Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szia!
A trakit magán kézből vettem Nagykanizsa mellől, 850üzemórával.Képet megpróbálok feltenni róla remélem sikerül.Sok minden érdekel,pl. honnét lehet megtudni mikor gyártották,mert az eladó sem tudta megmondani,és én sem találom .Nagyon jó állapotban van,de műszakira kéne rá 4db gumi,hol érdemes venni?Az is érdekel hogy gépkönyvet lehet-e valahonnét letölteni.Most kapásból ennyi jutott eszembe de lesz még kérdésem
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon,és segítséget kérnék.Most vásároltam egy HINOMOTO trakit C174est.Ez az első japán trakim,eddig Tz4k-m volt.Hát ég és föld a különbség.Ezen kívül semmit nem tudok róla.Ha valakinek van ilyen trakija,és megosztaná velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönném.
Igen a vecsési Varga féle vetőgép. Még régen vettem a vetőtagokat /talán 30 körűl volt darabja/ csak most átalakítottam úgy, hogy elől meg hátúl legyen a kerék. Ezt koppintottam le.
Üdv mindenkinek! Bencsikinek mielőbbi gyógyulást kívánok!!!
Misi, szereztem pár gyári Steyr orrsúlyt, ha kellenek légyszi jelezd! Balunak is jut belőle.
Válasz #17122. hozzászólásra
Nagyon jól néz ki a vetőgép, gratula! Ezek a vetőegységek a vecsésen gyártott fajta? Mi pénzért vetted? Most elég drágának találom darabját.
Hát nekem még hátra van egy tekercselés!Találtam egy tekercselőt itt a környéken csak még nem kérdeztem meg hogy indítómotort Válalnak e!Aztán vissza a szerelőhöz és renova modulla!
Sikerűl szerezni hajtómű olajat majd fölírom hogy milyen a tipusa.Literes kiszerelésben van ha érdekel valakit akkor szerzek bárkinek!De csak ha sikerűl megegyezni az árról én 400-al keztem a licitet majd meglátom mi lessz a válasz! Amúgy mennyi az annyi? Mi mostanában az ára?
Válasz #17125. hozzászólásra
Így hogy írtad, hogy nem melegszik az önindító és elhalványulnak a lámpák inkább kontakt hibára gondolok, vagy az aksi zárlatos. Nekem az mtz csinált ilyet, a testkábelem volt megszakadva.
Elég normális állapotú a belseje, kerestem a dörzsölés nyomokat, kopást, de nem volt semmi. Az önindító nem melegszik.
Holnap lecserélem még az akkis kábelt, mert alu és kicsit mintha kikezdte volna az idő.
Szerletics féle 2 tagosból kultivátorból csináltunk 4 tagosat egy kis műtrágya adagolóval kombinálva, már csak a kombinátor kapák és csövek felrakása van hátra.
A zárlatra gondoltam én is, mert indítózáskora visszajelzők is alig derengenek , előtte nem változott a fényerejük.
Ha 4-5 indítózást próbálok most, rendesen lerántja az akksit.
Válasz #17117. hozzászólásra
Szem ötlete a feszültségmérés jó ötlet! Ha jelentős a feszültség csökkenés az utalhat kontakt hibára, vagy rosszabb esetben zárlatra.
A kommutátor jó állapotban van, kitisztítottam, amikor szétszedtem. A kefék rugói erősek, a forrasztásaik rendben vannak.
A behúzótekercs nem szerelhető.
Ahogy nézem a csatlakozási problémák maradnak,talán.
Feltételezem hogy az akksid jó.
Nálam olyan gond volt hogy az egyik kefe fel volt akadva, illetve a nyomórugó el volt törve.
Az is baj lehet ha kilágyult és nem feszíti eléggé a keféket.
Testkábel jól érintkezik?
Mérj feszültséget az önindítónál indítás közben.
Válasz #17114. hozzászólásra
Szia! Amikor szétszedted a forgó részen a komutátor nem volt-e nagyon megkopva? Illetve a komutátor szeletek között a szigetelést megkapartad-e? Kefék vezetékének érintkezési pontja nincs megolvadva? Testkábel, pozitív kábel jól érintkezik mindkét végén?? Nálam ezek a problémák léptek fel persze nem egyszerre. Ja és a behúzótekercset szét lehet szedni? Belül van a két réz érintkező aminek még eléghetett a felülete. Más most nem jut eszembe, hál istennek már régen javítottam önindítót.
Van egy kis gondom. Az önindítóm igen gyengén teker, mondhatni csak éppen átforgatja. Dekompresszorral viszonylag normálisan teker.
Szétszedtem, a kefék eléggé odavannak, de még használhatók. Megperselyeztem ,mert kicsit lógósnak láttam. Összeraktam és láss csodát éppoly sz@r mint volt.
Valakinek tipp
Ma beszéltem Bencsikivel, üdvözöl mindenkit.Mondtam neki,hogy mindenki aggódik érte és jobbulást kívántok. Ja Laxát külön megemlítettem a magas benzin árral kapcsolatban
Már jobban van ha minden jól megy hamarosan hazamehet lábadozni, Ha tudok valami új infót akkor megosztom veletek
Azért látszik hogy ez a Japán trakis társaság egy NAGY CSALÁD
Ma beszéltem Bencsikivel, üdvözöl mindenkit.Mondtam neki,hogy mindenki aggódik érte és jobbulást kívántok. Ja Laxát külön megemlítettem a magas benzin árral kapcsolatban
Már jobban van ha minden jól megy hamarosan hazamehet lábadozni, Ha tudok valami új infót akkor megosztom veletek
Azért látszik hogy ez a Japán trakis társaság egy NAGY CSALÁD
Nagyon jó lett a festés gratula.
A hátravezetett kipufogó is jó,csak így nem szabad ültetővel dolgozni,mert a kipufogó gázzal telemegy a dolgozók tüdeje.
Bencsikinek én is jobbulást kívánok.Remélem a találkozóra rendbe jön.Mi lenne azzal a sok borral nélküle.
Igaz is Misi én is feliratkoznék a találkozóra,1 fő,1ágy,2 tányér gulyás.
Ebben a semmire való időben egy kicsit rendbe kaptam a Kínait.Mivel műszaki problémái nem voltak,így csak egy pár apróságot módosítottam rajta,és ráfújtam 3 doboz festéket.A kipufogót hátra vezettem,és a hátsó lámpáknak csináltam egy kis fészket.Hátha így majd tovább bírják a lámpabúrák.Itt van egy pár kép a mostani állapotról.
Úgy gondolom,hogy így már megállja a helyét avatarnak is.
35441 hozzászólás
Válasz #17139. hozzászólásra
Itt van hogy mettől meddig gyártották ezt a tipust.
http://www.ksenterprise.co.jp/hinomoto_c.html
Szia üdv a csapatban.
Linkre kattintva megtudsz néhány dolgot.
http://www.tractordata.com/farm-tractors/004/7/2/4720-hinomoto-c174.html
Válasz #17137. hozzászólásra
Szia!
A trakit magán kézből vettem Nagykanizsa mellől, 850üzemórával.Képet megpróbálok feltenni róla remélem sikerül.Sok minden érdekel,pl. honnét lehet megtudni mikor gyártották,mert az eladó sem tudta megmondani,és én sem találom .Nagyon jó állapotban van,de műszakira kéne rá 4db gumi,hol érdemes venni?Az is érdekel hogy gépkönyvet lehet-e valahonnét letölteni.Most kapásból ennyi jutott eszembe de lesz még kérdésem
Válasz #17136. hozzászólásra
A fele érdekelne ha esetleg valakinek kell a mŕsik fele.
Válasz #17135. hozzászólásra
Szia!
Üdv a csapatban. Hol vetted a trakit? Fényképet tehetnél fel . Mi a konkrét kérdésed?
Makó környékieknek.Talán megérné kettőnek is megvenni!Varga féle vetőgép
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon,és segítséget kérnék.Most vásároltam egy HINOMOTO trakit C174est.Ez az első japán trakim,eddig Tz4k-m volt.Hát ég és föld a különbség.Ezen kívül semmit nem tudok róla.Ha valakinek van ilyen trakija,és megosztaná velem a tapasztalatait azt nagyon megköszönném.
Válasz #17130. hozzászólásra
Nekem is a yanmarom kapott egy fiat generátort mert a dinamó nem bírta a nagyobb munkalámpákat szó szerint le égett.
Válasz #17129. hozzászólásra
Igen a vecsési Varga féle vetőgép. Még régen vettem a vetőtagokat /talán 30 körűl volt darabja/ csak most átalakítottam úgy, hogy elől meg hátúl legyen a kerék.
Ezt koppintottam le.
Üdv mindenkinek! Bencsikinek mielőbbi gyógyulást kívánok!!!
Misi, szereztem pár gyári Steyr orrsúlyt, ha kellenek légyszi jelezd! Balunak is jut belőle.
Bocsi ez a kép lemaradt
hello itt van pár kép Yanmar 1500D Generátort kapott nincs töltés gond
Válasz #17122. hozzászólásra
Nagyon jól néz ki a vetőgép, gratula! Ezek a vetőegységek a vecsésen gyártott fajta? Mi pénzért vetted? Most elég drágának találom darabját.
Hát nekem még hátra van egy tekercselés!Találtam egy tekercselőt itt a környéken csak még nem kérdeztem meg hogy indítómotort Válalnak e!Aztán vissza a szerelőhöz és renova modulla!
Sikerűl szerezni hajtómű olajat majd fölírom hogy milyen a tipusa.Literes kiszerelésben van ha érdekel valakit akkor szerzek bárkinek!De csak ha sikerűl megegyezni az árról én 400-al keztem a licitet majd meglátom mi lessz a válasz! Amúgy mennyi az annyi? Mi mostanában az ára?
Válasz #17125. hozzászólásra
Így hogy írtad, hogy nem melegszik az önindító és elhalványulnak a lámpák inkább kontakt hibára gondolok, vagy az aksi zárlatos. Nekem az mtz csinált ilyet, a testkábelem volt megszakadva.
Válasz #17124. hozzászólásra
Elektromosan hajtjátok a műtrágyadagolót? Könnyű volt összehozni?
Nekem is jó lenne egy ,de soha nem lesz időm megcsinálni.
Válasz #17123. hozzászólásra
Elég normális állapotú a belseje, kerestem a dörzsölés nyomokat, kopást, de nem volt semmi. Az önindító nem melegszik.
Holnap lecserélem még az akkis kábelt, mert alu és kicsit mintha kikezdte volna az idő.
Szerletics féle 2 tagosból kultivátorból csináltunk 4 tagosat egy kis műtrágya adagolóval kombinálva, már csak a kombinátor kapák és csövek felrakása van hátra.
Válasz #17121. hozzászólásra
Ja és még egy: melegszik az önindító?
Végre kész vagyok a gépek generálásával.
Régi vetőgép.
Átalakítás után!!
Vettem a fogast is és meg fabrikáltam hidraulikusra.
.
Válasz #17119. hozzászólásra
Ha lemeríti az akksit akkor igen nagy esély van rá hogy menetzárlatos.
Válasz #17119. hozzászólásra
Nem láttál az állórész tekercsein kidörzsölődést?
A zárlatra gondoltam én is, mert indítózáskora visszajelzők is alig derengenek , előtte nem változott a fényerejük.
Ha 4-5 indítózást próbálok most, rendesen lerántja az akksit.
Válasz #17117. hozzászólásra
Szem ötlete a feszültségmérés jó ötlet! Ha jelentős a feszültség csökkenés az utalhat kontakt hibára, vagy rosszabb esetben zárlatra.
A kommutátor jó állapotban van, kitisztítottam, amikor szétszedtem. A kefék rugói erősek, a forrasztásaik rendben vannak.
A behúzótekercs nem szerelhető.
Ahogy nézem a csatlakozási problémák maradnak,talán.
Válasz #17114. hozzászólásra
Feltételezem hogy az akksid jó.
Nálam olyan gond volt hogy az egyik kefe fel volt akadva, illetve a nyomórugó el volt törve.
Az is baj lehet ha kilágyult és nem feszíti eléggé a keféket.
Testkábel jól érintkezik?
Mérj feszültséget az önindítónál indítás közben.
Válasz #17114. hozzászólásra
Szia! Amikor szétszedted a forgó részen a komutátor nem volt-e nagyon megkopva? Illetve a komutátor szeletek között a szigetelést megkapartad-e? Kefék vezetékének érintkezési pontja nincs megolvadva? Testkábel, pozitív kábel jól érintkezik mindkét végén?? Nálam ezek a problémák léptek fel persze nem egyszerre. Ja és a behúzótekercset szét lehet szedni? Belül van a két réz érintkező aminek még eléghetett a felülete. Más most nem jut eszembe, hál istennek már régen javítottam önindítót.
Van egy kis gondom. Az önindítóm igen gyengén teker, mondhatni csak éppen átforgatja. Dekompresszorral viszonylag normálisan teker.
Szétszedtem, a kefék eléggé odavannak, de még használhatók. Megperselyeztem ,mert kicsit lógósnak láttam. Összeraktam és láss csodát éppoly sz@r mint volt.
Valakinek tipp
Tegnapi szántás.
http://www.youtube.com/watch?v=_DnJ_okkWjk
Válasz #17111. hozzászólásra
3 hengeres,25 lóerős.
Válasz #17110. hozzászólásra
Szép és igényes munka, gratula. Mekkora motor van a gépbe?
Válasz #17109. hozzászólásra
Azért olyan mert az. Motip,metálkék spray.A felniket meg keréktárcsa ezüst-tel.
Jó estét mindenkinek! Plútó nagyon jól néz ki a gép! Milyen festékkel fújtad? Olyan mintha metálfényezés lenne rajta.
Szép jó estét mindenkinek! Bencsinek jobbulást kívánunk mindannyian. Reméljük, hogy semmi komolyabb baj nincsen.
Válasz #17046. hozzászólásra
Szép estét mindenkinek.Bencsiki javulást kívánok!
Válasz #17103. hozzászólásra
Felveszem vele a kapcsolatot,vagy telefonon vagy itt.A találkozóra még nem tudok nyilatkozni , de ha tudok valamit akkor értesítlek.
Ma beszéltem Bencsikivel, üdvözöl mindenkit.Mondtam neki,hogy mindenki aggódik érte és jobbulást kívántok. Ja Laxát külön megemlítettem a magas benzin árral kapcsolatban
Már jobban van ha minden jól megy hamarosan hazamehet lábadozni, Ha tudok valami új infót akkor megosztom veletek
Azért látszik hogy ez a Japán trakis társaság egy NAGY CSALÁD
Ma beszéltem Bencsikivel, üdvözöl mindenkit.Mondtam neki,hogy mindenki aggódik érte és jobbulást kívántok. Ja Laxát külön megemlítettem a magas benzin árral kapcsolatban
Már jobban van ha minden jól megy hamarosan hazamehet lábadozni, Ha tudok valami új infót akkor megosztom veletek
Azért látszik hogy ez a Japán trakis társaság egy NAGY CSALÁD
Válasz #17100. hozzászólásra
Válaszoltam rá. Plútóval vedd fel a kapcsolatot jön a talira, jelezz vissza ha te is tudsz jönni, ja és hány főt írjak be.
Válasz #17099. hozzászólásra
Az a lényeg,hogy az én tüdőm így nagyobb biztonságban van.
Válasz #17098. hozzászólásra
Ok. semmi akadálya.
Köszi mindenkinek.Így már nem olyan szedett-vedett,tarka-barkának néz ki mint eddig.
Szia Misi! Ment email!!
Válasz #17095. hozzászólásra
Nagyon jó lett a festés gratula.
A hátravezetett kipufogó is jó,csak így nem szabad ültetővel dolgozni,mert a kipufogó gázzal telemegy a dolgozók tüdeje.
Válasz #17095. hozzászólásra
Szia Plútó!
Jegyeztem, lehet hogy lesz egy utas társad is a találkozóra.
Jó lett a trakid gratula.
Válasz #17095. hozzászólásra
Ügyesen megoldottad gratula hozzá! Nálunk is pont így van megoldva már gyárilag a Mahindrán!
Válasz #17095. hozzászólásra
Nagyon jó lett!!!
Szép jó estét!
Bencsikinek én is jobbulást kívánok.Remélem a találkozóra rendbe jön.Mi lenne azzal a sok borral nélküle.
Igaz is Misi én is feliratkoznék a találkozóra,1 fő,1ágy,2 tányér gulyás.
Ebben a semmire való időben egy kicsit rendbe kaptam a Kínait.Mivel műszaki problémái nem voltak,így csak egy pár apróságot módosítottam rajta,és ráfújtam 3 doboz festéket.A kipufogót hátra vezettem,és a hátsó lámpáknak csináltam egy kis fészket.Hátha így majd tovább bírják a lámpabúrák.Itt van egy pár kép a mostani állapotról.
Úgy gondolom,hogy így már megállja a helyét avatarnak is.
Üdv mindenkinek, Bencsikinek meg én is javulást kívánok!
A két testvér eke.
Válasz #17090. hozzászólásra
Szia Győző jó látni újra a forumon.