Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408 FtUSD393.08 FtCHF431.78 FtGBP487.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #19353. hozzászólásra
A vízpumpa javítás bizony nem olcsó dolog. Nekem a múlt héten javították, az ára 42 ezer Ft + ÁFA volt! De most már nem csepeg.
Régebben írtad,hogy izzót tudtál venni 1,7W-osat.Körbenéztem Szegeden és itt csak 3W-ost tudtak volna adni.Nekem ugyan megfelelne,de állítólag nagyobb az ellenállása és az nem jó.Ha vennél nekem pár darabot 5-10db ,hogy legyen tartalék ,kifizetem a postával együtt természetesen.
Van jó hír is az akkutöltésnek nincs baja,valami kontakt hiba volt csak,egy kis Balatoni rózsa burgonyával megúsztam a dolgot.
Viszont van újabb hiba,csepeg a vízpumpa,javítják de kb 1 hétig nem lesz gépem ez miatt,ja és persze sok Huf-ba kerül.
Hátra van még a váltóolajcsere,baloldali szimering csere, fagyálló is van itthon,a hűtő is tisztulgat.
Persze, az úgy igaz, ahogyan leírod. De ez csak akkor áll, ha a traktorral mást nem csinálsz csak szántasz. Az ekét sem ördöngösség beállítani. Szerintem amikor megérti az ember, hogy mi miként működik, onnan már gyerekjáték az egész.
Nem rég vásároltam egy Mitsubishi MT1601d traktort. Elég sok dologban kezdő vagyok még és azután érdeklődnék, hogy szárzúzóhoz szabadonfutós vagy nyírócsapos kardántengely a célszerűbb?
Eleve az eke egy ponton történő függesztése magában hordozza az általad említett beállítási problémát. Nem véletlenül van a hárompont függesztés kitalálva - ezzel a tökéletes térbeli beállítás megoldható (a három lábú szék egyenetlen talajon is stabilan megáll, de ennél kevesebb vagy több láb esetén a billegés nem kiküszöbölhető. Természetesen azonos és fix hosszúságú lábak esetén.) Egy ekefej esetén a probléma nem jön elő, de kettő vagy több esetén már nem kikerülhető.
Gratulálok az új traktorodhoz és hibamentes használatot kívánok hozzá!
Hűtő tisztításhoz közönséges trisót ajánlok. Veszel fél kiló trisót és feloldod egy vödör vízben, majd az előzőleg leeresztett hűtőrendszert feltöltöd vele és üzemmeleg állapotban egy kb. félórát járatod a motort, majd leengeded a mosófolyadékot, átöblíted a rendszer és mehet bele a fagyálló. (Amúgy a gyári csoda hűtőtisztítóknak is fő alkotórésze a trisó.) Az ecet kikezdi az alumíniumot.
Ilyen ekém még nem volt, de amíg ilyen kicsi trakim van addig nem is lesz. Mert láttam már ilyen ekét "élőben", de a 16 lóhoz ez borzasztó nagy. Ahhoz hogy egy traki ezt "röhögve" vigye hát oda azért kell a lóerő. Szerintem egy T-25-höz az ideális.
Anno a TZ-4K-hoz volt ilyesmi ekém (lásd a képet!), talán az ilyennek az elődje vagy TZ-4K-s változata, de az egy nagyon rossz eke volt. A hátsó fej sose akart a földbe menni meg nem is nagyon bírta a TZ-4K ezért gyorsan túladtam rajta. Az új tulaj meg agyon dícsérte, hát nem tudom, nekem nagyon nem jött be.
A Wirax ekével kapcsolatban ,nekem ugyanezt sikerult tavaly szereznem, csakhogy utólag jôttem rá hogy az én Hinómnak kissé nagyfalat.Olyan 20-22 Le -tôl tudnám ajánlani. A fogásszélessége 26 cm és szépen fordít, csak egy kis plusz erô kellene hozzá. Most tervezem a fogásszélességet 20 cm-re állítani és úgy majd kônnyebben tudom húzni. Az ekén állítható a szélesség és a keresztirány is. A forgalmazó kínál kopó alkatrészeket is hozzá.Most pillanatnyilag 210 euróért láttam a hirdetésben gyári újonnan de gondolom Lengyelországban, ahonnan behordják Szlovákiába, ott mégolcsóbb.
Na végre megkaptad a trakit!
Várjuk a sok képet és videót róla!
Én még nem vezetem powershift váltósat ,de tegnap voltunk Attilánál Tarjánba, és ott mentem egy f215el amin ilyen volt. Hát q...jó!!!!
Nagyon tetszett!
Ki fogom próbálni!
Amikor be van a piros kar kapcsolva, akkor biztos,hogy gyorsan kanyarodik.Mivel még csak kipróbáltam ,így mindig be volt kapcsolva ,az elejével együtt.
A véleményem szerint, igazad lehet,a piros karral kapcsolatban.Holnap kiderül ma nem tudom kipróbálni.Még pár dolgot szervizelek a gépen,de már elég jól haladok,a marót már merem használni,és a gépet is persze,de még az ékszíjjat is cserélni akarom,a szervóolajat is,meg fagyállózni,pár izzó a műszerfalba is kell.Szóval van még mit csinálni.A váltó olajcseréről nem is beszélve.
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni, meg tenné nekem valaki, hogy megméri az alsó függesztő kar hosszát, arra gondolok amire hátul a munkaeszközt lehet csatlakoztatni, az alsó kellene, (amiből kettő van) köszönöm.
Ma végre komolyabban kitudtam próbálni,a "kis" traktort.A munka szép lett,a szervós kormány nagyon könyűvé teszi a kanyarodást(jut eszembe ott is cserélni kell majd olajat)
A gép lezsírozva (egy teljes zsírzó zsír ment bele) összesen 2 zsírzószemet kellett cserélni,nem vették be a zsírt.Kipróbáltam a szerszám lerakást és felvételt,a gyors csatlakozóval ez gyerekjáték.Mondjuk kell is mert,megpróbáltam arráb rakni a marót,hát nem volt könnyű.Szerintem egy mázsánál több,csak az egyik felét emeltem meg,de elég keményen kellett belekapaszkodnom,vagy én lettem gyengébb.
Kérdés:
Most még víz van a gépben,mert mosatni szeretném,ti mivel csináljátok?Egy ötlet lenne az,hogy ecetes vízzel feltölteni, ez a vízkövet bontja ha van.A másik ötlet az emulzió kérdése,olaj és víz keverék kb 0,5-1l olaj 10l víz,ez kenést is biztosít.Esetleg hallott e valaki ilyenről?A pontosabb keverési arányról,hátrányról előnyről.A hűtőrendszer kimosása, a használat után érdekelne még,mivel ez nem fagyálló,vagy csak mérsékelten és az olaj nem biztos,hogy jó a fagyállónak.
Tudom sok a kérdés.de ti ezt már megszokjátok lassan.
A gép sokkal nagyobb mint a másik,ez elég szokatlan nekem ,ezzel nem férek el mindenütt.Az előző Yanival szinte mindenütt elfértem.Pedig csak 10cm-el szélesebb,és 25cm-el hosszabb,mondjuk magasabb is,nem tudom mennyivel.
Még valami ezen nincs orrsúly!Valami kéne rá,öntsek betonból?Vagy tudok valami rávenni?Tudom,hogy valaki vágatott,vagy csináltatott valami dekoratívat,az mennyibe fájt,hol lehet hozzájutni.Kerékre nem szeretnék rakni semmit, főleg kívülre nem mert szélesít,a hátulja elég nehéz oda nekem nem kell.
Szerintem, ha csak a fékkel van gond és egyébként minden jó, sok munkaeszköz van hozzá és az ára is kedvező, akkor próbálj még alkudni a hiba miatt is. De a vételt neked kell eldönteni.
(A fékhibát ki lehet javítani, vagy csak be kell állítani a féket. Fékpróbával és alapos megtekintéssel könnyen ki lehet szűrni a hiba jellegét. Ha nem értesz hozzá kellő mélységgel, akkor vigyél magaddal valaki hozzáértőt az ismerősi körödből. Az általad leírtakból egzakt hiba okot és a traktor műszaki állapotát nem lehet felelősséggel megállapítani.)
Kinéztem egy Iseki TA207-es traktort.
Elég sok munkaeszköz van hozzá( tárcsa, maró, eke, szárzúzó, hótoló, egykaros emelő)
Traktor pöcre indult, szépen müködik a hátsó emelő. Semmi folyást nem láttunk rajta. Viszont a fék nem tudom, hogy jól müködik.
Össze volt akasztva a két pedál, rögzitő fék beakasztva. Szét kapcsoltunk a pedálokat. A baloldali pedál besett. Ez nagy gondot jelenthet?
Ezt azért nem teljesen igaz.Nemrégen adtam el a ym 1610D Yanmaromat,és azon van tágulási tartály,és motorhőfok mérő műszer,töltésjelző lámpa,fordulatszámmérő,hűtővíz szint visszajelző,olajnyomás jelző lámpa,akkutöltést jelző lámpa.
Ha valamit kihagytam,majd az új tulaj beírja,vagy valaki,akinek ilyen van.
Más téma:
Ma hazahoztam az új gépet,szerencsésen hazaértünk 80km/h utazó sebességű trailerrel,érdekes volt .Csinált a nejem képet, de a telefon, most nem akar párosodni a géppel,nem tudom miért.
Remélem hamarosan,mert az avatar képet is frissíteném.
Nagyon tetszik az új gép,viszont ebben nincs "C" terepfokozat ami az ym szérában van.Igaz sokszor nem használtam,de mi van akkor ha kéne az ásógéphez...terep 1.1 ben nem annyira lassú szerintem,főleg ha odahúzom neki a kézi gázt.
A motorolajat gyorsan kicseréltem,holnap a talajmaróban is kicserélem az olajat,és a tankot is kimosom,meg a gázolajszűrőt is cserélem.Világít az akku töltés lámpa gyanús,hogy nincs töltésem,azt kiméretem majd egy szakival.A jobboldalt a hátsókeréknél a szimering cserés lesz,mert olajcsöppet láttam a felnin.A váltóolajat is cserélni kell majd,szűrővel persze,1500 az üzó,túl kerek tuti,hogy a Japán gazda, nem cserélt mostanában,főleg ha leakarta adni.(szubjektív véleményem)
Nem hibátlan a gép,de majd megoldom a dolgokat.A munkája nagyon szép,a motor füstmentes és nagyon erős.Váltó teszi a dolgát,nekem a megszokott powershiftes.A gumik jók,még gyáriak,elől is.
Ami fura még,hogy országútiba, nem engedi berakni, addig amíg be van kapcsolva az első hajtás.(gondolom ez "hülyegyerek" védelem nem rossz,csak nekem új)
Eddig ennyi.
Kiegyenlítő(tágulási) tartály ügyben kösz a válaszokat. Nem töröm a fejem amiatt hogy nincs, de tudni akartam hogy csak nekem nincs vagy általában nincs, mármint az ilyen trakin mint az enyém.
De sebaj, mert a Škoda 100-on sem volt és az is ment 20 évig, sőt még ma is fut néhány.
A Japánok furcsa módon a kisebb 17-18 Le alatti traktorokról, gyárilag alapvetô dolgokat lehagytak, vagyis inkább lespóroltak. Én például a vízhômérôt hiányoltam az enyémbôl és a találkozón láttam, hogy más kisebb trakinak sem gyári tartozéka. Ez a tágulási tartály szintén az a kategória, amely nélkul múkôdik a traktor, de azért jó ha van. Amúgy a hômérô problémát sikerult pótolnom a kôzelmúltban, mert szántásban a motor hômérséklete egy alapvetô infó.
A segitségeteket kérem!Az alábbi fotón lévő két darab csapágyra lenne szükségem.Esetleg valakinek elfekvőben, vagy forgalmazó cimmel tudtok segiteni.A csapágy méretei 25x35x90.A kerék hajdanában rendkezelőn teljesitett szolgálatot.
Szép napot mindenkinek!
Egy kérdésem lenne mindazokhoz akinek olyan trakija van-volt mint az enyém, kisebb vagy nagyobb (szamoca1, Misi74), szóval Mitsubishi MT16, MT17, MT18, MT20 (tuningos is!), hogy van-volt e Nektek a traki hütőrendszerén kiegyenlítő tartály. Mert nekem nincs, így nem tudom hogy kell-e vagy nem.
Aki már megcsinálta az olajcserét az utólag is ki tudja tisztítani, a szűrőt.Igaz az olajat le kell engedni hozzá megint.Amilyen mákotok van,nem szükséges vásárolni,csak kivenni tisztítani,majd visszarakni.
Természetesen az én "új" gépemről ilyen videót még nem találtam...
35454 hozzászólás
Válasz #19353. hozzászólásra
A vízpumpa javítás bizony nem olcsó dolog. Nekem a múlt héten javították, az ára 42 ezer Ft + ÁFA volt! De most már nem csepeg.
Y-175D
Szia
Régebben írtad,hogy izzót tudtál venni 1,7W-osat.Körbenéztem Szegeden és itt csak 3W-ost tudtak volna adni.Nekem ugyan megfelelne,de állítólag nagyobb az ellenállása és az nem jó.Ha vennél nekem pár darabot 5-10db ,hogy legyen tartalék ,kifizetem a postával együtt természetesen.
Van jó hír is az akkutöltésnek nincs baja,valami kontakt hiba volt csak,egy kis Balatoni rózsa burgonyával megúsztam a dolgot.
Viszont van újabb hiba,csepeg a vízpumpa,javítják de kb 1 hétig nem lesz gépem ez miatt,ja és persze sok Huf-ba kerül.
Hátra van még a váltóolajcsere,baloldali szimering csere, fagyálló is van itthon,a hűtő is tisztulgat.
Válasz #19346. hozzászólásra
Persze, az úgy igaz, ahogyan leírod. De ez csak akkor áll, ha a traktorral mást nem csinálsz csak szántasz. Az ekét sem ördöngösség beállítani. Szerintem amikor megérti az ember, hogy mi miként működik, onnan már gyerekjáték az egész.
Válasz #19344. hozzászólásra
Köszi,van itthon trisó is,így fogom csinálni.Azt nem tudom miért nem jutott eszembe...
Válasz #19349. hozzászólásra
Válasz #19348. hozzászólásra
Így igaz, nagyon tudja tolni a trakit. de a legjobb talán ha a kardán egyik vége szabadonfutós a másik meg olyan ún. "racsnis".
Válasz #19347. hozzászólásra
Szabadonfutóst vegyél,mert a zuzónak a lendülete a nyirócsaposnál visszahajt.Én jártam ugy,hogy vitte a traktort a lendülettől.
Sziasztok!
Nem rég vásároltam egy Mitsubishi MT1601d traktort. Elég sok dologban kezdő vagyok még és azután érdeklődnék, hogy szárzúzóhoz szabadonfutós vagy nyírócsapos kardántengely a célszerűbb?
Köszi a válaszokat!
Válasz #19345. hozzászólásra
Azt az ekét is ugyan ugy be lehet állitani,de nem kell minden alkalommal mikor felveszed.
Válasz #19342. hozzászólásra
Eleve az eke egy ponton történő függesztése magában hordozza az általad említett beállítási problémát. Nem véletlenül van a hárompont függesztés kitalálva - ezzel a tökéletes térbeli beállítás megoldható (a három lábú szék egyenetlen talajon is stabilan megáll, de ennél kevesebb vagy több láb esetén a billegés nem kiküszöbölhető. Természetesen azonos és fix hosszúságú lábak esetén.) Egy ekefej esetén a probléma nem jön elő, de kettő vagy több esetén már nem kikerülhető.
Válasz #19325. hozzászólásra
Gratulálok az új traktorodhoz és hibamentes használatot kívánok hozzá!
Hűtő tisztításhoz közönséges trisót ajánlok. Veszel fél kiló trisót és feloldod egy vödör vízben, majd az előzőleg leeresztett hűtőrendszert feltöltöd vele és üzemmeleg állapotban egy kb. félórát járatod a motort, majd leengeded a mosófolyadékot, átöblíted a rendszer és mehet bele a fagyálló. (Amúgy a gyári csoda hűtőtisztítóknak is fő alkotórésze a trisó.) Az ecet kikezdi az alumíniumot.
Szevasztok!
Learattuk az őszi zabot. 8 ezer nm, 31 mázsa.
Soha rosszabbat, különösen, hogy a tavaszi - nyár eleji műtrágyázások elmaradtak.
Válasz #19327. hozzászólásra
Ilyen ekém még nem volt, de amíg ilyen kicsi trakim van addig nem is lesz. Mert láttam már ilyen ekét "élőben", de a 16 lóhoz ez borzasztó nagy. Ahhoz hogy egy traki ezt "röhögve" vigye hát oda azért kell a lóerő. Szerintem egy T-25-höz az ideális.
Anno a TZ-4K-hoz volt ilyesmi ekém (lásd a képet!), talán az ilyennek az elődje vagy TZ-4K-s változata, de az egy nagyon rossz eke volt. A hátsó fej sose akart a földbe menni meg nem is nagyon bírta a TZ-4K ezért gyorsan túladtam rajta. Az új tulaj meg agyon dícsérte, hát nem tudom, nekem nagyon nem jött be.
Válasz #19331. hozzászólásra
Nálam is kötött a talaj mi lenne akkor a legjobb megoldás?
Válasz #19331. hozzászólásra
sajna nem kaptam meg
Válasz #19331. hozzászólásra
KÖÖÖÖÖSZIIII
Válasz #19326. hozzászólásra
A Wirax ekével kapcsolatban ,nekem ugyanezt sikerult tavaly szereznem, csakhogy utólag jôttem rá hogy az én Hinómnak kissé nagyfalat.Olyan 20-22 Le -tôl tudnám ajánlani. A fogásszélessége 26 cm és szépen fordít, csak egy kis plusz erô kellene hozzá. Most tervezem a fogásszélességet 20 cm-re állítani és úgy majd kônnyebben tudom húzni. Az ekén állítható a szélesség és a keresztirány is. A forgalmazó kínál kopó alkatrészeket is hozzá.Most pillanatnyilag 210 euróért láttam a hirdetésben gyári újonnan de gondolom Lengyelországban, ahonnan behordják Szlovákiába, ott mégolcsóbb.
Nekem volt az YM 1500on tágulási tartály.
Szia ilokos engem is érdekel a krumpliszedős dolog!
Válasz #19334. hozzászólásra
Na végre megkaptad a trakit!
Várjuk a sok képet és videót róla!
Én még nem vezetem powershift váltósat ,de tegnap voltunk Attilánál Tarjánba, és ott mentem egy f215el amin ilyen volt. Hát q...jó!!!!
Nagyon tetszett!
Válasz #19332. hozzászólásra
Szia
Holnap megmérem neked,most nem vagyok otthon.Mekkora géped van?
Válasz #19323. hozzászólásra
Köszi b80
Ki fogom próbálni!
Amikor be van a piros kar kapcsolva, akkor biztos,hogy gyorsan kanyarodik.Mivel még csak kipróbáltam ,így mindig be volt kapcsolva ,az elejével együtt.
A véleményem szerint, igazad lehet,a piros karral kapcsolatban.Holnap kiderül ma nem tudom kipróbálni.Még pár dolgot szervizelek a gépen,de már elég jól haladok,a marót már merem használni,és a gépet is persze,de még az ékszíjjat is cserélni akarom,a szervóolajat is,meg fagyállózni,pár izzó a műszerfalba is kell.Szóval van még mit csinálni.A váltó olajcseréről nem is beszélve.
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni, meg tenné nekem valaki, hogy megméri az alsó függesztő kar hosszát, arra gondolok amire hátul a munkaeszközt lehet csatlakoztatni, az alsó kellene, (amiből kettő van) köszönöm.
Válasz #19330. hozzászólásra
Szia!
Küldtem emailt.
Válasz #19303. hozzászólásra
én is tudni akarok mindent
Válasz #19328. hozzászólásra
Kész életveszély
http://www.youtube.com/watch?v=7T3Dneh6Hfg
http://olx.hu/hirdetes/2-es-eke-ID2mGRf.html#a7f938c497
Elmaradt a beillesztés Bocsi.
Egy eke ekekeresőknek.Sajnos nem írják mekkora fejek,de képről nem tűnik nagynak,egy telefont megérhet,nekem tetszik.
Sziasztok
Ma végre komolyabban kitudtam próbálni,a "kis" traktort.A munka szép lett,a szervós kormány nagyon könyűvé teszi a kanyarodást(jut eszembe ott is cserélni kell majd olajat)
A gép lezsírozva (egy teljes zsírzó zsír ment bele) összesen 2 zsírzószemet kellett cserélni,nem vették be a zsírt.Kipróbáltam a szerszám lerakást és felvételt,a gyors csatlakozóval ez gyerekjáték.Mondjuk kell is mert,megpróbáltam arráb rakni a marót,hát nem volt könnyű.Szerintem egy mázsánál több,csak az egyik felét emeltem meg,de elég keményen kellett belekapaszkodnom,vagy én lettem gyengébb.
Kérdés:
Most még víz van a gépben,mert mosatni szeretném,ti mivel csináljátok?Egy ötlet lenne az,hogy ecetes vízzel feltölteni, ez a vízkövet bontja ha van.A másik ötlet az emulzió kérdése,olaj és víz keverék kb 0,5-1l olaj 10l víz,ez kenést is biztosít.Esetleg hallott e valaki ilyenről?A pontosabb keverési arányról,hátrányról előnyről.A hűtőrendszer kimosása, a használat után érdekelne még,mivel ez nem fagyálló,vagy csak mérsékelten és az olaj nem biztos,hogy jó a fagyállónak.
Tudom sok a kérdés.de ti ezt már megszokjátok lassan.
A gép sokkal nagyobb mint a másik,ez elég szokatlan nekem ,ezzel nem férek el mindenütt.Az előző Yanival szinte mindenütt elfértem.Pedig csak 10cm-el szélesebb,és 25cm-el hosszabb,mondjuk magasabb is,nem tudom mennyivel.
Még valami ezen nincs orrsúly!Valami kéne rá,öntsek betonból?Vagy tudok valami rávenni?Tudom,hogy valaki vágatott,vagy csináltatott valami dekoratívat,az mennyibe fájt,hol lehet hozzájutni.Kerékre nem szeretnék rakni semmit, főleg kívülre nem mert szélesít,a hátulja elég nehéz oda nekem nem kell.
Válasz #19321. hozzászólásra
Szerintem, ha csak a fékkel van gond és egyébként minden jó, sok munkaeszköz van hozzá és az ára is kedvező, akkor próbálj még alkudni a hiba miatt is. De a vételt neked kell eldönteni.
(A fékhibát ki lehet javítani, vagy csak be kell állítani a féket. Fékpróbával és alapos megtekintéssel könnyen ki lehet szűrni a hiba jellegét. Ha nem értesz hozzá kellő mélységgel, akkor vigyél magaddal valaki hozzáértőt az ismerősi körödből. Az általad leírtakból egzakt hiba okot és a traktor műszaki állapotát nem lehet felelősséggel megállapítani.)
Válasz #19318. hozzászólásra
Probald meg orszagutiba ugy berakni,hogy az a kicsi piros kar legyen felhuzva!
Válasz #19320. hozzászólásra
Köszi.Már néztem csapágyboltba, de kissebb volt,kettő meg sok lett volna.
Folytatom a keresést!
Sziasztok!
Kinéztem egy Iseki TA207-es traktort.
Elég sok munkaeszköz van hozzá( tárcsa, maró, eke, szárzúzó, hótoló, egykaros emelő)
Traktor pöcre indult, szépen müködik a hátsó emelő. Semmi folyást nem láttunk rajta. Viszont a fék nem tudom, hogy jól müködik.
Össze volt akasztva a két pedál, rögzitő fék beakasztva. Szét kapcsoltunk a pedálokat. A baloldali pedál besett. Ez nagy gondot jelenthet?
Válasz #19312. hozzászólásra
SKF-nél kérdezd meg
Válasz #19316. hozzászólásra
Az mellett döntötem,hogy csinŕlok egyet csak
a pontos müködési elv kéne :)
Válasz #19315. hozzászólásra
Üdv.
Ezt azért nem teljesen igaz.Nemrégen adtam el a ym 1610D Yanmaromat,és azon van tágulási tartály,és motorhőfok mérő műszer,töltésjelző lámpa,fordulatszámmérő,hűtővíz szint visszajelző,olajnyomás jelző lámpa,akkutöltést jelző lámpa.
Ha valamit kihagytam,majd az új tulaj beírja,vagy valaki,akinek ilyen van.
Más téma:
Ma hazahoztam az új gépet,szerencsésen hazaértünk 80km/h utazó sebességű trailerrel,érdekes volt .Csinált a nejem képet, de a telefon, most nem akar párosodni a géppel,nem tudom miért.
Remélem hamarosan,mert az avatar képet is frissíteném.
Nagyon tetszik az új gép,viszont ebben nincs "C" terepfokozat ami az ym szérában van.Igaz sokszor nem használtam,de mi van akkor ha kéne az ásógéphez...terep 1.1 ben nem annyira lassú szerintem,főleg ha odahúzom neki a kézi gázt.
A motorolajat gyorsan kicseréltem,holnap a talajmaróban is kicserélem az olajat,és a tankot is kimosom,meg a gázolajszűrőt is cserélem.Világít az akku töltés lámpa gyanús,hogy nincs töltésem,azt kiméretem majd egy szakival.A jobboldalt a hátsókeréknél a szimering cserés lesz,mert olajcsöppet láttam a felnin.A váltóolajat is cserélni kell majd,szűrővel persze,1500 az üzó,túl kerek tuti,hogy a Japán gazda, nem cserélt mostanában,főleg ha leakarta adni.(szubjektív véleményem)
Nem hibátlan a gép,de majd megoldom a dolgokat.A munkája nagyon szép,a motor füstmentes és nagyon erős.Váltó teszi a dolgát,nekem a megszokott powershiftes.A gumik jók,még gyáriak,elől is.
Ami fura még,hogy országútiba, nem engedi berakni, addig amíg be van kapcsolva az első hajtás.(gondolom ez "hülyegyerek" védelem nem rossz,csak nekem új)
Eddig ennyi.
Kiegyenlítő(tágulási) tartály ügyben kösz a válaszokat. Nem töröm a fejem amiatt hogy nincs, de tudni akartam hogy csak nekem nincs vagy általában nincs, mármint az ilyen trakin mint az enyém.
De sebaj, mert a Škoda 100-on sem volt és az is ment 20 évig, sőt még ma is fut néhány.
Válasz #19292. hozzászólásra
Mennyi az - az olcsóbb megoldás? Mert gyári 4 sorost láttam szlovák hirdetésben 350 euróéert.Ha még mindig keresed, akkor utánanézzhetek.
A Japánok furcsa módon a kisebb 17-18 Le alatti traktorokról, gyárilag alapvetô dolgokat lehagytak, vagyis inkább lespóroltak. Én például a vízhômérôt hiányoltam az enyémbôl és a találkozón láttam, hogy más kisebb trakinak sem gyári tartozéka. Ez a tágulási tartály szintén az a kategória, amely nélkul múkôdik a traktor, de azért jó ha van. Amúgy a hômérô problémát sikerult pótolnom a kôzelmúltban, mert szántásban a motor hômérséklete egy alapvetô infó.
Válasz #19313. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #19312. hozzászólásra
Nekem is arendsodron ilyen van de én a helyi csapágy boltban
rendeltem és akkor nem is volt drága.
A segitségeteket kérem!Az alábbi fotón lévő két darab csapágyra lenne szükségem.Esetleg valakinek elfekvőben, vagy forgalmazó cimmel tudtok segiteni.A csapágy méretei 25x35x90.A kerék hajdanában rendkezelőn teljesitett szolgálatot.
Hétfön esetleg megy valaki Tarjánba az Attilához???????
A 301 hozzászólásomban Agrotechniket akartam irni.Elnézést az elirásért.
Válasz #19306. hozzászólásra
Szomszédomnak MT16 van de azon sincs kiegyenlítö tartály.
Válasz #19302. hozzászólásra
Szia!
Én is pont ebben a cipőben járok, mert én is ilyet keresek. Egyenlőre sajnos sikertelenül.
Válasz #19306. hozzászólásra
Nem volt rajta kiegyenlítő tartály.
Szép napot mindenkinek!
Egy kérdésem lenne mindazokhoz akinek olyan trakija van-volt mint az enyém, kisebb vagy nagyobb (szamoca1, Misi74), szóval Mitsubishi MT16, MT17, MT18, MT20 (tuningos is!), hogy van-volt e Nektek a traki hütőrendszerén kiegyenlítő tartály. Mert nekem nincs, így nem tudom hogy kell-e vagy nem.
Aki már megcsinálta az olajcserét az utólag is ki tudja tisztítani, a szűrőt.Igaz az olajat le kell engedni hozzá megint.Amilyen mákotok van,nem szükséges vásárolni,csak kivenni tisztítani,majd visszarakni.
Természetesen az én "új" gépemről ilyen videót még nem találtam...