Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Köszönöm a szép szavakat!! Igyekeztem a legjobbat megvenni,ha már használtra tellett csak. Igy is vagy 4 honapot vártam rá mire ide ért Japobol. Bár én az 1el kesebbet akartam, de azok között elég leharcoltakat találtam csak. Nálam nagyon fontos a szélesség pl.ennek a szélességét is le tudom vinni 1 méterre,az 1el kisebbiét pedig 80cm-re lehet le szükiteni. Ugymond nekem ez az elönyöm a többi géppel szemben. Igy lazán beférek az 1.30m ültetésü szölöbe is.Mert hogy van pár töke,és kézi erövel a földmunka már soknak bizunyult. Még a talajmarot cserélem le egy központi hajtásura mert ez ami eredetileg rajt volt ez nekem nem jo. Persze ekét és egyebeket is akarok hozzá, minden csak pénz kérdése. Ja az utánfuton kivül készülöbe van még egy két késes,plusz oldalvágos (lengö sornyiro) fünyiro adapter is,ami elméletileg fügyüjtést,és mulcsozást is tud majd. Valamint az uj talajmarohoz készülö lengö sormaro is. Hát ezek a tervek télre,majd meg látjuk mi lesz belöle. köszöntem a szot, további szép napot!! :)
Válasz TheGreen #33146. hozzászólásáraTényleg nem komoly, azt hittem jobban ki van merevítve. Ezek szerint hashúzóval vontatsz. Gratulálok a géphez, üdv a csapatban!
Üdv! A felépitmény egy általános megoldásu Bagodi retek,hogy ugy mondjam.Igazándibol kis eszkábálással fel lehet tenni bárhova,a minösége az olyan messze van az eredeti Japohoz képest,mint Mako Jeruzselemtöl. :) Viszont az ára is pont annyi,igy nem volt érdemes bajlodni a legyártásával,mert az joval drágábra jött volna ki,bár az igaz hogy minöségileg jobbat is lehet csinálni. Viszont a dolgát el végzi,a felépitmény mögött még van 2 kitámasztás a gyári helyre,és 1 tömör 6cm anyag,hogy elörrébb kerüljön mer fordulásnál el akad a kerék.A képen nem látszik,de a tololap élén 2cm vastag cserélhetö gumilap van.Valamint van még hozzá egy hajtott lap amivel egyenesen,és jobra-balra lehet állitani a tololapot.Ugye a gyári az másképp néz ki,az ha jol tudom a kerekek felé is támasztva van igy követi a talajt,mert Japo. :) A hidraulika egy irányu az ülés alol kihozva, tömb nélkül elöl gyors csatival el látva,igy gyorsan levehetö és másra is használhato. Tololaphoz,bálatüskéhez,emelövillához teljesen megfelel,oda elég az 1 irányu hidraulika is. Na ennyi :)
Válasz TheGreen #33142. hozzászólásáraNem lőnél pár képet a fronthidraulikáról? Érdekelne, hogy van felfogatva, illetve a méretei. Külön vezértömbön van, vagy az ülés előtti kifolyóról kapja az olajat?
Köszönöm a gyors reakciot!! Gyorsba ki kaptam az autobol az akkut az 45Ah 400A inditoval annyira nem voltam elhülve töle,bár valami gigawatt néven futo gagyi akku.(szerintem csak rá van irva,de nem tudja) Holnap körül nézek a vartánál vagy a boschnál valami normálisért. Zaklatlak titeket majd még pár kérdéssel biztos a közel jövöben.Kb fél éve van meg a vasam vannak még ködös dolgok,és kellene pár cucc is még hozzá.A futot már legyártottam azert :) (ja papesz75 néven irtam, csak név váltás volt :D)
Válasz papesz75 #33136. hozzászólásáraA gépkönyve 54 Ah-t ír, de én is csak 45-öst tudtam belerakni, nem találtam nagyobb indítóáramút ami befér a tank mellé. Télen sincs gond vele.
Válasz papesz75 #33136. hozzászólásáraSzia !
Vékony sarusban 45Ah-ás van legnagyobb, perionban érdemes venni. De ha lecseréled a sarut vastagra, akkor a galaxy gold márkájú akksit érdemes megvenned, mert annak magasabb az indító árama.
Válasz papesz75 #33136. hozzászólásáraAmekkora csak befér a gyári helyre... De a pólusokat nézd meg hogyan vannak. Lehet fordítva, mint ami általános... (nincs ilyen trakim, csak tipp)
Üdv urak! :)
Van nekem egy Kubota B7000-es géperejü járomüvem :)
,és meg adta magát az akku,cella zárlatos lett szegényke.A problema az hogy az eredeti Japo akku van benne,azon meg nem találom a büvös számokat Ah stb.Az lenne a kérdés hogy hány Ah-ás akku kell bele?
Sziasztok! Tud valaki japán kistraktor bontót? YM 1401D típushoz szeretnék alkatrészt! Köszi a tippeket! Satamo kft-t Füri kft-t és hatvanban az Oraker kft-t már kérdeztem! Köszi a tippeket!
Válasz cet #33124. hozzászólásáraNekem is ugyan ez az eke van. Nekem nagyon bejött, igaz csak a komondorhoz van viszonyitási alapom.
A beforgató lemezt Te raktad rá utólag? Mit tettél oda illetve hogy fogadtad fel?
Válasz goku0955 #33116. hozzászólásáraErre a kérdésre, csak egy ugyan ilyen géppel rendelkező tudna pontosan válaszolni.
Az én gépembe kb 6l folyadék van,3l töményet vettem a többi ionizált,sótalanított víz.
A töménység kb -23-fok ,még tél előtt megmérem.Az ennél hígabbat nem javasolnám,bár megfagyni hidegebbnél sem fagy meg teljesen,hanem bekásásodik ami ,kicsit jobb mint a teljes fagyás,de már nem tesz jót a motornak.
Válasz Felvidéki67 #33118. hozzászólásáraNálunk középkötött a talaj, a bagodival pont az a bajom hogy nem fordìt inkább terít, a kormánylemezen kellene csavarni gondolom,a lengyel eke ezért szimpibb.Fejér megyében lakom.
Válasz cet #33117. hozzászólásáraSzevasz! Én kettes lengyel ekét(Akpil-Wirax) használok. A terelő lemezük jóval meredekebb szögben áll az ekefejen mint pl.a bagodin.Szármaradványos talajon, gazos,vagy gyep szántásnál kifejezetten jól fordit.De van egy hátránya, hogy a laza, nedvesebb talajon hamar megtapad a kormánylemez.Kötöttebb talajon érvényesül igazán.A pirosak hosszabb ekenáddal a zöldek rövidebbel vannak felszerelve, ezért a zöld hajlamosabb a gazos talajon befulni.Ezért inkább a pirosat javasolnám.Tehát ha laza talajon dolgozol, akkor talán inkább a bagodi érvényesül.Van képed az ekédről, mert én Is gondolkozok egy második hasonló ekén, de én a magamét nem cserélem el.Ezek a lengyel ekék nálunk nem drágák, ha nem vagy túl messze tőlem, én tudnék vadi újat szerezni Neked
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék valakinek van- e tapasztalata lengyel 2 es 3 as ekével kapcsolatban, zőld színű.bagodi hattyunyakasom van jelenleg, es cserén gondolkozom ,érdemes vagy sem? Köszönöm.
Válasz Jack11 #33112. hozzászólásáraNekem Mol Farm Jd olaj van benne....ez elvileg JohnDeere olaj, váltóba+hidraulikába való, és az ára is korrekt.Bármelyik Mol kúton kapható szerintem.De vannak universális olajok, ha jól tudom STOU jelzéssel, amik a motortól kezdve a váltón keresztül és a hidraulikáig mindenhova jók.
Válasz --Geri-- #33102. hozzászólásáraElnézést, nem akartam senkit sem félrevezetni a hajtás irány témával, csupán csak a találkozón láttam ilyet, hogy véletlenül az egyik (újabb)Isekin fordítva indult el a talajmaró, innen következtettem, de igazából csak a saját traktoromat ismerem. De most már tudjuk hogy egyes szériák extra (számomra fölösleges)csomagja.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni tőletek.Vásároltam egy Kubota X20 tipusú 20Le-s kistraktort.Sok tapasztalatom nincs ez életem első traktora.Talajmarót kaptam hozzá azt használtam már párszor.Szeretnék vásárolni ekét hozzá ebben szeretnék tanácsot kérni.3ha gyümölcsös és szőlő területünk van a Mátra alján.Milyen ekét érdemes vásárolni a géphez,milyen tulajdonságoknak kell megfelelni?A neten böngészve találtam jópárat de dönteni nem tudok.Használtak 60-70 efT,Lengyel új eke75eFt,Mezőkövesdi új110eFt,Bakodi Bea 150eFt.
Segítséget előre is köszönöm.
Válasz --Geri-- #33102. hozzászólásáraBocsánat, még egyszer
Nekem iseki TA207-es van, én nem láttam rajt olyan lehetőséget,amivel tudnám változtatni a hajtás irányát
35452 hozzászólás
Válasz Bég #33151. hozzászólásáraLevettem. Erdőre járok a traktorral kiközelíteni, nem akarom karcolni.
Válasz wernerj #33150. hozzászólásáraHova tunt a burkolat?
Ma megkezdtem a szezont. A motorháztető azért nincs fent, mert még erdőre is járok.
Köszönöm a szép szavakat!! Igyekeztem a legjobbat megvenni,ha már használtra tellett csak. Igy is vagy 4 honapot vártam rá mire ide ért Japobol. Bár én az 1el kesebbet akartam, de azok között elég leharcoltakat találtam csak. Nálam nagyon fontos a szélesség pl.ennek a szélességét is le tudom vinni 1 méterre,az 1el kisebbiét pedig 80cm-re lehet le szükiteni. Ugymond nekem ez az elönyöm a többi géppel szemben. Igy lazán beférek az 1.30m ültetésü szölöbe is.Mert hogy van pár töke,és kézi erövel a földmunka már soknak bizunyult. Még a talajmarot cserélem le egy központi hajtásura mert ez ami eredetileg rajt volt ez nekem nem jo. Persze ekét és egyebeket is akarok hozzá, minden csak pénz kérdése. Ja az utánfuton kivül készülöbe van még egy két késes,plusz oldalvágos (lengö sornyiro) fünyiro adapter is,ami elméletileg fügyüjtést,és mulcsozást is tud majd. Valamint az uj talajmarohoz készülö lengö sormaro is. Hát ezek a tervek télre,majd meg látjuk mi lesz belöle. köszöntem a szot, további szép napot!! :)
Válasz TheGreen #33146. hozzászólásáraTényleg nem komoly, azt hittem jobban ki van merevítve. Ezek szerint hashúzóval vontatsz. Gratulálok a géphez, üdv a csapatban!
Válasz TheGreen #33146. hozzászólásáraNagyon frankó a gép és a hidraulika is !
na talán sikerült :)
háát nem tudom miért de a képeket azt nem tudom felrakni nem engedi
Üdv! A felépitmény egy általános megoldásu Bagodi retek,hogy ugy mondjam.Igazándibol kis eszkábálással fel lehet tenni bárhova,a minösége az olyan messze van az eredeti Japohoz képest,mint Mako Jeruzselemtöl. :) Viszont az ára is pont annyi,igy nem volt érdemes bajlodni a legyártásával,mert az joval drágábra jött volna ki,bár az igaz hogy minöségileg jobbat is lehet csinálni. Viszont a dolgát el végzi,a felépitmény mögött még van 2 kitámasztás a gyári helyre,és 1 tömör 6cm anyag,hogy elörrébb kerüljön mer fordulásnál el akad a kerék.A képen nem látszik,de a tololap élén 2cm vastag cserélhetö gumilap van.Valamint van még hozzá egy hajtott lap amivel egyenesen,és jobra-balra lehet állitani a tololapot.Ugye a gyári az másképp néz ki,az ha jol tudom a kerekek felé is támasztva van igy követi a talajt,mert Japo. :) A hidraulika egy irányu az ülés alol kihozva, tömb nélkül elöl gyors csatival el látva,igy gyorsan levehetö és másra is használhato. Tololaphoz,bálatüskéhez,emelövillához teljesen megfelel,oda elég az 1 irányu hidraulika is. Na ennyi :)
Válasz TheGreen #33142. hozzászólásáraNem lőnél pár képet a fronthidraulikáról? Érdekelne, hogy van felfogatva, illetve a méretei. Külön vezértömbön van, vagy az ülés előtti kifolyóról kapja az olajat?
Nem tudom szokás e itt be mutatkozni,ha igen akkor jelezzétek... :)
Köszönöm a gyors reakciot!! Gyorsba ki kaptam az autobol az akkut az 45Ah 400A inditoval annyira nem voltam elhülve töle,bár valami gigawatt néven futo gagyi akku.(szerintem csak rá van irva,de nem tudja) Holnap körül nézek a vartánál vagy a boschnál valami normálisért. Zaklatlak titeket majd még pár kérdéssel biztos a közel jövöben.Kb fél éve van meg a vasam vannak még ködös dolgok,és kellene pár cucc is még hozzá.A futot már legyártottam azert :) (ja papesz75 néven irtam, csak név váltás volt :D)
Válasz papesz75 #33136. hozzászólásáraA gépkönyve 54 Ah-t ír, de én is csak 45-öst tudtam belerakni, nem találtam nagyobb indítóáramút ami befér a tank mellé. Télen sincs gond vele.
Válasz papesz75 #33136. hozzászólásáraSzia !
Vékony sarusban 45Ah-ás van legnagyobb, perionban érdemes venni. De ha lecseréled a sarut vastagra, akkor a galaxy gold márkájú akksit érdemes megvenned, mert annak magasabb az indító árama.
Ne csak az akksi kapacitását nézd /Ah/az indító áram erőssége is /An/ legyen minél nagyobb, mert a japán akksikba alapon magas./saját kár/
Válasz papesz75 #33136. hozzászólásáraAmekkora csak befér a gyári helyre... De a pólusokat nézd meg hogyan vannak. Lehet fordítva, mint ami általános... (nincs ilyen trakim, csak tipp)
Üdv urak! :)
Van nekem egy Kubota B7000-es géperejü járomüvem :)
,és meg adta magát az akku,cella zárlatos lett szegényke.A problema az hogy az eredeti Japo akku van benne,azon meg nem találom a büvös számokat Ah stb.Az lenne a kérdés hogy hány Ah-ás akku kell bele?
Válasz cet #33124. hozzászólásáraSzia!
A váz méreteit fel tudnád tüntetni egy képen?
Koppintani szeretném a bea méreteit :)
Válasz --Geri-- #33133. hozzászólásáraLajó bá felhasználónkat keresd meg (ha tudod). Nemtom, hogy hol laki, de gödörfúróbal F1!
Sziasztok!
Van köztünk olyan,aki Vas vagy esetleg VEszprém megyei, és van gödörfúrója,földfúró( ki hogy ismeri)?
Sziasztok.érdeklődnék hogy kis traktorhoz csinált-e már valaki vonópadot?Netán tudna képet és méretet küldeni.
Válasz yanmar #33130. hozzászólásáraTávol Keleten
Sziasztok! Tud valaki japán kistraktor bontót? YM 1401D típushoz szeretnék alkatrészt! Köszi a tippeket! Satamo kft-t Füri kft-t és hatvanban az Oraker kft-t már kérdeztem! Köszi a tippeket!
Sziasztok.
Eladová vált a lovas vetőgépem:
Nézzétek meg ezt a szántási gyakorlatot . a kolegák nem voltak szomjasak .
Válasz --Geri-- #33126. hozzászólásáraLaprugo darab hegesztettem csiszoltam.
Válasz cet #33124. hozzászólásáraNekem is ugyan ez az eke van. Nekem nagyon bejött, igaz csak a komondorhoz van viszonyitási alapom.
A beforgató lemezt Te raktad rá utólag? Mit tettél oda illetve hogy fogadtad fel?
Ez is eladó 15000
Válasz Felvidéki67 #33118. hozzászólására
Válasz hspityu #33122. hozzászólásáraA másik ekém ami egy Niemeyer Volly-Mat az egy kicsit komolyabb azért.
Válasz mocsencsi1 #33121. hozzászólásáraAz lehet .Nekem egy Bagodi ekém van,és a szára lehetne magasabb,egyébként teljesen meg vagyok elégedve vele.
Többünk álma egy bagodi eke, érdekes talán mindenre jó eke nem is létezik?
Válasz goku0955 #33116. hozzászólásáraErre a kérdésre, csak egy ugyan ilyen géppel rendelkező tudna pontosan válaszolni.
Az én gépembe kb 6l folyadék van,3l töményet vettem a többi ionizált,sótalanított víz.
A töménység kb -23-fok ,még tél előtt megmérem.Az ennél hígabbat nem javasolnám,bár megfagyni hidegebbnél sem fagy meg teljesen,hanem bekásásodik ami ,kicsit jobb mint a teljes fagyás,de már nem tesz jót a motornak.
Válasz Felvidéki67 #33118. hozzászólásáraNálunk középkötött a talaj, a bagodival pont az a bajom hogy nem fordìt inkább terít, a kormánylemezen kellene csavarni gondolom,a lengyel eke ezért szimpibb.Fejér megyében lakom.
Válasz cet #33117. hozzászólásáraSzevasz! Én kettes lengyel ekét(Akpil-Wirax) használok. A terelő lemezük jóval meredekebb szögben áll az ekefejen mint pl.a bagodin.Szármaradványos talajon, gazos,vagy gyep szántásnál kifejezetten jól fordit.De van egy hátránya, hogy a laza, nedvesebb talajon hamar megtapad a kormánylemez.Kötöttebb talajon érvényesül igazán.A pirosak hosszabb ekenáddal a zöldek rövidebbel vannak felszerelve, ezért a zöld hajlamosabb a gazos talajon befulni.Ezért inkább a pirosat javasolnám.Tehát ha laza talajon dolgozol, akkor talán inkább a bagodi érvényesül.Van képed az ekédről, mert én Is gondolkozok egy második hasonló ekén, de én a magamét nem cserélem el.Ezek a lengyel ekék nálunk nem drágák, ha nem vagy túl messze tőlem, én tudnék vadi újat szerezni Neked
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék valakinek van- e tapasztalata lengyel 2 es 3 as ekével kapcsolatban, zőld színű.bagodi hattyunyakasom van jelenleg, es cserén gondolkozom ,érdemes vagy sem? Köszönöm.
Hány liter hűtő folyadék kell egy japán kis traktorba az én traktorom Hinomoto N239
Eladó utánfutók.
Válasz Agronomus #33113. hozzászólásáraEzenfelül van még az UTTO olaj, ami csak váltó-hidraulikához van.
Válasz Jack11 #33112. hozzászólásáraNekem Mol Farm Jd olaj van benne....ez elvileg JohnDeere olaj, váltóba+hidraulikába való, és az ára is korrekt.Bármelyik Mol kúton kapható szerintem.De vannak universális olajok, ha jól tudom STOU jelzéssel, amik a motortól kezdve a váltón keresztül és a hidraulikáig mindenhova jók.
Érdeklődnék hinomato E26 traktor váltójába milyen típusú olajat kell öntenem .A váltó egyben van a hidralikával ezért vagyok tanácstalan.
Válasz --Geri-- #33102. hozzászólásáraElnézést, nem akartam senkit sem félrevezetni a hajtás irány témával, csupán csak a találkozón láttam ilyet, hogy véletlenül az egyik (újabb)Isekin fordítva indult el a talajmaró, innen következtettem, de igazából csak a saját traktoromat ismerem. De most már tudjuk hogy egyes szériák extra (számomra fölösleges)csomagja.
Sziasztok. Esetleg vkit érdekel? Email:065traki@citromail.hu
Hány liter hűtő folyadék kell egy japán kis traktorba az én traktorom Hinomoto N239
Válasz ollari.csaba72 #33105. hozzászólásáraSzia.
Nekem ilyen van:
https://www.keletagro.hu/hu/munkagepek/ekek/p-729/eke-2-fejes-15-23le-japan-kistraktorokhoz-reselt-nyirocsapos-komondor-ser-2
Szerintem tök jó. Amúgy a témát kiveséztük már vagy hatszázszor, nem lenne haszontalan visszaolvasni.
Válasz 74 Misi #33103. hozzászólásáraGyári maró van hozzá.
Válasz Agronomus #33101. hozzászólásáraMegvan rajta a matrica.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni tőletek.Vásároltam egy Kubota X20 tipusú 20Le-s kistraktort.Sok tapasztalatom nincs ez életem első traktora.Talajmarót kaptam hozzá azt használtam már párszor.Szeretnék vásárolni ekét hozzá ebben szeretnék tanácsot kérni.3ha gyümölcsös és szőlő területünk van a Mátra alján.Milyen ekét érdemes vásárolni a géphez,milyen tulajdonságoknak kell megfelelni?A neten böngészve találtam jópárat de dönteni nem tudok.Használtak 60-70 efT,Lengyel új eke75eFt,Mezőkövesdi új110eFt,Bakodi Bea 150eFt.
Segítséget előre is köszönöm.
Válasz --Geri-- #33102. hozzászólásáraBocsánat, még egyszer
Nekem iseki TA207-es van, én nem láttam rajt olyan lehetőséget,amivel tudnám változtatni a hajtás irányát
Válasz savanya66 #33098. hozzászólásáraAz eredeti maró van hozzá?