Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.35 FtUSD393.55 FtCHF441.5 FtGBP494.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz AGROKID #26702. hozzászólásáraMisi megtaláltad a megoldást a Bencsiki tavaszi permetezésére.Még egy kis lóerő tuning és majd Teis lecserélheted a kamerát permetezőre
Válasz quonqreet #26710. hozzászólásáraIgen a súly lehet előny is.Amúgy meg ha megvan a rávaló, akkor üzletre sem rossz megvenni egy ilyen ekét.
Én most nem tudok ugrabugrálni ilyen téren,ezért nem foglalkozok vele.Viszont az az ár csábító, szóval egy telefont meg egy kis fuvart is megérhet.
Pont arra gondoltam én is, hogy lehetne csalni a fogásszélességgel egy kicsit talán.
Az ára elég baráti még ha kell is alakítani rajta ezt azt.
A súly nem gond, legalább nem kell pótsúlyokat rárakni, hogy könnyebben bemenjen a földbe kemény talajon is.
Valahol láttam is ezt az ekehirdetést.Igazából ha 25-ös fejek vannak rajta akkor pont annyi vonóerő kell mint egy nem forgatós ekéhez.A súlya viszont kb duplája.
A fogásszélesség állítással lehet kicsit manipulálni amennyiben állítható rajta.Az első fejet valószínűleg lehet,mert azzal állítod be a traktor szélességének megfelelően az első fej fogását.
Az enyémen csak azt lehet állítani,kb 5 cm-t levettem a fogásból.Ez még nem látszik meg a szántáson.(annyira)
Szóval,hogy a kérdésedre is válaszoljak kicsit.Mivel nem tudom,hogy a fejek mekkorák a 2*25-ös ekét egy 15Le gép már megszólaltatja.Én a 16-ossal húztam kötött talajon, a fogást összébb vettem kb 45cm-re.A mélység viszont kellett,így az maradt a maximum.
A hirdetést is megtaláltam az előbb nem írja az eladó, hogy mekkora az eke fogása,hívd fel hátha megméri neked.
Azért ez az eke komoly törődést igényel még,legalábbis a kép alapján,és mintha a kormánylemezek nem lennének egyformák.
Mondjuk ennyi pénzért nem találni váltva forgatós ekét.
Üdv a Kollegáknak
Krizol ma meg csináltam a hidraulikát de az átfolyás szabályzót nem szedtem szét mert nagyobb volt a baj. Csináltam pár képet a munka folyamatról hátha valakinek hasznos lesz.
Válasz Geresz1 #26697. hozzászólásáraNa már megint...
Fülkés kutyaszán. Arra ügyelj, hogy a fülke akkora legyen, hogy az összes kutya beleférjen. Hátha túl hideg lesz, amíg körbe húzod őket a 2 és fél hektáron....
Húú az a fülkés Yanmar? ha jól látom az.. bejönne...
Gondolom felteszi majd a honlapra.
01.-én bontják a földpályázat III.ütemét.
ha szerencsém lesz tavaszra 2,3 ha -ral bővül a "tyúkudvar"
Válasz Balázs1994 #26691. hozzászólásáraJól láttad, van benne vas rendesen, ez még békebeli acélból készült.Komolyan mondom nagyon masszív a gép.
Valóban nincs benne öszkerék, így le kell komolyabban súlyozni majd az elejét.Ezt elő is segíti a gép, mert rajta van a gyári orrsúlytartó konzol,sajnos súlyok nincsenek de lehet rá csináltatni.
Komoly gép komoly gazdának.Nekem a fülkés,klímás Yanmar jobban tetszett,bár kihasználni a gép előnyeit még nem tudnám.
Azért van ott még pár traktor,ami bizony akárki igényeit ki tudná szolgálni.
Válasz krizol #26689. hozzászólásáraÜdv mindenkinek
Krizol holnap szedem szét a mitsu st1540 hidraulikáját mert nem müködik. Ezt az alkatrészt is ki szedem ha stimmel meg mérem a rugót.
Üdv Kolegák!
Lenne egy kérdésem.Volt e már valakinek problémája a munkahenger fedelében lévő golyós szeleppel.A enyémnek, elképzelhető hogy eltört a szeleprugót tartó zégergyürü.Igy szétesett a szelep.A rugót,a zégergyürüt és az alátétet összedarálta a munkahenger.Igy nem tudom a rugó méretét.A fotón is látszik, hogy a szelepnél mit müvelt a golyó
Már az új tulajdonosnál van.Nekem megmaradt a másik, azt hoztam el Geresztől, majd azt is kicsit kipofozom de, az már megmarad.
Nemrég értem haza a pakolásból én is ott voltam.
Üdv az új fórumtagnak.
Érkeztek most is szép-jó traktorok, lehet válogatni amíg el nem viszik.Elég kevés üzemórások a gépek, szinte újszerű a 20 évesnél idősebb gép is.
Annak aki most keres gépet,érdemes lehet elutazni Békéscsabára is.
Ez nem rábeszélés természetesen, ha én keresnék biztosan elmennék.Vannak nagyok,közepesek és kicsik is,kinek mi kell.
Válasz btcbt #26677. hozzászólásáraA 20 lovas Janóval nem igen tudod megszakítani a Bagodi ekét, max. lehorgonyozza a gépet esetleg felágaskodik. Szerintem nem kell másik eke, nekimehetsz azzal ami van. Sok szerencsét a gyep feltöréséhez! Ne menj le 20 cm-re, inkább 15-17 cm-re engedd le az ekét!
Válasz Porfelhő #26683. hozzászólásáraRáérsz, ne kapkodd el! Úgy is tél jön, tavaszig nem igen kell a traktor. Közben meg tudsz erősödni anyagilag, mert annyi pénzért nem kapsz az igényeidnek megfelelő gépet. A nettózás szerintem azt jelenti, hogy nem lesz papírod róla és azt levizsgáztatni nem tudod. A piac is telítődik lassan, talán az árak is lefelé mozdulnak majd.
Válasz bt66 #26681. hozzászólásáraKöszi! Minden vélemény segítség. :)
A 3 pontos felfüggesztések nekem is szemet szúrtak. Az irányváltós változatokhoz meg kevés a pénzem, ahogy elnézegettem az árakat. (Persze lemondhatnék a rendszámról és akkor kb. 150 rudival több jutna magára a gépre, de van már egy papír nélküli 50-es MTZ-m, s cefet macerás állandóan sunnyogni vele.)
Annyi biztató, h. találtam olyan kereskedőt, aki hajlandó tudomásul venni, h. magánszemély vagyok és nettósítana. :)
Válasz Porfelhő #26673. hozzászólásáraÜdv a fórumon!
Jó irányba keresgélsz, a Mitsu az jó választás. De ugyanilyen jó lehet (vagy lesz) egy Yanmar, Iseki vagy Kubota is.
Nekem is egy ilyen általad keresett Mitsu MT16-om van, immár 2008 októberétől. Eddig mindössze a vízpumpát kellett javítani, másat nem, csak karbantartás, mint pl. olaj- és szürőcserék, stb. Sokan idegenkednek a talajmaró szintező elektronikájától, de nekem nagyon tetszik ez a dolog. Ugyanis ezzel lehet marózni mélységállító kerekek nélkül is, így nem marad utána "csíkos" a megmüvelt terület. De persze ez traki sem a kistrakik netovábbja, mert ha most vásárolnák trakit akkor azért egy két dolgot jobban megnéznék és nem hagynák figyelmen kívül ami ezen a trakin nincs.
Ami a legfontosabb hogy csak gyári 3-pont függesztéssel ellátott trakit vennék. Mert ez az MT16-os csak kétpontos függesztéssel van ellátva, mint általában a japók 16 le-ig, ezen felül 3-pontossal. Persze lehetnek és vannak kivételek is. Mert ha jól tudom akkor a Yanmar YM1601 3-pontos kialakítású. Igaz utólag az én Mitsumon is ki lett alakítva a 3-pont az ún. "dobozos" készlettel, de ez nem szerintem ugyanaz mint egy valódi gyári. És már unom a szerkezet le-, fel-, át- stb. -szerelését, attó függően hogy mit akarok dolgozni, mert marót ugye csak kétpontra lehet függeszteni. Biztos át lehetne azt is alakítani 3-pontosra, de az már csak tákolás. Anno ha tudom akkor MT17-est veszek mert azon már hárompontos gyári kialakítás van, méreteiben szinte ugyanaz, vagy picit talán nagyobb.
A másik dolog amit még megnéznék a trakin, -bár ez azért nem lenne perdöntő ma sem-, az az hogy legyen rajta irányváltó! Igaz ez inkább csak amolyan kényelmi dolog, de visszaemlékezve a TZ-4K-s korszakomra bizony azt kell mondanom, hogy főleg szántásnál, vagy kisebb helyeken való forgolódásnál az egy nagyon jó dolog.
Meg hogy a kipufogó el legyen bújtatva a burkolat alá. Ez sem utolsó dolog, láttam már lszakított puffancsot.
Persze ízlések és pofonok különböznek, meg az igények is. Remélem ezzel én is hozzájárultam ahhoz hogy jól válassz. Jó kersgélést, majd sikeres vásárlást!
Sziasztok, pár napja láttam téma volt a gyep feltörése. Én is gondolkodom ilyenbe, adott egy 20 le-s yanmar meg van egy bagodi kettes eke, az a problémám hogy lehetnek tuskók is a gyepbe, gondoltam kéne venni valami ekét amit nem kéne sajnálni és nem lesz túl nagy baja ha fog valamit, mi a véleményetek milyen eke lenne az ideális ilyenre, elég lenne valami egyes eke is talán, nem a szépségre mennénk először hanem hogy "bevegyük" a területet.
Válasz Porfelhő #26673. hozzászólásáraA traki lehet hogy rendbevan, a gazdaja nem biztos.
Egy par alkalommal ki lettek beszelve a hirdetesei itt a forumon, egy eve meg csipobol szidta a japan traktorokat amikor epp egy kinait arult.
Válasz Kioti #26672. hozzászólásáraSzia! Jogos. Négykerekes, 16 LE és kb. egy milla, lehetőség szerint piros rendszámmal. A márkát illetően a Mitsubishi MT160D jönne be leginkább, de ez kb. olyan, mint a nőknél az autó: szép piros, biztos jó. :D Szóval a márka annyira nem szempont. És nehéz falat, mert magánszemély vagyok, ergo az ÁFÁ-t nem tudom visszaigényelni.
Van türelmetek ránézni erre a hirdetésre? Nagyon jaj?
Válasz Porfelhő #26669. hozzászólásáraÜdv mindenkinek!
Azért csak van valami elképzelésed, hogy milyen gépet akarsz (teljesítmény, meghajtás esetleg márka) No meg ami még igen lényeges, hogy mennyit szánsz rá, illetve mennyit enged meg pénztárca.
Sziasztok! Nem tudtam elmenni a találkozóra tájékozódni, de lassan a körmömre ég a gyertya és vennem kell egy trakit. Nincs véletlenül a látókörötökben olyan tulaj, vagy korrekt kereskedő, akitől megbízható (lehetőleg piros rendszámos) gépet lehetne venni?
Ha lenne tippetek és megírnátok itt, vagy az alábbi mailre, azt tisztelettel megköszönöm!
ZB 1500-as Kubotám van, de szinte egy kaptafára készültek ezek a motorok.
Bice kolléga is így mondta, hogy lehet egyforma is mindkettő.
Le fogom ellenőrizni és ha nem stimmel, akkor 0,25-re fogom állítani.
35415 hozzászólás
Válasz Felvidéki67 #26714. hozzászólásáraGondolom valami ilyenre gondoltál:
Kicsit azért még tuningolni kell a drónt,hogy ilyen legyen.
Válasz AGROKID #26702. hozzászólásáraMisi megtaláltad a megoldást a Bencsiki tavaszi permetezésére.Még egy kis lóerő tuning és majd Teis lecserélheted a kamerát permetezőre
Nem hiszitek el, hogy mit találtam
Ezt is a Valter árulja
Valter hasít a Pannoniával :)
Válasz hspityu #26711. hozzászólásáraLassú voltam vazze. Oda van ígérve már valakinek.
Válasz quonqreet #26710. hozzászólásáraIgen a súly lehet előny is.Amúgy meg ha megvan a rávaló, akkor üzletre sem rossz megvenni egy ilyen ekét.
Én most nem tudok ugrabugrálni ilyen téren,ezért nem foglalkozok vele.Viszont az az ár csábító, szóval egy telefont meg egy kis fuvart is megérhet.
Válasz hspityu #26709. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Pont arra gondoltam én is, hogy lehetne csalni a fogásszélességgel egy kicsit talán.
Az ára elég baráti még ha kell is alakítani rajta ezt azt.
A súly nem gond, legalább nem kell pótsúlyokat rárakni, hogy könnyebben bemenjen a földbe kemény talajon is.
Válasz quonqreet #26708. hozzászólásáraSzia
Valahol láttam is ezt az ekehirdetést.Igazából ha 25-ös fejek vannak rajta akkor pont annyi vonóerő kell mint egy nem forgatós ekéhez.A súlya viszont kb duplája.
A fogásszélesség állítással lehet kicsit manipulálni amennyiben állítható rajta.Az első fejet valószínűleg lehet,mert azzal állítod be a traktor szélességének megfelelően az első fej fogását.
Az enyémen csak azt lehet állítani,kb 5 cm-t levettem a fogásból.Ez még nem látszik meg a szántáson.(annyira)
Szóval,hogy a kérdésedre is válaszoljak kicsit.Mivel nem tudom,hogy a fejek mekkorák a 2*25-ös ekét egy 15Le gép már megszólaltatja.Én a 16-ossal húztam kötött talajon, a fogást összébb vettem kb 45cm-re.A mélység viszont kellett,így az maradt a maximum.
A hirdetést is megtaláltam az előbb nem írja az eladó, hogy mekkora az eke fogása,hívd fel hátha megméri neked.
Azért ez az eke komoly törődést igényel még,legalábbis a kép alapján,és mintha a kormánylemezek nem lennének egyformák.
Mondjuk ennyi pénzért nem találni váltva forgatós ekét.
Sziasztok!
Mennyi lehet a lóerő igénye egy ilyen ekének?
Válasz 76 Ati #26706. hozzászólásáraÜdv!
Én is elvégeztem ezt a szertartást!Nekem a hosszúszárú kúpos szelep volt beragadva.
Üdv a Kollegáknak
Krizol ma meg csináltam a hidraulikát de az átfolyás szabályzót nem szedtem szét mert nagyobb volt a baj. Csináltam pár képet a munka folyamatról hátha valakinek hasznos lesz.
https://www.youtube.com/watch?v=gy_tdIJOmcQ
Válasz Felvidéki67 #26700. hozzászólásáraEzt nem tudod megnyitni?
Válasz AGROKID #26696. hozzászólásáraSzuper!Köszi hogy megosztottad.A másik videó valamitől nekem nem nyílik meg.
Válasz Geresz1 #26697. hozzászólásáraTraktornélkül?)
Válasz Geresz1 #26697. hozzászólásáraNa már megint...
Fülkés kutyaszán. Arra ügyelj, hogy a fülke akkora legyen, hogy az összes kutya beleférjen. Hátha túl hideg lesz, amíg körbe húzod őket a 2 és fél hektáron....
Válasz AGROKID #26682. hozzászólásáraSziasztok!
Húú az a fülkés Yanmar? ha jól látom az.. bejönne...
Gondolom felteszi majd a honlapra.
01.-én bontják a földpályázat III.ütemét.
ha szerencsém lesz tavaszra 2,3 ha -ral bővül a "tyúkudvar"
geresz
Na még egy kicsi!
Misi engedelmeddel meg osztottam!
Válasz Balázs1994 #26691. hozzászólásáraJól láttad, van benne vas rendesen, ez még békebeli acélból készült.Komolyan mondom nagyon masszív a gép.
Valóban nincs benne öszkerék, így le kell komolyabban súlyozni majd az elejét.Ezt elő is segíti a gép, mert rajta van a gyári orrsúlytartó konzol,sajnos súlyok nincsenek de lehet rá csináltatni.
Komoly gép komoly gazdának.Nekem a fülkés,klímás Yanmar jobban tetszett,bár kihasználni a gép előnyeit még nem tudnám.
Azért van ott még pár traktor,ami bizony akárki igényeit ki tudná szolgálni.
Válasz 76 Ati #26692. hozzászólásáraElőre is köszönöm!
Válasz krizol #26689. hozzászólásáraÜdv mindenkinek
Krizol holnap szedem szét a mitsu st1540 hidraulikáját mert nem müködik. Ezt az alkatrészt is ki szedem ha stimmel meg mérem a rugót.
Válasz hspityu #26688. hozzászólására AZ A YAni joláttam 3110es na egy ilyen négykerék hajtással tecene nekem is de csak a másik mellé .
Válasz quonqreet #26684. hozzászólásáraSzia !
Valahonnan nagyon ismerős ez a traktor, de nem jut eszembe honnan !?
Üdv Kolegák!
Lenne egy kérdésem.Volt e már valakinek problémája a munkahenger fedelében lévő golyós szeleppel.A enyémnek, elképzelhető hogy eltört a szeleprugót tartó zégergyürü.Igy szétesett a szelep.A rugót,a zégergyürüt és az alátétet összedarálta a munkahenger.Igy nem tudom a rugó méretét.A fotón is látszik, hogy a szelepnél mit müvelt a golyó
Válasz Balu2 #26687. hozzászólásáraKöszi.
Már az új tulajdonosnál van.Nekem megmaradt a másik, azt hoztam el Geresztől, majd azt is kicsit kipofozom de, az már megmarad.
Nemrég értem haza a pakolásból én is ott voltam.
Üdv az új fórumtagnak.
Érkeztek most is szép-jó traktorok, lehet válogatni amíg el nem viszik.Elég kevés üzemórások a gépek, szinte újszerű a 20 évesnél idősebb gép is.
Annak aki most keres gépet,érdemes lehet elutazni Békéscsabára is.
Ez nem rábeszélés természetesen, ha én keresnék biztosan elmennék.Vannak nagyok,közepesek és kicsik is,kinek mi kell.
Válasz hspityu #26658. hozzászólásáraSzép lett,rá se ismerni.
Válasz btcbt #26677. hozzászólásáraA 20 lovas Janóval nem igen tudod megszakítani a Bagodi ekét, max. lehorgonyozza a gépet esetleg felágaskodik. Szerintem nem kell másik eke, nekimehetsz azzal ami van. Sok szerencsét a gyep feltöréséhez! Ne menj le 20 cm-re, inkább 15-17 cm-re engedd le az ekét!
Válasz Porfelhő #26683. hozzászólásáraRáérsz, ne kapkodd el! Úgy is tél jön, tavaszig nem igen kell a traktor. Közben meg tudsz erősödni anyagilag, mert annyi pénzért nem kapsz az igényeidnek megfelelő gépet. A nettózás szerintem azt jelenti, hogy nem lesz papírod róla és azt levizsgáztatni nem tudod. A piac is telítődik lassan, talán az árak is lefelé mozdulnak majd.
Most nagyon sokan árulnak kistraktort
http://www.jofogas.hu/nograd/Kubota_Japan_Kistraktor_elado_38733268.htm?first=1
Válasz bt66 #26681. hozzászólásáraKöszi! Minden vélemény segítség. :)
A 3 pontos felfüggesztések nekem is szemet szúrtak. Az irányváltós változatokhoz meg kevés a pénzem, ahogy elnézegettem az árakat. (Persze lemondhatnék a rendszámról és akkor kb. 150 rudival több jutna magára a gépre, de van már egy papír nélküli 50-es MTZ-m, s cefet macerás állandóan sunnyogni vele.)
Annyi biztató, h. találtam olyan kereskedőt, aki hajlandó tudomásul venni, h. magánszemély vagyok és nettósítana. :)
Pakoltunk ma egy kicsit!
Válasz Porfelhő #26673. hozzászólásáraÜdv a fórumon!
Jó irányba keresgélsz, a Mitsu az jó választás. De ugyanilyen jó lehet (vagy lesz) egy Yanmar, Iseki vagy Kubota is.
Nekem is egy ilyen általad keresett Mitsu MT16-om van, immár 2008 októberétől. Eddig mindössze a vízpumpát kellett javítani, másat nem, csak karbantartás, mint pl. olaj- és szürőcserék, stb. Sokan idegenkednek a talajmaró szintező elektronikájától, de nekem nagyon tetszik ez a dolog. Ugyanis ezzel lehet marózni mélységállító kerekek nélkül is, így nem marad utána "csíkos" a megmüvelt terület. De persze ez traki sem a kistrakik netovábbja, mert ha most vásárolnák trakit akkor azért egy két dolgot jobban megnéznék és nem hagynák figyelmen kívül ami ezen a trakin nincs.
Ami a legfontosabb hogy csak gyári 3-pont függesztéssel ellátott trakit vennék. Mert ez az MT16-os csak kétpontos függesztéssel van ellátva, mint általában a japók 16 le-ig, ezen felül 3-pontossal. Persze lehetnek és vannak kivételek is. Mert ha jól tudom akkor a Yanmar YM1601 3-pontos kialakítású. Igaz utólag az én Mitsumon is ki lett alakítva a 3-pont az ún. "dobozos" készlettel, de ez nem szerintem ugyanaz mint egy valódi gyári. És már unom a szerkezet le-, fel-, át- stb. -szerelését, attó függően hogy mit akarok dolgozni, mert marót ugye csak kétpontra lehet függeszteni. Biztos át lehetne azt is alakítani 3-pontosra, de az már csak tákolás. Anno ha tudom akkor MT17-est veszek mert azon már hárompontos gyári kialakítás van, méreteiben szinte ugyanaz, vagy picit talán nagyobb.
A másik dolog amit még megnéznék a trakin, -bár ez azért nem lenne perdöntő ma sem-, az az hogy legyen rajta irányváltó! Igaz ez inkább csak amolyan kényelmi dolog, de visszaemlékezve a TZ-4K-s korszakomra bizony azt kell mondanom, hogy főleg szántásnál, vagy kisebb helyeken való forgolódásnál az egy nagyon jó dolog.
Meg hogy a kipufogó el legyen bújtatva a burkolat alá. Ez sem utolsó dolog, láttam már lszakított puffancsot.
Persze ízlések és pofonok különböznek, meg az igények is. Remélem ezzel én is hozzájárultam ahhoz hogy jól válassz. Jó kersgélést, majd sikeres vásárlást!
Válasz Csaby68 #26679. hozzászólásáraJó gép. Csak több mint 1 milla))
Válasz Csaby68 #26678. hozzászólásárahttp://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Hinomoto_E2004_japan_traktor_elado_37268068.htm
Válasz Porfelhő #26669. hozzászólásáraÜdv a fórumon!Ezt én hirdetem,ha gondolja néze meg.
Köszönöm!
Sziasztok, pár napja láttam téma volt a gyep feltörése. Én is gondolkodom ilyenbe, adott egy 20 le-s yanmar meg van egy bagodi kettes eke, az a problémám hogy lehetnek tuskók is a gyepbe, gondoltam kéne venni valami ekét amit nem kéne sajnálni és nem lesz túl nagy baja ha fog valamit, mi a véleményetek milyen eke lenne az ideális ilyenre, elég lenne valami egyes eke is talán, nem a szépségre mennénk először hanem hogy "bevegyük" a területet.
Válasz Porfelhő #26673. hozzászólásáraA traki lehet hogy rendbevan, a gazdaja nem biztos.
Egy par alkalommal ki lettek beszelve a hirdetesei itt a forumon, egy eve meg csipobol szidta a japan traktorokat amikor epp egy kinait arult.
Válasz Kioti #26672. hozzászólásáraGrrrrrrr...
http://http://szerszampiac.hu/mezogazdasag_kert_allattartas/traktor/kistraktor_hinomoto_e1804_elado_rendszamos_csere_ishttp://szerszampiac.hu/mezogazdasag_kert_allattartas/traktor/kistraktor_hinomoto_e1804_elado_rendszamos_csere_ishttp://http://szerszampiac.hu/mezogazdasag_kert_allattartas/traktor/kistraktor_hinomoto_e1804_elado_rendszamos_csere_is
Válasz Kioti #26672. hozzászólásáraTök vagyok. Most talán jó lesz a link.
Válasz Kioti #26672. hozzászólásáraSzia! Jogos. Négykerekes, 16 LE és kb. egy milla, lehetőség szerint piros rendszámmal. A márkát illetően a Mitsubishi MT160D jönne be leginkább, de ez kb. olyan, mint a nőknél az autó: szép piros, biztos jó. :D Szóval a márka annyira nem szempont. És nehéz falat, mert magánszemély vagyok, ergo az ÁFÁ-t nem tudom visszaigényelni.
Van türelmetek ránézni erre a hirdetésre? Nagyon jaj?
http://szerszampiac.hu/mezogazdasag_kert_allattartas/traktor/kistraktor_hinomoto_e1804_elado_rendszamos_csere_is
Válasz Porfelhő #26669. hozzászólásáraÜdv mindenkinek!
Azért csak van valami elképzelésed, hogy milyen gépet akarsz (teljesítmény, meghajtás esetleg márka) No meg ami még igen lényeges, hogy mennyit szánsz rá, illetve mennyit enged meg pénztárca.
Válasz 74 Misi #26670. hozzászólásáraKöszönöm szépen! :)
A Keletagro meg van, nézem a másik kettőt is!
Válasz Porfelhő #26669. hozzászólásáraAgroApró, Agrotechnik, Kelet Agro.
Ezeket ismerem ezeket tudom ajánlani.
Sok sikert.
Sziasztok! Nem tudtam elmenni a találkozóra tájékozódni, de lassan a körmömre ég a gyertya és vennem kell egy trakit. Nincs véletlenül a látókörötökben olyan tulaj, vagy korrekt kereskedő, akitől megbízható (lehetőleg piros rendszámos) gépet lehetne venni?
Ha lenne tippetek és megírnátok itt, vagy az alábbi mailre, azt tisztelettel megköszönöm!
gitartabor@gitartabor.hu
Válasz Feritz #26667. hozzászólásáraOké átadom,bár szerintem olvassa a fórumot.
Válasz hspityu #26660. hozzászólásáraAkkor olyan lessz mintha a boltban venné...sok hibamentes munkaórát neki!
Válasz Lacika... #26662. hozzászólásáraKöszönöm neked is!
ZB 1500-as Kubotám van, de szinte egy kaptafára készültek ezek a motorok.
Bice kolléga is így mondta, hogy lehet egyforma is mindkettő.
Le fogom ellenőrizni és ha nem stimmel, akkor 0,25-re fogom állítani.