Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak641 FtBenzin árak624 FtEUR402.25 FtUSD383.14 FtCHF428.63 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem fogom számszerűsíteni a dolgokat, hogy egyik tábornak (gondolom sejtitek mire gondolok) se legyen igaza. Igen, beszámolták a régit. Nekem tökéletesen megfelelt az ár, amiben megegyeztünk. Hirdethettem volna többért, szó se róla, de akkor várhattam volna napokat-heteket-hónapokat, mire elviszik. Ezt is biztos megtudtam volna venni olcsóbban, ha épp van akkor, amikor a régit sikerült eladnom. Csak a képletben sok a "ha", ami nem az én világom. A régit beszámolták számomra elfogadható áron, az új tipp-top állapotban van, nem kell futkorásznom hetekig cuccokért és napokat javítgatni, amikor amúgy is alig van szabadidőm. Jön az ősz, amikor dolgozni kell, nem X forinttal olcsóbb traktorért futkosni abba a pár szabad napban, amikor ráérek.
Ez aztán a traktor
Gratula hozzá.
(Öszintén szólva most egy kicsit irigykedek,illetve nem kicsit)
Beszámloták a másikat?
És ez menyi volt ha nem titok?
Én is ilyet szeretnék csak 20 lovast.
Találtam, még a múlt hónap végén.
De mivel akkor hétközben építkezési munkák miatt nem volt időm foglalkozni a dologgal, csak hétvégén tudtam volna érte elmenni, ´gy lekéstem róla. Pedig azt hiszem jó lett volna, egy Multicar 22 kisteherautó alváza és platója (130x205cm) volt megcsinálva 3-oldara billenős kispótkocsinak és még az ára is jó volt, 400€. Így tehát még nekem sincs pótkocsi. Egyébként ez volt az:
összegezve:
1. a szabadonfutó a visszahajtást akadályozza meg
2. a nyírócsap és a kuplung a hirtelen elakadáskor védi a gépet
Szárzúzónál a szabadonfutó ajánlott, a kuplung (vagy nyírócsap) nem annyira fontos, ha lengőkéses a zúzó. Ha merevkéses, akkor az is ajánlott.
A szabadonfutó is nyomatékra méretezett alkatrész. Ha többször is szétmegy, akkor abból egy erősebbet kéne venni.
A nyírócsapot alulról kell kikísérletezni. Hajós szokás szerint én bronzzal kezdeném. Ha gyenge -azaz normál esetben is elnyíródik- akkor következő anyag a 4.8 as bimbiacél... és így tovább
Tök igazad van Bencsiki...amikor vettem tényleg kerestem ilyen kuplungos megoldást..de ég-világon nem volt ilyen kis "pöcsköszörű"höz..Aztán egy rendes szaki mondtahogy elég a racsnis itt nincs akkora erő ,erre való a nyírócsap!
sztem.
Szia!
Szerintem itt valami félreértések vannak. A szabadon futós v. racsnis kardán annyit csinál, hogy az egyik forgásirányba hajt, a másikba meg szabadon fut. Tehát ha egy nagy tömegű pörgő munkaeszközt (pl kasza) hajtasz meg, akkor a kardán hajtja a kaszát, aztán ha elveszed a gázt a kasza és a kardán forog tovább a racsniig, onnatól már nem, tehát nem rántja meg a TLT-t, a váltót, meg a motort. Ebből fakad, hogy ha a munkaeszköz elakad (tuskót fog a zúzó), akkor az megfogja az egész trakeszt, mert a hajtás irányban van a terhelés. (félig olyan, mint a bicikli, ha hajtod a pedált az hajtja a kereket, ha nem hatod, akkor a kerék forog tovább, a pedál meg áll).
A tuskófogás ellen a kuplunkos kardán védheti meg a cuccot, ami ugye úgy működik, hogy egy beállított forgatónyomatéknál nagyobb erőt nem enged át magán, "megcsúszik", tehát túlterhelés ellen véd mindkét forgásirányba.
Legalábbis én így tudom, lehet vitázni és/vagy felvilágosítani a tévedésemről.
Nekem van szabadonfutós kardánom ugye azt a zúzóhoz közelebb kell tenni h védje a kardánt is?
mégis mikor naaagy tuskót fogtam leállt a trakesz...mondjuk a késtartó tövénél fogtam meg el is hajlott a késtartó vas...de már jó.
nyírócsap 2 db 5.6 8mm átm.
geresz
10-15 eft-ért kapsz egy újat. Komplettet is meg olyant is, amelyik vége kardánkvilla.
Ne használd szabadonfutó nélkül a cuccot. Én a kaszát próbáltam először normál kardánnal. Ne tudd meg milyen a nagy fordulatnál egy hirtelen gázelvétel.
Semmiképpen ne hegeszd le!A szabadonfutó fontos bele akkor lehet nélkülözni pl axiálventillátoros permetezőnél ha a traktorban tárcsás TLT-kuplung van mint az NH-ben,meg a Jumz-okban mert az meg tud csúszni.De a szárzúzóhoz mindenképpen kell.
Dolgozol, visszaveszed a gázt, a motor fordulatszáma leesne, de a zúzó nem tud olyan gyorsan reagálni, tehát a sokkal lassabban veszti el a lendületet, így a kardánon visszadolgozik a motorig. Elsősorban nem is a motort viseli meg, hanem a TLT kihajtást, váltót. Minden olyan munkagépen, ami magas fordulaton és lendületből dolgozik (szárzúzó, fűkasza, ágaprító, stb) nagyon ajánlatos szabadonfutós kardánt használni.
Nekem volt szabadonfutóm és 2 db nyírócsapnak hely a fűkaszámon.Én tudatlan 2 db 8.8 nyírócsapot raktam be,így a hajtásház tört el.Azóta csak 1 db csavar teljesít feladatot.Nagyon erős gaznál vagy tuskónál elnyíródik pl. tegnap.Van tartalék csavar fűkasza felemel régi csavar kiüt új be és mehet a meló tovább.
Igy van Pityu!Amikor a szárzuzó szabadonfutó nélkül megy,a váltót nem védi semmi.A kuplung a motor és a váltó közt van igy visszahajtáskor,csak a motort védi!Szabadonfutó nélkül, ha kinyomod a kuplungot, a zuzó lendülete viszi a trakeszt!
Szevasztok!
Én is bejelentkezek végre,egy kicsit elhanyagoltam a fórumot de most már van egy kis időm irni.Hál istennek sok volt a melóm.
A talajmaróra ismét kellettek új kések.Az önindítóm is befog krepálni és töltésem sincs,úgyhogy most egy kis karbantartás következik.
Nekem azt mondta egy traktoros,hogy a szabadonfutó fontosabb mint a kuplung a szárzúzáskor.Persze ebben a témában én elég laikus vagyok még mivel csak pár hete van zúzóm.Ráadásul egy hétig szét volt szedve is egy tuskó miatt,ez is a kezdő mivoltomat erősíti.Szerencsém volt,hogy csak kis gond volt.
Nem úgy van, ha nincs szabadonfutó, akkor letörhet a fog a fogaskerekekről a hajtásláncban?
Ha a motor hirtelen leáll - mondjuk lefullad - a zúzó meg pörögne tovább....
Ma lezúztam a burgonyáról a gazt,nagyon szépen vitte a gép és a zúzó is.Az összerakás óta most volt komolyabban kipróbálva,terep 2-esben 3.-ban is szépen vitte igaz csak a viszonylag alacsony,térdig érő gazt vágtam így,ami olyan magas volt mint én azt terep 1-ben és 3.ban is vitte,szép apróra.A végén le kellett mosni a gépet mert nálunk eléggé régen volt eső.Az olajtükrös légszűrőt megnéztem és elcsodáloztam,hogy az olaj benne szinte tiszta új még, üledéknek nyoma sincs pedig szállt a por.
nem ezért fogsz venni!
Ha szükséged van kis gépre, akkor ár érték arányban ez a legjárhatóbb út. Vétel előtt átnéztem keletit nyugatit, az árakat, a konstrukciókat. A Japán maradt a rostán. Ennyi de azóta örülök neki
Válasz #13059. hozzászólásra
Az valszeg nem volt nagy buli, de azért érdekel minket mennyit "kaszáltál "
A Holdert nem javallanám senkinek. Apámnak az volt, kéthengeres kétütemű dízel. Elég suta kis gép. A japcsik ahhoz képest műszerek.
Sokkal egyszerübb,és nem biztos hogy, a barkácsolt jól fog müködni!Egy gyárival is sok a vesződés mire belövi az ember, hogy normálisan tisztitson, kis szenveszteséggel!/száritós vagyok/
Alulra 1,5-2 mm-es porrosta!Felülre 3.5mm-es magrosta!Ezek hasitott rosták,de a por rosta lehet kör is,de akkor kell a két mm.Ettől eltérhet a rostaméret,ha duzzatabbak a szemek!Nem árt még egy szivó vagy fuvó légáram a jobb hatásfok,a szellőztetés véget!
Nekem kicsi zúzóm nincs, ami befért volna oda. De átszerelgetni sem akartam volna,ez is igaz.
Kubota L1500 a traki, le a kalappal előtte, amit végig csinált. A nagy melegben is toltam neki és nem melegedett, csak dolgozott a kis szamuráj. A tárcsa 220kg,(megmértem) 80kg súly kell az elejére ,hogy fel bírja emelni. Nem összkerekes, diffizáron a láb egyfolytában.
Egy 30-35 lovas Holder, vagy valami olasz ültetvénytraktor kellett volna oda, de az nincs.
Szép estét mindenkinek!!Lenne egy kérdésem,nem ide valósi de ide sok jó ember be néz és ír is.Le vágták a zabot csak elég gazos volt és kiszeretném tisztítani és éhez szeretnék egy rostát csinálni milyen lemezek mármint rosta lemezek kellenek bele.Ha van valakinek rostája és tudna csinálni képeket vagy videót a működésről azt meg köszönném!!
Szép estét mindenkinek.Beköszönök már,mert fel írtok hiányzónak!Bencsiki szerintem nagyon sok ember kukkolja ezt a fórumot,sokan jönnek ide gépeket figyelni és tanulni.Szegedi Laci jó utat neked!
Ma beszéltem Kailbach Attilával ( Gerecse ) Mesélte ,hogy új céget alapít és ezért baromi jó árba árusítják ki a meglévő trakikat. Aki esetleg traki vásárláson gondolkozik lehet próbálkozni.
Sajnos részletre nem adnak , nekem csak 2-3 lóra lenne szükségem
Sok szerencsét.
Ugyanott lenne ,lezúzza(lassabb a munkasebesség egy kis gépnél mint tárcsával),visszamegy átszerel tárcsára stb. inkább 2x megy a sorokon de a szerelgetést megspórolja én is így csinálnám.
35454 hozzászólás
Válasz #13102. hozzászólásra
Üdv!
Nem fogom számszerűsíteni a dolgokat, hogy egyik tábornak (gondolom sejtitek mire gondolok) se legyen igaza. Igen, beszámolták a régit. Nekem tökéletesen megfelelt az ár, amiben megegyeztünk. Hirdethettem volna többért, szó se róla, de akkor várhattam volna napokat-heteket-hónapokat, mire elviszik. Ezt is biztos megtudtam volna venni olcsóbban, ha épp van akkor, amikor a régit sikerült eladnom. Csak a képletben sok a "ha", ami nem az én világom. A régit beszámolták számomra elfogadható áron, az új tipp-top állapotban van, nem kell futkorásznom hetekig cuccokért és napokat javítgatni, amikor amúgy is alig van szabadidőm. Jön az ősz, amikor dolgozni kell, nem X forinttal olcsóbb traktorért futkosni abba a pár szabad napban, amikor ráérek.
Válasz #13082. hozzászólásra
nyomásszabályzó szelep .
Válasz #13098. hozzászólásra



)
Ez aztán a traktor
Gratula hozzá.
(Öszintén szólva most egy kicsit irigykedek,illetve nem kicsit
Beszámloták a másikat?
És ez menyi volt ha nem titok?
Én is ilyet szeretnék csak 20 lovast.
Válasz #13096. hozzászólásra


Találtam, még a múlt hónap végén.
De mivel akkor hétközben építkezési munkák miatt nem volt időm foglalkozni a dologgal, csak hétvégén tudtam volna érte elmenni, ´gy lekéstem róla. Pedig azt hiszem jó lett volna, egy Multicar 22 kisteherautó alváza és platója (130x205cm) volt megcsinálva 3-oldara billenős kispótkocsinak és még az ára is jó volt, 400€. Így tehát még nekem sincs pótkocsi. Egyébként ez volt az:
Válasz #13098. hozzászólásra
Ez a traki most jött le a szalagról?
Válasz #13098. hozzászólásra

Huuuu
ez nagyon jól néz ki!
Üdv!

Átalakultunk...
http://www.abload.de/img/a1k6p0l.jpg
http://www.abload.de/img/a2gipkp.jpg
http://www.abload.de/img/a3xkra3.jpg
O.K. belenyúltam a témába
összegezve:
1. a szabadonfutó a visszahajtást akadályozza meg
2. a nyírócsap és a kuplung a hirtelen elakadáskor védi a gépet
Szárzúzónál a szabadonfutó ajánlott, a kuplung (vagy nyírócsap) nem annyira fontos, ha lengőkéses a zúzó. Ha merevkéses, akkor az is ajánlott.
A szabadonfutó is nyomatékra méretezett alkatrész. Ha többször is szétmegy, akkor abból egy erősebbet kéne venni.
A nyírócsapot alulról kell kikísérletezni. Hajós szokás szerint én bronzzal kezdeném. Ha gyenge -azaz normál esetben is elnyíródik- akkor következő anyag a 4.8 as bimbiacél... és így tovább
Szityu
Pótkocsit keresek ...
BT66 találtál már neked megfelelőt?
Nézelődtem de eddig csak romokat láttam...
Válasz #13092. hozzászólásra

Szasz!
Tök igazad van Bencsiki...amikor vettem tényleg kerestem ilyen kuplungos megoldást..de ég-világon nem volt ilyen kis "pöcsköszörű"höz..Aztán egy rendes szaki mondtahogy elég a racsnis itt nincs akkora erő ,erre való a nyírócsap!
sztem.
Válasz #13093. hozzászólásra
Meg van a matrica még egyszer köszi.
És milyen traki lessz?
Válasz #13086. hozzászólásra

Kicsit gyenge vagyok de már egész jó...
Nem akarom elkiabálni de úgy tűnik lesz kis traktor megint...
Válasz #13091. hozzászólásra

Szia!
Szerintem itt valami félreértések vannak. A szabadon futós v. racsnis kardán annyit csinál, hogy az egyik forgásirányba hajt, a másikba meg szabadon fut. Tehát ha egy nagy tömegű pörgő munkaeszközt (pl kasza) hajtasz meg, akkor a kardán hajtja a kaszát, aztán ha elveszed a gázt a kasza és a kardán forog tovább a racsniig, onnatól már nem, tehát nem rántja meg a TLT-t, a váltót, meg a motort. Ebből fakad, hogy ha a munkaeszköz elakad (tuskót fog a zúzó), akkor az megfogja az egész trakeszt, mert a hajtás irányban van a terhelés. (félig olyan, mint a bicikli, ha hajtod a pedált az hajtja a kereket, ha nem hatod, akkor a kerék forog tovább, a pedál meg áll).
A tuskófogás ellen a kuplunkos kardán védheti meg a cuccot, ami ugye úgy működik, hogy egy beállított forgatónyomatéknál nagyobb erőt nem enged át magán, "megcsúszik", tehát túlterhelés ellen véd mindkét forgásirányba.
Legalábbis én így tudom, lehet vitázni és/vagy felvilágosítani a tévedésemről.
Válasz #13088. hozzászólásra
Sziasztok!
Nekem van szabadonfutós kardánom ugye azt a zúzóhoz közelebb kell tenni h védje a kardánt is?
mégis mikor naaagy tuskót fogtam leállt a trakesz...mondjuk a késtartó tövénél fogtam meg el is hajlott a késtartó vas...de már jó.
nyírócsap 2 db 5.6 8mm átm.
geresz
Válasz #13079. hozzászólásra
Szia!
Találtam, hátha érdekel ez itt.
Válasz #13083. hozzászólásra
10-15 eft-ért kapsz egy újat. Komplettet is meg olyant is, amelyik vége kardánkvilla.
Ne használd szabadonfutó nélkül a cuccot. Én a kaszát próbáltam először normál kardánnal. Ne tudd meg milyen a nagy fordulatnál egy hirtelen gázelvétel.
Válasz #13086. hozzászólásra

Hogy a 3.14csába tud szétesni egy szabadonfutó?
Válasz #13072. hozzászólásra
Szia Misi!
Semmiképpen ne hegeszd le!A szabadonfutó fontos bele akkor lehet nélkülözni pl axiálventillátoros permetezőnél ha a traktorban tárcsás TLT-kuplung van mint az NH-ben,meg a Jumz-okban mert az meg tud csúszni.De a szárzúzóhoz mindenképpen kell.
Válasz #13085. hozzászólásra

Szia Szem !
Mi van veled remélem az egészség az rendben és ezerrel nézed a trakikat?
Válasz #13082. hozzászólásra

Üdv. mindenkinek a fórumon!
Újra itt vagyok,azért úgy-ahogy nyomon követtem a fórumot.
Balu,
Odaért a csomag?
Válasz #13083. hozzászólásra
Dolgozol, visszaveszed a gázt, a motor fordulatszáma leesne, de a zúzó nem tud olyan gyorsan reagálni, tehát a sokkal lassabban veszti el a lendületet, így a kardánon visszadolgozik a motorig. Elsősorban nem is a motort viseli meg, hanem a TLT kihajtást, váltót. Minden olyan munkagépen, ami magas fordulaton és lendületből dolgozik (szárzúzó, fűkasza, ágaprító, stb) nagyon ajánlatos szabadonfutós kardánt használni.
Válasz #13076. hozzászólásra

Ha kinyomom a kuplungot megáll a traki és ha pörög a zúzó nekem még sosem hajtotta a traki kerekét, ezt nem igazán értem.
Válasz #13077. hozzászólásra
Pontosan mi kellene?
Válasz #13079. hozzászólásra
Az egyik ismerősnek van egy kis 150-literes forrás,szőlőbe használja.Meg van vele elégedve.
Válasz #13079. hozzászólásra
KÖSZI PITYU!
Fifi
Sajnos nem tudok semmit.
Nekem előbb egy permetező kéne
Amúgy kinek mi a véleménye a Malupe és a Forrás permetező gépekről?
Válasz #13074. hozzászólásra
Nekem volt szabadonfutóm és 2 db nyírócsapnak hely a fűkaszámon.Én tudatlan 2 db 8.8 nyírócsapot raktam be,így a hajtásház tört el.Azóta csak 1 db csavar teljesít feladatot.Nagyon erős gaznál vagy tuskónál elnyíródik pl. tegnap.Van tartalék csavar fűkasza felemel régi csavar kiüt új be és mehet a meló tovább.
SZIASZTOK! NINCS VALAKINEK ELFEKVŐ HOLDER PERMETEZŐ ALKATRÉSZE?
Válasz #13074. hozzászólásra
Igy van Pityu!Amikor a szárzuzó szabadonfutó nélkül megy,a váltót nem védi semmi.A kuplung a motor és a váltó közt van igy visszahajtáskor,csak a motort védi!Szabadonfutó nélkül, ha kinyomod a kuplungot, a zuzó lendülete viszi a trakeszt!
Szevasztok!

Én is bejelentkezek végre,egy kicsit elhanyagoltam a fórumot de most már van egy kis időm irni.Hál istennek sok volt a melóm.
A talajmaróra ismét kellettek új kések.Az önindítóm is befog krepálni és töltésem sincs,úgyhogy most egy kis karbantartás következik.
Nekem azt mondta egy traktoros,hogy a szabadonfutó fontosabb mint a kuplung a szárzúzáskor.Persze ebben a témában én elég laikus vagyok még mivel csak pár hete van zúzóm.Ráadásul egy hétig szét volt szedve is egy tuskó miatt,ez is a kezdő mivoltomat erősíti.Szerencsém volt,hogy csak kis gond volt.

Válasz #13072. hozzászólásra

Nem úgy van, ha nincs szabadonfutó, akkor letörhet a fog a fogaskerekekről a hajtásláncban?
Ha a motor hirtelen leáll - mondjuk lefullad - a zúzó meg pörögne tovább....
Mitől megy szét a szabadonfutód?
Válasz #13071. hozzászólásra






Én is zúztam ma és megint szétment a szabadon futó, ma fogom fixre hegeszteni.
Sziasztok

Ma lezúztam a burgonyáról a gazt,nagyon szépen vitte a gép és a zúzó is.Az összerakás óta most volt komolyabban kipróbálva,terep 2-esben 3.-ban is szépen vitte igaz csak a viszonylag alacsony,térdig érő gazt vágtam így,ami olyan magas volt mint én azt terep 1-ben és 3.ban is vitte,szép apróra.A végén le kellett mosni a gépet mert nálunk eléggé régen volt eső.Az olajtükrös légszűrőt megnéztem és elcsodáloztam,hogy az olaj benne szinte tiszta új még, üledéknek nyoma sincs pedig szállt a por.
Válasz #13067. hozzászólásra
de azóta örülök neki
"Csak azért fogok venni egy japán traktort,hogy ide tartozzak ehhez a fórumhoz!!"
nem ezért fogsz venni!
Ha szükséged van kis gépre, akkor ár érték arányban ez a legjárhatóbb út. Vétel előtt átnéztem keletit nyugatit, az árakat, a konstrukciókat. A Japán maradt a rostán. Ennyi
Válasz #13067. hozzászólásra

Beugrónak elég drága, nem?
Válasz #13067. hozzászólásra

Nem feltétel a japán traktor csak a pozitív hozzá állás.
Köszönöm a válaszokat!!Csak azért fogok venni egy japán traktort,hogy ide tartozzak ehhez a fórumhoz!!

Válasz #13065. hozzászólásra

"Kézi" krumpliosztályozó-válogató. Szerintem nagyon jó.
Válasz #13059. hozzászólásra
. Elég suta kis gép. A japcsik ahhoz képest műszerek.
Az valszeg nem volt nagy buli, de azért érdekel minket mennyit "kaszáltál "
A Holdert nem javallanám senkinek. Apámnak az volt, kéthengeres kétütemű dízel
Szityu
Válasz #13059. hozzászólásra
És mennyit kértél érte (ha nem titok)?
Válasz #13061. hozzászólásra
Sokkal egyszerübb,és nem biztos hogy, a barkácsolt jól fog müködni!Egy gyárival is sok a vesződés mire belövi az ember, hogy normálisan tisztitson, kis szenveszteséggel!/száritós vagyok/
Válasz #13060. hozzászólásra
Használt kalmár rostában nem érdemesebb gondolkodni? Elsőre elég sok barkácsfeladatnak tűnik egy rostát összehozni.
Válasz #13058. hozzászólásra
Alulra 1,5-2 mm-es porrosta!Felülre 3.5mm-es magrosta!Ezek hasitott rosták,de a por rosta lehet kör is,de akkor kell a két mm.Ettől eltérhet a rostaméret,ha duzzatabbak a szemek!Nem árt még egy szivó vagy fuvó légáram a jobb hatásfok,a szellőztetés véget!
Nekem kicsi zúzóm nincs, ami befért volna oda. De átszerelgetni sem akartam volna,ez is igaz.
Kubota L1500 a traki, le a kalappal előtte, amit végig csinált. A nagy melegben is toltam neki és nem melegedett, csak dolgozott a kis szamuráj. A tárcsa 220kg,(megmértem) 80kg súly kell az elejére ,hogy fel bírja emelni. Nem összkerekes, diffizáron a láb egyfolytában.
Egy 30-35 lovas Holder, vagy valami olasz ültetvénytraktor kellett volna oda, de az nincs.
Szép estét mindenkinek!!Lenne egy kérdésem,nem ide valósi de ide sok jó ember be néz és ír is.Le vágták a zabot csak elég gazos volt és kiszeretném tisztítani és éhez szeretnék egy rostát csinálni milyen lemezek mármint rosta lemezek kellenek bele.Ha van valakinek rostája és tudna csinálni képeket vagy videót a működésről azt meg köszönném!!
Szép estét mindenkinek.Beköszönök már,mert fel írtok hiányzónak!Bencsiki szerintem nagyon sok ember kukkolja ezt a fórumot,sokan jönnek ide gépeket figyelni és tanulni.Szegedi Laci jó utat neked!
Sziasztok!





Ma beszéltem Kailbach Attilával ( Gerecse ) Mesélte ,hogy új céget alapít és ezért baromi jó árba árusítják ki a meglévő trakikat. Aki esetleg traki vásárláson gondolkozik lehet próbálkozni.
Sajnos részletre nem adnak , nekem csak 2-3 lóra lenne szükségem
Sok szerencsét.
Válasz #13052. hozzászólásra
Ugyanott lenne ,lezúzza(lassabb a munkasebesség egy kis gépnél mint tárcsával),visszamegy átszerel tárcsára stb. inkább 2x megy a sorokon de a szerelgetést megspórolja én is így csinálnám.