Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv Mindeninek!
Kubota B7001 kistraktor első féltengelyház filc porvédőt és gumi tömítést cserélnék, van valakinek valami ötlete, hogy hol tudok venni, és egyáltalán milyen megnevezéssel futhat. Köszi.
Amennyiben sikerült valamilyen megoldást találni a leírt problémájára engem is nagyon érdekelne, mert szintén Hinomoto kistraktorommal ugyanezzel szenvedek folyamatosan emel es meg is fojtja a motort. Az oka pedig nem egyértelmű.
Évek óta úgy használtuk, hogy hidegen emel(de azért nem fogta meg a motort), de ha bemelegszik elmúlt. Most szivárgás miatt lefogyott belőle az olaj a váltóból ezt jelezte a hajtás hangja, majd a szivárgás megszüntetése és feltöltés után azt tapasztalom h folyamatosan emel, csak úgy lehet használni ha közben tartom a joystickot elengedésen és a "leengedesi sebességet" úgy állítom be a tekerővel h ne haladjon lefelé. Így lehet vele közlekedni különben lefojtja a motort az emelés végállás után.
Előre is köszönöm a segítséget bárkinek akinek van ötlete.
Kis segítséget szeretnék kérni. Iseki tf197.-.esem van. Olyan hibája jött elő, hogy bizonyos fordulaton ráz a motor, különösen mikor hirtelen terhelem. Üresben mikor benyomom a kuplungot akkor is. Kardáncsuklókat már cseréltem. Tanácsot szeretnék kérni mi lehet a gond?
Üdv! Mitsubishi MT1601D típushoz hol lehetne alkatrèszt kapni újonnan vagy bontva?? Keletagro, oraker velence meg volt. Sajnos semmi pozitív dolog. Váltò bemenő tengely kellene, ami hajtást adja
Én is nekivágtam egy kiegészítő hidraulika kör kiépítéshez a HinomotoN239-esemen, de nem boldogulok. A szivattyútól hátra induló nyomó ágat vágtam el és ide kötöttem be sorba az új vezérlő tömböt. A vezérlőnek a "P" bemenetébe ment a nyomóág, a "T" jelű kimenetét pedig vittem tovább. A vezérlő "N" jelű kimenete le volt dugózva. Megmozdult az új munkahenger, de nem tette meg a teljes utat. Aztán kipróbáltam úgy is, hogy az "N"-t vezettem tovább a meglévő körbe, a "T"-t pedig vissza a tartályba. Ekkor a munkahengerem redensen működött, de a régi három-pont emelés nem.
Aztán a kísérletezések során "egyszer csak" három pontos emelés elindult felfelé koppig a felső állásba. Nem tudom miért vagy mitől.
Visszacsináltam mindent a kiinduló helyzetbe, visszatettem a nyomóágból kivett szakaszt. továbbra is valami megbolondult, mert a három pont nem marad a helyén, lassan emelkedik koppra és ott tartja. Leengedni is csak álló motornál tudom. Mi okozhatja ezt a hibát?
Minden tanácsot örömmel fogadok, mert meg vagyok lőve, nincs ötletem hogyan tovább...
Válasz biji #35395. hozzászólásáraSzia!
Igen, így van, ami vízpumpának néz ki rajta, az igazából a dinamója. Kering abban, ne aggódj, a meleg víz a hengerfej tetejéről felszáll a hűtő felső részére, a helyére alulról hűvösebb áramlik. Miért kapott új hűtőt? Ha kérdésed van B 6000-ről, keress bátran, nekem is az van.
Heló!
Van egy Kubata B6000-em. Új hűtő került rá. Keresgéltem a neten , nincs benne gyárilag vízszivattyú és termosztát. / Nem találtam rá utalást, hogy lenne./
A kérdésem pedig az, hogy a hűtő teteje forró az alja pedig langyos.Nem kering benne a hűtővíz.
Ez így van más gépeken is?
Sziasztok segítség kellene 1 Shibaura RV2126 típusu talajmaróhóz keresek speciális szimeringet.A talajmaró közép lehajtásos,és a két belső késtartó ami a lehajtás mellet van enyhén meg vannak döntve,hogy a hajtásház alá vágjon.Ezért van benne ez a speciális szimering aminek a külső pereme és a belső futó gyűrű között gumiharmonika van persze egybe gyártva. https://www.youtube.com/watch?v=AmJxDqgDBEA&ab_channel=tractors%26marineMECHANIC Ezen a linken megnézhető .Ez a talajmaró hasonlít az enyémhez.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ki kb mekkora kardánnal tudja meghajtani a talajmaróját?
Vettem egy 35 lovas trakit és egy talajmarót külön-külön. A két TLT csonk vége között kb 30-35 cm van. Ha vesszük a csatlakozót és a kardán kereszteket is akkor magának a tengelynek kb 10 cm-nek kéne lenni. Hogyan lehetne ezt megoldani?
Köszönöm
Válasz zsolti19860627 #35388. hozzászólásáraMilyen Mitsubishi? D szériás 2 hengeres KE 70 motoros nekem akkor csinált ilyet,mikor kezdett elkopni....de olyan szinten,hogy a végén el sem indult.....ha minden más stimmel,meg kellene mérni a kompressziót
Üdv.Kis segítségre lenne szükségem.Adott egy mitsubishi traki ami a reggeli első indításnál nehezen indul. Az izzítógyertyák újak és gyújtás ráadásakor izzítanak is. Köszönöm a segítséget.
Válasz Józsi074 #28823. hozzászólásáraSzia !
Most vettem 1 fx 28 D-at előtte ym 3110 D volt,ill van.
Szeretném kérdezni ,hogy kell lelégteleniteni ,mert nem találok semmit.
Jelenség : lecseréltem minden szúrót (gázoéaj ,Olaj,stb) üa szúrő csere előtt semmi gond,majd csere után magasabb fordulaton leáll.Mintha üa. ellátás probléma volna. Nem értem.
Előre is köszi.
Üdv: Érdeklődnék Vettem egy kubota B5000 kisgépet . Szeretnék hozzá rendsodrót hátra rakni meg kaszát kis telkek művelésehez. Mik a lehetőségek ? Esetleg ha van valakinek gépkönyve legalább kölcsön tanúlmányoznám. Maszekon gyártott 2 dobos kászát láttam valamikor a neten de nem jegyeztem meg ki gyártotta ha esetleg tudja valaki jó lenne. Válaszokat köszönöm előre is.
Válasz ND #35384. hozzászólásáraA régi Kuboták kerek lámpásak de az átmérőt nem tudom megmondani ,illetve a satoh és iseki modellekből is voltak kerek lámpás gépek ,eredeti Japán alkatrészt bontásból lehet vásárolni ,Velencén szoktak bontani traktort (pár éve még bontottak) .Amennyiben nem muszáj Japán gyártmánynak lennie akkor : ide kattintva .találhatsz néhányat
Sziasztok, nem nagy a pörgés a topicban, de hátha.
12-12,5cm átmérőjű kerek helyzetjelzős fényszóróra lenne szükségem.
Melyik típuson lehet ilyen, illetve hol lehet megvenni?
Sziasztok új vagyok a fórumon, szükségem lenne egy kis segítségre vagy tanácsra. Yanmar AF22-es kistrakiról van szó, a talajmaró szintezőjével van problémám. A munkahenger ami a mélységet szabályozza az működik, külön leszerelve kipróbálva. De viszont az ülés melleti vezérlőről csak egy irányba hajlandó mozgatni ( csak nyitni) a tekerő gombbal és a kétirányú kapcsolóval is. Holnap tudok felrakni képet is, de ma szétbombáztam rendesen. Kérdésem a következő lehet csak kapcsoló baj van vagy komolyabb vezérlés?
Válasz Lipi #35379. hozzászólásáraKöszi a választ, én 8000 Ft-ért szántok,fél óra 5000. Fél óránál kevesebbet nem számolok.Most annyit drágult minden,ezért érdekel hogy más mennyiért dolgozik
Sziasztok. Valakinek nem e lenne fengh shou 404 trakihoz gépkönyve,vagy valamiféle alkatrész vagy javítási útmutató? Meg vásárolnám. S O S!!! Köszönöm!
Szervusztok, Yanmar f22-höz valaki tud angol,akár japán nyelvű kezelési útmutatót? Ha nem, akkor legalább tudja valaki, hofy hol találhatom mwg a műszaki adatokat, hogy tudjam, max mennyit emel a hidraulikája?
Hello. Van 1 nagy gondom. Kubota L2602DT hez keresek kormanyművet. Esetleg tud valaki segiteni ebben. Van olyan japán kisgép amiben ugyanilyen a kormanymű? Elore is koszonom a segitseget.
Válasz Maszek Zs #35371. hozzászólásáraCsak tükröződik a fény a meneten. A sárga gázolajos része szemböl jonak tűnik pedig oldalt az is le van nyalva. Az meg nem lehet meg nincs menetben. Szentem az jo.
Válasz Maszek Zs #35369. hozzászólásáraIgy lehet. Ezért nem értettem a tömlős csavart. Az jöhet a durva szűrőböl föl. Aztán tápszivattyu onnan adagolo onnan a jobb vagy a bal meg a nyomástarto utáni visszafolyo a tápszivattyu szivo oldalába. Ez lehet a képen. Akkor oda egy zárt áteresz csavar is jo vagy ezt felfurni vagy kihajtani vagy elhajitani satupadalá meg ilyesmi.
Válasz .Richard. #35368. hozzászólásáraHa nincs benne semmi,ha nem nyomás tartó. Akkor nagyon egyszerű. Ami elég valószínű,hogy csak légtelenitő, mert általában ejtőtartájossak,oda nem szoktak nyomástartós csavart tenni.
Válasz Maszek Zs #35367. hozzászólásáraLégtelenitő csavar lehet. Ha bele szakadt egy rossz csavarhuzot kuposan 3szögletre köszörülve bele kellene kopogtatni és kihajtani. Akkor ott lesz a minta azt venni egyet. Ennyi szerintem.
Válasz muthig.jozsef #35366. hozzászólásáraElőször is meg kéne mérni (menet fésű) a menetet. Ha nem colos akkor biztos van ilyen valahol. De ez még a kisebb baj. Mert szerintem ez nyomástartó csavar. Nem volt más a belsejében?
Üdvözlet! A mellékelt képeken lévő csavar ma beleszakadt egész finom mozdulatra is. Szerintetek hol lehetne ilyet venni? Létezik ez után gyártottba vagy bontott kell? Yanmar YM1500D a traktor.
Válasz astra27 #35364. hozzászólásáraÉn eddig minden gépen azt vettem észre,hogy a kuplung akkor szarik be mikor benyomom a pedált. Kattano puha kuplung a kuplunglamella törését mutatja. Kuplungszerkezetben a nyomolap rugoja. Vagy sok kicsi rugos vagy egy lamellás. Nagyobb sebességbe rakva biztosan csuszik is. Mert akkor csuszik. Én erre gondolok. Javitás csere.
Ma olyan dolog történt hogy a kuplung benyomásakor egy kattanó hang hallatszott és utána egy kissé "fellazult" a pedál,a traktor ettől függetlenül megy,vesz minden sebességet de ez a hang és a lazább pedál akkor is nyugtalanít. Ha valakinek van valami tapasztalata e téren megköszönném ha megosztaná velem
A gép egyébként egy Yanmar F-6
A kuplung benyomásával a kardán mindig le fog állni ,ezt el kéne fogadnod ,mert ezek ilyen gépek. Ami esetleg már segíthetne neked ,az egy Powershift váltóval rendelkező traktor .Ezeknél a gépeknél a tartományon belüli sebességváltáshoz nem kell kuplungot használni (megszokásból néha használok kuplungot .A terepfokozatok között kell kuplung! ) Tehát bálázol szépen ,és amikor szeretnél megállni vagy lassítani , visszaváltasz ,akár üresbe(N)-be is teheted ,és ha kell fékezel ,mindezt a kuplung benyomása nélkül .A kardán pedig forogni fog tovább ,a beállított fordulatszám ,és a bekapcsolt TLT fokozatnak megfelelően .Az én traktorom is ilyen ,ez egy Yanmar FX235 ,de van a többi Japán traktormárkában is Powershift-es váltó .
Van az a pénz amiért adnak ilyen gépet ne aggódj.
UI: Erős munkavégzés közben( pl szántás) nem jó ötlet váltani főleg felfelé nem.
Válasz s.g #35360. hozzászólásáraAsszem a 35337hszom utolsó mondata. végülis az szakember beállitotta a kitalált nyomásra a kapott uj csúcsokkal csak azt nem nézte ugyan azt látja e. Magyarul te azt adtad abbol faragott. Másokat meg lehet nem zavart volna a hangja még szét nem esik. Mert akkor ott is kopoghat nem csak nálad.
Válasz bice #35358. hozzászólásáraSzia!
Hát én jó nagyot szívtam.
De a lényeg, hogy végre sikerült és szépen ketyeg a gép.
A felújítás utáni kopogó hangba nem tudtam belenyugodni. Adagoló problémára vagy a porlasztás körüli valami hibára gondoltam, mert annyira tipikus adagolós kopogó hangja volt. De hiába nyitottam meg járó motornál a porlasztók elötti csövet, nem tudtam egyértelműen kizárni, hogy melyik porlasztó miatt kopog.
Végül vissza vittem az adagolóshoz a porlasztókat, hogy ellenőrizze le a működésüket.
Azt mondta, hogy mindegyik jól dolgozik. Tanácstalan voltam. Elvittem a régi csúcsokat, összehasonlítottuk és kiderült, hogy nem teljesen ugyanaz a száma a réginek mint az újnak. A kereskedő gép típus és motorszám szerint adott új csúcsokat, azt mondta nem volt még panasz.
Arra jutottunk az adagolóssal, hogy visszateszi a régieket. Eredeti Yanmar porlasztócsúcsok.
És láss csodát, gyönyörűen megy a masina.
Nem füstől, a felújítás elötti kartergáz megszünt, nem kopog, úgyhogy fasza.
A hátsó kertet már lekaszáltam, holnap lesz egy nagyobb meló vele.
Ja, az új csúcsokat (DN4SK1) ingyen odaadom bárkinek aki tudja használni.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy van e arra lehetőség, hogy a kuplung benyomásakor a kardán ne álljon le????????Esetleg aki használ kisbálázót, az hogyan oldja ezt meg?? Köszönöm!
Üdv csak most olvastam a problémádat,megpróbálom leírni a tapasztalatomat,(vagy amit nekem mondtak).Az adagolót mivel fix a fogaskerekek össze vannak jelölve,úgy lehet állítani,hogy hézagolólemezt(tömítés 0.1-0.5mm-est)kell alátenni.Ezzel megemelkedik az adagoló,és csökken az előtöltés,legjobb lenne az eredetit visszatenni. A porlasztócsúcsnál vigyázni kell hogy a réztömítés ne legyen szorosan a csúcson(legyen lógása)mert meghúzásnál kilapul,és elnyomja a csúcsot.A szelephézagot bejáratás után újra kell állítani mert"beverődnek" a szelepek és csökken a szelephézag(természetesen,ha a hengerfej is fel lett újítva).Az én gépemen réztömítés volt,nem tudom,hogy 30-40éves technikába,hogy kerül műanyag szerű tömítés!(Hőálló a műanyag??)
Sok sikert a géphez.
Válasz Adis #28630. hozzászólásáraJó napot kivánok
Szabad érdeklödnöm hogy ez fk krobat vetö tárcs?
Érdeklödöm hogy tudot e szerezeni iljeneket mert az az igazság hogy nekemis iljenek vanak vsak azok már nagyon kopotak és sehol se tudok veni iljeneket
Ha tudna segiteni hogy holtudot szerezni nagyon megkőszőném
Válasz Maszek Zs #35354. hozzászólásáraKöszi. Akkor ez valami gyári tömítés lehetett.
Én elvittem megint a porlasztókat adagolóshoz. Kiváncsi vagyok mit mond majd.
Válasz .Richard. #35344. hozzászólásáraHelló! Nekem 3 éve kellett 1 porlasztót cserélni, mert időnként becseppent. A másik 2 régi porlasztó nyomása 120 bár volt. A cserélt új porlasztó meg 150... Akkor mind a 3-at újra cseréltem.Maradt mind a 150. Kopogása valamivel nagyobb lett, de teszi a dolgát és idővel egyre halkabb lett.
35454 hozzászólás
Válasz GREVEN #35399. hozzászólásáraSzia használok burgonyafelszedőt
Üdv Mindeninek!
Kubota B7001 kistraktor első féltengelyház filc porvédőt és gumi tömítést cserélnék, van valakinek valami ötlete, hogy hol tudok venni, és egyáltalán milyen megnevezéssel futhat. Köszi.
Válasz m.zsolnay #35398. hozzászólásáraJó napot!
Amennyiben sikerült valamilyen megoldást találni a leírt problémájára engem is nagyon érdekelne, mert szintén Hinomoto kistraktorommal ugyanezzel szenvedek folyamatosan emel es meg is fojtja a motort. Az oka pedig nem egyértelmű.
Évek óta úgy használtuk, hogy hidegen emel(de azért nem fogta meg a motort), de ha bemelegszik elmúlt. Most szivárgás miatt lefogyott belőle az olaj a váltóból ezt jelezte a hajtás hangja, majd a szivárgás megszüntetése és feltöltés után azt tapasztalom h folyamatosan emel, csak úgy lehet használni ha közben tartom a joystickot elengedésen és a "leengedesi sebességet" úgy állítom be a tekerővel h ne haladjon lefelé. Így lehet vele közlekedni különben lefojtja a motort az emelés végállás után.
Előre is köszönöm a segítséget bárkinek akinek van ötlete.
Jó napot!
Kis segítséget szeretnék kérni. Iseki tf197.-.esem van. Olyan hibája jött elő, hogy bizonyos fordulaton ráz a motor, különösen mikor hirtelen terhelem. Üresben mikor benyomom a kuplungot akkor is. Kardáncsuklókat már cseréltem. Tanácsot szeretnék kérni mi lehet a gond?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ui. eddig 500 üzemóra ment bele hiba nélkül
Üdv! Mitsubishi MT1601D típushoz hol lehetne alkatrèszt kapni újonnan vagy bontva?? Keletagro, oraker velence meg volt. Sajnos semmi pozitív dolog. Váltò bemenő tengely kellene, ami hajtást adja
Válasz GREVEN #35397. hozzászólásáraSenki? Nem is látott? Nem is hallott?
Sziasztok !
Én is nekivágtam egy kiegészítő hidraulika kör kiépítéshez a HinomotoN239-esemen, de nem boldogulok. A szivattyútól hátra induló nyomó ágat vágtam el és ide kötöttem be sorba az új vezérlő tömböt. A vezérlőnek a "P" bemenetébe ment a nyomóág, a "T" jelű kimenetét pedig vittem tovább. A vezérlő "N" jelű kimenete le volt dugózva. Megmozdult az új munkahenger, de nem tette meg a teljes utat. Aztán kipróbáltam úgy is, hogy az "N"-t vezettem tovább a meglévő körbe, a "T"-t pedig vissza a tartályba. Ekkor a munkahengerem redensen működött, de a régi három-pont emelés nem.
Aztán a kísérletezések során "egyszer csak" három pontos emelés elindult felfelé koppig a felső állásba. Nem tudom miért vagy mitől.
Visszacsináltam mindent a kiinduló helyzetbe, visszatettem a nyomóágból kivett szakaszt. továbbra is valami megbolondult, mert a három pont nem marad a helyén, lassan emelkedik koppra és ott tartja. Leengedni is csak álló motornál tudom. Mi okozhatja ezt a hibát?
Minden tanácsot örömmel fogadok, mert meg vagyok lőve, nincs ötletem hogyan tovább...
Köszönöm !!!
20-25 LE japán kis traktorral használ valaki burgonya felszedőt?
Válasz biji #35395. hozzászólásáraSzia!
Igen, így van, ami vízpumpának néz ki rajta, az igazából a dinamója. Kering abban, ne aggódj, a meleg víz a hengerfej tetejéről felszáll a hűtő felső részére, a helyére alulról hűvösebb áramlik. Miért kapott új hűtőt? Ha kérdésed van B 6000-ről, keress bátran, nekem is az van.
Heló!
Van egy Kubata B6000-em. Új hűtő került rá. Keresgéltem a neten , nincs benne gyárilag vízszivattyú és termosztát. / Nem találtam rá utalást, hogy lenne./
A kérdésem pedig az, hogy a hűtő teteje forró az alja pedig langyos.Nem kering benne a hűtővíz.
Ez így van más gépeken is?
köszi, jani
Válasz chevrolett72 #35393. hozzászólásárahow to replace oil seal kubota center drive rotovator Ez a jó amit meg lehet nézni.
Sziasztok segítség kellene 1 Shibaura RV2126 típusu talajmaróhóz keresek speciális szimeringet.A talajmaró közép lehajtásos,és a két belső késtartó ami a lehajtás mellet van enyhén meg vannak döntve,hogy a hajtásház alá vágjon.Ezért van benne ez a speciális szimering aminek a külső pereme és a belső futó gyűrű között gumiharmonika van persze egybe gyártva. https://www.youtube.com/watch?v=AmJxDqgDBEA&ab_channel=tractors%26marineMECHANIC Ezen a linken megnézhető .Ez a talajmaró hasonlít az enyémhez.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ki kb mekkora kardánnal tudja meghajtani a talajmaróját?
Vettem egy 35 lovas trakit és egy talajmarót külön-külön. A két TLT csonk vége között kb 30-35 cm van. Ha vesszük a csatlakozót és a kardán kereszteket is akkor magának a tengelynek kb 10 cm-nek kéne lenni. Hogyan lehetne ezt megoldani?
Köszönöm
Válasz Agronomus #35389. hozzászólásáraMitsubishi k3ge motor ha jól emlékszem ami 3 hengeres.Amúgy azt nem lehet rajta észrevenni hogy nincs benne erő.
Válasz Agronomus #35389. hozzászólásáraLehet minusz 9volt akkor. Azért akkor 5másodpecig forgathat.
Válasz zsolti19860627 #35388. hozzászólásáraMilyen Mitsubishi? D szériás 2 hengeres KE 70 motoros nekem akkor csinált ilyet,mikor kezdett elkopni....de olyan szinten,hogy a végén el sem indult.....ha minden más stimmel,meg kellene mérni a kompressziót
Üdv.Kis segítségre lenne szükségem.Adott egy mitsubishi traki ami a reggeli első indításnál nehezen indul. Az izzítógyertyák újak és gyújtás ráadásakor izzítanak is. Köszönöm a segítséget.
Válasz Józsi074 #28823. hozzászólásáraSzia !
Most vettem 1 fx 28 D-at előtte ym 3110 D volt,ill van.
Szeretném kérdezni ,hogy kell lelégteleniteni ,mert nem találok semmit.
Jelenség : lecseréltem minden szúrót (gázoéaj ,Olaj,stb) üa szúrő csere előtt semmi gond,majd csere után magasabb fordulaton leáll.Mintha üa. ellátás probléma volna. Nem értem.
Előre is köszi.
Üdv: Érdeklődnék Vettem egy kubota B5000 kisgépet . Szeretnék hozzá rendsodrót hátra rakni meg kaszát kis telkek művelésehez. Mik a lehetőségek ? Esetleg ha van valakinek gépkönyve legalább kölcsön tanúlmányoznám. Maszekon gyártott 2 dobos kászát láttam valamikor a neten de nem jegyeztem meg ki gyártotta ha esetleg tudja valaki jó lenne. Válaszokat köszönöm előre is.
Válasz ND #35384. hozzászólásáraA régi Kuboták kerek lámpásak de az átmérőt nem tudom megmondani ,illetve a satoh és iseki modellekből is voltak kerek lámpás gépek ,eredeti Japán alkatrészt bontásból lehet vásárolni ,Velencén szoktak bontani traktort (pár éve még bontottak) .Amennyiben nem muszáj Japán gyártmánynak lennie akkor : ide kattintva .találhatsz néhányat
Sziasztok, nem nagy a pörgés a topicban, de hátha.
12-12,5cm átmérőjű kerek helyzetjelzős fényszóróra lenne szükségem.
Melyik típuson lehet ilyen, illetve hol lehet megvenni?
Előre is köszönöm
Sziasztok új vagyok a fórumon, szükségem lenne egy kis segítségre vagy tanácsra. Yanmar AF22-es kistrakiról van szó, a talajmaró szintezőjével van problémám. A munkahenger ami a mélységet szabályozza az működik, külön leszerelve kipróbálva. De viszont az ülés melleti vezérlőről csak egy irányba hajlandó mozgatni ( csak nyitni) a tekerő gombbal és a kétirányú kapcsolóval is. Holnap tudok felrakni képet is, de ma szétbombáztam rendesen. Kérdésem a következő lehet csak kapcsoló baj van vagy komolyabb vezérlés?
Válasz yanmar #35381. hozzászólásáraHali, az enyém 20le lent irtam a tarifámat,tavaly dolgoztam ennyiért. Én nem tennék különbséget 14 vagy 20le közt
Sziasztok 14Le traktornál mi az ideális óradíj? Köszi a válaszokat!
Válasz Lipi #35379. hozzászólásáraKöszi a választ, én 8000 Ft-ért szántok,fél óra 5000. Fél óránál kevesebbet nem számolok.Most annyit drágult minden,ezért érdekel hogy más mennyiért dolgozik
Válasz 1970robika #35377. hozzászólásáraTört óránál az oda-vissza utat is bele kell számolni.
Sziasztok. Valakinek nem e lenne fengh shou 404 trakihoz gépkönyve,vagy valamiféle alkatrész vagy javítási útmutató? Meg vásárolnám. S O S!!! Köszönöm!
Sziasztok!
Érdeklődnék milyen órabérért dolgoztok,negyed órát ,fél órát vagy csak egész órát számoltak?
Szervusztok, Yanmar f22-höz valaki tud angol,akár japán nyelvű kezelési útmutatót? Ha nem, akkor legalább tudja valaki, hofy hol találhatom mwg a műszaki adatokat, hogy tudjam, max mennyit emel a hidraulikája?
Hello. Van 1 nagy gondom. Kubota L2602DT hez keresek kormanyművet. Esetleg tud valaki segiteni ebben. Van olyan japán kisgép amiben ugyanilyen a kormanymű? Elore is koszonom a segitseget.
Sziasztok!
Japán kistraktorhoz keresek 100-200L , függesztett permetezőt.
Az sem baj ha nem gyári vagy nincs kerete.
Tel:303228195
Üdv
Válasz .Richard. #35372. hozzászólásáraA tömlőt csavarnak a külső menete jó. Ami bele volt csavarva az szakadt meg. Viszont annak a közepe üreges volt.
Válasz Maszek Zs #35371. hozzászólásáraCsak tükröződik a fény a meneten. A sárga gázolajos része szemböl jonak tűnik pedig oldalt az is le van nyalva. Az meg nem lehet meg nincs menetben. Szentem az jo.
Válasz .Richard. #35370. hozzászólásáraDe várjál! A legalsó képre ránagyítasz olyan mintha az is meg lenne szakítva.
Válasz Maszek Zs #35369. hozzászólásáraIgy lehet. Ezért nem értettem a tömlős csavart. Az jöhet a durva szűrőböl föl. Aztán tápszivattyu onnan adagolo onnan a jobb vagy a bal meg a nyomástarto utáni visszafolyo a tápszivattyu szivo oldalába. Ez lehet a képen. Akkor oda egy zárt áteresz csavar is jo vagy ezt felfurni vagy kihajtani vagy elhajitani satupadalá meg ilyesmi.
Válasz .Richard. #35368. hozzászólásáraHa nincs benne semmi,ha nem nyomás tartó. Akkor nagyon egyszerű. Ami elég valószínű,hogy csak légtelenitő, mert általában ejtőtartájossak,oda nem szoktak nyomástartós csavart tenni.
Válasz Maszek Zs #35367. hozzászólásáraLégtelenitő csavar lehet. Ha bele szakadt egy rossz csavarhuzot kuposan 3szögletre köszörülve bele kellene kopogtatni és kihajtani. Akkor ott lesz a minta azt venni egyet. Ennyi szerintem.
Válasz muthig.jozsef #35366. hozzászólásáraElőször is meg kéne mérni (menet fésű) a menetet. Ha nem colos akkor biztos van ilyen valahol. De ez még a kisebb baj. Mert szerintem ez nyomástartó csavar. Nem volt más a belsejében?
Üdvözlet! A mellékelt képeken lévő csavar ma beleszakadt egész finom mozdulatra is. Szerintetek hol lehetne ilyet venni? Létezik ez után gyártottba vagy bontott kell? Yanmar YM1500D a traktor.
Válasz astra27 #35364. hozzászólásáraÉn eddig minden gépen azt vettem észre,hogy a kuplung akkor szarik be mikor benyomom a pedált. Kattano puha kuplung a kuplunglamella törését mutatja. Kuplungszerkezetben a nyomolap rugoja. Vagy sok kicsi rugos vagy egy lamellás. Nagyobb sebességbe rakva biztosan csuszik is. Mert akkor csuszik. Én erre gondolok. Javitás csere.
Üdv Urak!
Ma olyan dolog történt hogy a kuplung benyomásakor egy kattanó hang hallatszott és utána egy kissé "fellazult" a pedál,a traktor ettől függetlenül megy,vesz minden sebességet de ez a hang és a lazább pedál akkor is nyugtalanít. Ha valakinek van valami tapasztalata e téren megköszönném ha megosztaná velem
A gép egyébként egy Yanmar F-6
Köszönettel:
Papp Sándor
Békéscsaba
Válasz gydavid2006 #35359. hozzászólásáraSzia
A kuplung benyomásával a kardán mindig le fog állni ,ezt el kéne fogadnod ,mert ezek ilyen gépek. Ami esetleg már segíthetne neked ,az egy Powershift váltóval rendelkező traktor .Ezeknél a gépeknél a tartományon belüli sebességváltáshoz nem kell kuplungot használni (megszokásból néha használok kuplungot .A terepfokozatok között kell kuplung! ) Tehát bálázol szépen ,és amikor szeretnél megállni vagy lassítani , visszaváltasz ,akár üresbe(N)-be is teheted ,és ha kell fékezel ,mindezt a kuplung benyomása nélkül .A kardán pedig forogni fog tovább ,a beállított fordulatszám ,és a bekapcsolt TLT fokozatnak megfelelően .Az én traktorom is ilyen ,ez egy Yanmar FX235 ,de van a többi Japán traktormárkában is Powershift-es váltó .
Van az a pénz amiért adnak ilyen gépet ne aggódj.
UI: Erős munkavégzés közben( pl szántás) nem jó ötlet váltani főleg felfelé nem.
Válasz s.g #35360. hozzászólásáraAsszem a 35337hszom utolsó mondata. végülis az szakember beállitotta a kitalált nyomásra a kapott uj csúcsokkal csak azt nem nézte ugyan azt látja e. Magyarul te azt adtad abbol faragott. Másokat meg lehet nem zavart volna a hangja még szét nem esik. Mert akkor ott is kopoghat nem csak nálad.
Válasz s.g #35360. hozzászólásáraÚgye-ugye!!! Jó volt a tipp.
Válasz bice #35358. hozzászólásáraSzia!
Hát én jó nagyot szívtam.
De a lényeg, hogy végre sikerült és szépen ketyeg a gép.
A felújítás utáni kopogó hangba nem tudtam belenyugodni. Adagoló problémára vagy a porlasztás körüli valami hibára gondoltam, mert annyira tipikus adagolós kopogó hangja volt. De hiába nyitottam meg járó motornál a porlasztók elötti csövet, nem tudtam egyértelműen kizárni, hogy melyik porlasztó miatt kopog.
Végül vissza vittem az adagolóshoz a porlasztókat, hogy ellenőrizze le a működésüket.
Azt mondta, hogy mindegyik jól dolgozik. Tanácstalan voltam. Elvittem a régi csúcsokat, összehasonlítottuk és kiderült, hogy nem teljesen ugyanaz a száma a réginek mint az újnak. A kereskedő gép típus és motorszám szerint adott új csúcsokat, azt mondta nem volt még panasz.
Arra jutottunk az adagolóssal, hogy visszateszi a régieket. Eredeti Yanmar porlasztócsúcsok.
És láss csodát, gyönyörűen megy a masina.
Nem füstől, a felújítás elötti kartergáz megszünt, nem kopog, úgyhogy fasza.
A hátsó kertet már lekaszáltam, holnap lesz egy nagyobb meló vele.
Ja, az új csúcsokat (DN4SK1) ingyen odaadom bárkinek aki tudja használni.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy van e arra lehetőség, hogy a kuplung benyomásakor a kardán ne álljon le????????Esetleg aki használ kisbálázót, az hogyan oldja ezt meg?? Köszönöm!
Üdv csak most olvastam a problémádat,megpróbálom leírni a tapasztalatomat,(vagy amit nekem mondtak).Az adagolót mivel fix a fogaskerekek össze vannak jelölve,úgy lehet állítani,hogy hézagolólemezt(tömítés 0.1-0.5mm-est)kell alátenni.Ezzel megemelkedik az adagoló,és csökken az előtöltés,legjobb lenne az eredetit visszatenni. A porlasztócsúcsnál vigyázni kell hogy a réztömítés ne legyen szorosan a csúcson(legyen lógása)mert meghúzásnál kilapul,és elnyomja a csúcsot.A szelephézagot bejáratás után újra kell állítani mert"beverődnek" a szelepek és csökken a szelephézag(természetesen,ha a hengerfej is fel lett újítva).Az én gépemen réztömítés volt,nem tudom,hogy 30-40éves technikába,hogy kerül műanyag szerű tömítés!(Hőálló a műanyag??)
Sok sikert a géphez.
Válasz Adis #28630. hozzászólásáraJó napot kivánok
Szabad érdeklödnöm hogy ez fk krobat vetö tárcs?
Érdeklödöm hogy tudot e szerezeni iljeneket mert az az igazság hogy nekemis iljenek vanak vsak azok már nagyon kopotak és sehol se tudok veni iljeneket
Ha tudna segiteni hogy holtudot szerezni nagyon megkőszőném
Válasz Maszek Zs #35354. hozzászólásáraKöszi. Akkor ez valami gyári tömítés lehetett.
Én elvittem megint a porlasztókat adagolóshoz. Kiváncsi vagyok mit mond majd.
Válasz .Richard. #35344. hozzászólásáraHelló! Nekem 3 éve kellett 1 porlasztót cserélni, mert időnként becseppent. A másik 2 régi porlasztó nyomása 120 bár volt. A cserélt új porlasztó meg 150... Akkor mind a 3-at újra cseréltem.Maradt mind a 150. Kopogása valamivel nagyobb lett, de teszi a dolgát és idővel egyre halkabb lett.