Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az első kerékagy kis peremére a második képen lévő tárcsának a nagyobb furata felfekszik a kerékcsavarok "csak" befelé húzzák a felnit a radiális erőt a tehermentesítő veszi fel.
A szerelhető felnit én hajtott kerékre nem szerelném fel,de ez csak saját vélemény.
A gyári felni a legjobb.
Tárcsát gyártottam a saját igényeimnek megfelelőt.
Válasz #17987. hozzászólásra
Láttam közelebbről nem tűnt rossznak, ugyan az a motor van benne, mint az Europardba, de erre hivatalosan csak zöldszám van, mert nem eu-s lápái, gumijai vannak, + 100w-ér tesznek rá 2 pár hidraulika kivezetést, vagyis Győrben az eladó ezt mondta mikor a nyár elején megnéztük.
Én ennyit tudok róla!
Válasz #17985. hozzászólásra
Mivel a nem nagyon sikeres krumplivetés után nem tetszettek az elkészült bakhátak, hát én még utánadolgoztam, vagyis "feltuningoltam" még a bakhátakat talajmaróval.
Válasz #17982. hozzászólásra
Üdv Ilokos, már régen voltál itt.
Mi az a menesztőperem és menesztőtárcsa ? Lehet hogy tudom is csak errefelé másként nevezik.
Igen, ilyen vagy hasonló megoldáson én is töröm a fejem, de azért ha találnák origo Mitsu felnit, mondjuk kettőt 20 ezerért akkor azokat megvenném és nem kellene tákolni-mókolni, mert annyira azért nem sürgős a dolog.
De az eredeti felnin kívül talán a legjobb megoldás egy Agzat, Vari, Terra kistraki eszkőzhordozó (a képeken!) felnije lenne, ehhez valami jó erős lemezből ki kellene vágni ennek a felninek "belsejét" ami a képből ítélve lehet kör de, akár négyzet alakú is, ellátni a megfelelő furatokkal, és rácsavarozni magára a felnire. Persze az ár itt sem mindegy, de ez akkor is egy "szétszedhető és univerzális" felni lenne, bármilyen belső részt lehet hozzá készíteni.
Véleményed???
Üdv.!
Vizsga előtt én is keresgéltem felnit.A lecserélt még használható 5-12" gyári gumihoz,de a kereskedő által mondott ár 20 e./db más megoldásra késztetett.12" felni bontóban Maruti-é 2 e./db,de egy ismerőstől kaptam 850 Fiat felniket.A menesztőperemet és furatokat egy menesztőtárcsára elkészít felnire felhegeszt furatok átmásolása kis egyengetés,festés gumi fel és kész.
Mivel 15 Km/h-nál nem tud többet szerintem bírni fogja és bízom a hegesztési varratokban.
Szép vasárnapot mindenkinek!
Ha valaki esetleg tudna segíteni akkor szóljon!
Mitsubishi kistrakimra 4 col széles és 12 col átmérőjü felniket keresek középen 79 mm-es lyukkal, a csavar körosztás pedig 5 x 114,3 mm, persze ha sikerült jól mérnem. Szóval olyan Mitsus csavar-körosztással!
Nekem 5 col széles felnijeim vannak, de azokra nem lehet rátenni az 5-12 -es gumikat. Pedig már valóban lecserélném a 6,5/80-12 -es gumikat vékonyabbra mert már bosszant hogy elől a traki 6 centivel szélesebb mint hátul! De azért jó lenne eredeti 4 col széles felni.
A képen levő felni gondolom talán 4 col széles mert 5-12 -es gumi van rajta.
Üdv. a porlasztót 190-röl 160-ra csökkentetem az kb egy szezont, jobban indult, de most idén szezonra megint rosszabb lett , így az adagoló elem cserével egyből indul.
Dehogyis. Nem emeltem én ki semmilyen takaró lemezt mert nem volt mit kiemelnem, ugyanis nekem nincs semmilyen oldalsó takaró lemez ami a kerékjárati részt takarná. Csak a mankókerekeket szereltem le hogy a szintezo lehessen használni.
Éppen ezen okból tákoltam-mókoltam a kerékjárati részek betakarására olyan oldalsó takaró lemezeket. Hát ezek azért nem a legjobbak de azért sokkal jobb a munka minősége mintha nem is lenne ott semmi.
Üdvözlök Mindenkit
Apósomnak van egy Yanmar 110 öreg kis trakija.Amire használja nagyon megfelel,csak most megadta magát az önindító.A villamossági szerelő azt mondta hogy a forgórész sajna csere. Hol tudok hozzá beszerezni alkatrészt.
Légyszi segítsetek.
Köszönöm.
Szia én egy 140 cm széles négykéses függőleges zúzót használok .
A gép teljesítményem a TLT-n 27 le. Könnyedén bánok vele.
Nagyobbat is elbírna ,csak azzal meg kínoznám a hajtásláncot !
Azok a fülek sajnos nekem is hiányoznak, tudnék örülni én is egy szettnek. Az oldalsó takaró lemezeket teljesen kiemelted, hogy dolgozzon ki maga mellé földet, amit a fül el tud simítani? Ennek ellenére teljesen korrekt az a marózás.
Dehogy indul nehezen, csak a problémák fel lettek vetve, próbáltunk segíteni is, aztán a fejleményekről nem tudtunk meg semmit. Csupán kíváncsi vagyok.
Üdv mindenkinek!
Hátha tud valaki segíteni:
A Mitsubishi kistrakim rotájára keresek-vennék mindkét oldalra ilyen kihajtható füleket a kerékjárati takarórésszel együtt, tehát komplett mindennel ahogy lennie kell, úgy ahogy a képen van!
Mert tákoltam-mókoltam magamnak ilyen füleket a rotára, de azok bizony nem úgy dolgoznak mint az eredetiek. Ma megrotáztam a kertet, előkészítettem a földet a holapi krumplivetésre, így néz ki. Nem mondom hogy rosszak a tákolmány fülek, de amint látható is csíkot azért hagy maga után.
Valaki tudnanekem segíteni abban,hogy mi a méretei a bagodi egy fejes ekének?
A gereda méretei érdekelnének illetve a szöge amin az ekefejet lehet lehet állítani a fogás szélesség miatt.
Szeretnék egy gyári kinézetűt csinálni.
40x60-as zártszelvényből van?
Bizony így van ez! Mármint az aprómaggal. Tavaly előtt csinálta a lucernám alá olyan magágyat, hogy 20 centi mélyen szinte por finomságú volt. Azonnal bele is vetettem a lucernát, felülvetettem zabbal és letakartam boronáva.
A zabnak kijött a fele-harmada, lucernából meg szinte semmi.
Azóta pontosan értem, hogy miért írogatja a szakirodalom olyan lelkesen, hogy puha, de ülepedett magágy.
Pontosan. Nálam csak akkor van gond, ha a kuncsaft nem érti miért kérdezem, hogy mit akar a földbe vetni. Pedig csak segíteni szeretnék, ugyanis az aprómagvakhoz nem jó a nagyon porított föld. Azt hiszi azért akarom lassabb kardánfokozattal csinálni mert akkor spórolok valamit. Pedig nem. Ha meg majd elsüllyed a mag és nem kel ki rendesen akkor meg hüppög.
Igen, valószínűleg sok a hasonlóság, mint ahogy egyes márkák azonos évjáratú típusai közt is. Hétvégén csinálok pár képet, meg leírom a tapasztalataimat, hátha segít valakinek.
Engem meg olyan fejlemények érdekelnének, hogy akik még ősszel-télen nehezen indulós és hasonló problémákkal küzdöttek, mi lett a megoldás, már ha lett. Tapasztalat szerzésnek sokat segítenének az információk.
Lehet érdemes lenne megpróbálni ,hogy mindenki fényképezze le a trakija kezelő szervét és jelölje be mi micsoda. Biztos hogy nem egyformák többségbe a kezelő szervek de színükről és a " feliratokból" lehet hogy kitudunk sütni valami okosságot.
Az elmúlt napokban maróztam különböző igények szerint, volt lehetőségem próbálgatni a félautomata szintezős beállításokat. Az ismét kiderült, hogy a japán már ezt is durván kitalálta 30 évvel ezelőtt! Amíg az ember nem ismeri ki teljesen, mi mire való, addig majdhogynem bosszantó miért nem lehet csak úgy simán marózni, de ha ráérez valaki, utána jönnek a sikerélmények. Nagyon finoman lehet halványan csak a gazt irtani, vagy maró szélességben homogén földcsíkot húzni, tükör sima felülettel.
Ez így van ha csak csapágy vagy szimering kell az egy mezei csaágyboltból is meg tudod szerezni ha komolyabb dologra van szükséged akkor beszélj vagy írj a keletagrós Szabó Győzőnek és ő segít!!
Üdv mindenkinek!
Segítség kellene: Velencén a Füri Ker.-nél mutattak nekem féltengely-szimering felújító készletet, azonban adni nem tudtak belőle. Nem tudjátok, hol juthatnék hozzá?
Még csak barátkozok vele, pláne a kezelő panellel. Nagyon jó kis traki a bagodi 21/25 ekét könnyedén viszi. A kezelő panel is elég praktikus bár még nem minden funkcióra jöttem rá.
35441 hozzászólás
Válasz #17989. hozzászólásra
"A szerelhető felnit én hajtott kerékre nem szerelném fel...
És ha "full" körbehegeszteném az egészet ???
Egyébként Te miért cseréltél felnit!
Válasz #17989. hozzászólásra
AHA! ÉRTEM.
Köszi.
Válasz #17983. hozzászólásra
Az első kerékagy kis peremére a második képen lévő tárcsának a nagyobb furata felfekszik a kerékcsavarok "csak" befelé húzzák a felnit a radiális erőt a tehermentesítő veszi fel.
A szerelhető felnit én hajtott kerékre nem szerelném fel,de ez csak saját vélemény.
A gyári felni a legjobb.
Tárcsát gyártottam a saját igényeimnek megfelelőt.
Válasz #17987. hozzászólásra
Láttam közelebbről nem tűnt rossznak, ugyan az a motor van benne, mint az Europardba, de erre hivatalosan csak zöldszám van, mert nem eu-s lápái, gumijai vannak, + 100w-ér tesznek rá 2 pár hidraulika kivezetést, vagyis Győrben az eladó ezt mondta mikor a nyár elején megnéztük.
Én ennyit tudok róla!
Sziaztok!
Valakinek van valamilyen tapasztalata ezzel a kistrakival? :http://www.amstraktor.com/1_7_ATY-AMS-224.html
Válasz #17985. hozzászólásra
Mivel a nem nagyon sikeres krumplivetés után nem tetszettek az elkészült bakhátak, hát én még utánadolgoztam, vagyis "feltuningoltam" még a bakhátakat talajmaróval.
Ma én is elkészítettem az első bakhátakat.mindenkinek tetszett.
Válasz #17983. hozzászólásra
A fenébe is, az ADMIN-tól elnézést kérek, a "kék" képen rajtamaradt egy másik weboldal neve, lehet törölni! Bocsi.
Válasz #17982. hozzászólásra
Üdv Ilokos, már régen voltál itt.
Mi az a menesztőperem és menesztőtárcsa ? Lehet hogy tudom is csak errefelé másként nevezik.
Igen, ilyen vagy hasonló megoldáson én is töröm a fejem, de azért ha találnák origo Mitsu felnit, mondjuk kettőt 20 ezerért akkor azokat megvenném és nem kellene tákolni-mókolni, mert annyira azért nem sürgős a dolog.
De az eredeti felnin kívül talán a legjobb megoldás egy Agzat, Vari, Terra kistraki eszkőzhordozó (a képeken!) felnije lenne, ehhez valami jó erős lemezből ki kellene vágni ennek a felninek "belsejét" ami a képből ítélve lehet kör de, akár négyzet alakú is, ellátni a megfelelő furatokkal, és rácsavarozni magára a felnire. Persze az ár itt sem mindegy, de ez akkor is egy "szétszedhető és univerzális" felni lenne, bármilyen belső részt lehet hozzá készíteni.
Véleményed???
Válasz #17980. hozzászólásra
Üdv.!
Vizsga előtt én is keresgéltem felnit.A lecserélt még használható 5-12" gyári gumihoz,de a kereskedő által mondott ár 20 e./db más megoldásra késztetett.12" felni bontóban Maruti-é 2 e./db,de egy ismerőstől kaptam 850 Fiat felniket.A menesztőperemet és furatokat egy menesztőtárcsára elkészít felnire felhegeszt furatok átmásolása kis egyengetés,festés gumi fel és kész.
Mivel 15 Km/h-nál nem tud többet szerintem bírni fogja és bízom a hegesztési varratokban.
A tegnapi krumplivetés. A sapka az kellett mert a szél nagyon fújt.
http://youtu.be/mXVzKUC9EKE
Szép vasárnapot mindenkinek!
Ha valaki esetleg tudna segíteni akkor szóljon!
Mitsubishi kistrakimra 4 col széles és 12 col átmérőjü felniket keresek középen 79 mm-es lyukkal, a csavar körosztás pedig 5 x 114,3 mm, persze ha sikerült jól mérnem. Szóval olyan Mitsus csavar-körosztással!
Nekem 5 col széles felnijeim vannak, de azokra nem lehet rátenni az 5-12 -es gumikat. Pedig már valóban lecserélném a 6,5/80-12 -es gumikat vékonyabbra mert már bosszant hogy elől a traki 6 centivel szélesebb mint hátul! De azért jó lenne eredeti 4 col széles felni.
A képen levő felni gondolom talán 4 col széles mert 5-12 -es gumi van rajta.
Végre sikerült néhány képet exponálnom.
Válasz #17971. hozzászólásra
Nalam az önindító lett perselyezve , kitakarítva. Kapott egy 75Ah s akksit. Eddig megy mint a távirat.
Válasz #17971. hozzászólásra
Üdv. a porlasztót 190-röl 160-ra csökkentetem az kb egy szezont, jobban indult, de most idén szezonra megint rosszabb lett , így az adagoló elem cserével egyből indul.
Válasz #17970. hozzászólásra
Sziasztok! Nekem egy 105cm-es GEO vízszintes tengelyű szárzúzóm van, miért kerdezed?
Válasz #17972. hozzászólásra
Dehogyis. Nem emeltem én ki semmilyen takaró lemezt mert nem volt mit kiemelnem, ugyanis nekem nincs semmilyen oldalsó takaró lemez ami a kerékjárati részt takarná. Csak a mankókerekeket szereltem le hogy a szintezo lehessen használni.
Éppen ezen okból tákoltam-mókoltam a kerékjárati részek betakarására olyan oldalsó takaró lemezeket. Hát ezek azért nem a legjobbak de azért sokkal jobb a munka minősége mintha nem is lenne ott semmi.
Üdvözlök Mindenkit
Apósomnak van egy Yanmar 110 öreg kis trakija.Amire használja nagyon megfelel,csak most megadta magát az önindító.A villamossági szerelő azt mondta hogy a forgórész sajna csere. Hol tudok hozzá beszerezni alkatrészt.
Légyszi segítsetek.
Köszönöm.
Válasz #17970. hozzászólásra
Szia én egy 140 cm széles négykéses függőleges zúzót használok .
A gép teljesítményem a TLT-n 27 le. Könnyedén bánok vele.
Nagyobbat is elbírna ,csak azzal meg kínoznám a hajtásláncot !
Válasz #17968. hozzászólásra
Azok a fülek sajnos nekem is hiányoznak, tudnék örülni én is egy szettnek. Az oldalsó takaró lemezeket teljesen kiemelted, hogy dolgozzon ki maga mellé földet, amit a fül el tud simítani? Ennek ellenére teljesen korrekt az a marózás.
Válasz #17969. hozzászólásra
Dehogy indul nehezen, csak a problémák fel lettek vetve, próbáltunk segíteni is, aztán a fejleményekről nem tudtunk meg semmit. Csupán kíváncsi vagyok.
Vízszintes tengelyű zúzója van valakinek vagy esetleg használt már valaki ilyen szerkezetet?
Válasz #17960. hozzászólásra
Üdv: nehezen indul a géped?
Üdv mindenkinek!
Hátha tud valaki segíteni:
A Mitsubishi kistrakim rotájára keresek-vennék mindkét oldalra ilyen kihajtható füleket a kerékjárati takarórésszel együtt, tehát komplett mindennel ahogy lennie kell, úgy ahogy a képen van!
Mert tákoltam-mókoltam magamnak ilyen füleket a rotára, de azok bizony nem úgy dolgoznak mint az eredetiek. Ma megrotáztam a kertet, előkészítettem a földet a holapi krumplivetésre, így néz ki. Nem mondom hogy rosszak a tákolmány fülek, de amint látható is csíkot azért hagy maga után.
Valaki tudnanekem segíteni abban,hogy mi a méretei a bagodi egy fejes ekének?
A gereda méretei érdekelnének illetve a szöge amin az ekefejet lehet lehet állítani a fogás szélesség miatt.
Szeretnék egy gyári kinézetűt csinálni.
40x60-as zártszelvényből van?
http://aprod.hu/hirdetes/kapatagok-eladoak-ID21B6J.html#c906ff44f6
Ha valakit érdekel, látszatra kisipari talajmaró kés!http://aprod.hu/mezogazdasag/mezogazdasagi-eszkoz-gep/?page=14
Agronomus, 76Béci, köszönöm szépen a segítséget!
Válasz #17961. hozzászólásra
Bizony így van ez! Mármint az aprómaggal. Tavaly előtt csinálta a lucernám alá olyan magágyat, hogy 20 centi mélyen szinte por finomságú volt. Azonnal bele is vetettem a lucernát, felülvetettem zabbal és letakartam boronáva.
A zabnak kijött a fele-harmada, lucernából meg szinte semmi.
Azóta pontosan értem, hogy miért írogatja a szakirodalom olyan lelkesen, hogy puha, de ülepedett magágy.
Válasz #17952. hozzászólásra
Köszi a képet nagyon jó lett. Nálunk nincs gond a rögökkel nagyon kötött föld nem jellemző a falunkra.
Válasz #17958. hozzászólásra
Pontosan. Nálam csak akkor van gond, ha a kuncsaft nem érti miért kérdezem, hogy mit akar a földbe vetni. Pedig csak segíteni szeretnék, ugyanis az aprómagvakhoz nem jó a nagyon porított föld. Azt hiszi azért akarom lassabb kardánfokozattal csinálni mert akkor spórolok valamit. Pedig nem. Ha meg majd elsüllyed a mag és nem kel ki rendesen akkor meg hüppög.
Válasz #17959. hozzászólásra
Igen, valószínűleg sok a hasonlóság, mint ahogy egyes márkák azonos évjáratú típusai közt is. Hétvégén csinálok pár képet, meg leírom a tapasztalataimat, hátha segít valakinek.
Engem meg olyan fejlemények érdekelnének, hogy akik még ősszel-télen nehezen indulós és hasonló problémákkal küzdöttek, mi lett a megoldás, már ha lett. Tapasztalat szerzésnek sokat segítenének az információk.
Válasz #17958. hozzászólásra
Lehet érdemes lenne megpróbálni ,hogy mindenki fényképezze le a trakija kezelő szervét és jelölje be mi micsoda. Biztos hogy nem egyformák többségbe a kezelő szervek de színükről és a " feliratokból" lehet hogy kitudunk sütni valami okosságot.
Üdv Urak!
Az elmúlt napokban maróztam különböző igények szerint, volt lehetőségem próbálgatni a félautomata szintezős beállításokat. Az ismét kiderült, hogy a japán már ezt is durván kitalálta 30 évvel ezelőtt! Amíg az ember nem ismeri ki teljesen, mi mire való, addig majdhogynem bosszantó miért nem lehet csak úgy simán marózni, de ha ráérez valaki, utána jönnek a sikerélmények. Nagyon finoman lehet halványan csak a gazt irtani, vagy maró szélességben homogén földcsíkot húzni, tükör sima felülettel.
Válasz #17955. hozzászólásra
Ez így van ha csak csapágy vagy szimering kell az egy mezei csaágyboltból is meg tudod szerezni ha komolyabb dologra van szükséged akkor beszélj vagy írj a keletagrós Szabó Győzőnek és ő segít!!
Válasz #17955. hozzászólásra
Üdv.Én mikor a D 1500-ast csináltam, csapágyat és szimeringet is cseréltem.Szerintem bármelyik mezei csapágyboltban kapható, és nem csillagos áron
Üdv mindenkinek!
Segítség kellene: Velencén a Füri Ker.-nél mutattak nekem féltengely-szimering felújító készletet, azonban adni nem tudtak belőle. Nem tudjátok, hol juthatnék hozzá?
Válasz #17953. hozzászólásra
Ha majd el akarom adni a gépet akkor elviszem neked
Válasz #17951. hozzászólásra
El kelt.
Válasz #17898. hozzászólásra
74Misinek: Megszületett a fotó a mart bakhátról. Amik le vannak lapítva, azok már be vannak veteményezve.
Kicsit rögös, de azon egyelőre nem sikerült segíteni. Ki, hogyan "rögmentesíti" a kertet ?
Válasz #17948. hozzászólásra
lassan elvesztem a fonalat
Hol a micsu?????????
Válasz #17949. hozzászólásra
Még csak barátkozok vele, pláne a kezelő panellel. Nagyon jó kis traki a bagodi 21/25 ekét könnyedén viszi. A kezelő panel is elég praktikus bár még nem minden funkcióra jöttem rá.
Válasz #17948. hozzászólásra
Ha lesz tapasztalatod, ugye megosztod itt a fórumon, mert én még csak tapogatózok?
Tesztelgetem egy Hinomotot nagyon tetszik bár szokatlan egy kicsit a kezelő szervek.
Válasz #17945. hozzászólásra
Jóg márkát választottál!
A homlokrakodót én is el tudnám viselni .....
Válasz #17939. hozzászólásra
Válasz #17932. hozzászólásra
Szia 1100-üzemóra van benne éppen ma fordúlt.
Válasz #17933. hozzászólásra
Szia felújítás. Csapágyak cseréje szimeringek cseréje.
Válasz #17942. hozzászólásra
Szia 25x25 eke fogás szélessége és mélysége. 25-cm a fogás szélesség,és 25-cm a mélysége.
Mit jelent az ekén az a felirat, hogy BEA 25/25-2 ?