Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! Ebben a melegben a csak csíkokat volt kedvem húzni... aztán ahogy minden forduló után a hőmérséklet is felfelé kezdte húzni a csíkot, úgy döntöttem hogy én meg haza húzom... (majd este folyt.) Kitartás minden traktorosnak akinek nincs klíma a gépben!
Válasz pappszilard24 #34243. hozzászólásáraMielőtt szét szednéd vegyél ki mindent üresbe, (sebváltó ugye adott hogy ures) hátsó kihajtás. Járó motornál kapcsold végig a seb. fordulatokat, nézd hogy valóban változik a kardan ford. szám, és hogy üresben áll . Majd szólj.
Vagy védd fel videóra a hibát és küld el, mert így messziről nehéz. Ne adj a találgatásokra ha ram halhatsz. Mondok neked 10 hiba lehetőséget, következő szezonig csak szetszedsz meg össze raksz.
Üdv. Mindenkinek! Egy F1-es (F215 :-) ) első szárnyat gyártottam a Yani-nak a kellő első leszorító erő végett. Hátha jól jön majd a szántásoknál. (Amúgy lámpatartó)
Válasz wernerj #34237. hozzászólásáraszia teljesen szédszetem! szerkezet,tárcsa tökéletes kinyomocsapágyat kicseréltem mert én is arra gyanakodtam! de még mindig ugyan az a hang!
Válasz pappszilard24 #34236. hozzászólásáraSzia!
Nekem akkor csinálta ezt amikor a kinyomó csapágy kezdte megadni magát. Engedtem fel, és fémes surrogó hang jött. Nem az a tipikus csapágy hang, inkább fém a fémen súrlódás. Szétszedés után derült ki hogy a csapágy berágta a kinyomószerkezetet is. Mennyire szedted szét a kuplungot?
sziasztok! az lenne a kérdéaem hogy a hinomoto e 1804 kistraktor kuplung kinyomásnál elhalgat felengedésnél valami zörej halatszik a váltó felől! kuplungot átnéztem az rendben van! esetleg valakinek hasonló tünet vagy valami tipp mi zöröghet!
Jó estét mindenkinek!
Iseki TA215F típusú traktorhoz hol tudok venni termosztátot és termosztátházhoz tömítést?
Keletagronál nincs...
Válaszokat köszönöm!
Van egy Hinomoto 200 20Le kistraktorom. Állítólag ez kubota motoros.
Kell ezeken szelepeket állítani vagy valami rendszeres karbantartást végezni az olajcseréken kívül?
Tud valaki Baja környékére helyszíni szerelőt, aki megfizethető és egy általános karbantartást elvégezne?
Még egy kérdés.
Csináltattam rá homlokrakodót. Úgy érzem, hogy egyre nehezebben emel. Kezdetben képes volt megemelni a traktor hátulját. Most már fordulaton sem emel meg nagyobb tömeget.
A hidraulika szivattyúja és a szervószivattyúja is ugyanaz vagy külön-külön szivattyú.
Üdv. Sanyi
Válasz aggkiraly #34221. hozzászólására Igen az F215-ös is nagyon kényelmes gyárilag. Mert annak már az egész ülés alatti része (sárvédőstől, lábtartóstól, ülés alatti résztől) minden egyben gumibakokon nyugszik. Nem is jön átt szinte semmi rezgés. Csak a nagyobb döccenőknél van egy minimális "hupsz" de arra már ki is találtam az üléstuningot.(bontottam szét pár bringanyereg rugót) Ha kész lesz majd dobok fel képet. (Az előbb felrakott kép az előző trakimé az YM1700)
Válasz zitasolti #34219. hozzászólásáraÜdv.! Én anno kicseréltem a komplett ülést. Mivel én gerincbeteg vagyok. Hosszú finom rugóúton jár és még lengéscsillapító is van benne. Maga a megváltás volt a "fapad" után. Nem is volt annyira drága kb 18000 volt asszem.
Apósom vett idős korára egy használt Yanmar F165D 16LE traktort, és az ülés sajnos nagyon ráz, nagyon megfájdult tőle a dereka.
Tudnának ajánlani valami praktikus megoldást, hogyan lehetne csökkenteni a rázkódást használat során?
Minden jó tanácsért hálás lennék!
Láttam, hogy néhány évvel ezelőtt volt egy felajánlásod, hogy kerti traktorhoz tudnál küldeni leírásokat.
Apósom részére szeretnék kérni Yanmar F165D 16LE traktorhoz leírást, vagy ha nincsen, akkor olyat, amelyben sok minden megtalálható, ami e traktrorra is érvényes.
Nagyon hálásan köszönöm!
üdvözlettel
Zita
Válasz ND #34196. hozzászólására Az tény Én viszont azért törekszem az egyenes és párhuzamos sorokra mivel egy sorpermetezővel dolgozok és egyszerre 3 sort viszek Ha esetleg valakit érdekel teejet a keret.
Szerencsére testvérem földmérő és kitűztük az első sort 10 m ként egyenesre. Majd madzag és egy kis mész és kész is. Utána mentem a csápokkal. Szinte tökéletes sorok lettek
Válasz BélaNB #34208. hozzászólásáraSzia!
Nem pumpáltál a kerékbe véletlenül mostanában? Én is jártam így, keményre fújtam az összes gumit, erre vonuláskor rázott. A bordák nem szeretik a kemény felületet.
Válasz bice #34209. hozzászólásáraA motor szerintem jól jár. Az a gondom vele, hogy egy kicsit remeg a kormány és ettől bedagad a kezem. Érdekelne, hogy másnál is ilyen a kormány vagy csak az enyém? 2 hengeres a gép.
Válasz BélaNB #34208. hozzászólásáraÜdv.
Mi is a hibajelenség pontosan, a motor jár rosszul?Nekimentél valaminek?Nézd meg légyszi a"darázsderék",és a váltót összefogó anyákat nincsenek-e átszakadva!Hogyha el tud mozdulni, a nyelestengely excentrikusan forog,és rezgést kelt.
Üdv.
Érdeklődnék van-e valami ötletetek a következő jelenségre: Iseki 13 le-s két hengeres gép simán indul szépen jár egy gondom van vele, hogy ráz, érzem a kormánynál már be is dagadt tőle a kezem és a talpamon is érzem ugye ennek olyan fém ahol az ember tartja a lábát. Nemrég vettem és úgy rémlik, hogy mikor kipróbáltam meg az elején nem volt ilyen. Kicseréltem üzemanyagszűrűt, légszűrőt. Van egy olyan sejtésem, hogy üzemanyag szűrő csere után lett ilyen, de nem biztos. Gondoltam holnap megnézem a résolajcsöveket vagy légszűrő betét nélkül, hogy milyen a járása. Tapasztalt-e valaki hasonlót? Illetve valakinek valami ötlet? Vagy ez ilyen? Amúgy nincs vele semmi gond, könnyen indul, nem füstöl, csak gázadásnál kis fekete, erő is szerintem rendben van. Köszönöm akinek lenne ötlete.
Válasz jung #34205. hozzászólásáraSzia! Motorolaj csere, váltó olajcsere, kormányház olaj csere, hűtővíz csere, motorolaj szűrő csere, váltó olaj szűrő csere vagy tisztítás (attól függ milyen van benne) üzemanyag szűrő csere. Levegőszűrő csere. Ékszíj ellenőrzés, zsirzópontok megkeresése és zsírzása. Helyes guminyomás beállítás. Hűtőközeg tisztítás. Ennyi jutott hirtelen eszembe, de vannak itt nagyobb szakik akik esetleg kiegészítik
Sziasztok! Vettem egy yanmar 150-st 930 üzemóra van benne. Mitt kell rajta szervitelni hogy nyugodt legyek? Olaj-szürők ilyenekre gondolok. Mit érdemes cserélni ilyenkor?
Válasz aggkiraly #34202. hozzászólásáraÍgy van rendjén. Vagy csináljon az ember rendes munkát vagy ne csináljon semmit.
Azért h az idő teljen meg a gázolaj fogyjon kár belekezdeni.
35451 hozzászólás
Válasz psycho #34250. hozzászólásáraNa ez duplán izzasztó! És úgy nézem fordulásnál sem mindegy hogy hol-mikor-merre.
Válasz BanDom #34249. hozzászólásáraSzép sík terep. Én kicsit máshol jártam.
https://abload.de/img/39408851_192214723784sperp.jpg
https://abload.de/img/39409500_293264421479iue3r.jpg
https://abload.de/img/39467251_762153570796ylio9.jpg
Sziasztok! Ebben a melegben a csak csíkokat volt kedvem húzni... aztán ahogy minden forduló után a hőmérséklet is felfelé kezdte húzni a csíkot, úgy döntöttem hogy én meg haza húzom... (majd este folyt.) Kitartás minden traktorosnak akinek nincs klíma a gépben!
Válasz pappszilard24 #34247. hozzászólásáraBocs, nyaralok, küldöm.
Válasz pappszilard24 #34246. hozzászólásáraide nem tudom elküldeni a videot! ha megadodo az email cimed akkor oda el tudnám küldeni. köszi
Válasz kicsiny #34245. hozzászólásáraSzia végigprobáltam a kihajtás sebbeségét mindegyik működik üresben áll! videot vettem fel nemsokára feltőltőm !
Válasz pappszilard24 #34243. hozzászólásáraMielőtt szét szednéd vegyél ki mindent üresbe, (sebváltó ugye adott hogy ures) hátsó kihajtás. Járó motornál kapcsold végig a seb. fordulatokat, nézd hogy valóban változik a kardan ford. szám, és hogy üresben áll . Majd szólj.
Vagy védd fel videóra a hibát és küld el, mert így messziről nehéz. Ne adj a találgatásokra ha ram halhatsz. Mondok neked 10 hiba lehetőséget, következő szezonig csak szetszedsz meg össze raksz.
Üdv. Mindenkinek! Egy F1-es (F215 :-) ) első szárnyat gyártottam a Yani-nak a kellő első leszorító erő végett. Hátha jól jön majd a szántásoknál. (Amúgy lámpatartó)
oké mindenképpen meg írom mi volt a ludas meg csinálok képeket is hátha egyszer még jól jőn valakinek
Válasz pappszilard24 #34241. hozzászólásáraHa megtalálod a zaj forrását, oszd meg velünk is.
köszönöm a válaszokat! akkor nincs más hátra minthogy szerelés!
Válasz pappszilard24 #34236. hozzászólásáraNyelés tengely csapágy,vagy a váltóban valamelyik csapágy ami álló helyben járó motornæl forog!
Válasz pappszilard24 #34236. hozzászólásáraNyelestengely csapágy.
Válasz wernerj #34237. hozzászólásáraszia teljesen szédszetem! szerkezet,tárcsa tökéletes kinyomocsapágyat kicseréltem mert én is arra gyanakodtam! de még mindig ugyan az a hang!
Válasz pappszilard24 #34236. hozzászólásáraSzia!
Nekem akkor csinálta ezt amikor a kinyomó csapágy kezdte megadni magát. Engedtem fel, és fémes surrogó hang jött. Nem az a tipikus csapágy hang, inkább fém a fémen súrlódás. Szétszedés után derült ki hogy a csapágy berágta a kinyomószerkezetet is. Mennyire szedted szét a kuplungot?
sziasztok! az lenne a kérdéaem hogy a hinomoto e 1804 kistraktor kuplung kinyomásnál elhalgat felengedésnél valami zörej halatszik a váltó felől! kuplungot átnéztem az rendben van! esetleg valakinek hasonló tünet vagy valami tipp mi zöröghet!
Frankó valtvaforgo eke eladó:
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/talajmuvelo-gepek/valtvaforgatos-hattyu-nyakas-osztrak-egyes-eke-valtvaforgo/h_6856943
Minimálisan alku képes.
Válasz wernerj #34233. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz galagonya #34232. hozzászólásáraSzia!
Traktor60-nál kérdezd meg, Isekihez 2 félét is tartanak. Motorkód alapján biztos lesz.
Jó estét mindenkinek!
Iseki TA215F típusú traktorhoz hol tudok venni termosztátot és termosztátházhoz tömítést?
Keletagronál nincs...
Válaszokat köszönöm!
Üdv. Eladóvá vált Mitsubishi D1300 2wd kis traktorom, bővebb infó: Eladó mitsubishi kistraktor
Válasz PéZé #34226. hozzászólásáraEz hidraulika olaj.Annak viszont nem rossz,de ez nem való hajtóműbe.
Válasz martin92 #34225. hozzászólásáraSzia!
Igaz ez MT165 és spanyol, de a google fordítóval nagyjából lehet boldogulni. Az elektronika kinézetre ugyanez.
Remélem segít.
http://tractor.foroactivo.com/t7298-sistema-mac-mitsubishi-mt165-como-funciona
Válasz PéZé #34226. hozzászólására Nem egy "izmos" anyag, de legalább a hordó szép.
Válasz sulcisanyi #34224. hozzászólására A züllés alatt balról van egy szűrő, kezd egy cserével.
Sziasztok,
A képen látható olaj jó lehet yanmar F195 hajtóművébe?
Sziasztok!
Mitsubishi mt 205-ös kistraktorhoz van valakinek esetleg magyar vagy angol nyelvű leírása. Az elketronikán nem igazán tudok kiigazodni.
Szevasztok Mindenki!
Van egy Hinomoto 200 20Le kistraktorom. Állítólag ez kubota motoros.
Kell ezeken szelepeket állítani vagy valami rendszeres karbantartást végezni az olajcseréken kívül?
Tud valaki Baja környékére helyszíni szerelőt, aki megfizethető és egy általános karbantartást elvégezne?
Még egy kérdés.
Csináltattam rá homlokrakodót. Úgy érzem, hogy egyre nehezebben emel. Kezdetben képes volt megemelni a traktor hátulját. Most már fordulaton sem emel meg nagyobb tömeget.
A hidraulika szivattyúja és a szervószivattyúja is ugyanaz vagy külön-külön szivattyú.
Üdv. Sanyi
Válasz BanDom #34222. hozzászólásáraA lényeg a lényeg
Lop majd az ötletet , ha meglesz az alany !
Válasz aggkiraly #34221. hozzászólására Igen az F215-ös is nagyon kényelmes gyárilag. Mert annak már az egész ülés alatti része (sárvédőstől, lábtartóstól, ülés alatti résztől) minden egyben gumibakokon nyugszik. Nem is jön átt szinte semmi rezgés. Csak a nagyobb döccenőknél van egy minimális "hupsz" de arra már ki is találtam az üléstuningot.(bontottam szét pár bringanyereg rugót) Ha kész lesz majd dobok fel képet. (Az előbb felrakott kép az előző trakimé az YM1700)
Válasz BanDom #34220. hozzászólásáraVolt szerencsém hozzá ! Tényleg kényelmes !
Válasz zitasolti #34219. hozzászólásáraÜdv.! Én anno kicseréltem a komplett ülést. Mivel én gerincbeteg vagyok. Hosszú finom rugóúton jár és még lengéscsillapító is van benne. Maga a megváltás volt a "fapad" után.
Nem is volt annyira drága kb 18000 volt asszem.
Szép napot kívánok!
Apósom vett idős korára egy használt Yanmar F165D 16LE traktort, és az ülés sajnos nagyon ráz, nagyon megfájdult tőle a dereka.
Tudnának ajánlani valami praktikus megoldást, hogyan lehetne csökkenteni a rázkódást használat során?
Minden jó tanácsért hálás lennék!
Válasz Győző. #11145. hozzászólásáraKedves Győző!
Láttam, hogy néhány évvel ezelőtt volt egy felajánlásod, hogy kerti traktorhoz tudnál küldeni leírásokat.
Apósom részére szeretnék kérni Yanmar F165D 16LE traktorhoz leírást, vagy ha nincsen, akkor olyat, amelyben sok minden megtalálható, ami e traktrorra is érvényes.
Nagyon hálásan köszönöm!
üdvözlettel
Zita
Válasz jung #34205. hozzászólására Saját hibából kiindulva, megnézném még a kerékanyákat, generátort, önindítót is./szénkefék, csapágyak, stb./
Válasz Angyalkert #34214. hozzászólásáraJogos. Minden munkája egyszerűbb és pontosabb így.
Csak csipkelődés volt
Válasz aggkiraly #34191. hozzászólásáraKöszi Hát meg is sültünk rendesen !!!
Válasz ND #34196. hozzászólására Az tény Én viszont azért törekszem az egyenes és párhuzamos sorokra mivel egy sorpermetezővel dolgozok és egyszerre 3 sort viszek Ha esetleg valakit érdekel teejet a keret.
Ennél a permetezésnél jó ha pontossak a sorok.
Válasz ND #34194. hozzászólásáraBocs a késői válaszért de az ültetés lenyomtuk.
Igen a fehér csík az az egyenes amihez mentem.
Szerencsére testvérem földmérő és kitűztük az első sort 10 m ként egyenesre. Majd madzag és egy kis mész és kész is. Utána mentem a csápokkal. Szinte tökéletes sorok lettek
Nemsokára jön a fólia
Válasz BélaNB #34208. hozzászólásáraSzia!
Nem pumpáltál a kerékbe véletlenül mostanában? Én is jártam így, keményre fújtam az összes gumit, erre vonuláskor rázott. A bordák nem szeretik a kemény felületet.
Válasz BélaNB #34208. hozzászólásáraÜdv!
Nem lehet,hogy néha kihagy egy henger?
Válasz bice #34209. hozzászólásáraA motor szerintem jól jár. Az a gondom vele, hogy egy kicsit remeg a kormány és ettől bedagad a kezem. Érdekelne, hogy másnál is ilyen a kormány vagy csak az enyém? 2 hengeres a gép.
Válasz BélaNB #34208. hozzászólásáraÜdv.
Mi is a hibajelenség pontosan, a motor jár rosszul?Nekimentél valaminek?Nézd meg légyszi a"darázsderék",és a váltót összefogó anyákat nincsenek-e átszakadva!Hogyha el tud mozdulni, a nyelestengely excentrikusan forog,és rezgést kelt.
Üdv.
Érdeklődnék van-e valami ötletetek a következő jelenségre: Iseki 13 le-s két hengeres gép simán indul szépen jár egy gondom van vele, hogy ráz, érzem a kormánynál már be is dagadt tőle a kezem és a talpamon is érzem ugye ennek olyan fém ahol az ember tartja a lábát. Nemrég vettem és úgy rémlik, hogy mikor kipróbáltam meg az elején nem volt ilyen. Kicseréltem üzemanyagszűrűt, légszűrőt. Van egy olyan sejtésem, hogy üzemanyag szűrő csere után lett ilyen, de nem biztos. Gondoltam holnap megnézem a résolajcsöveket vagy légszűrő betét nélkül, hogy milyen a járása. Tapasztalt-e valaki hasonlót? Illetve valakinek valami ötlet? Vagy ez ilyen? Amúgy nincs vele semmi gond, könnyen indul, nem füstöl, csak gázadásnál kis fekete, erő is szerintem rendben van. Köszönöm akinek lenne ötlete.
Válasz BanDom #34206. hozzászólásáraKöszi
Válasz jung #34205. hozzászólásáraSzia! Motorolaj csere, váltó olajcsere, kormányház olaj csere, hűtővíz csere, motorolaj szűrő csere, váltó olaj szűrő csere vagy tisztítás (attól függ milyen van benne) üzemanyag szűrő csere. Levegőszűrő csere. Ékszíj ellenőrzés, zsirzópontok megkeresése és zsírzása. Helyes guminyomás beállítás. Hűtőközeg tisztítás. Ennyi jutott hirtelen eszembe, de vannak itt nagyobb szakik akik esetleg kiegészítik
Sziasztok! Vettem egy yanmar 150-st 930 üzemóra van benne. Mitt kell rajta szervitelni hogy nyugodt legyek? Olaj-szürők ilyenekre gondolok. Mit érdemes cserélni ilyenkor?
Válasz ND #34203. hozzászólására
Válasz aggkiraly #34202. hozzászólásáraÍgy van rendjén. Vagy csináljon az ember rendes munkát vagy ne csináljon semmit.
Azért h az idő teljen meg a gázolaj fogyjon kár belekezdeni.
Válasz aggkiraly #34201. hozzászólásáraMagasra raktam a színvonalat Magamnak képes vagyok újra megcsinálni ha nem tetszik