Hirdetés
Fórum
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Földhasználati jog, lehet csalni? új
- Fakitermelés, erdők újratelepítése új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- AKG támogatás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Direktvetés, no-till. új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
886 hozzászólás
Válasz #135. hozzászólásra
kipufogó csonk, olajzás, olajhűtő,+hűtő a hőcserélő előtt, nagyobb hűtőventilátor, még több szellőzőnyillás a hűtőelőtt,meg még néhány apróság.
Válasz #134. hozzászólásra
Mi volt az a pár átalakítás ????? Ha nem titok kíváncsi lennék.
Válasz #133. hozzászólásra
eddig igen, de kellet pár átalakítás, de ROHADTUL megy!
Válasz #132. hozzászólásra
Az sem rossz megoldás!!!! Azt birja az IFA moci????
Válasz #131. hozzászólásra
én meg megturbóztam. az az igazi nem a pörgetés ;)
Válasz #130. hozzászólásra
Én nem azt mondottam hogy állandóan 2200- kel vele járni csak azt ha nagyon kell a le-rő akkor ki lehet belőle csalogatni a plussz pacikat!!!!!!! Én az összes T-150-sen megpöcköltem az adagolókat nem fordulatra hanem a nyomatékra állítottam a regulátoron és sokkal rugalmasabbak lettek a motorok!!!!!
Válasz #129. hozzászólásra
Akkor többet eszik, meg qva hangos.
Válasz #128. hozzászólásra
Aztán annak mi azértelme, én adnék neki 2200- és ezáltal sokkal rugalmasabb lenne a motor!!!!!
Válasz #127. hozzászólásra
A ztbe le van véve a fordulat 1800ra és ezért 100as.
Válasz #124. hozzászólásra
Mivan hogy ad neki az elsőkerék még 30-lovat?????? Az ifa motr tudomásom szerint 120le gyárilag netán tévedek???????? Az az gyári paraméter 88.5 kw én erre emlékszem a forgalmiból.
Válasz #124. hozzászólásra
Aztaqwa4
MOST AKKOR EZ HOGY IS VAN?????
Válasz #123. hozzászólásra
Én is 3mal szántok vele, elég is neki, de itt is randa feka föld van.
egy közép kötötten simán elvisz 4 fejet.
Válasz #122. hozzászólásra
Nem egészen 100 lóerős. A motor csak 90Le és az összkerék
ad neki+30Le-t, de a motor nem lesz erősebb
Összel majd teszek fel videot zt szántásrol 3-as ih ekével, álltalában nálunk a tiszai hullámtérbe a barázda végén szakad meg a föld addig meg ugy fordul át mint egy vastag szalag
Válasz #121. hozzászólásra
jó, hát nyilván nem úgy m1 vele, mint 1 rába, meg érteleszerűen nem is 1 cudar kötött föld, de ez csak 1 száz lovas traktor...
Akkor legyen úgy , de szerintem kapar a bal elsőn tisztán látszik és még meg is áll visszakapcsolni.
Válasz #119. hozzászólásra
Ebben a videóban momentán pont az a poén, hogy nem sok neki.
Nem kapar nem is erőlködik, sőt, még elmunkálót is húz.
Hát igen még ilyen laza talajon is sok neki az 5*4 -es eke! Elég volna abbol 3 vagy 4
ZT 303 Probepflügen Teil 2 - MyVideo
Mein ZT nimmt Form an Teil 2 - MyVideo
Válasz #70. hozzászólásra
Akkor én mit mondjak, tárcsával széthúzni
egy rizsföldgátat, na erre mit szóltok?
Üdv mindenkinek!
Nem a témához tartozik, csak édreklődni szeretnék nem-e lenne vkinek egy esetleg kettő db zt-re való hátsó(18,4 - 30) abroncsa. Teljesen lefutott is érdekel, csak ne legyen kirepedezve. Elég sürgős lenne, mert kombájnra tennénk.
Előre is köszönöm.
Válasz #113. hozzászólásra
Ezt már nem igen lehet cáfolni, vagy igazolni :)
úgy, hogy passz bármi lehet, de jó ha van fent rajta, főleg, ha többet forog 1800nál.
Válasz #109. hozzászólásra
És gyári, mert feltenni fellehet a teherautóét is.
Azért kérdeztem az elsö hidat mert egy 300 as akarok átalakitani és ijet még nem csináltam Még azt kéne tudnom ahoz hogy a első lehajtást feltudjam rakni a váltonál kel e valami átalakitást csinálnom?
Válasz #110. hozzászólásra
Le van vaxolva a kocsi, kint az udvaron a fele elektromos szerszám, meg í frissen festett ablakok, de semmi eső csak dörög.
Szal nem rajtam múlik :)))
Válasz #109. hozzászólásra
Ázol????????? (úgy néz ki)
Válasz #108. hozzászólásra
Igen, az enyémen is van, meg már láttam másikon is, igaz elég ritka.
Válasz #107. hozzászólásra
Forschritt traktoron?
Válasz #104. hozzászólásra
Van, amelyik traktoron van előtöltés szabályzó.
Válasz #105. hozzászólásra
Na,ezt nemtudom fejből.Az adatáblán van,van az adagolón és a szabályzón is.
Válasz #104. hozzászólásra
Stabilmotrosnál, milyen típusszámot kell keresnem és az adagoló melyik részére van írva?
Válasz #103. hozzászólásra
A traktoradagolón nincs elotöltésszabályzó,így a legegyszerűbb megkülömböztetni az adagolókat.De a traktoradagolóból is van több féle, pl a kombájnon is más van(elméletileg jó a trakira is),van még stabilmotorra való is(agregátor,szivattyú) stb.A típusszámot nem árt megnézni.
Kérdés:
Annak az adagolónak (link) aminek ilyen "szögletes" a szabályozója az stabil adagolós? Vagy ilyen módon nem lehet megkülönböztetni?
Válasz #101. hozzászólásra
Nem a fordulatszám miatt nem jó.
Bocs hogy beleszolok de az adagolót felteheted max 2300-at fog pörögni 1800 helyett az enyémen is az van vagy ha ragaszkodsz hozzá tedd át a szabályzoházat a zt-ről az ifáéra
Válasz #99. hozzászólásra
Helló!
A két híd annyiban különbözik, hogy a zt-jén van királycsap az ifáén nincs, vagyis 1:1ben nem.
Az adagolót se tudod használni, mert más a szabályzója.
Hello Janix azt szeretném megtudni hogy a 300 zt re rá e tudom tenni a terepes IFA első hídját Meg hogy az IFA adagoló jó e hozá
Nem buzeráltunk semmit, betettük az akksikat és ezt csinálta. Már önindítót is cseréltünk és így se jó.
A párhuzamkapcsolónál néztem a biztiket is. Nem tudjuk mi lehet a baja de holnap már okosabbak leszünk.
Válasz #96. hozzászólásra
Az addig stimmel, csak itt nem erről van szó.
Már írta, hogy rá is indít közben a fülkéből.
Válasz #95. hozzászólásra
vezetsd le nekem ,alapesetben 12 volt van az inditómotoron,tehát ha összezárja és jól hajt ott 24 van,valamit nagyon nem jól kötöttek be
Válasz #94. hozzászólásra
Ezt inkább nem kellet volna! :D
Válasz #92. hozzászólásra
ha összezárásnál teker jól akkor a vastg akkuvezetékek nem jol vannak bekötve
Válasz #92. hozzászólásra
Cseréld ki a vezetéket a párhuzam kapcsoló és az önindító között!
Már mint a vékonyat,a mi kapcsolja az önindítót.
Válasz #90. hozzászólásra
Hát nem mindegyiknek!
Válasz #89. hozzászólásra
akkor 1xű!
Válasz #88. hozzászólásra
1 nagy túrót!
Egy villamossági szerelőnek olyan 1xerű egy ilyen párhuzamkapcsoló, mint kőművesnek a tégla.
Szart bele az egészbe.
Válasz #85. hozzászólásra
Összezárom és indítok.
Válasz #87. hozzászólásra
Ez megbízható jó szerelő,jól is volt bekötve,de valami gyárilag benne nem állhatott jól.Vagy ami kiesett belőle,az lehet,hogy nemengedte összezárni.
Válasz #86. hozzászólásra
Szerelő az ilyen?!