Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv.
Van egy Mitsubishi kis traktorom aminél a kipufogó gáz szerintem nagyon odajön a sofőrhöz. Kérdésem az lenne, hogy érdemes módosítani? Csatolok egy képet, így néz ki most. Gondoltam hegesztek a végére egy 90 fokos csonkot csak nem tudom merre fújja, lefelé inkább vagy ki jobbra. Esetleg hosszabbítani is érdemes lehet-e? És lenne még egy kérdésem 5w-40-es total dieselbe is jó olajat raktam most bele, okozhat ez galibát, hogy túl híg, vagy maradhat? Illetve gépkönyve van-e valakinek mitsubishi d1300-hoz?
kistraktor vásárlását tervezem.
3,5 ha-on gazdálkodom, jelenleg nagyrészt szántóföldit, kevés kertészeti növényekkel, amit folyamatosan növelni szeretnék.
Mivel sok kis darabból állnak a területeim, úgy gondoltam magam oldom meg amit tudok, a helyett hogy várjam a nagyokat.
(Tárcsa,kulti,kombinátor,eke,talajmaró,szárzúzó,műtrágyaszóró, permetező lenne használva)
Hinomoto E2304 D
Yanmar F215D
Shibaura D215F
vagy hasonlókban gondolkodom.
Kinek mi a véleménye? Ne kíméljetek!Minden érdekel, főleg a saját tapasztalat!
Válasz csoppika #33394. hozzászólásáraNincs csapágy, csak a fa papucsokat cserélem ki nagyon kopottak, csapágyakat csak a kerék agyba cserélem, Rá fér szegénykére.
Válasz 74 Misi #33388. hozzászólásáraTalán műszakira viszed?Vagy mi ez a nagy futómű javítás?A kerékösszetartást jól állítsd majd be,nehogy félre koptassa a gumit.
Válasz domekind #33386. hozzászólásáraEzért nem akartam hülyeséget írni, ezek szerint nem dekompresszor mindegy, túl vagyunk rajta. A képeket továbbra is várjuk róla!
Válasz wernerj #33383. hozzászólásáraNa kipróbáltam.
A Hinomoto-n a kallantyú alá az van írva, hogy "stop". Nem is indult úgy, hogy ki van húzva. Viszont leállt :)
Vettem egy nagyobb aksit, azzal már kellemesebben indult.
Egy kis figyelem felhivás azoknak akik a "semmitvevös" idöben ugy gondolták hogy babusgatják kedvenc 4 kerekü géperejü járomüveiket. :) Én pl már hozzá fogtam átnézni a "én kicsikémet" :D
Most nem akarok hosszas anekdotát irni hogy mit hogyan merre, de ugy tö szavakban: olajszintek,esetleg folyások,zsirzo pontok (különös figyelemmel az elsökerék gömb részére,ami általában csont száraz a kerseskedötöl elhozva ugye),hütö folyadék,tengelyek...bla bla bla...De ha minden jol is néz ki és ugye mindenki tud mindent hogy hol és hogyan, azért a hütö tisztitását ök se hagyják ki.Sajna a föld munkáknak köszönhetöen,a hütöbordák köze igencsak le rakodik különféle dolgokkal.Mondanom sem kell a nem megfeleö hüttés az meghibásodáshoz vezet.Tudom ki lehet nyitni a burkolatot és ugy is lehet dolgozni vele,mint ahogy sok mokus teszi,de szerintem a Japo már ki találta hogy müködjön a dolog jol csak oda kell figyelni rá. :) Én ugy fujattam ki levegövel a bordákat, de akár vizzel is ki tisztithatjátok.A magasnyomásu mosot annyira nem ajánlom, hiszen ha nem vigyázol akkor össze gyüri a bordákat, és akkor kampec a levegö áramlásnak!! csak ovatosan! Jo szorakozást! elötte és utánna foto...
Válasz maraton84 #33368. hozzászólásáraÜdv! Nincs semmi baja ne ijedj meg, valoszinüleg hideg az olaj és igy nehezen megy vissza, ennyi a dolog lényege.Járasd kicsit a motort és állj rá a hidraulika karokra mert ugye nincs rajt suly :) A leengedési sebességet szabályozni is tudod egy csavarral, ilyenkor nyitod vagy szükited a vissza áramlási keresztmetszetet.
Válasz domekind #33379. hozzászólásáraDekompresszor: a kipufogó szelepeket tartja nyitva, ezáltal a kompressziót csökkenti a hengerben. Ettől függetlenül az üzemanyag a hengerbe kerül ha az AC és az adagoló jól dolgozik. Ha indítasz, behúzott dekompresszorral indíts, és az első pár fordulat után amikor hallod hogy pöffen, fokozatosan ereszd rá a dekót. Könnyebben indul. Ha dekóval állítod le, lekormolhat a hengeren belül mindent, mivel ekkor még kerül az égéstérbe gázolaj, de nincs kompresszió, hogy elégjen. Leállításkor a gyújtást vedd le róla, ezáltal megszűnik a gázolaj-utánpótlás. Másik tippem az, hogy az akku kicsi ehez a géphez.
Válasz domekind #33379. hozzászólásáraSimán csak izzítás után indítsad a trakit a dekompresszorhoz ne nyúljál. Lassan már 7 éve van trakim de gőzöm sincs, hogy hideg időben hogy kell a trakit indítani. ( ha kint -10fok van akkor a pincében +12 )
Válasz wernerj #33378. hozzászólásáraHinomoto E1804. Kép lesz a héten.
Ezen én nem tudom szabályozni az izzítás idejét, csak úgy, ha többször fordítom rá a kulcsot.
És ezt a dekompresszort hogyan kell használni indításhoz? [okos kérdés mi? :)]
Válasz domekind #33377. hozzászólásáraSzia!
Nem tudom milyen traktorod van, nem írtad le, nekem a "kis kallantyú" a dekompresszort nyitja. Én nem leállítani szoktam vele hanem indítani.
A gépkönyv nekem nyárra 20, télre 40 mp izzítást ír, az sem utólsó szempont hogy le van-e dermedve a traktorban az olaj vagy nincs. Képet kérünk a gépsárkányról!
Télen hogy kell indítani ezeket a kis japán masinákat? A kisméretű aksimmal (330A) elég nehezen tudom beröffenteni, pedig új izzítógyertyákat raktam bele.
Van valami ötlet? Ki kellene húznom azt a kallantyút, amivel leállítani kell?
Sziasztok,
egy Kubota Bulltra B1-17 traktorom van és pár hete már nem volt használatban. Ma beindítottam és arra lettem figyelmes, hogy a hidraulika fel ment a felső végállásba és le sem akar jönni. Nem tudja valaki, hogy ez mitől lehet és hogy hogyan lehet segíteni rajta?
Innen rendelten, már vagy 2 éve..csak most került felhasználásra.40 liter/perces, max 250 bar, szélső karon 4 állás úszóval,belsőn 3 állás, úszó nincs...sima monoblokk, ha bővítés alatt plussz tagot értesz, akkor nem lehet.Van ebből 1-től 7 karosig mindenféle, igaz nem a linkelt oldalon.
Válasz BanDom #33360. hozzászólásáraSzia.Ez univerzálisabb mint a fronthidró, azért is mentem inkább ebbe az irányba.Őszintén szólva kb 100 darab szőlő oszlop végett csináltam, de ezzel megoldódott a trágya behordása is a sorokba, erdőbe, meg műhelybe is jó lessz vasat emelgetni. Mottó:Termelékenyen dolgozni csak megfelelő eszközök kel lehet.
Válasz Agronomus #33359. hozzászólásáraSzia! Micsoda jó derék kímélő megoldás Ismerős ez a fajta "túlgondolás" De ezek a japán trakik már csak ilyenek. A felszínre hozzák a gazdájukban levő potenciált Gratula!
Sziasztok.Ugyan fronthidraulikát terveztem a Mitsura még tavaly, de ez lett belőle...festés,csinosítás még hátravan, de majd januárba lessz rá idő.Addig erőteljesen megy az oszlopozás https://youtu.be/dE1AnYy0zLk
35454 hozzászólás
Üdv.
![Kipufogó kép](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171229183018_kipu.jpg)
Van egy Mitsubishi kis traktorom aminél a kipufogó gáz szerintem nagyon odajön a sofőrhöz. Kérdésem az lenne, hogy érdemes módosítani? Csatolok egy képet, így néz ki most. Gondoltam hegesztek a végére egy 90 fokos csonkot csak nem tudom merre fújja, lefelé inkább vagy ki jobbra. Esetleg hosszabbítani is érdemes lehet-e? És lenne még egy kérdésem 5w-40-es total dieselbe is jó olajat raktam most bele, okozhat ez galibát, hogy túl híg, vagy maradhat? Illetve gépkönyve van-e valakinek mitsubishi d1300-hoz?
Válasz 74 Misi #33401. hozzászólásáraJaa értem,akkor erre az öreg csontjaid miatt volt szükség.Hát így mindjárt más a leányzó(Iseki) fektetése.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Dealer11 #33397. hozzászólására Szia Jó az irány
Minden kép 4x4 legyen és 20 ló fölött. Én az Iseki, Kubota és a Micsuk között is szétnéznék. ![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Plútó #33398. hozzászólásáraMost mi a baj ezzel? tudod milyen könnyű volt a fel és a leszállás, szerintem roppant praktikus.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz 74 Misi #33396. hozzászólásáraEz is csak vicc volt:-)
Golyós forgózsámoly talán a nagy batár szentendrei lovas kocsikon volt...ha volt...
Válasz wernerj #33390. hozzászólásáraHát ha jól sikerül neki a beavatkozás,örömében majd felül a bakra,és két kézzel felváltva csettegtet.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz 74 Misi #33393. hozzászólására Na akkor azt rendesen rakd helyre,nehogy megint úgy járj mint"egyszer". Vagy így valahogy:
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171229165234_misi.jpg)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
Üdv,
kistraktor vásárlását tervezem.
3,5 ha-on gazdálkodom, jelenleg nagyrészt szántóföldit, kevés kertészeti növényekkel, amit folyamatosan növelni szeretnék.
Mivel sok kis darabból állnak a területeim, úgy gondoltam magam oldom meg amit tudok, a helyett hogy várjam a nagyokat.
(Tárcsa,kulti,kombinátor,eke,talajmaró,szárzúzó,műtrágyaszóró, permetező lenne használva)
Hinomoto E2304 D
Yanmar F215D
Shibaura D215F
vagy hasonlókban gondolkodom.
Kinek mi a véleménye? Ne kíméljetek!Minden érdekel, főleg a saját tapasztalat!
Válasz csoppika #33394. hozzászólásáraNincs csapágy, csak a fa papucsokat cserélem ki nagyon kopottak, csapágyakat csak a kerék agyba cserélem, Rá fér szegénykére.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz 74 Misi #33393. hozzászólásáraA diffizárat hátul találod. Ha elől szeded szét, sosem lesz meg.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz 74 Misi #33393. hozzászólásáraA forgózsámolyt is újra csapágyazod?
Válasz Plútó #33389. hozzászólásáraSzét akadt a difizár azt próbálom helyre tenni.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz 74 Misi #33388. hozzászólásáraHát az biztos, rengeteg idő kell ahhoz, hogy ennyi mindent szerte szét hányj az udvaron!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Válasz 74 Misi #33388. hozzászólásáraNem látom a lovakat,nem is csoda, hogy nem unatkozol!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Plútó #33389. hozzászólásáraCsettegőt épít, már nem elég neki az Iseki.
Válasz 74 Misi #33388. hozzászólásáraTalán műszakira viszed?Vagy mi ez a nagy futómű javítás?A kerékösszetartást jól állítsd majd be,nehogy félre koptassa a gumit.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ma sem unatkoztam.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171228212921_26134992_1921192777908282_1436365361_n.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171228212959_26197616_1921222217905338_1077279927_n.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171228212935_26175097_1921192587908301_874525520_n.jpg)
Válasz domekind #33386. hozzászólásáraEzért nem akartam hülyeséget írni, ezek szerint nem dekompresszor
mindegy, túl vagyunk rajta. A képeket továbbra is várjuk róla!
Válasz wernerj #33383. hozzászólásáraNa kipróbáltam.
A Hinomoto-n a kallantyú alá az van írva, hogy "stop". Nem is indult úgy, hogy ki van húzva. Viszont leállt :)
Vettem egy nagyobb aksit, azzal már kellemesebben indult.
kösz az infókat.
Üdv Urak! :)
![01](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171227154918_img_20171122_144840.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171227155011_img_20171122_151243.jpg)
Boldogságos karácsonyost mindenkinek!
Egy kis figyelem felhivás azoknak akik a "semmitvevös" idöben ugy gondolták hogy babusgatják kedvenc 4 kerekü géperejü járomüveiket. :) Én pl már hozzá fogtam átnézni a "én kicsikémet" :D
Most nem akarok hosszas anekdotát irni hogy mit hogyan merre, de ugy tö szavakban: olajszintek,esetleg folyások,zsirzo pontok (különös figyelemmel az elsökerék gömb részére,ami általában csont száraz a kerseskedötöl elhozva ugye),hütö folyadék,tengelyek...bla bla bla...De ha minden jol is néz ki és ugye mindenki tud mindent hogy hol és hogyan, azért a hütö tisztitását ök se hagyják ki.Sajna a föld munkáknak köszönhetöen,a hütöbordák köze igencsak le rakodik különféle dolgokkal.Mondanom sem kell a nem megfeleö hüttés az meghibásodáshoz vezet.Tudom ki lehet nyitni a burkolatot és ugy is lehet dolgozni vele,mint ahogy sok mokus teszi,de szerintem a Japo már ki találta hogy müködjön a dolog jol csak oda kell figyelni rá. :) Én ugy fujattam ki levegövel a bordákat, de akár vizzel is ki tisztithatjátok.A magasnyomásu mosot annyira nem ajánlom, hiszen ha nem vigyázol akkor össze gyüri a bordákat, és akkor kampec a levegö áramlásnak!! csak ovatosan! Jo szorakozást! elötte és utánna foto...
Válasz maraton84 #33368. hozzászólásáraÜdv! Nincs semmi baja ne ijedj meg, valoszinüleg hideg az olaj és igy nehezen megy vissza, ennyi a dolog lényege.Járasd kicsit a motort és állj rá a hidraulika karokra mert ugye nincs rajt suly :) A leengedési sebességet szabályozni is tudod egy csavarral, ilyenkor nyitod vagy szükited a vissza áramlási keresztmetszetet.
Válasz domekind #33379. hozzászólásáraDekompresszor: a kipufogó szelepeket tartja nyitva, ezáltal a kompressziót csökkenti a hengerben. Ettől függetlenül az üzemanyag a hengerbe kerül ha az AC és az adagoló jól dolgozik. Ha indítasz, behúzott dekompresszorral indíts, és az első pár fordulat után amikor hallod hogy pöffen, fokozatosan ereszd rá a dekót. Könnyebben indul. Ha dekóval állítod le, lekormolhat a hengeren belül mindent, mivel ekkor még kerül az égéstérbe gázolaj, de nincs kompresszió, hogy elégjen. Leállításkor a gyújtást vedd le róla, ezáltal megszűnik a gázolaj-utánpótlás. Másik tippem az, hogy az akku kicsi ehez a géphez.
Válasz domekind #33379. hozzászólásáraSimán csak izzítás után indítsad a trakit a dekompresszorhoz ne nyúljál. Lassan már 7 éve van trakim de gőzöm sincs, hogy hideg időben hogy kell a trakit indítani. ( ha kint -10fok van akkor a pincében +12![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
)![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Sziasztok, 100 cm külső szélességü talajmarot keresek 3 pontosat kubota b 7001 re köszi
Válasz domekind #33379. hozzászólásáraVágó Misinek volt ha jól emlékszem ez a tipus, majd ő segít. Nem akarok hülyeséget írni.
Válasz wernerj #33378. hozzászólásáraHinomoto E1804. Kép lesz a héten.
Ezen én nem tudom szabályozni az izzítás idejét, csak úgy, ha többször fordítom rá a kulcsot.
És ezt a dekompresszort hogyan kell használni indításhoz? [okos kérdés mi? :)]
Válasz domekind #33377. hozzászólásáraSzia!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Nem tudom milyen traktorod van, nem írtad le, nekem a "kis kallantyú" a dekompresszort nyitja. Én nem leállítani szoktam vele hanem indítani.
A gépkönyv nekem nyárra 20, télre 40 mp izzítást ír, az sem utólsó szempont hogy le van-e dermedve a traktorban az olaj vagy nincs. Képet kérünk a gépsárkányról!
Sziasztok,
kezdő kistrakis vagyok.
Télen hogy kell indítani ezeket a kis japán masinákat? A kisméretű aksimmal (330A) elég nehezen tudom beröffenteni, pedig új izzítógyertyákat raktam bele.
Van valami ötlet? Ki kellene húznom azt a kallantyút, amivel leállítani kell?
Válasz Bencsiki #33375. hozzászólásáraMint menyből az anygyal![smile innocent](/oldforum/images/smiles/innocent.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Felvidéki67 #33373. hozzászólásáraÖrülök, hogy előkerülsz, amikor "az ég zeng"!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Boldog Karacsonyt minden kistraktorosnak!
Boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden fórum társamnak és családjának!
Kellemes ünnepet mindenkinek !
Boldog Békés Karácsonyt Kívánok Mindenkinek.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Békés, boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Sziasztok,
egy Kubota Bulltra B1-17 traktorom van és pár hete már nem volt használatban. Ma beindítottam és arra lettem figyelmes, hogy a hidraulika fel ment a felső végállásba és le sem akar jönni. Nem tudja valaki, hogy ez mitől lehet és hogy hogyan lehet segíteni rajta?
Segítségetek előre is köszönöm.
Kellemes Ünnepeket!
Üdv, Tamás
Boldog békés karácsonyt kívánok mindenkinek.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz Bencsiki #33364. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
ez szó szerint így van, ahogy leírtad.
Levezetés képpen:
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20171221035834_m_jusi_es_.jpg)
Válasz Maszek Zs #33361. hozzászólásárahttps://agroentashop.hu/
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Innen rendelten, már vagy 2 éve..csak most került felhasználásra.40 liter/perces, max 250 bar, szélső karon 4 állás úszóval,belsőn 3 állás, úszó nincs...sima monoblokk, ha bővítés alatt plussz tagot értesz, akkor nem lehet.Van ebből 1-től 7 karosig mindenféle, igaz nem a linkelt oldalon.
Válasz BanDom #33360. hozzászólásáraSzia.Ez univerzálisabb mint a fronthidró, azért is mentem inkább ebbe az irányba.Őszintén szólva kb 100 darab szőlő oszlop végett csináltam, de ezzel megoldódott a trágya behordása is a sorokba, erdőbe, meg műhelybe is jó lessz vasat emelgetni. Mottó:Termelékenyen dolgozni csak megfelelő eszközök kel lehet.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Agronomus #33359. hozzászólására
hidraulika vezérlőt hol vetted? Bővíthető??
Válasz Agronomus #33359. hozzászólásáraSzia! Micsoda jó derék kímélő megoldás
Ismerős ez a fajta "túlgondolás"
De ezek a japán trakik már csak ilyenek. A felszínre hozzák a gazdájukban levő potenciált
Gratula!
Sziasztok.Ugyan fronthidraulikát terveztem a Mitsura még tavaly, de ez lett belőle...festés,csinosítás még hátravan, de majd januárba lessz rá idő.Addig erőteljesen megy az oszlopozás![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
https://youtu.be/dE1AnYy0zLk
Válasz Elitjocko #28792. hozzászólásáraSzuper a kombi elkerhetnem a méreteket?
![smile ban](/oldforum/images/smiles/ban.gif)
Válasz 74 Misi #33355. hozzászólásáraMindenképpen viszek láncot, hogy a kis piros ki tudja húzni a nagy kéket, ha esetleg megpihenne a barázdában.
Válasz 74 Misi #33355. hozzászólásáraA lánc végén lesz a traktor.![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Válasz wernerj #33354. hozzászólásáraSzoríííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííítok![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ja a láncot is hozzad