Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR411.35 FtUSD391.7 FtCHF441.7 FtGBP492.85 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én aztán kiemelten nem értek az olajokhoz (néha még a benzinnel is összekeverem a gázolajat ), de ezt az STOU dolgot nem az itteni fórumosok találták ki, hanem a Japó gyártó.
Azt gondolom, hogy azért mégis csak a gyártó ért hozzá a legjobban.
Magam is e-el gondolokodom a dolgon, leginkább csak azért, mert ezekből az STOU-kból nem lehet 20 liter alatt kiszerelést kapni. Ha nagyszervíz előtt elfogy az olaj - mint most nekem - akkor 40 litert kell venni. Mert 25 kell .
Válasz #14883. hozzászólásra
Nekem is háromféle olaj van a gépbe szerintem is így jó.
No meg a gázolaj,de van aki benzint használ
Bocsi Bencsiki ezt nem hagyhattam ki
Válasz #14884. hozzászólásra
Akkor ez olyan mint a szalonnazsír, mindenre jó! Azért én mégis maradok a már bevált, régebbi módszernél. Lehet , hogy maradi vagyok, de a 40-50 éves, még ma is működő gépek már bizonyítottak. Kicsit várni kell még, hogy az új kenőanyagok is bizonyítsanak. Nekem ahhoz túl drága volt a gép, hogy kísérletezzek.
Szerintem nem csak a sürüség számit.Fontos az összetevő,a hőállóság,a tapadóképesség. Egy univerzális olajnak, nagyobb hőmérsékleten is meg kell tartani a sürüségét, viszkozitását.Ezért jó pl.a motorba.Ugyan ugy viselkedik a váltóban is mert jó a kenőképessége.Az alacsony sürüség miatt pediglen alkalmas a hidraulika rendszerbe!
Válasz #14881. hozzászólásra
Sziasztok! Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nem bízom ezekben az olajokban?! Jelenleg 3 különböző sűrűségű olaj van a gépben, hogy a bánatba lehet jó ugyanaz az olaj mindenhová( mármint sűrűségű). Szerintem minden helyre az oda való fajtát kell használni.
Válasz #14879. hozzászólásra
Jaja ahogy mondod,szerencse hogy ennyi lett a zárókép.Mennél jobban próbál vigyázni az ember annál hamarább csinál hülyeséget.Na meg nem kalkuláltuk be hogy mikor jött a traki akkor 850kg volt most meg súlyozva géppel ellátva kb 1300.Beszéltem ma a tulajjal de otthon nem használta a padlókat hanem fix rámpán állt le.Tanulva a hibából.
Egyszer egy traktor eladásnál a teherautóra felálláskor visszagurult a gép és alákeveredett a vevő.
Hál' Istennek nem lett komolyabb baj, csak 1 hétig vert a víz, hogy nehogy legyen. Villogott a besz@rásjelző rendesen.
Azóta ha eladok valamit kiviszem a kapun és oldják meg....
Nagyon ésszel a rámpákkal!
Nahát, én ezt láttam és ilyenre gondoltam csak nem a saját kerekén húznám ki a földhöz hanem a már említett mobil keréken amit le és fel tudok állítani és akkor elbírja a traki és csak akkor lenne 3 ponton függesztve ha vetek és akkor csak elbírja...de majd még megálmodom
Válasz #14857. hozzászólásra
Ilokos nagyon frankó rámpád van.Ez a padló tákolmány nem az enyém hanem a tulajé,és volt tesztelve mert amikor hozta a gépet ezen állt le.Most hogy vitte el én beálltam a platóra csak háttal,de mivel lelogott a traki kerekéböl 10cm igy tetszik vagy nem meg kellett volna fordulni.Elindultam le és akkor lett a reccs,de ahogy Pityu látja a bakháthúzó felakadt .Kb 1 óra alatt levettük a Mitsu segítségével,majd meg reparáltuk a rámpát és fel mentem orral.Szerencsére féknyom nem volt.PBandi igazad van lehet megérdemeltük,de gondolom te is csesztél már el dolgokat.
Válasz #14870. hozzászólásra
Hát nem tudom de az enyém is kerékre áll tőle,fölleg ha bene van egy zsák vetőmag.Ha függesztve van és lerakod nem lehet vele fordulni.
Ha van kivel vetni nem egyedül kell,szerintem ne alakíts át,a "kis" trakid nem fogja bírni.
Igen mindenképpen átalakítom, csak még kavarognak a gondolatok a fejemben,hogy milyenre is szeretném és mi lenne jó; lehet rakok rá egy mobil kereket amivel tehermentesíteném a trakit a amíg oda érek ahova kell és csak vetés közben rángatná a hidraulikát , szerintetek???
Majd holnap teszek fel róla még képet meg még lehet le is kamerózom
És már itt lenne is egy kérdésem hogy fejben tovább tudjak tervezni
1. Tudok-e én itthon csinálni csoroszlyát...? mert én nem láttam olyan komplikáltnak!!
2. A spirálos ,,ledobócső"-nek nevezem most, ha már nem jó rajta márpedig nem jó, akkor azt lehet-e valamilyen gégecsővel helyettesíteni??
Egyenlőre ennyi mert már zsibbadnak az újjaim
Nekem tetszik a mérete,szemre elég erősnek látszik.Remélem a kenőanyagot nem felejted ki belőle.Egyébként a burkolatot miért vetted le,kíváncsiságból vagy másért?
A kipufogód kafa lett, az enyém is hasonló,még egy kis optikai tuningot a bal hátsó sárvédőre és kész a gép.
Válasz #14858. hozzászólásra
Hát sajnos én azt nem engedhetem meg magamnak hogy bármiért is (az egészséget kivéve) 800 km-t autózzak, azért nem vagyok anyagilag ennyire jól elengedve, és ennyire azért talán nincs is szkségem semmire, sem vetőgépre sem másra. De nem is állítom hogy az én általam képviselt hozzáállás a leghelyesebb, de ilyen távolságoknál már meggondolandó hogy elinduljon az ember vagy sem.
Egyébként volt már rá példa hogy nekem elhozták a megvásárolandó dolgot. Igaz nem 400 km.ről hanem csak 120-ról, Csengerből. Ugyanis a második TZ-4K-mat így vettem. Mondtam az eladónak, hogyha a hirdetett árért el is hozza akkor megveszem a trakit, de én nem megyek érte. És láss csodát, elhozta. Lehet hogy így járt jól ő is mert ha nem hozza el lehet hogy a mai napig sem adta volna el.
Egyébként meg találtam egy 12-soros vetőgépet (a képen) itt közel a második faluban is, az meg csak 7 km-re van! Hát nem mindegy hogy 400 vagy 7, igaz-e?
Nekem fura egy kicsit bt66 hozzáállása ehez a témához de,ha működik akkor semmi gond.Én ezzel úgy vagyok ha megéri,és szükség van rá akkor elmegyek akár 800km-t is érte.
Más téma:Azt hiszem ilokos a feljárót elég üzembiztosra megoldotta.Sajnos a bajnak nem kell sok.Valami kerékvezetőn gondolkodok,hogy ne tudjon a kerék félre kapni a rampáról,bár a feljáró nálam,csak 120cm-es,a traktor első kereke már fent van, amikor a hátsó elkezd felkapni a feljáróra.Viszont csak orral tudok felállni a futóra, hátrafelé nem.
Kistraktor szállításA rampák vízszintezésére nekem is oda kell figyelni,ha sáros a kerék akkor egy mobil elektromos csörlővel húzom fel a gépet. A hosszabb feljáró 2-es lemez C szelvénnyé hajlítva a szélein belől 40x40x3-as zártszelvény +keresztbe merevítések.
Ha pl. el akarod adni a megtermelt portékádat akkor Te is elviszed na piacra, nemde? Én nem azt mondtam hogy mindenképpen hozza el, meg nem is várom el ezt, de ha érdeke füződik ahhoz hogy eladja és megéri ezért neki 6-800 km-t autózni, akkor hajrá, áldozzon rá, és vigye el annak akinek kell! Nekem ennyit autózni bizony nem éri meg.
..., de ha az eladónak az az érdeke hogy eladja és neki megéri, akkor hozza el! Nekem ilyen üzemanyagárak mellett nem kifizetődő messzebbre autózni mint 100-120 km.
Ati a fóliafektető fogta meg a gépet szerintem nagy szerencséd volt.Viszont ha nincs rajta ,akkor meg lehet,hogy el sem törik.Nálam 3 db vastagfalu 40*40-es zártszelvényből van a feljáró,keresztbe betonacél van felhegesztve rá kb 6 cm-enként kapaszkodónak.Mind a két feljáró kijött egy 6m-es szálból a végekre, volt itthon annyi anyag,hogy le tudtam zárni.Ezen kívül van feljárónként 2 tüske, ami biztosítja elmozdulás ellen.A tüskék az utánfutó szélén kifúrt lyukba kell beletenni.Majd ha lesz számítógéppel párosodó fényképező alkalmatosság itthon ,akkor szívesen teszek fel képet.
35441 hozzászólás
Válasz #14890. hozzászólásra
Jól néz ki, elég masszív, de inkább 25-30 lovas gép után való.
Mit szóltok ehez az ekéhez.
http://www.jofogas.hu/bekes/Bagodi_ketfejes_eke_Elado_9850510.htm
Válasz #14885. hozzászólásra
Én aztán kiemelten nem értek az olajokhoz (néha még a benzinnel is összekeverem a gázolajat ), de ezt az STOU dolgot nem az itteni fórumosok találták ki, hanem a Japó gyártó.
Azt gondolom, hogy azért mégis csak a gyártó ért hozzá a legjobban.
Magam is e-el gondolokodom a dolgon, leginkább csak azért, mert ezekből az STOU-kból nem lehet 20 liter alatt kiszerelést kapni. Ha nagyszervíz előtt elfogy az olaj - mint most nekem - akkor 40 litert kell venni. Mert 25 kell .
Válasz #14887. hozzászólásra
Ahogy mondod.Erről az a mondás jut az eszembe ,hogy aki mindenhez ért az igazán nem ért semmihez.
Válasz #14884. hozzászólásra
"Az az olaj, ami mindenre jó, igazából semmire sem jó."
Ezt nem én találtam ki, hanem egy tapasztalt szerelő mondta.
Válasz #14883. hozzászólásra
Nekem is háromféle olaj van a gépbe szerintem is így jó.
No meg a gázolaj,de van aki benzint használ
Bocsi Bencsiki ezt nem hagyhattam ki
Válasz #14884. hozzászólásra
Akkor ez olyan mint a szalonnazsír, mindenre jó! Azért én mégis maradok a már bevált, régebbi módszernél. Lehet , hogy maradi vagyok, de a 40-50 éves, még ma is működő gépek már bizonyítottak. Kicsit várni kell még, hogy az új kenőanyagok is bizonyítsanak. Nekem ahhoz túl drága volt a gép, hogy kísérletezzek.
Válasz #14883. hozzászólásra
Szerintem nem csak a sürüség számit.Fontos az összetevő,a hőállóság,a tapadóképesség. Egy univerzális olajnak, nagyobb hőmérsékleten is meg kell tartani a sürüségét, viszkozitását.Ezért jó pl.a motorba.Ugyan ugy viselkedik a váltóban is mert jó a kenőképessége.Az alacsony sürüség miatt pediglen alkalmas a hidraulika rendszerbe!
Válasz #14881. hozzászólásra
Sziasztok! Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nem bízom ezekben az olajokban?! Jelenleg 3 különböző sűrűségű olaj van a gépben, hogy a bánatba lehet jó ugyanaz az olaj mindenhová( mármint sűrűségű). Szerintem minden helyre az oda való fajtát kell használni.
Válasz #14879. hozzászólásra
Jaja ahogy mondod,szerencse hogy ennyi lett a zárókép.Mennél jobban próbál vigyázni az ember annál hamarább csinál hülyeséget.Na meg nem kalkuláltuk be hogy mikor jött a traki akkor 850kg volt most meg súlyozva géppel ellátva kb 1300.Beszéltem ma a tulajjal de otthon nem használta a padlókat hanem fix rámpán állt le.Tanulva a hibából.
A STOU olajakra visszatérve. Mennyire keverhetőek ezek a hagyományos olajakkal?
Válasz #14879. hozzászólásra
Egyszer egy traktor eladásnál a teherautóra felálláskor visszagurult a gép és alákeveredett a vevő.
Hál' Istennek nem lett komolyabb baj, csak 1 hétig vert a víz, hogy nehogy legyen. Villogott a besz@rásjelző rendesen.
Azóta ha eladok valamit kiviszem a kapun és oldják meg....
Nagyon ésszel a rámpákkal!
Válasz #14876. hozzászólásra
Ajaj még nagyobb hülyeségeket csináltam.Még szerencs .hogy nem fordult át ,ha alŕkerülsz abból nagy sérülés lehetett volna.Vigyázzatok magatokra.
Nahát, én ezt láttam és ilyenre gondoltam csak nem a saját kerekén húznám ki a földhöz hanem a már említett mobil keréken amit le és fel tudok állítani és akkor elbírja a traki és csak akkor lenne 3 ponton függesztve ha vetek és akkor csak elbírja...de majd még megálmodom
Válasz #14861. hozzászólásra
Most nézem hogy a csapŕgytartó rá van hegesztve a gerendŕrailyet még nem láttam.Cuppántra nem tellett?
Válasz #14857. hozzászólásra
Ilokos nagyon frankó rámpád van.Ez a padló tákolmány nem az enyém hanem a tulajé,és volt tesztelve mert amikor hozta a gépet ezen állt le.Most hogy vitte el én beálltam a platóra csak háttal,de mivel lelogott a traki kerekéböl 10cm igy tetszik vagy nem meg kellett volna fordulni.Elindultam le és akkor lett a reccs,de ahogy Pityu látja a bakháthúzó felakadt .Kb 1 óra alatt levettük a Mitsu segítségével,majd meg reparáltuk a rámpát és fel mentem orral.Szerencsére féknyom nem volt.PBandi igazad van lehet megérdemeltük,de gondolom te is csesztél már el dolgokat.
Válasz #14874. hozzászólásra
Itt van kettő válogathatsz is.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/4478563/Tarcsa.htmlhttp://agrotechnik.hu/termekek/hasznalt-piac/hasznalt-tarcsa-kistraktorhoz
Válasz #14870. hozzászólásra
Hát nem tudom de az enyém is kerékre áll tőle,fölleg ha bene van egy zsák vetőmag.Ha függesztve van és lerakod nem lehet vele fordulni.
Ha van kivel vetni nem egyedül kell,szerintem ne alakíts át,a "kis" trakid nem fogja bírni.
Válasz #14870. hozzászólásra
vetőcsőnek hívják,és szerintem,ha valami belül sima falú gégecsővel kiválthatod
Megvan köszi!
Válasz #14869. hozzászólásra
Kattincs a nevire és ott megtalálod. ha jól láttam 115000ft.
Válasz #14844. hozzászólásra
Igen mindenképpen átalakítom, csak még kavarognak a gondolatok a fejemben,hogy milyenre is szeretném és mi lenne jó; lehet rakok rá egy mobil kereket amivel tehermentesíteném a trakit a amíg oda érek ahova kell és csak vetés közben rángatná a hidraulikát , szerintetek???
Majd holnap teszek fel róla még képet meg még lehet le is kamerózom
És már itt lenne is egy kérdésem hogy fejben tovább tudjak tervezni
1. Tudok-e én itthon csinálni csoroszlyát...? mert én nem láttam olyan komplikáltnak!!
2. A spirálos ,,ledobócső"-nek nevezem most, ha már nem jó rajta márpedig nem jó, akkor azt lehet-e valamilyen gégecsővel helyettesíteni??
Egyenlőre ennyi mert már zsibbadnak az újjaim
Válasz #14861. hozzászólásra
Szia! És mégis mennyi Ft körül gondoltad???
Válasz #14866. hozzászólásra
Ja beszélnem kell Győzővel,a liszensz miatt
Válasz #14865. hozzászólásra
Nem hanem megvolt nyúlva a feszítő lemez és laza volt a lánc és csattogott. Ezért szettem szét.
Ezt láttátok már?Nekem tetszik.http://www.expressz.hu/egyeb-szallito-keret-orrsuly-tartora-japan-kistraktorokhoz-47237838/
Válasz #14862. hozzászólásra
Nekem tetszik a mérete,szemre elég erősnek látszik.Remélem a kenőanyagot nem felejted ki belőle.Egyébként a burkolatot miért vetted le,kíváncsiságból vagy másért?
A kipufogód kafa lett, az enyém is hasonló,még egy kis optikai tuningot a bal hátsó sárvédőre és kész a gép.
Válasz #14862. hozzászólásra
Az biztos,hogy jó vastag!Azonban a méreteivel is vannak gondok.Nem colos méretü, és nem nagyon lehet kapni!Én lánckerékkél cseréltem colosra.
Válasz #14862. hozzászólásra
Megoldottam a kipurogó problémát elfordítottam.
Üd vözlöm az urakat hoztam képet a talajmaró hajtás láncról képet nem semmi milyen vastag.
T urak! Eladó Japó trakihozz Tárcsa. 36 os csipkés lapokkal. Szállitás futárszolgálattal kb10Eft ért országosan megoldott. Érd:703736221
Válasz #14859. hozzászólásra
Az igaz, de ha az ára duplája, akkor már meggondolandó. Egyébként csak egy tipp volt, bocsi!
Válasz #14858. hozzászólásra
Hát sajnos én azt nem engedhetem meg magamnak hogy bármiért is (az egészséget kivéve) 800 km-t autózzak, azért nem vagyok anyagilag ennyire jól elengedve, és ennyire azért talán nincs is szkségem semmire, sem vetőgépre sem másra. De nem is állítom hogy az én általam képviselt hozzáállás a leghelyesebb, de ilyen távolságoknál már meggondolandó hogy elinduljon az ember vagy sem.
Egyébként volt már rá példa hogy nekem elhozták a megvásárolandó dolgot. Igaz nem 400 km.ről hanem csak 120-ról, Csengerből. Ugyanis a második TZ-4K-mat így vettem. Mondtam az eladónak, hogyha a hirdetett árért el is hozza akkor megveszem a trakit, de én nem megyek érte. És láss csodát, elhozta. Lehet hogy így járt jól ő is mert ha nem hozza el lehet hogy a mai napig sem adta volna el.
Egyébként meg találtam egy 12-soros vetőgépet (a képen) itt közel a második faluban is, az meg csak 7 km-re van! Hát nem mindegy hogy 400 vagy 7, igaz-e?
Üdv
Nekem fura egy kicsit bt66 hozzáállása ehez a témához de,ha működik akkor semmi gond.Én ezzel úgy vagyok ha megéri,és szükség van rá akkor elmegyek akár 800km-t is érte.
Más téma:Azt hiszem ilokos a feljárót elég üzembiztosra megoldotta.Sajnos a bajnak nem kell sok.Valami kerékvezetőn gondolkodok,hogy ne tudjon a kerék félre kapni a rampáról,bár a feljáró nálam,csak 120cm-es,a traktor első kereke már fent van, amikor a hátsó elkezd felkapni a feljáróra.Viszont csak orral tudok felállni a futóra, hátrafelé nem.
Kistraktor szállításA rampák vízszintezésére nekem is oda kell figyelni,ha sáros a kerék akkor egy mobil elektromos csörlővel húzom fel a gépet. A hosszabb feljáró 2-es lemez C szelvénnyé hajlítva a szélein belől 40x40x3-as zártszelvény +keresztbe merevítések.
Válasz #14855. hozzászólásra
Ha pl. el akarod adni a megtermelt portékádat akkor Te is elviszed na piacra, nemde? Én nem azt mondtam hogy mindenképpen hozza el, meg nem is várom el ezt, de ha érdeke füződik ahhoz hogy eladja és megéri ezért neki 6-800 km-t autózni, akkor hajrá, áldozzon rá, és vigye el annak akinek kell! Nekem ennyit autózni bizony nem éri meg.
Válasz #14853. hozzászólásra
Nem kívánsz te túl sokat az élettől?
Válasz #14841. hozzászólásra
Ezt megérdemeltétek kb ilyen rŕmpán szoktuk após rotakapját berakni a Boxerbe ami kb.100kiló.Rá nem mentem volna semmi pénzért.
Válasz #14852. hozzászólásra
..., de ha az eladónak az az érdeke hogy eladja és neki megéri, akkor hozza el! Nekem ilyen üzemanyagárak mellett nem kifizetődő messzebbre autózni mint 100-120 km.
Válasz #14846. hozzászólásra
Jól néz ki. De ha ingyen adja sem megyek érte olyan messzire. Mert én 100-120 km-től semmiért nem vagyok hajlandó messzebbre menni.
Válasz #14841. hozzászólásra
Ismét egy érdekes módja a traktorról való leszállásnak. .
Örülök, hogy nem lett bajod.
Az biztos, hogy nekem megjelent volna a fékcsík a gatyámban!
Válasz #14838. hozzászólásra
Szerintem ez pont olyan, mint az enyém.
Válasz #14847. hozzászólásra
Remekül néz ki. És nagyon olcsó
Válasz #14831. hozzászólásra
Szia.
De igen. Kapott egy háropontot és annyi.
Válasz #14846. hozzászólásra
http://www.jofogas.hu/gyor_moson_sopron/13_soros_vetogep_elado_12508515.htm
Válasz #14840. hozzászólásra
Sziasztok! Bt ezt nézd meg!
Válasz #14841. hozzászólásra
Hú ezt jól megúsztad!Gondolom elvoltatok egy darabig mire onnan leszedtétek.
Válasz #14838. hozzászólásra
Nekem is ilyen van.Át akarod alakitani fügesztettre vagy marad így?
Válasz #14841. hozzászólásra
Ati a fóliafektető fogta meg a gépet szerintem nagy szerencséd volt.Viszont ha nincs rajta ,akkor meg lehet,hogy el sem törik.Nálam 3 db vastagfalu 40*40-es zártszelvényből van a feljáró,keresztbe betonacél van felhegesztve rá kb 6 cm-enként kapaszkodónak.Mind a két feljáró kijött egy 6m-es szálból a végekre, volt itthon annyi anyag,hogy le tudtam zárni.Ezen kívül van feljárónként 2 tüske, ami biztosítja elmozdulás ellen.A tüskék az utánfutó szélén kifúrt lyukba kell beletenni.Majd ha lesz számítógéppel párosodó fényképező alkalmatosság itthon ,akkor szívesen teszek fel képet.
Válasz #14840. hozzászólásra
Most csak három soros, de meg van a többi csoroszlya helye és akkor 12...lesz remélem :)