Elméletileg eddigi állás szerint az Újszilvási lovas tanya mindenkinek tetszett de Dimitrij még ígérte,hogy ő is lefényképezi a tanyáját és ti döntötök. Az újszilvási lovastanya fotóit a hozzászólásaim között megtalálod. A döntés a kezetekbe van . Az időpont szerintem Június 22 körül lenne jó addigra a ballagások is lezajlanak. Gerecse Traktor is ígérte ,hogy eljön ha jó neki az időpont.
Az egyik fórum társunknak is pont olyan traktorja van mint nekem Micsu MT20 . Neki hátul 24 colos gumik vannak nekem colos. Nem tudom hogy az övé nagyobb vagy az enyém kisebb. de elméletileg nagy gond nem lehet gondolom én. Aszfalton illetve kemény kötött talajon úgy sem használja az ember puha talajon meg tud mozogni a kerék egy kicsit ha nem megfelelő az áttétel.
Csak azért kérdezek rá hogy szombaton is nyitva vannak e, mert ilyenkor télidőbe nem minden hol vannak nyitva.
És ha úgy jön ki a lépés benéznénk. Köszönöm.
Szia Misi Épp ma este szedtem le róla, de majd visszateszem és lefényképezem!Az aprítóval az a helyzet hogy 1hónapja vittem az esztergályoshoz a késeket, ha minden igaz már csak ez kellett hozzá! Azt mondta ha kell valami vagy ha elkészült szólni fog! Hát eddig nem tette! De lehet a héten benézek hozzá, mi a helyzet! A találkozóval kapcsolatban, érdekel a dolog, de nem tudom hol lesz és mikor!
Egy átmérőt esetleg kerületet tudnál majd mérni?Nekem 5R12-es gumim van kissé repedezett lassan csere érett.A két gumi kerület különbségére vagyok kíváncsi.A 4x4 hajtás miatt.Egyébként érdekelne a gumi.
Egy átmérőt esetleg kerületet tudnál majd mérni?Nekem 5R12-es gumim van kissé repedezett lassan csere érett.A két gumi kerület különbségére vagyok kíváncsi.A 4x4 hajtás miatt.Egyébként érdekelne a gumi.
Nem fordítom ki! Nekem max. 1 méter széles traki kell, ez olyan is, sőt az új Mitas hátsó gumikkal még ez is lecsökkent 97 centire! De elől meg 1 métertől is szélesebb lett ezekkel a 6 és feles gumikkal, muszáj lecsőkkenteni a krumpli miatt. Ezért kellene a 6-os esetleg az 5-ös gumi.
Nekem jó lenne ilyen Mitas is, csak az a baj hogy ilyen méretet a Mitas nem gyárt. Ezekkel az enyémekkel semmi gond csak kicsit szélesek nekem meg nagy az átmérő, egy rendes jobbrakanyarnál éri a kormányrudat így nagyon oda kell figyelni.
De ha nem lesz 6,00-ás akkor veszek 5,00-ást tavaszra, csak az meg egy kicsit kicsi. Csak ezért adnám el őket.
Közületek valaki csinált már autómata krumplivetőt mert érdekelne bár a fejemben már megvan az elképzelés mert már néztem egy párat és úgy nézem nem egy bonyolúlt megcsinálni.Csak anyag kell hozzá.
Válasz #7381. hozzászólásra
Hát igen egy kereskedő mindig jól jön a csapatban megszoktam nézni az aktuális gépeket és szokott lenni sok jó gép a kereskedésbe.
Üdv mindenkinek!
Ha tudnátok segíteni, 2 darab 6,00-12 (vagy 6-12) méretü traktormintás és lagalább 4PR-es gumiabroncsot keresek a trakimra. Leginkább új érdekelne, esetleg szinte új-alig használt! Főleg Szabolcsból vagy Borsodból. Hol vehetnék ilyen gumikat? A márkanév mindegy!
Csere is lehetséges, adnák cserébe igazán alig használt és defektmentes Mitas 6,50/80-12 6PR méretü gumikat amiket tavaly márciusban vettem. Itt van valósághü fotó is, még az a gyári festékcsík sem kopott le!
Vagy érdeklődés esetén el is adnám őket 80€/2 darab, (újonnan 104€ volt).
Yanmar Most olvasgattam el a hozzászólásaidat és olvastam hogy elkezdtél ágaprítót csinálni , elkészült?
Ha lehet pár képet vagy videót tehetnél fel. Én is most próbálkozom egy aprítóval esetleg ha telefonon megcsörrentenél megköszönném, a telefon számom kint van az adatlapomon. Ja és téged érdekel a találkozó?
Sziasztok! Lenne egy szőke kérdésem! Vettem a kistraktomhoz egy 3pont felfüggesztést, a feszítő lakatot a vonólapok belsejére szereltem fel! A traktoron lévő gyári lakattartó fül elég kasun áll a lakathoz képest! Lehet kívülre kéne tennem a lakatot? Mert van még egy plusz tengelyem (a csomagban volt) és azon is vannak lakattartó fülek! Köszi a tippeket!
Válasz #7370. hozzászólásra
Az biztos, hogy a trakimhoz való alkatrésszel nincs tele az ország, de Hollandiában van az európai nagyraktár és állítólag 3napon belül bármit meghoznak hozzá.Azért vettem meg mert, nagyon megtetszett, de főképpen az ára, no meg hogy vadi új.
Talán ez annak be tehető, hogy minden alkatrészt nem tudnak megcsinálni ezért a világ külömböző pontjain gyártatják le, az meg olyan amilyen.
Minap találkoztam egy RO kamionnal aki autókábeleket vitt németbe az Audihoz. Na tessék románok sinálják az elektromosságot.
Válasz #7368. hozzászólásra
Hali! Szerintem ma már a kínai gépek is eléggé megbízhatóak.Van egy 10 éves kínai robogóm, de az össz. hiba egy gázbovden szakadás volt az is a 10. évben. Meg vagyok vele elégedve, de volt márkásnak mondott Bosch fúrógépem 3hónap után tokmányrepedése lett.Van egy Soni TV-m 3. évben képcső csere, Grundig videóm 2.év után kuka javíthatatlan.Úgy,hogy a márkás dolgokat én ma már azért egy kis fenntartással nézem.
Én úgy gondolom, hogy a minőségi traktorgyártás áttelepül(t) Koreába, a kevésbé minőségi meg Kínába. A Koreaia ma már a világ élvonala (vagy aközeli), a Kinai pedig rohamosan fejlődik. Itt is lejátszódik az, ami a személyautó iparban. Oroszország egy külön sztori.
Az nagyon fejlett technológiákat tartalmazó trakikról a személyes (és lehet, hogy nem helyes) véleményem, hogy az ilyenekkel felszeret trakikból csak újat szabad venni. Ami ugye nem olcsó, szerintem pályázatok nélkül gyakorlatilag lehetetlen. Idősebb, használtat én nem vennék belőle, elsősorban a hozzáértés, és a várhatóan magas javítási költségek miatt.
Én nem veszek pl. automata váltós használt autót sem.
Ez így igaz, meg hát nem "veszélyeztet" a trakivásárlás sem. Csak amolyan filózás volt hogy mi lenne ha...?
De azért gondolom jó traki lehet ez a hidrós Kioti.
Ebben a mi traktor kategóriánkban nincs is sok jelentősége ennek a hajtásrendszernek.Mi ráérünk megállni visszakapcsolni egy fokozatot, ha netán fulladozik az ekével a gép.
Válasz #7364. hozzászólásra
Én egy percig sem vitatom hogy ez jó, vagy talán jobb is mint a mechanikus, és valószínü hogy ez a jövő. Biztos maradi vagyok, de van az a mondás a járt és a járatlan útról. Én már így megyek tönkre.
Hát pedig a mostani nagy traktorok mind ezen az elven működnek,elektronikával kombinálva.Homlokrakodók,kombinált rakodók,kitoló gémes rakodók is mind ilyenek.De van a Yanmarnak,Kubotának is ilyen kis traktorja.
Ilyet még nem is láttam nemhogy még dolgoztam volna vele, de ha ilyen Kiotit vennék azért valószínü hogy a a klasszikus mechanikus változatot választanám. Bár ki tudja...?
35454 hozzászólás
Válasz #7383. hozzászólásra


Szia !
Jól látom .hogy neked is sikerült letörnöd a krómozott kilincset a motor burkolat lemezéről.
Válasz #7398. hozzászólásra

A késekre nekem az egyenes RZ szárzúzó kést ajánlották. Állítólag nagyon jó és árba sem nagyon húzós, te végül is miből csináltad a késeket?
Válasz #7398. hozzászólásra

Elméletileg eddigi állás szerint az Újszilvási lovas tanya mindenkinek tetszett de Dimitrij még ígérte,hogy ő is lefényképezi a tanyáját és ti döntötök. Az újszilvási lovastanya fotóit a hozzászólásaim között megtalálod. A döntés a kezetekbe van . Az időpont szerintem Június 22 körül lenne jó addigra a ballagások is lezajlanak. Gerecse Traktor is ígérte ,hogy eljön ha jó neki az időpont.
Válasz #7394. hozzászólásra
Az egyik fórum társunknak is pont olyan traktorja van mint nekem Micsu MT20 . Neki hátul 24 colos gumik vannak nekem colos. Nem tudom hogy az övé nagyobb vagy az enyém kisebb. de elméletileg nagy gond nem lehet gondolom én. Aszfalton illetve kemény kötött talajon úgy sem használja az ember puha talajon meg tud mozogni a kerék egy kicsit ha nem megfelelő az áttétel.
Ja a találkozóval kapcsolatban nekem 2főt írjatok.
Azt hiszem Bencsiki írja?
Tudunk már kb: fő?
Válasz #7397. hozzászólásra
Csak azért kérdezek rá hogy szombaton is nyitva vannak e, mert ilyenkor télidőbe nem minden hol vannak nyitva.
És ha úgy jön ki a lépés benéznénk. Köszönöm.
Válasz #7378. hozzászólásra
Szia Misi Épp ma este szedtem le róla, de majd visszateszem és lefényképezem!Az aprítóval az a helyzet hogy 1hónapja vittem az esztergályoshoz a késeket, ha minden igaz már csak ez kellett hozzá! Azt mondta ha kell valami vagy ha elkészült szólni fog! Hát eddig nem tette! De lehet a héten benézek hozzá, mi a helyzet! A találkozóval kapcsolatban, érdekel a dolog, de nem tudom hol lesz és mikor!
Helló Zoli!
Lehet jönni hétvégén is....
csak előtte csörgess meg
Holnap megmérem mert most nem vagyok otthon, vagyis inkább megnézem a Mitas-katalógusban és onnan kiírom, ott minden megvan.
De itt a link a méretekre:
http://www.mitas.eu/index.php?stranka=300&scid=19&pid=2944
Üdv Gerecse Traktor a csapatban!
Érdeklődnék ilyen januári nyitvatartásról?
Én 26.-án járok tatabányán esetleg benéznék, ez szombati nap.
Válasz #7391. hozzászólásra
Egy átmérőt esetleg kerületet tudnál majd mérni?Nekem 5R12-es gumim van kissé repedezett lassan csere érett.A két gumi kerület különbségére vagyok kíváncsi.A 4x4 hajtás miatt.Egyébként érdekelne a gumi.
Válasz #7391. hozzászólásra
Egy átmérőt esetleg kerületet tudnál majd mérni?Nekem 5R12-es gumim van kissé repedezett lassan csere érett.A két gumi kerület különbségére vagyok kíváncsi.A 4x4 hajtás miatt.Egyébként érdekelne a gumi.
Válasz #7391. hozzászólásra

BT. Én megvenném a gumidat ha passzol az én trakimra.Megtennéd,hogy megméred a magasságát.Azaz,hogy mekkora az átmérője.Nem kell most rögtön,ráér
Válasz #7390. hozzászólásra
Nem fordítom ki! Nekem max. 1 méter széles traki kell, ez olyan is, sőt az új Mitas hátsó gumikkal még ez is lecsökkent 97 centire! De elől meg 1 métertől is szélesebb lett ezekkel a 6 és feles gumikkal, muszáj lecsőkkenteni a krumpli miatt. Ezért kellene a 6-os esetleg az 5-ös gumi.
Válasz #7389. hozzászólásra

És ha ki fordítod a felniket az elsőt is meg a hátsót is?
Vagy nagy butaságot mondtam?
Válasz #7386. hozzászólásra
Nekem jó lenne ilyen Mitas is, csak az a baj hogy ilyen méretet a Mitas nem gyárt. Ezekkel az enyémekkel semmi gond csak kicsit szélesek nekem meg nagy az átmérő, egy rendes jobbrakanyarnál éri a kormányrudat így nagyon oda kell figyelni.
De ha nem lesz 6,00-ás akkor veszek 5,00-ást tavaszra, csak az meg egy kicsit kicsi. Csak ezért adnám el őket.
Válasz #7383. hozzászólásra
Mi a baj a gumikkal ha szabad megtudnunk?
Válasz #7383. hozzászólásra
Tóba gumi én is tölük rendeltem mtz hez nézd meg náluk és ki postán küldik.
Hát igyekszünk....
de azért arra mindig figyelek,áttekinhető legyen a készlet..:-)
Tudok szerezni olyan gumit amit a kolega keres!
(norm áron)
holnap megkérdezem a nagykert...(kinait ne vegyél!!)
Közületek valaki csinált már autómata krumplivetőt mert érdekelne bár a fejemben már megvan az elképzelés mert már néztem egy párat és úgy nézem nem egy bonyolúlt megcsinálni.Csak anyag kell hozzá.
Válasz #7381. hozzászólásra
Hát igen egy kereskedő mindig jól jön a csapatban megszoktam nézni az aktuális gépeket és szokott lenni sok jó gép a kereskedésbe.
Üdv mindenkinek!
Ha tudnátok segíteni, 2 darab 6,00-12 (vagy 6-12) méretü traktormintás és lagalább 4PR-es gumiabroncsot keresek a trakimra. Leginkább új érdekelne, esetleg szinte új-alig használt! Főleg Szabolcsból vagy Borsodból. Hol vehetnék ilyen gumikat? A márkanév mindegy!
Csere is lehetséges, adnák cserébe igazán alig használt és defektmentes Mitas 6,50/80-12 6PR méretü gumikat amiket tavaly márciusban vettem. Itt van valósághü fotó is, még az a gyári festékcsík sem kopott le!
Vagy érdeklődés esetén el is adnám őket 80€/2 darab, (újonnan 104€ volt).
Válasz #7379. hozzászólásra
Szia !
Üdv a csapatban remélem sok jó tanáccsal gyarapítod szerény tudásunkat.
hát akkor hajrá!
Misinek már mondtam,ha bár kinek tudok valamiben segíteni
függetlenül attól,h hol vásárolt...
nagyon szívesen
Válasz #7379. hozzászólásra

óta várt egy kereskedőt a csapatba!!!!!!!!!!!!!!!!
szia! szerintem már mindenki rég
Sziasztok!
Ha nem zavarok kereskedőként csatlakoznék a csapathoz!
Érdekes témáitok vannak és csak csodálkozom,h milyen
kreatívok vagytok! :-)
Válasz #7376. hozzászólásra

Yanmar Most olvasgattam el a hozzászólásaidat és olvastam hogy elkezdtél ágaprítót csinálni , elkészült?
Ha lehet pár képet vagy videót tehetnél fel. Én is most próbálkozom egy aprítóval esetleg ha telefonon megcsörrentenél megköszönném, a telefon számom kint van az adatlapomon. Ja és téged érdekel a találkozó?
Válasz #7376. hozzászólásra

Szia Yanmar!
Képeket dobjál fel a traki hátuljáról és amit vásároltál arról is.
Sziasztok! Lenne egy szőke kérdésem! Vettem a kistraktomhoz egy 3pont felfüggesztést, a feszítő lakatot a vonólapok belsejére szereltem fel! A traktoron lévő gyári lakattartó fül elég kasun áll a lakathoz képest! Lehet kívülre kéne tennem a lakatot? Mert van még egy plusz tengelyem (a csomagban volt) és azon is vannak lakattartó fülek! Köszi a tippeket!
ez is home made





Válasz #7373. hozzászólásra

Válasz #7372. hozzászólásra
Válasz #7193. hozzászólásra
én így oldottam meg réges-réren...
Válasz #7370. hozzászólásra
Az biztos, hogy a trakimhoz való alkatrésszel nincs tele az ország, de Hollandiában van az európai nagyraktár és állítólag 3napon belül bármit meghoznak hozzá.Azért vettem meg mert, nagyon megtetszett, de főképpen az ára, no meg hogy vadi új.
Válasz #7369. hozzászólásra
Talán ez annak be tehető, hogy minden alkatrészt nem tudnak megcsinálni ezért a világ külömböző pontjain gyártatják le, az meg olyan amilyen.
Minap találkoztam egy RO kamionnal aki autókábeleket vitt németbe az Audihoz. Na tessék románok sinálják az elektromosságot.
Válasz #7368. hozzászólásra
Hali! Szerintem ma már a kínai gépek is eléggé megbízhatóak.Van egy 10 éves kínai robogóm, de az össz. hiba egy gázbovden szakadás volt az is a 10. évben. Meg vagyok vele elégedve, de volt márkásnak mondott Bosch fúrógépem 3hónap után tokmányrepedése lett.Van egy Soni TV-m 3. évben képcső csere, Grundig videóm 2.év után kuka javíthatatlan.Úgy,hogy a márkás dolgokat én ma már azért egy kis fenntartással nézem.
Én úgy gondolom, hogy a minőségi traktorgyártás áttelepül(t) Koreába, a kevésbé minőségi meg Kínába. A Koreaia ma már a világ élvonala (vagy aközeli), a Kinai pedig rohamosan fejlődik. Itt is lejátszódik az, ami a személyautó iparban. Oroszország egy külön sztori.
Az nagyon fejlett technológiákat tartalmazó trakikról a személyes (és lehet, hogy nem helyes) véleményem, hogy az ilyenekkel felszeret trakikból csak újat szabad venni. Ami ugye nem olcsó, szerintem pályázatok nélkül gyakorlatilag lehetetlen. Idősebb, használtat én nem vennék belőle, elsősorban a hozzáértés, és a várhatóan magas javítási költségek miatt.
Én nem veszek pl. automata váltós használt autót sem.
Válasz #7366. hozzászólásra
Ez így igaz, meg hát nem "veszélyeztet" a trakivásárlás sem. Csak amolyan filózás volt hogy mi lenne ha...?
De azért gondolom jó traki lehet ez a hidrós Kioti.
Válasz #7365. hozzászólásra
Ebben a mi traktor kategóriánkban nincs is sok jelentősége ennek a hajtásrendszernek.Mi ráérünk megállni visszakapcsolni egy fokozatot, ha netán fulladozik az ekével a gép.
Válasz #7364. hozzászólásra
Én egy percig sem vitatom hogy ez jó, vagy talán jobb is mint a mechanikus, és valószínü hogy ez a jövő. Biztos maradi vagyok, de van az a mondás a járt és a járatlan útról. Én már így megyek tönkre.
Válasz #7355. hozzászólásra
Hát pedig a mostani nagy traktorok mind ezen az elven működnek,elektronikával kombinálva.Homlokrakodók,kombinált rakodók,kitoló gémes rakodók is mind ilyenek.De van a Yanmarnak,Kubotának is ilyen kis traktorja.
Válasz #7358. hozzászólásra

Hát hallod, akkor inkább legyen kevésbé jó. Bár szerintem úgy is jó ahogy a videómon van.
Válasz #7359. hozzászólásra
Videó van fenn a YouTube -n, ha gondolod nézd meg.Kioti ck 22 szántás. ezt írd a keresőbe.
Na joccakát emberek.
Válasz #7357. hozzászólásra
Bele is ugrott 1-2 pancser biztos.
Válasz #7352. hozzászólásra
Ilyet még nem is láttam nemhogy még dolgoztam volna vele, de ha ilyen Kiotit vennék azért valószínü hogy a a klasszikus mechanikus változatot választanám. Bár ki tudja...?
Válasz #7354. hozzászólásra
NA ezért csináltam én is csak egyszer mert macerás, de csak úgy lehet jól megcsinálni.
Válasz #7353. hozzászólásra

Igem. De jók az árak!
Válasz #7346. hozzászólásra
A szántást Bagodi 25/25 el csinálom, de 20, 20cm-t fog a 2 eke.
Válasz #7352. hozzászólásra
Pfuu, elsőre nekem ez egy kicsit fúrcsa, de lehet csak megszokás kérdése.