Hirdetés
Fórum
HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi
Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-06-28 20:42:38
Kedvencekhez
Segítség
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
1337 hozzászólás
Válasz #186. hozzászólásra
Valahol hallotam hogy buzábol valamivel több mint 1 mázsa centinként!!Szoval??
Válasz #185. hozzászólásra
Nem lenne velük baj ha 8T-át raknánk rá.145cm magas az oldal, ki is szoktuk használni ha lehet.
Válasz #184. hozzászólásra
Ezért szokták az igazán elvetemültek a Nyerges IFA tengelyét beteni a pótkocsi alá!! Végülis egyszerü ez az egész mindig valami kicsi és gyenge lesz a kocsin!!
Válasz #182. hozzászólásra
8011alatt láttam már görbe hidat,befele bukott a kerék.Nekem csak 8011van így nem tudom hogy melyik az erősebb.A gumira viszont nincs rá írva hogy mikor durran ki.2éve árpa aratás,megyek ki a földre (első forduló)és kidurrant az egyik.De jól jártam,üres volt a kocsi,könnyebb volt felemelni.
Válasz #177. hozzászólásra
Nekem is 6011-es van.12,4 gumikkal és egy plusz féder-
lappal.Stabil is és könnyen gurul terepen meg össze sem
lehet hasonlítani a 9,0-as gumival szerelt többi német
pótkocsikkal.
sztem meg nem gyengébbek!! Nekünk van mind a kettő! A 8011ES NÉGYZET alakú hídja erősebb mint a 6011 es cső hídja ! és a vágott prémium kategóriás gumik (Continental, Michlen stb ) még sokat bírnak ! Ja és mivel tömlő nélküli ezért nagyon nem kapsz dúrdefektet!
Válasz #155. hozzászólásra
Elküldened nekem is a tel számot,előre is köszönöm.
70/3763673
és a 80-11-esbe gyengébbek a hidak mint a 60-asban
Válasz #178. hozzászólásra
nekünk könnyebben gurul a 2 8011 24-25 tonnával mint a 2 6011 18-19-el.
Válasz #177. hozzászólásra
nem merném állitani bár nekem 1000 -gumik vannak rajta,nagyon könnyű húzni.
Válasz #176. hozzászólásra
Ja és lehet,hogy volt már róla szó,de a 6011-et nehezebb vontatni mint a 8011-et.
köszi az infót mindenkinek! Okosodtam.
Válasz #172. hozzászólásra
8011-nek hosszabb a platója,erősebb a váza,komolyabbak a féderkötegek, 6011 alatt csak 900-as gumik vannak.
Válasz #171. hozzászólásra
a 6011 nek az alváza végig egyenes u-vas a 8011nek az alvázába van eggy törés"ugy mondˇ"szinpados meg szélesebb hosszabb.
Válasz #172. hozzászólásra
Nagyobb a tengelytáv, szerintem az alváz fő tartói is erősebb anyagból vannak, bár ez nem biztos.
De a tulajdonosa megmondja neked ha még itt van ő jobban tudja, mert nekünk csak 80as van.
Válasz #170. hozzászólásra
Lényeges különbség van a kettő között? Vagy csak annyi hogy más tipus? Gondolom a 8011es nagyobb, többet bír. De sokkal?
Válasz #169. hozzászólásra
Miről lehet megkülönböztetni őket? Én még közelről nem láttam ilyen pótot, felénk egy sincs.
Válasz #163. hozzászólásra
Az ifa munkahenger nem olyan mint a hw,a 6011 és a 8011 méreteiben különbözik,ha jól tudom még csak a darabjai sem építhetők át a másikba.
Válasz #168. hozzászólásra
Hoppá tényleg az első az 80as azt hittem az is 60as, akkor jogos a 2 pont.
Válasz #167. hozzászólásra
1-kép 8011 kukorica 125,2-kép 6011 100,q
Válasz #165. hozzászólásra
9t rámegy? nekünk azért kellett ekkora mert így két tartály.
Válasz #165. hozzászólásra
az alapozós félkész kb két éve nem tudom befejezni.
Válasz #160. hozzászólásra
probálok rakni fel képet hátha sikerül.
Válasz #160. hozzászólásra
Hát igen de nekünk az volt a gond hogy az alapanyag ami volt az nagyon szar volt illetve nem is volt néven, arra nagyon kár lett volna 1 millát rákölteni, nem? Értem én hogy van ettől jobb, de ár/értékben ez volt a legjobb mert senki nem adott volna a kocsijainkért 600 eFt-t. Szóval majd ha ezeket lecseréljük osztott oldalú lesz 18 tonna össztömegű és új.
De a következő 15-20-évet csak kibírják. Amiket eladtunk azokon sem volt még átrohadva a lemez pedig 30 évesek voltak és ott nem volt sziló még:)
Válasz #160. hozzászólásra
Üdv!
Én is inkább magamnak újítanám fel ha lenne mit. :) Vennék valami nagyon széthullott HW-t Akár csak alvázat is futóművekkel. És megcsinálnám rá a rávalót. Pár kilométerre tőlem találtam egy komoly lakatosműhelyt ahol aprópénzért vágnak- hajlítanak lemezt 3-mes hosszig. Nagyon rendes csóka a két tulaj.
Jut eszembe a HW pót billentő munkahengerei olyanok mint az ifáé vagy mások? Mert IFÁé van otthon 2db.
A 8011es és a 6011es között mi a különbség méretileg?
Válasz #161. hozzászólásra
mert a te oldalaidnál nincs a zártszelvényen rajta a lemez?
Válasz #160. hozzászólásra
Végre valaki átlátja a dolgokat
Válasz #149. hozzászólásra
nagy dilemma a pótkocsi van aki inkább kifizeti van aki meg csinálja, én az utóbbi de aki nagyban csinálja mint ahol te is vetted szerintem illene profil lemezből csinálni az oldalt szép is erős is nincs lemez fedés nincs rárakva a lemez a zárt szelvényre,és közte rohad ki szokták húzni szilóval valamit segít,ne érsd félre nekem is hasonló stilusú oldalaim vannak mint neked,de ha fizetnék érte ilyen nem kellene,mint a tied meg ez enyém is,majd rakok képet az én kocsijaimról.
Válasz #158. hozzászólásra
a 3.hozzászólást ők gyártották
Válasz #155. hozzászólásra
Küld!
Válasz #152. hozzászólásra
a vonó3szöget is ők gyártják,és a nyitó autómatikát,forgózsámoly a szomszédban ujitódik
Válasz #154. hozzászólásra
Engem már nem érdekel, a mi kocsijainkra közel millát rá lehetett volna költeni én számolgattam, hogy így ilyenek legyenek mint amiket vettünk, és akkor még nincs rendszám, mivel sosem volt így nem tudtam volna nevemre íratni sem.
Válasz #154. hozzászólásra
elküldöm sms-be ha kell,itt gyártják a városunkban
Válasz #152. hozzászólásra
Oldalak,magasítók,és szokott rugókötegek is lenni.
Válasz #151. hozzászólásra
És ki szállítja?
Válasz #150. hozzászólásra
Csak az oldalak?
Válasz #150. hozzászólásra
Igy van ,attol kell megvenni aki az axiálnak szállitja
Válasz #149. hozzászólásra
Az axiálnál van gyári hw oldalak,elég jó árban.
Válasz #148. hozzászólásra
500 ezerért csak alvázat kapsz. 300 ezerből nagyon alacsony oldalt tudsz rá csinálni. Vagy nem fested stb?
Szerintem 10-15 évet játszva kibír ez gumi. Az előzőkön 11.00x20 és 16x20 volt azok legalább 20 évesek lehettek mert a tsz időből maradtak ránk mi pedig nem cseréltünk gumit egyet sem. Defekt is 3-4 évente volt egy a két kocsin. Azokon is 11-12 tonna volt és bírta a gumi, akkor ezek hogy nem bírnák? hamarabb megeszi az idő mint hogy eldurranjon. De ah 5 év múlva veszek rájuk másik garnitúrát 15eFt/db áron akkor is jobban járok, ráadásul de fájna a szívem ha az új gumit kivágná egy vas ami elfordulhat a földeken és a földutakon.
Válasz #147. hozzászólásra
mondom ,ki hogy látja,én teljesen más szemszögből nézem a világot,például kevés olyan hülye van (többek között én is)aki ad 6-7 millát egy átrakókocsiért,de megérte ,főleg idén,mert téptünk ki egy havernak elsőhidját a 80-11-ből 3 180-as traktorral,én inkább megveszem az 500ezres 80-11-est és mi csináljuk olyanra amire kell,300 e az anyag költség ,plussz 200 a gumi
Válasz #144. hozzászólásra
Ha egy milláért jó nyugati kocsi lenne a piacon akkor senki nem adna 1,6-1,7-et ilyen kocsikért arra még nem gondoltál. Egy guminak nem mindegy ám hogy mennyivel mennek vele, az hogy 40 helyett 80al húzzák az nem kétszer akkor terhelést jelent a guminak szerintem.
Illetve amikor nálunk viszik el az árút a pótkocsik amik két tengelyesek sokszor 24-26 tonnát nyomnak az pedig 6-6,5 tonna/kereket jelent, itt pedig 4 alatt lesz ez a szám. Ha pedig 3 tengelyes akkor a 30tonnás mérlegen sokszor nem tudjuk megmérni. Elhiszem hogy ha durdefektet kapunk vele akkor baj van, de közúton nem megyünk vele csak max pár száz métert. Illetve biztos többet bírnak mint a 15-20 éves 16x20 as gumik...
Válasz #145. hozzászólásra
Annak az anyagnak az év jó részében van ideje pihenni.
Válasz #144. hozzászólásra
Itt az anyag fáradásra nem gondolnak? Szinte mindig nagyobb terheléssel közlekedtek, + ahogy elnézem ezután sem fognak másképp!
Válasz #141. hozzászólásra
bocs elirtam 30 éve,én a teherautós pótra csak uj gumikat veszek,ha lefutnak felujjittatom és azok mennek a traktoros pótokra,félre ne érts egyik legjobb pótok, a HW-k és ezzel visszaélnek a kerskedők ,(mint az Mtz-kel),egy 30 éves kocsiért legyen bármilyen állapotú 1-1,2-nél többet nem adnák,mert akkor már bejönnek a minőségibb nyugatiak,16 tonnás van hirdetve már 1 misitől,de kint mégolcsóbb
Válasz #142. hozzászólásra
A súly lényegesen több, mint egy kamionon..
40 tonna, 5 tengely, útkímélő rugózás, VS 16 (21) tonna, 2 tengely, laprugók...
szerintem is nagy butaság a vágott gumi. Ha 40-el kapsz egy durrdefektet aszfalton, még az őt vontató traktort is úgy belebaxa az árokba, hogy csak pislog!
Ha meg balesetet is okoz, akkor úgy meghúzgálnak miatta, hogy beleőszülsz! (és még igazuk is lesz)
Válasz #141. hozzászólásra
De 16X20 gumit próbáltál már venni? vannak ugyan 15-20 ezerért, de 15 20 évesek. Hogy el vannak azok érve. Ezek pedig max pár évesek, mert 1-2 év alatt lemegy róluk minta. Az új 16X20 pedig 60-70 ezer valami ruszki gumi, azért meg nem adnék annyit, ezek mégis firestone, fulda, brigtstone stb gumik, amik úgy lettek kitalálva hogy újra vághatók a vastag futófelület miatt, és nem mindegy hogy 90-100al húzzák őket vagy 30-40el és a súly majdnem a fele amit itt kapnak mint egy kamionon.
Válasz #140. hozzászólásra
Erre a célra a gyári 16x20-as tökéletes ,csak teherautó után nem jó,de mondom ez az én véleményem,aki 20 éve rángat ilyet
Válasz #139. hozzászólásra
Egy új gumi 80 ezer körül van, olyat is lehet venni, ez 15 volt. Mi keveset megyünk aszfalt úton, illetve szinte minden birtok 5-6 km-en belül van. Messzebbre nem szállítunk. Max 15-16 tonna lesz a kocsi súly. Egyszer vágott gumik, láttam őket vágás előtt, még kamionon is jók lennének. Nem értem mi baj velük...
Válasz #138. hozzászólásra
Jó,és szép ez a lényeg használjátok 20 évig egészséggel,és ha tényleg vágott gumi akkor megvan a saját véleményem
Válasz #137. hozzászólásra
A 120as oldallal max 12 tonna megy rá azt pedig bírnia kell szerintem. Nekünk volt egy kocsink ahol két gyengébb zártszelvény volt fektetve az oldalon és nem hasasodott összekötés nélkül. itt pedig állítva vannak a zártszelvények, ami ugye nagyobbat tart. Magasabb oldallal én sem kértem volna, akkor már csak osztott oldal jöhet szóba...