két darabban hogy nincs hozzá alkatrész akkor cumi van.
Válasz #123. hozzászólásra
a két egymásrafordított lavórra gondolsz