Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak607 FtBenzin árak606 FtEUR408.16 FtUSD375.23 FtCHF434.59 FtGBP483.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz nagylevente #28389. hozzászólásáraKöszi a képet Levi. Gondolom neked sem lehet zárni a hidraulikát? Hogy oldod meg azt, hogy fixen legyen, ne boruljon hátra az utánfutó?
Válasz vrxlaci #28407. hozzászólásáraIgazad van, de nem akartam regényt irni, hogyha nagy a szikra, akkor mi van, és ha kisebb a szikra akor mi történik odabent!
Válasz krizol #28405. hozzászólásáraBocsáss meg,hogy beleszólok,de ez nem teljesen biztos módszer. Mert ha az egyik mondjuk test zárlatosra ég ki akkor is szikrázni fog,ha megkínálod feszültséggel. Jobb,ha ki van véve és látni hogy izzik.
Válasz vrxlaci #28404. hozzászólásáraKöszi szépen a segítséget. Megpróbálom amit mondtál. Egyébként, ha kell hozzá izzítógyertya azt, honnan lehetne beszerezni.
Válasz bundytamas #28402. hozzászólásáraÜdv!
Ezek az izzitógyertyák 12 voltosak, párhuzamosan vannak kötve.Legegyszerübb módja a hibás izzitógyertya megkeresésének, hogy először kikötöd a gyertyákat.Aztán elkezdel áramot adni külön külön mindegyiknek,amelyik nem szikrázik mikor az áramot adod neki az a bibis.A visszajelzőnél lehet szakadás, vagy valami vezetéklazulás is.
Válasz bundytamas #28402. hozzászólásáraÜdv!
Az izzító gyertyák biztos,hogy párhuzamosak,de ez mindegy.
Kösd le a gyertyára menő vezetéket,és a gyertyákat összekötő lemezt,vagy vezetéket,ha az van rajt.
Ezután mérj rajtuk ellenállást egyenként. Amelyik eltér ott a hiba. Ha ez nem segít akkor lehet több is rossz. Akkor vedd ki őket és adj nekik direkt 12V-ot. Ha gyorsan felizzik a vége jó. Ha deformálódott,nem izzik fel,vagy a közepe izzik az nem jó.
Egy Yanmar f20d típusú traktor van a tulajdonomban.
A problémám a következő lenne: Izzításkor a kontroll lámpa nem világít.A traktor könnyen indul.
Megvizsgáltuk a elektromos rendszert gyújtás kapcsoló ok., izzó nem égett ki.Az izzítógyertyákhoz futó vezetéket műszerrel kimértük megfelelő az áramerősség.
Úgy tudom a izzítógyertyák sorba vannak kötve és ha az egyik nem működik akkor elvileg nincs izzítás.
Kérdésem az lenne hogy mi lehet a hiba, illetve ha valamelyik gyertya nem működik az, hogyan tudnám megállapítani. Segítséget szakmai tanácsokat előre is köszönöm.
Köszönet a nyomravezetőnek!Megtaláltam!A baloldalon a kipufogó torok alatt,közel a lendkerékhez.Mivel telibe volt festve,Keletagrós szürkével, igy nem találtam.Persze a beidegződés az adagoló felőli oldalra terelt.
Válasz krizol #28391. hozzászólásáraSzia!
Ha tudod a motor milyen kubotában volt ezen az oldalon van jópár részletes leírás igaz japánul.
http://www.kubota-nouki.jp/manual/tractor_25.html
Válasz krizol #28395. hozzászólásáraNem tudom a többi tipuson hogy van, nekem a B6000-nél bal oldalon a nívópálca előtt kb 5 centire fentről lefelé beütve van, és úgy kezdődik hogy ZB6000..... ha segítek vele, lefényképezem neked.
Válasz péger ferenc #28392. hozzászólásáraKös a segitséget, de nekem ott a szivótorkon van egy szám, ami anyagába öntött.Szerintem ez nem a motorszám, hanem alkatrész szám lehet.Álltalában a motorszám köszörült felületbe van beütve!A mitsumon az adagoló alapon volt!
1: Használ valaki Kínai vagy bármilyen ütángyártott talajmarókést?? Milyet és mennyire elégedett vele???Mennyire rosszabb a japántól mik a tapasztalatok?
2: a hashúzó U alajának a vonórésznek mi a tavolsága a két lemez között és mekkora benne a furat 22 mm??? A válaszaitokat köszönöm.
Üdv mindenkinek, Végre én is beléptem a japán kistraktorosok társadalmába egy Isekivel. Még csak tanuljuk egymást a géppel, idővel biztos lesz sok kérdésem. (Esetleg valakinek Iseki TU 195 gépkönyv?) Köszönöm szépen mindenkinek akik itt a fórumon segítettek tanácsokkal a vásárlás előtt. Egyébként sok kereskedést végigjártam vásárlás előtt, végül az Agrotechniknél kötöttem ki Tatabányán. Mindenkinek ajánlani tudom, korrektek, segítőkészek, vásárlóbarát cég.
Válasz Balu2 #28354. hozzászólásáraSokat dolgoztál vele Balu. De ha kell még pár paci a trakiba van egy telefon számom , akkora lóerős gépet csinál a trakidból amilyet csak akarsz és a motornak sem lesz gondja csak matrica kérdése az egész.
Válasz Balu2 #28373. hozzászólásáraSzia. Jól alakul a gép, tetszik. Amúgy a- fx 32 és a 42 közt egy turbó a különbség, a motor ugyan az. Ez esetben az kb 30%. Szerintem elképzelhető ez a te esetedben is
Válasz Balu2 #28376. hozzászólásáraDe egyébként a Speed-Ex Budapesti cég a hivatalos magyarországi forgalmazójuk, gondolom nekik alkatrész is van hozzá, érdemes lehet megpróbálni, budapestiek, a jinma.hu-n találsz elérhetőségeket.
Válasz 74 Misi #28381. hozzászólásáraMisi,Te meg nem gondolkodtál még rajta,hogy nem kéne-e sugárhajtóművet szerelned a gépre?Hátha azzal könnyebben el tudnád hagyni azokat a mély barázdákat,amikhez úgy ragaszkodik az Iseki.
Válasz Balu2 #28376. hozzászólásáraSajnos azt nem tudom.Az enyém Feng-Shou,és Veszprémben az Agrobix-nél lehet alkatrészt venni hozzá.Esetleg beszélhetsz velük,hátha tudnak segíteni.Van honlapjuk,ott az elérhetőség.
Válasz Balu2 #28373. hozzászólásáraSzia! Egyszer elmegyek hozzád hogy élőbe is meghalgasam a géped hangját! Még nem oldodott meg a tőltéslámpa probléma!
Sziasztok :) Köszönöm mindenkinek a hozzászólást . Szétfogom válogatni a pálcákat . Azt gondoltam , hogy más fajta lehet . Jobban is fröcsögött ahogy írtátok . Mint amikor horganyzott csövet próbáltam hegeszteni valamikor . Nem függőlegesen szoktam tartani a pálcát én sem de kipróbálom majd úgy is :) . Sima trafós hegesztővel csináltam de lehet nézek majd egy inverterest ennél elég sokat kell küzdeni mire ívet fog de lehet más probléma is van. Ja a rozsdát megcsiszoltam a sarokcsiszolóval H
húztam alá egy csíkot :D :D .
Válasz Birkás Balázs #28347. hozzászólásáraTudta húzni csak nem tudtam rendesen beállítani.
Akié előtte volt szántott vele úgyhogy biztosan jól működik.
Igazából csak azért vettem meg, mert gondoltam ennyi pénz nem sok érte, de inkább szántatok nagyobb trakesszal.
Egyébként 14 lovas a gépem.
Válasz Balu2 #28354. hozzászólásáraBalu gratulálok, igazi úttörő vagy. Ha ez beválik neked, sokan követni fogják a találmányodat.Már én is érdeklődtem szakiktól, meg után olvasgattam a turbósításról, de valahogy bonyolult folyamatként fogtam fel az egész eljárást.Minden a turbo nyomáson fog múlni,de a videódon hallani hogy dolgozik szépen a turbód, csak óvatosan a túlnyomással. Talán egy állítható nyomás szabályzóval védeném ki, hogy a túlnyomás valami galibát okozzon a motorban.De ez neked nem újdonság és sok sikert kívánok a tuningodhoz
Válasz Balu2 #28362. hozzászólásáraJa értelek! Nekünk az mtz-n az olajbetöltő van megfurva és ott folyik vissza! Hm nem néztem még az enyémen hogy mekkora cső megy a mérőhöz, de megnézem majd, biztos elég, hány bárt tölt? Kiváncsi leszek a tapasztalatokra, pl az ekével én is!
35415 hozzászólás
Válasz AGROKID #28413. hozzászólásáraMegtévesztő,valószínű csak a homlokrakodó annyi.
Válasz nagylevente #28389. hozzászólásáraKöszi a képet Levi. Gondolom neked sem lehet zárni a hidraulikát? Hogy oldod meg azt, hogy fixen legyen, ne boruljon hátra az utánfutó?
Válasz quonqreet #28411. hozzászólásáraIsmét egy kamu hírdetés!!
Válasz quonqreet #28411. hozzászólásáraAmi az árról lemaradt,azt hozzátette az évjárathoz.
Ezt figyeljétek!
Garanciális 26 lóerős Iseki potom áron http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/iseki-ta-215-traktor-uj-2014-elado/h_6592177?ref=f4da57aa
Válasz krizol #28409. hozzászólásáraHát igen.
Azért jó,hogy eléggé szerelhetőek ezek a gépek.
Könnyű hozzáférni a gyertyákhoz is.
Válasz vrxlaci #28407. hozzászólásáraIgazad van, de nem akartam regényt irni, hogyha nagy a szikra, akkor mi van, és ha kisebb a szikra akor mi történik odabent!
Válasz bundytamas #28406. hozzászólásáraKeletagro,Traktor60 pl.
Válasz krizol #28405. hozzászólásáraBocsáss meg,hogy beleszólok,de ez nem teljesen biztos módszer. Mert ha az egyik mondjuk test zárlatosra ég ki akkor is szikrázni fog,ha megkínálod feszültséggel. Jobb,ha ki van véve és látni hogy izzik.
Válasz vrxlaci #28404. hozzászólásáraKöszi szépen a segítséget. Megpróbálom amit mondtál. Egyébként, ha kell hozzá izzítógyertya azt, honnan lehetne beszerezni.
Válasz bundytamas #28402. hozzászólásáraÜdv!
Ezek az izzitógyertyák 12 voltosak, párhuzamosan vannak kötve.Legegyszerübb módja a hibás izzitógyertya megkeresésének, hogy először kikötöd a gyertyákat.Aztán elkezdel áramot adni külön külön mindegyiknek,amelyik nem szikrázik mikor az áramot adod neki az a bibis.A visszajelzőnél lehet szakadás, vagy valami vezetéklazulás is.
Válasz bundytamas #28402. hozzászólásáraÜdv!
Az izzító gyertyák biztos,hogy párhuzamosak,de ez mindegy.
Kösd le a gyertyára menő vezetéket,és a gyertyákat összekötő lemezt,vagy vezetéket,ha az van rajt.
Ezután mérj rajtuk ellenállást egyenként. Amelyik eltér ott a hiba. Ha ez nem segít akkor lehet több is rossz. Akkor vedd ki őket és adj nekik direkt 12V-ot. Ha gyorsan felizzik a vége jó. Ha deformálódott,nem izzik fel,vagy a közepe izzik az nem jó.
Válasz Lecsó81 #28390. hozzászólásáraSzia! Én is ott vettem egy Iseki Landhope 205-ös gépet mit egy fórumozos társunknak köszönhetek.
Üdvözlet az Uraknak!
Egy Yanmar f20d típusú traktor van a tulajdonomban.
A problémám a következő lenne: Izzításkor a kontroll lámpa nem világít.A traktor könnyen indul.
Megvizsgáltuk a elektromos rendszert gyújtás kapcsoló ok., izzó nem égett ki.Az izzítógyertyákhoz futó vezetéket műszerrel kimértük megfelelő az áramerősség.
Úgy tudom a izzítógyertyák sorba vannak kötve és ha az egyik nem működik akkor elvileg nincs izzítás.
Kérdésem az lenne hogy mi lehet a hiba, illetve ha valamelyik gyertya nem működik az, hogyan tudnám megállapítani. Segítséget szakmai tanácsokat előre is köszönöm.
Válasz Lecsó81 #28390. hozzászólásáraÉljen! Jó választás az Iseki!
Sok hibamentes üzemórát és sok munkát kívánok.
Dokumentációm csak a motorról van .....
Válasz wernerj #28397 hozzászólásár
Köszönet a nyomravezetőnek!Megtaláltam!A baloldalon a kipufogó torok alatt,közel a lendkerékhez.Mivel telibe volt festve,Keletagrós szürkével, igy nem találtam.Persze a beidegződés az adagoló felőli oldalra terelt.
KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A SEGITSÉGET!
Válasz ilokos #28398. hozzászólásáraA linkel nem működik bocs.
Talán így:
http://www.kubota-nouki.jp/manual/tractor
Első választó ablak lenyit első kijelöl
Második ablakban a kívánt lóerő tartományban keres.
Válasz krizol #28391. hozzászólásáraSzia!
Ha tudod a motor milyen kubotában volt ezen az oldalon van jópár részletes leírás igaz japánul.
http://www.kubota-nouki.jp/manual/tractor_25.html
Válasz krizol #28395. hozzászólásáraNem tudom a többi tipuson hogy van, nekem a B6000-nél bal oldalon a nívópálca előtt kb 5 centire fentről lefelé beütve van, és úgy kezdődik hogy ZB6000..... ha segítek vele, lefényképezem neked.
Válasz 76béci #28394. hozzászólásáraÜdv!
Én az Orakernél vásároltam, meg vagyok vele elégedve.
Válasz péger ferenc #28392. hozzászólásáraKös a segitséget, de nekem ott a szivótorkon van egy szám, ami anyagába öntött.Szerintem ez nem a motorszám, hanem alkatrész szám lehet.Álltalában a motorszám köszörült felületbe van beütve!A mitsumon az adagoló alapon volt!
Kedves fórumtársak több kérdésem is lenne
1: Használ valaki Kínai vagy bármilyen ütángyártott talajmarókést?? Milyet és mennyire elégedett vele???Mennyire rosszabb a japántól mik a tapasztalatok?
2: a hashúzó U alajának a vonórésznek mi a tavolsága a két lemez között és mekkora benne a furat 22 mm??? A válaszaitokat köszönöm.
Hinomoto E 15 valaki tudja mekkora az égszíj mérete? hol lehet kapni esetleg?
Válasz krizol #28391. hozzászólásárakedves traktoros tás azadagolona porlaszocső mőgőt példáula7001égyesén d 750 nes tiszteletel péger ferenc.
Üdv!
Tisztelt KUBOTÁS urak.Érdeklődnék, hogy a motorszám merre található.Az adagoló alapján néztem ott nincs!A segitséget előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek, Végre én is beléptem a japán kistraktorosok társadalmába egy Isekivel. Még csak tanuljuk egymást a géppel, idővel biztos lesz sok kérdésem. (Esetleg valakinek Iseki TU 195 gépkönyv?) Köszönöm szépen mindenkinek akik itt a fórumon segítettek tanácsokkal a vásárlás előtt. Egyébként sok kereskedést végigjártam vásárlás előtt, végül az Agrotechniknél kötöttem ki Tatabányán. Mindenkinek ajánlani tudom, korrektek, segítőkészek, vásárlóbarát cég.
Válasz egymotoros #28267. hozzászólásáraNincs az enyemen sem én így oldottam meg
Válasz Balu2 #28354. hozzászólásáraSokat dolgoztál vele Balu. De ha kell még pár paci a trakiba van egy telefon számom , akkora lóerős gépet csinál a trakidból amilyet csak akarsz és a motornak sem lesz gondja csak matrica kérdése az egész.
Válasz Balu2 #28373. hozzászólásáraSzia. Jól alakul a gép, tetszik. Amúgy a- fx 32 és a 42 közt egy turbó a különbség, a motor ugyan az. Ez esetben az kb 30%. Szerintem elképzelhető ez a te esetedben is
Válasz Balu2 #28376. hozzászólásáraDe egyébként a Speed-Ex Budapesti cég a hivatalos magyarországi forgalmazójuk, gondolom nekik alkatrész is van hozzá, érdemes lehet megpróbálni, budapestiek, a jinma.hu-n találsz elérhetőségeket.
Válasz Balu2 #28376. hozzászólásáraSziasztok!
A hatvani Orakernél vannak kínai traktor alkatrészek, Feng shou-hoz és Jinmához is. Nem 254-es véletlenül, biztos 245?
Válasz 74 Misi #28381. hozzászólásáraMisi,Te meg nem gondolkodtál még rajta,hogy nem kéne-e sugárhajtóművet szerelned a gépre?Hátha azzal könnyebben el tudnád hagyni azokat a mély barázdákat,amikhez úgy ragaszkodik az Iseki.
Válasz Balu2 #28376. hozzászólásáraSajnos azt nem tudom.Az enyém Feng-Shou,és Veszprémben az Agrobix-nél lehet alkatrészt venni hozzá.Esetleg beszélhetsz velük,hátha tudnak segíteni.Van honlapjuk,ott az elérhetőség.
Válasz Balu2 #28378. hozzászólásáraMikor tudna és mennyi lenne szerinted?
Válasz Balu2 #28376. hozzászólásáraJinma 245 porlasztócsúcs boltban .
Nagy lesz az a Yaniba .
Válasz Maszek Zs #28379. hozzászólásáraPersze, neki minden tetszik amin lehet nyomni a gázpedált.
Válasz Balu2 #28373. hozzászólásáraÜdv!
Még a kis srácnak is tetszett!!
Válasz kovacsnorbi.2005 #28377. hozzászólásáraGyere szívesen látlak.
A villamosság szerelő haver kimegy házhoz is ha kell.
Válasz Balu2 #28373. hozzászólásáraSzia! Egyszer elmegyek hozzád hogy élőbe is meghalgasam a géped hangját! Még nem oldodott meg a tőltéslámpa probléma!
Válasz Plútó #28374. hozzászólásáraHol tudok jinma 245 höz porlasztócsúcsot venni?
Válasz Plútó #28374. hozzászólására
Szép jó estét!
Te Balu,azért szereltél fel turbót,hogy így kevésbé lesz fáradékony a gépsas,és hátha kevesebbszer fekszik le munka közben?
Azt olvasgattam,hogy akár 35-40%-ot is dobhat,coolerel.De majd kiderül.
Megjött az ülés a kárpitostól és a hátuljával is végeztem.
Válasz Balu2 #28354. hozzászólásáraGratulálok ehhez a munkához jó hallgatni . Mennyivel dobhatta meg a teljesítményt ?
Sziasztok :) Köszönöm mindenkinek a hozzászólást . Szétfogom válogatni a pálcákat . Azt gondoltam , hogy más fajta lehet . Jobban is fröcsögött ahogy írtátok . Mint amikor horganyzott csövet próbáltam hegeszteni valamikor . Nem függőlegesen szoktam tartani a pálcát én sem de kipróbálom majd úgy is :) . Sima trafós hegesztővel csináltam de lehet nézek majd egy inverterest ennél elég sokat kell küzdeni mire ívet fog de lehet más probléma is van. Ja a rozsdát megcsiszoltam a sarokcsiszolóval H
húztam alá egy csíkot :D :D .
Ehhez csak gratulálni tudok igen szép hangja van most aztán nemlessz akadály még a holdat is fel szántja
Válasz Birkás Balázs #28347. hozzászólásáraTudta húzni csak nem tudtam rendesen beállítani.
Akié előtte volt szántott vele úgyhogy biztosan jól működik.
Igazából csak azért vettem meg, mert gondoltam ennyi pénz nem sok érte, de inkább szántatok nagyobb trakesszal.
Egyébként 14 lovas a gépem.
Válasz Balu2 #28354. hozzászólásáraBalu gratulálok, igazi úttörő vagy. Ha ez beválik neked, sokan követni fogják a találmányodat.Már én is érdeklődtem szakiktól, meg után olvasgattam a turbósításról, de valahogy bonyolult folyamatként fogtam fel az egész eljárást.Minden a turbo nyomáson fog múlni,de a videódon hallani hogy dolgozik szépen a turbód, csak óvatosan a túlnyomással. Talán egy állítható nyomás szabályzóval védeném ki, hogy a túlnyomás valami galibát okozzon a motorban.De ez neked nem újdonság és sok sikert kívánok a tuningodhoz
Válasz Balu2 #28354. hozzászólásáraGratula a munkához!
Válasz Balu2 #28362. hozzászólásáraJa értelek! Nekünk az mtz-n az olajbetöltő van megfurva és ott folyik vissza! Hm nem néztem még az enyémen hogy mekkora cső megy a mérőhöz, de megnézem majd, biztos elég, hány bárt tölt? Kiváncsi leszek a tapasztalatokra, pl az ekével én is!