Hirdetés
Fórum
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó vetőmag új
- Öko gazdálkodás új
- Zetor traktorok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kukorica vetőmagok új
- Hagyományos, paraszti ismeretek. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Ipari kendermag termesztése új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Ilyen fejlesztésre költötték el a 183,5 millió forint vissza nem térítendő támogatást
Céljuk a modern üzleti és termelési kihívásokhoz történő alkalmazkodás volt.
Hirdetés
2317 hozzászólás
Valaki használ e 9R22.5-ös gumit homlokrakodón ? Ilyenekhez sikerült jó áron hozzá jutni,elég nagy bordái is vannak meg egyezik mm-re a 11.2r20 magasságához.Soha nem hajtottam még ilyen bordákkal traktort,sárban/ganéban tud vele fogni valamennyit ???
Festésre vár.
Válasz envagyok2 #1963. hozzászólásáraHasználható csak ésszel. Az a jó ami olló szerűen nyílik, nem csak simán felfelé megy mint a targonca torony.
Mtz pár alkalommal állt 3 lábon miatta.
Válasz envagyok2 #1963. hozzászólásáraelőrehozom, hátha...
bálaliftet használ valaki, életképes, lehet vele rakodni?
mennyire lesz életveszélyes a történet, borulásügyileg?
Válasz atisgyulai #1961. hozzászólásáraTényleg teljesen jó ,mi is szeretjük.
Válasz csferri #1959. hozzászólásáraAzért a rakodónak is jár a piros pont, hogy kibírta.
Telesen félre volt billenve, az emelt súly oldalra húzta az egész gémet.
A traki egyik nagykereke kb. 30-40cm-re volt a földtől.
És megállt 3 keréken. Ahogy leengedtem a trágyavillát, és az földet ért, utána a trakit engedte le lassan a rakodó munkahengere.
A kuplung harangnak sem lett baja, pedig úgy gondolom, kapott elég jó terhelést, meg tekerést. Főleg hogy a garnitúra orrsúly, a súlytartóval együtt a hátsó vonópadhoz volt csatolva.
Azt azért hozátenném, 82-es évjárat, akkori anyagminőséggel.
Nekunk van, volt ketto rakodo khr80 es faucheux p120. Mindketto kitamasztos, megis elvan repedve a kuplunghaz.
Válasz atisgyulai #1957. hozzászólásáraA rakodónak nem is lesz baja hátsó kitámasztás nélkül csak a kuplungharang repedhet. Nekünk is TUR van és találtam is 2 repedés szerűt a harangon kb 5 cm. be lett jelölve és figyelgetve lesz , nem biztos hogy attól van meg nincs is sokat használva.
Válasz atisgyulai #1957. hozzászólásáraAkkor remélem itt sem lesz gond. Köszönöm az információt!
Válasz Laci0723 #1956. hozzászólásáraÜdv!
Nekem a jobbos kihelyezett körre van kötve, tehát a traki tömbjén keresztül üzemel.
Még tsz-es a traki, kapott már eleget. (és még az az elosztó van rajta)
Nyáron trágya rakáskor ha eröltetem, melegszik az olaj, és akkor már nehezen emel. De ez az orosz tömbnek köszönhető.
Akinek van hozzá érzéke, és akar is vigyázni rá, annál nincs gond.
Most pakoltam vele 1 kamion műkakit kétszer.
De évente 60-70 szóró trágyát, ill.
előző években 500 körüli körbálát.
Telephelyünk egy dombon van, minden felé hajlik, így magasra emelve rakodni veszélyes.
Egyszer vetőmagos biggel,(~12q) egyszer + trágyarakáskor billentettem meg 3 kerékre a trakit. A rakodónak semmi baja nem lett kitámasztás nélkül.
Válasz atisgyulai #1939. hozzászólásáraSzia!
Olvastam, hogy Tur rakodó van neked is.
Mi most vettünk egyet és azt szeretném kérdezni, hogy a traktor vezérlőtömbje és a rakodó vezérlőtömbje függetlenül tud működni egymástól vagy a traktor egyik kihelyezett körére van rákötve
a joysztik és csak az egyik kar lenyomása után működik a rakodó?
Több éves tapasztalat alapján igényli a traktor, hogy hátsó sonkához kikössük vagy ésszerű keretek közötti használatnál nem lesz vele probléma?
Válasz Laci0723 #1953. hozzászólásáraKöszi!
Válasz pamko #1942. hozzászólásáraBb rejtett csövek,hidroakksi,kikötve a traktor hátuljához.mi is ezt választottuk.
Válasz Tomi81 #1952. hozzászólásáraA keret 100x40x3 zártszelvény. Középe 100*8 laposvasból van csinálva.
Válasz Laci0723 #1951. hozzászólásáraA falvastagság érdelel
Válasz Tomi81 #1948. hozzászólásáraKérni szeretnék egy privát elérhetőséget és szívesen segítek.
Válasz envagyok2 #1949. hozzászólásáraJogos az észrevétel, de bízunk benne, hogy nem.
Zsákemelő és bálatüske egyben. Talán még targoncavilla is lesz rajta, ha belefér az időbe. A zsákemelő középről kivehető. A tüske felhajtható és kivehető az is egy csap segítségével. A zsákot remélhetőleg nem fogja kiszakítani. Egy síkban van a kerettel, de ha még is akkor majd egy takarólemezzel orvosoljuk a problémát.
Válasz Laci0723 #1944. hozzászólásáraez mi lesz? zsákemelő? ott alul az a tüske minek van ott? annak a bekötése nem fogja a zsákot kiszakítani?
Válasz Laci0723 #1944. hozzászólásáraMéreteket meg tudnád adni?
Válasz pamko #1942. hozzászólásáraÉn is a BB re szavazok 200 e semmi hosszútávon,Nekem is van Tur 5 rakodóm,nem egy műremek,az újabb alvázak nincsenek merevitve alul,a régiek még igen.A BB egy ipari műremek A Tur meg egy buta lengyel vasdarab.Legalább nézd meg mind a kettőt a kereskedőknél és úgy dönts.
Válasz pamko #1942. hozzászólásáraHelló mi használunk egy tur5 ös rakodót mtz82vel 7ookg műtrágya és 1ooo kg vetőmag feltöltésre 3 méter magas jd vetőgép. Hesston bálát 4 magasba fell teszi eddig hibamentesen
Válasz pamko #1941. hozzászólásáraA papírja szerint 405kg.
Track lift legalább a duplája.
Az biztos hogy masszívabb, de minek egy 20q-s rakodó egy Mtz-re, ha a traki úgy sem bírja!
Ha nagyon sürgős, ebesre elmész, és viheted. 1 nap felszerelni, és mehet.
Lassan minden összeáll.
Válasz pamko #1941. hozzászólásáraSokszor csak a rakodógém súlyát írják ki, másszor meg az adaptációs alvázét is.
Erre érdemes odafigyelni!
Válasz B.J. #1940. hozzászólásáraA kulonbseg azert arban is ott van +200e körül
Válasz atisgyulai #1939. hozzászólásáraHali.
Tur5 -re 650kg irnak,trackliftről nem találok adatot...nehezebb lenne?
Már most lenne más dolga is:)
Inkább A BB JX80 mint TUR . Azért nézd meg a különbséget. Leszallitjak felszerelik.
Válasz pamko #1931. hozzászólásáraÜdv!
+1 voks a turkálóra!
4 éve megy, saját kézbe, gond nélkül.
Minek cipeltetnéd egy traklift súlyát a géppel feleslegesen.
Mindent megcsinál amit a nagyok, anélkül hogy szétb@szná a trktor elejét.
És ha már lesz rakodód, nem csak a műtrágya/vetőmag pakolásban fogod hasznát venni. Sok másban is segít.
Válasz ND #1937. hozzászólásáraOlyan 37 T kb
Válasz pamko #1934. hozzászólásáraÉvente mennyi műtrágya mozgatására kellene?
Válasz pamko #1934. hozzászólásáraVagy zsák emelő daru, targi torony, èn előbbit használom. Van ebből is kisipari, cèlnak megfelelő.
Válasz pamko #1931. hozzászólásáraBlackbull JX80? Mondjuk én csak hírdetésben láttam eddig de elég szimpatikusnak tűnik és az ára is. Amennyiben mtz-traktorra kell mert az csak arra van gyártva elvileg.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #1933. hozzászólásáraTavaly egy weimaros ismerős emelgette be a bigeket a szóróba,de nem egyszerű ember ....
kapás vetőgépbe a 25kilósokat pakoltuk,
de most a buza fejtrágyázásnál 25ösből raktam meg a szórót,3 szor kapkodva ,mert a -5 c ,9 orára +1 lett ....igaz potkocsiról,de azt mondam hogy ennyi elég volt, lépni kell
Válasz pamko #1931. hozzászólásáraIdáig 50 kilósban mozgattad
Válasz pamko #1931. hozzászólásáraÜdv!
Nekem nincs sok tapasztalatom, de TUR 5 van. Erős, masszív szerkezet, és az, hogy új, számomra erős érv lenne
Ti hogy döntenétek?
Muszáj venni most már homlokrakodót a műtrágya pakolás miatt...1M-ért van 12 éves Tracklift,vagy ennyiért inkább új lengyel Tur5?
Homlokrakodó
Létrehozta: potorirobert@gmail.com, 2020-02-16 09:58:58
Új hozzászólás Frissítés
Válasz »#1 potorirobert@gmail.com | 2020-02-16 09:58:59
#1286949. hozzászólás
Jó napot Gazdatársak!
Segítséget szeretnék kérni.
John Deere 6400 traktoromra vásároltam utólag egy homlokrakodót aminek joystickos vezértömbje van és a bekötésével bajlódom. Egy kihelyezett hidraulika körre csatlakoztattam a tömböt csak az a gondom hogy így ha a joystickot nem mozgatom állandó üzemi nyomás van a csövekben, vagyis a szivattyú végnyomáson dolgozik míg meg nem mozdítom a joystickot.
Válasz subikiss #1927. hozzászólásáraPapír vonalzó és lerajzolod méretarányosan(becsukva/kinyitva is).Ha rövidebb a munkahenger akkor rövidebbre kell tenni a tartó vasait.
Válasz subikiss #1927. hozzászólásáraHa arra járok lefotózom.
De nem igérem hogy ma meglesz.
Válasz atisgyulai #1926. hozzászólásáraNem tudnál vagy kép képet neked hogy van a munkahengernél megoldva? Mértem most a trágyavillámon a munkahengert azon 20 körül van a munkahossz, a kapcsoló keretnekt a két felső kampója 90 cm-re van. Hiszek neked mert nem értek hozzá csak kicsit sokallom azt a negyvenet.
Válasz T.f. #1925. hozzászólásáraKöszi!
Nem vettem észre hogy feltették!
Pedig már régebben kerestem ott.
Válasz atisgyulai #1924. hozzászólásárahttps://webaruhaz.habi.hu/egyeb/letoltes/pag_letoltes.aspx
A letölthető kézikönyv 3. oldalán van a CE nyilatkozat .
Tur 5-höz (habi-ból) van esetleg valakinek magyar nyelvű CE tanusítványa?
Kérhetnék másolatot?
Esetleg jó ismeretség valamelyik habi üzletben, ahol lemásolnák?
Válasz atisgyulai #1922. hozzászólásáraKöszi
Válasz subikiss #1920. hozzászólásáraMunkahossz!
Az összetolt, és kinyomott hossz között kb. ennyi különbség legyen.
Válasz ivanyib #1917. hozzászólásáraszedd le róla, műszakiztasd le a gépet, azt rakd vissza.
kb. a rakodó+traktor kombó árából kihozza nked valami ilyen tervező manyus a műbizonylatot...
Válasz atisgyulai #1919. hozzászólására40 cm munkahossz alatt kitolva érted?
Válasz subikiss #1918. hozzászólásáraKeress egy jó állapotú, bontott két irányút. Min. 40cm munkahosszal. Nem kell nagy átméröjű!
A többit a lakatos aki csinálja, majd megoldja.
Nekem egy 514-es, ürítő csiga nyitó munkahenger van. És nem is tüskés a fogó, csak csővázas. Mégis megfogja!
Segítség kellene, csináltatnék egy ilyen csiptetős villát csak nem tudom mekkora munkahenger kellene, meg nem is értek hozzájuk. Esetleg egy link ahonnan rendelni is lehetne.