Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Japán kis traktorom után RAU cukorrépavető gépből csináltunk hagyma vetőgépet. Mint megtudtam ezzel vetettek kukoricát is. Ezért keresnék hozzá kukoricához való vetőelemet.Esetleg ha valakinek vagy ismerősének lenne ilyen vetőeleme megvenném.
Egyet kaptam kölcsön mintának ilyen kellene.
Válasz Bencsiki #33549. hozzászólásáraHoppá. Én is cseréltem gázolajszűrőt és azóta olyan a gép mintha "masszázsfotelbe" ülnék. Furán is jár. Kipróbálom másik szűrővel. Erre nem is gondoltam, hogy rossz lehet az új szűrő.
Válasz Bencsiki #33550. hozzászólásáraMost a gazolaj pumpara fogtam . Meg probaltam att hidalni es valamivel jobban harap. Szerintem ez lehet . Teszek egy ujat hejette
Válasz csuti0 #33547. hozzászólásáraAz a gond hogy en ki csereltem rajta a gazolajszurot is .. az oszes szurok ujak . Nem tudom vajon van a tankba valamijen szuroje? Az lenne el dugulva ?
Válasz Krisztian kubota #33546. hozzászólásáraSzia!
GL-es kubotánkon nekünk is volt probléma a "lomhasággal",nagyobb sebességfokozatba kapcsolásnál,vagy nagyobb terhelésnél visszaesett a fordulat.
Egy gázolajszűrő csere megoldotta egyszeriben a problémát
Mert ugye motorolajszűrőt,légszűrőt az cserél az egyszeri földi halandó,de gázolajat csak a "vérprofik" szoktak,és ugye tankolunk ám kannából, hordóból,meg kitudja még miből.
Üdv.:Csuti
Válasz Felvidéki67 #33545. hozzászólásáraUdv ! A levegofiltert ki csereltem es az uzemanyag filtert is. Segitseget kaptam valakitol es tanacsolta hogy problemas lehet a gazolaj pumpa vagy dugulas a tankszurobe.koszonom mindenkinek addig is !
Válasz Krisztian kubota #33542. hozzászólásáraSzevasz! Szerintem az utolsó dolog legyen a magas nyomású pumpa amihez hozzá nyúlsz, és főleg csak szakira bizzad. Leghamarabb a levegőfiltert ellenőrizd,esetleg próbáld ki anélkül megpörgetni.Ha nincs változás, akkor az üzemanyag szűrőt cseréld ki.Továbbá nincs-e dugulás az üzemanyag csövekben ( átfújni).Próbáld ebben a sorrendben le ellenőrizni a rendszert, aztán tudasd hogy mire jutottál.
Udv mindenkinek!Szeretnek egy kis segitseget kerni aki talalkozott ilyen problemaval.Egy magas nyomasu pomparol lenne szo,egy kubota gl-nel.Hogyan lehet szabajozni a gazolaj mennyisseget(tobbet adagoljon mert nagyon lomha)!
Válasz bt66 #33532. hozzászólásáraSzia !
Körbe kellene fotózni, minden oldalról azt mondták és azt hogy van-e valamilyen szám rajta. Meg emailben intézzük ezt a dolgot ne itt. Ne foglaljuk le a fórumot vele. Köszi ! (email:ideatraktorkft@gmail.com)
Válasz Gábor Gábor #33523. hozzászólásáraA tekercs szerintem már kevés mert a vasmag is megolvadt és el van deformálódva. Ezért lenne jó egy komplett másik mágnesszelep.
Ha meg nem tudok venni akkor átcsináltatom az egész hidraulikát mechanikusra.
Vagy pedig eladom a trakit darabonként alkatrésznek.
Vásárlási tanács, öreg "kistrakisoktól" hallottam: egy legalább -5 fokos reggel meglepetésként kell érkezni és a trakit bika, hídegindító, stb nélkül kell elinditatni, ha indul már érdemes gondolkodni.
Válasz Viktorr87 #33524. hozzászólásáraDe a hibákon kívül egy nagyon pozitív dolog is van: Lehet vele japán Kistraktoros találkozóra menni 2018.06.23.án Újszilvásra.
Válasz Bencsiki #33525. hozzászólásáraVannak rejtett hibái és durva hiányosságai! Rendszeres időközönként kifogy belőle a gázolaj, olajat és szűrőket kell cserélni. De ami a legdurvább, hogy dolgozni lehet vele! Felháborító.
Válasz bt66 #33520. hozzászólásáraGoogle,képek. 12vos Mecman mágnes szelep tekercs. Rögtön találsz kb 30 db ot. Az hogy sarus csatlakozó az már mindegy. UI: ezeket kipróbálni csak úgy szabad ha benne van a vasmag.külonben leéghet a tekercs.
Nem akarok beleokoskodni, mert minimális amit értek a hidraulikához. Az szerintem is egy mágnesszelep. Arra kicsi esélyt látok, hogy egyhamar sikerül felhajtani cseredarabot. Nem tudom vetted-e már ki a tömbből magát a szelepet. Talán amit kilehetne ebből hozni, hogy egy hasonló új szeleppel valahogy házasítani. De első körben mindenképp elvinném, megmutatnám valami olyan hidraulika szerviznek, akik nem csak a polcról veszik le az új alkatrészt, hanem még képesek és hajlandók kicsit bekoszolni a kezüket és gondolkodni, segíteni a vevőnek, aki szeretne otthagyni némi pénzt is a szolgáltatásért.
Mint néhány hónapja írtam, és azóta sem jutottam előbbre ebben a dologban, a Mitsubishi MT16 -os kistrakimon elromlott a kidraulika. Pontosabban leégett az leengedésért felelős mágnestekercs a hidraulika szelepen (vagy mi az?), a vasmagja is megolvadt, eldeformálódott. Ha valaki tudna egy bontásra ítélt ilyen kistrakit, vagy egy ilyen komplett hidraulika szelepet mágnestekercsekkel együtt, vagy csak egy ide való mágnestekercset vasmagostól, akkor megköszönném ha tudatná velem. Köszi.
Üdvözök mindenkit
Új tagként jelentkeztem be a fórumba ennek oka ,h van egy KUBOTA X20 as kistraktorom .Érdeklődnék h van e itt valakinek hasonló? A hidraulika elektronikus állításával nem vagyok teljesen tisztába pár funkcióra már rájöttem pl: kézi vezérlés az automatikus vízszintben tartás,a pótméterrel eltolt hidrauliha szintbentartása . De van még pozíció amitre nem jöttem rá. Ebben kérnék segítséget.
Illetve fülkét készít valaki kistraktorra?
Másik fontos kérdés lenne a vizsgáztatás
adásvételim megvan számla megvan vám papír megvan magánszemélytől vettem már de azok a papírok amiket a behozatallal foglalkozó cég kiadhat az elvileg nálam van .
Tehát a kérdés tud e valaki a műszakiban segíteni? Vontatni is szeretnék egy NSN-2 pótkocsit.én kíépítek a traktoron mindent leszállítom a traktort a pótot ahová kell csak az NKH vizsgabázisok kéne a segítség h minden működjön. Köszönöm a válaszokat
Válasz Yanmargabi871 #33505. hozzászólásáraTehát végeredményben a kérdéses szabadonfutó csonkot csak a traktor tlt kivezetésre lehet szerelni, a gyári szabadonfutós kardánt pedig úgy hogy a szabadonfutós vége a meghajtott gépre csatlakozzon.Én ha mégegyszer választhatnék, a gyári szabadonfutóst választanám, még ha drágább is
Válasz Plútó #33513. hozzászólásáraSzemből nézve jobbra forog a TLT. Ez olyan általánosan elterjedt, mint hogy a motorok jelentős többsége is jobbra forog, vagy hogy ~3000 ford/perc egy vill. motor, vagy egy általános belső égésű motor üzemi fordulatszáma. Tehát én még mindig nem értem, kinek jó akkor, ha a traktoron van. Talán ott balra forog a tlt? Az meg sok szöghajtóműnek nem jó, na m1. A gyárilag szabadonfutós kardánoknak is a munkagép felé eső végén van a szabadonfutó. Márpedig a kardánt nem igen illik megfordítani, hiába is lenne úgy jó a forgásirány miatt. A nyomatékhatárolónál is úgy van megadva, hogy a munkagépre kerüljön, pedig annak édes mindegy lenne hol van. Persze sok gépen lehet el se férne a traktoron, mert beleérne a vonófej, hashúzó, hidraulikus gyorscsatlakozók, stb.
Válasz bandigh #33509. hozzászólására Nem az a lényeg,hogy ne forogjon gyorsan a kardán,hanem,hogy a munkagép lendülete ne hajtsa tovább a gépet miután kinyomjuk a kuplungot.Az,hogy a traktor vagy a munkagép oldalra tegyük e fel,a forgásirány dönti el,nem pedig az,hogy itt jobb vagy ott jobb.
Válasz psycho #33506. hozzászólásáraSzevasztok! Csak megerősíteni szeretném psycho kolégám véleményét, ugyanis ugyanezt a racsnit -szabadonfutót használom én is. Mivel a bordás tengely egy viszonylag tágabb illesztésű méretezés, ezért hajlamos kilengeni, s ha 2.- 3-dik Tlt-én forgatom, bizony szorul a zabszem a se....ben, hogy elne repüljön a kardánkivezetés.Eddig hálistennek bírja kb 8-10 üórát használtam,de jogos a felvetés.Szerintem is a meghajtott oldalon lenne az ideális helye a cucnak, csak ahhoz átkelene szabni a felfogatását hogy jó irányba racsnizzon
Japán kistraktor vásárlását tervezgetem, de sajnos nem vagyok túl nagy traktor-szakértő...
Van valakinek tapasztalata az alábbi traktorokról?
- Kubota Aste 19
- Iseki TF 193.
Már jó ideje követem a fórumot. Igyekszem végigolvasni az elejétől, de még csak 2015-ben járok. Így nem tudom, hogy volt-e már szó ezekről...
Válasz Yanmargabi871 #33505. hozzászólásáraEnnek az a lényege, hogyha felemeled a munkagépet a fordulóban, és lelépsz a gázról, hogy megtört állapotban ne forogjon gyorsan a kardántengely, azaz amikor a munkagép még gyorsan pörög de a motor már lassan. Ha a traktor farára teszed, nem csináltál semmit mert a munkagép visszahajtja, szóval ha alapjáraton forfulsz, akkor is csutkagázon pörög tovább a tengely. Munkagép felé tedd.
Válasz Yanmargabi871 #33505. hozzászólásáraÉn úgy tudom, lehetőleg mindig a munkagép felé kell tenni az efféle dolgokat.(szabadonfutó, kuplung) Gondolom azok javítása lényegesen egyszerűbb és talán olcsóbb is. Egy ilyen szabadonfutó elég súlyos darab, egy idő után biztos megviseli a csapágyazást, szimeringet.
Lehet buta lessz a kérdés de a szabadonfutós kardánt szeretnék venni a fünyíro adapterhet .a traktor tlt csonkjára kell csatlakoztatnom vagy a fűnyíróéra? Egy ilyenre gondoltam hogy ilyet veszek szerintetek ?
35454 hozzászólás
Bocsánat ez nem jól sikerült!
Kicsit sok lett.
Segítene valaki a módosításban.
Tisztelt kistraktorosok !
Japán kis traktorom után RAU cukorrépavető gépből csináltunk hagyma vetőgépet. Mint megtudtam ezzel vetettek kukoricát is. Ezért keresnék hozzá kukoricához való vetőelemet.Esetleg ha valakinek vagy ismerősének lenne ilyen vetőeleme megvenném.
Egyet kaptam kölcsön mintának ilyen kellene.
Válasz Bencsiki #33549. hozzászólásáraHoppá. Én is cseréltem gázolajszűrőt és azóta olyan a gép mintha "masszázsfotelbe" ülnék. Furán is jár. Kipróbálom másik szűrővel. Erre nem is gondoltam, hogy rossz lehet az új szűrő.
Válasz Bencsiki #33550. hozzászólásáraMost a gazolaj pumpara fogtam . Meg probaltam att hidalni es valamivel jobban harap. Szerintem ez lehet . Teszek egy ujat hejette
Válasz Krisztian kubota #33544. hozzászólásáraKérdezz meg valami traktorost!
Válasz Krisztian kubota #33548. hozzászólásáraHasonló bajom volt az Iseki-n. Gázolaj szűrő hiba. Tiszta új volt. És tök x@r.
Beiktattam helyette a rendszerbe valami ilyesmit:
https://www.autosboltgesztely.hu/termekek/szurok/uzemanyag-szurok/ford-gazolajszuro-fn109/
Azóta nincs gond.
Válasz csuti0 #33547. hozzászólásáraAz a gond hogy en ki csereltem rajta a gazolajszurot is .. az oszes szurok ujak . Nem tudom vajon van a tankba valamijen szuroje? Az lenne el dugulva ?
Válasz Krisztian kubota #33546. hozzászólásáraSzia!
GL-es kubotánkon nekünk is volt probléma a "lomhasággal",nagyobb sebességfokozatba kapcsolásnál,vagy nagyobb terhelésnél visszaesett a fordulat.
Egy gázolajszűrő csere megoldotta egyszeriben a problémát
Mert ugye motorolajszűrőt,légszűrőt az cserél az egyszeri földi halandó,de gázolajat csak a "vérprofik" szoktak,és ugye tankolunk ám kannából, hordóból,meg kitudja még miből.
Üdv.:Csuti
Válasz Felvidéki67 #33545. hozzászólásáraUdv ! A levegofiltert ki csereltem es az uzemanyag filtert is. Segitseget kaptam valakitol es tanacsolta hogy problemas lehet a gazolaj pumpa vagy dugulas a tankszurobe.koszonom mindenkinek addig is !
Válasz Krisztian kubota #33542. hozzászólásáraSzevasz! Szerintem az utolsó dolog legyen a magas nyomású pumpa amihez hozzá nyúlsz, és főleg csak szakira bizzad. Leghamarabb a levegőfiltert ellenőrizd,esetleg próbáld ki anélkül megpörgetni.Ha nincs változás, akkor az üzemanyag szűrőt cseréld ki.Továbbá nincs-e dugulás az üzemanyag csövekben ( átfújni).Próbáld ebben a sorrendben le ellenőrizni a rendszert, aztán tudasd hogy mire jutottál.
Válasz 74 Misi #33543. hozzászólásáraEZ az en problemam nem tudom mek es hol vn
Válasz Krisztian kubota #33542. hozzászólásáraAz adagolóról csinálj pár képet.
Udv mindenkinek!Szeretnek egy kis segitseget kerni aki talalkozott ilyen problemaval.Egy magas nyomasu pomparol lenne szo,egy kubota gl-nel.Hogyan lehet szabajozni a gazolaj mennyisseget(tobbet adagoljon mert nagyon lomha)!
Tisztelt Fórumozók!
Segítségeteket szeretném kérni!
Szükségem lenne Kubota GL-25 gépkönyvre bármilyen formában.
Köszönöm szépen!
Válasz bt66 #33539. hozzászólásáraOk, rendben ! Köszönöm !
Válasz lakatosr66 #33537. hozzászólásáraA száma 5X04, látni is az egyik fotón. A fotókat majd este küldöm.
Válasz bt66 #33531. hozzászólásáraEmber! A tekercsel eggyütt meglehet venni a vasmagot is!!!!! A régit kitekerni,az ujjat be a helyére és kész!!!!
Válasz bt66 #33532. hozzászólásáraSzia !
Körbe kellene fotózni, minden oldalról azt mondták és azt hogy van-e valamilyen szám rajta. Meg emailben intézzük ezt a dolgot ne itt. Ne foglaljuk le a fórumot vele. Köszi ! (email:ideatraktorkft@gmail.com)
Válasz psycho #33528. hozzászólásáraJóóóó ! Ez tetszett !
Még annyi kérdés Yanmar AF30 al kapcsolatban, hogy el bírja e a 4 hektós függesztett permetezőt, vagy elég neki a 3as is?
Válasz 74 Misi #33529. hozzászólására
Válasz psycho #33528. hozzászólására
Válasz lakatosr66 #33526. hozzászólásáraKöszi.
Válasz Gábor Gábor #33523. hozzászólásáraA tekercs szerintem már kevés mert a vasmag is megolvadt és el van deformálódva. Ezért lenne jó egy komplett másik mágnesszelep.
Ha meg nem tudok venni akkor átcsináltatom az egész hidraulikát mechanikusra.
Vagy pedig eladom a trakit darabonként alkatrésznek.
Vásárlási tanács, öreg "kistrakisoktól" hallottam: egy legalább -5 fokos reggel meglepetésként kell érkezni és a trakit bika, hídegindító, stb nélkül kell elinditatni, ha indul már érdemes gondolkodni.
Válasz Viktorr87 #33524. hozzászólásáraDe a hibákon kívül egy nagyon pozitív dolog is van: Lehet vele japán Kistraktoros találkozóra menni 2018.06.23.án Újszilvásra.
Válasz Bencsiki #33525. hozzászólásáraVannak rejtett hibái és durva hiányosságai! Rendszeres időközönként kifogy belőle a gázolaj, olajat és szűrőket kell cserélni. De ami a legdurvább, hogy dolgozni lehet vele! Felháborító.
Válasz Bencsiki #33525. hozzászólására
Válasz bt66 #33520. hozzászólásáraSzia !
Megpróbálok segíteni, de nem ígérek semmit !
Válasz Viktorr87 #33524. hozzászólásáraSemmi!
Sziasztok!
Yanmar af 30 traktor vásárlása előtt vagyok, mire kell oda figyeljek? Vagy úgy általában mik a hibalehetőségek?
Válasz bt66 #33520. hozzászólásáraGoogle,képek. 12vos Mecman mágnes szelep tekercs. Rögtön találsz kb 30 db ot. Az hogy sarus csatlakozó az már mindegy. UI: ezeket kipróbálni csak úgy szabad ha benne van a vasmag.külonben leéghet a tekercs.
Válasz bt66 #33520. hozzászólásáraSzia!
Nem akarok beleokoskodni, mert minimális amit értek a hidraulikához. Az szerintem is egy mágnesszelep. Arra kicsi esélyt látok, hogy egyhamar sikerül felhajtani cseredarabot. Nem tudom vetted-e már ki a tömbből magát a szelepet. Talán amit kilehetne ebből hozni, hogy egy hasonló új szeleppel valahogy házasítani. De első körben mindenképp elvinném, megmutatnám valami olyan hidraulika szerviznek, akik nem csak a polcról veszik le az új alkatrészt, hanem még képesek és hajlandók kicsit bekoszolni a kezüket és gondolkodni, segíteni a vevőnek, aki szeretne otthagyni némi pénzt is a szolgáltatásért.
Válasz bt66 #33520. hozzászólására...A mellékelt ábrán a "4"-es számmmal jelölt alkatrészről van szó.
Mint néhány hónapja írtam, és azóta sem jutottam előbbre ebben a dologban, a Mitsubishi MT16 -os kistrakimon elromlott a kidraulika. Pontosabban leégett az leengedésért felelős mágnestekercs a hidraulika szelepen (vagy mi az?), a vasmagja is megolvadt, eldeformálódott. Ha valaki tudna egy bontásra ítélt ilyen kistrakit, vagy egy ilyen komplett hidraulika szelepet mágnestekercsekkel együtt, vagy csak egy ide való mágnestekercset vasmagostól, akkor megköszönném ha tudatná velem. Köszi.
Üdvözök mindenkit
Új tagként jelentkeztem be a fórumba ennek oka ,h van egy KUBOTA X20 as kistraktorom .Érdeklődnék h van e itt valakinek hasonló? A hidraulika elektronikus állításával nem vagyok teljesen tisztába pár funkcióra már rájöttem pl: kézi vezérlés az automatikus vízszintben tartás,a pótméterrel eltolt hidrauliha szintbentartása . De van még pozíció amitre nem jöttem rá. Ebben kérnék segítséget.
Illetve fülkét készít valaki kistraktorra?
Másik fontos kérdés lenne a vizsgáztatás
adásvételim megvan számla megvan vám papír megvan magánszemélytől vettem már de azok a papírok amiket a behozatallal foglalkozó cég kiadhat az elvileg nálam van .
Tehát a kérdés tud e valaki a műszakiban segíteni? Vontatni is szeretnék egy NSN-2 pótkocsit.én kíépítek a traktoron mindent leszállítom a traktort a pótot ahová kell csak az NKH vizsgabázisok kéne a segítség h minden működjön. Köszönöm a válaszokat
Válasz Felvidéki67 #33517. hozzászólásáraKöszönöm ígymár értem akkor ne ezt választom hanem egy gysri szabadonfutos kardant! Köszőnöm a segítséget mindenkinek !!
Válasz Yanmargabi871 #33505. hozzászólásáraTehát végeredményben a kérdéses szabadonfutó csonkot csak a traktor tlt kivezetésre lehet szerelni, a gyári szabadonfutós kardánt pedig úgy hogy a szabadonfutós vége a meghajtott gépre csatlakozzon.Én ha mégegyszer választhatnék, a gyári szabadonfutóst választanám, még ha drágább is
Válasz Plútó #33513. hozzászólására
Válasz Plútó #33513. hozzászólásáraSzemből nézve jobbra forog a TLT. Ez olyan általánosan elterjedt, mint hogy a motorok jelentős többsége is jobbra forog, vagy hogy ~3000 ford/perc egy vill. motor, vagy egy általános belső égésű motor üzemi fordulatszáma. Tehát én még mindig nem értem, kinek jó akkor, ha a traktoron van. Talán ott balra forog a tlt? Az meg sok szöghajtóműnek nem jó, na m1. A gyárilag szabadonfutós kardánoknak is a munkagép felé eső végén van a szabadonfutó. Márpedig a kardánt nem igen illik megfordítani, hiába is lenne úgy jó a forgásirány miatt. A nyomatékhatárolónál is úgy van megadva, hogy a munkagépre kerüljön, pedig annak édes mindegy lenne hol van. Persze sok gépen lehet el se férne a traktoron, mert beleérne a vonófej, hashúzó, hidraulikus gyorscsatlakozók, stb.
Válasz Plútó #33513. hozzászólásáraÍgy igazz!!! Ott a pont.
Válasz bandigh #33509. hozzászólására Nem az a lényeg,hogy ne forogjon gyorsan a kardán,hanem,hogy a munkagép lendülete ne hajtsa tovább a gépet miután kinyomjuk a kuplungot.Az,hogy a traktor vagy a munkagép oldalra tegyük e fel,a forgásirány dönti el,nem pedig az,hogy itt jobb vagy ott jobb.
Válasz psycho #33506. hozzászólásáraSzevasztok! Csak megerősíteni szeretném psycho kolégám véleményét, ugyanis ugyanezt a racsnit -szabadonfutót használom én is. Mivel a bordás tengely egy viszonylag tágabb illesztésű méretezés, ezért hajlamos kilengeni, s ha 2.- 3-dik Tlt-én forgatom, bizony szorul a zabszem a se....ben, hogy elne repüljön a kardánkivezetés.Eddig hálistennek bírja kb 8-10 üórát használtam,de jogos a felvetés.Szerintem is a meghajtott oldalon lenne az ideális helye a cucnak, csak ahhoz átkelene szabni a felfogatását hogy jó irányba racsnizzon
Üdvözlöm a Fórumtársakat!
Japán kistraktor vásárlását tervezgetem, de sajnos nem vagyok túl nagy traktor-szakértő...
Van valakinek tapasztalata az alábbi traktorokról?
- Kubota Aste 19
- Iseki TF 193.
Már jó ideje követem a fórumot. Igyekszem végigolvasni az elejétől, de még csak 2015-ben járok. Így nem tudom, hogy volt-e már szó ezekről...
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Rendben köszönöm a segítséget !!!
Válasz Yanmargabi871 #33505. hozzászólásáraEnnek az a lényege, hogyha felemeled a munkagépet a fordulóban, és lelépsz a gázról, hogy megtört állapotban ne forogjon gyorsan a kardántengely, azaz amikor a munkagép még gyorsan pörög de a motor már lassan. Ha a traktor farára teszed, nem csináltál semmit mert a munkagép visszahajtja, szóval ha alapjáraton forfulsz, akkor is csutkagázon pörög tovább a tengely. Munkagép felé tedd.
Válasz Gábor Gábor #33507. hozzászólására
Válasz Yanmargabi871 #33505. hozzászólásáraFordítva is felrakhatod,csak le fog racsnizni)))
Válasz Yanmargabi871 #33505. hozzászólásáraÉn úgy tudom, lehetőleg mindig a munkagép felé kell tenni az efféle dolgokat.(szabadonfutó, kuplung) Gondolom azok javítása lényegesen egyszerűbb és talán olcsóbb is. Egy ilyen szabadonfutó elég súlyos darab, egy idő után biztos megviseli a csapágyazást, szimeringet.
Lehet buta lessz a kérdés de a szabadonfutós kardánt szeretnék venni a fünyíro adapterhet .a traktor tlt csonkjára kell csatlakoztatnom vagy a fűnyíróéra? Egy ilyenre gondoltam hogy ilyet veszek szerintetek ?