Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR402.9 FtUSD390.02 FtCHF426.44 FtGBP483.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Először 2,2 bar-al fújtam a kerekeket.Amikor megtankoltam, mind a 4 gumi osszerogyott.A fújtató tömlővel addig fújtam míg fel nem álltak a gumik.Otthol aztán ellenőkiztem,és átlag 3,5 volt bennük .Ez szerintem nem normális,bár előző gazdájánál valóban 2 határolóval 2 kereken dolgozott szerencsétlen
Válasz #747. hozzászólásra
Leeresztett állapotban nem nagy terhelés van a kerekeken,a kocsik veszik át a súllyt.Ha emeled a gépet akkor meg eloszlik a súlly négy keréken.
Válasz #746. hozzászólásra
nem bírja el 2 kerék azt a nagy súlyt,legalább is nem normális 2kereket szivatni,mikor a másik 2 meg terhelés nélkül gurul. Milyen gumit használtok? az enyimen ARO gumi van de 3,5 bar ral van fújva h. bírja,de nem nagyon tetszik neki
Nem is a keléssel van gond,hanem azzal h.azt a nagy terhet nem tudja a 4 kerék állandó osztott terheléssel vinni ahogy ezt a tervező kitalálta,és ezt mindenképpen meg fogom oldani.
Válasz #742. hozzászólásra
A 12 soroson ugy működik a dolog,hogy leeresztéskor méri a tartályba visszafolyó olaj mennyiségét,ha eléri a beállítottat lezár a mágnesszelep.6 soroson erre nincs szükség.Azon a munkahengeren ami a dobot hajtó keréknél van van egy ütköző,meg a másik szélsőn.Leeresztésnél én uszóba raktam és úgy vetettem vele évekig,semmi prolémám nem volt a keléssel.
Válasz #742. hozzászólásra
nem ismerem annyira a cyklót de a tumén a két szélsö kerékpár kisebb erőkaron van mind a belső kettő keréktartó a hidraulikus hengerek meg közös nyomáson vannak,tehát a szélső kerekein kisebb sulyt visel.ez lehet hogy müködne a ciklón is.
Helló!Nekem egy 400-asom van!De semmi problémám nem volt még azzal,h egy tengelyen van a 4 kerék!!!!Azért van 2 keréken is hajtó lánc,hogy ha az egyik pont nem éri a talajt,akkor a másik tuti,h éri!Maszekban is vetettem vele,s volt egy pár ilyen esetem vele!Csesztek elmunkálni normálisan a földet!De utána láttam is az eredményt,ki volt végig kelve a kukorica meg a napraforgó!A szelep még bonyolitja a gép egyszerűségét!Még egy hiba lehetőség!Nekem nincs ilyen gondom!!!Üdv.
Egy éve vettem egy 800-as cyclot 6 sorosat. A 400 -as 4 kereke 1 tengelyen volt fixen,ezért ha barázda szélen ment a gép nem minden kerék érte a földet. A 800-on már külön munkahengere van minden keréknek,de a magyarok valószínüleg nem tették rá a gyári szintszabályzó szelepet amit a katalógusa megad,legalább is a nagy alkatrészforgalmazók számítógépe nem ismeri a cikszámot. A 12 soroson van ilyen rendszer,de ez jóval bonyolultabb,több szelepből áll,és majdnem egy fél M -ba kerül.Érdeklődni szeretnék h. valaki megoldotta-e már ezt a problémát valahogy,v. van-e valami tippje?
Válasz #733. hozzászólásra
Az autó meg az áru nagy része tönkrement,meg a KPM-es brigádautó utánfutóstól.De ha picit később jön,kiszállnak a brigádautóból,és ne is gondoljunk rá,hogy hány embert kellett volna letakarni!!!!
2016 hozzászólás
Válasz #765. hozzászólásra
nekem a kapcsolt 800 alatt 15,3 van belefér az csak szűk a hely.
Válasz #762. hozzászólásra
A 10 -es gondolom colban van ami 25 cm szélességet jelent.az az enyémbe bele sem férne. akkora gumit a 400-ok alatt tudok.Az enyém 165 -16 -os
Válasz #762. hozzászólásra
18.3 helyett 15.3 mellényomtam
Válasz #761. hozzászólásra
Tegyél alá 15,3 IH gumit az elbírja,a ferdén felálással meg nem nagyon tutdsz mit csinálni.
Válasz #761. hozzászólásra
Én az eredeti gumira 10/75*18.3 gondoltam,úgy pontos a vetéstáblázat ha 5bár van benne
Válasz #759. hozzászólásra
milyen gumi az,mert szerintem az ARO gumijának a szerelési nyomása sincs 3,5 bar
Válasz #759. hozzászólásra
A multkor a 85 éves szomszédom fújta fel 5 bar-ra a T4K kerekét.Azt hittem egy gázpalack állt föld körüli pályára. Az öreg egy hétig nagyot hallott
Válasz #757. hozzászólásra
Emlékeim szerint 5bár kell abba a gumiba ami hajt.a többibe 3.A ferde emeléssel nem tudsz csinálni semmit,az enyém is ferdén emelt.
Válasz #756. hozzászólásra
az is gond h. emeléskor v. leengedéskor az egyik oldal előbb lemegy v. feljön mint a másik. ezt hogy oldod meg
Válasz #756. hozzászólásra
Először 2,2 bar-al fújtam a kerekeket.Amikor megtankoltam, mind a 4 gumi osszerogyott.A fújtató tömlővel addig fújtam míg fel nem álltak a gumik.Otthol aztán ellenőkiztem,és átlag 3,5 volt bennük .Ez szerintem nem normális,bár előző gazdájánál valóban 2 határolóval 2 kereken dolgozott szerencsétlen
Válasz #747. hozzászólásra
Leeresztett állapotban nem nagy terhelés van a kerekeken,a kocsik veszik át a súllyt.Ha emeled a gépet akkor meg eloszlik a súlly négy keréken.
Válasz #753. hozzászólásra
a két oldalsó az rajta van a szelepen?
Válasz #753. hozzászólásra
meg nem mondom de biztos mert én 12 sosrosból vágtam el.
Válasz #752. hozzászólásra
Neked a 800-on megvolt a szintezőszelep a két oldalsóval együtt?
Válasz #750. hozzászólásra
Az igen,megyek eladom az ikr-nek az enyémet.
Válasz #749. hozzászólásra
Tehetel mind a 4 alá határolót de sztm. felesleges,vetés közbe nem sok súly esik a kerekekre.Amúgy az enyim alatt is a vékony kerekek vannak.
Válasz #748. hozzászólásra
az első szelepet az IKR nél 250 + fa áron adják,de a két oldalsót ami egyuttal a keresztstabilizálást is megoldja nem tudták volna megkeríteni
Válasz #746. hozzászólásra
nem bírja el 2 kerék azt a nagy súlyt,legalább is nem normális 2kereket szivatni,mikor a másik 2 meg terhelés nélkül gurul. Milyen gumit használtok? az enyimen ARO gumi van de 3,5 bar ral van fújva h. bírja,de nem nagyon tetszik neki
Válasz #747. hozzászólásra
Mennyibe kerül ez a szelep?
Válasz #745. hozzászólásra
Nem is a keléssel van gond,hanem azzal h.azt a nagy terhet nem tudja a 4 kerék állandó osztott terheléssel vinni ahogy ezt a tervező kitalálta,és ezt mindenképpen meg fogom oldani.
Válasz #742. hozzászólásra
A 6 sorosra felesleges ez a szelep,én levettem az enyémről pedig hibátlan volt,2 db U vasat vágsz 2 munkahengerre és járathatod úszóba ahogy lac írta.
Válasz #742. hozzászólásra
A 12 soroson ugy működik a dolog,hogy leeresztéskor méri a tartályba visszafolyó olaj mennyiségét,ha eléri a beállítottat lezár a mágnesszelep.6 soroson erre nincs szükség.Azon a munkahengeren ami a dobot hajtó keréknél van van egy ütköző,meg a másik szélsőn.Leeresztésnél én uszóba raktam és úgy vetettem vele évekig,semmi prolémám nem volt a keléssel.
Válasz #742. hozzászólásra
nem ismerem annyira a cyklót de a tumén a két szélsö kerékpár kisebb erőkaron van mind a belső kettő keréktartó a hidraulikus hengerek meg közös nyomáson vannak,tehát a szélső kerekein kisebb sulyt visel.ez lehet hogy müködne a ciklón is.
Válasz #742. hozzászólásra
Helló!Nekem egy 400-asom van!De semmi problémám nem volt még azzal,h egy tengelyen van a 4 kerék!!!!Azért van 2 keréken is hajtó lánc,hogy ha az egyik pont nem éri a talajt,akkor a másik tuti,h éri!Maszekban is vetettem vele,s volt egy pár ilyen esetem vele!Csesztek elmunkálni normálisan a földet!De utána láttam is az eredményt,ki volt végig kelve a kukorica meg a napraforgó!A szelep még bonyolitja a gép egyszerűségét!Még egy hiba lehetőség!Nekem nincs ilyen gondom!!!Üdv.
Egy éve vettem egy 800-as cyclot 6 sorosat. A 400 -as 4 kereke 1 tengelyen volt fixen,ezért ha barázda szélen ment a gép nem minden kerék érte a földet. A 800-on már külön munkahengere van minden keréknek,de a magyarok valószínüleg nem tették rá a gyári szintszabályzó szelepet amit a katalógusa megad,legalább is a nagy alkatrészforgalmazók számítógépe nem ismeri a cikszámot. A 12 soroson van ilyen rendszer,de ez jóval bonyolultabb,több szelepből áll,és majdnem egy fél M -ba kerül.Érdeklődni szeretnék h. valaki megoldotta-e már ezt a problémát valahogy,v. van-e valami tippje?
Válasz #740. hozzászólásra
Te tűzoltó vagy?
Válasz #739. hozzászólásra
ahann!
Válasz #738. hozzászólásra
mármint a hirek mellett:)))))))))))))
Válasz #737. hozzászólásra
?
Válasz #736. hozzászólásra
ja bocs
de elmentem mellette
Válasz #735. hozzászólásra
benne volt!! Az rtl-hireken megtalálod: 2008-07-24-én volt.
Válasz #734. hozzászólásra
az biztos benne lett volna a tv-ben
amugy tényleg jó megnyomta hátulról a kpm-est
Válasz #733. hozzászólásra
Az autó meg az áru nagy része tönkrement,meg a KPM-es brigádautó utánfutóstól.De ha picit később jön,kiszállnak a brigádautóból,és ne is gondoljunk rá,hogy hány embert kellett volna letakarni!!!!
Válasz #732. hozzászólásra
értelek!!
elég kellemetlen
de jó hogy nem lett nagyobb baj
Válasz #729. hozzászólásra
ADR-es árus camion fellábbal a gödörben,a bázisdaru "rám" szedte ki a zsákos motyót,big-be pakolva.
Válasz #730. hozzászólásra
szevasz!!!!
Na pápá mindenkinek.
Válasz #727. hozzászólásra
mütrágya szórás
+ mentés
:))))))
Válasz #726. hozzászólásra
aham:))))))))))))
meg a folyékony is legurult:))))))))))))))))))))
Válasz #724. hozzászólásra
szerinted?
Válasz #723. hozzászólásra
Elkészült minden,elfogyott "minden"......dobtam új avatart...
Dög unalom van.
Válasz #722. hozzászólásra
mi a pálya az avatoron??????????????
munkában??
mentés???
Válasz #720. hozzászólásra
akkor oké:)))))))))))))))))
Válasz #719. hozzászólásra
Szevasz!
Válasz #719. hozzászólásra
jo ét
Válasz #717. hozzászólásra
Háááááát egészen jól.... :-)))))
Na lépek!Üdv!Jó éjt!
Válasz #715. hozzászólásra
Enyi nekem is piros van rajta
Válasz #715. hozzászólásra
hogy sikerült a d. tor a hétvégén ???:))