Üdv!
Olyan kérdésem lenne azok felé, akiknek a TUR5 rakodójuk van, hogy a légtartályt ill. a joystickhoz az áramot, hogy oldották meg?
Előre is köszönöm! ;)
Válasz T.f. #1208. hozzászólásáraNekünk van egy 50-es fordított traktor targonca "gyári" a kardán nincs legalábbis kívül.Belül még nem láttuk.
A sebesség váltó ugyanaz csak meg kell szokni,hogy a hidraulika tömb helyén ülsz és fordítva van a megszokotthoz meg lassú a kis kerék miatt a közúton.
Válasz T.f. #1210. hozzászólásáraGondolom, de valamiért annál nem fordította fejre a difit az öreg. Állítólag próbálkozott. Én még nem szereltem hátsó részt...nem is bánom...
Válasz csoppika #1205. hozzászólásáraNem tudom az átépítés módját , de a rendszerváltás előtt szériában készült . Több helyen találkoztam működő állapotú példánnyal . Az valószínű , hogy az osztóművet átfordítva építik be , a TLT szerintem megmarad . A váltó kapcsolókarjánál lehet érdekes , miként variálták át .
Válasz broll79 #1198. hozzászólásáraNem kunszt:-)
Volt egy a faluban 86-92 körül... Nagyban nagybáláztak a delikvensek... Ruszki bálázó, lengyel sodró, 4-es kemper, dupla pót karfával...Rendszám persze csak a Zsigulin volt...
Mikor az öreg befejezte kb 10 éve végleg, minimum 10 kamaz cucc ment a méhbe...
Egy osztrák rakodó volt felszerkesztve fordítva egy 45-ösre. A bolygót fordította meg az öreg mókerátor. Hátrafele ment előre
Fix bálaszurony volt a kamionsofőr szemmagasságába emelve...úgy közlekedtek...
Válasz ..MZ/X.. #1195. hozzászólásáraTingli-tangli melónál, nem szoktam, de egyébként igen. Odakinn földről felrakni trágyát nem is tudnék csillapítóval. A rugózás miatt belehúzza magát a földbe.
Válasz fekuki #1192. hozzászólásáraAgrowolf megér egy telefont esetleg még BlackBull-t is meg lehetne kérdezni ők elég rendesek ha tudnak biztos segítenek.
Válasz D-032-a #1189. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Már is sokat segítettél. Így könnyebb lesz beazonosítanom. Engem kifejezetten a csatlakozó érdekel, mert a többit a lakatos a J. D re szabja vaslemezből, meg sarkas zárszelvényből, de a gyors csatlakozóval nem szórakoznék, abból jó volna egy eredeti.
Minden esetre köszönöm a segítségedet.
Válasz sz.bela #1184. hozzászólásáraSzerintem a képen Fendt-Frontlader 3K/55 tipus van.
A gémen a gyorscsatlakozó a 200-as Fendt traktor-széria konzoljához való.
A Fendt-Frontlader 3-as tipuscsalád tagjai: 3K55, 3/55, 3/60, 3S/60, 3/63, 3S/63, 3S/70.
Ezeket a kereséshez soroltam fel, mert a gémeden a 3K konzol-gyorscsatlakozó lecserélhető 3S-re, ha a JD-re csak ahhoz való konzolt tudsz tenni. Itt néhány prospektus a 3-as tipusokról.
Traktorra szerelt Frontlader 3K (kattints a képre)
Ebben a kupacban állítólag a rakodódhoz való konzol van. Ha szerencséd van, akkor JD traktorhoz is gyártottak valahol Fendt 3K konzolt.
3S tipusú gyorscsatlakozó és konzol. Gondolom az 1-es passzolna a te gémedhez is, ha nem lehet 3K konzolt felszerelni.
Válasz határjáró #1187. hozzászólásáraEURO csatlakozása van a rakodónak, raklapvillában meg semmi high tech nincs. Bárhol meg lehet venni, valószínűleg olcsóbban is.
A kérdésem az lenne, hogy rendelt már valaki az Agroparktól raklapvillát?
John Deere 6320 traktorhoz van H310 tipusu homlokrakodó és ahhoz kellene. Kérdés hogy bármilyen John Deere gyártmány jó hozzá?
Sziasztok. (Lett) egy homlokrakodóm amiről kiderült, hogy Fendt márkájú, de a modellt nem tudtam megállapítani, mivel egyrészt le van festve, másrészt meg hiányzik a széria plakett. A bajom az, hogy nincs meg a konzolom hozzá, és nagyon kellene egy csatlakozó konzol rajz, robbantott ábra...stb., hogy tudjam legyártatni, vagy bontottan vásárolni egyet, hogy tudjam felszereltetni egy J.D re.
Csatolom a képeket. *a FEKETE az enyém. Ha bárki tudna segíteni, nagyom megköszönném.
Olvass visszább! 100/oldal-ra állítva szerintem 3-4-5 oldalak környékén volt róla szó. /többször is/ Pár kép is van. Ahol az én nevem látod, ott kb. erről volt szó.
Válasz gyufi76 #1172. hozzászólásáraNEM! Az antiszlipet hagyd a p....ba. Szivattyú-újtömb bemenő-újtömb kijövő-eredeti tömb bemenő. Fontos kérdés,az újtömbnek van e résolaj kivezetése. Ha igen,az a tartályba.
Válasz lala1 #1170. hozzászólásáraHelló! Köszi a gyors választ! az úgy van a valóságban, hogy ami az antiszliphez ment a szivattyúról azt bekötöm az 1 karos tömbbe a visszatérőt a tartályba? A gyári tömb marad ugy ahogy most is be van kötve?
2321 hozzászólás
Válasz k-roy90 #1220. hozzászólásáraLégtartályt át kell tenni a másik oldalra.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne azok felé, akiknek a TUR5 rakodójuk van, hogy a légtartályt ill. a joystickhoz az áramot, hogy oldották meg?
Előre is köszönöm! ;)
Válasz Szomjas Feri #1218. hozzászólásáraNo akkor már tisztán látunk

Bár én is megnézhettem volna, van szétszedett hídházam
Válasz csoppika #1209. hozzászólására

A kardán átkapcsoló tengely fülei vannak útban a difinek, azokat kivágva elfér a másik oldalon.
A kardán is maradhat, csak nem lehet váltogatni útarányos, vagy fordulatszámarányos mód között.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #1216. hozzászólásáraSalyát készitésű
Válasz csejtey.norbi #1206. hozzászólásáraGyari suly?
Vagy hogyan keszult?
Válasz T.f. #1208. hozzászólásáraNekünk van egy 50-es fordított traktor targonca "gyári" a kardán nincs legalábbis kívül.Belül még nem láttuk.
A sebesség váltó ugyanaz csak meg kell szokni,hogy a hidraulika tömb helyén ülsz és fordítva van a megszokotthoz meg lassú a kis kerék miatt a közúton.
Válasz broll79 #1213. hozzászólásáraPedig a vége fele helyesen lambadázott a kormányzott kereke...
Válasz csoppika #1200. hozzászólásáraNem mentem volna szembe vele

de azért megnéztem volna
Válasz atisgyulai #1199. hozzászólására


Válasz T.f. #1210. hozzászólásáraGondolom, de valamiért annál nem fordította fejre a difit az öreg. Állítólag próbálkozott. Én még nem szereltem hátsó részt...nem is bánom...
Válasz csoppika #1209. hozzászólásáraA 80-as hídház a difinél ugyan az mint az 50-esnél.
Válasz T.f. #1208. hozzászólásáraAz az öreg azt mondta, hogy az 50-estől felfele nem lehet rombolás nélkül áttenni a ?tányérkereket?...
Válasz csoppika #1205. hozzászólásáraNem tudom az átépítés módját , de a rendszerváltás előtt szériában készült . Több helyen találkoztam működő állapotú példánnyal . Az valószínű , hogy az osztóművet átfordítva építik be , a TLT szerintem megmarad . A váltó kapcsolókarjánál lehet érdekes , miként variálták át .
Válasz T.f. #1201. hozzászólásáraAsszem ezeknél valami elfexelnek a seggében. Talán a kardán felejtődik el esetleges visszaalakításkor...
Válasz csejtey.norbi #1202. hozzászólásáraMi akar ez lenni nem jon ossze a kep?!
trac lift 240 sl
Válasz broll79 #1198. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/rakodogepek-es-epitoipari-gepek/terepes-mtz-80-as-targonca/h_6634345
Válasz broll79 #1198. hozzászólásáraNem kunszt:-)



Volt egy a faluban 86-92 körül... Nagyban nagybáláztak a delikvensek... Ruszki bálázó, lengyel sodró, 4-es kemper, dupla pót karfával...Rendszám persze csak a Zsigulin volt...
Mikor az öreg befejezte kb 10 éve végleg, minimum 10 kamaz cucc ment a méhbe...
Egy osztrák rakodó volt felszerkesztve fordítva egy 45-ösre. A bolygót fordította meg az öreg mókerátor. Hátrafele ment előre
Fix bálaszurony volt a kamionsofőr szemmagasságába emelve...úgy közlekedtek...
Válasz broll79 #1198. hozzászólásáraNa ehhez mit szólnának a fakabátok?

Akkor ez most vonat, vagy tolat?
Egy ILYET eltudnék viselni én is a tanyán. Nem csinál valaki egyet?
Válasz ..MZ/X.. #1195. hozzászólásáraTingli-tangli melónál, nem szoktam, de egyébként igen. Odakinn földről felrakni trágyát nem is tudnék csillapítóval. A rugózás miatt belehúzza magát a földbe.
Válasz ..MZ/X.. #1195. hozzászólásáraNekem Blackbull van én nem szoktam kikapcsolni.
Ha már lengéscsillapítás, ti munka közben ki szoktátok kapcsolni, vagy marad úgy ahogyan van?
Válasz fekuki #1192. hozzászólásáraBármelyik hidraulikás cég tud adni szerelvényt és hidroakkut is.
Válasz fekuki #1192. hozzászólásáraAgrowolf megér egy telefont esetleg még BlackBull-t is meg lehetne kérdezni ők elég rendesek ha tudnak biztos segítenek.
Üdv.
Utólagosan szeretnék felszerelni a homlokrakodóra (lengéscsillapítást).
honnan tudok ilyet beszerezni??
Válasz D-032-a #1189. hozzászólásáraKöszönöm szépen. Már is sokat segítettél. Így könnyebb lesz beazonosítanom. Engem kifejezetten a csatlakozó érdekel, mert a többit a lakatos a J. D re szabja vaslemezből, meg sarkas zárszelvényből, de a gyors csatlakozóval nem szórakoznék, abból jó volna egy eredeti.
Minden esetre köszönöm a segítségedet.
Válasz D-032-a #1189. hozzászólásáraAz eső két mondatot a te homlokrakodódról feltett képedre értettem.
Válasz sz.bela #1184. hozzászólásáraSzerintem a képen Fendt-Frontlader 3K/55 tipus van.



A gémen a gyorscsatlakozó a 200-as Fendt traktor-széria konzoljához való.
A Fendt-Frontlader 3-as tipuscsalád tagjai: 3K55, 3/55, 3/60, 3S/60, 3/63, 3S/63, 3S/70.
Ezeket a kereséshez soroltam fel, mert a gémeden a 3K konzol-gyorscsatlakozó lecserélhető 3S-re, ha a JD-re csak ahhoz való konzolt tudsz tenni.
Itt néhány prospektus a 3-as tipusokról.
Traktorra szerelt Frontlader 3K (kattints a képre)
Ebben a kupacban állítólag a rakodódhoz való konzol van. Ha szerencséd van, akkor JD traktorhoz is gyártottak valahol Fendt 3K konzolt.
3S tipusú gyorscsatlakozó és konzol. Gondolom az 1-es passzolna a te gémedhez is, ha nem lehet 3K konzolt felszerelni.
Válasz határjáró #1187. hozzászólásáraEURO csatlakozása van a rakodónak, raklapvillában meg semmi high tech nincs. Bárhol meg lehet venni, valószínűleg olcsóbban is.
Üdv
A kérdésem az lenne, hogy rendelt már valaki az Agroparktól raklapvillát?
John Deere 6320 traktorhoz van H310 tipusu homlokrakodó és ahhoz kellene. Kérdés hogy bármilyen John Deere gyártmány jó hozzá?
Válasz sz.bela #1184. hozzászólásáraHa ez Fendt, akkor érdemes lenne az Axiálnál érdeklődni.
Válasz sz.bela #1184. hozzászólására


Sziasztok. (Lett) egy homlokrakodóm amiről kiderült, hogy Fendt márkájú, de a modellt nem tudtam megállapítani, mivel egyrészt le van festve, másrészt meg hiányzik a széria plakett. A bajom az, hogy nincs meg a konzolom hozzá, és nagyon kellene egy csatlakozó konzol rajz, robbantott ábra...stb., hogy tudjam legyártatni, vagy bontottan vásárolni egyet, hogy tudjam felszereltetni egy J.D re.
Csatolom a képeket. *a FEKETE az enyém. Ha bárki tudna segíteni, nagyom megköszönném.
Válasz k-roy90 #1182. hozzászólásáraEzek szerint nem, vagy nem eléggé olvastál vissza!
De eléri.
Olyan kérdésem lenne, (120x120) körbálát prizmába rakva 4. bálát eléri?
Válasz k-roy90 #1179. hozzászólására#1175 hsz.
A link lemaradt:
http://www.olimet.eu/index.php/ladowacze-czolowe-tur/ladowacze-czolowe-tur-5
Üdv!
Kinek mi a véleménye az olimet homlokrakodókról?
Kezelhetőség, strapabírás, milyen magasra emel stb.
Válasz atisgyulai #1177. hozzászólásáraEz se a kertek alatt van.
Válasz Mtz fan 1990 #1176. hozzászólásáraUtiköltséggel együtt.
Itt:
OLIMET
Dariusz Bieganek
Tarnowa 75
62-067 Rakoniewice
NIP: 995-003-65-14
tel. 664-125-869
tel. 882-020-364
tel. 604-407-206
fax 61 44-23-188
e-mail: olimet@olimet.eu
Válasz Vadmalac #915. hozzászólásáraTUR-5 homlokrakodót, hol lehet 750-ért megvenni?Nagyon érdekelne.
Válasz Mtz fan 1990 #1174. hozzászólásáraÜdv!

Olvass visszább! 100/oldal-ra állítva szerintem 3-4-5 oldalak környékén volt róla szó. /többször is/ Pár kép is van. Ahol az én nevem látod, ott kb. erről volt szó.
Sziasztok! A lengyel TUR-5 homlokrakodóról milyen véleménnyel vagytok?
Válasz gyufi76 #1172. hozzászólásáraNEM! Az antiszlipet hagyd a p....ba. Szivattyú-újtömb bemenő-újtömb kijövő-eredeti tömb bemenő. Fontos kérdés,az újtömbnek van e résolaj kivezetése. Ha igen,az a tartályba.
Válasz lala1 #1170. hozzászólásáraHelló! Köszi a gyors választ! az úgy van a valóságban, hogy ami az antiszliphez ment a szivattyúról azt bekötöm az 1 karos tömbbe a visszatérőt a tartályba? A gyári tömb marad ugy ahogy most is be van kötve?