Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.02 Ft USD 394.48 Ft CHF 438.79 Ft GBP 494.07 Ft

Fórum

HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi

Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-06-28 20:42:38

Kedvencekhez Segítség

1337 hozzászólás
#187 2266
2010-12-15 21:11:07

Válasz #186. hozzászólásra

Valahol hallotam hogy buzábol valamivel több mint 1 mázsa centinként!!Szoval??smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#186 gergő07
2010-12-15 21:09:18

Válasz #185. hozzászólásra

Nem lenne velük baj ha 8T-át raknánk rá.145cm magas az oldal, ki is szoktuk használni ha lehet.

#185 2266
2010-12-15 20:58:22

Válasz #184. hozzászólásra

Ezért szokták az igazán elvetemültek a Nyerges IFA tengelyét beteni a pótkocsi alá!! Végülis egyszerü ez az egész mindig valami kicsi és gyenge lesz a kocsin!!smile tonguesmile tonguesmile tongue

#184 gergő07
2010-12-15 20:47:17

Válasz #182. hozzászólásra

8011alatt láttam már görbe hidat,befele bukott a kerék.Nekem csak 8011van így nem tudom hogy melyik az erősebb.A gumira viszont nincs rá írva hogy mikor durran ki.2éve árpa aratás,megyek ki a földre (első forduló)és kidurrant az egyik.De jól jártam,üres volt a kocsi,könnyebb volt felemelni.

#183 meggajer
2010-12-15 20:29:37

Válasz #177. hozzászólásra
Nekem is 6011-es van.12,4 gumikkal és egy plusz féder-
lappal.Stabil is és könnyen gurul terepen meg össze sem
lehet hasonlítani a 9,0-as gumival szerelt többi német
pótkocsikkal.

#182 Gabee
2010-12-15 20:09:55

sztem meg nem gyengébbek!! Nekünk van mind a kettő! A 8011ES NÉGYZET alakú hídja erősebb mint a 6011 es cső hídja ! és a vágott prémium kategóriás gumik (Continental, Michlen stb ) még sokat bírnak ! Ja és mivel tömlő nélküli ezért nagyon nem kapsz dúrdefektet!

#181 gergő07
2010-12-15 18:56:44

Válasz #155. hozzászólásra

Elküldened nekem is a tel számot,előre is köszönöm.
70/3763673

#180 Claastra
2010-12-15 18:39:13

és a 80-11-esbe gyengébbek a hidak mint a 60-asban

Nincs profilkép
#179 Bandy
2010-12-15 16:41:43

Válasz #178. hozzászólásra

nekünk könnyebben gurul a 2 8011 24-25 tonnával mint a 2 6011 18-19-el.

#178 4755
2010-12-15 14:26:09

Válasz #177. hozzászólásra

nem merném állitani bár nekem 1000 -gumik vannak rajta,nagyon könnyű húzni.

Nincs profilkép
#177 Bandy
2010-12-15 13:51:30

Válasz #176. hozzászólásra

Ja és lehet,hogy volt már róla szó,de a 6011-et nehezebb vontatni mint a 8011-et.

#176 Sz J
2010-12-15 13:48:40

köszi az infót mindenkinek! Okosodtam. smile rolleyes

Nincs profilkép
#175 Bandy
2010-12-15 13:45:54

Válasz #172. hozzászólásra
8011-nek hosszabb a platója,erősebb a váza,komolyabbak a féderkötegek, 6011 alatt csak 900-as gumik vannak.

#174 4755
2010-12-15 13:44:22

Válasz #171. hozzászólásra

a 6011 nek az alváza végig egyenes u-vas a 8011nek az alvázába van eggy törés"ugy mondˇ"szinpados meg szélesebb hosszabb.

#173 Drisa
2010-12-15 13:44:05

Válasz #172. hozzászólásra

Nagyobb a tengelytáv, szerintem az alváz fő tartói is erősebb anyagból vannak, bár ez nem biztos.
De a tulajdonosa megmondja neked ha még itt van ő jobban tudja, mert nekünk csak 80as van.

#172 Sz J
2010-12-15 13:42:08

Válasz #170. hozzászólásra

Lényeges különbség van a kettő között? Vagy csak annyi hogy más tipus? Gondolom a 8011es nagyobb, többet bír. De sokkal?

#171 Sz J
2010-12-15 13:40:32

Válasz #169. hozzászólásra

Miről lehet megkülönböztetni őket? Én még közelről nem láttam ilyen pótot, felénk egy sincs.

Nincs profilkép
#170 Bandy
2010-12-15 13:39:55

Válasz #163. hozzászólásra
Az ifa munkahenger nem olyan mint a hw,a 6011 és a 8011 méreteiben különbözik,ha jól tudom még csak a darabjai sem építhetők át a másikba.

#169 Drisa
2010-12-15 13:38:39

Válasz #168. hozzászólásra

Hoppá tényleg az első az 80as azt hittem az is 60as, akkor jogos a 2 pont.

#168 4755
2010-12-15 13:36:44

Válasz #167. hozzászólásra

1-kép 8011 kukorica 125,2-kép 6011 100,q

#167 Drisa
2010-12-15 13:31:29

Válasz #165. hozzászólásra

9t rámegy? nekünk azért kellett ekkora mert így két tartály.

#166 4755
2010-12-15 13:25:48

Válasz #165. hozzászólásra

az alapozós félkész kb két éve nem tudom befejezni.smile confused

#165 4755
2010-12-15 13:23:59

Válasz #160. hozzászólásra

probálok rakni fel képet hátha sikerül.

#164 Drisa
2010-12-15 13:06:15

Válasz #160. hozzászólásra

Hát igen de nekünk az volt a gond hogy az alapanyag ami volt az nagyon szar volt illetve nem is volt néven, arra nagyon kár lett volna 1 millát rákölteni, nem? Értem én hogy van ettől jobb, de ár/értékben ez volt a legjobb mert senki nem adott volna a kocsijainkért 600 eFt-t. Szóval majd ha ezeket lecseréljük osztott oldalú lesz 18 tonna össztömegű és új.
De a következő 15-20-évet csak kibírják. Amiket eladtunk azokon sem volt még átrohadva a lemez pedig 30 évesek voltak és ott nem volt sziló még:)

#163 Sz J
2010-12-15 12:58:43

Válasz #160. hozzászólásra

Üdv!

Én is inkább magamnak újítanám fel ha lenne mit. :) Vennék valami nagyon széthullott HW-t Akár csak alvázat is futóművekkel. És megcsinálnám rá a rávalót. Pár kilométerre tőlem találtam egy komoly lakatosműhelyt ahol aprópénzért vágnak- hajlítanak lemezt 3-mes hosszig. Nagyon rendes csóka a két tulaj.

Jut eszembe a HW pót billentő munkahengerei olyanok mint az ifáé vagy mások? Mert IFÁé van otthon 2db.

A 8011es és a 6011es között mi a különbség méretileg?

#162 Drisa
2010-12-15 12:55:38

Válasz #161. hozzászólásra

mert a te oldalaidnál nincs a zártszelvényen rajta a lemez?

#161 Claastra
2010-12-15 12:47:39

Válasz #160. hozzászólásra

Végre valaki átlátja a dolgokatsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#160 4755
2010-12-15 12:44:36

Válasz #149. hozzászólásra

nagy dilemma a pótkocsi van aki inkább kifizeti van aki meg csinálja, én az utóbbi de aki nagyban csinálja mint ahol te is vetted szerintem illene profil lemezből csinálni az oldalt szép is erős is nincs lemez fedés nincs rárakva a lemez a zárt szelvényre,és közte rohad ki szokták húzni szilóval valamit segít,ne érsd félre nekem is hasonló stilusú oldalaim vannak mint neked,de ha fizetnék érte ilyen nem kellene,mint a tied meg ez enyém is,majd rakok képet az én kocsijaimról.

#159 Claastra
2010-12-15 12:00:45

Válasz #158. hozzászólásra

a 3.hozzászólást ők gyártották

#157 Claastra
2010-12-15 11:50:10

Válasz #152. hozzászólásra

a vonó3szöget is ők gyártják,és a nyitó autómatikát,forgózsámoly a szomszédban ujitódiksmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#156 Drisa
2010-12-15 11:49:34

Válasz #154. hozzászólásra

Engem már nem érdekel, a mi kocsijainkra közel millát rá lehetett volna költeni én számolgattam, hogy így ilyenek legyenek mint amiket vettünk, és akkor még nincs rendszám, mivel sosem volt így nem tudtam volna nevemre íratni sem.

#155 Claastra
2010-12-15 11:47:31

Válasz #154. hozzászólásra

elküldöm sms-be ha kell,itt gyártják a városunkban

#154 Mf-es
2010-12-15 11:43:59

Válasz #152. hozzászólásra

Oldalak,magasítók,és szokott rugókötegek is lenni.

#153 Mf-es
2010-12-15 11:43:14

Válasz #151. hozzászólásra

És ki szállítja?

#151 Claastra
2010-12-15 11:17:47

Válasz #150. hozzászólásra

Igy van ,smile biggrinsmile biggrinattol kell megvenni aki az axiálnak szállitja

#150 Mf-es
2010-12-15 11:15:04

Válasz #149. hozzászólásra

Az axiálnál van gyári hw oldalak,elég jó árban.

#149 Drisa
2010-12-15 10:43:33

Válasz #148. hozzászólásra

500 ezerért csak alvázat kapsz. 300 ezerből nagyon alacsony oldalt tudsz rá csinálni. Vagy nem fested stb?

Szerintem 10-15 évet játszva kibír ez gumi. Az előzőkön 11.00x20 és 16x20 volt azok legalább 20 évesek lehettek mert a tsz időből maradtak ránk mi pedig nem cseréltünk gumit egyet sem. Defekt is 3-4 évente volt egy a két kocsin. Azokon is 11-12 tonna volt és bírta a gumi, akkor ezek hogy nem bírnák? hamarabb megeszi az idő mint hogy eldurranjon. De ah 5 év múlva veszek rájuk másik garnitúrát 15eFt/db áron akkor is jobban járok, ráadásul de fájna a szívem ha az új gumit kivágná egy vas ami elfordulhat a földeken és a földutakon.

#148 Claastra
2010-12-15 10:25:53

Válasz #147. hozzászólásra

mondom ,ki hogy látja,én teljesen más szemszögből nézem a világot,például kevés olyan hülye van (többek között én is)aki ad 6-7 millát egy átrakókocsiért,de megérte ,főleg idén,mert téptünk ki egy havernak elsőhidját a 80-11-ből 3 180-as traktorral,én inkább megveszem az 500ezres 80-11-est és mi csináljuk olyanra amire kell,300 e az anyag költség ,plussz 200 a gumi

#147 Drisa
2010-12-15 09:47:16

Válasz #144. hozzászólásra

Ha egy milláért jó nyugati kocsi lenne a piacon akkor senki nem adna 1,6-1,7-et ilyen kocsikért arra még nem gondoltál. Egy guminak nem mindegy ám hogy mennyivel mennek vele, az hogy 40 helyett 80al húzzák az nem kétszer akkor terhelést jelent a guminak szerintem.
Illetve amikor nálunk viszik el az árút a pótkocsik amik két tengelyesek sokszor 24-26 tonnát nyomnak az pedig 6-6,5 tonna/kereket jelent, itt pedig 4 alatt lesz ez a szám. Ha pedig 3 tengelyes akkor a 30tonnás mérlegen sokszor nem tudjuk megmérni. Elhiszem hogy ha durdefektet kapunk vele akkor baj van, de közúton nem megyünk vele csak max pár száz métert. Illetve biztos többet bírnak mint a 15-20 éves 16x20 as gumik...

Nincs profilkép
#146 JD 4630
2010-12-15 09:39:38

Válasz #145. hozzászólásra

Annak az anyagnak az év jó részében van ideje pihenni.smile smile

#145 Czanik Sanyi
2010-12-15 09:16:31

Válasz #144. hozzászólásra

Itt az anyag fáradásra nem gondolnak? Szinte mindig nagyobb terheléssel közlekedtek, + ahogy elnézem ezután sem fognak másképp!smile confused

#144 Claastra
2010-12-15 09:11:54

Válasz #141. hozzászólásra
bocs elirtam 30 éve,én a teherautós pótra csak uj gumikat veszek,ha lefutnak felujjittatom és azok mennek a traktoros pótokra,félre ne érts egyik legjobb pótok, a HW-k és ezzel visszaélnek a kerskedők ,(mint az Mtz-kel),egy 30 éves kocsiért legyen bármilyen állapotú 1-1,2-nél többet nem adnák,mert akkor már bejönnek a minőségibb nyugatiak,16 tonnás van hirdetve már 1 misitől,de kint mégolcsóbb

#143 .Feco.
2010-12-15 09:10:44

Válasz #142. hozzászólásra

A súly lényegesen több, mint egy kamionon..

40 tonna, 5 tengely, útkímélő rugózás, VS 16 (21) tonna, 2 tengely, laprugók...smile whistlingsmile whistlingsmile whistling

szerintem is nagy butaság a vágott gumi. Ha 40-el kapsz egy durrdefektet aszfalton, még az őt vontató traktort is úgy belebaxa az árokba, hogy csak pislog!

Ha meg balesetet is okoz, akkor úgy meghúzgálnak miatta, hogy beleőszülsz! (és még igazuk is lesz)

#142 Drisa
2010-12-15 08:44:02

Válasz #141. hozzászólásra

De 16X20 gumit próbáltál már venni? vannak ugyan 15-20 ezerért, de 15 20 évesek. Hogy el vannak azok érve. Ezek pedig max pár évesek, mert 1-2 év alatt lemegy róluk minta. Az új 16X20 pedig 60-70 ezer valami ruszki gumi, azért meg nem adnék annyit, ezek mégis firestone, fulda, brigtstone stb gumik, amik úgy lettek kitalálva hogy újra vághatók a vastag futófelület miatt, és nem mindegy hogy 90-100al húzzák őket vagy 30-40el és a súly majdnem a fele amit itt kapnak mint egy kamionon.

#141 Claastra
2010-12-15 08:31:51

Válasz #140. hozzászólásra

Erre a célra a gyári 16x20-as tökéletes ,csak teherautó után nem jó,de mondom ez az én véleményem,aki 20 éve rángat ilyetsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#140 Drisa
2010-12-15 08:15:11

Válasz #139. hozzászólásra

Egy új gumi 80 ezer körül van, olyat is lehet venni, ez 15 volt. Mi keveset megyünk aszfalt úton, illetve szinte minden birtok 5-6 km-en belül van. Messzebbre nem szállítunk. Max 15-16 tonna lesz a kocsi súly. Egyszer vágott gumik, láttam őket vágás előtt, még kamionon is jók lennének. Nem értem mi baj velük...

#139 Claastra
2010-12-15 08:08:06

Válasz #138. hozzászólásra
Jó,és szép ez a lényeg használjátok 20 évig egészséggel,és ha tényleg vágott gumi akkor megvan a saját véleményem smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#138 Drisa
2010-12-15 07:57:54

Válasz #137. hozzászólásra

A 120as oldallal max 12 tonna megy rá azt pedig bírnia kell szerintem. Nekünk volt egy kocsink ahol két gyengébb zártszelvény volt fektetve az oldalon és nem hasasodott összekötés nélkül. itt pedig állítva vannak a zártszelvények, ami ugye nagyobbat tart. Magasabb oldallal én sem kértem volna, akkor már csak osztott oldal jöhet szóba...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Kocsi kerék prés lovas eke
Kocsi kerék prés lovas eke

250.000 Ft

Dolly egy tengelyes
Dolly egy tengelyes

850.000 Ft

Zetor proxima 100 mtz
Zetor proxima 100 mtz

9.900.000 Ft

SPC 4/6 soros vetőgép eladó
SPC 4/6 soros vetőgép eladó

380.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]