Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD391.08 FtCHF443.07 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz zsolti19860627 #35388. hozzászólásáraMilyen Mitsubishi? D szériás 2 hengeres KE 70 motoros nekem akkor csinált ilyet,mikor kezdett elkopni....de olyan szinten,hogy a végén el sem indult.....ha minden más stimmel,meg kellene mérni a kompressziót
Üdv.Kis segítségre lenne szükségem.Adott egy mitsubishi traki ami a reggeli első indításnál nehezen indul. Az izzítógyertyák újak és gyújtás ráadásakor izzítanak is. Köszönöm a segítséget.
Válasz Józsi074 #28823. hozzászólásáraSzia !
Most vettem 1 fx 28 D-at előtte ym 3110 D volt,ill van.
Szeretném kérdezni ,hogy kell lelégteleniteni ,mert nem találok semmit.
Jelenség : lecseréltem minden szúrót (gázoéaj ,Olaj,stb) üa szúrő csere előtt semmi gond,majd csere után magasabb fordulaton leáll.Mintha üa. ellátás probléma volna. Nem értem.
Előre is köszi.
Üdv: Érdeklődnék Vettem egy kubota B5000 kisgépet . Szeretnék hozzá rendsodrót hátra rakni meg kaszát kis telkek művelésehez. Mik a lehetőségek ? Esetleg ha van valakinek gépkönyve legalább kölcsön tanúlmányoznám. Maszekon gyártott 2 dobos kászát láttam valamikor a neten de nem jegyeztem meg ki gyártotta ha esetleg tudja valaki jó lenne. Válaszokat köszönöm előre is.
Válasz ND #35384. hozzászólásáraA régi Kuboták kerek lámpásak de az átmérőt nem tudom megmondani ,illetve a satoh és iseki modellekből is voltak kerek lámpás gépek ,eredeti Japán alkatrészt bontásból lehet vásárolni ,Velencén szoktak bontani traktort (pár éve még bontottak) .Amennyiben nem muszáj Japán gyártmánynak lennie akkor : ide kattintva .találhatsz néhányat
Sziasztok, nem nagy a pörgés a topicban, de hátha.
12-12,5cm átmérőjű kerek helyzetjelzős fényszóróra lenne szükségem.
Melyik típuson lehet ilyen, illetve hol lehet megvenni?
Sziasztok új vagyok a fórumon, szükségem lenne egy kis segítségre vagy tanácsra. Yanmar AF22-es kistrakiról van szó, a talajmaró szintezőjével van problémám. A munkahenger ami a mélységet szabályozza az működik, külön leszerelve kipróbálva. De viszont az ülés melleti vezérlőről csak egy irányba hajlandó mozgatni ( csak nyitni) a tekerő gombbal és a kétirányú kapcsolóval is. Holnap tudok felrakni képet is, de ma szétbombáztam rendesen. Kérdésem a következő lehet csak kapcsoló baj van vagy komolyabb vezérlés?
Válasz Lipi #35379. hozzászólásáraKöszi a választ, én 8000 Ft-ért szántok,fél óra 5000. Fél óránál kevesebbet nem számolok.Most annyit drágult minden,ezért érdekel hogy más mennyiért dolgozik
Sziasztok. Valakinek nem e lenne fengh shou 404 trakihoz gépkönyve,vagy valamiféle alkatrész vagy javítási útmutató? Meg vásárolnám. S O S!!! Köszönöm!
Szervusztok, Yanmar f22-höz valaki tud angol,akár japán nyelvű kezelési útmutatót? Ha nem, akkor legalább tudja valaki, hofy hol találhatom mwg a műszaki adatokat, hogy tudjam, max mennyit emel a hidraulikája?
Hello. Van 1 nagy gondom. Kubota L2602DT hez keresek kormanyművet. Esetleg tud valaki segiteni ebben. Van olyan japán kisgép amiben ugyanilyen a kormanymű? Elore is koszonom a segitseget.
Válasz Maszek Zs #35371. hozzászólásáraCsak tükröződik a fény a meneten. A sárga gázolajos része szemböl jonak tűnik pedig oldalt az is le van nyalva. Az meg nem lehet meg nincs menetben. Szentem az jo.
Válasz Maszek Zs #35369. hozzászólásáraIgy lehet. Ezért nem értettem a tömlős csavart. Az jöhet a durva szűrőböl föl. Aztán tápszivattyu onnan adagolo onnan a jobb vagy a bal meg a nyomástarto utáni visszafolyo a tápszivattyu szivo oldalába. Ez lehet a képen. Akkor oda egy zárt áteresz csavar is jo vagy ezt felfurni vagy kihajtani vagy elhajitani satupadalá meg ilyesmi.
Válasz .Richard. #35368. hozzászólásáraHa nincs benne semmi,ha nem nyomás tartó. Akkor nagyon egyszerű. Ami elég valószínű,hogy csak légtelenitő, mert általában ejtőtartájossak,oda nem szoktak nyomástartós csavart tenni.
Válasz Maszek Zs #35367. hozzászólásáraLégtelenitő csavar lehet. Ha bele szakadt egy rossz csavarhuzot kuposan 3szögletre köszörülve bele kellene kopogtatni és kihajtani. Akkor ott lesz a minta azt venni egyet. Ennyi szerintem.
Válasz muthig.jozsef #35366. hozzászólásáraElőször is meg kéne mérni (menet fésű) a menetet. Ha nem colos akkor biztos van ilyen valahol. De ez még a kisebb baj. Mert szerintem ez nyomástartó csavar. Nem volt más a belsejében?
Üdvözlet! A mellékelt képeken lévő csavar ma beleszakadt egész finom mozdulatra is. Szerintetek hol lehetne ilyet venni? Létezik ez után gyártottba vagy bontott kell? Yanmar YM1500D a traktor.
Válasz astra27 #35364. hozzászólásáraÉn eddig minden gépen azt vettem észre,hogy a kuplung akkor szarik be mikor benyomom a pedált. Kattano puha kuplung a kuplunglamella törését mutatja. Kuplungszerkezetben a nyomolap rugoja. Vagy sok kicsi rugos vagy egy lamellás. Nagyobb sebességbe rakva biztosan csuszik is. Mert akkor csuszik. Én erre gondolok. Javitás csere.
Ma olyan dolog történt hogy a kuplung benyomásakor egy kattanó hang hallatszott és utána egy kissé "fellazult" a pedál,a traktor ettől függetlenül megy,vesz minden sebességet de ez a hang és a lazább pedál akkor is nyugtalanít. Ha valakinek van valami tapasztalata e téren megköszönném ha megosztaná velem
A gép egyébként egy Yanmar F-6
A kuplung benyomásával a kardán mindig le fog állni ,ezt el kéne fogadnod ,mert ezek ilyen gépek. Ami esetleg már segíthetne neked ,az egy Powershift váltóval rendelkező traktor .Ezeknél a gépeknél a tartományon belüli sebességváltáshoz nem kell kuplungot használni (megszokásból néha használok kuplungot .A terepfokozatok között kell kuplung! ) Tehát bálázol szépen ,és amikor szeretnél megállni vagy lassítani , visszaváltasz ,akár üresbe(N)-be is teheted ,és ha kell fékezel ,mindezt a kuplung benyomása nélkül .A kardán pedig forogni fog tovább ,a beállított fordulatszám ,és a bekapcsolt TLT fokozatnak megfelelően .Az én traktorom is ilyen ,ez egy Yanmar FX235 ,de van a többi Japán traktormárkában is Powershift-es váltó .
Van az a pénz amiért adnak ilyen gépet ne aggódj.
UI: Erős munkavégzés közben( pl szántás) nem jó ötlet váltani főleg felfelé nem.
Válasz s.g #35360. hozzászólásáraAsszem a 35337hszom utolsó mondata. végülis az szakember beállitotta a kitalált nyomásra a kapott uj csúcsokkal csak azt nem nézte ugyan azt látja e. Magyarul te azt adtad abbol faragott. Másokat meg lehet nem zavart volna a hangja még szét nem esik. Mert akkor ott is kopoghat nem csak nálad.
Válasz bice #35358. hozzászólásáraSzia!
Hát én jó nagyot szívtam.
De a lényeg, hogy végre sikerült és szépen ketyeg a gép.
A felújítás utáni kopogó hangba nem tudtam belenyugodni. Adagoló problémára vagy a porlasztás körüli valami hibára gondoltam, mert annyira tipikus adagolós kopogó hangja volt. De hiába nyitottam meg járó motornál a porlasztók elötti csövet, nem tudtam egyértelműen kizárni, hogy melyik porlasztó miatt kopog.
Végül vissza vittem az adagolóshoz a porlasztókat, hogy ellenőrizze le a működésüket.
Azt mondta, hogy mindegyik jól dolgozik. Tanácstalan voltam. Elvittem a régi csúcsokat, összehasonlítottuk és kiderült, hogy nem teljesen ugyanaz a száma a réginek mint az újnak. A kereskedő gép típus és motorszám szerint adott új csúcsokat, azt mondta nem volt még panasz.
Arra jutottunk az adagolóssal, hogy visszateszi a régieket. Eredeti Yanmar porlasztócsúcsok.
És láss csodát, gyönyörűen megy a masina.
Nem füstől, a felújítás elötti kartergáz megszünt, nem kopog, úgyhogy fasza.
A hátsó kertet már lekaszáltam, holnap lesz egy nagyobb meló vele.
Ja, az új csúcsokat (DN4SK1) ingyen odaadom bárkinek aki tudja használni.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy van e arra lehetőség, hogy a kuplung benyomásakor a kardán ne álljon le????????Esetleg aki használ kisbálázót, az hogyan oldja ezt meg?? Köszönöm!
Üdv csak most olvastam a problémádat,megpróbálom leírni a tapasztalatomat,(vagy amit nekem mondtak).Az adagolót mivel fix a fogaskerekek össze vannak jelölve,úgy lehet állítani,hogy hézagolólemezt(tömítés 0.1-0.5mm-est)kell alátenni.Ezzel megemelkedik az adagoló,és csökken az előtöltés,legjobb lenne az eredetit visszatenni. A porlasztócsúcsnál vigyázni kell hogy a réztömítés ne legyen szorosan a csúcson(legyen lógása)mert meghúzásnál kilapul,és elnyomja a csúcsot.A szelephézagot bejáratás után újra kell állítani mert"beverődnek" a szelepek és csökken a szelephézag(természetesen,ha a hengerfej is fel lett újítva).Az én gépemen réztömítés volt,nem tudom,hogy 30-40éves technikába,hogy kerül műanyag szerű tömítés!(Hőálló a műanyag??)
Sok sikert a géphez.
Válasz Adis #28630. hozzászólásáraJó napot kivánok
Szabad érdeklödnöm hogy ez fk krobat vetö tárcs?
Érdeklödöm hogy tudot e szerezeni iljeneket mert az az igazság hogy nekemis iljenek vanak vsak azok már nagyon kopotak és sehol se tudok veni iljeneket
Ha tudna segiteni hogy holtudot szerezni nagyon megkőszőném
Válasz Maszek Zs #35354. hozzászólásáraKöszi. Akkor ez valami gyári tömítés lehetett.
Én elvittem megint a porlasztókat adagolóshoz. Kiváncsi vagyok mit mond majd.
Válasz .Richard. #35344. hozzászólásáraHelló! Nekem 3 éve kellett 1 porlasztót cserélni, mert időnként becseppent. A másik 2 régi porlasztó nyomása 120 bár volt. A cserélt új porlasztó meg 150... Akkor mind a 3-at újra cseréltem.Maradt mind a 150. Kopogása valamivel nagyobb lett, de teszi a dolgát és idővel egyre halkabb lett.
Válasz .Richard. #35351. hozzászólásáraNa kész! Cseréltem a porlasztót egyet. Mert a porlasztó az 1 jó volt szépen porlasztott. 2 mikor lassan nyomtam be csepegett. Azt cseréltem de ez az utángyártás!! Kettőből 1 lett jó. Amit ki vettem az viszont meg eredeti volt benne.
Nem kopog !!!!!!!!
Úgyhogy vissza a gazdának!!!!
Válasz Maszek Zs #35350. hozzászólásáraaz a baj,ha sokat is mentek azok a porlasztok de nem hugyozik meg be lehetállitani egyforma oda valo nyomásra akkor a világért se cseréld mert az uj lehet szarabb lesz.
Válasz .Richard. #35347. hozzászólásáraA porlasztó beállítót beszéltünk. Mert az enyém szarakodott.(én kérdeztem) Vissza teszem a légszűrőt. És így is elindítom. Ha csinálja,(valamit is) akkor az lesz a hiba. Minek szereljek feleslegesen.
A porlastó helyére tegyél fel egy órát és meg tudod hogy menyit nyom az adagoló egyes eleme és ahoz állitod a porlasztót mert óra nélkül csak találomra lehet
Válasz Maszek Zs #35346. hozzászólásáraolyanom van. Kilágyitott fél méteres rézcső orával meg egy auto emelő ami a pumpa. Régen volt itt szo rola. Helyén jo ok. de neki szerintem hugyozik is mint az állat. Lehet a szűrő a hiba neked. Fogd be a csonkot inditáskor kevés levegőt adj neki akkor ugyan annak a tünetnek kell lennie mint mikor koszos a szűrő. Ha akkor csinálja az a hiba.
Válasz .Richard. #35344. hozzászólásáraIlyenkor jó lenne olyan amihez nem kell ki venni se a porlasztót. Legalább a nyomás kiderülne. A porlasztási kép az nem látszik az igaz. Ami itt van nálam mikor először elindítottam kopogott míg felpörgöt. De utána nem csinált ilyet. Ennek szerintem a légszűrő lesz a baj.
Ma kaptam egy tippet. De azt mondta az ismerős,hogy nem esküszik meg rá.(135bár) ha ki kell szednem ennyire állítom.
Én nem biztos,hogy kiszedem a porlasztót. Mert neki álltam szétszedni. Ki vettem a légszűrőt, tiszta dzsuva. El indítottam azt amit gazda mondott hibát azok megszüntek.
Válasz s.g #35343. hozzászólásáraHát ez az. Hány porlasztora van ráirva mennyire állitsák? Van olyan? Ki irja rá? Biztos igaza van. Ez igy nem jo. Mi van ha 125bar helyett 200ra van állitva? Deritsd ki mennyire kell állitani és mégegyszer neki kell futni. Nem a karika a hiba. Vagy vegyél egy porlaszto nyomatot azt beállitod arra amire kell. Látod ha szarul porlaszt. Ha megfesziti a hollander a csucsot. Ha csepeg. Mindent. Ha a motort összeraktad ez is menni fog. Mondom én mikor kopog visszavennék a nyomásbol az állitocsavaron. Lehet el is hallgatna. De ettől még nem tudod mennyi nyomáson nyit. Igy nem kéne neki állnia egy adagolos porlasztos szakembernek. Ez nem szelephézag,hogy jo 1.5 vagy 2 tized. Jo az. Ha nagy nyomáson nyit elkurja az adagolot is.
Az adagolóst felhívtam, azt mondta, hogy ha volt érték feltüntetve az oldalán akkor arra állította, ha nem akkor csak egységesre állította, hogy mindegyik ugyanúgy dolgozzon. Gondolom a regi volt valamilyen formában a kiinduló pont. De ezt még a télen csinálta, már nem emlékszik rá.
35441 hozzászólás
Válasz Agronomus #35389. hozzászólásáraMitsubishi k3ge motor ha jól emlékszem ami 3 hengeres.Amúgy azt nem lehet rajta észrevenni hogy nincs benne erő.
Válasz Agronomus #35389. hozzászólásáraLehet minusz 9volt akkor. Azért akkor 5másodpecig forgathat.
Válasz zsolti19860627 #35388. hozzászólásáraMilyen Mitsubishi? D szériás 2 hengeres KE 70 motoros nekem akkor csinált ilyet,mikor kezdett elkopni....de olyan szinten,hogy a végén el sem indult.....ha minden más stimmel,meg kellene mérni a kompressziót
Üdv.Kis segítségre lenne szükségem.Adott egy mitsubishi traki ami a reggeli első indításnál nehezen indul. Az izzítógyertyák újak és gyújtás ráadásakor izzítanak is. Köszönöm a segítséget.
Válasz Józsi074 #28823. hozzászólásáraSzia !
Most vettem 1 fx 28 D-at előtte ym 3110 D volt,ill van.
Szeretném kérdezni ,hogy kell lelégteleniteni ,mert nem találok semmit.
Jelenség : lecseréltem minden szúrót (gázoéaj ,Olaj,stb) üa szúrő csere előtt semmi gond,majd csere után magasabb fordulaton leáll.Mintha üa. ellátás probléma volna. Nem értem.
Előre is köszi.
Üdv: Érdeklődnék Vettem egy kubota B5000 kisgépet . Szeretnék hozzá rendsodrót hátra rakni meg kaszát kis telkek művelésehez. Mik a lehetőségek ? Esetleg ha van valakinek gépkönyve legalább kölcsön tanúlmányoznám. Maszekon gyártott 2 dobos kászát láttam valamikor a neten de nem jegyeztem meg ki gyártotta ha esetleg tudja valaki jó lenne. Válaszokat köszönöm előre is.
Válasz ND #35384. hozzászólásáraA régi Kuboták kerek lámpásak de az átmérőt nem tudom megmondani ,illetve a satoh és iseki modellekből is voltak kerek lámpás gépek ,eredeti Japán alkatrészt bontásból lehet vásárolni ,Velencén szoktak bontani traktort (pár éve még bontottak) .Amennyiben nem muszáj Japán gyártmánynak lennie akkor : ide kattintva .találhatsz néhányat
Sziasztok, nem nagy a pörgés a topicban, de hátha.
12-12,5cm átmérőjű kerek helyzetjelzős fényszóróra lenne szükségem.
Melyik típuson lehet ilyen, illetve hol lehet megvenni?
Előre is köszönöm
Sziasztok új vagyok a fórumon, szükségem lenne egy kis segítségre vagy tanácsra. Yanmar AF22-es kistrakiról van szó, a talajmaró szintezőjével van problémám. A munkahenger ami a mélységet szabályozza az működik, külön leszerelve kipróbálva. De viszont az ülés melleti vezérlőről csak egy irányba hajlandó mozgatni ( csak nyitni) a tekerő gombbal és a kétirányú kapcsolóval is. Holnap tudok felrakni képet is, de ma szétbombáztam rendesen. Kérdésem a következő lehet csak kapcsoló baj van vagy komolyabb vezérlés?
Válasz yanmar #35381. hozzászólásáraHali, az enyém 20le lent irtam a tarifámat,tavaly dolgoztam ennyiért. Én nem tennék különbséget 14 vagy 20le közt
Sziasztok 14Le traktornál mi az ideális óradíj? Köszi a válaszokat!
Válasz Lipi #35379. hozzászólásáraKöszi a választ, én 8000 Ft-ért szántok,fél óra 5000. Fél óránál kevesebbet nem számolok.Most annyit drágult minden,ezért érdekel hogy más mennyiért dolgozik
Válasz 1970robika #35377. hozzászólásáraTört óránál az oda-vissza utat is bele kell számolni.
Sziasztok. Valakinek nem e lenne fengh shou 404 trakihoz gépkönyve,vagy valamiféle alkatrész vagy javítási útmutató? Meg vásárolnám. S O S!!! Köszönöm!
Sziasztok!
Érdeklődnék milyen órabérért dolgoztok,negyed órát ,fél órát vagy csak egész órát számoltak?
Szervusztok, Yanmar f22-höz valaki tud angol,akár japán nyelvű kezelési útmutatót? Ha nem, akkor legalább tudja valaki, hofy hol találhatom mwg a műszaki adatokat, hogy tudjam, max mennyit emel a hidraulikája?
Hello. Van 1 nagy gondom. Kubota L2602DT hez keresek kormanyművet. Esetleg tud valaki segiteni ebben. Van olyan japán kisgép amiben ugyanilyen a kormanymű? Elore is koszonom a segitseget.
Sziasztok!
Japán kistraktorhoz keresek 100-200L , függesztett permetezőt.
Az sem baj ha nem gyári vagy nincs kerete.
Tel:303228195
Üdv
Válasz .Richard. #35372. hozzászólásáraA tömlőt csavarnak a külső menete jó. Ami bele volt csavarva az szakadt meg. Viszont annak a közepe üreges volt.
Válasz Maszek Zs #35371. hozzászólásáraCsak tükröződik a fény a meneten. A sárga gázolajos része szemböl jonak tűnik pedig oldalt az is le van nyalva. Az meg nem lehet meg nincs menetben. Szentem az jo.
Válasz .Richard. #35370. hozzászólásáraDe várjál! A legalsó képre ránagyítasz olyan mintha az is meg lenne szakítva.
Válasz Maszek Zs #35369. hozzászólásáraIgy lehet. Ezért nem értettem a tömlős csavart. Az jöhet a durva szűrőböl föl. Aztán tápszivattyu onnan adagolo onnan a jobb vagy a bal meg a nyomástarto utáni visszafolyo a tápszivattyu szivo oldalába. Ez lehet a képen. Akkor oda egy zárt áteresz csavar is jo vagy ezt felfurni vagy kihajtani vagy elhajitani satupadalá meg ilyesmi.
Válasz .Richard. #35368. hozzászólásáraHa nincs benne semmi,ha nem nyomás tartó. Akkor nagyon egyszerű. Ami elég valószínű,hogy csak légtelenitő, mert általában ejtőtartájossak,oda nem szoktak nyomástartós csavart tenni.
Válasz Maszek Zs #35367. hozzászólásáraLégtelenitő csavar lehet. Ha bele szakadt egy rossz csavarhuzot kuposan 3szögletre köszörülve bele kellene kopogtatni és kihajtani. Akkor ott lesz a minta azt venni egyet. Ennyi szerintem.
Válasz muthig.jozsef #35366. hozzászólásáraElőször is meg kéne mérni (menet fésű) a menetet. Ha nem colos akkor biztos van ilyen valahol. De ez még a kisebb baj. Mert szerintem ez nyomástartó csavar. Nem volt más a belsejében?
Üdvözlet! A mellékelt képeken lévő csavar ma beleszakadt egész finom mozdulatra is. Szerintetek hol lehetne ilyet venni? Létezik ez után gyártottba vagy bontott kell? Yanmar YM1500D a traktor.
Válasz astra27 #35364. hozzászólásáraÉn eddig minden gépen azt vettem észre,hogy a kuplung akkor szarik be mikor benyomom a pedált. Kattano puha kuplung a kuplunglamella törését mutatja. Kuplungszerkezetben a nyomolap rugoja. Vagy sok kicsi rugos vagy egy lamellás. Nagyobb sebességbe rakva biztosan csuszik is. Mert akkor csuszik. Én erre gondolok. Javitás csere.
Üdv Urak!
Ma olyan dolog történt hogy a kuplung benyomásakor egy kattanó hang hallatszott és utána egy kissé "fellazult" a pedál,a traktor ettől függetlenül megy,vesz minden sebességet de ez a hang és a lazább pedál akkor is nyugtalanít. Ha valakinek van valami tapasztalata e téren megköszönném ha megosztaná velem
A gép egyébként egy Yanmar F-6
Köszönettel:
Papp Sándor
Békéscsaba
Válasz gydavid2006 #35359. hozzászólásáraSzia
A kuplung benyomásával a kardán mindig le fog állni ,ezt el kéne fogadnod ,mert ezek ilyen gépek. Ami esetleg már segíthetne neked ,az egy Powershift váltóval rendelkező traktor .Ezeknél a gépeknél a tartományon belüli sebességváltáshoz nem kell kuplungot használni (megszokásból néha használok kuplungot .A terepfokozatok között kell kuplung! ) Tehát bálázol szépen ,és amikor szeretnél megállni vagy lassítani , visszaváltasz ,akár üresbe(N)-be is teheted ,és ha kell fékezel ,mindezt a kuplung benyomása nélkül .A kardán pedig forogni fog tovább ,a beállított fordulatszám ,és a bekapcsolt TLT fokozatnak megfelelően .Az én traktorom is ilyen ,ez egy Yanmar FX235 ,de van a többi Japán traktormárkában is Powershift-es váltó .
Van az a pénz amiért adnak ilyen gépet ne aggódj.
UI: Erős munkavégzés közben( pl szántás) nem jó ötlet váltani főleg felfelé nem.
Válasz s.g #35360. hozzászólásáraAsszem a 35337hszom utolsó mondata. végülis az szakember beállitotta a kitalált nyomásra a kapott uj csúcsokkal csak azt nem nézte ugyan azt látja e. Magyarul te azt adtad abbol faragott. Másokat meg lehet nem zavart volna a hangja még szét nem esik. Mert akkor ott is kopoghat nem csak nálad.
Válasz s.g #35360. hozzászólásáraÚgye-ugye!!! Jó volt a tipp.
Válasz bice #35358. hozzászólásáraSzia!
Hát én jó nagyot szívtam.
De a lényeg, hogy végre sikerült és szépen ketyeg a gép.
A felújítás utáni kopogó hangba nem tudtam belenyugodni. Adagoló problémára vagy a porlasztás körüli valami hibára gondoltam, mert annyira tipikus adagolós kopogó hangja volt. De hiába nyitottam meg járó motornál a porlasztók elötti csövet, nem tudtam egyértelműen kizárni, hogy melyik porlasztó miatt kopog.
Végül vissza vittem az adagolóshoz a porlasztókat, hogy ellenőrizze le a működésüket.
Azt mondta, hogy mindegyik jól dolgozik. Tanácstalan voltam. Elvittem a régi csúcsokat, összehasonlítottuk és kiderült, hogy nem teljesen ugyanaz a száma a réginek mint az újnak. A kereskedő gép típus és motorszám szerint adott új csúcsokat, azt mondta nem volt még panasz.
Arra jutottunk az adagolóssal, hogy visszateszi a régieket. Eredeti Yanmar porlasztócsúcsok.
És láss csodát, gyönyörűen megy a masina.
Nem füstől, a felújítás elötti kartergáz megszünt, nem kopog, úgyhogy fasza.
A hátsó kertet már lekaszáltam, holnap lesz egy nagyobb meló vele.
Ja, az új csúcsokat (DN4SK1) ingyen odaadom bárkinek aki tudja használni.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy van e arra lehetőség, hogy a kuplung benyomásakor a kardán ne álljon le????????Esetleg aki használ kisbálázót, az hogyan oldja ezt meg?? Köszönöm!
Üdv csak most olvastam a problémádat,megpróbálom leírni a tapasztalatomat,(vagy amit nekem mondtak).Az adagolót mivel fix a fogaskerekek össze vannak jelölve,úgy lehet állítani,hogy hézagolólemezt(tömítés 0.1-0.5mm-est)kell alátenni.Ezzel megemelkedik az adagoló,és csökken az előtöltés,legjobb lenne az eredetit visszatenni. A porlasztócsúcsnál vigyázni kell hogy a réztömítés ne legyen szorosan a csúcson(legyen lógása)mert meghúzásnál kilapul,és elnyomja a csúcsot.A szelephézagot bejáratás után újra kell állítani mert"beverődnek" a szelepek és csökken a szelephézag(természetesen,ha a hengerfej is fel lett újítva).Az én gépemen réztömítés volt,nem tudom,hogy 30-40éves technikába,hogy kerül műanyag szerű tömítés!(Hőálló a műanyag??)
Sok sikert a géphez.
Válasz Adis #28630. hozzászólásáraJó napot kivánok
Szabad érdeklödnöm hogy ez fk krobat vetö tárcs?
Érdeklödöm hogy tudot e szerezeni iljeneket mert az az igazság hogy nekemis iljenek vanak vsak azok már nagyon kopotak és sehol se tudok veni iljeneket
Ha tudna segiteni hogy holtudot szerezni nagyon megkőszőném
Válasz Maszek Zs #35354. hozzászólásáraKöszi. Akkor ez valami gyári tömítés lehetett.
Én elvittem megint a porlasztókat adagolóshoz. Kiváncsi vagyok mit mond majd.
Válasz .Richard. #35344. hozzászólásáraHelló! Nekem 3 éve kellett 1 porlasztót cserélni, mert időnként becseppent. A másik 2 régi porlasztó nyomása 120 bár volt. A cserélt új porlasztó meg 150... Akkor mind a 3-at újra cseréltem.Maradt mind a 150. Kopogása valamivel nagyobb lett, de teszi a dolgát és idővel egyre halkabb lett.
Válasz s.g #35343. hozzászólásáraEbbe is valami műanyag sz@r volt. De kicseréltem rézkarikára.
Válasz .Richard. #35351. hozzászólásáraJa és nem csavarral kell állítani. Lapkákat kell cserélgetni.
Válasz .Richard. #35351. hozzászólásáraNa kész! Cseréltem a porlasztót egyet. Mert a porlasztó az 1 jó volt szépen porlasztott. 2 mikor lassan nyomtam be csepegett. Azt cseréltem de ez az utángyártás!! Kettőből 1 lett jó. Amit ki vettem az viszont meg eredeti volt benne.
Nem kopog !!!!!!!!
Úgyhogy vissza a gazdának!!!!
Válasz Maszek Zs #35350. hozzászólásáraaz a baj,ha sokat is mentek azok a porlasztok de nem hugyozik meg be lehetállitani egyforma oda valo nyomásra akkor a világért se cseréld mert az uj lehet szarabb lesz.
Válasz .Richard. #35347. hozzászólásáraA porlasztó beállítót beszéltünk. Mert az enyém szarakodott.(én kérdeztem) Vissza teszem a légszűrőt. És így is elindítom. Ha csinálja,(valamit is) akkor az lesz a hiba. Minek szereljek feleslegesen.
Válasz 44claasgarantos #35348. hozzászólására
A porlastó helyére tegyél fel egy órát és meg tudod hogy menyit nyom az adagoló egyes eleme és ahoz állitod a porlasztót mert óra nélkül csak találomra lehet
Válasz Maszek Zs #35346. hozzászólásáraolyanom van. Kilágyitott fél méteres rézcső orával meg egy auto emelő ami a pumpa. Régen volt itt szo rola. Helyén jo ok. de neki szerintem hugyozik is mint az állat. Lehet a szűrő a hiba neked. Fogd be a csonkot inditáskor kevés levegőt adj neki akkor ugyan annak a tünetnek kell lennie mint mikor koszos a szűrő. Ha akkor csinálja az a hiba.
Válasz .Richard. #35344. hozzászólásáraIlyenkor jó lenne olyan amihez nem kell ki venni se a porlasztót. Legalább a nyomás kiderülne. A porlasztási kép az nem látszik az igaz. Ami itt van nálam mikor először elindítottam kopogott míg felpörgöt. De utána nem csinált ilyet. Ennek szerintem a légszűrő lesz a baj.
Ma kaptam egy tippet. De azt mondta az ismerős,hogy nem esküszik meg rá.(135bár) ha ki kell szednem ennyire állítom.
Én nem biztos,hogy kiszedem a porlasztót. Mert neki álltam szétszedni. Ki vettem a légszűrőt, tiszta dzsuva. El indítottam azt amit gazda mondott hibát azok megszüntek.
Válasz s.g #35343. hozzászólásáraHát ez az. Hány porlasztora van ráirva mennyire állitsák? Van olyan? Ki irja rá? Biztos igaza van. Ez igy nem jo. Mi van ha 125bar helyett 200ra van állitva? Deritsd ki mennyire kell állitani és mégegyszer neki kell futni. Nem a karika a hiba. Vagy vegyél egy porlaszto nyomatot azt beállitod arra amire kell. Látod ha szarul porlaszt. Ha megfesziti a hollander a csucsot. Ha csepeg. Mindent. Ha a motort összeraktad ez is menni fog. Mondom én mikor kopog visszavennék a nyomásbol az állitocsavaron. Lehet el is hallgatna. De ettől még nem tudod mennyi nyomáson nyit. Igy nem kéne neki állnia egy adagolos porlasztos szakembernek. Ez nem szelephézag,hogy jo 1.5 vagy 2 tized. Jo az. Ha nagy nyomáson nyit elkurja az adagolot is.
Válasz Maszek Zs #35340. hozzászólásáraA porlasztó alatti tűzkarikát megnéznéd nekem? Kiváncsi vagyok abban milyen van.
Az adagolóst felhívtam, azt mondta, hogy ha volt érték feltüntetve az oldalán akkor arra állította, ha nem akkor csak egységesre állította, hogy mindegyik ugyanúgy dolgozzon. Gondolom a regi volt valamilyen formában a kiinduló pont. De ezt még a télen csinálta, már nem emlékszik rá.
Válasz s.g #35341. hozzászólásáraÉs a kép.