Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR411.69 FtUSD399.52 FtCHF438.21 FtGBP488.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Mink is ládába öntjük, illetve tojástartóba rakjuk ki, és úgy csirázik. A fakeretes részét,amibe belehet önteni a burgonyát, azt átakarom majd alakítani. Úgy, mint ahogy neked is van, hogy a ládát fel lehetsen tenni.
Na, azt egyet nem néztem meg, hogy tőtávot lehet-e állítani. Sor közti távot azt lehet, meg a töltő ekéket is.
Milyen fokozatban húzod az ültetőt?
Válasz #23645. hozzászólásra
Üdv. Szerintem azért húzza ki, mert nem akarja külön behúzni a végeit. És így nem csinál árkot. (ami egy árasztott rizsföldön nem hiányzik) A maróval meg könnyebb dolga lesz egyenletes felszínt csinálni.
Válasz #23643. hozzászólásra
Köszi --Geri--! Megfordult a fejemben hogy, felteszem az utánfutóra a tartályt! Mert kb 15-éve ezt megcsináltuk egy rotagéppel+futóval! És akkor nagyon-nagy buli volt! (a lányok csipkéstangáig áztak)
Válasz #23648. hozzászólásra
Ha még meg is tapossa,akkor is csak meg van forgatva a föld.
De még az is lehet,hogy nem is forgózik,hanem ahogy halad előre mindig meghúzgálja maga előtt ferdén a végét oszt jó napot.
Árban nagyon jó!
Talán annyi a kivetni való benne de szerintem ez is javítható, hogy én a burgonyát ládába ki szoktam öntögetni és abban csírázik és ládástúl rakom fel az ültetőre és abból vesszük ki ültetéshez a burgonyát. Ennél meg ki kell önteni és így törika csíra, de szerintem kis átalakítással ez is meg oldható.
Tőtávot lehet változtatni fogaskerékel?
Üdv. Mindenkinek! Ma MEGÉRKEZETT a rendszám a Yani-ra! Óriási megkönnyebbülés hogy nem kell többet bujkálnom, a rendőrök elől! ( három hete fél percen múlt kb a "találka") Úgyhogy hamarosan "felszegelem" rá, és lehet hogy a trakival megyek húsvétkor locsolni!
Megpróbálok hajlítani, de gondoltam, hogy kellene még tennem rá hántolólemezt is úgy mint a haverodnak a piros ekéjén van.
A problémám csupán annyi, hogy az egyik eredeti kormánylemez nagyon "bibís", ahogyan az lenni szokott.
Ha valakinek lenne otthon, vagy a szomszédságban elfekvőben lévő, keressen már meg legyen szives és megbeszélnénk, hogy mennyi pénzért tudná átruházni a tulajdonjogát
Ez a haver ekéje. De majd csinálok képet. De egyépként van fent a youTube videó ott látszik részletesen. Annyit ajánlok, hogy a kormánylemez végét csavard meg befelé egy kicsit. Csőfogóval csináltuk mi is.
Így már értem mi a probléma.
Az Mtz kormánylemezhez tuti, hogy se nem elég hosszú, se nem elég magas. Mivel sokkal jobban keresztben állnak, így akkorát feszít a két lemez, hogy az ekenádak nem bírják megtartani a fellépő erőt.
A gyári kormánylemezekkel nem viszi el a gépet jobbra, így azok fognak rajta lenni annál is inkább, mert ahogy próbálgattam, sokkal jobban ki tudják fordítani a gazt és az ilyen olyan gyökeket.
Emlékeztem, hogy már tettél fel képet korábban is az ekéről. Március 26-ai hsz-edben van egy kép. Ott látszik, hogy az első fej nádja és a második fej nádja között mennyi a különbség. A hátsó fejed másképp áll, a nád a barázda felé fordul, nem tud támasztani. A többfejes ekéknél a legutolsó fejre hat a nagyobb erő ilyen szempontból. Valószínűleg a vonórúdon is emiatt kellett szöget állítanod.
Igen, a kettő közül valamelyik. Érdemes ellenőrizni, hogy jól áll-e, nekifeszül-e rendesen a barázdafalnak, mert az ekenád ellensúlyozza azt az erőt ami a kormánylemezre hat amikor forditja a földet.
Ha jól áll, akkor meg kicsi az érintkező felület a kormánylemezhez képest, gyakorlatilag puha talajba bepréselheti a barázdafalba. Nem elég hosszú, vagy nem elég magas.
MTZ kormánylemezeket tettem rá, persze levágva a fölösleget, de elvitte a trakit jobbra, mert nagyon keresztbe álltak. Most visszamennek rá az eredeti kormánylemezek de azokkal meg nem fordít olyan szépen az agyagos sáros földben.
A múltkor még egy BEA-val szántottál. Ez miféle eke? Dobjál már föl róla pár képet légyszives.
Most raktam össze egy kettes ekét lovas ekefejekből, de valahogy nem úgy működik, mint amelyiket elboltoltam.
Válasz #23608. hozzászólásra
A miatt a 15km/ó-ás tempó miatt tényleg jobb, ha le lehet ültetni, úgy biztosan nem sodródik ki a kanyarban.
De ez a Zengő oldalában nem lenne jó, mert írja, hogy automatikusan vízszintest csinál a terepből.
13 cm -re le engedni azért nem semmi. szerintem akkor jobb az út tartása, gondolom a kanyarokban is jobban bele fekszik. Viccet félre téve néha gyümölcsösökben jó lenne ha le lehetne ültetni.
35454 hozzászólás
Válasz #23651. hozzászólásra
Elhiszem, hogy jó buli lehetett!
Válasz #23646. hozzászólásra
Mink is ládába öntjük, illetve tojástartóba rakjuk ki, és úgy csirázik. A fakeretes részét,amibe belehet önteni a burgonyát, azt átakarom majd alakítani. Úgy, mint ahogy neked is van, hogy a ládát fel lehetsen tenni.
Na, azt egyet nem néztem meg, hogy tőtávot lehet-e állítani. Sor közti távot azt lehet, meg a töltő ekéket is.
Milyen fokozatban húzod az ültetőt?
Válasz #23645. hozzászólásra
Üdv. Szerintem azért húzza ki, mert nem akarja külön behúzni a végeit. És így nem csinál árkot. (ami egy árasztott rizsföldön nem hiányzik) A maróval meg könnyebb dolga lesz egyenletes felszínt csinálni.
Válasz #23643. hozzászólásra
Köszi --Geri--! Megfordult a fejemben hogy, felteszem az utánfutóra a tartályt! Mert kb 15-éve ezt megcsináltuk egy rotagéppel+futóval! És akkor nagyon-nagy buli volt! (a lányok csipkéstangáig áztak)
Válasz #23648. hozzászólásra
Ha még meg is tapossa,akkor is csak meg van forgatva a föld.
De még az is lehet,hogy nem is forgózik,hanem ahogy halad előre mindig meghúzgálja maga előtt ferdén a végét oszt jó napot.
Válasz #23645. hozzászólásra
Mert be van baxva haverom mint én és nem bírja a végét normálisan beszegni
Válasz #23647. hozzászólásra
Ha így van mindegy mert forgó húzásakor meg tapossa.
Válasz #23645. hozzászólásra
Nem akar kimenni a saját területéről.És így oldja meg,hogy a traktor alatti rész is meg legyen szántva.
Válasz #23644. hozzászólásra
Árban nagyon jó!
Talán annyi a kivetni való benne de szerintem ez is javítható, hogy én a burgonyát ládába ki szoktam öntögetni és abban csírázik és ládástúl rakom fel az ültetőre és abból vesszük ki ültetéshez a burgonyát. Ennél meg ki kell önteni és így törika csíra, de szerintem kis átalakítással ez is meg oldható.
Tőtávot lehet változtatni fogaskerékel?
Miért húzza ki így a sarkot?
El voltam megnézni a burgonya ültetőt.
Csináltam pár képet. AGROKID, neked mi a véleményed? Neked már van ilyesmi géped.
Válasz #23642. hozzászólásra
Gratulálok! Most már nem bújócskáznod! Húzod majd magad után vizes tartályt,locsoláshoz :)
Üdv. Mindenkinek! Ma MEGÉRKEZETT a rendszám a Yani-ra! Óriási megkönnyebbülés hogy nem kell többet bujkálnom, a rendőrök elől! ( három hete fél percen múlt kb a "találka") Úgyhogy hamarosan "felszegelem" rá, és lehet hogy a trakival megyek húsvétkor locsolni!
Válasz #23639. hozzászólásra
Megpróbálok hajlítani, de gondoltam, hogy kellene még tennem rá hántolólemezt is úgy mint a haverodnak a piros ekéjén van.
A problémám csupán annyi, hogy az egyik eredeti kormánylemez nagyon "bibís", ahogyan az lenni szokott.
Ha valakinek lenne otthon, vagy a szomszédságban elfekvőben lévő, keressen már meg legyen szives és megbeszélnénk, hogy mennyi pénzért tudná átruházni a tulajdonjogát
Válasz #23638. hozzászólásra
Jól futott, mert a vonórúd szögével jól kompenzáltad a hátsó nád állását.
Válasz #23630. hozzászólásra
Ez a haver ekéje. De majd csinálok képet. De egyépként van fent a youTube videó ott látszik részletesen. Annyit ajánlok, hogy a kormánylemez végét csavard meg befelé egy kicsit. Csőfogóval csináltuk mi is.
Válasz #23636. hozzászólásra
Na ezt az ekét boltoltam el és a Kubota B7000-el úgy szántottam vele, hogy nem kellett fogni a kormányt ezekkel a beállításokkal
Válasz #23635. hozzászólásra
Nagyon köszönöm az értékes tanácsokat!
Így már értem mi a probléma.
Az Mtz kormánylemezhez tuti, hogy se nem elég hosszú, se nem elég magas. Mivel sokkal jobban keresztben állnak, így akkorát feszít a két lemez, hogy az ekenádak nem bírják megtartani a fellépő erőt.
A gyári kormánylemezekkel nem viszi el a gépet jobbra, így azok fognak rajta lenni annál is inkább, mert ahogy próbálgattam, sokkal jobban ki tudják fordítani a gazt és az ilyen olyan gyökeket.
Válasz #23634. hozzászólásra
Emlékeztem, hogy már tettél fel képet korábban is az ekéről. Március 26-ai hsz-edben van egy kép. Ott látszik, hogy az első fej nádja és a második fej nádja között mennyi a különbség. A hátsó fejed másképp áll, a nád a barázda felé fordul, nem tud támasztani. A többfejes ekéknél a legutolsó fejre hat a nagyobb erő ilyen szempontból. Valószínűleg a vonórúdon is emiatt kellett szöget állítanod.
Válasz #23634. hozzászólásra
Igen, a kettő közül valamelyik. Érdemes ellenőrizni, hogy jól áll-e, nekifeszül-e rendesen a barázdafalnak, mert az ekenád ellensúlyozza azt az erőt ami a kormánylemezre hat amikor forditja a földet.
Ha jól áll, akkor meg kicsi az érintkező felület a kormánylemezhez képest, gyakorlatilag puha talajba bepréselheti a barázdafalba. Nem elég hosszú, vagy nem elég magas.
Válasz #23633. hozzászólásra
Nem jól áll, vagy rövid?
Válasz #23631. hozzászólásra
Sziasztok!
Ha elviszi a gépet menetirány szerint jobbra, az tipikus ekenád probléma.
MTZ kormánylemezeket tettem rá, persze levágva a fölösleget, de elvitte a trakit jobbra, mert nagyon keresztbe álltak. Most visszamennek rá az eredeti kormánylemezek de azokkal meg nem fordít olyan szépen az agyagos sáros földben.
Válasz #23621. hozzászólásra
A múltkor még egy BEA-val szántottál. Ez miféle eke? Dobjál már föl róla pár képet légyszives.
Most raktam össze egy kettes ekét lovas ekefejekből, de valahogy nem úgy működik, mint amelyiket elboltoltam.
Válasz #23624. hozzászólásra
Ilyet szeretnék én is, ha egyszer rászánom magam a vásárlásra,szerintem a te géped is elhúzza.
Kicsit lefested és mehet a burgi a földbe.
Válasz #23626. hozzászólásra
Köszönöm szépen a javítást! Még gyakorolnom kell ezt másol beilleszt dolgot a telefonon.
Válasz #23626. hozzászólásra
http://www.agrosat.hu/vetogep_ultetogep/73014/krumpli_ulteto
Válasz #23625. hozzászólásra
Na így már talán jó lesz a link !
Kétszer lett beírva a http://
az volt a hiba, csak a www -től kell beírni.
Na így már talán jó lesz a link !
Válasz #23624. hozzászólásra
Sziasztok!
Geri nem jó a link, mert nem nyitja meg a lapot!
Sziasztok!
Kinek mi a véleménye erről az ültető gépről?
http://http://www.agrosat.hu/vetogep_ultetogep/73014/krumpli_ulteto
Válasz #23622. hozzászólásra
Szamóca,
ilyen gazdaságos áron gyártásban nem gondolkodtok? mifelénk nem engedik be a népet a méhtelepre :-(
Válasz #23606. hozzászólásra
Szia.
A késeket méh telepen vettem, a váz anyag volt a háznál, rögtörő henger 2000ft volt. Olyan 10000ft körül volt.
Válasz #23619. hozzászólásra
Szia ezt kinek írtad ?
Szia. Meg vannak mèg a kèsek? Mert szeretnèm.
Válasz #23616. hozzászólásra
Megérte?
Lehet, hogy jót tett volna a fájós derekadnak egy kis meleg olajos pakolás.
Megnéztem volna videón!
Válasz #23610. hozzászólásra
Nekem a matyó minta túl bonyolult. És a vitézkötést egyszerűbbnek találom.
Válasz #23615. hozzászólásra Erősített kivitel, 3500 pénz.
Válasz #23612. hozzászólásra
Eredeti Japán, vagy csak optikai tuningos?
Válasz #23604. hozzászólásra
Mikor maróz a Japán a Zengő oldalában? Meglesem!
Válasz #23611. hozzászólásra
Na most képzeld el! Lemarózza a Zengőt és akkor csak négykézlábra ereszkedve, vízszintesen lehet hegyet mászni!
Meg van gyógyítva a bibis rész
Válasz #23608. hozzászólásra
A miatt a 15km/ó-ás tempó miatt tényleg jobb, ha le lehet ültetni, úgy biztosan nem sodródik ki a kanyarban.
De ez a Zengő oldalában nem lenne jó, mert írja, hogy automatikusan vízszintest csinál a terepből.
Válasz #23604. hozzászólásra
Sziasztok!
Bevallom, hogy én nem így marózok. Nekem a Matyó minta jobban bejön.
Válasz #23599. hozzászólásra
Köszönöm szépen a segítséget!
Válasz #23607. hozzászólásra
13 cm -re le engedni azért nem semmi. szerintem akkor jobb az út tartása, gondolom a kanyarokban is jobban bele fekszik. Viccet félre téve néha gyümölcsösökben jó lenne ha le lehetne ültetni.
Válasz #23605. hozzászólásra
Piros, japán, dízel, Yanmar, kicsi. Én tegnap este néztem, akkor még más hirdette, nem találtam róla sehol semmit, pedig érdekesnek tűnik.
Válasz #23598. hozzászólásra
Szia Szamóca,
mibe fáj egy ilyen lazító?
nekem T-25 után érdekelne vmi
előre is köszi
Szerintetek ez milyen traki? Menet közben állítható has magasság, Kapcsolható hátsó kerék.
http://olx.hu/hirdetes/yanmar-fx-215-japan-kistraktor-marojaval-4x4-ID3fv6R.html#35d12bc340