Gázolaj árak 641 Ft Benzin árak 624 Ft EUR 395.1 Ft USD 379.65 Ft CHF 422.12 Ft GBP 478.7 Ft

Fórum

Japán kistraktorok

Létrehozta: Józsibá , 2008-12-15 18:08:52

Kedvencekhez Segítség

35454 hozzászólás
#11404 zsoltee83
2013-04-14 21:22:12

Válasz #11403. hozzászólásra

Igen azért a pótkocsiért 300-at kértek, de jóval nagyobb volt ennél és az se ért annyit...úgyhogy nem vettem meg. smile smile
A traki eladási árát nem csak a vélelmezett értéke határozza meg. Hiába ér szerintünk akármennyit, ha eladni nem tudja annyiért. Egyébként én 1,55M-t mondok a traki+talajmaróra, ha vissza olvasol. A mitsuért se kaptok ti sem 1,7M-t. Nem bántásként írom, ne érts félre, kérlek. smile cowboy

#11403 bt66
2013-04-14 21:15:29

Válasz #11401. hozzászólásra

Mondom, látni kell az egészet! A traki új gumikkal és a rotán új késekkel szerintem sokkal többet ér mint 1,4 milla. De egy igazán jó gyári pótkocsit kínáltak itt már 3-400 ezerért is az egyik fórumtársunknak és az eladó egy fillért sem engedett az árból, igaz nem is egyeztek meg. Az ekémet meg én nem adnám 60 ezerért.

#11402 Kioti
2013-04-14 21:10:54

Válasz #11396. hozzászólásra
Az eszközök kb 1 milla, a traki 1,5 körül szerintem.

#11401 zsoltee83
2013-04-14 21:04:11

Válasz #11397. hozzászólásra

Nehéz ügy. Minden annyit ér, amennyit adnak érte. Mindenesetre kissé ledöbbentem a 3 millás véleményeden. Te adnál érte ennyit??

traki 1,4M szerintem is.
Talajmaró - 150eFt
Eke - 60eFt
tárcsa - 80eFt
kombinátor - 100eFt
zúzó - 100eFt
fúró - 150eFt
pótkocsi - 150eFt
tolólap - 50eFt

Szerintem kb. 2,2MFt a reális piaci értéke.

#11400 bt66
2013-04-14 21:03:05

Alakul az oldalirányú állítás (csúsztatás) megoldása az ekémre. Ma kaptam egy kínálatot, ez a szerkezet egy lengyel ekéről van levágva, úgy döntöttem hogy megveszem és ráteszem az én ekémre. Ezzel meg lesz oldva a fogásszélesség állítása. Ha minden jól megy akkor az őszi szántásra kész lesz. Ha meg valami okból mégsem lenne jó, akkor majd legfeljebb én is eladom. smile thumbup

#11399 bt66
2013-04-14 20:25:08

Válasz #11398. hozzászólásra

Persze látni kell az egészet. Én feltételezem hogy minden gyári és jó állapotban. Ha nem gyári szerszámok, akkor az más kérdés.

#11398 Plútó
2013-04-14 20:08:18

Válasz #11397. hozzászólásra

Hát a 3 misitől dobtam egy hátast.A traki a maróval kb.1.4 misi,a többiért kicsit sok lenne az 1.6 szerintem.Persze csak akkor ha el akarja adni.Ha csak árulja akkor jó a 3 milla.

#11397 bt66
2013-04-14 20:00:38

Válasz #11396. hozzászólásra
Szerintem így minden együtt 3 millió körüli árat megér.

Nincs profilkép
#11396 Hory80
2013-04-14 18:37:17

Sziasztok!smile rolleyes

Egy kis segítséget szeretnék Tőletek kérni!smile helpsmilie

Lenne egy kistraktorom amitől megválnék. A hozzá tartozó eszközökkel együtt.
Meghatároztam az egésznek egy árat, viszont ez többek szerint elég magas.smile nonono
Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek reálisan mennyit lehetne kérni értük összességében?

Egy Kubota B1600DT traktorról van szó.
3 hengeres, dieseles, vízhűtéses, 16 lóerős, 4x4-es.
Nagyon megkímélt! 500 üzemórát használt! Minden hibátlanul működik rajta a hidraulikától kezdve a dudáig.
Vadi új 3 pont függesztés. Új Bridgestone gumik, új Varta aksi, új szűrők, új gyertyák, friss olaj.
Kitűnő műszaki és esztétikai állapotban!

Eszközök hozzá:
- 120cm-es gyári talajmaró (új késekkel)
- 2-es eke (szögállítós)
- 120cm-es tárcsa (360mm-es 14db (2x7) csipkés tárcsalappal)
- 120 cm-es rögtörős kombinátor (két sorban 13db rugóskapával)
- 120 cm-es lengőkéses szárzúzó (plusz egy garnitúra új pengével)
- gödörfúró (250mm-es fúrószárral)
- pótkocsi (2 méter hosszú, 1 méter széles, billenthető)
- 120cm-es hótolólap

A munkaeszközök is mind megkímélt, szép állapotúak!
Adok még hozzá 3 különböző kardántengelyt, orrsúlyt és keréksúlyt is.

Így összesen mennyit érhetnek?

Előre is köszönöm a válaszokat!smile thumbupcool

Üdv!



Nincs profilkép
#11395 Sanyika088
2013-04-14 18:35:02

Válasz #11346. hozzászólásra

Milyen burgonyaültető gépegységet használsz tennél fel róla képet?

#11394 lajo_bá
2013-04-14 16:57:32

Válasz #11393. hozzászólásra
Igen, értem, jó ötlet, ha nem lesz gyári. Több vas is izzik a tűzben, de konkrét megoldás még nincs.
Meg persze, amit melóhelyről lehet vasárnap délután intézni...

#11393 Csaby68
2013-04-14 16:41:11

Válasz #11387. hozzászólásra
Lajo bá én már csináltam hasonlót.Nem kaptam kardán keresztet.Maradt az át alakítás.1 jó esztergályos meg oldja.A bordás hüvelyt le szúrja a régiről aztán rá építi 1 másik villára.Nem tudom érthető voltam e?

#11392 Csaby68
2013-04-14 16:34:17

Szép délutánt mindenkinek!
Szegedi Laci villanypostás ment.

#11391 hspityu
2013-04-14 16:22:39

a végére egy jóhír,a fátyol alatt szépen bokrosodik a burgonyám,a -10c fokot a 30cm havat 2-szer kibírta holnap vagy utána leveszem a fátyolt és elrakom mert a kutyák belemennek sajnos.Meg az idő is jó már.
smile rolleyes

#11390 hspityu
2013-04-14 16:20:18

Válasz #11387. hozzászólásra

Lajo bá

A kiszerelt alkatrészhez próbálj meg hasonlót vagy pont olyat venni valami traktoros,autós boltban,remélem találsz megfelelőt,ha igen írd meg ide lécci.

#11389 hspityu
2013-04-14 16:18:51

Válasz #11348. hozzászólásra

Sziasztok

Szali
Az ilyen elvadult területek újraművelése nem kis feladat de nem lehetetlen.Én amikor ilyet csináltam akkor a fás szárúakkal kezdtem.Vagyis tuskóval együtt,szépen kiszedni,felhúzni elégetni a használhatót tüzelőnek elrakni.A fű:általában tarackos az elvadult terület még nem láttam olyat ami nem,ezért ide kell a gyomírtó elég komoly dózisban és nem fog visszaköszönni nagyon.Sajnos 100%-os gyomíró nem létezik tudtommal.Az elszáradt füvet égetéssel lehet szépen eltüntetni,persze ha közel van lakóépület a területhez ez nem olyan veszélytelen mulatság,ráadásul a kedves szomszéd szólhat a tűzoltóknak is.Én égettem,anno.Aztán jöhet a szántás,ide komoly gépet javasolnék nem terrát,és nem is egy kistraktort,bizony ide ideális a jó öreg MTZ.A leszántott területről a gyökereket szorgalmasan ki lehet szedegetni,majd szintén tüzeskedtem vele.A szántott föld még lehet jó tarajos egy kötött talaj esetén és száradáskor bizony a beton keménységével vetekedhet,az ilyen talajt el kell munkálni tárcsával!A homokos löszös talajt a kiszáradás után is lehet így kezelni.A síma területre többszöri tárcsázás mehet még illetve ha már elég tiszta a gyökértől egy bátor talajmarózás,azért bátor mert ilyenkor lehet még benne fás szárú kellemes meglepetés.A lényeg,hogy ha most kezded őszre már tisztább területed lesz,az őszi szántás után pedig vethető,használható földterületet kapsz majd.
Bocs a hosszú litániáért,természetesen nem muszáj így csinálni,én így csináltam erdőből szántót.
:)
Nem lehetetlen küldetés.:D
Viszont elég sok energiába került.

#11388 TakacsB
2013-04-14 12:40:19

Meg volt az ebčd.
Indulhatunk marózni. Most lesz az első bevetčse a gčpnek maróval. Kíváncsi leszek hogy dolgozik... :)

#11387 lajo_bá
2013-04-14 12:19:58

Üdv Kollégák!
S.O.S segítségre lenne szükségem !
Eltört az Isekimen a meghajtó tengely kardán csuklója.
(Az, amelyik a motortól hátraviszi a hajtást a váltóba.)
A villa szélessége kb. 55 mm, a csatlakozó tengely átmérője 25 mm, és 13 bordával csatlakozik a kardáncsukló villájába.
Elsősorban Tolna- Baranya megyék, de minden megoldás érdekel.

Szerintetek az első hajtásba menő kardánon ugyanilyen csukló lehet ? Mert azt ideiglenesen szét tudnám kötni. (Sajnos ma este 9-ig dolgozom, és addig nem tudom megnézni...)

#11386 76 Ati
2013-04-14 09:55:48

Szép napot minden fórumtársnak.
Én már mondtam anno hogy 1800-1900ford/s marózok és mászó 1,szántásban mászó 2vel és TLT 2-es fordulaton.Hogy miért igy? már említettem hogy ez egy 4 heng masina és ez a fordulat amin a legszebben duruzsol a motorja,ez alatt erölködik de felette viszont ordít de nem teljesít többet.Csak saját részre használjuk és évi 100 ó megy bele.
Győző amit akartam kérdezni hogy japánban a telepeken csak ilyen évjáratú trakik vannak? vagyis 70es évektöl kb95ig bezárva? 2000-2005/6 évj az nincs abszolút?smile hammer

#11385 bt66
2013-04-14 09:39:16

Válasz #11384. hozzászólásra

Na, szóval a képek:

#11384 bt66
2013-04-14 09:38:08

Válasz #11382. hozzászólásra

Hát még mifelénk is nagy a "pocsoly", a szőlőm alatti ún. "Dögtéren" ekkora területen áll a víz (1.kép). A háttérben jobbra a Zempléni-hegység, egészen jobbra Sátoraljaújhely lenne, de azt már nem látni. Balra meg halványan látható a Tokaji-hegy.
Egyébként ettől a pocsolytól kb. 3 km-re légvonalban található Szlovákia legalacsonyabb pontja ami 94,3 méter (a 2.képen), a szlovákiai Bodrogszög és a magyarországi Felsőberecki között! Ez a "Dögtér" meg attól a ponttól kb. fél méterrel van magasabban.

#11383 Szegedi Laci
2013-04-14 09:18:29

Sziasztok!

Aegis22 ha jó emlékszem a KELET-AGRO árul vagy árult olyasmi vontatott permetezőt amit te keresel.Szeretném meg kérdezni,hogy vagy meg elégedve a trakival?

#11382 krizol
2013-04-14 06:32:47

A tegnap délutáni zápor és a mostani csepergő megint kersztül huzta a számitásomat!Sokan vetették volna a krumplit!Talán a jövő héten lessz egy pár alkalmas nap a munkák pótlásásra.

#11381 Kioti
2013-04-14 06:15:52

Válasz #11369. hozzászólásra
Madár dalos, napsütötte jó reggelt mindenkinek! Munkára traktorosok! Misi milyen nyomot kellett eltüntetni a tábla végén? Amúgy a munkád tetszetős, bizonyára jó is. Nálunk sajnos nem olyan jó még a talaj, hogy lehessen művelni, még tegnap is esett valamennyi. De ma már, nem tudom türtőztetni magam, én is megpróbálom.

#11379 Plútó
2013-04-13 22:21:12

Válasz #11375. hozzászólásra

Ezt egész jó áron árulják.Ha nincs vele semmi bibi akkor ez megérheti az árát szerintem.

#11378 Szegedi Laci
2013-04-13 22:20:35

Szia Győző!

SHIBAURA D28F trakit nézted,hogy hány hengeres?Mert 4 hengeres!

#11377 Plútó
2013-04-13 22:17:22

Válasz #11369. hozzászólásra

De jó földek vannak felétek,hogy tavasszal ilyet lehet benne szántani.Ilyen földben öröm dolgozni.Itt mifelénk még felejtős a szántás pedig nekem is kéne csinálnom még egy pár kertet.

Egyébként mekkora ekét húzol te Misi,hogy ennyivel a barázda mellett kell menni a trakinak?smile blinksmile blinksmile blinksmile lolsmile lolsmile lol

#11376 Győző.
2013-04-13 22:16:53

Kiváncsiságból ránéztem a japán autók futásteljesítményére a http://www.tradecarview.com/ -on. Szűkítettem 2003-2004-es évjáratra. A közel 6000 kocsi közül több mint 900 volt 50.000km alatti futásteljesítményű. Elég sok volt 5.000 ! alatt is.
Adalékként elmondom, hogy a srác akivel kint a legtöbb időt töltöm egy kombi Volvo-t hajtott eddig. Azt hiszem 9. éves volt a kocsi, és már régóta beszélgettünk róla, hogy nem bízik már benne, és le akarja cserélni, mert fél, hogy ott fogja hagyni valahol. Már 130.000 volt benne. 2,4-es benzines. Kiakadt a bal első belső kilincs, meg a garázsa állandóan hergelte, hogy a műanyagokat szétszívta a nap és a többi rész is hasonló állapotban van, így lecserélte. Hiába mondogattam neki, hogy még van 10 éve annak a kocsinak, ő a sok kilométer miatt már nem szívesen ült bele.

#11375 zsoltee83
2013-04-13 22:15:21

Válasz #11372. hozzászólásra

20 év alatt 6000üó, nincs benne bérmunka. smile smile


Ezt a típust nem ismered véletlenül, vagy bárki? Semmi infót nem találok róla.

Yanmar FX335

#11374 Szegedi Laci
2013-04-13 22:11:52

Válasz #11369. hozzászólásra
Szia Misi!

Nagyon jóra sikerült és látom nem kis darab föld.Eke látom jó vizsgázik!Gép jó bírta?

Ja látom szárasság van felétek mert az árok kivan száradva a szántás közepén!smile winksmile thumbupsmile biggrinBOCSI NEM HAGYHATTAM KI!!

#11373 74 Misi
2013-04-13 22:04:26

Válasz #11372. hozzászólásra

1,5 év alatt 210 üzem óra a többsége bérmunka.

#11372 Győző.
2013-04-13 22:01:49

Akinek van ereje írja be, hogy hány év alatt hány üzemórát rakott a saját japán kistraktorába. Ha lehet, akkor azt is, hogy van-e benne bérmunka.

#11371 Győző.
2013-04-13 21:59:55

Válasz #11368. hozzászólásra

Én úgy emlékszem, hogy a hidraulika szivattyú ezen a modellen nincs lefestve. De majd jön szamoca1 és megkérdezzük, hogy az övé festett-e.

#11370 PBandi
2013-04-13 21:55:22

Válasz #11364. hozzászólásra

Értsd már meg a japán paraszt megveszi a traktort megy vele pár órát aztán 20évig gondosan tárolja ,hogy a szegény magyarok megvehesséksmile lolAnnyit a történethez hogy a személykocsimban kb.300eKm van de ha eladom nem fogom visszaállítani kevesebbre mert az SUTTYÓSÁG.

#11369 74 Misi
2013-04-13 21:53:09

Válasz #11352. hozzászólásra

De a Misi szántott , vagy valami hasonló.


Ilyen volt.

És ilyen lett.


Várom a kritikákatsmile lolsmile cowboy

#11368 Plútó
2013-04-13 21:40:56

Szép estét!

AGROKID a nagy csavar nézegetésben fel sem tűnt,hogy a hidraulika szivattyún meg egyáltalán nincs festék?Valószínűleg azt meg kompletten kicserélték.De szerintem ezek a megbontások és cserék lehetnek azért is mert elképzelhető,hogy évekig is állnak ezek a gépek mire valaki megveszi és be akarja üzemelni.És előfordulhat,hogy egy 30 éves gépben ami esetleg több évet állt beáll az adagoló,kuplung,a szivattyú és a megkeményedett tömítések, szimeringek nem tömítenek ezért bele kell belenyúlni.Hozzáteszem,hogy soha nem jártam még Japánban úgyhogy nem láttam mennyit állnak de simán el tudom képzelni.

#11367 Szegedi Laci
2013-04-13 21:35:23

Sziasztok!

Látom előkerült az örökös probléma!Mindenkinek igazat tudok adni,bosszantó ha az ember észre veszi,hogy az órát tekerték.De ha a motorhoz(adagolóhoz) azért nyúltak mert valami baja volt az szerintem nem baj ha szakszerűen és hozzá értő ember csinálta szerintem nem gond!Ránézetre lehet látni,hogy mennyire volt nyúzva a gép,még akkor is ha festve volt.SZERINTEM.

#11366 Győző.
2013-04-13 21:24:46

Válasz #11364. hozzászólásra

Bizony, az sem ritka.

#11365 zsoltee83
2013-04-13 21:22:21

Válasz #11361. hozzászólásra

Annyit tennék hozzá, hogy az én traktoromban 6000+ üó. van és csak a generátor meg az izzító relé csavarjaira volt téve kulcs... Viszont az is igaz lehet, amit Győző mond, hogy a kevés órás gépeknek porszáraz a blokkja, míg egy sokat futott már itt-ott engedi a levet. Az enyém sajnos nyakig olajos, sőt már a gázolajat is kipermeteli egy picit az egyik porlasztónál. 7-8 éve már nem csinálunk vele komoly munkát, akkor kezdett el itt-ott szivárogni, 5000 üó. után.

#11364 AGROKID
2013-04-13 21:21:09

Válasz #11362. hozzászólásra

A leragadáshoz mi köze ha a motor és a kuplung harangot összefogó csavarról is le van pattanva a festék?
Ja igen tudom, a kuplung is összeragadt.

#11363 AGROKID
2013-04-13 21:17:55

Válasz #11362. hozzászólásra

Lehet, de mond azt, hogy nincs benne ráció amit írtam. Én csak az adagoló felüli képet láttam. Majd megkérjük a kollégát csináljon a másik oldalról is képet. smile biggrin

#11362 Győző.
2013-04-13 21:14:35

Válasz #11361. hozzászólásra

Sok esetben le kell venni az adagolót, mert le van ragadva. Ez megint egy olyan magyarázat, ami a kevés üzemórát igazolja. :)

#11361 AGROKID
2013-04-13 20:57:41

Válasz #11357. hozzászólásra

Tudom le rágott csont ez a téma, de engem nagyon is zavar, ha egy gépet pár száz órával árúlja az ember és teljesen hülyének nézik.
Én nem azt írtam, hogy a fényezéssel van a bajom hanem azt, hogy látszódik konkrétan az adagoló körűl /motort írtam az előbb/, hogy a csavaroknál a festék le van pattogva. Annak meg csak 1 oka lehet hogy rá tatték a villás kulcsot és meg tekerték. Na mármost egy 1180 üzemóráson ha már rá kell tenni a villáskulcsot az gáz, vagy nem annyi az óraállás.
Tehát nem a rozsda és nem a fényezéssel van a bajom.
Felraktam az én trakim motorjáról képet, ha nézted na azon minden csavaron ott van még a gyári festék, és hidd el bár szerintem te is tudod ha az ember ráteszi a kulcsot és megtekeri a festék azonnal pattan le róla. Szerintem!

#11360 bt66
2013-04-13 20:39:45

Válasz #11359. hozzászólásra
Én a 980-at sem hiszem, de ez most már mindegy. Anno tetszett a gép, megvettem, most már panasznak helye nincs! Azt hiszem hogy már én is átestem a ló másik oldalára, nem nagyon érdekel már az üzemóra számláló állása, csak az hogy jó legyen a gép, és ne legyen vele gond. Az enyémmel hál´ Istennek eddig semmi gond nincs, a mágnesszelepet leszámítva, de azt megoldottam a magam módján, úgyhogy az nem oszt, nem szoroz. De előbb-utóbb biztos engem is utólér a "balsors", dehát azt már Murphy bácsi is megmondta, hogy ami elromolhat az el is romlik.

#11359 PBandi
2013-04-13 20:20:26

Válasz #11356. hozzászólásra

Te komolyan elhiszed ,hogy a huszonéves gépben 407óra van?Biztos spórolt vele a japán ,hogy még sokat elmenjen a magyaroknál.smile lolsmile lolsmile lol

#11358 bt66
2013-04-13 20:17:17

Válasz #11357. hozzászólásra

Nincs mit hozzátenni. Egyetértek!

#11357 Győző.
2013-04-13 19:58:32

Válasz #11347. hozzászólásra

Az óratekergetéssel kapcsolatban már írtam eleget, újat nem tudok és nem is akarok mondani. Mindenesetre eszembe jutott, hogy legközelebb egy japán telephelyen csinálok videót az órákról és felteszem a jutyubra. Akkor már csak a japán gazdák és kereskedők lesznek a gyanusítottak között.

Agrokid:
Amit viszont nem értek, hogy szerinted milyen összefüggés van az óraszám és a motor fényezése között. Kérlek magyarázd ezt meg nekem. Nem kötözködöm, valóban kiváncsi vagyok.
Az én infóim szerint például a legutolsó MT16-osok 1990-ben, azaz 23 éve hagyták el a gyárat. 23 év alatt akármi történhetett. Egy nulla órás gép motorja is lehet rozsdás pl. ha kint tartották garázs helyett, és ez akár fordítva is igaz. Azaz sokat futott gép motorja is lehet esztétikus.
Már írtam is egyszer már korábban, a sokat futott motorok jellemzően dzsuvásabbak szoktak lenni, az olaj, olajpára, olajsár pedig jól véd a korróziótól.

Motorfordulat
Nem biztos, hogy jól gondolom, de szerintem traktornál a közel teljes gázon való tartós használat kevésbé árt a motornak a sebesség- és tlt fokozat helyes megválasztása mellett, mint ha két harmad fordulaton volna hajtva. Én marózásnál olyan fordulatot szoktam kézi gázzal beállítani, amihez még lábbal hozzá tudok nyomni egy kicsit ha valamiért szükség van rá.

#11356 lackó42
2013-04-13 18:51:42

Válasz #11354. hozzászólásra

Én a Yanmar 1401D-t 407-es óraállással vettem. Szerintetek? Engem viszont egyáltalán nem érdekel. Ez a 3. éve nálam és 512-t mutat, szűrők és olajcsere volt 480-nál. Ezenkívül csak gázolaj ment bele. Tegnap délután megállt. Mijafax, hát elnéztem benne a gázolajat :) Jópár pöfögtetés és légtelenítés után ment tovább.
Egyszóval bizonyára fontos az üzemóra, de nem a legfontosabb adat.

Ford.szám. Én talajmarózni 1800-2000 között szoktam felezővel, szántani meg 2000-2100 körül felező nélkül 1-ben. Én úgy állapítom meg mi a megfelelő, hogy mennyire érzem szenvedni a gépet illetve ha látható füstje van akkor visszaveszem amennyire kell.
De világítsatok fel ha nem jól csinálom.

#11355 bt66
2013-04-13 18:31:35

Válasz #11331. hozzászólásra

Elhiszem Neked. Én sem állítom az ellenkezőjét.
Olvasd vissza a 11120-as h.sz.-t.

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]