Három részre osztotta az időjárás a temést ,harmadát aratáskor eladtam ,takarmányt két honapja a maradék jóból a jövő héten szálok ki napi áron sajnos.
Válasz #32. hozzászólásra
Nagyon jó csak ahova szálitok lehet hogy idéntől áttérnek a kockára és ezért hirdettem.Az újat pedig nagyon megkedveltem,de a világ már csak ilyen .
Válasz #28. hozzászólásra
Az mtz szorja a műtrágyát ,kisbálázik néha szalmát hord és 1990-óta új korától nálam van a szivemhez nőt úgy gondolom hogy soha nem fogom eladni remélem nem is kell!!!!!
26-ra válasz Ugy gondolom jó választás volt a röncsi eddig ,de a legfaszább a 826 os 4000óra van benne és eddig szinte semmi gond vele. Még mind francia sárgák!!!!
Április-01-re beillene némely hozzászólás de a halálba senkit sem kellene azért küldeni.Nekem a BSS pót van átalakitva és hivatalos vizsgán volt mindkettő piros rendszámra.Ha érdekel gyere és nézd meg hogy van megcsinálva.
Ez a legegyszerübb megoldás és legolcsóbb!
Kérdezd meg mennyi egy fékszelep, és mennyi mütyür kell hozzá !
Talán valami kereskedő vagy ?:-)))
Fékszelep biznisz !!:-)))
10 éve fuvarozok láttam pár szelepet, alakítottam is át kocsit, 1körről -2kőrre! Azért mert a 2körössel nem lehet az 1körös féket vezérelni de fordítva müködik a dolog!
Válasz #19. hozzászólásra
Nem úgy működik,mert az 1 körösnek nyomásvisszacsatolásos szabályozott a működése,a 2 körösnek meg csak kétállású,közbülső szabályozás nélküli a felt. szelepe. De ha Neked ez mindegy?................................
nézd meg a YOU TUBE-on hogy néz ki az a traktor,amit a pót belenyomott az árokba,és ettől még rosszabb,ha más gyerekét ütöd el,és ülsz 5 évet érte.Semmi képpen ne alakítsd át a pótot.
Ezek valóban öngyilkos ötletek! A kérdést a KPM dönti el,mivel azt mondja,h. egy magasabb kategóriáju rendszert nem lehet visszabutítani.A vezérlő pótkocsi szelepnek amúgy is forditott a működése mint az 1 körösnek pontosan emiatt,hogy ne lehessen megoldani egy kutyafej cserével.A töltő vezetékről valóban elérhető egy részleges működés,csak az a baj,hogy az egykörös traktor fékezéskor üríti az összekötőt,azonban ezt a jelet a 2 körös pótkocsi szelep úgy értelmezi,h. leszakadt a vontatóról,minek utána vészfékezést indít be.Az egyetlen megoldás a traktort átalakítani 2 körösre,de előbb meg kell kérdezni a KPM et,hogy átalakítási engedély kell-e hozzá,v. egyáltalán engedik-e.Szerintem ez nem lesz egyszerű.
Válasz #7. hozzászólásra
Müködnifog, az már más tészta ,hogy az mtz-nél egy fékezés után mennyi tartalék levegő marad.Sik terepen elmegy,de lejtön riziokós.
nekem van a trakin egykörös és kétkör levegő is. és van egy pótkocsim ami légrugós és kétkörös. azt gondoltam egykörös csatlakozóval és talán az mtz-vel is tudnám használni
Válasz #5. hozzászólásra
Helló Géza a sárga a viszatérö ág. Nemszámit,ha légrúgos is a kocsi müködni fog a fék ahogy az elöző hozászoló is irta.Persze nem mindegy, hogy mekora teljesitményü komprestor nyomja a lavegöt a töltő ágon.
342 hozzászólás
És akkor minek árulnak kombinálttal szerelt pótokat??????????????????????
Válasz #37. hozzászólásra
Zsolt használd egésségel !
Még annyit füznék a dologhoz, mivel páran leszóltak:
Aki ért hozzá az csinálja, aki nem ért hozzá az
tanítja !
Válasz #39. hozzászólásra
Valószinű hogy ezek közül fogok választani ha kell vennem.
Válasz #38. hozzászólásra
Nagybálázóból a Claas Quadrant a legjobb, esetleg még a Krone.
Válasz #36. hozzászólásra
Még nem döntöttek az átállásról, én meg tapogatózom a nagybálázó piacon.És az idő majd meg old mindent.
Kipróbáltuk a piros vezetéken való fejcserét és működik a pótkocsi tökéletesen egykörösként!!!
Köszönöm!!!
Akkor veszed a nagykocka bálázót,milyet? Azt már a nagy Rönoval kell huznod,vagy T-150-nel.
Három részre osztotta az időjárás a temést ,harmadát aratáskor eladtam ,takarmányt két honapja a maradék jóból a jövő héten szálok ki napi áron sajnos.
Hogy sikerült a termés, mennyit tároltál be,van e még belőle?
Válasz #32. hozzászólásra
Nagyon jó csak ahova szálitok lehet hogy idéntől áttérnek a kockára és ezért hirdettem.Az újat pedig nagyon megkedveltem,de a világ már csak ilyen .
SZia Sanyi!Hogy vált be az új MASCAR bálázó, én vettem meg a régidet,láttam a multkor hirdetted egyszer.
Válasz #28. hozzászólásra
Az mtz szorja a műtrágyát ,kisbálázik néha szalmát hord és 1990-óta új korától nálam van a szivemhez nőt úgy gondolom hogy soha nem fogom eladni remélem nem is kell!!!!!
Válasz #29. hozzászólásra
Akkor minden okké!
26-ra válasz Ugy gondolom jó választás volt a röncsi eddig ,de a legfaszább a 826 os 4000óra van benne és eddig szinte semmi gond vele. Még mind francia sárgák!!!!
Válasz #27. hozzászólásra
Nyomd a válasz erre-t!
De minek mtz-zel ha az a rönó pótja???
25-reválasz. De van két kör rajta de igy sokkal egyszerűbb mert az összes géppel tudom vontatni.
Válasz #24. hozzászólásra
A traki, hogy vált be ? (claas-renault)
Válasz #24. hozzászólásra
És azon nincs 2 o-ös?
renault 566-tal de húzhatnám a mtz-vel is de az kilehelné a tüdeét 200mázsa alatt
Válasz #22. hozzászólásra
És mivel húzod???
Április-01-re beillene némely hozzászólás de a halálba senkit sem kellene azért küldeni.Nekem a BSS pót van átalakitva és hivatalos vizsgán volt mindkettő piros rendszámra.Ha érdekel gyere és nézd meg hogy van megcsinálva.
Válasz #20. hozzászólásra
Ez a legegyszerübb megoldás és legolcsóbb!
Kérdezd meg mennyi egy fékszelep, és mennyi mütyür kell hozzá !
Talán valami kereskedő vagy ?:-)))
Fékszelep biznisz !!:-)))
10 éve fuvarozok láttam pár szelepet, alakítottam is át kocsit, 1körről -2kőrre! Azért mert a 2körössel nem lehet az 1körös féket vezérelni de fordítva müködik a dolog!
Ezért mertem javasolni ezt a megoldást !!
Válasz #19. hozzászólásra
Nem úgy működik,mert az 1 körösnek nyomásvisszacsatolásos szabályozott a működése,a 2 körösnek meg csak kétállású,közbülső szabályozás nélküli a felt. szelepe. De ha Neked ez mindegy?................................
Ez nem öngyilkos ötlet !!!
A piros a töltő ág, ha leakad a pót és megszűnik a töltés automatikussan befog a fék !
Úgyan úgy müködik mint az egykörös !!
Az 1körös fék müködése: alap helyzet állandó töltés, fékezéskor töltés megszüntetése és befog a fék !
A 2körös müködése: piros ág, állandó töltés,
sárga, fék vezérlése !
Felesleges cserélni nem lesz semmi változás, légrugó müködni fog így is !
Azért kerüld a himalája csúcsait :-)))
nézd meg a YOU TUBE-on hogy néz ki az a traktor,amit a pót belenyomott az árokba,és ettől még rosszabb,ha más gyerekét ütöd el,és ülsz 5 évet érte.Semmi képpen ne alakítsd át a pótot.
Ezek valóban öngyilkos ötletek! A kérdést a KPM dönti el,mivel azt mondja,h. egy magasabb kategóriáju rendszert nem lehet visszabutítani.A vezérlő pótkocsi szelepnek amúgy is forditott a működése mint az 1 körösnek pontosan emiatt,hogy ne lehessen megoldani egy kutyafej cserével.A töltő vezetékről valóban elérhető egy részleges működés,csak az a baj,hogy az egykörös traktor fékezéskor üríti az összekötőt,azonban ezt a jelet a 2 körös pótkocsi szelep úgy értelmezi,h. leszakadt a vontatóról,minek utána vészfékezést indít be.Az egyetlen megoldás a traktort átalakítani 2 körösre,de előbb meg kell kérdezni a KPM et,hogy átalakítási engedély kell-e hozzá,v. egyáltalán engedik-e.Szerintem ez nem lesz egyszerű.
dombos vidéken majd megjárja
Én szívesen cserélnék veled!
Az egy körös fékem helyett két körösre.
Válasz #13. hozzászólásra
kell venni egy HW pót fékszelepet(ez a legolcsóbb) és rárakni a kétkörös helyére mert a piros töltő vezeték a sárga meg vezérlő!!!!!!!!!!!!!
Válasz #12. hozzászólásra
Mind a 2-őt átalakítja az árok ha nem lesz segítség.
Pótot sztem.
Válasz #10. hozzászólásra
az a kérdés hogy a traktort vagy a pótot szeretné átalakítani
Válasz #7. hozzászólásra
Müködnifog, az már más tészta ,hogy az mtz-nél egy fékezés után mennyi tartalék levegő marad.Sik terepen elmegy,de lejtön riziokós.
Válasz #8. hozzászólásra
Mondd a tutit!
Válasz #8. hozzászólásra
:-))))))))))
ez jó !!!!
nem semmi öngyilkos tanácsok
Válasz #6. hozzászólásra
nekem van a trakin egykörös és kétkör levegő is. és van egy pótkocsim ami légrugós és kétkörös. azt gondoltam egykörös csatlakozóval és talán az mtz-vel is tudnám használni
Válasz #5. hozzászólásra
Helló Géza a sárga a viszatérö ág. Nemszámit,ha légrúgos is a kocsi müködni fog a fék ahogy az elöző hozászoló is irta.Persze nem mindegy, hogy mekora teljesitményü komprestor nyomja a lavegöt a töltő ágon.
Válasz #4. hozzászólásra
a sárgának mi a szerepe?
és ha légrugós is a pótkocsi?
Válasz #1. hozzászólásra
A töltö vezetéken cseréld le a fejet és kapcsold rá a gépre(piros) ! Müködni fog !
A másik a vezérlö csatlakozó, az nem kell(sárga) !
Fliegl
Válasz #1. hozzászólásra
fékszelepet lecseréled egykörösre és kész és milyen a pótkocsid
Aki tud kérem segítsen.Köszi