Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR411.35 FtUSD391.7 FtCHF441.7 FtGBP492.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Megpróbálok hajlítani, de gondoltam, hogy kellene még tennem rá hántolólemezt is úgy mint a haverodnak a piros ekéjén van.
A problémám csupán annyi, hogy az egyik eredeti kormánylemez nagyon "bibís", ahogyan az lenni szokott.
Ha valakinek lenne otthon, vagy a szomszédságban elfekvőben lévő, keressen már meg legyen szives és megbeszélnénk, hogy mennyi pénzért tudná átruházni a tulajdonjogát
Ez a haver ekéje. De majd csinálok képet. De egyépként van fent a youTube videó ott látszik részletesen. Annyit ajánlok, hogy a kormánylemez végét csavard meg befelé egy kicsit. Csőfogóval csináltuk mi is.
Így már értem mi a probléma.
Az Mtz kormánylemezhez tuti, hogy se nem elég hosszú, se nem elég magas. Mivel sokkal jobban keresztben állnak, így akkorát feszít a két lemez, hogy az ekenádak nem bírják megtartani a fellépő erőt.
A gyári kormánylemezekkel nem viszi el a gépet jobbra, így azok fognak rajta lenni annál is inkább, mert ahogy próbálgattam, sokkal jobban ki tudják fordítani a gazt és az ilyen olyan gyökeket.
Emlékeztem, hogy már tettél fel képet korábban is az ekéről. Március 26-ai hsz-edben van egy kép. Ott látszik, hogy az első fej nádja és a második fej nádja között mennyi a különbség. A hátsó fejed másképp áll, a nád a barázda felé fordul, nem tud támasztani. A többfejes ekéknél a legutolsó fejre hat a nagyobb erő ilyen szempontból. Valószínűleg a vonórúdon is emiatt kellett szöget állítanod.
Igen, a kettő közül valamelyik. Érdemes ellenőrizni, hogy jól áll-e, nekifeszül-e rendesen a barázdafalnak, mert az ekenád ellensúlyozza azt az erőt ami a kormánylemezre hat amikor forditja a földet.
Ha jól áll, akkor meg kicsi az érintkező felület a kormánylemezhez képest, gyakorlatilag puha talajba bepréselheti a barázdafalba. Nem elég hosszú, vagy nem elég magas.
MTZ kormánylemezeket tettem rá, persze levágva a fölösleget, de elvitte a trakit jobbra, mert nagyon keresztbe álltak. Most visszamennek rá az eredeti kormánylemezek de azokkal meg nem fordít olyan szépen az agyagos sáros földben.
A múltkor még egy BEA-val szántottál. Ez miféle eke? Dobjál már föl róla pár képet légyszives.
Most raktam össze egy kettes ekét lovas ekefejekből, de valahogy nem úgy működik, mint amelyiket elboltoltam.
Válasz #23608. hozzászólásra
A miatt a 15km/ó-ás tempó miatt tényleg jobb, ha le lehet ültetni, úgy biztosan nem sodródik ki a kanyarban.
De ez a Zengő oldalában nem lenne jó, mert írja, hogy automatikusan vízszintest csinál a terepből.
13 cm -re le engedni azért nem semmi. szerintem akkor jobb az út tartása, gondolom a kanyarokban is jobban bele fekszik. Viccet félre téve néha gyümölcsösökben jó lenne ha le lehetne ültetni.
Külön olajzás. Van egy leeresztőcsavar rajta, és az oldalán egy kis ablak, ott kell betölteni. Gázolajszűrőt, gázolajcsövet kell bontani, hogy hozzáférjél. Én menetet fúrtam a kis ablakba, így sokkal egyszerűbb a feltöltés, egy csavarral zárom a lyukat.
Sziasztok! Van egy Hinomoto e1804 es traktorom és azt szeretném megtudakolni hogy az adagolónak külön olajzása van vagy a motortól kap olajat? Olvastam a korábbi hozzászólásokat és egyes gépeknél az adagolóban is kell olajat cserélni.
Válasz #23588. hozzászólásra Békéscsabán vették még van hozzá egy fükasza 150cm széles itt kompletetten 3 mila volt az ára de nagy elöre lépés az öregTZ4k hoz.
Szia!
Jól nézki a gép!
Egy kis szívességet kérhetnék? A középső orsóról nem tudnál egy közelebbi képet csinálni? Mint amiről BanDom is csinált. Meg ha esetleg tudnál méret is adni, azt nagyon szépen megköszönném, légyszives! Nekem is Iseki van, csak hiányzik az enyémről ez a középső orsó. Köszönöm!
Válasz #23590. hozzászólásra
Szia!
Majd a találkozón megismerkedünk.
Sajnálni pedig inkább a "benzin"-ezőket kell, ugyanis alanyai lesznek az újszilvási kultúrház előtt egy elbeszélgetésnek. Egyenként!
35441 hozzászólás
Válasz #23639. hozzászólásra
Megpróbálok hajlítani, de gondoltam, hogy kellene még tennem rá hántolólemezt is úgy mint a haverodnak a piros ekéjén van.
A problémám csupán annyi, hogy az egyik eredeti kormánylemez nagyon "bibís", ahogyan az lenni szokott.
Ha valakinek lenne otthon, vagy a szomszédságban elfekvőben lévő, keressen már meg legyen szives és megbeszélnénk, hogy mennyi pénzért tudná átruházni a tulajdonjogát
Válasz #23638. hozzászólásra
Jól futott, mert a vonórúd szögével jól kompenzáltad a hátsó nád állását.
Válasz #23630. hozzászólásra
Ez a haver ekéje. De majd csinálok képet. De egyépként van fent a youTube videó ott látszik részletesen. Annyit ajánlok, hogy a kormánylemez végét csavard meg befelé egy kicsit. Csőfogóval csináltuk mi is.
Válasz #23636. hozzászólásra
Na ezt az ekét boltoltam el és a Kubota B7000-el úgy szántottam vele, hogy nem kellett fogni a kormányt ezekkel a beállításokkal
Válasz #23635. hozzászólásra
Nagyon köszönöm az értékes tanácsokat!
Így már értem mi a probléma.
Az Mtz kormánylemezhez tuti, hogy se nem elég hosszú, se nem elég magas. Mivel sokkal jobban keresztben állnak, így akkorát feszít a két lemez, hogy az ekenádak nem bírják megtartani a fellépő erőt.
A gyári kormánylemezekkel nem viszi el a gépet jobbra, így azok fognak rajta lenni annál is inkább, mert ahogy próbálgattam, sokkal jobban ki tudják fordítani a gazt és az ilyen olyan gyökeket.
Válasz #23634. hozzászólásra
Emlékeztem, hogy már tettél fel képet korábban is az ekéről. Március 26-ai hsz-edben van egy kép. Ott látszik, hogy az első fej nádja és a második fej nádja között mennyi a különbség. A hátsó fejed másképp áll, a nád a barázda felé fordul, nem tud támasztani. A többfejes ekéknél a legutolsó fejre hat a nagyobb erő ilyen szempontból. Valószínűleg a vonórúdon is emiatt kellett szöget állítanod.
Válasz #23634. hozzászólásra
Igen, a kettő közül valamelyik. Érdemes ellenőrizni, hogy jól áll-e, nekifeszül-e rendesen a barázdafalnak, mert az ekenád ellensúlyozza azt az erőt ami a kormánylemezre hat amikor forditja a földet.
Ha jól áll, akkor meg kicsi az érintkező felület a kormánylemezhez képest, gyakorlatilag puha talajba bepréselheti a barázdafalba. Nem elég hosszú, vagy nem elég magas.
Válasz #23633. hozzászólásra
Nem jól áll, vagy rövid?
Válasz #23631. hozzászólásra
Sziasztok!
Ha elviszi a gépet menetirány szerint jobbra, az tipikus ekenád probléma.
MTZ kormánylemezeket tettem rá, persze levágva a fölösleget, de elvitte a trakit jobbra, mert nagyon keresztbe álltak. Most visszamennek rá az eredeti kormánylemezek de azokkal meg nem fordít olyan szépen az agyagos sáros földben.
Válasz #23621. hozzászólásra
A múltkor még egy BEA-val szántottál. Ez miféle eke? Dobjál már föl róla pár képet légyszives.
Most raktam össze egy kettes ekét lovas ekefejekből, de valahogy nem úgy működik, mint amelyiket elboltoltam.
Válasz #23624. hozzászólásra
Ilyet szeretnék én is, ha egyszer rászánom magam a vásárlásra,szerintem a te géped is elhúzza.
Kicsit lefested és mehet a burgi a földbe.
Válasz #23626. hozzászólásra
Köszönöm szépen a javítást! Még gyakorolnom kell ezt másol beilleszt dolgot a telefonon.
Válasz #23626. hozzászólásra
http://www.agrosat.hu/vetogep_ultetogep/73014/krumpli_ulteto
Válasz #23625. hozzászólásra
Na így már talán jó lesz a link !
Kétszer lett beírva a http://
az volt a hiba, csak a www -től kell beírni.
Na így már talán jó lesz a link !
Válasz #23624. hozzászólásra
Sziasztok!
Geri nem jó a link, mert nem nyitja meg a lapot!
Sziasztok!
Kinek mi a véleménye erről az ültető gépről?
http://http://www.agrosat.hu/vetogep_ultetogep/73014/krumpli_ulteto
Válasz #23622. hozzászólásra
Szamóca,
ilyen gazdaságos áron gyártásban nem gondolkodtok? mifelénk nem engedik be a népet a méhtelepre :-(
Válasz #23606. hozzászólásra
Szia.
A késeket méh telepen vettem, a váz anyag volt a háznál, rögtörő henger 2000ft volt. Olyan 10000ft körül volt.
Válasz #23619. hozzászólásra
Szia ezt kinek írtad ?
Szia. Meg vannak mèg a kèsek? Mert szeretnèm.
Válasz #23616. hozzászólásra
Megérte?
Lehet, hogy jót tett volna a fájós derekadnak egy kis meleg olajos pakolás.
Megnéztem volna videón!
Válasz #23610. hozzászólásra
Nekem a matyó minta túl bonyolult. És a vitézkötést egyszerűbbnek találom.
Válasz #23615. hozzászólásra Erősített kivitel, 3500 pénz.
Válasz #23612. hozzászólásra
Eredeti Japán, vagy csak optikai tuningos?
Válasz #23604. hozzászólásra
Mikor maróz a Japán a Zengő oldalában? Meglesem!
Válasz #23611. hozzászólásra
Na most képzeld el! Lemarózza a Zengőt és akkor csak négykézlábra ereszkedve, vízszintesen lehet hegyet mászni!
Meg van gyógyítva a bibis rész
Válasz #23608. hozzászólásra
A miatt a 15km/ó-ás tempó miatt tényleg jobb, ha le lehet ültetni, úgy biztosan nem sodródik ki a kanyarban.
De ez a Zengő oldalában nem lenne jó, mert írja, hogy automatikusan vízszintest csinál a terepből.
Válasz #23604. hozzászólásra
Sziasztok!
Bevallom, hogy én nem így marózok. Nekem a Matyó minta jobban bejön.
Válasz #23599. hozzászólásra
Köszönöm szépen a segítséget!
Válasz #23607. hozzászólásra
13 cm -re le engedni azért nem semmi. szerintem akkor jobb az út tartása, gondolom a kanyarokban is jobban bele fekszik. Viccet félre téve néha gyümölcsösökben jó lenne ha le lehetne ültetni.
Válasz #23605. hozzászólásra
Piros, japán, dízel, Yanmar, kicsi. Én tegnap este néztem, akkor még más hirdette, nem találtam róla sehol semmit, pedig érdekesnek tűnik.
Válasz #23598. hozzászólásra
Szia Szamóca,
mibe fáj egy ilyen lazító?
nekem T-25 után érdekelne vmi
előre is köszi
Szerintetek ez milyen traki? Menet közben állítható has magasság, Kapcsolható hátsó kerék.
http://olx.hu/hirdetes/yanmar-fx-215-japan-kistraktor-marojaval-4x4-ID3fv6R.html#35d12bc340
Remélem már mindannyian így csináljátok:
(@Bencsiki, még a Zengő oldalában is... )így maróz egy japán
Válasz #23600. hozzászólásra
Misi ha ez eldurran kimossa a gatyádat hidraulika olajjal
Válasz #23601. hozzászólásra
Igen és a spenóttól olyan fényes.
Válasz #23600. hozzászólásra
Lenyelte a kelképosztát
Bibis lett a hidraulika csövem, meg hízott egy kicsit derékban.
Válasz #23597. hozzászólásra
Külön olajzás. Van egy leeresztőcsavar rajta, és az oldalán egy kis ablak, ott kell betölteni. Gázolajszűrőt, gázolajcsövet kell bontani, hogy hozzáférjél. Én menetet fúrtam a kis ablakba, így sokkal egyszerűbb a feltöltés, egy csavarral zárom a lyukat.
Barátom kicsit alkotott. Nagyon hasznos találmány nagyon szeretjük alkalmazni.
Sziasztok! Van egy Hinomoto e1804 es traktorom és azt szeretném megtudakolni hogy az adagolónak külön olajzása van vagy a motortól kap olajat? Olvastam a korábbi hozzászólásokat és egyes gépeknél az adagolóban is kell olajat cserélni.
Válasz #23588. hozzászólásra Békéscsabán vették még van hozzá egy fükasza 150cm széles itt kompletetten 3 mila volt az ára de nagy elöre lépés az öregTZ4k hoz.
Válasz #23588. hozzászólásra
Nekem is ismerősnek tűnik, nem véletlen Robinál volt ez a gép?
Válasz #23585. hozzászólásra
Szia!
Jól nézki a gép!
Egy kis szívességet kérhetnék? A középső orsóról nem tudnál egy közelebbi képet csinálni? Mint amiről BanDom is csinált. Meg ha esetleg tudnál méret is adni, azt nagyon szépen megköszönném, légyszives! Nekem is Iseki van, csak hiányzik az enyémről ez a középső orsó. Köszönöm!
Válasz #23592. hozzászólásra
Üdv!
Naon jó!!!
Válasz #23590. hozzászólásra
Szia!
Majd a találkozón megismerkedünk.
Sajnálni pedig inkább a "benzin"-ezőket kell, ugyanis alanyai lesznek az újszilvási kultúrház előtt egy elbeszélgetésnek. Egyenként!