Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz welsi #34751. hozzászólásáraSzia, a termosztatot F18 eseteben a vizpumpaba epitve lehet megtalalni, van ra esely, hogy a te traktorodban is ott lesz. Kivulrol nem lathato igy el sem dontheto, hogy van e beszerelve vagy nincs.
Irod, nem volt benne termosztat a tiedebe.
Ez azt jelenti megtalaltad, csak ki lett belezve.
Vagy pedig te szerelte be valami köztes termosztatot Pl. a gumicsöbe?
Ha megtalaltad a helyet hol volt, van?
Válasz Bég #34748. hozzászólásáraNeked is köszönöm, en is gyanitottam talan nincs benne , de bosszanto nem talalom a helyet,
talan jelentkezik meg valaki akinek F14 vagy 14D van.
Válasz Plútó #34747. hozzászólásáraKöszi a valaszod,
majd akkor megegyszer körbe nezem jobban.
Ha jol emlekszem a vizpumpatol megy a hötö felsö
csövehez,
Válasz welsi #34746. hozzászólásáraTermosztátnak lenni kéne benne.De lehet,hogy korábban kivették.Ott keresd a motoron,ahonnan a gumicső indul a hűtő felső csatlakozásához.Nem ismerem a típust,de van olyan termosztát is ami a gumicsőben van.De legtöbbször a cső alatt a termosztát házban van,ha van.
Üdvözletem,
Tavaly szept. körül erdeklödtem itt traktorok utan melyik typust ajnljatok nekem.
Az öszön meg is lett veve Yanmar F14-es lett belöle. Nagyon meg vagyok elegedve vele es nekem a kicsi kertbe böven eleg.Berbe nem dolgozom vele.
Egy problemam van, valahogyan nem tetszik ahogyan a vizhöfokot mutatja. Az öszi szantasnal es most a tavaszi marozasnal is allig mozdul ki a mutato az oranal. Ha kezzel megtapogatom a csöveket es a motor blokkot akkor azt mondanam eppen a hataron van , hogy meg a kezem kibirja nevetes nelkül.
Kivancsisagbol kicsavartam a jeladot es forro vizbe tettem akkor a oramutato igen szepen felment, bar nem tudom hany fokos volt a vizem pontosan a kannaba.
Most tenyleg ilyen jo lenne a hütes, hogy csak allig mozdul ki a mutato, vagy csak van valami bibi?
Nem talaltam sehol termosztatot, van benne egyaltalan, ha igen hol talalom?
Válasz jung #34742. hozzászólásáraVidd be egy autósboltba, hozzáértő eladó leméri, és tud adni. Az enyémben pl. összkerekes Suzuki Swifté van, ugyanaz a méret. Vagy esetleg valamelyik japán traktor forgalmazó.( Keletagro, Agrotechnik, Lakatos Robi, Traktor 60.)
Válasz Feritz #26659. hozzászólásáraKedves Fritz!
Hinomoto C174-es kis trakihoz szeretnénk egy kettes ekét venni. A képeiden látható eke talán megfelelne nekünk.
Kérlek mod meg az árát, és a helyet, ahol megnézhetnénk, átvehetnénk.
Üdv
Gábor
Válasz jung #34734. hozzászólásáraHa a hardy tárcsa eltépte a csavarokat, az erőátviteli tengely össze-vissza járhat, okozhatja az is a hangot. Kuplung recsegne, ha kinyomod. Nézz be alá. Ha összkerekes, ne az alsó tengelyt nézd, hanem a felsőt.
Válasz wernerj #34732. hozzászólásáraKöszönöm Délutàn fölbakolom, üresbe szépen jàr nem a vàltotól hanem elől a a motor akol halani körköros csatogo hangot a sebeségbe ràengedem.
Szép Estét!
Szeretnék segítséget kérni.Vásároltam egy janmar 16-t.A problémám indítás után esetenként nem jelez a víz hőfokmérő,vagy éppen másik alkalommal az üzemanyag szint jelző.Mi lehet a probléma? Köszönöm a segítséget.
Válasz jung #34731. hozzászólásáraSzia!
A csattanás után mozgásképtelen lett a traktor? Akkor az erőátviteli tengely hardy tárcsájánál keresd a problémát. Ha összkerekes, találsz alatta még egy tengelyt, amin 2 db kardánkereszt van, az is elmehetett. Kuplung kinyomó szerkezet, vagy a tárcsa is szét tud szakadni, de elsőre ne bonts, csak írd le, pontosan mi a tünet. Alulról találsz elvileg kémlelőnyílást, azon benézel, és látod a tengelyt. Rosszabb esetben a váltóházban tört el valami, de szerintem a hardy tárcsánál hamarabb nyírja el a 3 csavart. Bakold alá a gépet, tedd sebességbe, és írd meg mit csinál.
Sziasztok van egy iseki 150esem s ma a fiam dolgozott vele, s a dombról lefelé jövett benyomta a kuplungot s mikor felgyorsult nagyon gurulás közben megijedt s rá engedte a kuplungot az persze sebességbe vólt így csattant egyet s valami ősszel tőrt benne. A motor alján a motor s a váltót összekötő rúdtól. Valakinek valami ötlet mi törhettet el? Tudom szét kell bontani, azt inkább nyugodt fejel
Válasz _NB_ #34726. hozzászólásáraEz sajnos törvényszerűség, hogy aki segíteni akar az jár rosszul. Az autó baleseteknél is mindig a vétlen hal bele, nem az azt okozó. Ő akart jót és mégis ő járt rosszul. Nyugodjék békében !
Válasz _NB_ #34726. hozzászólásáraSajnos ez előfordul. Az is, hogy túlvállalja magát az ember. Utólag könnyű okosnak lenni, de én is megpróbáltam volna segíteni. Az elég ritka eset, hogy hanyatt esik a traktor, ilyenkor szerintem a bukókeret sem ért volna sokat. Legyen neki könnyű a föld.
Válasz zcsucsu #34717. hozzászólásáraAz enyém egyszer annyira lődörgött, hogy nekicsapódott a traki kerekének mindkét oldalon. A felső támasztó pedig annyira előre bukott, hogy túrta a földet a zúzó csúszó része- na eddig nem szabad eljutni. /max 2-3 cm/
Válasz S.T #34720. hozzászólásáraA zöld rendszámos fórumon többet megtudhatsz. A lényeg az hogy szigorodott, már kombájnra vagy permetezőre is macerás a kiváltása.
Ti,hogy álltok zöldrendszámmal?(sztem párszor meglett itt beszélve) de....hátha azóta valami új társunk túl van ezeken....egyébként Szolnok megye mitsubishi 1450fd NKH-s bólintása kéne "csak".valamelyik megyében jobban megy a "bólintás"?...mondjuk egynagyon gyári mitsubisi gépkönyv is segíthetne.
Sziasztok!
Hinomoto C 174 első hajtásánál közvetítőmű amiben a féltengely megy, ahhoz kellene fél csapágy ház. Képeken látható. Valaki tudna segíteni, hogy hol lehetne ilyet venni. Előre is köszönöm a segítséget.
ti milyen "feszesre" szoktátok beállítani a 3 ponton a különböző eszközökhöz a lakatokat?
vettem egy függőleges szárzúzót, és holnap hadra is fognám, és kíváncsi lennék a helyes felakasztására, mivel nem dolgoztam még ilyennel.
illetve a felső harmadik pontnál, támasztónál mennyire legyen meghúzva?
gondolom az a helyes, ha az eszköz munkaállapotában nem feszül semerre...
azt gondolom, hogy szántásnál a lakatokat lazábbra kell venni, hogy ne rángassa el a két oldali hajtást.
Sziasztok! Korábban említette vki, hogy csak a győrben hirdetett 20 lovas Yanmar F200-ast ne! amelyiknek hiányzik az orridomja. Mi lehet vele a probléma azon kívül, hogy tényleg hiá nyzik az orridomja. Elég jó áron árulják most.
Válasz zcsucsu #34708. hozzászólására
A 15 lovas kistraktor nem alkalmas tőkék kihúzására. Ha nem akarsz kárt tenni a gépben inkább maradj a hagyományos megoldásoknál (ásó, balta, stb.)
Válasz zcsucsu #34708. hozzászólásáraÜdv.
Szerintem hátra kellene kötni,nehogy szétrángasd a váltónál(nem sok csavar fogja) a géped!!Próbáld meg,ha nem megy akkor sajnos körbe kell ásni a tőkéket!
Válasz zcsucsu #34708. hozzászólásáraÜdv.
Szerintem hátra kellene kötni,nehogy szétrángasd a váltónál(nem sok csavar fogja) a géped!!Próbáld meg,ha nem megy akkor sajnos körbe kell ásni a tőkéket!
megint kérdés...
szerintetek kisebb tőkék, elhalt akáctönkök (max 10cm átmérő) hová kössem a kötelet?
jó ha az elejére az orrsúlyhoz kötök, vagy kellene inkább egy vonószem hátulra? (ami nincs)
2 éve írtottam akácot a telkem mellett, rengeteg vegyszerrel, szerette is, mert már nem sarjadzott újra. ezek kb 30-40cm kilógnak a földből, és azt szeretném kirángatni.
alkalmas erre egyátalán a 15 lovas paripám?
Válasz yanmar #34705. hozzászólásáraÉn is tippelnék. Szerintem a hidraulika-csatlakozásnak az elzáró csapja. A süllyesztés sebességét szabályozó csavar szerintem az ülés alatt lesz függőlegesen, ez meg ha jól látom az ülés alatt van, elől, a váltókar felé néz. Azért ne vedd készpénznek.
Válasz yanmar #34705. hozzászólásáraÜdv.
Csak tipp,de valószínű,hogy a munkaeszköz süllyesztésének a sebességét lehet vele szabályozni.Nekem mitsum van,és annak az ülés alatt van a szabályzócsavarja.Hátha majd egy yanmar-os kolléga meg tudja pontosan mondani.
Sziasztok! Szép esős napot mindenkinek! Volna egy kérdésem Yan Mar 1401D tipusú traktorom van! A mellékelt képen látható "jelzett" dolog mi célt szolgál? Köszönöm a segítséget!
35452 hozzászólás
Válasz welsi #34751. hozzászólásáraSzia, a termosztatot F18 eseteben a vizpumpaba epitve lehet megtalalni, van ra esely, hogy a te traktorodban is ott lesz. Kivulrol nem lathato igy el sem dontheto, hogy van e beszerelve vagy nincs.
Válasz Bég #34748. hozzászólásáraSzia megegyszer körbeneztem, nem talaltam sehol a termosztatot.
Irod, nem volt benne termosztat a tiedebe.
Ez azt jelenti megtalaltad, csak ki lett belezve.
Vagy pedig te szerelte be valami köztes termosztatot Pl. a gumicsöbe?
Ha megtalaltad a helyet hol volt, van?
Elnezest a sok zaklatasert.
Üdv: welsi
Válasz Bég #34748. hozzászólásáraNeked is köszönöm, en is gyanitottam talan nincs benne , de bosszanto nem talalom a helyet,
talan jelentkezik meg valaki akinek F14 vagy 14D van.
Válasz Plútó #34747. hozzászólásáraKöszi a valaszod,
majd akkor megegyszer körbe nezem jobban.
Ha jol emlekszem a vizpumpatol megy a hötö felsö
csövehez,
Válasz welsi #34746. hozzászólásáraSzia, nekem F18D-vel volt ilyen, nem volt benne a termosztat, potolva lett.
Válasz welsi #34746. hozzászólásáraTermosztátnak lenni kéne benne.De lehet,hogy korábban kivették.Ott keresd a motoron,ahonnan a gumicső indul a hűtő felső csatlakozásához.Nem ismerem a típust,de van olyan termosztát is ami a gumicsőben van.De legtöbbször a cső alatt a termosztát házban van,ha van.
Üdvözletem,
Tavaly szept. körül erdeklödtem itt traktorok utan melyik typust ajnljatok nekem.
Az öszön meg is lett veve Yanmar F14-es lett belöle. Nagyon meg vagyok elegedve vele es nekem a kicsi kertbe böven eleg.Berbe nem dolgozom vele.
Egy problemam van, valahogyan nem tetszik ahogyan a vizhöfokot mutatja. Az öszi szantasnal es most a tavaszi marozasnal is allig mozdul ki a mutato az oranal. Ha kezzel megtapogatom a csöveket es a motor blokkot akkor azt mondanam eppen a hataron van , hogy meg a kezem kibirja nevetes nelkül.
Kivancsisagbol kicsavartam a jeladot es forro vizbe tettem akkor a oramutato igen szepen felment, bar nem tudom hany fokos volt a vizem pontosan a kannaba.
Most tenyleg ilyen jo lenne a hütes, hogy csak allig mozdul ki a mutato, vagy csak van valami bibi?
Nem talaltam sehol termosztatot, van benne egyaltalan, ha igen hol talalom?
Köszi a valaszokat Welsi
Válasz wernerj #34744. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget.
Érdemes ilyenkor átnézni arrafelé mindent, ha már úgyis aláfeküdtél.
Válasz jung #34742. hozzászólásáraVidd be egy autósboltba, hozzáértő eladó leméri, és tud adni. Az enyémben pl. összkerekes Suzuki Swifté van, ugyanaz a méret. Vagy esetleg valamelyik japán traktor forgalmazó.( Keletagro, Agrotechnik, Lakatos Robi, Traktor 60.)
Válasz jung #34741. hozzászólásáraKardáncsukló1 hol lehet külön kardáncsuklót venni? Egybe találtam de az elég drága szerintem. 38000ft
A felső tengely él a kardánkereszten látok törlést és a két kereszt közt van egy kB 10 cm rúd az hiányzott de megtaláltam a földön.
Válasz Feritz #26659. hozzászólásáraKedves Fritz!
Hinomoto C174-es kis trakihoz szeretnénk egy kettes ekét venni. A képeiden látható eke talán megfelelne nekünk.
Kérlek mod meg az árát, és a helyet, ahol megnézhetnénk, átvehetnénk.
Üdv
Gábor
Válasz wernerj #34738. hozzászólásáraKuplung nem recseg, délutà megnézem köszönöm
Válasz jung #34734. hozzászólásáraHa a hardy tárcsa eltépte a csavarokat, az erőátviteli tengely össze-vissza járhat, okozhatja az is a hangot. Kuplung recsegne, ha kinyomod. Nézz be alá. Ha összkerekes, ne az alsó tengelyt nézd, hanem a felsőt.
Kuplung.
Válasz jung #34734. hozzászólásáraJa és igen sebeségbe nem mozdul .
Válasz jung #34734. hozzászólásáraJa és igen sebeségbe nem mozdul .
Válasz wernerj #34732. hozzászólásáraKöszönöm Délutàn fölbakolom, üresbe szépen jàr nem a vàltotól hanem elől a a motor akol halani körköros csatogo hangot a sebeségbe ràengedem.
Szép Estét!
Szeretnék segítséget kérni.Vásároltam egy janmar 16-t.A problémám indítás után esetenként nem jelez a víz hőfokmérő,vagy éppen másik alkalommal az üzemanyag szint jelző.Mi lehet a probléma? Köszönöm a segítséget.
Válasz jung #34731. hozzászólásáraSzia!
A csattanás után mozgásképtelen lett a traktor? Akkor az erőátviteli tengely hardy tárcsájánál keresd a problémát. Ha összkerekes, találsz alatta még egy tengelyt, amin 2 db kardánkereszt van, az is elmehetett. Kuplung kinyomó szerkezet, vagy a tárcsa is szét tud szakadni, de elsőre ne bonts, csak írd le, pontosan mi a tünet. Alulról találsz elvileg kémlelőnyílást, azon benézel, és látod a tengelyt. Rosszabb esetben a váltóházban tört el valami, de szerintem a hardy tárcsánál hamarabb nyírja el a 3 csavart. Bakold alá a gépet, tedd sebességbe, és írd meg mit csinál.
Sziasztok van egy iseki 150esem s ma a fiam dolgozott vele, s a dombról lefelé jövett benyomta a kuplungot s mikor felgyorsult nagyon gurulás közben megijedt s rá engedte a kuplungot az persze sebességbe vólt így csattant egyet s valami ősszel tőrt benne. A motor alján a motor s a váltót összekötő rúdtól. Valakinek valami ötlet mi törhettet el? Tudom szét kell bontani, azt inkább nyugodt fejel
Válasz kovacsnorbi2005 #34728. hozzászólásáraSzia!
Milyen gumikért?
Válasz _NB_ #34726. hozzászólásáraEz sajnos törvényszerűség, hogy aki segíteni akar az jár rosszul. Az autó baleseteknél is mindig a vétlen hal bele, nem az azt okozó. Ő akart jót és mégis ő járt rosszul. Nyugodjék békében !
Válasz zcsucsu #34703. hozzászólásáraSzia! Mit kérsz a gumikért?
Válasz _NB_ #34726. hozzászólásáraSajnos ez előfordul. Az is, hogy túlvállalja magát az ember. Utólag könnyű okosnak lenni, de én is megpróbáltam volna segíteni. Az elég ritka eset, hogy hanyatt esik a traktor, ilyenkor szerintem a bukókeret sem ért volna sokat. Legyen neki könnyű a föld.
Egy szomorú hír, belinkelem ide is, tanulságként.
A japán kis traktorokon valamiért ritkább a bukókeret.
Felborult a traktor, halálra nyomta
Tv2 videó
Válasz Bakonyi István_49189 #34722. hozzászólásáraKombináltfogó.Vagy ha menetes, akkor kifelé kell tekerni... Amikor megvetted nem néztétek át?
Válasz zcsucsu #34717. hozzászólásáraAz enyém egyszer annyira lődörgött, hogy nekicsapódott a traki kerekének mindkét oldalon. A felső támasztó pedig annyira előre bukott, hogy túrta a földet a zúzó csúszó része- na eddig nem szabad eljutni. /max 2-3 cm/
Válasz wernerj #34721. hozzászólására...próbálkozom.
TZ4K TRAKTOROM A NÍVÓPÁLCÁT NEM TUDOM KIVENNI BE SZORULT SEGÍTSETEK KÖSZ Bakonyi
Válasz S.T #34720. hozzászólásáraA zöld rendszámos fórumon többet megtudhatsz. A lényeg az hogy szigorodott, már kombájnra vagy permetezőre is macerás a kiváltása.
Ti,hogy álltok zöldrendszámmal?(sztem párszor meglett itt beszélve) de....hátha azóta valami új társunk túl van ezeken....egyébként Szolnok megye mitsubishi 1450fd NKH-s bólintása kéne "csak".valamelyik megyében jobban megy a "bólintás"?...mondjuk egynagyon gyári mitsubisi gépkönyv is segíthetne.
Itt vannak a képek, ezek lemaradtak.
Sziasztok!
Hinomoto C 174 első hajtásánál közvetítőmű amiben a féltengely megy, ahhoz kellene fél csapágy ház. Képeken látható. Valaki tudna segíteni, hogy hol lehetne ilyet venni. Előre is köszönöm a segítséget.
hali!
ti milyen "feszesre" szoktátok beállítani a 3 ponton a különböző eszközökhöz a lakatokat?
vettem egy függőleges szárzúzót, és holnap hadra is fognám, és kíváncsi lennék a helyes felakasztására, mivel nem dolgoztam még ilyennel.
illetve a felső harmadik pontnál, támasztónál mennyire legyen meghúzva?
gondolom az a helyes, ha az eszköz munkaállapotában nem feszül semerre...
azt gondolom, hogy szántásnál a lakatokat lazábbra kell venni, hogy ne rángassa el a két oldali hajtást.
köszi és bocsesz a tudatlanságomért: csucsu
Sziasztok,
Eke eladó.
Ha valakit érdekel: https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/talajmuvelo-gepek/eke-elado/h_6953788
Sziasztok! Korábban említette vki, hogy csak a győrben hirdetett 20 lovas Yanmar F200-ast ne! amelyiknek hiányzik az orridomja. Mi lehet vele a probléma azon kívül, hogy tényleg hiá nyzik az orridomja. Elég jó áron árulják most.
Válasz zcsucsu #34708. hozzászólására
A 15 lovas kistraktor nem alkalmas tőkék kihúzására. Ha nem akarsz kárt tenni a gépben inkább maradj a hagyományos megoldásoknál (ásó, balta, stb.)
Sziasztok. Keresek kistraktoromhoz kaszát lucernát és szénát szeretnék kaszálni 15 lovas géppel. ha valakinek van ne tartsa magában.
Válasz mocsencsi1 #34711. hozzászólásáraahh, ez diszkrét volt, köszi
Válasz zcsucsu #34708. hozzászólására Nem.
Válasz zcsucsu #34708. hozzászólásáraÜdv.
Szerintem hátra kellene kötni,nehogy szétrángasd a váltónál(nem sok csavar fogja) a géped!!Próbáld meg,ha nem megy akkor sajnos körbe kell ásni a tőkéket!
Válasz zcsucsu #34708. hozzászólásáraÜdv.
Szerintem hátra kellene kötni,nehogy szétrángasd a váltónál(nem sok csavar fogja) a géped!!Próbáld meg,ha nem megy akkor sajnos körbe kell ásni a tőkéket!
hahó!
megint kérdés...
szerintetek kisebb tőkék, elhalt akáctönkök (max 10cm átmérő) hová kössem a kötelet?
jó ha az elejére az orrsúlyhoz kötök, vagy kellene inkább egy vonószem hátulra? (ami nincs)
2 éve írtottam akácot a telkem mellett, rengeteg vegyszerrel, szerette is, mert már nem sarjadzott újra. ezek kb 30-40cm kilógnak a földből, és azt szeretném kirángatni.
alkalmas erre egyátalán a 15 lovas paripám?
köszi
Válasz yanmar #34705. hozzászólásáraÉn is tippelnék. Szerintem a hidraulika-csatlakozásnak az elzáró csapja. A süllyesztés sebességét szabályozó csavar szerintem az ülés alatt lesz függőlegesen, ez meg ha jól látom az ülés alatt van, elől, a váltókar felé néz. Azért ne vedd készpénznek.
Válasz yanmar #34705. hozzászólásáraÜdv.
Csak tipp,de valószínű,hogy a munkaeszköz süllyesztésének a sebességét lehet vele szabályozni.Nekem mitsum van,és annak az ülés alatt van a szabályzócsavarja.Hátha majd egy yanmar-os kolléga meg tudja pontosan mondani.
Sziasztok! Szép esős napot mindenkinek! Volna egy kérdésem Yan Mar 1401D tipusú traktorom van! A mellékelt képen látható "jelzett" dolog mi célt szolgál? Köszönöm a segítséget!
Válasz Balázs1994 #34702. hozzászólásáraHogyne érdekelne