Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD391.85 FtCHF441.7 FtGBP491.64 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz JDFERI #1866. hozzászólásáraAz. De,én azt írtam, ha orra akar bukni, emeli a farát. "kisebb" súly a kuplungnál terhel, nagyobbnál meg az első keréken fordulna át a súlypont, ott meg már emeli a farát.Végülis mindenképp jobb ha ki van kötve alul.
Válasz .Richard. #1865. hozzászólásáraAzért mindennek ellenére érdekes ,hogy a homlokrakós mtz-k 90% -a mégis alúlról felfelé reped meg a kuplungház után .
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásáraHa oldalról megnézed a gépet,látod ha az orra akkora súlyt kap,hogy a hátulja megemelkedne akkor a kuplungház tartja az egész hátulját a levegőben. Elég nehéz. Olyan mintha az olajemelőt betennéd a kuplungház alá azt emelnéd. Ott akarna eltörni. Vizszintben hátra a sonkához támaszt ki alul.
Válasz t.peti #1863. hozzászólásáraFőleg táblaszegélyek, meg a parlagterületek tisztítására használom, de zúztam már vele napraforgó tarlót is. A 10-15 cm vastag akácot - lassan, fokozatosan ráengedve - szépen ledarálja, a bodzabokrokat is eltünteti.
Válasz mtz1221 #1856. hozzászólásáranéztem a képet a hernyócsavart ha kihajtod a nyomás állítódik el de nem hullik szét semmi nem szokott ott gumigyűrű lenni hanem egy kupak ami alatt van egy réztömítés és az kontrázza a hernyócsavart
Válasz osztro.m #1859. hozzászólásáraEz egy újabb termék jó áron.Régenilyen nem volt csak olyan mint BÁrányé 1.6 ért a lengyel meg 850 ért.Fele árért régen megérte mostmár én is ezt az MTZre valót venném. mert a lengyelek is elkurvultak és drágák.
Válasz osztro.m #1859. hozzászólásáraNa, akkor én felrakok egyet.
Ez a legelső munka (vagy nevezzük inkább tesztnek) alkalmával készült.
Külön felhívnám a figyelmet az egyedi farsúly megoldásra.
Válasz Bárány #1858. hozzászólásáraMtz re most vettem black bull JX80 at ez is bevan kötve hátsó hídba... Nézegettem én is ezeket a lengyel rakókat, aztán Black Bull lett de nem bántam meg, nem sokkal drágább,de sokkal minőségibb kivitelezés, ja és az árba bent van a házhoz szállítás, felszerelés, a hidraulika bekötés nem vesz el egy kivezérelt kört, mert sorolják a traktor hidraulikájával. (akartam képet felrakni de nem sikerült)
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásáraA kis Claason (Arion 410) is a Blackbull a hátsó hídig vitte a segédalvázat. A muszka anyagminőséget ismerve azért ott főleg nem ártana ugyanígy megtámasztani.
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásáraFarára súly kell. Gondolom a hátsó hídhoz való kikötés a rakodó vázában ébredő forgatónyomatékot igyekszik ellentartani ott alul.
Válasz Gergő80 #1854. hozzászólásáraPróbáltam de folyik.A hernyócsavarra lennék kíváncsi hogy kicsavarható e nehogy hogy valamit szétugrasztanák bent.Ott gondolom hogy kellene lenni egy O gyűrűnek.
Megjött az enyém is,nem gondoltam volna de életveszélyesnek tartom az mtz re úgy rángassa dobálja.A hátsó hídházhoz mivel jobb ha be lenne kötve ??? Meg van e valakinek robbantott ábrája elosztótömbhöz ??? Jön az olaj a nyomás állító csavar mellett,rá nem tudok jönni hogy ott hogy a facba jöhet ott.
Válasz Mtz fan 1990 #1835. hozzászólásáraÜdv . Teszteld le .Iktasd ki az egyiket hidróakkumlátort . Úgy próbáld meg. Nekem bevált . Üresen nem biztos,hogy rugózni fog.
Az a baj rövidíteni nem lehet a végek miatt, és bár 15 e ft / 2 db bowden ár körül hozzálehet jutni, de akkor vegye meg azt a bal kezes ha neki ez rövid
A lényeg, hogy Apàm megoldotta a dolgot.
Most le van súlyozva gép, elől rakodó, hàtul targoncatorony
Válasz UE-28 #1840. hozzászólásáraBowden nem lehet hogy azért hosszabb hogy a balkezesek tehessék bal oldalra is a yostikot ???Valamelyik nap láttam ursus tur5-öt nálunk egyik kereskedőnél,hát az is brutális erős gépnek néz ki.
Befejeződött a rakodó project, szeptember vége óta.
Melózni még nem tudtam vele, de jónak tűnik az Olimet Tur5.
Amit kicsit mégis furcsállok:
- ami atisgyulai is írt a gémet a fülke előtt összekötő "menetes szál elhelyezése egy kis odafigyeléssel és 2000 ft os anyagárból megoldható lenne úgy, hogy az MTZ motorházteteje mindíg nyitható legyen.
- joysticknak nincs tipuspecifikus ( és semmilyen) konzol
-a bowden kb 50 cm el hosszabb, igy matekolni kellett vele, pedig létezik a 200 cm mellett 150 cm is.
- nincs hozzá rácsúszást védő kos, ami védné a traktor orrát.
De amúgy jónak néz ki, így elsőre megérte az árát.
Válasz Mtz fan 1990 #1835. hozzászólásáraNekem is ilyen van.Próbáld kikapcsolva és bekapcsolva is,nincs külőmbség?Rakodóval ha rászalatsz egy keresztbordára akár 20km/h alatt is nagyot üt ha be van kapcsolva is.
Helló! Lengyel homlokrakodó hidroakkumulátorán lehet valahogy állítani, hogy jobban csillapítson? Menet közbe üresen, mintha nem csillapítana, bálával rajta is csak nagyon kicsit.
Válasz atisgyulai #1832. hozzászólásáraNálunk ha beballagnák valahová hogy látszik a bowdenem,akkor rendőrt hívnának rám.Eszükbe se jutna hogy az övékét mutogassák.
Válasz UE-28 #1829. hozzászólásáraBallagj be egy habiba a bowdennel, és megmutatják az övék mekkora.
De lehet elég megmérni, és elengedni egy telefont.
Konkrétan a joysticknál lévő bowden ami irányítja a konzolon lévő vez tömböt azt nagyon hosszúnak találjuk, elvágni a végén lévő speckó kialakítás miatt nem szeretnénk.
Olyan hosszút adott a lengyel, hogy kb a generátorig elérne.
Atisgyulaival beszéltem, nem tudjuk a kettőt összehasonlítani, de fotón látva az ő megoldását az övé rövidebb nek tűnik...
Tehát van ebből a joystickos bowddnből több méret?
Válasz zsoltrs #1827. hozzászólásárade hogy a retekbe lehet az, hogy ha közvetlenül gyorcsatiról táplálod be, úgy meg működik? azt mondtad, h megpróbáltad, és úgy nem volt késés...
másik, ha átszakad tömítés, annak a munkhangernek már semmit ne, kéne tudnia emelnie, nem hiszek ebbe a megoldásba, de legyen így. azért majd írd meg, h mi volt...
Válasz envagyok2 #1787. hozzászólásáraFelhívtam a kaposgépet, azt mondták h az elülső munkahengerekbe cseréljek tömítést, mert ott lehet átszakadva.
Ezt megcsinálom és jövőre jelentkezek (ahogy szoktam)
Arra h 45foktól már nem képes magára billenteni a zsákot, azt válaszolták, hogy az még a kisebb munkahengerrel lett összeszerelve.
Köszi.
Válasz subikiss #1823. hozzászólásáraIgen. Nekem a bigkampo kelett a faucheuxra,aztmondta a telefonba,van raktáron olyan is,ami kész van,csak a felfogatás nincs rajt,meg nincs lefestve.másnap délután 2re kellett érte menni,akkor már csillogott villogott,csont száraz volt.szerintem nálad is ua a szitu.
Válasz fexco #1822. hozzászólásáraÉrtem. A blacbull gyártotta le feuchaux kapcsolással, mert a neten azt írják csak euroóval gyártják. Egy kanál kellene feuchauxra nekem.
Válasz subikiss #1821. hozzászólásáraA ferroflex ugyanaz,mint a faucheux.nem euro.tudom mert nemrég vettem egy bigzsák kampot a blackbulltól.de nekik ez abszolutt nem probléma,csak kérdezte mire kell,másnap meg már mentünk is hazahozni.full ugyanolyanra legyártsa mint a faucheux.
Válasz Garfield #1818. hozzászólásáraNekem csak bálapakolásra kell évi 100-200 db. Ezért ettől komolyabban nem gondolkoztam, előtte körbeszagoltam a témát és úgy gondolom ha nő a gazdaság is kiszolgálhat engem.
2317 hozzászólás
Válasz JDFERI #1866. hozzászólásáraAz. De,én azt írtam, ha orra akar bukni, emeli a farát. "kisebb" súly a kuplungnál terhel, nagyobbnál meg az első keréken fordulna át a súlypont, ott meg már emeli a farát.Végülis mindenképp jobb ha ki van kötve alul.
Válasz .Richard. #1865. hozzászólásáraAzért mindennek ellenére érdekes ,hogy a homlokrakós mtz-k 90% -a mégis alúlról felfelé reped meg a kuplungház után .
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásáraHa oldalról megnézed a gépet,látod ha az orra akkora súlyt kap,hogy a hátulja megemelkedne akkor a kuplungház tartja az egész hátulját a levegőben. Elég nehéz. Olyan mintha az olajemelőt betennéd a kuplungház alá azt emelnéd. Ott akarna eltörni. Vizszintben hátra a sonkához támaszt ki alul.
Válasz t.peti #1863. hozzászólásáraFőleg táblaszegélyek, meg a parlagterületek tisztítására használom, de zúztam már vele napraforgó tarlót is. A 10-15 cm vastag akácot - lassan, fokozatosan ráengedve - szépen ledarálja, a bodzabokrokat is eltünteti.
Válasz Bárány #1860. hozzászólásáraMire hasznalod a zúzót?
Mekkora átmérőig zúz gallyat, kisebb bokrokat?
Válasz mtz1221 #1856. hozzászólásáranéztem a képet a hernyócsavart ha kihajtod a nyomás állítódik el de nem hullik szét semmi nem szokott ott gumigyűrű lenni hanem egy kupak ami alatt van egy réztömítés és az kontrázza a hernyócsavart
Válasz osztro.m #1859. hozzászólásáraEz egy újabb termék jó áron.Régenilyen nem volt csak olyan mint BÁrányé 1.6 ért a lengyel meg 850 ért.Fele árért régen megérte mostmár én is ezt az MTZre valót venném. mert a lengyelek is elkurvultak és drágák.
Válasz osztro.m #1859. hozzászólásáraNa, akkor én felrakok egyet.
Ez a legelső munka (vagy nevezzük inkább tesztnek) alkalmával készült.
Külön felhívnám a figyelmet az egyedi farsúly megoldásra.
Válasz Bárány #1858. hozzászólásáraMtz re most vettem black bull JX80 at ez is bevan kötve hátsó hídba... Nézegettem én is ezeket a lengyel rakókat, aztán Black Bull lett de nem bántam meg, nem sokkal drágább,de sokkal minőségibb kivitelezés, ja és az árba bent van a házhoz szállítás, felszerelés, a hidraulika bekötés nem vesz el egy kivezérelt kört, mert sorolják a traktor hidraulikájával. (akartam képet felrakni de nem sikerült)
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásáraA kis Claason (Arion 410) is a Blackbull a hátsó hídig vitte a segédalvázat. A muszka anyagminőséget ismerve azért ott főleg nem ártana ugyanígy megtámasztani.
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásáraFarára súly kell. Gondolom a hátsó hídhoz való kikötés a rakodó vázában ébredő forgatónyomatékot igyekszik ellentartani ott alul.
Válasz Gergő80 #1854. hozzászólásáraPróbáltam de folyik.A hernyócsavarra lennék kíváncsi hogy kicsavarható e nehogy hogy valamit szétugrasztanák bent.Ott gondolom hogy kellene lenni egy O gyűrűnek.
Válasz JDFERI #1853. hozzászólására920 euró,bruttóban.
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásárameg kell húzni a nyomás állító összes csavarját miután be van állítva a nyomás
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásáraHa szabad kérdezni egy ilyen trágyavillát mennyiért vesztegetnek?
Válasz agrogal #1851. hozzászólásáravagy egyik se
Válasz mtz1221 #1850. hozzászólásáraNem a kuplungház öntvénye reped meg ha bajvan hanem más is.
Megjött az enyém is,nem gondoltam volna de életveszélyesnek tartom az mtz re úgy rángassa dobálja.A hátsó hídházhoz mivel jobb ha be lenne kötve ??? Meg van e valakinek robbantott ábrája elosztótömbhöz ??? Jön az olaj a nyomás állító csavar mellett,rá nem tudok jönni hogy ott hogy a facba jöhet ott.
Válasz Mtz fan 1990 #1835. hozzászólásáraÜdv . Teszteld le .Iktasd ki az egyiket hidróakkumlátort . Úgy próbáld meg. Nekem bevált . Üresen nem biztos,hogy rugózni fog.
Válasz Sötét Paraszt #1846. hozzászólásáraMásodiknál ott volt a főnök is a felszerelésnél.
Válasz Sötét Paraszt #1846. hozzászólására
Szűretlenül jobban szereti a gép.
Válasz ..MZ/X.. #1845. hozzászólásáraEzek most a beöntőcsavarra rakták a visszafolyást?
Mikó a szűrőházra is tehették vóna.
Válasz mtz1221 #1843. hozzászólásáraHát ez a bal kezes sztori nem jutott az eszünkbe
Az a baj rövidíteni nem lehet a végek miatt, és bár 15 e ft / 2 db bowden ár körül hozzálehet jutni, de akkor vegye meg azt a bal kezes ha neki ez rövid
A lényeg, hogy Apàm megoldotta a dolgot.
Most le van súlyozva gép, elől rakodó, hàtul targoncatorony
Válasz UE-28 #1840. hozzászólásáraBowden nem lehet hogy azért hosszabb hogy a balkezesek tehessék bal oldalra is a yostikot ???Valamelyik nap láttam ursus tur5-öt nálunk egyik kereskedőnél,hát az is brutális erős gépnek néz ki.
Válasz csontii #1841. hozzászólásáraKöszi!
És köszi a tel számot a kereskedőhöz
Válasz UE-28 #1840. hozzászólásáraSok munkát vele!!!
Befejeződött a rakodó project, szeptember vége óta.
Melózni még nem tudtam vele, de jónak tűnik az Olimet Tur5.
Amit kicsit mégis furcsállok:
- ami atisgyulai is írt a gémet a fülke előtt összekötő "menetes szál elhelyezése egy kis odafigyeléssel és 2000 ft os anyagárból megoldható lenne úgy, hogy az MTZ motorházteteje mindíg nyitható legyen.
- joysticknak nincs tipuspecifikus ( és semmilyen) konzol
-a bowden kb 50 cm el hosszabb, igy matekolni kellett vele, pedig létezik a 200 cm mellett 150 cm is.
- nincs hozzá rácsúszást védő kos, ami védné a traktor orrát.
De amúgy jónak néz ki, így elsőre megérte az árát.
Válasz Mtz fan 1990 #1838. hozzászólásárade, a nyomáson, ami benne van. túl van töltve, gomdolom én.
Állítani, esetleg nem lehet rajta valahogy?
Válasz Mtz fan 1990 #1835. hozzászólásáraEgyenetlen aszfalton tempósan meggurítva próbáld, nyitott és zárt csappal.
Ott fogod látni a különbséget.
Válasz Mtz fan 1990 #1835. hozzászólásáraNekem is ilyen van.Próbáld kikapcsolva és bekapcsolva is,nincs külőmbség?Rakodóval ha rászalatsz egy keresztbordára akár 20km/h alatt is nagyot üt ha be van kapcsolva is.
Helló! Lengyel homlokrakodó hidroakkumulátorán lehet valahogy állítani, hogy jobban csillapítson? Menet közbe üresen, mintha nem csillapítana, bálával rajta is csak nagyon kicsit.
Köszi a segítséget mindenkinek!
Válasz atisgyulai #1832. hozzászólásáraNálunk ha beballagnák valahová hogy látszik a bowdenem,akkor rendőrt hívnának rám.Eszükbe se jutna hogy az övékét mutogassák.
Válasz UE-28 #1829. hozzászólásáraBallagj be egy habiba a bowdennel, és megmutatják az övék mekkora.
De lehet elég megmérni, és elengedni egy telefont.
Válasz UE-28 #1829. hozzászólásáraKeress egy neked valót.
Válasz UE-28 #1829. hozzászólásáraEl ne vágd, van belőle több méret, de nem lehet valamerre elvezetni hogy ne feszüljön? Nekem más rakódóm van, de ilyet vettem, pont jó volt hozzá, és ennyiért sehol nem kapsz, úgy rémlik hogy írták a hosszát de most nem látom.https://webaruhaz.habi.hu/termekek/25144/Bowden_TUR_5_homlokrakodohoz.html
Urak!
Csak xopunk ezzel a Tur 5 rakodó bekötéssel.
Konkrétan a joysticknál lévő bowden ami irányítja a konzolon lévő vez tömböt azt nagyon hosszúnak találjuk, elvágni a végén lévő speckó kialakítás miatt nem szeretnénk.
Olyan hosszút adott a lengyel, hogy kb a generátorig elérne.
Atisgyulaival beszéltem, nem tudjuk a kettőt összehasonlítani, de fotón látva az ő megoldását az övé rövidebb nek tűnik...
Tehát van ebből a joystickos bowddnből több méret?
Köszi
Válasz zsoltrs #1827. hozzászólásárade hogy a retekbe lehet az, hogy ha közvetlenül gyorcsatiról táplálod be, úgy meg működik? azt mondtad, h megpróbáltad, és úgy nem volt késés...
másik, ha átszakad tömítés, annak a munkhangernek már semmit ne, kéne tudnia emelnie, nem hiszek ebbe a megoldásba, de legyen így. azért majd írd meg, h mi volt...
Válasz envagyok2 #1787. hozzászólásáraFelhívtam a kaposgépet, azt mondták h az elülső munkahengerekbe cseréljek tömítést, mert ott lehet átszakadva.
Ezt megcsinálom és jövőre jelentkezek (ahogy szoktam)
Arra h 45foktól már nem képes magára billenteni a zsákot, azt válaszolták, hogy az még a kisebb munkahengerrel lett összeszerelve.
Köszi.
Válasz subikiss #1823. hozzászólásáraIgen. Nekem a bigkampo kelett a faucheuxra,aztmondta a telefonba,van raktáron olyan is,ami kész van,csak a felfogatás nincs rajt,meg nincs lefestve.másnap délután 2re kellett érte menni,akkor már csillogott villogott,csont száraz volt.szerintem nálad is ua a szitu.
Válasz subikiss #1821. hozzászólásáraSzerintem választható, hogy milyen eszközkeret legyen rajta
Régiek általában fuxosak
Válasz subikiss #1823. hozzászólásáraKérésre legyártanak mindent, nagyon korrektek.
Válasz fexco #1822. hozzászólásáraÉrtem. A blacbull gyártotta le feuchaux kapcsolással, mert a neten azt írják csak euroóval gyártják. Egy kanál kellene feuchauxra nekem.
Válasz subikiss #1821. hozzászólásáraA ferroflex ugyanaz,mint a faucheux.nem euro.tudom mert nemrég vettem egy bigzsák kampot a blackbulltól.de nekik ez abszolutt nem probléma,csak kérdezte mire kell,másnap meg már mentünk is hazahozni.full ugyanolyanra legyártsa mint a faucheux.
FerroFlex rakodók/eszközök euró kapcsolásúak vagy olyan mint a Feucheux?
Válasz Garfield #1818. hozzászólásáraNekem csak bálapakolásra kell évi 100-200 db. Ezért ettől komolyabban nem gondolkoztam, előtte körbeszagoltam a témát és úgy gondolom ha nő a gazdaság is kiszolgálhat engem.
Válasz Garfield #1818. hozzászólásáraJól döntöttél!!!
Magyar gép, munkaerő, szakértelem!!!
Leszállítják, felszerelik!!!
Válasz UE-28 #1817. hozzászólásáraKöszi,mi most rendeltünk bb jx 80-at 1.190 nettó felszerelve.