Válasz #18302. hozzászólásra
És még valami. Majd ha összeszerelésre kerül a sor, akkor a fedlap alá szintén kell valamilyen tömítő papír is, vagy elég ha csak tömítőpasztát, szilikont használok???
Jól írtad le, ilyen a belseje. De ezt már én is tudom mert már én is szétszedtem. És szintén mindent benzinben kimostam. Na ekkor veszett el az a tömítő valami.
Nem. Nekem egyenlőre elég ez a kézi billenés is. Ha meg szükség lesz a csatlakozóra akkor majd kiépítem azt is. De ez a kézi pumpa most sokkal egyszerübb.
Válasz #18296. hozzászólásra
A belsejét az egészet benzinbe lemostam
T csavarnak csak tömítő célja van 1 furatot zár el ami nem engedi az olajat vissza folyni. belül 2 kockatömb van az elejében amit az oldalán található csavarok fogják össze külső tömb aljén szív be a belsőn ereszt vissza én a kettő közé tettem klingerit tömítést.majd össze csavaroztam. Pumpa rudazatára 2-2 O-gyűrűt tettem ezzel jóval szorosabb lett, de még így is rúd nélkül használható. Ha jól emlékszem a pumpa rúdja alatt volt 2 csapágy golyó ezzel akadályozva az olaj vissza nyomását de ebben nem vagyok biztos. Látatlanba ennyi jut eszembe róla. Remélem jól írtam le.
Elméletileg találni oda megfelelő szimeringet, "O" gyűrűt. Az más kérdés, ha a tengely is kikopott. A másik pedig a tömítése(ek), amik megbontás után cserélendők lesznek. Kell venni hozzá tömítés papírt és vágni újat, meg használni valami tömítő pasztát, a teljes siker érdekében. Gondolom én, most így látatlanban...
Én teljesen felújítottam ezt a pumpát működik is rendesen. 4 db O-gyűrű volt benne meg talán 2 db bicikli csapágygolyó + klingerit tömítések és friss olaj bele most csak van, majd jó lesz valamire de szét kapom ha kellenek még a képek!
Válasz #18293. hozzászólásra
Na majd "bírkózok" még vele, csak az bosszant hogy a szétszerelés-mosás előtt tökéletesen müködött. De talán a legjobb valami keménygumi-golyócska lenne, az betömné az esetleges fészek-deforméciót is.
Válasz #18291. hozzászólásra
Vagy nem volt megfelelő a golyó átmérője,vagy előtte a T csavar vége picit deformálta a fészek profilját (eléggé lágy vasból van),vagy nem volt kellően meghúzva.Ha le van szerelve vízszintesen kell meghúzni,hogy a golyó középen legyen .Én egy kb 30cm hosszú fél colos csőnek a végébe vágtam bele keresztbe és azzal szoktam nyitni ,zárni a T csavart.
Válasz #18290. hozzászólásra
Na ennek is "nagyon örülök", akkor lehet azt is szétszedni.
Lehet ilyen tömszelencét kapni valahol, vagy csak komplett szivattyút tudok venni?
Válasz #18289. hozzászólásra
Én is azt gondolom hogy csapágygolyónak kellene ott lennie, csak amikor beletettem egy másikat és behúztam a csavart, akkor belefújtam abba a csavarba ahova a hidraulika csövet tesszük és hallottam hogy szelel, tehát a golyó nem tömít rendesen.
Válasz #18286. hozzászólásra
Sajnos a szivattyúd tömszelencéje kikopott ezt javítással lehet csak orvosolni,mert ,hogy forog így nem tud semmilyen tömítő anyag odaszilárdulni.
Válasz #18284. hozzászólásra
Üdv! Csak egy kisméretű csapágy golyó van ott (Kb 4-5 mm átmérőjű) Egyszer nekem is elveszett egy régi csapágyat törtem szét és abból pótoltam.
Válasz #18287. hozzászólásra
Előre is köszi, de ha már kiveszed azt a csavart akkor légy szi fotózd is már le hogy miként is néz ki az egész valójában.
Nekem meg újabban a vízforgató szivattyúm csepeg, sőt inkább elég szépen engedi el a vizet. De csak ha forog, álló helyzetben nem, vagy csak kevésbé észrevehetően. Annak az eltömítésére is van valami "csodaszer"? Vagy ott már csak a szétszedés és új alkatrészek beszerelése segít és az jelenti a megoldástt?
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítség kellene.
Meg tudná valaki mondani hogy az NSN-10 kispótkocsi hidraulika pumpájának a képen lítható "T" alakú olajvisszaengedő csavarja alatt milyen tömítő alkalmatosság található? Talán valamilyen gumialátét vagy gumigolyó, vagy csak egy egyszerü csapágygolyó, vagy ....???
Mert szétszerelés vagy az öblítés közben valahova elkallódott az a valami, és anélkül fel sem lehet emelni a platót mert máris folyik is vissza az olaj a tartályba. Vagyis hát remélem hogy csak ez a gond és nem más.
Ha nem erős a szivárgás mi egyszeru modot használunk egy kávéskanál lisztet a hutobe. Liszt betomiti rést ezt hasznalom a radiatoroknál még a napklektorknál is.
Válasz #18272. hozzászólásra
Nekem nem vállalták a javítást, csak a komplett radiátor cseréjét, 70e-be fájt.
Leforrasztotta az összefolyókat, és rátette az új tömbre.
Elvileg egy ügyes bádogos meg tudja csinálni, ha még nincs nagyon elkorrodálva. Úgy szokták megoldani, hogy ledugózzák a sérült csöveket, mivel annyival túl van méretezve a hűtőkapacitás.
Ha nem erős a szivárgás, akkor én úgy tudom van valami lötty amit ha beleöntesz a hűtőbe akkor az eltömíti a szivárgás helyét..
Persze azt nem tudom ez mennyire tartós...
Sziasztok!Ma észre vettem hogy szivárog a hűtőm.Ötleteket kérnék javítás vagy csere?Ha csere kb mennyiben fáj?Vagy esetleg itt somogy környékén szaki aki megtudná javítani.
Előre is köszönöm.
Szevasztok.
OFF
Újabb lehúzás indult, gondoltam szólok.
Kaptem egy nagyon hivatalosnak tűnő levelet a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Intézettől, hogy április 18-ig fizessek be 24 000 Ft. közzétételi díjat.
Az igencsak jogászosan megfogalmazott szöveg mögött összesen annyi van, hogy egy FikaNick cég kitalált magának egy jó nevet és évi 48 000 ft-ért a honlapján leközli a cégadataidat. És ennyi.
Nem tudom, hogy ki kapott ilyen levelet (Bt-k, Kft-k, Kkt-k vannak megcélozva). A lap házulján van a szeződés olyan apró betűkkel, hogy nagyítóval is alig lehet elolvasni, ami kb. arról szól, hogy qrva nehéz lesz lemondani, ha egyszer beleszálltál. Az összeg befizetése egyben a szerződés elfogadádának is minősül, stb, stb.
Szóval bocs az OFF-ért, ne hogy lyukra fusson valaki....
Szia. Ez egy Iseki TU180F.
Az általad belinkelt Kínait nem ismerem.
Egy dologban biztos vagyok: akármilyent veszel, csak összkerekest válassz. Dimbes-dombos, hegyes-völgyes terepen e nélkül befuccsolsz. Szántáskor meg pláne.
Nem baj, ha nem értesz a traktorokhoz. Ha veszel egyet majd érteni fogsz hozzá. A szükség nagy tanár ....
Szia Abor. Ha jól emlékszem azt írtad, hogy Erdélyben laksz. Ha gondolod én Ártánd-Bors határátkelőtől 25 km-re lakom és szívesen megmutatom a trakit és gépeit. A családomba van 3 db Yanmar, van közte összkerekes, mezítlábas, hagyományos váltóval és power váltóval rendelkező is. Szólj előre és egyeztetünk egy időpontot.
Válasz #18244. hozzászólásra
Szia Geresz. A kasza egy Inzeco 1200-as, kettő dobos, hat késes kasza. Nincs rajta fogaskerék hajtómű, ékszíjjel hajtja meg a dobokat. A súlya kb. 120 kg. Röviden ennyi. Nézegettem a lengyel 135-ös kaszákat, szépek, jók, csak 4 késesek és 250 kg-osak. Szállítási helyzetbe hanyatt rántaná a trakit, munka helyzetbe pedig instabillá válna. Ja és igen itt hirdették az apróhirdetések között.
Egy motorfelújítás nem kevés pénz.Viszont nem lehetetlen,én már hallottam olyat is,hogy öntöttek dugattyút 40LE feletti gépbe is.Szóval én megnézném mennyi egy másik motor,de azt is kinyomoznám,hogy mennyi lenne egy komolyabb motorfelújítás.A telefonszámla magasabb lehet majd,ha nekem lenne hasonló problémám,igyekeznék a saját motorját rendbe hozni,amennyiben nem járható a dolog,akkor rakatnék bele másik motort.Idéző jelbe teszem,ha csak egy fúrás és új gyűrűzés kell az még nem olyan nagy felújítás,mint egy komplett főtengely,vezérműtengely, hajtókar és dugattyúcserés móka,megfűszerezve egy adagoló felújítással,esetleg porlasztókkal.
Egy szó mint száz sok sikert,egy ilyen hálás kis gép a szívéhez nő az embernek,és ne add fel.Ennek utána kell járni,és a fejleményeket légyszives megosztani velünk is.
Sziasztok.Rég nem írtam, el vagyok havazva Szerelőnél volt a D 1500-as Mitsu, szana szét volt kopva a motor...teszem fel hogy 1 éve volt felújítva!! Maszek csinálta, de nagyon jó hírnévvel(hajó motorok és egyéb ilyen apróságok).Namost az egyes hengerben 0, ismétlem 0 kompresszió, a kettesben 16 volt.Csodálkoztam, mert a légszűtő tiszta, olaj cserélve 100 üzemóránként.Igaz hogy évi kb, 3 hektárt szántottam maszekba meg kb 2 hektár szőlő volt művelve+ az apróságok.A szerelő szerint meg kell tőle szabadulni, de én mint gépéstsztechnikus nem igen hajlok rá.Mi a véleményetek? A tz4K után nagyon sokat szolgált ez kis gép(20 centin szántott, szőlőbe kultizott permetezett,soraljművelőzött,marózott,pótkocsizott,kombinátorozott,simítózott, és minden egyébb) és nincs szívem eladni,habár mellette van egy Mt 1601-es is.
Nem unatkoztam az utóbbi 3 napban........ Első hajtás kardán keresztjének cseréje, erőátviteli tárcsa újraesztergáltatása, kerékagy-szűkítés, stb....Bérmunkában semmi baj nem volt, a saját földemen ment tönkre 5 perc meló után.
Akkor 18-20 ló körül vagy picivel nagyobban is gondolkodhatsz szerintem.
Általában ezeknek a takiknak a mérete 130x290 cm körül van. A talajmaró kb 145-160 között mozog tehát kényelmesen elférsz a sorok között.a márka meg teljesen mindegy kb ugyan az a minőség kinek a pap kinek a papné. Esetleg ha valamelyikünket felkeresed szerintem szívesen megmutatja. Vagy ha nem olyan sürgős akkor ha eltudsz jönni a találkozóra akkor ott több különböző traki is lesz és van lehetőség a kipróbálásra is igaz,hogy felénk mások a talaj viszonyok.
Az majdnem biztos,hogy ami traktort belinkeltél,annál nagyobbat de még akkorát sem kapsz összkerekes japóban, annyi pénzért amennyit írtál.Legalább is itt Magyarországon.Esetleg Kínait.De attól sem kell feltétlenül megijedni.
35454 hozzászólás
Egy kis OFF!
Húzta a hármas ekét mint a rongyot.

Tegnap és ma ezzel szántottam nagyon állat volt!
(90le)
Válasz #18302. hozzászólásra
És még valami. Majd ha összeszerelésre kerül a sor, akkor a fedlap alá szintén kell valamilyen tömítő papír is, vagy elég ha csak tömítőpasztát, szilikont használok???
Válasz #18299. hozzászólásra
Jól írtad le, ilyen a belseje. De ezt már én is tudom mert már én is szétszedtem. És szintén mindent benzinben kimostam. Na ekkor veszett el az a tömítő valami.
Válasz #18299. hozzászólásra
Bocs a helyesírásért nem jelezi mindet ki!
Remélem tudtam segíteni, de majd ha szétszeded úgyis látni fogod!
Válasz #18297. hozzászólásra
Nem. Nekem egyenlőre elég ez a kézi billenés is. Ha meg szükség lesz a csatlakozóra akkor majd kiépítem azt is. De ez a kézi pumpa most sokkal egyszerübb.
Válasz #18296. hozzászólásra
A belsejét az egészet benzinbe lemostam
T csavarnak csak tömítő célja van 1 furatot zár el ami nem engedi az olajat vissza folyni. belül 2 kockatömb van az elejében amit az oldalán található csavarok fogják össze külső tömb aljén szív be a belsőn ereszt vissza én a kettő közé tettem klingerit tömítést.majd össze csavaroztam. Pumpa rudazatára 2-2 O-gyűrűt tettem ezzel jóval szorosabb lett, de még így is rúd nélkül használható. Ha jól emlékszem a pumpa rúdja alatt volt 2 csapágy golyó ezzel akadályozva az olaj vissza nyomását de ebben nem vagyok biztos. Látatlanba ennyi jut eszembe róla. Remélem jól írtam le.
Válasz #18292. hozzászólásra
Elméletileg találni oda megfelelő szimeringet, "O" gyűrűt. Az más kérdés, ha a tengely is kikopott. A másik pedig a tömítése(ek), amik megbontás után cserélendők lesznek. Kell venni hozzá tömítés papírt és vágni újat, meg használni valami tömítő pasztát, a teljes siker érdekében. Gondolom én, most így látatlanban...
Válasz #18294. hozzászólásra
Amúgy h-h felújítod és nem hidraulika csatlakozósra építed ki a pótkocsit?
Válasz #18295. hozzászólásra
Nem kell szétszedni, csak ezt a T csavart csavard ki, hogy ennek mi van a végén arra lennék kíváncsi.
Én teljesen felújítottam ezt a pumpát működik is rendesen. 4 db O-gyűrű volt benne meg talán 2 db bicikli csapágygolyó + klingerit tömítések és friss olaj bele most csak van, majd jó lesz valamire de szét kapom ha kellenek még a képek!
Válasz #18293. hozzászólásra
Na majd "bírkózok" még vele, csak az bosszant hogy a szétszerelés-mosás előtt tökéletesen müködött. De talán a legjobb valami keménygumi-golyócska lenne, az betömné az esetleges fészek-deforméciót is.
Válasz #18291. hozzászólásra
Vagy nem volt megfelelő a golyó átmérője,vagy előtte a T csavar vége picit deformálta a fészek profilját (eléggé lágy vasból van),vagy nem volt kellően meghúzva.Ha le van szerelve vízszintesen kell meghúzni,hogy a golyó középen legyen .Én egy kb 30cm hosszú fél colos csőnek a végébe vágtam bele keresztbe és azzal szoktam nyitni ,zárni a T csavart.
Válasz #18290. hozzászólásra
Na ennek is "nagyon örülök", akkor lehet azt is szétszedni.
Lehet ilyen tömszelencét kapni valahol, vagy csak komplett szivattyút tudok venni?
Válasz #18289. hozzászólásra
Én is azt gondolom hogy csapágygolyónak kellene ott lennie, csak amikor beletettem egy másikat és behúztam a csavart, akkor belefújtam abba a csavarba ahova a hidraulika csövet tesszük és hallottam hogy szelel, tehát a golyó nem tömít rendesen.
Válasz #18286. hozzászólásra
Sajnos a szivattyúd tömszelencéje kikopott ezt javítással lehet csak orvosolni,mert ,hogy forog így nem tud semmilyen tömítő anyag odaszilárdulni.
Válasz #18284. hozzászólásra
Üdv! Csak egy kisméretű csapágy golyó van ott (Kb 4-5 mm átmérőjű) Egyszer nekem is elveszett egy régi csapágyat törtem szét és abból pótoltam.
Válasz #18287. hozzászólásra
Előre is köszi, de ha már kiveszed azt a csavart akkor légy szi fotózd is már le hogy miként is néz ki az egész valójában.
Válasz #18284. hozzászólásra
Holnapra megnézem,de ha jól emlékszem gumi gyűrű.
Válasz #18285. hozzászólásra
Nekem meg újabban a vízforgató szivattyúm csepeg, sőt inkább elég szépen engedi el a vizet. De csak ha forog, álló helyzetben nem, vagy csak kevésbé észrevehetően. Annak az eltömítésére is van valami "csodaszer"? Vagy ott már csak a szétszedés és új alkatrészek beszerelése segít és az jelenti a megoldástt?
Válasz #18283. hozzászólásra

Én Lenmag lisztet hallottam .
Üdv mindenkinek!

Egy kis segítség kellene.
Meg tudná valaki mondani hogy az NSN-10 kispótkocsi hidraulika pumpájának a képen lítható "T" alakú olajvisszaengedő csavarja alatt milyen tömítő alkalmatosság található? Talán valamilyen gumialátét vagy gumigolyó, vagy csak egy egyszerü csapágygolyó, vagy ....???
Mert szétszerelés vagy az öblítés közben valahova elkallódott az a valami, és anélkül fel sem lehet emelni a platót mert máris folyik is vissza az olaj a tartályba. Vagyis hát remélem hogy csak ez a gond és nem más.
Válasz #18272. hozzászólásra
Üdv..
Ha nem erős a szivárgás mi egyszeru modot használunk egy kávéskanál lisztet a hutobe. Liszt betomiti rést ezt hasznalom a radiatoroknál még a napklektorknál is.
Válasz #18281. hozzászólásra
Akkor valami átverés volt? Vagy te néztél el valamit?
Válasz #18234. hozzászólásra
Én kértem még elnézést, hogy nem néztem meg a másik hirdetést , vagyis becsicskultam a fiatalok nyelvén szólva
Válasz #18279. hozzászólásra

gratula
Üdv!

Egyik szemem sír másik nevet.
Ma elvitték a trakit!
Földön futó lettem....
Válasz #18270. hozzászólásra
Vigyázni kell, ez az ún. spanyol lehúzás. Mindenféle témában és formában csinálják. Korábban internet témában vertek át sokakat.
Válasz #18272. hozzászólásra Merre laksz mert van aki az enyémet is javitotta itt a teloszámom hivj fel biztpsan tudok segiteni t:30 288-2257.
Válasz #18272. hozzászólásra
Szivárgásra nekem már több alkalommal is a protect hűtő tömítő adalék vált be.Igaz autóknál hűtő és fűtőradiátor szivárgásnál.
Válasz #18272. hozzászólásra
Nekem nem vállalták a javítást, csak a komplett radiátor cseréjét, 70e-be fájt.
Leforrasztotta az összefolyókat, és rátette az új tömbre.
Elvileg egy ügyes bádogos meg tudja csinálni, ha még nincs nagyon elkorrodálva. Úgy szokták megoldani, hogy ledugózzák a sérült csöveket, mivel annyival túl van méretezve a hűtőkapacitás.
Válasz #18273. hozzászólásra
Köszi, ez is bent van a pakliban:
Válasz #18272. hozzászólásra
Üdv..
Ha nem erős a szivárgás, akkor én úgy tudom van valami lötty amit ha beleöntesz a hűtőbe akkor az eltömíti a szivárgás helyét..
Persze azt nem tudom ez mennyire tartós...
Sziasztok!Ma észre vettem hogy szivárog a hűtőm.Ötleteket kérnék javítás vagy csere?Ha csere kb mennyiben fáj?Vagy esetleg itt somogy környékén szaki aki megtudná javítani.
Előre is köszönöm.
Válasz #18270. hozzászólásra



Sziasztok!
Közben megtaláltam, a témával más is foglalkozik...
Itt!!!
Szevasztok.
OFF
Újabb lehúzás indult, gondoltam szólok.
Kaptem egy nagyon hivatalosnak tűnő levelet a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Intézettől, hogy április 18-ig fizessek be 24 000 Ft. közzétételi díjat.
Az igencsak jogászosan megfogalmazott szöveg mögött összesen annyi van, hogy egy FikaNick cég kitalált magának egy jó nevet és évi 48 000 ft-ért a honlapján leközli a cégadataidat. És ennyi.
Nem tudom, hogy ki kapott ilyen levelet (Bt-k, Kft-k, Kkt-k vannak megcélozva). A lap házulján van a szeződés olyan apró betűkkel, hogy nagyítóval is alig lehet elolvasni, ami kb. arról szól, hogy qrva nehéz lesz lemondani, ha egyszer beleszálltál. Az összeg befizetése egyben a szerződés elfogadádának is minősül, stb, stb.
Szóval bocs az OFF-ért, ne hogy lyukra fusson valaki....
Válasz #18245. hozzászólásra

Szia. Ez egy Iseki TU180F.
Az általad belinkelt Kínait nem ismerem.
Egy dologban biztos vagyok: akármilyent veszel, csak összkerekest válassz. Dimbes-dombos, hegyes-völgyes terepen e nélkül befuccsolsz. Szántáskor meg pláne.
Nem baj, ha nem értesz a traktorokhoz. Ha veszel egyet majd érteni fogsz hozzá. A szükség nagy tanár ....
Válasz #18239. hozzászólásra
Szia Abor. Ha jól emlékszem azt írtad, hogy Erdélyben laksz. Ha gondolod én Ártánd-Bors határátkelőtől 25 km-re lakom és szívesen megmutatom a trakit és gépeit. A családomba van 3 db Yanmar, van közte összkerekes, mezítlábas, hagyományos váltóval és power váltóval rendelkező is. Szólj előre és egyeztetünk egy időpontot.
Válasz #18244. hozzászólásra
Ja és igen itt hirdették az apróhirdetések között.
Szia Geresz. A kasza egy Inzeco 1200-as, kettő dobos, hat késes kasza. Nincs rajta fogaskerék hajtómű, ékszíjjel hajtja meg a dobokat. A súlya kb. 120 kg. Röviden ennyi. Nézegettem a lengyel 135-ös kaszákat, szépek, jók, csak 4 késesek és 250 kg-osak. Szállítási helyzetbe hanyatt rántaná a trakit, munka helyzetbe pedig instabillá válna.
Válasz #18262. hozzászólásra
Ha kell megadom a gépműhely számát ahova járunk.
Még nem tudtunk nekik olyat vinni amit nem csináltak meg.
És nem is csalódtunk bennük soha.
Válasz #18257. hozzászólásra
Igen ott voltam a domboldalban!
Válasz #18262. hozzászólásra
Szia
Egy motorfelújítás nem kevés pénz.Viszont nem lehetetlen,én már hallottam olyat is,hogy öntöttek dugattyút 40LE feletti gépbe is.Szóval én megnézném mennyi egy másik motor,de azt is kinyomoznám,hogy mennyi lenne egy komolyabb motorfelújítás.A telefonszámla magasabb lehet majd,ha nekem lenne hasonló problémám,igyekeznék a saját motorját rendbe hozni,amennyiben nem járható a dolog,akkor rakatnék bele másik motort.Idéző jelbe teszem,ha csak egy fúrás és új gyűrűzés kell az még nem olyan nagy felújítás,mint egy komplett főtengely,vezérműtengely, hajtókar és dugattyúcserés móka,megfűszerezve egy adagoló felújítással,esetleg porlasztókkal.
Egy szó mint száz sok sikert,egy ilyen hálás kis gép a szívéhez nő az embernek,és ne add fel.Ennek utána kell járni,és a fejleményeket légyszives megosztani velünk is.
Válasz #18262. hozzászólásra
Tegyél bele egy Kubota motort!Nekem is mondta a szerelő, és három év mulva cseréltem le a motort.Természetesen addig sok szivás és költség!
Sziasztok.Rég nem írtam, el vagyok havazva
Szerelőnél volt a D 1500-as Mitsu, szana szét volt kopva a motor...teszem fel hogy 1 éve volt felújítva!! Maszek csinálta, de nagyon jó hírnévvel(hajó motorok és egyéb ilyen apróságok).Namost az egyes hengerben 0, ismétlem 0 kompresszió, a kettesben 16 volt.Csodálkoztam, mert a légszűtő tiszta, olaj cserélve 100 üzemóránként.Igaz hogy évi kb, 3 hektárt szántottam maszekba meg kb 2 hektár szőlő volt művelve+ az apróságok.A szerelő szerint meg kell tőle szabadulni, de én mint gépéstsztechnikus nem igen hajlok rá.Mi a véleményetek? A tz4K után nagyon sokat szolgált ez kis gép(20 centin szántott, szőlőbe kultizott permetezett,soraljművelőzött,marózott,pótkocsizott,kombinátorozott,simítózott, és minden egyébb) és nincs szívem eladni,habár mellette van egy Mt 1601-es is.
Nem unatkoztam az utóbbi 3 napban........ Első hajtás kardán keresztjének cseréje, erőátviteli tárcsa újraesztergáltatása, kerékagy-szűkítés, stb....Bérmunkában semmi baj nem volt, a saját földemen ment tönkre 5 perc meló után.



Válasz #18256. hozzászólásra

Akkor 18-20 ló körül vagy picivel nagyobban is gondolkodhatsz szerintem.
Általában ezeknek a takiknak a mérete 130x290 cm körül van. A talajmaró kb 145-160 között mozog tehát kényelmesen elférsz a sorok között.a márka meg teljesen mindegy kb ugyan az a minőség kinek a pap kinek a papné. Esetleg ha valamelyikünket felkeresed szerintem szívesen megmutatja. Vagy ha nem olyan sürgős akkor ha eltudsz jönni a találkozóra akkor ott több különböző traki is lesz és van lehetőség a kipróbálásra is igaz,hogy felénk mások a talaj viszonyok.
Válasz #18256. hozzászólásra
Üdv!
Az majdnem biztos,hogy ami traktort belinkeltél,annál nagyobbat de még akkorát sem kapsz összkerekes japóban, annyi pénzért amennyit írtál.Legalább is itt Magyarországon.Esetleg Kínait.De attól sem kell feltétlenül megijedni.
Válasz #18256. hozzászólásra


Hát nem mindegy.
Meg kellene nézni mi az ami még elfér de nem is csinálsz kárt.
Múlt hétvégén csináltam olyan szőlőt aminek a sor felénél beszorultam.
Válasz #18247. hozzászólásra
Talán Pannnonhalma?
Válasz #18249. hozzászólásra
Nem tudom pontosan hogy 2 m vagy 2.20 m a sortavolsag.
Válasz #18249. hozzászólásra
Misi
Te már eladtál egypár trakit mi volt a legrövidebb és a leghosszabb idő?