Hirdetés
Fórum
HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi
Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-06-28 20:42:38
Kedvencekhez
Segítség
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Poénok új
- S.O.S. új
- Fekete rendszám - piros rendszám új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Milyen bálacsomagolot vegyek??? új
- Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek! új
- AMAZONE gépbemutató új
- Epertermelés új
Cikkajánló
Hirdetés

Az AVHGA kezessége továbbra is támogatja a gazdák versenyképességét
A beruházások fellendíthetik a vidéki térségeket.
1416 hozzászólás
Válasz #518. hozzászólásra





Az az igazi megoldás!!
Válasz #517. hozzászólásra

Kidobásra szánt Hesston hevedert biztosan találsz valahol a környéken az tökéletesen megfelel erre a célra.
Válasz #516. hozzászólásra
Köszi az ötletet meg segitséget már csak olyan gumit kellene valahonnan keriteni!
Válasz #515. hozzászólásra
Ki kell próbálni 
Az se hülyeség, de akár valami öregebb de erősebb fajta szőnyeg se lehet rossz, de ebbe az esetbe talán a felcsukás bajosabb lehet
Válasz #514. hozzászólásra
A Pvc linóleum amit a padlóra tesznek az nem jó mert hidegbe törik meg nem úgy hajlik nem? Vagy abba is van több fajta már?
Válasz #513. hozzászólásra

Felénk van olyan nevezetű bolt hogy "nagytraktor kft" itt mezőgazdasági gépekhez árulnak alkatrészt, itt van pl 45 cm széles gumi tekercs amiből méterre lehet vásárolni
Válasz #512. hozzászólásra
Köszi a segitséget én is ilyesmire gondoltam! Csak olyan gumit hol lehetne venni?
Válasz #511. hozzászólásra

Erősebb gumiból vágsz egy 15-20 cm széles csíkot amit végig a plató lemezhez csavarozol.
Ha lenyitom az oldalát vízszintesre felláncolva ahogy a léüzembe kell akkor keletkezik nekem ott egy 5-6cm rés ahol az alma lesik a kerék mellé!
Válasz #508. hozzászólásra
Hali!
Képet esetleg tudnál róla mutatni hogy kellene megcsinálni? Hogy érted azt a negyed kör alakú lemezt az oldalára és hogy belülre záródjon?
Válasz #506. hozzászólásra

Nézted már vagy csak beszéltél vele??
Válasz #507. hozzászólásra
raksz egy lemezt ami negyed kör alakú az oldalra ami belülre csukódik, így nem tud kifolyni...
Hali!
Hogyan lehet orvosolni azt a problémát a Hw kocsiknál hogy az alma billentéskor ne hulljon le a kerék mellé? Az ajtó ahogy lenyílik a gerenda közt rés van!
Válasz #505. hozzászólásra
3ropi kint,meg a platón van plusz két kerék...
Válasz #504. hozzászólásra
1 nél többet nem ér.2 körös fék,hátrány.
Válasz #503. hozzászólásra




1,5 mert amíg ló...r van addig veréb is
Egy ilyen német import 8011-est mennyiért lehetne elpasszolni itthon??
Magasítók nélkül, piros rendszámmal, kétkörös fékkel 

Válasz #487. hozzászólásra
Ez igen jó zár az EB póté ilyen nincs is vele baj !
jó napot hw 60-8011-es pótkocsit keresek használható állapotut ha véletlenül tud valaki szóljon,békés megye és környéke elöre is köszönöm
Válasz #498. hozzászólásra
axiáltol 3 éve vettem
Válasz #498. hozzászólásra
senkinek nincs a környéken, h. levedd a méretet?
Ha lenne?,de sajnos nincsen!!!De köszönöm a segítséget,még próbálkozom hátha valahol sikerül beszerezni,szerintem újban nem lehet megfizetni,de hétfőn megkérdezem a szegedi üzletet,amit itt kaptam az előző hozzászólásban.Köszönöm!!!
Válasz #495. hozzászólásra Ha van minta egy jó lakatos meg csinálja.
Válasz #495. hozzászólásra
A CONOW-nál biztos fogsz találni újat!
Itt a Cím: CONOW
Segítséget szeretnék kérni hw 60-11 póthoz szeretnék előre-hátra robotkarokat vásárolni,mert az enyémről hiányzik és pótolni szeretném.Hol lehet ezeket beszerezni akár használtban is jó lenne???Előre is köszönöm a segítséget!!!
Válasz #493. hozzászólásra
Lehet h. egyszerűbb lesz, ha az ajtóról vágod le a láncszemet, és azt hegeszted lejjebb, mint ha a zár tengelyét faragod szét.
Válasz #492. hozzászólásra

Értem, akkor úgy csinálom meg
Válasz #481. hozzászólásra
Ez a zár soha nem nyílik ki magától, de én biztos h. nem hagynám így. A sasszeggel átszúrt csapnak vízszintesen egyvonalban kell lenni az ajtóra hegesztett füllel. csak úgy jó, így nem!
Válasz #490. hozzászólásra
Arra annyi az esély, mint kutyát sétáltatni a holdon.
Válasz #488. hozzászólásra

Igen ismerősömnek is úgy van de ha a kinyitással ellentétes irányba indul meg a kar akkor ugye "félig" kinyílhat. De ez tuti millióból egy eset... Köszi a segítséget!
Válasz #487. hozzászólásra
Hát lehet nézek a hátsó oldalakra valami másikat igen mert egy tengelyes kocsi és a hátsó van ugye gyakran használva és még úgy is kell venni két zárat.
Válasz #486. hozzászólásra
Általában át szoktuk fúrni és rakunk bele biztosító szeget.
Válasz #484. hozzászólásra

Na mostmár én is nézem a képeket, a hírdetésekben, egyenesen áll. ( csak mikor kint voltam ott ugye nincs net...) inkább mostmár az a kérdés hogy nem szoktatok-e plussz biztosítást beiktatni, ez a lenyílásos dolog mennyire gyakori vagy csak ilyesztgetnek?
Válasz #481. hozzászólásra
Szerintem nagy valószínűséggel ki fog rázkódni. Akkor nem tud kinyílni, ha a kar csapja amin forog, kb. egy magasságban van a karikával, amibe a kampó akad.
Válasz #481. hozzászólásra
. Ha más nem teszi meg holnap este hozok neked képeket.
Válasz #482. hozzászólásra
Nem tudtam még ifa kocsit megnézni , aztán próbálkoztam, de lehet enyenesen kéne állnia, bár az alattam lévő képen pedig ponthogy lefele áll.
Válasz #481. hozzászólásra
Bocs,de ilyen idétlenül nem láttam még felszerelve.
Igaz nem ifa kocsira készült de ifa oldal rögzítőről van szó, jól helyeztem el? Mert működni jól működik. Fater meg ilyesztget hogy kinyílik meg ilyesmi, mik a tapasztalatok?

Újra bementem a felügyeletre(Bcs.),és most sikerült beszélni az irodista muki helyett egy vizsgabiztossal.
Sőt az is lehet hogy más méretű R20-as gumit is,csak az eredeti felnin legyen.
. Kb.azóta keresek rávaló gumit 100 helyen
Jövő héten vizsga, remélem sikeres lesz! 
Állítólag ha eredeti felnin van, akkor elfogadják a 365/80R20-as gumit .
Még jó hogy két hónapja aszt mondták hogy csak az eredeti 16-os gumival lehet vizsgáztatni
érdeklődtem,még jó hogy nem költöttem el feleslegesen 160-180 ezret!!
Kitalálhatnák már végre hogy mivel kérik, ne hülyítsék tovább az embereket!
Eddig annyit sikerült kiderítenem, hogy átépítési tervet kell csináltatni, ami néhány 10.000 Ft-ért megvan, csak még nem tudom ki csinál ilyet, aztán vizsgáztatás nekem békéscsabán az autófelügyeletnél. Még nem voltam ott, gondolom ha 1 porszem van valahol ami nem tetszik nekik, rögtön fejbe lőnek. De ha 1x sikerül megcsinálni így, akkor ezután már helyben is vizsgáztatható. Kivéve ha megint lerohad róla a felépítmény, és nem teljesen így lesz megcsinálva.
Válasz #477. hozzászólásra
Gondolom 10-20 eFt ért nem csinálnak terveket, 100eFt okat meg gondolom nem sokan költenek rá. Tavaly itt kérdés nélkül átment egy hw a kpm-nél, pedig 125ös oldal van rajta meg 10es rugóköteg alatta, alul nyíló oldal, robotkar nélkül. Nem hinném hogy szigorítanának, ha pedig nincs szigorodás akkor most is átmenne.
Válasz #475. hozzászólásra

Szóról szóra így igaz, ha megtervezteti és engedélyezteti az ember,és persze mindenhol fizet is rendesen, és még a kpm is rábólint akkor lehet kamiongumi, pluszrugó,égig érő plató,kétkörös fék. Ha nem akkor marad az eredeti állapot!!
Válasz #475. hozzászólásra
Jó akkor nincs gáz, már azt hittem szigorítás van, eddig is így volt. Itt mindent engednek...
Válasz #472. hozzászólásra
nem pánikoltatnak,ha van átalakítási engedély akkor bármit átengednek,ha nincs akkor van ahol nem foglalkoznak semmi ve és van ahol csak a gyári (vagy hasonló)állapotot fogadják el
Válasz #471. hozzászólásra

Pedig nem tuti, székesfehérváriak tavaly minket elküldtek a kamion gumikkal.
Válasz #472. hozzászólásra
KPM függő! Van, ahol az IFA simán kap piros rendszámot, és húzhat maga után piros rendszámos pótkocsit, máshol meg leszedetik a munkalámpát a gépről...
Válasz #471. hozzászólásra
Akkor miért pánikoltatnak itt emberek?
8011 mehet kamion gumival és 2 körös fékkel is,ez tuti.
Hát én biztos nem fogok egy fillért sem költeni rá. Föleg nem százezreket. Ha igy nem megy át akkor nem lesz rajta rendszám...