Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.18 FtUSD394.63 FtCHF435.35 FtGBP486.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz AGROKID #33700. hozzászólásáraValószínűleg leszakadt az egyik munkahengerben a dugattyú.Emeld fel az elejét,és amelyik oldal könnyen elfordul kézzel az a ludas.
Válasz ND #33701. hozzászólásáraVártam az olyen magasröptű hozzászólást, de ez most komoly, álltam volna be a garázsba alászedtem a kormányt és ez lett belőle.
Válasz Bencsiki #33696. hozzászólásáraHa még rügypattanás előtt vagy egy rezes- kénes lemosóval indíthatsz. Legyen benne valami atkagyérítésre alkalmas narancs olajos kegyszer is. Én virágzás kor szoktam elkezdeni monilia ellen védeni, utána folyamatosan. rovarölő valamilyen formában nálam mindig van benne.7-9 permetezést évente , árutermő ültetvényben.
Laxa
Sziasztok kedves kollégák!
Egy kicsit off, de azért megkérdezem, mert hát a traktorosok a legokosabbak az egész vidéken. Ha meg japó traktorjuk van, akkor pedig mindenképpen.
Szóval: tavaly kérdeztem tőletek, hogy mit tegyek, mert a szilvafám igen gazdagon virágzott, jól is kötött, s aztán a kis gyümölcskezdemények szinte mindegyikén megjelent egy kis fekete pötty, aztán szépen lepottyant az egész és 5-6 db szilvám érett be. Akkor azt mondtátok, hogy elqrtam a dolgot - nem kicsit, hanem nagyon - és még a rügyfakadás / virágzás előtt kellet volna okosnak lennem.
Na most előtte vagyunk és okos szeretnék lenni. Persze nem tudok, ezért kérem a segítségeteket.
Előre is közi!
Válasz akarmi1971 #33693. hozzászólásáraSzia!
Ha rokon, és jót akarsz neki, előbb fogassal húzd le róla a szárat. Amíg vizes a föld, talán a gyökerek nagyját is le tudod húzni róla. Macerás de megéri.
Sziasztok !
Tavalyról maradt egy kukoricaszáras terület ( 500 négyszögöl talán) . Érdemes most szárzúzózni , aztán megrotálni ? Vagy mondjam a tulajnak (persze rokon , el nem küldhetem ), hogy inkább takarítsa le előbb ?
Veteményes lenne , kicsit kötött agyagos a talaj. Most olyan vizes hogy elsűlyedek benne , 2-3 hét múlva meg már vetnének .
Lendületből nem mennék neki rotával mert csak betekeri a szárat , én meg kinlódhatok a takarítással.
Tudtok tanácsot adni ?
Válasz sallercs #33687. hozzászólásáraÜdv
A kapcsolódás gyorsasága nem nagyon befolyásoló tényező, inkább a kuplung használata segithetne az élettartam növelésén.Valamennyivel rugalmasabb puhább lenne a nyomaték átadás, nem ütésszerü, ami a törést is okozhatta
Válasz kovacsnorbi2005 #33683. hozzászólásáraÜdv.! A Marso-nak vannak ilyen gumijai. A BKT azt mondják egész jó. Vagy esetleg nézz be a Kelet-Agro, vagy az Oraker-kft holnapjára is.
Válasz psycho #33675. hozzászólásáraSzerintem teljesen igazad van,elakadásnál nem mindig vagyunk teljesen higgadtak,pedig ilyenkor kéne igazán.Így előfordulhat egy határozottabb láb mozdulat.Azért is raktam fel a képeket a kubota difizárjáról , hogy mások elkerüljék az ilyen hibát!
Üdvözlet!
Válasz krizol #33685. hozzászólásáraAz a baj, hogy ahányszor új helyre telepíted, annyiszor kell a patakot is átrakni. Inkább napelem, bár az meg éjszaka nem fog működni. Fogni kell néhány migrante-t, azok tekerjék, az a legegyszerűbb.
Válasz psycho #33678. hozzászólásáraÜdv az uraknak
ha már elvetettétek a kardánnal,a hidromotorral való hajtást,akkor gyorsfolyásu patak mellé telepitsétek!Vizikerékkel is meghajtható, és roppant energia takarékos!
Válasz psycho #33676. hozzászólásáraRotációs kapa lehajtása elég nagy áttétel. Ha azt oltod rá a szalagra sima motor is jó nem kell oldalkihajtásos. Meg abban már benne a kuplung is ami sztem nem árt ha vmi megszorulna
Válasz wernerj #33677. hozzászólásáraNem lesz hosszú, kb 2,3 méter, egy tekersz (5m) láncból készül. Csak arra kell, hogy odébb rakja a fűrész mellől, vagy adott esetben a felrakja kis pótkocsira, utánfutóra. Megközelítőleg 160-170 cm lesz a rakodási magassága, persze a szög állítható lesz. Majd ha összeáll annyira, hogy megtudjam forgatni valamivel, megmérem mekkora fordulat kell neki, aztán utána lehet számolgatni mekkora lassítás is kellene.
Válasz psycho #33676. hozzászólásáraÉn ékszíjtárcsával csinálnék lassító áttételt, így nyersz erőt is arra az esetre ha nehezebb dolgot raksz a szalagra. Hány méteres lesz?
Válasz wernerj #33672. hozzászólásáraAz ötlet igazából tetszik. Amit menni fog éves szinten, ott nem az a pár liter benzin lesz a mérvadó. Már csak a 3000 ezres fordulatot kell leredukálni 300-ra. Na az se egyszerű mutatvány. Persze nem kell azt járatni annyin, de a kb 1500-ból sem egyszerűbb 300-at csinálni, max egy közbenső áttét tengellyel.
Válasz sallercs #33674. hozzászólásáraFunkcióját tekintve megfelelő méretűek ezek. Amire gyárilag ki van találva, bőven elég. Egyik váltóba sem nagyobbak még a léptető villák sem, pedig azok többet vannak gyepálva. Sajnos a működtetés kivitelezése hozza magával az efféle problémát. Az, hogy egy lábbal működtetett pedál zárja össze, hordozza magában a hibalehetőséget, hogy nagyobb erővel és kisebb érzéssel van működtetve, mint kellene.
Maximális tisztelettel üdvözlök minden kedves fórum társamat!A héten fény derült a diffizár gyanús kattanására.Szót fogadtam a hozzáértő és segítő társaknak akik óva intettek a traktor további használatától,az esetleges nagyobb baj elkerülése végett.Mellékeltem néhány fényképet amin látszik a két letört darab amelyek összezárták volna a differenciál művet ha lenem törnek. Szerencsére nem estek be a fogaskerekek közé.Ezek a kapcsolódási pontok nincsenek nagyon túlméretezve.Hosszuk egyenként 2cm és 6mm szélesek és összesen csak két pár van belőlük.Az erdei extrém fa ki hordánál ezt a tényt nem árt majd figyelembe venni! További sok hibamentes üzemórát kívánok!
Válasz psycho #33670. hozzászólásáraSzia!
Én a helyedben vennék egy vízszintes tengelyű Briggs motort, azt építeném rá a szalagra. Tudom hogy tankolni kell azt is külön, de írod hogy több célra lesz használva, szerintem megéri. 3-4 le körül szerintem bőven elég lenne, használtan kapsz 15-20 ezerért. Úgy csinálnám meg mint a nagy szalagokat, külön vontatható egységnek.
Igaz nem traktor de legalább kubota.
Elméletben nézegetek egy ilyen használtat 900.000 ft elég drága de évi 3000 m2-ert kellene szezonba 3-4 naponta nyírni.Nincs idő a hondát tologatni.
http://kubota-traktorok.hu/GR1600-II
Ismeri valaki? Illetve a fűnyírást meglehetne-e oldani egy japán kis traktorral valami fűnyíró adapterrel?
Akkor a trakit azért lehetne több célra is használni.
Köszi az ötleteket. A szállítószalagot szeretném használni majd máshoz is, pl. ágdaraboló, stb. Ezért esett ki az a megoldás, hogy a fűrészen legyen egy külön hidraulika rendszer. Gondolkodtam ebben, de annyit nem ér.
Az ablaktörlő motoros verzió is felmerült. Nálam hozzáértő emberek azt mondják, hogy nem bírják a folyamatos üzemet. Persze önmagát tudnám hűteni ventilátorral ami segíthetne a problémán.Ezzel viszont újabb problémához jutnánk el, ami a traktor generátora. Az se lett túltervezve ilyen téren.
Válasz psycho #33661. hozzászólásáraÜdv.
Bocs,hogy bele szólok,csak egy ötlet,de szerintem egy erősebb ablaktörlőmotor(pl.Uaz) is elhajtaná a szállítószalagot.Én elektromos csörlőt csináltam belőle,és működik!És csak egy vezeték kell.
Válasz psycho #33665. hozzászólására Miért nem csinálod meg ugy mint a gémkaszáé van kardán hajtja a szivatyut és minden rajt van egy kereten csak a vezérlést bovdenjét kell betenni a fülkében és az egész fent van rakva a hátsó fükesztésre .
Válasz psycho #33665. hozzászólásáraAz ötlet jó. (Szerintem!!!)
De valami olcsóbb kellene. Pl MTZ kormány szivattyú 2db. 1 szivattyú 1 hidromotor. Csak jól kösd be. Kuplungos kardánba bele csavarozni ékszíjtárcsát így hajtani meg a szivattyút.
Válasz Maszek Zs #33663. hozzászólásáraNéztem gyári kis traktorra való árokásó adaptereket, amiknek saját hidraulikus rendszere van. Ott csak 10-12 literes tartály van, hűtő nélkül. Az a baj, más megoldást nem tudok, amit a traktorral tudnék meghajtani és nincs távolsághoz és szöghöz kötve.
Készülőben van egy láncos szállító szalag, amivel tűzifát akarok odébb, vagy pótkocsira rakni a traktor hajtású rönkdaraboló fűrészem mellől. Mivel helyzet független megoldásban gondolkodok, a meghajtására nem jöhet más szóba, mint hidromotor. A kérdésem az lenne, hogy ennek a traktor szivattyúja mennyire örülne, illetve az olaj milyen mértékben melegedne, ha egyáltalán melegedne. A hidromotor kb 200-300-at forogna percenként, mindenféle nyomáscsökkentő és egyéb kacat nélkül.
Válasz egymotoros #33658. hozzászólására Az az igazság hogy a Bagodi pótkocsinak rövid a rúdja és a trakin egyszerűbb volt a vonó padot nyújtani de mivel így az erőkar is megnőtt és a Kubotának kicsit gyengének találtam a felfogatást így ezért fogattam fel a harmadik ponthoz is .
Válasz Bég #33653. hozzászólásáraÜdv.! Itt É.nyugaton is alakulnak a földek, de csak a magasabb és homokosabb részeken. Pl a saját kertünk teteje már meg is "pirult". A technikát a hétvégén meg ma is d.u. járattam, mert kapott egy motorgenerált a Yanmar, miután a levegőszűrő elrepedt alul és szívott be nem kevés port a műszak végére talajmaráskor a nyáron. A differenciálzárat meg nemrég javította az Agrotechnik Tatabányán amiért hálás köszönet Nekik! És ha minden ok HOLNAP MEGYEK SZÁNTANI!!!
35454 hozzászólás
Válasz Plútó #33703. hozzászólásáraValsz a képen jobboldali. Az áll nagyon sután meg fura előtte a guminyom a betonon.
Válasz AGROKID #33700. hozzászólásáraValószínűleg leszakadt az egyik munkahengerben a dugattyú.Emeld fel az elejét,és amelyik oldal könnyen elfordul kézzel az a ludas.
Válasz ND #33701. hozzászólásáraVártam az olyen magasröptű hozzászólást, de ez most komoly, álltam volna be a garázsba alászedtem a kormányt és ez lett belőle.
Válasz AGROKID #33700. hozzászólásáraŐ maga se tudja. Látod h tanácstalanul széttárta a karját. ☺
Na ez mitől van?
Válasz GéZsé #33698. hozzászólásáravagy kukac.
megszúrta a szilvamoly
Válasz Bencsiki #33696. hozzászólásáraA kis gyümin a folt pedig jég lehetett, nálam is volt ilyen.
Válasz Bencsiki #33696. hozzászólásáraHa még rügypattanás előtt vagy egy rezes- kénes lemosóval indíthatsz. Legyen benne valami atkagyérítésre alkalmas narancs olajos kegyszer is. Én virágzás kor szoktam elkezdeni monilia ellen védeni, utána folyamatosan. rovarölő valamilyen formában nálam mindig van benne.7-9 permetezést évente , árutermő ültetvényben.
Laxa
Sziasztok kedves kollégák!
Egy kicsit off, de azért megkérdezem, mert hát a traktorosok a legokosabbak az egész vidéken. Ha meg japó traktorjuk van, akkor pedig mindenképpen.
Szóval: tavaly kérdeztem tőletek, hogy mit tegyek, mert a szilvafám igen gazdagon virágzott, jól is kötött, s aztán a kis gyümölcskezdemények szinte mindegyikén megjelent egy kis fekete pötty, aztán szépen lepottyant az egész és 5-6 db szilvám érett be. Akkor azt mondtátok, hogy elqrtam a dolgot - nem kicsit, hanem nagyon - és még a rügyfakadás / virágzás előtt kellet volna okosnak lennem.
Na most előtte vagyunk és okos szeretnék lenni. Persze nem tudok, ezért kérem a segítségeteket.
Előre is közi!
Válasz akarmi1971 #33693. hozzászólásáraSzia!
Ha rokon, és jót akarsz neki, előbb fogassal húzd le róla a szárat. Amíg vizes a föld, talán a gyökerek nagyját is le tudod húzni róla. Macerás de megéri.
Válasz akarmi1971 #33693. hozzászólásáraÜdv!
Inkább takarittasd le, mert akkor Neked is és a tulajnak is nehéz munkája lesz vele az éven.
Sziasztok !
Tavalyról maradt egy kukoricaszáras terület ( 500 négyszögöl talán) . Érdemes most szárzúzózni , aztán megrotálni ? Vagy mondjam a tulajnak (persze rokon , el nem küldhetem ), hogy inkább takarítsa le előbb ?
Veteményes lenne , kicsit kötött agyagos a talaj. Most olyan vizes hogy elsűlyedek benne , 2-3 hét múlva meg már vetnének .
Lendületből nem mennék neki rotával mert csak betekeri a szárat , én meg kinlódhatok a takarítással.
Tudtok tanácsot adni ?
Válasz wernerj #33690. hozzászólásáraKöszi a segítséget! Megnézem hát ha találok valamit!
Válasz sallercs #33687. hozzászólásáraÜdv
A kapcsolódás gyorsasága nem nagyon befolyásoló tényező, inkább a kuplung használata segithetne az élettartam növelésén.Valamennyivel rugalmasabb puhább lenne a nyomaték átadás, nem ütésszerü, ami a törést is okozhatta
Válasz kovacsnorbi2005 #33689. hozzászólásáraMost vettem ilyen gumit használtan 2000+futár. Jófogáson nézelődj, a Terra traktorokat és a Rasant fűkaszákat is szerelték ilyenekkel.
Válasz BanDom #33688. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget előre! Esetleg ha valakinek lenne használt akkor szóljon! Köszönöm!
Válasz kovacsnorbi2005 #33683. hozzászólásáraÜdv.! A Marso-nak vannak ilyen gumijai. A BKT azt mondják egész jó. Vagy esetleg nézz be a Kelet-Agro, vagy az Oraker-kft holnapjára is.
Válasz psycho #33675. hozzászólásáraSzerintem teljesen igazad van,elakadásnál nem mindig vagyunk teljesen higgadtak,pedig ilyenkor kéne igazán.Így előfordulhat egy határozottabb láb mozdulat.Azért is raktam fel a képeket a kubota difizárjáról , hogy mások elkerüljék az ilyen hibát!
Üdvözlet!
Válasz krizol #33685. hozzászólásáraAz a baj, hogy ahányszor új helyre telepíted, annyiszor kell a patakot is átrakni. Inkább napelem, bár az meg éjszaka nem fog működni. Fogni kell néhány migrante-t, azok tekerjék, az a legegyszerűbb.
Válasz psycho #33678. hozzászólásáraÜdv az uraknak
ha már elvetettétek a kardánnal,a hidromotorral való hajtást,akkor gyorsfolyásu patak mellé telepitsétek!Vizikerékkel is meghajtható, és roppant energia takarékos!
A régi FORTSCHRITT /NDK/ szállítószalag 2,2 kw-os dobmotorral működött 15 m hosszig, egy generátor is egyszerű megoldás lehetne.
Sziasztok! Tudna valaki segiteni 8.3-22 vagy 5.00-12 traktor gumi úgybe! Esetleg ha valakinek lenne használt az is érdekelne! Előre is köszönöm!
Válasz psycho #33678. hozzászólásáraYouTube)
Válasz psycho #33676. hozzászólásáraRotációs kapa lehajtása elég nagy áttétel. Ha azt oltod rá a szalagra sima motor is jó nem kell oldalkihajtásos. Meg abban már benne a kuplung is ami sztem nem árt ha vmi megszorulna
Válasz psycho #33678. hozzászólásáraÉs maga a szalag érdekel engem is. Többször kellett volna.
Válasz psycho #33676. hozzászólásáraÚgy ahogy mondják ékszíj. De nem kell oda 4LE se mert,ha 3000csökented 300-ra ott igen meg nő az erő.
Válasz wernerj #33677. hozzászólásáraNem lesz hosszú, kb 2,3 méter, egy tekersz (5m) láncból készül. Csak arra kell, hogy odébb rakja a fűrész mellől, vagy adott esetben a felrakja kis pótkocsira, utánfutóra. Megközelítőleg 160-170 cm lesz a rakodási magassága, persze a szög állítható lesz. Majd ha összeáll annyira, hogy megtudjam forgatni valamivel, megmérem mekkora fordulat kell neki, aztán utána lehet számolgatni mekkora lassítás is kellene.
Válasz psycho #33676. hozzászólásáraÉn ékszíjtárcsával csinálnék lassító áttételt, így nyersz erőt is arra az esetre ha nehezebb dolgot raksz a szalagra. Hány méteres lesz?
Válasz wernerj #33672. hozzászólásáraAz ötlet igazából tetszik. Amit menni fog éves szinten, ott nem az a pár liter benzin lesz a mérvadó. Már csak a 3000 ezres fordulatot kell leredukálni 300-ra. Na az se egyszerű mutatvány. Persze nem kell azt járatni annyin, de a kb 1500-ból sem egyszerűbb 300-at csinálni, max egy közbenső áttét tengellyel.
Válasz sallercs #33674. hozzászólásáraFunkcióját tekintve megfelelő méretűek ezek. Amire gyárilag ki van találva, bőven elég. Egyik váltóba sem nagyobbak még a léptető villák sem, pedig azok többet vannak gyepálva. Sajnos a működtetés kivitelezése hozza magával az efféle problémát. Az, hogy egy lábbal működtetett pedál zárja össze, hordozza magában a hibalehetőséget, hogy nagyobb erővel és kisebb érzéssel van működtetve, mint kellene.
Utólag pótolom a lemaradt képeket.
Maximális tisztelettel üdvözlök minden kedves fórum társamat!A héten fény derült a diffizár gyanús kattanására.Szót fogadtam a hozzáértő és segítő társaknak akik óva intettek a traktor további használatától,az esetleges nagyobb baj elkerülése végett.Mellékeltem néhány fényképet amin látszik a két letört darab amelyek összezárták volna a differenciál művet ha lenem törnek. Szerencsére nem estek be a fogaskerekek közé.Ezek a kapcsolódási pontok nincsenek nagyon túlméretezve.Hosszuk egyenként 2cm és 6mm szélesek és összesen csak két pár van belőlük.Az erdei extrém fa ki hordánál ezt a tényt nem árt majd figyelembe venni! További sok hibamentes üzemórát kívánok!
Válasz psycho #33670. hozzászólásáraSzia!
Én a helyedben vennék egy vízszintes tengelyű Briggs motort, azt építeném rá a szalagra. Tudom hogy tankolni kell azt is külön, de írod hogy több célra lesz használva, szerintem megéri. 3-4 le körül szerintem bőven elég lenne, használtan kapsz 15-20 ezerért. Úgy csinálnám meg mint a nagy szalagokat, külön vontatható egységnek.
Igaz nem traktor de legalább kubota.
Elméletben nézegetek egy ilyen használtat 900.000 ft elég drága de évi 3000 m2-ert kellene szezonba 3-4 naponta nyírni.Nincs idő a hondát tologatni.
http://kubota-traktorok.hu/GR1600-II
Ismeri valaki? Illetve a fűnyírást meglehetne-e oldani egy japán kis traktorral valami fűnyíró adapterrel?
Akkor a trakit azért lehetne több célra is használni.
Köszi az ötleteket. A szállítószalagot szeretném használni majd máshoz is, pl. ágdaraboló, stb. Ezért esett ki az a megoldás, hogy a fűrészen legyen egy külön hidraulika rendszer. Gondolkodtam ebben, de annyit nem ér.
Az ablaktörlő motoros verzió is felmerült. Nálam hozzáértő emberek azt mondják, hogy nem bírják a folyamatos üzemet. Persze önmagát tudnám hűteni ventilátorral ami segíthetne a problémán.Ezzel viszont újabb problémához jutnánk el, ami a traktor generátora. Az se lett túltervezve ilyen téren.
Válasz psycho #33661. hozzászólásáraÜdv.
Bocs,hogy bele szólok,csak egy ötlet,de szerintem egy erősebb ablaktörlőmotor(pl.Uaz) is elhajtaná a szállítószalagot.Én elektromos csörlőt csináltam belőle,és működik!És csak egy vezeték kell.
Válasz psycho #33665. hozzászólására Miért nem csinálod meg ugy mint a gémkaszáé van kardán hajtja a szivatyut és minden rajt van egy kereten csak a vezérlést bovdenjét kell betenni a fülkében és az egész fent van rakva a hátsó fükesztésre .
Válasz psycho #33665. hozzászólásáraAz ötlet jó. (Szerintem!!!)
De valami olcsóbb kellene. Pl MTZ kormány szivattyú 2db. 1 szivattyú 1 hidromotor. Csak jól kösd be. Kuplungos kardánba bele csavarozni ékszíjtárcsát így hajtani meg a szivattyút.
Üdv. Ma oda voltunk egy "kis" beszerző úton Ráfér majd egy kis szépítés persze majd csak a próba után
Válasz Maszek Zs #33663. hozzászólásáraNéztem gyári kis traktorra való árokásó adaptereket, amiknek saját hidraulikus rendszere van. Ott csak 10-12 literes tartály van, hűtő nélkül. Az a baj, más megoldást nem tudok, amit a traktorral tudnék meghajtani és nincs távolsághoz és szöghöz kötve.
Válasz krizol #33662. hozzászólására Jó lett, tetszik.
Válasz psycho #33661. hozzászólásáraSzerintem kicsi az olaj tartálya,egy kisebb idő után elkezd melegedni.
Remélem kifényesednek a kopó részek!
Üdv!
Készülőben van egy láncos szállító szalag, amivel tűzifát akarok odébb, vagy pótkocsira rakni a traktor hajtású rönkdaraboló fűrészem mellől. Mivel helyzet független megoldásban gondolkodok, a meghajtására nem jöhet más szóba, mint hidromotor. A kérdésem az lenne, hogy ennek a traktor szivattyúja mennyire örülne, illetve az olaj milyen mértékben melegedne, ha egyáltalán melegedne. A hidromotor kb 200-300-at forogna percenként, mindenféle nyomáscsökkentő és egyéb kacat nélkül.
Üdv az uraknak lenne egy eladó ekém 25-ös fejekkel. Fejér Megye TÁC.
https://www.jofogas.hu/magyarorszag?q=2%20fejes%20eke%20kistraktorhoz
Válasz egymotoros #33658. hozzászólására Az az igazság hogy a Bagodi pótkocsinak rövid a rúdja és a trakin egyszerűbb volt a vonó padot nyújtani de mivel így az erőkar is megnőtt és a Kubotának kicsit gyengének találtam a felfogatást így ezért fogattam fel a harmadik ponthoz is .
Válasz Balázs1994 #33655. hozzászólásáraKubota képek jó megoldásnak tűnik. Érdekes, hogy a harmadik pontot is belekötötted.
Válasz Bég #33653. hozzászólásáraÜdv.! Itt É.nyugaton is alakulnak a földek, de csak a magasabb és homokosabb részeken. Pl a saját kertünk teteje már meg is "pirult". A technikát a hétvégén meg ma is d.u. járattam, mert kapott egy motorgenerált a Yanmar, miután a levegőszűrő elrepedt alul és szívott be nem kevés port a műszak végére talajmaráskor a nyáron. A differenciálzárat meg nemrég javította az Agrotechnik Tatabányán amiért hálás köszönet Nekik! És ha minden ok HOLNAP MEGYEK SZÁNTANI!!!
Válasz Balázs1994 #33655. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz wolf5555 #33650. hozzászólásáraSziasztok itt vannak a fényképek a Kubota húzóról a kért képek.