Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD401.45 FtCHF440.33 FtGBP493.83 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Igaza van Balunak és bt66-nak elég a 2 soros. A kukorica ha géppel ültetik felénk 76 cm nekem kifordítva 78cm a traki nyomtávja. De ha 70 cm a sortávolság akkor is kellene centizni rendesen.
És kell három kocsi???
A te trakid kicsit szélesebb, de én három kocsiban nem is gondolkodok mert kifordított kerekeknél sem fér a kerekek közé két sor, főleg krumplinál nem. Kukinál még csak-csak, de ott is csak szükösen addig amíg 10 centi magas a kuki, utána már ott sem jó, 70 centis sorközben gondolkodva. A 200€ sem olcsó, de ha házhoz hozza akkor legyen. Ha magamnak megyek Lengyelbe érte, talán nekem sem jönne ki olcsóbban. Gerendely meg 3-pont nekem is kellesz, de egy max. 130 centis 60x60-as zártszelvény meg egy méter laposvas már mem olyan nagy tétel.
87600-ért van három soros új, kopletten. ÁFA-val.
Ha 3 kocsit vesze mondjuk 50-ért, akkor még gerendelyt és hárompontot kell csináltatni hozzá. És venni még 3 töltögető fejet.
Nem tudom, hogy megéri-e.
Válasz #5942. hozzászólásra
Hát hajrá! Most itt a lehetőség, az ár jó, közel is van Neked, nincs mire várni.
Én már megrendeltem 2 darab új lengyel sorközmüvelő kocsit, már Poprádon van, a kereskedő gyakran jár MO-ra szárzúzóért, amint útja lesz erre el is hozza, igaz 200€ az ára de egy lépést nem kell tenni érte, házhoz hozza!
Válasz #5931. hozzászólásra
Nekem is legalább összkerekes mtz-kéne mert ez válogatós a talajra itt erre felém a lazább szerkezetű talajban elvagyok vele de a kötött az nem az erős oldala
Arra a véleményre én is
bár az MTZ benzinnel is megy biztos, meg elég a tanksapkát gázolajos ronggyal megtörölgetni és hektárszám szántani kell csak vele....
Ok! 2 napja a családnak a rózsa alá szántok, ma lett kész. A tiszai út elejét augusztusban szántottam fel a kőkeményben. Olyan 30-35 centis faxa szántás lett ,hogy csak na.
A benzint apránként felhasználom, lehet, hogy a kocsiban. A kannacserével az a gond, hogy nem tartok itthon bezint kannában (csak egy kicsi 5 literest a motorfűrészhez). 2 db 20 literes fém kannám van, mindig is gázolaj volt benne. Ha én hibáztam (más nem tankolt nálunka a trakihoz), akkor a kútnál hibáztam. Kics kút van a faluban. A vicc az, hogy megvan az utolsó tankoláson számlája. Gázolaj van rajta....
Ami benne volt a tankban ne dobd ki,én télen dermedésgátlónak rakok 1 litert a tankhoz.Jobban indul tőle a motor.Apránként el tudod használni majd.A gázolajat meg legközelebb ha töltesz a trakiba meg kell szagolni.Gondolom van egyforma kannád és összekeverted.
Válasz #5917. hozzászólásra
A jatóban van amit emilítettem neked az a földem most intézödik 1 hektár kb. 4000nm be erdősödött köris van benne ha tudsz valakit aki esetleg cserélne emide a másik oldalra nem tul nagy 10 Ak ha valakit tudsz szolj köszi.
A szerelő azt mondta, hogy kizárt, hogy ez Kínai traktor. Mondtam neki, hogy bizony nem az, hanem Japán. Mondja a pasi, hogy gondolta, mert a kínai el sem indult volna.
Viszont most már rakhatok spuri adalékot a gépbe. Átmosta a benzin az üzemanyag reddszert rendesen.
Szóval mázlim volt. Mivele alapjáraton aránylag jól ment a gép, kétszer is hoztam le a telek végéből szénát a lovaknak. Kb fél órát dolgozott szegény benzinnel...
Válasz #5917. hozzászólásra
Én ma voltam meg tegnap gondoltam hátha összefutunk de akkor elkerültük egymást én ma fejeztem be az elejét de nem volt könnyű az mtz-nek feladta itt ott volt ahol kikötötte és nem is tul mélyen hátul 25cm birta elöl meg a 15cm alig.
Válasz #5917. hozzászólásra
Nem emitt van bér terület oda ki takamány növényt tervezek adig még nem variálnak a bérelt területeken ha nem adják tovább utána megyek ki akkor furatok kutat.
Szerintem egy ilyen tévedést más is meg tud csinálni, mert már hallottam ilyenről.Viszont a benzin nem jó a diesel motoroknak ekkora mennyiségben.Állítólag a hengerfejet is ledobhatja.
Örülök neki,hogy a géped jó.
Egyébként az oroszok csinálnak olyan motort,amibe mindegy mit töltenek,benzin,kerozin vagy gázolaj megy vele természetesen haditechnika.
Lehet,hogy a Japán Iseki is próbált ilyen motort alkotni,de nem sikerült teljesen ezért nem haditecnikába hanem Iseki traktorba rakták bele.
Na jó. Pár szóban összefoglalva.
Kezdődött egy levegősödéssel. Üzemanyagvezeték csatlakozók meghúzva, pohárnál az alátét cserélve, meghúzva. A gép ment. Aztán nagy fordulaton a gép el kezdett dadogni. Majd nagy fordulaton nincs teljeítmény. Megoldás: mágneszelep rudazatnál a visszahúzó rugó berohadt. Tisztítás, pucolás és majdnem tökéletes a gép, csak nagy fordulaton nincs erő, lesziszeg a gép. Hiba behatárolás: porlasztócsúcs. Bosch szerviz: mind a 3 kuka, cserélni nem tudnak, nincs, tisztítást nem vállalnak. Másik dieseles: mind a háron elfogadható, az egyik kicsit gyengébb, de jó. Tisztítás 3 ezer. Haza hozom, beszerelem, a hiba továbbra is fennáll, sőt egyre rosszabb. Futkosás porlasztócsúcs után. Nincs. Misi barátunk ad egy címet és telefonszámot, érdi traktorkereskedő. Olyan neki sincs, de van másik, elküldi, tutti, hogy jó lesz.
Beszerlés, a trakesz szépen megy, írány szántani. Kb 1 óra munka után a traki eldobja az erejét épp, hogy töffög. Porlasztócsúcs keresés ezerrel, tisztítás kétszer, de a probléma marad. Aztán tegnap felhívon azt a dieselet, aki azt mondta, hogy mind a három tűrhető, akkor jöjjön ki és nézze meg a dolgot.
Ma kijött. Elindítom a trakit (igen nehezen indul, kis gázon nem, nagy gázzal sem, közepesen nagy nehezen beindul. Szerlő nézi, nagyon bután, a szeme is összáll. Aztán leállítja a trakit. odamegy az üzemanyag csőköz, ereszt belőle kis naftát és mondja, hogy ebben BENZIN van!
Nézem én is: tényleg!
Üzemanyag leereszt, gázolaj bele és már megy is, ahogy az kell.
Szóval röviden: a tisztítások használtak a csúcsoknak, a legrosszabb lecserélése simán bejött. Mielőtt szántani mentem teletöltöttem a tankot. És ment is a dolog, amíg a gázolaj ki nem fogyott a benzin alól. Aztán attól kezdve csak a baj volt.
Na ennyi. Fogalmam nincs, hogy hogyan került a kannába benzin a gázolaj helyett. Én tankoltam. Ki van zárva, hogy elqrtam, de mégis.
Na, hát ennyi....
Csatlakozom a témához.Nekem is van vonólapom a letaposást illetően,a rizsmintás gumi a már letaposott havat is felaprítja(részben) a húzó pedig lehúzza.A hó felhalmozásakor igen magas dombot tudtam készíteni.A vonólap hátrafordítható és így már tolólap tolatva.
Sziasztok.
Gyorhír: megy az Iseki, mint a svájci óra!
Nem hiszem hogy valaha is elmondom, mi volt az utolsó hiba.
De azért talán holnap leírom, több időm lesz rá. De csak akkor, hogy ha megígéritek, hogy nem röhögtök árkot körém!
Válasz #5894. hozzászólásra Megmondom őszintén én azért szeretem a húzomat mer sokkal jobban lehet vele kanyarodni és kőnnyeben viszi a gép 135cm széles és a 15le yanmar ugy húzza mint a golyó az Isekivel amivel dolgozom 23le és nehezebben tolja a 120cm tololapot pedig sokkal erősebb és nehezebb is ja és amit kérdeztél amit letapos a traki azt fel is szedi a huzóm.
Attól nem félek,hogy sokat takar,a hűtő kb 1/3 része előtt takar a légszűrő,de ez egy kör alakú test,ami a levegő útjába van,ezt simán kikerüli a levegő.Az én traktoromon nincs termosztát,és elektromos hűtő ventilátor sincs,ezért a folyamatos légáram eddig alig engedte a hűtővizet melegedni.Egy kis melegedés jót is tenne a gépnek,mert egy diesel motor üzemi hőmérséklete 80 celsius körül kéne,hogy legyen.
Inkább most attól tartok,hogy az olajtükrös légszűrő mennyire bírja majd,a nem vízszintes helyzetet pl:szántáskor a gép nem éppen áll "viziben".
Gondolom semmi gond nem lesz mert,más nagyobb gépek is hasonló levegőszűrőket használnak.Az biztos,hogy a mostani levegőszűrő átmérője,másfélszer nagyobb mint az eredeti így azt gondolom,hogy több levegőt is tud engedni a motornak az meg nem éppen baj.Tüdővel ki is próbáltam és nem éreztem komoly ellenállást.A gyári papírszűrőt is megpróbáltam az talán kicsit jobban fogta a levegőt,de azt használtam idén rendesen.
35454 hozzászólás
Válasz #5952. hozzászólásra
Az meglehet de nagyon jól fordít az eke nem igen hagy fent semmit.
Válasz #5951. hozzászólásra
A motorháztető mért van felhajtva ? Így nem látod a barázdát.
Válasz #5951. hozzászólásra
Az eke mellett jobbra úgy néz ki mintha bakhátaztál volna.
Szép idő volt ma a szántásra!
Válasz #5944. hozzászólásra
Szia Bencsiki!
Igaza van Balunak és bt66-nak elég a 2 soros. A kukorica ha géppel ültetik felénk 76 cm nekem kifordítva 78cm a traki nyomtávja. De ha 70 cm a sortávolság akkor is kellene centizni rendesen.
Bencsikiiiii:))
egyszer a Simót tankoltam meg gázolajjal,senki nem előzött meg az első 100 m-en úgy füstölt...
örülök hogy végre kész az ISEKId
Bencsikiiiii:))
egyszer a Simót tankoltam meg gázolajjal,senki nem előzött meg az első 100 m-en úgy füstölt...
örülök hogy végre kész az ISEKId
Válasz #5944. hozzászólásra
Nem akarok bele szolni de minek a háromsoros?
Sok lenne a meló vele?
Mert nekem két soros van és 1hektár kukoricával kb egy bélelőtt végeztem.
Válasz #5944. hozzászólásra
És kell három kocsi???
A te trakid kicsit szélesebb, de én három kocsiban nem is gondolkodok mert kifordított kerekeknél sem fér a kerekek közé két sor, főleg krumplinál nem. Kukinál még csak-csak, de ott is csak szükösen addig amíg 10 centi magas a kuki, utána már ott sem jó, 70 centis sorközben gondolkodva. A 200€ sem olcsó, de ha házhoz hozza akkor legyen. Ha magamnak megyek Lengyelbe érte, talán nekem sem jönne ki olcsóbban. Gerendely meg 3-pont nekem is kellesz, de egy max. 130 centis 60x60-as zártszelvény meg egy méter laposvas már mem olyan nagy tétel.
Válasz #5944. hozzászólásra
itt van még 25-ért ,gyere nézd meg
Válasz #5943. hozzászólásra
Kissé vívódok...
Itt:
http://www.schriffert.hu/kultivator/kultivatorok.html
87600-ért van három soros új, kopletten. ÁFA-val.
Ha 3 kocsit vesze mondjuk 50-ért, akkor még gerendelyt és hárompontot kell csináltatni hozzá. És venni még 3 töltögető fejet.
Nem tudom, hogy megéri-e.
Válasz #5942. hozzászólásra
Hát hajrá! Most itt a lehetőség, az ár jó, közel is van Neked, nincs mire várni.
Én már megrendeltem 2 darab új lengyel sorközmüvelő kocsit, már Poprádon van, a kereskedő gyakran jár MO-ra szárzúzóért, amint útja lesz erre el is hozza, igaz 200€ az ára de egy lépést nem kell tenni érte, házhoz hozza!
Sziasztok Urak!
Hátha érdekel valakit.
http://www.jofogas.hu/vi/6839687.htm
1 kocsi 20 ezer, 3-at is lehet venni, akkor alkuképes az ár.
jó8!
Válasz #5939. hozzászólásra
Nektek is én is nem sokára lépek.
Sziasztok jóccakát én is lépek,holnap melozok.
Na, lépek, sok még a meló mára.
Jóéjszakát mindenkinek. Nekem végre lesz.
Válasz #5935. hozzászólásra
Megfontolom.
Válasz #5931. hozzászólásra
Nekem is legalább összkerekes mtz-kéne mert ez válogatós a talajra itt erre felém a lazább szerkezetű talajban elvagyok vele de a kötött az nem az erős oldala
Válasz #5933. hozzászólásra
A pálinkát az esőcsinálásra rezerválja mester!!
Válasz #5929. hozzászólásra
Arra a véleményre én is
bár az MTZ benzinnel is megy biztos, meg elég a tanksapkát gázolajos ronggyal megtörölgetni és hektárszám szántani kell csak vele....
Válasz #5929. hozzászólásra
Legközelebb kipróbálom pálinkával. Nem olcsó, de jó lehet az illata. Vagy legalább kacskaringósan megy!
Válasz #5930. hozzászólásra
Most már biztos átvizsgálod amit veszel sok piszok kutas.
Válasz #5926. hozzászólásra
Ok! 2 napja a családnak a rózsa alá szántok, ma lett kész. A tiszai út elejét augusztusban szántottam fel a kőkeményben. Olyan 30-35 centis faxa szántás lett ,hogy csak na.
Válasz #5927. hozzászólásra
A benzint apránként felhasználom, lehet, hogy a kocsiban. A kannacserével az a gond, hogy nem tartok itthon bezint kannában (csak egy kicsi 5 literest a motorfűrészhez). 2 db 20 literes fém kannám van, mindig is gázolaj volt benne. Ha én hibáztam (más nem tankolt nálunka a trakihoz), akkor a kútnál hibáztam. Kics kút van a faluban. A vicc az, hogy megvan az utolsó tankoláson számlája. Gázolaj van rajta....
Válasz #5918. hozzászólásra
Tuti a gép . Bencsiki te mindég azt tankolod ami olcsóbb?
Bocs
Tényleg nem semmi a japán technika, """"""""( Kivásni vagyok lenz barátunk véleményére )""""""""
Válasz #5924. hozzászólásra
Pici nem árt, legalább nem dermed meg a fagyban a nafta...
Ami benne volt a tankban ne dobd ki,én télen dermedésgátlónak rakok 1 litert a tankhoz.Jobban indul tőle a motor.Apránként el tudod használni majd.A gázolajat meg legközelebb ha töltesz a trakiba meg kell szagolni.Gondolom van egyforma kannád és összekeverted.
Válasz #5917. hozzászólásra
A jatóban van amit emilítettem neked az a földem most intézödik 1 hektár kb. 4000nm be erdősödött köris van benne ha tudsz valakit aki esetleg cserélne emide a másik oldalra nem tul nagy 10 Ak ha valakit tudsz szolj köszi.
Válasz #5920. hozzászólásra
Fel sem erült bennem, hogy ekkorát hibáztam volna. Nem veszek kéz alól gázolajat, így fel sem tételeztem, hogy rossz lehet az anyag.
Válasz #5921. hozzászólásra
A szerelő azt mondta, hogy kizárt, hogy ez Kínai traktor. Mondtam neki, hogy bizony nem az, hanem Japán. Mondja a pasi, hogy gondolta, mert a kínai el sem indult volna.
Viszont most már rakhatok spuri adalékot a gépbe. Átmosta a benzin az üzemanyag reddszert rendesen.
Szóval mázlim volt. Mivele alapjáraton aránylag jól ment a gép, kétszer is hoztam le a telek végéből szénát a lovaknak. Kb fél órát dolgozott szegény benzinnel...
Válasz #5917. hozzászólásra
Én ma voltam meg tegnap gondoltam hátha összefutunk de akkor elkerültük egymást én ma fejeztem be az elejét de nem volt könnyű az mtz-nek feladta itt ott volt ahol kikötötte és nem is tul mélyen hátul 25cm birta elöl meg a 15cm alig.
Válasz #5917. hozzászólásra
Nem emitt van bér terület oda ki takamány növényt tervezek adig még nem variálnak a bérelt területeken ha nem adják tovább utána megyek ki akkor furatok kutat.
Szerintem egy ilyen tévedést más is meg tud csinálni, mert már hallottam ilyenről.Viszont a benzin nem jó a diesel motoroknak ekkora mennyiségben.Állítólag a hengerfejet is ledobhatja.
Örülök neki,hogy a géped jó.
Egyébként az oroszok csinálnak olyan motort,amibe mindegy mit töltenek,benzin,kerozin vagy gázolaj megy vele természetesen haditechnika.
Lehet,hogy a Japán Iseki is próbált ilyen motort alkotni,de nem sikerült teljesen ezért nem haditecnikába hanem Iseki traktorba rakták bele.
Válasz #5919. hozzászólásra
épp akartam kérdezni,hogy mit tankoltál
Válasz #5915. hozzászólásra
Hát .. majdnem.
Na jó. Pár szóban összefoglalva.
Kezdődött egy levegősödéssel. Üzemanyagvezeték csatlakozók meghúzva, pohárnál az alátét cserélve, meghúzva. A gép ment. Aztán nagy fordulaton a gép el kezdett dadogni. Majd nagy fordulaton nincs teljeítmény. Megoldás: mágneszelep rudazatnál a visszahúzó rugó berohadt. Tisztítás, pucolás és majdnem tökéletes a gép, csak nagy fordulaton nincs erő, lesziszeg a gép. Hiba behatárolás: porlasztócsúcs. Bosch szerviz: mind a 3 kuka, cserélni nem tudnak, nincs, tisztítást nem vállalnak. Másik dieseles: mind a háron elfogadható, az egyik kicsit gyengébb, de jó. Tisztítás 3 ezer. Haza hozom, beszerelem, a hiba továbbra is fennáll, sőt egyre rosszabb. Futkosás porlasztócsúcs után. Nincs. Misi barátunk ad egy címet és telefonszámot, érdi traktorkereskedő. Olyan neki sincs, de van másik, elküldi, tutti, hogy jó lesz.
Beszerlés, a trakesz szépen megy, írány szántani. Kb 1 óra munka után a traki eldobja az erejét épp, hogy töffög. Porlasztócsúcs keresés ezerrel, tisztítás kétszer, de a probléma marad. Aztán tegnap felhívon azt a dieselet, aki azt mondta, hogy mind a három tűrhető, akkor jöjjön ki és nézze meg a dolgot.
Ma kijött. Elindítom a trakit (igen nehezen indul, kis gázon nem, nagy gázzal sem, közepesen nagy nehezen beindul. Szerlő nézi, nagyon bután, a szeme is összáll. Aztán leállítja a trakit. odamegy az üzemanyag csőköz, ereszt belőle kis naftát és mondja, hogy ebben BENZIN van!
Nézem én is: tényleg!
Üzemanyag leereszt, gázolaj bele és már megy is, ahogy az kell.
Szóval röviden: a tisztítások használtak a csúcsoknak, a legrosszabb lecserélése simán bejött. Mielőtt szántani mentem teletöltöttem a tankot. És ment is a dolog, amíg a gázolaj ki nem fogyott a benzin alól. Aztán attól kezdve csak a baj volt.
Na ennyi. Fogalmam nincs, hogy hogyan került a kannába benzin a gázolaj helyett. Én tankoltam. Ki van zárva, hogy elqrtam, de mégis.
Na, hát ennyi....
Válasz #5907. hozzászólásra
Én holnap megyek ki a hátulját megcsinálom. Az elejét már bevetettem bújkál is ,ahogy néztem. Oda ki akarsz gyökeret?
Válasz #5913. hozzászólásra
Csatlakozom a témához.Nekem is van vonólapom a letaposást illetően,a rizsmintás gumi a már letaposott havat is felaprítja(részben) a húzó pedig lehúzza.A hó felhalmozásakor igen magas dombot tudtam készíteni.A vonólap hátrafordítható és így már tolólap tolatva.
Válasz #5914. hozzászólásra
Bocs de bele haltam volna ha ezt kihagyom
Válasz #5910. hozzászólásra
Talán üres volt a tank???
Válasz #5909. hozzászólásra
Értem, köszi.
És az sem mellékes hogy ennek (húzólapnak) nem kell másik hidraulika kör
Válasz #5910. hozzászólásra
Szerintem mindenki járt már úgy hogy nagynak vélt hiba hátamögött egy aproság állt én biztos nem nevetlek ki.
Inkább kezd el leírni,mert megöl a kíváncsiság.
Örülök neki nagyon egyébként.
Sziasztok.
Gyorhír: megy az Iseki, mint a svájci óra!
Nem hiszem hogy valaha is elmondom, mi volt az utolsó hiba.
De azért talán holnap leírom, több időm lesz rá. De csak akkor, hogy ha megígéritek, hogy nem röhögtök árkot körém!
Válasz #5894. hozzászólásra Megmondom őszintén én azért szeretem a húzomat mer sokkal jobban lehet vele kanyarodni és kőnnyeben viszi a gép 135cm széles és a 15le yanmar ugy húzza mint a golyó az Isekivel amivel dolgozom 23le és nehezebben tolja a 120cm tololapot pedig sokkal erősebb és nehezebb is ja és amit kérdeztél amit letapos a traki azt fel is szedi a huzóm.
Válasz #5905. hozzászólásra
Holnap du. megprobálok egy kis petrezselymet vetni de. elökészítem ez a terv.
Válasz #5905. hozzászólásra
Hello kész a szántás az eleje jó vizes tömörödött kint a szigeti úton.
Válasz #5905. hozzászólásra
Attól nem félek,hogy sokat takar,a hűtő kb 1/3 része előtt takar a légszűrő,de ez egy kör alakú test,ami a levegő útjába van,ezt simán kikerüli a levegő.Az én traktoromon nincs termosztát,és elektromos hűtő ventilátor sincs,ezért a folyamatos légáram eddig alig engedte a hűtővizet melegedni.Egy kis melegedés jót is tenne a gépnek,mert egy diesel motor üzemi hőmérséklete 80 celsius körül kéne,hogy legyen.
Inkább most attól tartok,hogy az olajtükrös légszűrő mennyire bírja majd,a nem vízszintes helyzetet pl:szántáskor a gép nem éppen áll "viziben".
Gondolom semmi gond nem lesz mert,más nagyobb gépek is hasonló levegőszűrőket használnak.Az biztos,hogy a mostani levegőszűrő átmérője,másfélszer nagyobb mint az eredeti így azt gondolom,hogy több levegőt is tud engedni a motornak az meg nem éppen baj.Tüdővel ki is próbáltam és nem éreztem komoly ellenállást.A gyári papírszűrőt is megpróbáltam az talán kicsit jobban fogta a levegőt,de azt használtam idén rendesen.
Válasz #5903. hozzászólásra
Nem takar sokat a hűtőből?