Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak642 FtBenzin árak625 FtEUR403.55 FtUSD388.8 FtCHF430.48 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Tegnap kész lett a perselyek meg a féltengelyek szabályzása most már csak össze kell rakni a masinát.Tokkal vonóval igy 7000-be került ha viszont meg rendelem az eredetit ami kb 3hét+ pici hijján 20ropi darabja.
Válasz #10795. hozzászólásra
Szép napot kívánok mindenkinek.
Csatlakozom Laxa hozzászólásához.Én a Satamonál vettem a trakit,és hosszan elbeszélgettünk a Pali bácsival.Mutatott sok képet japánról,ugy a tájról mint a házakról meg a gyüjtö telepekröl söt mesélt az ottani mentalitásról.Szerintem a Japán nem abba a kategóriába tartozik aki 2-300üó-n akar meggazdagodni.Mesélte hogy a kis emberek 10x15ös teraszokon termelnek,a közepes kategória 3-400nm-töl 1500-2000nm-ig termel.A kicsik rotakapa jellegü gépekkel a közepes vagy nagy termelök trakikkal dolgoznak.Japán keleti részén 2x a nyugati oldalon viszont 1x terem a rizs igy megkiméltebbek a gépek.Ennél nagyobb termelök csoportosulnak 20-25 vagy akár 32-35LE gépekkel és bérmunkában is dolgoznak.Az állam minden Japán polgár számára biztosít támogatást ami azt jelenti hogy a kis trmelök 8 a nagyok 10évente kapnak támogatást gép cserére ami 62-75% közt van megállapítva,és ezek a termelök nem kereskedésbe hanem állami gyüjtö telepre viszik be használt gépeiket és veszik át az újat,ha viszont nem akar vagy nem tud élni a lehetöséggel akkor adja kereskedésbe de azok a kereskedök csak belföldön értékesíthetnek külföldre nem.Erre mondta a Palibá hogy 3 nagy és egy kis depó áll rendelkezésre ahol lehet válogatni és min darabszám a 12.Szerintem ha mi is kapnánk 10évente ilyen támogatást akkor meg próbálnánk újjal vagy esetleg pár évessel dolgozni..??Ha valakinek tudomása van róla hogy ez nem teljesen létezö dolog akkor ne szidjon,mert nem az én eszmefuttatásom csak gondoltam meg osztom amit hallottam.
Válasz #10771. hozzászólásra
Én kihagynám,elég sok a gond velük,sokat javítunk.
Inkább transporter,tudom hogy drágább de jobb is.És olcsobb hozzá minden alkatrész.
olvasgatom az eszmefuttatásokat az órákkal kapcsolatban.
A Japán állam támogatja a gépcserét.Mi is lecserélnénk a traktorokat, ha egy idő után vastagon beszámítva újra ülhetnénk át.
Én 8 éve vettem az elsőt,akkor is ezt a történetet hallottam, hogy csak pár üzemórát megy némelyik évente, pedig akkor csak 3-4 kereskedő volt itthon.(vagy kevesebb)
Az én Kubotámat 680 üzemórával vettem.Ha akarom hiszem,ha akarom nem. De a számlálón a számok meg voltak sárgulva. Ahogy raktam bele az órát itthon, egyre csak fehér számokra fordult át. Tehát azt még nem "szívta ki a nap".
Ha az enyémet visszaforgatták, akkor azt jó régen, még az értékesítése előtt a japánok csinálták és évekig a szabadban tárolták ,hogy ne legyen feltűnő.
Szerintem cége válogatja.
Válasz #10791. hozzászólásra
Ez egy valóban reálisnak tünő eszmefuttatás. Az valóban igaz hogy szerte a világban nagyon kedveltek a japók, "millió" fut belőlük, és az is igaz hogy az traki eladásával is már annyi kereskedő foglalkozik mint az égen a csillag.
Válasz #10783. hozzászólásra
Egy párszor elgondolkodtam ezeken a kevés üzemórákon.És arra jutottam,hogy iszonyat sok japó traki van a kereskedőknél és a gazdáknál európa szerte,de gondolom más hol is.Ezek mind abban a nem túl nagy országban voltak és még biztosan maradt is ott belőlük.Ebből azt veszem le,hogy minden zsebkendőnyi területre jutott legalább 1 traki.Ezért nem sok üzemórát kellett nekik dolgozni évente.A marózáson kívül nagy részükkel mást nem csinálnak,ezt a 3pont függesztés hiánya is igazolja.Én szerintem akár hihetők is lehetnek ezek az üzemórák.
A you-tube-s videókon is látni,hogy milyen kicsi parcellákat művelnek a japánok.
Én nem bírom felfogni, hogy ki adja el 500-1500 üzemórával? A nagy gépeknél bevett szokás, hogy 5-6000 üzemórával eladja, aki teheti, mert rendszerint a költséges javítások, cserék azután következnek.
Számomra a km óra állás semmitmondó tényező. (még szerencse, hogy a B7000-be alapból nincs) Autó vásárláskor is az eladó többször kihangsúlyozta, hogy csak 124ezer van benn. Először rákérdeztem, hogy de mennyi volt? Egyből felháborodottan nekiállt feljebb, hogy Ő aztán nem buherálta az órát. Az autó amúgy nagyon egybe volt, meg is vettem. Első műszakin megkérdeztem, van-e infó utolsó óra állásról, 240ezer volt 1 évvel korábban, mint mikor megvettem 124-el.
Nekem ami furcsa, hogy szinte mindenhol (akár európát nézve is) 500-1500 üzemóra közt van bennük. Vagy valami globális egyezmény van, hogy ennyire kell vissza tekereni őket, vagy tényleg ennyi van bennük.
Melyik típussal? Amelyik elöl hajt, vagy az új, amelyik hátul kapar?
Hátsó kerekes autót nem vennék, ingyen se kéne. Ez a tél megmutatta, hogy munkára halott konstrukció, élményautónak jó maximum.
Ha ilyen kisebb furgont akarsz venni, érdemes megnézni az Opel Vivaro, Renault Trafic, Nissan Primastar kombót. Ár/érték arányban szerintem verhetetlen, a merci semmivel se jobb, de legalább drágább.
Nekem egy 2005-ös Opel vivarom van, újan vettem (nem volt könnyű kinyögni, svájci frankos hiteles volt ). Én 150000-et raktam bele eddig, kormányösszekötőt, meg két gömbfejet cseréltem eddig. Ja meg egy pár hátsó fékbetétet.
Koresz: Ahhoz kellenénk páran, hogy érdemes legyen kimenni az ekéért. Legalább 3-4 ekénél megérné az üzemanyag. Autóm van, csak valaki jöjjön velem intézkedni. :)
Lehet, de nem vállalom, nem érdekel. Mert ért már itt egy bizonyos emberkétől az a vád hogy nekem "bizományba" kell az áru. Nekem nem hiányzik az esetleges újbóli vádló támadás. Nem, nem, ez számomra felejtős.
Ahogy az előbb is írtam nekem is af-es yanmarom van és az üzemóra utolsó karaktere ez valóban nem 1 üzemórát jelent de az nem fekete hanem fehér színű a háttere.
Pfuuu, próbálom vázolni, hogy vágjad egy kicsit.
2 verzió van, vagyis szerinted az órában 483.1 van én erre írtam "akkor meg főként látszik, hogy visszatekerték az órát mert a motor külsőre eléggé le lekott.
A másik verzió, szerintem meg 4831 óra van benne, erre meg az írtam "Ha jól tippelek Hollandiában készűlt a vidi csak itt még nem pörgették vissza az órát."
Remélem így már tiszta számodra mit akartam?
Válasz #10771. hozzászólásra
Állítóaga sprinter jobb. Ismerősömnek volt egy diesel vitója újonnan vették de kb 3-4 éves korában eladták elég sokat volt a szervizbe mindég volt vele valami gond nem nagyon szerették.
Nekem az ilyen árak miatt nincs egyenlőre japán traktorom.Nem mondom azt,hogy soha nem is lesz de megvárom amikor az ár arányba kerül az értékkel.Ha soha nem lesz olyan japó akkor marad a kínai.
...úgyhogy ezután többé már nem is mászok bele ilyen árpolitikai kérdésekbe, dolgokba. De az az egyforma sorközmüvelős ár sokunknak szöget ütött a fejébe, anno már volt itt erről eszmecsere, és nem is nagyon értettük ezt akkor sem.
Na ezen én is gondolkoztam, hogy az utolsó szám az nem teljes órát mutat, de azt nem fekete háttérel hanem fehér háttérel szokták jelőlni. De ha úgy van ahogy te gondolod akkor meg főként látszik, hogy visszatekerték az órát mert a motor külsőre eléggé le lekott.
Azt mondjuk nem értem miért baj az,hogy egyik-másik kereskedő szerintetek drágán adja a portékáját.Ha nem tetszik nem kell tőle venni és akkor talán majd enged az áraiból.Felesleges ez miatt kritizálni valakit.Ha nekem drága a kenyér a tescoban akkor átmegyek a metróba és ott veszem meg és nem állok le reklamálni,hogy a tescoban miért olyan drága.
Inkább a videóval az üzemórára próbáltam hangsúlyt fektetni!
Teljesen jó állapotú a gép, némi sejtetést az órára a motoron levő rozsdák adnak de amúgy külsóre nem rossz.
Ha jól tippelek Hollandiában készűlt a vidi csak itt még nem pörgették vissza az órát.
Na de ki hozná be? Én komolyan gondoltam a múltkor, hogy akár össze is foghatnánk, és hoznánk be néhány darabot. Nekem tuti kéne egy, akár kézi fordítású is jó lenne.
Hát az komolyan sok, 2x annyiba kerül MO-n mint a szlovák gyártónál, ahol a "sima" ekének az áfás ára pontosan 771,60€, de ha van olyan aki meg tudja venni Neked áfa nélkül annak csak 643,00€ !!!
35454 hozzászólás
Tegnap kész lett a perselyek meg a féltengelyek szabályzása most már csak össze kell rakni a masinát.Tokkal vonóval igy 7000-be került ha viszont meg rendelem az eredetit ami kb 3hét+ pici hijján 20ropi darabja.


Válasz #10795. hozzászólásra

Szép napot kívánok mindenkinek.
Csatlakozom Laxa hozzászólásához.Én a Satamonál vettem a trakit,és hosszan elbeszélgettünk a Pali bácsival.Mutatott sok képet japánról,ugy a tájról mint a házakról meg a gyüjtö telepekröl söt mesélt az ottani mentalitásról.Szerintem a Japán nem abba a kategóriába tartozik aki 2-300üó-n akar meggazdagodni.Mesélte hogy a kis emberek 10x15ös teraszokon termelnek,a közepes kategória 3-400nm-töl 1500-2000nm-ig termel.A kicsik rotakapa jellegü gépekkel a közepes vagy nagy termelök trakikkal dolgoznak.Japán keleti részén 2x a nyugati oldalon viszont 1x terem a rizs igy megkiméltebbek a gépek.Ennél nagyobb termelök csoportosulnak 20-25 vagy akár 32-35LE gépekkel és bérmunkában is dolgoznak.Az állam minden Japán polgár számára biztosít támogatást ami azt jelenti hogy a kis trmelök 8 a nagyok 10évente kapnak támogatást gép cserére ami 62-75% közt van megállapítva,és ezek a termelök nem kereskedésbe hanem állami gyüjtö telepre viszik be használt gépeiket és veszik át az újat,ha viszont nem akar vagy nem tud élni a lehetöséggel akkor adja kereskedésbe de azok a kereskedök csak belföldön értékesíthetnek külföldre nem.Erre mondta a Palibá hogy 3 nagy és egy kis depó áll rendelkezésre ahol lehet válogatni és min darabszám a 12.Szerintem ha mi is kapnánk 10évente ilyen támogatást akkor meg próbálnánk újjal vagy esetleg pár évessel dolgozni..??Ha valakinek tudomása van róla hogy ez nem teljesen létezö dolog akkor ne szidjon,mert nem az én eszmefuttatásom csak gondoltam meg osztom amit hallottam.
Válasz #10801. hozzászólásra
Jó étvágyat kivánok hozzá.De ahogy nézem a krumpli szökik a tányérról.
Kedves Fórumtársak!


Kellems Húsvéti Ünnepeket kívánok nektek és családotoknak.
Hozzánk megjött a nyúl!
http://www.tocmai.ro/semanator-de-porumb-ferdherr-cufertilizator-9475749.html
Zsolti, azt hiszem te kerestél ilyent!
Ez meg a kicsiknek esetleg.
1-es eke csoroszlyával
Urak! Hátha érdekel valakit:
3-as eke olcsó
Válasz #10771. hozzászólásra
Én kihagynám,elég sok a gond velük,sokat javítunk.
Inkább transporter,tudom hogy drágább de jobb is.És olcsobb hozzá minden alkatrész.
Válasz #10739. hozzászólásra
jobban felveszi a talaj egyenletlenségeit,a boronák majd kapnak egy-egy mosógépsúlyt
Válasz #10791. hozzászólásra
olvasgatom az eszmefuttatásokat az órákkal kapcsolatban.
A Japán állam támogatja a gépcserét.Mi is lecserélnénk a traktorokat, ha egy idő után vastagon beszámítva újra ülhetnénk át.
Én 8 éve vettem az elsőt,akkor is ezt a történetet hallottam, hogy csak pár üzemórát megy némelyik évente, pedig akkor csak 3-4 kereskedő volt itthon.(vagy kevesebb)
Az én Kubotámat 680 üzemórával vettem.Ha akarom hiszem,ha akarom nem. De a számlálón a számok meg voltak sárgulva. Ahogy raktam bele az órát itthon, egyre csak fehér számokra fordult át. Tehát azt még nem "szívta ki a nap".
Ha az enyémet visszaforgatták, akkor azt jó régen, még az értékesítése előtt a japánok csinálták és évekig a szabadban tárolták ,hogy ne legyen feltűnő.
Szerintem cége válogatja.
Válasz #10791. hozzászólásra
Ez egy valóban reálisnak tünő eszmefuttatás. Az valóban igaz hogy szerte a világban nagyon kedveltek a japók, "millió" fut belőlük, és az is igaz hogy az traki eladásával is már annyi kereskedő foglalkozik mint az égen a csillag.
Válasz #10788. hozzászólásra
Valószinűleg azért adják el az 500-1500 üó.-s gépeket mert valamivel ösztönzik őket,hogy korszerűbbre váltsanak.
Válasz #10790. hozzászólásra
MÉH telep valami automata gépben volt.
Válasz #10783. hozzászólásra
Egy párszor elgondolkodtam ezeken a kevés üzemórákon.És arra jutottam,hogy iszonyat sok japó traki van a kereskedőknél és a gazdáknál európa szerte,de gondolom más hol is.Ezek mind abban a nem túl nagy országban voltak és még biztosan maradt is ott belőlük.Ebből azt veszem le,hogy minden zsebkendőnyi területre jutott legalább 1 traki.Ezért nem sok üzemórát kellett nekik dolgozni évente.A marózáson kívül nagy részükkel mást nem csinálnak,ezt a 3pont függesztés hiánya is igazolja.Én szerintem akár hihetők is lehetnek ezek az üzemórák.
A you-tube-s videókon is látni,hogy milyen kicsi parcellákat művelnek a japánok.
Válasz #10789. hozzászólásra
A fogaskerékpár az honnét származik?
Meg éleztük az ág darabolóba a késeket és valamelyikőtöknek meg ígértem,hogy a késekről is teszek fel képet.

Válasz #10787. hozzászólásra
Én nem bírom felfogni, hogy ki adja el 500-1500 üzemórával? A nagy gépeknél bevett szokás, hogy 5-6000 üzemórával eladja, aki teheti, mert rendszerint a költséges javítások, cserék azután következnek.
Válasz #10783. hozzászólásra
) Autó vásárláskor is az eladó többször kihangsúlyozta, hogy csak 124ezer van benn. Először rákérdeztem, hogy de mennyi volt? Egyből felháborodottan nekiállt feljebb, hogy Ő aztán nem buherálta az órát. Az autó amúgy nagyon egybe volt, meg is vettem. Első műszakin megkérdeztem, van-e infó utolsó óra állásról, 240ezer volt 1 évvel korábban, mint mikor megvettem 124-el.
Számomra a km óra állás semmitmondó tényező. (még szerencse, hogy a B7000-be alapból nincs
Nekem ami furcsa, hogy szinte mindenhol (akár európát nézve is) 500-1500 üzemóra közt van bennük. Vagy valami globális egyezmény van, hogy ennyire kell vissza tekereni őket, vagy tényleg ennyi van bennük.
Válasz #10771. hozzászólásra
). Én 150000-et raktam bele eddig, kormányösszekötőt, meg két gömbfejet cseréltem eddig. Ja meg egy pár hátsó fékbetétet. 
Melyik típussal? Amelyik elöl hajt, vagy az új, amelyik hátul kapar?
Hátsó kerekes autót nem vennék, ingyen se kéne. Ez a tél megmutatta, hogy munkára halott konstrukció, élményautónak jó maximum.
Ha ilyen kisebb furgont akarsz venni, érdemes megnézni az Opel Vivaro, Renault Trafic, Nissan Primastar kombót. Ár/érték arányban szerintem verhetetlen, a merci semmivel se jobb, de legalább drágább.
Nekem egy 2005-ös Opel vivarom van, újan vettem (nem volt könnyű kinyögni, svájci frankos hiteles volt
Koresz: Ahhoz kellenénk páran, hogy érdemes legyen kimenni az ekéért. Legalább 3-4 ekénél megérné az üzemanyag. Autóm van, csak valaki jöjjön velem intézkedni. :)
Válasz #10784. hozzászólásra

Na majd ha be valja, hogy ezt elkúrtuk, nem kicsit, nagyon.
Válasz #10778. hozzászólásra
Az lehet, de heteken vagy talán hónapokon át úgy volt feltüntetve az ár. Gondolatolvasó meg nem vagyok hogy tudjam mire is gondolnak.
Válasz #10780. hozzászólásra

Vagy már japóba megcsinálták, bár ezt Győző cáfolja.
Válasz #10772. hozzászólásra
Lehet, de nem vállalom, nem érdekel. Mert ért már itt egy bizonyos emberkétől az a vád hogy nekem "bizományba" kell az áru. Nekem nem hiányzik az esetleges újbóli vádló támadás. Nem, nem, ez számomra felejtős.
Válasz #10780. hozzászólásra
Ahogy az előbb is írtam nekem is af-es yanmarom van és az üzemóra utolsó karaktere ez valóban nem 1 üzemórát jelent de az nem fekete hanem fehér színű a háttere.
Válasz #10777. hozzászólásra


Akkor ha 483.1 üó. van benne ami valószínű mert ott a pont,akkor hollandiában is tekerik az órát?
Vagy innen importálták a kelet-agrótól?
Válasz #10765. hozzászólásra
Addig nincs is baj ezzel míg ide nem jön valaki a Tescotól és elkezdi fényesíteni magát és a portékáját.
Válasz #10773. hozzászólásra
Lehet,hogy csak tévesen írták be az árat,most pedig korrigálták.
Válasz #10769. hozzászólásra
Pfuuu, próbálom vázolni, hogy vágjad egy kicsit.
2 verzió van, vagyis szerinted az órában 483.1 van én erre írtam "akkor meg főként látszik, hogy visszatekerték az órát mert a motor külsőre eléggé le lekott.
A másik verzió, szerintem meg 4831 óra van benne, erre meg az írtam "Ha jól tippelek Hollandiában készűlt a vidi csak itt még nem pörgették vissza az órát."
Remélem így már tiszta számodra mit akartam?
Válasz #10770. hozzászólásra
Szétszerelt állapotban még 10 is!
Válasz #10771. hozzászólásra
Állítóaga sprinter jobb. Ismerősömnek volt egy diesel vitója újonnan vették de kb 3-4 éves korában eladták elég sokat volt a szervizbe mindég volt vele valami gond nem nagyon szerették.
Válasz #10767. hozzászólásra
Nekem az ilyen árak miatt nincs egyenlőre japán traktorom.Nem mondom azt,hogy soha nem is lesz de megvárom amikor az ár arányba kerül az értékkel.Ha soha nem lesz olyan japó akkor marad a kínai.
Válasz #10767. hozzászólásra
...úgyhogy ezután többé már nem is mászok bele ilyen árpolitikai kérdésekbe, dolgokba. De az az egyforma sorközmüvelős ár sokunknak szöget ütött a fejébe, anno már volt itt erről eszmecsere, és nem is nagyon értettük ezt akkor sem.
Válasz #10767. hozzászólásra
jut eszembe, hogy Te nem tudnál ott dinnyét eladni?
Valakinek van tapasztalata merci vitoval?
Válasz #10758. hozzászólásra
Még akkor is megéri ha béreltek egy kis furgont béreltek..Bele 3-4 db eke.
Válasz #10766. hozzászólásra

"Ha jól tippelek Hollandiában készűlt a vidi csak itt még nem pörgették vissza az órát."
akkor meg főként látszik, hogy visszatekerték az órát mert a motor külsőre eléggé le lekott.
ezt most nem vágom
Válasz #10763. hozzászólásra
há mer esik az eső a hóra, és talán a télapó felhúzza a fóliát, meg elveti a dinnyemagot
Válasz #10765. hozzászólásra
Ez is egy nézet vagy vélemény, és nem is mondom hogy nincs igazságtartalma.
Válasz #10762. hozzászólásra

Na ezen én is gondolkoztam, hogy az utolsó szám az nem teljes órát mutat, de azt nem fekete háttérel hanem fehér háttérel szokták jelőlni. De ha úgy van ahogy te gondolod akkor meg főként látszik, hogy visszatekerték az órát mert a motor külsőre eléggé le lekott.
Válasz #10761. hozzászólásra
Azt mondjuk nem értem miért baj az,hogy egyik-másik kereskedő szerintetek drágán adja a portékáját.Ha nem tetszik nem kell tőle venni és akkor talán majd enged az áraiból.Felesleges ez miatt kritizálni valakit.Ha nekem drága a kenyér a tescoban akkor átmegyek a metróba és ott veszem meg és nem állok le reklamálni,hogy a tescoban miért olyan drága.
Válasz #10745. hozzászólásra

mög kéne venni...vajon hányszor törném be vele a fülke ablakát?
Válasz #10760. hozzászólásra

Gazduram, de poénos kedvében van!
Válasz #10759. hozzászólásra
Hát szerintem az a 483.1 üzemóra nem olyan sok,hogy vissza kelljen tekerni.
Válasz #10759. hozzászólásra

Aha. Meg az árához még annyit, hogy az a TYM az teljesen új, úgyhogy nem igazán reális az ár-összehasonlításom.
Válasz #10754. hozzászólásra
tudsz rajzolni vele
Válasz #10752. hozzászólásra

Inkább a videóval az üzemórára próbáltam hangsúlyt fektetni!
Teljesen jó állapotú a gép, némi sejtetést az órára a motoron levő rozsdák adnak de amúgy külsóre nem rossz.
Ha jól tippelek Hollandiában készűlt a vidi csak itt még nem pörgették vissza az órát.
Válasz #10757. hozzászólásra
Na de ki hozná be? Én komolyan gondoltam a múltkor, hogy akár össze is foghatnánk, és hoznánk be néhány darabot. Nekem tuti kéne egy, akár kézi fordítású is jó lenne.
Válasz #10755. hozzászólásra
Hát az komolyan sok, 2x annyiba kerül MO-n mint a szlovák gyártónál, ahol a "sima" ekének az áfás ára pontosan 771,60€, de ha van olyan aki meg tudja venni Neked áfa nélkül annak csak 643,00€ !!!
Válasz #10755. hozzászólásra
ezek a kis ekék horribilis pénzbe kerülnek.
Válasz #10677. hozzászólásra
Megkérdeztem, ez az eke 411eFt+fa, hidraulikus fordítással 450+fa...