Hirdetés
Fórum
HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi
Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-06-28 20:42:38
Kedvencekhez
Segítség
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- SAXONIA vetőgépek kezelési útmutatók új
- Poénok új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- Automatikus kormányzás, és ami mögötte van új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Földhasználati jog, lehet csalni? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Teleszkópos rakodógépben melyik a jobb? új
Cikkajánló
További termékek kerülnek be az árfigyelő rendszerbe
100 termékre bővülhet a megfigyelt termékek köre.
Támogatott tartalom
1341 hozzászólás
Válasz Drisa #990. hozzászólásáraVan ahol meg ezzel nem foglalkoznak, de a + gumibakokat meg kivetetik.
Válasz Büresz #988. hozzászólásáraHw esetén a forgalmiban benne kell lennie külön mert ott a gyári méret a 20”.
Válasz Büresz #988. hozzászólásáraNálunk ha nincs bejegyezve akkor büntetés van.
Válasz Drisa #987. hozzászólásáraÉs a kamiongumikba? 385/65r22,5?
Válasz Tomino #986. hozzászólásáraNekünk 3 van, ebbe nem kötnek bele, csapokat nézik nagyon, meg a gumi méretet.
Válasz B.laca #885. hozzászólásáraA plusz gumibakokba nem kötnek bele műszakin ?
Tegnap nézegettem a 8011-ket és kettőt is láttam ezzel a megoldással. biztos nem inog úgy, mint nélküle, meg fékkazánból is 4db van. Lehet teherautók után kiadott változat?
Válasz csoppika #983. hozzászólásárahttps://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/hw80-achse/942643632-276-20898
Válasz csoppika #982. hozzászólásáraÚgy látszik , a gyártás végén divatba jött,..
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/hw80-12t-zweiseitenkipper-rapsdicht-2-kreis-bremse-anhaenger/945072086-276-2733
Válasz zsozsi51 #981. hozzászólásárahttps://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/hl50-aehnl-hw80-12-00-20-no-hw60-belarus-kipper-dreiseitenkipper/947979923-276-6649
Lehet HL-ből van átalakítva...
Sziasztok,
Ki látott már ilyet? Lengéscsillapító a 8011-en?
Sziasztok,
Ki látott már ilyet? Lengéscsillapító a 8011-en?
Sziasztok, aki esetleg a kerékagy környékét újítja, van egy Derecskei uriember, aki a zsírterelő tárcsákat kerekagy kupakot illetve a féktakaró lemezeket gyártja a bolti ár feléért. Elérhetőséget mailban küldök, akit érdekel.
Hali! 2db 60.11 munkahenger érdekelne hátha van valakinek elfelvőbe
Jól szuperált a masina, 13-14 tonnák voltak rajt.
Válasz zsozsi51 #974. hozzászólásáraHl6002 alváz, frankón megmerevítve, és kapott 3 oldalra billentéses felépítményt.
Apropó, a felépítmény ponyvázását Ti hogy oldottátok meg? Tippek, javaslatok, újítások?
Büresz, ez 8011-es alváz? Érdekes, hogy egy kicsit túlnyúlik a felépítmény.
Válasz zsozsi51 #972. hozzászólásáraNem raktam fel az alátéteket és kilógnak a csavarfejek picit, ütni max 1-2 milit tud, eddig jól muzsikál igaz csak 10-11 tonna volt rajta.
Nem kell felrakni a kúpos alátétet, így talán a felnicsavarból fog is kilátszani 1-2 menet. Csak próbaképp nézd meg, hogy úgy központos lesz-e a kerék. Mondjuk nekem mind kúpos, épp rajta van a csavar nem lóg túl az anyán semmi.
Válasz csoppika #969. hozzászólásáraJa meg most kifordítva van a dumdum kerék, szóla a nyomtáv 20 centivel szűkebb lesz.
Válasz csoppika #969. hozzászólásáraNem fog beleérni mert most 16/70r20 az pont ugyanakkora mint a 385/65r22,5. Sőt még szűkebb is ez. Amikor rugóztam akkor 4cm-t emeltem még rajta.
Válasz Büresz #966. hozzászólásáraNézd meg, billentéskor hova megy a segédalváz... Ha a szélesebb nyomtávnál beleér a gumi, akkor meg az lesz a baj...
Vettem 4db felnit, de bem kúposak a furatok, kinek milyen vagy? Megkupozzam vagy hagyjam simàn?
Rugókötegeket kicseréltem tavaly, most már a kamiongumizás van vissza, mert ezt a 11 tonnát 15 km-ről hoztam és olyan meleg volt a gumi hogy el kellett engednem, félő hogy elposszog.
Válasz R Sándor #964. hozzászólásáraElvileg 1750 a nyomtáv+400 a gumi nagyjából, az 2150, 2400 a plató, szóval kétoldalt 150-150 milivel beljebb lesz a gumi, fel akarom rakni a 3. Magasító sort, és félek higy borulékony lenne.
Válasz csoppika #962. hozzászólásáraAkár. Xd
Válasz R Sándor #963. hozzászólására Jól leírtam, nekem is et 0 ás, de a gumi széle csak pár centivel van bejeb a platótó szélétől , tehát szélesebb mint gyárilag.
Válasz Büresz #960. hozzászólására Igen Én,et 0 -ás felni 385/55-22,5 gumi.
Válasz Büresz #960. hozzászólásáraGólyarakodóval huzod, vagy mi?
Válasz Büresz #960. hozzászólásáraNekünk az mtz nyomába jön a hw-s kamionkerékkel, ha nem kicsit kijebb. Az AP-s az tuti szélesebb. ET ne kérdezz, majd megnézem, ha rajta van egyáltalán a felnin.
Használ valaki kamion kerekes hw kocsit amin a felni nem et0-ás? Lézezik olyan? Mert nekem ballonos kerekek vannak fent de kifordított felnivel, és az et-0ás kerekekkel nagyon szűknek találom a nyomtávot.
Válasz horesz01 #957. hozzászólásáraNekem 2 körös fék csak a Loganon van...
Válasz horesz01 #957. hozzászólásáraNa ezt jól elrontottam.
Válasz csoppika #956. hozzászólásáraÜdv.
A pótkocsim néha fékezés után is fékez (kétkörös fék)! Mi lehet a gond? A levegő nem szökik sehol. A traktoron már volt cserélve a fékszelep. A pótkocsi fékszelepen lehet valamit állítani hogy ne csak 8 bár nyomásnál lehessen húzni hanem már pl-5 től?
Válasz Claastra. #955. hozzászólásáraA BK 63,és az A216 csak a kialakítást jelenti?
Válasz csoppika #954. hozzászólására9,5
No srácok. Ez az igazi fej vajon hány tonnás?
Válasz baranyii #952. hozzászólásáraSzerintem nieder druck...azaz alacsony nyomású, ballonos gumival jött a gyárból...
hali
tudja valaki mit jelent a típusjelzésnél az ND betűk?
Válasz Adamkah94 #950. hozzászólásáraMi is így gondolkodtunk, csak nincs bátorságom levágni a bölcső alját. De lehet nem lesz más megoldás. Sajnos az előző gazdája úgy gondolta, hogy 12es csavart ha felhegeszt a gömbcsészére, le lesz biztosítva. A hegesztőpálcát csak hegesztési jogosítvánnyal rendelkezőknek árusítanám.
Válasz zsozsi51 #949. hozzászólásáraLevágtam az aljat a kazanlemezzel egyutt azt masik olyan vasra heggesztem fel a cseszet es azt fel a helyere
Valaki cserélt már munkahenger gömbcsészét a póton? Hogy vágta ki?
Válasz Claastra. #947. hozzászólásáraKoszi!!!
Válasz Adamkah94 #946. hozzászólásáramás a hossz és a bemeneti csatlakozás is máshol van,eredetileg aztán már keveredett sokminden
Üdv a 3 tagos hw munkaherger ugyan olyan mint a w50es ifán?
Válasz atisgyulai #944. hozzászólásáraMondjuk, én biztosan nem venném ki az eredetit, ha már ott van.
Viszont az nem lenne baj, ha valahogyan kivehetők lennének az újak, mert műszakin beleköthetnek.
Válasz Koszi. #943. hozzászólására6011-nek jó a kettő.
3-nál a két szélsőnek a tartóját toldani kell, hogy akkor érjék a fédert, mikor a középső a csészét.
De!!!! mindkét esetben ajánlott egy rövid lapot legfölülre betenni. Csak akkorát, hogy a bakok arra feküdjenek. Mindig a felsőt töri el tövön. (a cuppántoknál) Így könnyen elkerülhető a főlapcsere.
Üdv! Szeretnék plusz gumibakot tenni a 6011 es pótkocsi alá a rugóhoz, most egy van ugye közvetlen a híd feletti csészére ül fel ahogy gyárilag van, 3 gumibakot már sokallom, azt a 8 tonnások alá rakják, jó lehet ha csak kettő bakot teszek, de azok csak simán a rugóra ülnek fel? Vagy egészségesebb lenne 3 bakkal mert akkor a középső mégis a tengelyt nyomná közvetlenül nem a rugót Előre is köszönöm a segítséget!
Remélem nem bánom meg a döntést! 315/70R22.5 gumi, felni 9 coll széles 0 ET, kúpolt furatos.