Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Pont az a gondom vele, hogy nem csak talajmunkát végzek vele és nálunk elég laza talaj van, fűnyírásnál több kárt okoz, mint hasznot. Megyek vele aszfalton is...derékmasszázsnak majdnem jó annyira beringat.
Szóval ezért döntöttem a csere mellett.
16-os keréknél a komfortérzet ég és föld a rizs gumi és egy normál mezőgazdasági abroncs közt. Akkora átmérőre elég kevés az a minta és eszméletlen magasak is, mint már régebben is mondtam, olyan, mintha egy sokszögű keréken mennél.
Miért akarod eladni az eredeti gumit?Azzal a gumival, nagyot tud fogni a traktorod,igaz a gumi nyoma elég mély,ha nem talajmunkát végzel vele.Erre felé a tavaszi vetésbe, műtrágyaszóráskor szép recét rak.
Szia Balu2!
Szia Agronomus!
Köszönöm mindkettőtöknek, szerintem élvezni fogom vele a munkát, és bízom benne hogy nem sokszor fog cserben hagyni
Geresz1: Valóban nem piros, hanem kék. Avatar majd akkor, ha teljesen birtokba tudtam venni...egyenlőre olyan képem van ami még a szállítás közben készült esőben. Ma végre nem esik, de most nincs rajt hátsó kerék, mert átgumiztattuk. Összefutottak a szerelőműhelyben, még életükben nem láttak ilyen magas bordázatú gumit, de gondolom itt nektek nem újdonság
Szia!
Hát nagyon tetszik...minden estémet azzal töltöm, hogy keresem milyen munkaeszközök vannak még hozzá, milyen okosságokat tudnék alkalmazni a gyakorlatban
Szombathely környékén gazdálkodok...gyógy- és fűszernövényekkel foglalkozunk, ezért kellett a kistraki.
Vágom mire gondolsz.Nos kb egyet is értek ezzel.Gyanítom,hogy van aki csak használja a traktorját,van aki meg szereti is.Szerintem a mostani traktoromat is inkább használhatták,meg állhatott is elég sokat.Ezen változtatni nem tudok(unk).Az nem vitás,hogy műszaki szinten a traktorok eléggé magasan vannak,ahoz képest is,hogy nem most kerültek ki a gyárból,hanem már 10-30 évvel ezelőtt.
A videón szerintem, egy javító karbantartó műhely látható.Ebből feltételezem azt,hogy ha ebből meg lehet élni,akkor ez bevált dolog, mint nálunk az autószerelő.Vagyis ha magunkból indulok ki,ha olajat kéne cserélni,vagy szimeringet akkor,elviszem a szervizbe,a gépem.Amikor meg le akarom cserélni,mert megtehetem, akkor nem fogok rá költeni,ha nem nagyon muszáj.Tehát előfordulhat az,hogy a karbantartási ciklus kitolódik kicsit,vagy nagyon.
Ettől ezek a technikák még jók,nálam megállja a helyét a Yani nagyon is.Komolyan mondom, örülök ha rá kell ülni végre.
Az ilyen és hasonló videóknak meg örülök,mert egy eredeti Japán traktorszerelő, valószínűleg többet szerel ilyen kis traktort,mint mi egész életünkben.Aztán ha van valami "apróság", akkor azt még talán én is, meg tudom csinálni.
(a motorhoz,adagolóhoz,váltóhoz nem nyúlok)
Arra gondolok, hogy a "szerelő" úgy húzta szét a traktor hátulját hogy azon centis sár állt és a szimeringet úgy ütte be a helyére, hogy ott szemmel láthatólag szintén sár volt. Ezt szerintem az egyik itteni fórumozó sem csinálta volna így.
Sajnos a traktoromhoz amikor megvettem megkaptam a korábbi levegőszűrűjét is (bár ne kaptam volna) amin látható volt az életben nem volt még kicserélve. A fórumban olvasható a kommentekből, hogy mindenki szereti a gépét és a pénztárcájához mérten próbálja azt karban tartani. Pedig mi "csak" magyarok vagyunk. :-)
Lehet tényleg a japánok csak mennek a gépeikkel és ha elromlik vesznek másikat, de ha annyira precízek lennének talán alkalom adtán a szőrőket és olajat is kicserélnék a gépeiken nem csak gázolajjal töltenék fel.
Amúgy a traktoromat 400 üzemórával vettem, de az egyik kardán keresztem már akkor úgy el volt kopva, hogy az egyik szerelő 5000 üzemórát saccolt volna rá alaphangon amit az kapott. Ha nem is tettek bele annyi üzemórát néha egy kis zsírt kenhettek volna azért rá... nem miattam hanem azért mert szeretik és megbecsülik a saját gépeiket mint ahogy azt mi tesszük...
Más:
Van e valakinek közülünk a japán traki talajmarójára szerelhető vagy másképp mondva a talajmaróval kombinált fóliafektetője?
Mert ezzel a japán rotával igaz hogy nem túl magas de egész szép bakhátat lehet csinálni, lásd a képet! Mivel az én maróm 130cm munkaszélességü ezért a bakhát tetejének a szélessége olyan 90-100cm, ebbe a szélességbe két szép sor szamócát lehetne ültetni. Már csak a fóliafektetőt kellene valahogy hozzávarázsolni a rotához és kész is lenne a bakháthúzós fóliafektető!
De szamóca azért így is lesz benne, csak fólia nélkül.
Mit értesz azon,hogy a Japán precizitástól nem kell hanyatt esni?A videók linkjét köszi ,számomra hasznos fogásokat mutatott a szerelő.Igaz már túl vagyok az egyik szimering cserén,viszont valaki azt mondta, ha kell az egyik oldalt,akkor kelleni fog a másik oldalt is.
Fel is iratkoztam a csatornára.
Belinkeltem két videót, szimering és csapágy cserékről hátha valakinek segít. Amugy a videók nagyjon jól mutatják egyáltalán nem kell hanyatt vágnunk magunkat a japán precizitástól...
Sziasztok! Köszönöm a kedves fogadtatást!
szamoca 1: Úgy legyen! Nem rajtam múlik, próbálok legjobb tudásom szerint traktorozni...amit nem tudok azt nem szégyellem megkérdezni. Nagyobbal van pár éves tapasztalatom (kaszálás, bálázás, szántás,...), de ez tényleg más műfaj.
bt66: Hát...szerelem volt első látásra.
Geresz1: Tudod ennek a színe jobban ment a szememhez!
Végre egy új traktoros hölgy.Örülök,hogy a gyengédebb nem is, érdeklődik a Japán traktorok iránt.A kistraktor eddig,hogy tetszik?Merre felé gazdálkodsz?
Sziasztok!
Új kistraki tulaj vagyok...egy mitsubishi 1540-esem van. Még ismerkedünk egymással, egyenlőre az eső miatt csak messziről. Eddig Mtz-vel dolgoztam csak, de azt már érzem hogy ez más műfaj, bár eleve másra is használom majd.
Nekem nagyon tetszik...pöpec kis verda!
Nem szeretnék zaklatni senkit, de biztos lesznek majd kérdéseim! Előre is köszönöm a türelmet, bár ritkán jön ki belőlem a "szőkenő" típus
Üdv mindenkinek!
Anna
Jézusom ezt a primítív jószágot:))
Erős a gépe mert -tördeli a szerszámokat,
-25 fokban is indul (lejtőn? Te Isten barma.
-egy nő is tud vele szántani jah miért ne ha van keze-lába.
-nem darabokból van--egybe öntötték a kínaik műanyagból mi?
vagy 4 D-s nyomtatóval készült mint a hirdető agya...
Ez egy YTO volt, volt LiuGong is, de azt nem láttam dolgozni.Láncos kotróból viszont volt Sany, de azt mondták hogy lehet Jcb,Cat,Volvo vagy kínai, a Hyundai-al mindet körülássák, pedig az dél-kóreai
Gondolom LuiGong volt, ami elég nagy múlttal rendelkező munkagép gyár és nem kis piaci részesedést tudhat a magáénak. Nem tudom ár/érték arányban hol állhat egy Caterpillar, Komatsu, Volvo, JCB-vel szemben.
Ez így van, ahogy mondod.Az előzőből kimaradt...Idén volt szerencsém gátfelújjításnál dolgozni, és volt ott egy kínai homlokrakodó...nagy 6 hengeres böszme....na a koma kiszállt, a létrán állva diskurált a kollégájával valamit, ez a szekér(járó motornál) meg szépen nekiállt, és elkezdte alászedni magát jobbra....a fickó csak arra lett figyelmes, hogy szűkül a hely a létrán... Nédmá Jóuzsi, há automata kormányos a rakodóm...Dehogy csak szar kínai hoki... Csöppet elkapott a röhögés
Szevasztok !
Én még semmilyen termékkel nem találkoztam amit a Kínaiak jobban ôsszeraktak vagy legyártottak volna mint a Japánok, kivéve a Nagy falat. De azt is ha ma építenék, akkor 2000 év múlva már nyoma sem lenne. Volt egy pár kínai múszaki cikkel dolgom, hát nagyon silány minôségú nyersanyagból dolgoznak. Azok még ujonnan jól nézznek ki, de ha elkezded használni, szinte széthull, még mielôtt elkezdene kopni." Bármilyen" jármú gyártásban aztán meg nem is lehet egy lapon emlegetni a két keleti országot, mért pont a traktor volna kivétel??
Ez az úriember tényleg nagyon birka lehet...ezzel nem hiszem hogy gyorsabban el bírja adni ezeket az ,,erőgépeket".Namár ez a videó is....ha alapul vesszük hogy a teherautó nem volt elsűlyedve csak szimplán elkenődött a keréken a sár, hát lehet hogy még egy erősebb paci is kiszedte volna úgyszólván.Nálunk a faluba senkinek nincs kínai gépe(kivéve a 90-es Kiotit, de az kóreai), mindenki japán trakit vesz, mert az bizonyított.Én a régi kis d 1500-ast nem adnám oda az összkerekesért, ha adna 3-at még akkor sem.
Megkérdezném tőle beszámítaná e a Yanmaromat.
Aztán ha igent mond,(ami biztos ha, nem hülye)akkor megkérdezném azt is,hogy mennyit fizetne rá a cserére.Megemlíteném neki a végén,hogy 2 millát hozni kéne a traktorja mellé.Szerintem lecsapná a telefont is.
Pedig azt hittem, a múltkori hirdetés után pikk-pakk eladta őket. Érdekes, a japán traktorról nem kell ódákat zengeni, mégis megveszik. Ez van, amikor a tulajdonos már saját magát is becsapja, csak hogy próbálja enyhíteni a csalódását?!
Elég öntelt ez az ürge.Azt írta a régi hirdetésben nem hasonlítja a Japán traktorokhoz a Kínai csodamasináit.Aztán mégis ezt teszi,ráadásul az ő 19 lovasát egy kisebb 16-os géphez viszonyítja.Azt nem értem,hogy ez célravezető egy traktor eladásánál?Egy másik gépet besározva, eladni a saját masinámat, amihez szinte nem kell alkatrész, csak egy egész raktárnyi.
Szívesen elbeszélgetnék ezzel az emberrel,ha nem kerülne pénzembe a telefon fel is hívnám.
Ma melóztam a Yanival, egy kis talajmarózást csináltam a kertben,hát mit mondjak ,szinte örül az ember,ha végre ráülhet.
Az xy ismerősöm Kínai gépe még nem került haza.Állítólag az adagolóban is van probléma.
Persze lehet,hogy csak ezzel az egy géppel vannak problémák.
Ennyiért egyébként egy 24lovas Kubotát is lehetett volna vásárolni,igaz az nem új ,hanem használt, már majdnem 700 üzemórás gép 10 éves előélettel .Amit a Japán gazda annyira leharcolt,hogy egy festékpattanás sincs a gépen,és a motor még bontatlan,az adagoló plombázva Japán írásjelekkel,a váltó szintén érintetlen.
Na mindegy is,Nagyapám azt mondaná,hogy nagy az isten állatkertje.Meg még pár kacskaringósat...
Üdv. mindenkinek.
A múltkor beraktam egy linket,amiben a japán kistraktorokat nézi le az ürge.
Nos,úgylátom módosult a szöveg...most már a mi gépeinket darabokból rakják össze...
Dehogyis. Olyan nagyot nem üt az rajta. Meg amikor dobja ki oldalra akkor a krumpli még bőven keveredve van földdel is. Szerintem olyat mint ez még a "rázós" krumpliásó is üt a krumplin, talán még többször is.
Válasz #19686. hozzászólásra
Üdv BT66.
Jó lett a videó nagyon. Az a kérdésem hogy ez a kipörgető nem üti meg nagyon a krumplit? Utána nem lesz gond vele a raktározáskor?
35441 hozzászólás
Válasz #19739. hozzászólásra
Szia!
Pont az a gondom vele, hogy nem csak talajmunkát végzek vele és nálunk elég laza talaj van, fűnyírásnál több kárt okoz, mint hasznot. Megyek vele aszfalton is...derékmasszázsnak majdnem jó annyira beringat.
Szóval ezért döntöttem a csere mellett.
Válasz #19739. hozzászólásra
16-os keréknél a komfortérzet ég és föld a rizs gumi és egy normál mezőgazdasági abroncs közt. Akkora átmérőre elég kevés az a minta és eszméletlen magasak is, mint már régebben is mondtam, olyan, mintha egy sokszögű keréken mennél.
Válasz #19737. hozzászólásra
Szia
Miért akarod eladni az eredeti gumit?Azzal a gumival, nagyot tud fogni a traktorod,igaz a gumi nyoma elég mély,ha nem talajmunkát végzel vele.Erre felé a tavaszi vetésbe, műtrágyaszóráskor szép recét rak.
Persze ha nem kell,akkor nem kell,és kész.
Nem jól raktam be a....linket.
Ha esetleg valakinek pont erre lenne szüksége.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/6164974/8-16-traktorgumi.html
Valaki keresett krumpli kiszedőt. Itt van egy.
http://olx.hu/hirdetes/burgonya-kiszedo-olcson-elado-ID2vFIh.html#21fd783aec
Válasz #19734. hozzászólásra
Óóóó....köszönöm szépen!
Válasz #19733. hozzászólásra
Üdv a körünkben sok hiba mentes üzem órát kívánok .
És utólag is boldog nőnapot.
Szia Balu2!
Szia Agronomus!
Köszönöm mindkettőtöknek, szerintem élvezni fogom vele a munkát, és bízom benne hogy nem sokszor fog cserben hagyni
Geresz1: Valóban nem piros, hanem kék. Avatar majd akkor, ha teljesen birtokba tudtam venni...egyenlőre olyan képem van ami még a szállítás közben készült esőben. Ma végre nem esik, de most nincs rajt hátsó kerék, mert átgumiztattuk. Összefutottak a szerelőműhelyben, még életükben nem láttak ilyen magas bordázatú gumit, de gondolom itt nektek nem újdonság
Válasz #19731. hozzászólásra
De jó, nem is vagy olyan messze!
Válasz #19715. hozzászólásra
Szia!
Hát nagyon tetszik...minden estémet azzal töltöm, hogy keresem milyen munkaeszközök vannak még hozzá, milyen okosságokat tudnék alkalmazni a gyakorlatban
Szombathely környékén gazdálkodok...gyógy- és fűszernövényekkel foglalkozunk, ezért kellett a kistraki.
Válasz #19728. hozzászólásra
Vágom mire gondolsz.Nos kb egyet is értek ezzel.Gyanítom,hogy van aki csak használja a traktorját,van aki meg szereti is.Szerintem a mostani traktoromat is inkább használhatták,meg állhatott is elég sokat.Ezen változtatni nem tudok(unk).Az nem vitás,hogy műszaki szinten a traktorok eléggé magasan vannak,ahoz képest is,hogy nem most kerültek ki a gyárból,hanem már 10-30 évvel ezelőtt.
A videón szerintem, egy javító karbantartó műhely látható.Ebből feltételezem azt,hogy ha ebből meg lehet élni,akkor ez bevált dolog, mint nálunk az autószerelő.Vagyis ha magunkból indulok ki,ha olajat kéne cserélni,vagy szimeringet akkor,elviszem a szervizbe,a gépem.Amikor meg le akarom cserélni,mert megtehetem, akkor nem fogok rá költeni,ha nem nagyon muszáj.Tehát előfordulhat az,hogy a karbantartási ciklus kitolódik kicsit,vagy nagyon.
Ettől ezek a technikák még jók,nálam megállja a helyét a Yani nagyon is.Komolyan mondom, örülök ha rá kell ülni végre.
Az ilyen és hasonló videóknak meg örülök,mert egy eredeti Japán traktorszerelő, valószínűleg többet szerel ilyen kis traktort,mint mi egész életünkben.Aztán ha van valami "apróság", akkor azt még talán én is, meg tudom csinálni.
(a motorhoz,adagolóhoz,váltóhoz nem nyúlok)
Válasz #19727. hozzászólásra
Válasz #19725. hozzászólásra
Szia,
Arra gondolok, hogy a "szerelő" úgy húzta szét a traktor hátulját hogy azon centis sár állt és a szimeringet úgy ütte be a helyére, hogy ott szemmel láthatólag szintén sár volt. Ezt szerintem az egyik itteni fórumozó sem csinálta volna így.
Sajnos a traktoromhoz amikor megvettem megkaptam a korábbi levegőszűrűjét is (bár ne kaptam volna) amin látható volt az életben nem volt még kicserélve. A fórumban olvasható a kommentekből, hogy mindenki szereti a gépét és a pénztárcájához mérten próbálja azt karban tartani. Pedig mi "csak" magyarok vagyunk. :-)
Lehet tényleg a japánok csak mennek a gépeikkel és ha elromlik vesznek másikat, de ha annyira precízek lennének talán alkalom adtán a szőrőket és olajat is kicserélnék a gépeiken nem csak gázolajjal töltenék fel.
Amúgy a traktoromat 400 üzemórával vettem, de az egyik kardán keresztem már akkor úgy el volt kopva, hogy az egyik szerelő 5000 üzemórát saccolt volna rá alaphangon amit az kapott. Ha nem is tettek bele annyi üzemórát néha egy kis zsírt kenhettek volna azért rá... nem miattam hanem azért mert szeretik és megbecsülik a saját gépeiket mint ahogy azt mi tesszük...
Válasz #19716. hozzászólásra
Bbelizár:
A Mitshu nem piros:))
nem látok Avatart:))
"Már az enyém már az enyém sötétkék még sem vagyok
Isekinek elég szép"
Válasz #19724. hozzászólásra
Hát ez qrwa jó!
Más:
Van e valakinek közülünk a japán traki talajmarójára szerelhető vagy másképp mondva a talajmaróval kombinált fóliafektetője?
Mert ezzel a japán rotával igaz hogy nem túl magas de egész szép bakhátat lehet csinálni, lásd a képet! Mivel az én maróm 130cm munkaszélességü ezért a bakhát tetejének a szélessége olyan 90-100cm, ebbe a szélességbe két szép sor szamócát lehetne ültetni. Már csak a fóliafektetőt kellene valahogy hozzávarázsolni a rotához és kész is lenne a bakháthúzós fóliafektető!
De szamóca azért így is lesz benne, csak fólia nélkül.
Válasz #19721. hozzászólásra
Szia
Mit értesz azon,hogy a Japán precizitástól nem kell hanyatt esni?A videók linkjét köszi ,számomra hasznos fogásokat mutatott a szerelő.Igaz már túl vagyok az egyik szimering cserén,viszont valaki azt mondta, ha kell az egyik oldalt,akkor kelleni fog a másik oldalt is.
Fel is iratkoztam a csatornára.
Úgy érzem van még hova fejlődnöm.
Bocs az Off-ért!
Válasz #19717. hozzászólásra
Szia.
Mihelyt lesz rá lehetőségem azonnal meg mérem.
Nálunk miért nem lehet ilyen pótkocsit húzni?
https://www.youtube.com/watch?v=EPM-23877EA
Sziasztok,
Belinkeltem két videót, szimering és csapágy cserékről hátha valakinek segít. Amugy a videók nagyjon jól mutatják egyáltalán nem kell hanyatt vágnunk magunkat a japán precizitástól...
https://www.youtube.com/watch?v=WLyDBWOgIA4
https://www.youtube.com/watch?v=hpnVHQ-bmyQ
Válasz #19711. hozzászólásra
Üdv a csapatban.Sok hibamentes üzemórát a géphez....nameg jó munkát
Válasz #19711. hozzászólásra
Szia!
Üdv itt a fórumon.Legyen sok örömöd a trakiban.
Válasz #19709. hozzászólásra
Karos,hidraulikus hajtású 1-méteres mulcsozó.
Kis traktorokhoz.
Csak az ára durva egy kicsit.
Válasz #19638. hozzászólásra
Kedves szamoca!
Szabad tudni, hogy mik a méretei a keretnek?
Köszönöm.
Üdv.:Geri
Sziasztok! Köszönöm a kedves fogadtatást!
szamoca 1: Úgy legyen! Nem rajtam múlik, próbálok legjobb tudásom szerint traktorozni...amit nem tudok azt nem szégyellem megkérdezni. Nagyobbal van pár éves tapasztalatom (kaszálás, bálázás, szántás,...), de ez tényleg más műfaj.
bt66: Hát...szerelem volt első látásra.
Geresz1: Tudod ennek a színe jobban ment a szememhez!
Válasz #19711. hozzászólásra
Szia
Végre egy új traktoros hölgy.Örülök,hogy a gyengédebb nem is, érdeklődik a Japán traktorok iránt.A kistraktor eddig,hogy tetszik?Merre felé gazdálkodsz?
Szia Anna!
üdv itt.
Megkérdezhettél volna hogy milyet vegyél mielőtt választottál!
Yanmar a nyerő(gép)!
geresz
Válasz #19711. hozzászólásra
Na végre, egy új Mitsu tulajdonos. Azért van még akinek van jó ízlése.
Legyél üdvözölve a Mitsusok és japósok társaságában.
Válasz #19711. hozzászólásra
Üdv a csapatban.
Sok hiba mentes órát kívánok a géppel.
Sziasztok!
Új kistraki tulaj vagyok...egy mitsubishi 1540-esem van. Még ismerkedünk egymással, egyenlőre az eső miatt csak messziről. Eddig Mtz-vel dolgoztam csak, de azt már érzem hogy ez más műfaj, bár eleve másra is használom majd.
Nekem nagyon tetszik...pöpec kis verda!
Nem szeretnék zaklatni senkit, de biztos lesznek majd kérdéseim! Előre is köszönöm a türelmet, bár ritkán jön ki belőlem a "szőkenő" típus
Üdv mindenkinek!
Anna
Feng Shou hirdetés:
Jézusom ezt a primítív jószágot:))
Erős a gépe mert -tördeli a szerszámokat,
-25 fokban is indul (lejtőn? Te Isten barma.
-egy nő is tud vele szántani jah miért ne ha van keze-lába.
-nem darabokból van--egybe öntötték a kínaik műanyagból mi?
vagy 4 D-s nyomtatóval készült mint a hirdető agya...
Válasz #19696. hozzászólásra
Húúú de szép húú dejóóó..mijez
Válasz #19700. hozzászólásra
Válasz #19706. hozzászólásra
Ez egy YTO volt, volt LiuGong is, de azt nem láttam dolgozni.Láncos kotróból viszont volt Sany, de azt mondták hogy lehet Jcb,Cat,Volvo vagy kínai, a Hyundai-al mindet körülássák, pedig az dél-kóreai
Válasz #19705. hozzászólásra
Gondolom LuiGong volt, ami elég nagy múlttal rendelkező munkagép gyár és nem kis piaci részesedést tudhat a magáénak. Nem tudom ár/érték arányban hol állhat egy Caterpillar, Komatsu, Volvo, JCB-vel szemben.
Válasz #19704. hozzászólásra
Ez így van, ahogy mondod.Az előzőből kimaradt...Idén volt szerencsém gátfelújjításnál dolgozni, és volt ott egy kínai homlokrakodó...nagy 6 hengeres böszme....na a koma kiszállt, a létrán állva diskurált a kollégájával valamit, ez a szekér(járó motornál) meg szépen nekiállt, és elkezdte alászedni magát jobbra....a fickó csak arra lett figyelmes, hogy szűkül a hely a létrán... Nédmá Jóuzsi, há automata kormányos a rakodóm...Dehogy csak szar kínai hoki... Csöppet elkapott a röhögés
Szevasztok !
Én még semmilyen termékkel nem találkoztam amit a Kínaiak jobban ôsszeraktak vagy legyártottak volna mint a Japánok, kivéve a Nagy falat. De azt is ha ma építenék, akkor 2000 év múlva már nyoma sem lenne. Volt egy pár kínai múszaki cikkel dolgom, hát nagyon silány minôségú nyersanyagból dolgoznak. Azok még ujonnan jól nézznek ki, de ha elkezded használni, szinte széthull, még mielôtt elkezdene kopni." Bármilyen" jármú gyártásban aztán meg nem is lehet egy lapon emlegetni a két keleti országot, mért pont a traktor volna kivétel??
Ez az úriember tényleg nagyon birka lehet...ezzel nem hiszem hogy gyorsabban el bírja adni ezeket az ,,erőgépeket".Namár ez a videó is....ha alapul vesszük hogy a teherautó nem volt elsűlyedve csak szimplán elkenődött a keréken a sár, hát lehet hogy még egy erősebb paci is kiszedte volna úgyszólván.Nálunk a faluba senkinek nincs kínai gépe(kivéve a 90-es Kiotit, de az kóreai), mindenki japán trakit vesz, mert az bizonyított.Én a régi kis d 1500-ast nem adnám oda az összkerekesért, ha adna 3-at még akkor sem.
Érdekes,a felsorolásban már elég sok minden új.
Meg ez is,az is működik.
Lehet hogy ennek örül???
Válasz #19700. hozzászólásra
Válasz #19699. hozzászólásra
Megkérdezném tőle beszámítaná e a Yanmaromat.
Aztán ha igent mond,(ami biztos ha, nem hülye)akkor megkérdezném azt is,hogy mennyit fizetne rá a cserére.Megemlíteném neki a végén,hogy 2 millát hozni kéne a traktorja mellé.Szerintem lecsapná a telefont is.
Válasz #19697. hozzászólásra
Pedig azt hittem, a múltkori hirdetés után pikk-pakk eladta őket. Érdekes, a japán traktorról nem kell ódákat zengeni, mégis megveszik. Ez van, amikor a tulajdonos már saját magát is becsapja, csak hogy próbálja enyhíteni a csalódását?!
Válasz #19697. hozzászólásra
Szevasztok
Elég öntelt ez az ürge.Azt írta a régi hirdetésben nem hasonlítja a Japán traktorokhoz a Kínai csodamasináit.Aztán mégis ezt teszi,ráadásul az ő 19 lovasát egy kisebb 16-os géphez viszonyítja.Azt nem értem,hogy ez célravezető egy traktor eladásánál?Egy másik gépet besározva, eladni a saját masinámat, amihez szinte nem kell alkatrész, csak egy egész raktárnyi.
Szívesen elbeszélgetnék ezzel az emberrel,ha nem kerülne pénzembe a telefon fel is hívnám.
Ma melóztam a Yanival, egy kis talajmarózást csináltam a kertben,hát mit mondjak ,szinte örül az ember,ha végre ráülhet.
Az xy ismerősöm Kínai gépe még nem került haza.Állítólag az adagolóban is van probléma.
Persze lehet,hogy csak ezzel az egy géppel vannak problémák.
Ennyiért egyébként egy 24lovas Kubotát is lehetett volna vásárolni,igaz az nem új ,hanem használt, már majdnem 700 üzemórás gép 10 éves előélettel .Amit a Japán gazda annyira leharcolt,hogy egy festékpattanás sincs a gépen,és a motor még bontatlan,az adagoló plombázva Japán írásjelekkel,a váltó szintén érintetlen.
Na mindegy is,Nagyapám azt mondaná,hogy nagy az isten állatkertje.Meg még pár kacskaringósat...
Üdv. mindenkinek.
A múltkor beraktam egy linket,amiben a japán kistraktorokat nézi le az ürge.
Nos,úgylátom módosult a szöveg...most már a mi gépeinket darabokból rakják össze...
http://www.jofogas.hu/nograd/Kistraktor_elado_piros_rendszammal_video_18366247.htm
Véletlenül megint belefutottam.
Ma egy ilyet helyeztünk üzembe.Jó kis szerszám.
Válasz #19694. hozzászólásra
Dehogyis. Olyan nagyot nem üt az rajta. Meg amikor dobja ki oldalra akkor a krumpli még bőven keveredve van földdel is. Szerintem olyat mint ez még a "rázós" krumpliásó is üt a krumplin, talán még többször is.
Válasz #19686. hozzászólásra
Üdv BT66.
Jó lett a videó nagyon. Az a kérdésem hogy ez a kipörgető nem üti meg nagyon a krumplit? Utána nem lesz gond vele a raktározáskor?
Válasz #19688. hozzászólásra
A jó traki viszont kék. Királykék, vagyis Iseki-kék!!
S ha matek oldalról közelíted meg, akkor:
Iseki-kék=Király-kék. / kék-kel egyszerűsítve:
Iseki=Király!
És ennyi!
Válasz #19687. hozzászólásra
Eddig nem értettem, hogy miért a gombhoz veszed a kabátot!