Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.42 FtUSD397.93 FtCHF444.64 FtGBP499.75 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdvözlöm az urakat a mágnesszeleppel kapcsolatban énnekem akkor szokott bedögleni amikor megmosom az egész gépet akkor gondolom beázik és nem müködik de mihejt kiszárad azonnal jó igen ez a mechanikus leállítás jó megoldás és egyszerű megoldani.
Udv.
Zoli82 ugy altalaban nagy 1-ben szoktam szantani.Attol fugg,hogy eppen milyen foldet szantok.Tobb kisebb darab foldem is van kulombozo helyeken.Ha homokosabb akkor 2,3-ban is megy de az mar csak kinlodas.Ugy altalaban mindig nagy 1-ben szoktam szantani.
Egy igazi profi gépen ilyen gond nincs. De ha mégis volna akkor a képen bejelölt kar elhúzásával le lehet állítani a gépet. Egyébként én is kivezettem a fékpedál fölé.
Arra meg valami egyéni megoldást kell találnod, nem biztos hogy az Isekinél ugyanúgy olhatod meg mint én a Mitsunál. Holnap ha még szükséged lesz rá küldök fotókat is hogy én hogy oldottam meg, most már nem mert megyek munkába, éjjelibe. De ne gondold hogy valami hú de spéci megoldás, csak olyan parasztos. Fúrni kell egy-két lyukat a motor meg az "utastér" közti ún. tüzfalba, átdugni rajta valami vastagabb és nem nagyon hajlékony 5-6 mm-es egyenes drótot amit valamilyen módon rácsatlakoztatsz a mágnesszelep ki-be ugráló szelepjére, és ennek a betolásával fogod leállítani a motort hogy ne kelljen mindig leszállni a trakiról. Nekem ez a dróthuzal nagyjából a fékpedál felett jön az utastérbe, mert ott volt megfelelő, ugyanis ügyelni kell arra is hogy ez a drót a lehető legrövidebb úton jusson el a szelepig, tehát ne legyen rajta olyan hajlat ami akadályozza a tologatást, vagyis minél egyenesebb legyen.
A leállítás nagyon egyszerü: csak a két kábelt kell lehúzni a mágnesszelepről hogy ne kapjon áramot és kész. Legalábbis nekem csak két kábel volt rajta.
Iktasd ki a mágnesszelepet ha az vacakol. Nekem idáig csak azzal volt gondom, de mióta kiiktattam (áramtalanítottam) azóta semmi gond a trakival. A motor indításnál nincs gond mert mindig nyitva van a szelep, a motor leállítását meg manuálisan végzem egy általam beépített tolókar segítségével, amit a müszerfal alatt vezettem ki. Egyszerü és nagyszerü.
Amúgy azon bátorodtam fel, hogy nálunk a ritkábban vetett kukoricánál gyönyörűen levágta a szárat. Meg mehettem volna lassabb fokozatban is, de akkor ott pusztulok az unalomtól.
Azért semmi sem lehet tökéletes.
Elkezdtem az Isekivel a lucerna feltörést. Egész szépen ment. Kicsit több, mint 1 óra alatt készen lett 3500 négyzetméter.
Aztán az Iseki kilehelte a lelkét. Ugyanaz a baja, mint a múltkor. Szombatig kéyszerpihenő.
A francba!
Sikerült készítenem egy kis videót a délutáni zúzásról. Sajna nem lett a legjobb, de piszok sűrűre vetette a tisztelt kerttulajdonos. Nem is lett szép kukoricája.
http://youtu.be/xkyYk_IBFgo
Látom nem spóroltál a gerendával:)) jó masszív lett!
nekem is kéne lakhely mert ahol eddig álltam vele,azt a telket eladtam.
Ilyesmit tervezek én is a gépnek+eszközöknek.
Üdvözlöm az urakat nagyon régen jártam már erre de azért néha benéztem sikerült szereznem keréksújokat elég olcsón nemkínlodtam a betonnal meg csináltam a trakinak lakosztájt mert untam már hogy takargatni kell.
Én ma megyek szántani az őszi zab alá. Szép halál lesz. 7 éve telepített "lucerna" feltörésével indul a dolog. Rajta van 150 mázsa érett istálló trágya.
Kiváncsi vagyok mit szól ma az Iseki!
Ez nem lehet igaz! Ekkora mázlija is csak a hozzá nem értőknek van!
Össze - vissza internetezek itt, hogy hol lehet kis tételben baranyában őszi zab vetőmagot kapni, az eredmény nulla.
Legközelebb 150 km. Csak oda.
Erre felhívom egy régi nagyban gazdálkodó ismerősömet, mesélem, hogy mi a pálya, erre mondja, hogy bocs, de rosszul hall, mert kint van a mezőn és őszi zabot vet!
Kérdezem: marad-e magja, azt mondja, hogy nem, esetleg 140-150 kiló.
Na mit gondoltok, mennyi kell nekem a 8000 négyzetméterre? 140 - 160 kiló.
Már húzok is érte, rakom bele a kocsiba.
Holnaptól szántás, magágy, vetés!!!
Hiába na! Akit szeret az Isten, azt nagyon szereti, tök minegy, hogy miért!
Ops! Sorry. Már csak a végeredményt tudom megmutatni, de holnap megyek egy másik kertbe, ott csinálok video-t, képeket. Videot nemtom hogy mert csak egyedül leszek.
Bencsiki, nézd meg az uj ekéket, amikor az ekéket boncolgattuk.Volt olyan amejiknek az ekevasára volt felheggesztve egy függőleges vágóél.Ujjabban már a négyekefejes Kühne ekéknél is alkalmazzák ezt a megoldást.Gyakorlati tapsztalatom nincs, de sztem jó megoldás, mert függőlegesen vágja a barázdát, kiméli a kormánylemez élét!
Sziasztok!
Egy percre visszaugranék az ekékhez.
Használ valaki csoroszlyát? Ha igen, akkor miylent, hogyan, mi a tapasztalat.
Ha jól emléxem Lajo_bá lépett ezügyben.
35452 hozzászólás
Üdvözlöm az urakat a mágnesszeleppel kapcsolatban énnekem akkor szokott bedögleni amikor megmosom az egész gépet akkor gondolom beázik és nem müködik de mihejt kiszárad azonnal jó igen ez a mechanikus leállítás jó megoldás és egyszerű megoldani.
Udv.
Zoli82 ugy altalaban nagy 1-ben szoktam szantani.Attol fugg,hogy eppen milyen foldet szantok.Tobb kisebb darab foldem is van kulombozo helyeken.Ha homokosabb akkor 2,3-ban is megy de az mar csak kinlodas.Ugy altalaban mindig nagy 1-ben szoktam szantani.
Tibor87
Te milyen sebességi fokozatban és fordulaton hajtod a kettes ekét?
Üdv!
Kérdés:Ki menyiért vállal szántást?
Válasz #5347. hozzászólásra
Bocsi itt a jó kép.
Válasz #5344. hozzászólásra
Szia Bencsiki !
Egy igazi profi gépen ilyen gond nincs. De ha mégis volna akkor a képen bejelölt kar elhúzásával le lehet állítani a gépet. Egyébként én is kivezettem a fékpedál fölé.
Válasz #5344. hozzászólásra
Arra meg valami egyéni megoldást kell találnod, nem biztos hogy az Isekinél ugyanúgy olhatod meg mint én a Mitsunál. Holnap ha még szükséged lesz rá küldök fotókat is hogy én hogy oldottam meg, most már nem mert megyek munkába, éjjelibe. De ne gondold hogy valami hú de spéci megoldás, csak olyan parasztos. Fúrni kell egy-két lyukat a motor meg az "utastér" közti ún. tüzfalba, átdugni rajta valami vastagabb és nem nagyon hajlékony 5-6 mm-es egyenes drótot amit valamilyen módon rácsatlakoztatsz a mágnesszelep ki-be ugráló szelepjére, és ennek a betolásával fogod leállítani a motort hogy ne kelljen mindig leszállni a trakiról. Nekem ez a dróthuzal nagyjából a fékpedál felett jön az utastérbe, mert ott volt megfelelő, ugyanis ügyelni kell arra is hogy ez a drót a lehető legrövidebb úton jusson el a szelepig, tehát ne legyen rajta olyan hajlat ami akadályozza a tologatást, vagyis minél egyenesebb legyen.
Válasz #5344. hozzászólásra
mágenesszelep..ammegmi??
Válasz #5343. hozzászólásra
Én a motor leállítására gondoltam. Pillanatnyilag hiába fordítom el a kulcsot, a motor nem áll le.
Válasz #5342. hozzászólásra
A leállítás nagyon egyszerü: csak a két kábelt kell lehúzni a mágnesszelepről hogy ne kapjon áramot és kész. Legalábbis nekem csak két kábel volt rajta.
Válasz #5340. hozzászólásra
Köszi az ötletet. Ha nem jutunk eredményre, akkor megnézzük a lehetőséget. És akkor majd kérdezek a leállításról is bőven!
Válasz #5339. hozzászólásra
Van abból kék is!
Válasz #5337. hozzászólásra
Iktasd ki a mágnesszelepet ha az vacakol. Nekem idáig csak azzal volt gondom, de mióta kiiktattam (áramtalanítottam) azóta semmi gond a trakival. A motor indításnál nincs gond mert mindig nyitva van a szelep, a motor leállítását meg manuálisan végzem egy általam beépített tolókar segítségével, amit a müszerfal alatt vezettem ki. Egyszerü és nagyszerü.
Válasz #5338. hozzászólásra
Lassan átfestheted pirosra és hárombetűsre írhatod a márkát annyi gond van vele...
bocsiii
Válasz #5335. hozzászólásra
Sas nem vadászik legyekre!
Válasz #5336. hozzászólásra
Nagyon valószinű. A múltkor tisztítottok, most újra megnézzük, de most már tüzetesen átnézzük, mi lehet vele a gond.
Válasz #5323. hozzászólásra
Ismét a mágnesszelep adta meg magát?
Válasz #5334. hozzászólásra
Á, nem azért. Hanem inkább azért hogy már Te cseréld le valami jobb, de inkább használhatóbb márkára!!! Mondjuk:
Válasz #5329. hozzászólásra
Azért, hogy a mitsubishit végre elcserélhesssétek, valami jó márkára?
Na nem! Azt ugyan lesheted!
Válasz #5328. hozzászólásra
Így igaz!!!!
Válasz #5326. hozzászólásra
Amúgy azon bátorodtam fel, hogy nálunk a ritkábban vetett kukoricánál gyönyörűen levágta a szárat. Meg mehettem volna lassabb fokozatban is, de akkor ott pusztulok az unalomtól.
Válasz #5324. hozzászólásra
Igazad van, valóban nem. Csak kipróbáltam mert eddig nem csináltam ilyesmit vele. Marad fűnyíró státuszban.
Válasz #5328. hozzászólásra
Lehet hogy a tél folyamán meghirdeti eladásra.
Válasz #5323. hozzászólásra
De az Iseki a legjobb...
Válasz #5320. hozzászólásra
Üdv Szamoca1!
Ha tudsz a hátsó kerekekbe keríts még a súlyok alá alsó(alap)súlyokat is, az plusz 25-25 kiló.
Válasz #5323. hozzászólásra
Az 5314-es h.sz.-od:
-"Hiába na! Akit szeret az Isten, azt nagyon szereti, tök mindegy, hogy miért!"
DE!
-Azt bünteti, kit szeret, Másképp ő nem is tehet...
(Református énekeskönyv, 394. ének)
Válasz #5324. hozzászólásra
De ahhoz képest hogy nem kukoricaszárra találták ki, elég jól dolgozik benne.
Válasz #5322. hozzászólásra
Szerintem ezt nem kukorica szárra találták ki!
Azért semmi sem lehet tökéletes.
Elkezdtem az Isekivel a lucerna feltörést. Egész szépen ment. Kicsit több, mint 1 óra alatt készen lett 3500 négyzetméter.
Aztán az Iseki kilehelte a lelkét. Ugyanaz a baja, mint a múltkor. Szombatig kéyszerpihenő.
A francba!
Sikerült készítenem egy kis videót a délutáni zúzásról. Sajna nem lett a legjobb, de piszok sűrűre vetette a tisztelt kerttulajdonos. Nem is lett szép kukoricája.
http://youtu.be/xkyYk_IBFgo
Válasz #5320. hozzászólásra
Sziasztok!
Látom nem spóroltál a gerendával:)) jó masszív lett!
nekem is kéne lakhely mert ahol eddig álltam vele,azt a telket eladtam.
Ilyesmit tervezek én is a gépnek+eszközöknek.
Üdvözlöm az urakat nagyon régen jártam már erre de azért néha benéztem sikerült szereznem keréksújokat elég olcsón nemkínlodtam a betonnal meg csináltam a trakinak lakosztájt mert untam már hogy takargatni kell.
Válasz #5318. hozzászólásra
Oks.
Én ma megyek szántani az őszi zab alá. Szép halál lesz. 7 éve telepített "lucerna" feltörésével indul a dolog. Rajta van 150 mázsa érett istálló trágya.
Kiváncsi vagyok mit szól ma az Iseki!
Válasz #5316. hozzászólásra
Semmit mert nem az én földem,én raktam volna alá szerves trágyát legalább 100q-t tavasszal meg 1q nitrát a terület nem nagy nincs 1 hold.
Válasz #5315. hozzászólásra
Bocs, elfelejtettem: gondolom őszi árpa...
Válasz #5315. hozzászólásra
Szia.
Végül is 180 kiló vetőmagom lett. Még sok is. De ez legyen a legnagyobb baj.
Mit tettél az árpa magágy alá (trágya, műtrágya)?
Sziasztok
Bencsiki tényleg mázlid van.
Ma én is csináltam magágyat.Majd árpa megy a földbe.
Sziasztok!
Ez nem lehet igaz! Ekkora mázlija is csak a hozzá nem értőknek van!
Össze - vissza internetezek itt, hogy hol lehet kis tételben baranyában őszi zab vetőmagot kapni, az eredmény nulla.
Legközelebb 150 km. Csak oda.
Erre felhívom egy régi nagyban gazdálkodó ismerősömet, mesélem, hogy mi a pálya, erre mondja, hogy bocs, de rosszul hall, mert kint van a mezőn és őszi zabot vet!
Kérdezem: marad-e magja, azt mondja, hogy nem, esetleg 140-150 kiló.
Na mit gondoltok, mennyi kell nekem a 8000 négyzetméterre? 140 - 160 kiló.
Már húzok is érte, rakom bele a kocsiba.
Holnaptól szántás, magágy, vetés!!!
Hiába na! Akit szeret az Isten, azt nagyon szereti, tök minegy, hogy miért!
Válasz #5312. hozzászólásra
Majd belső kamerás lesz (POV).
Válasz #5311. hozzászólásra
Ops! Sorry. Már csak a végeredményt tudom megmutatni, de holnap megyek egy másik kertbe, ott csinálok video-t, képeket. Videot nemtom hogy mert csak egyedül leszek.
Válasz #5309. hozzászólásra
És a videó?
Válasz #5308. hozzászólásra
Kész lett a fűnyíróm, ma megvolt a próba is. Viszi
Válasz #5307. hozzászólásra
Bencsiki, nézd meg az uj ekéket, amikor az ekéket boncolgattuk.Volt olyan amejiknek az ekevasára volt felheggesztve egy függőleges vágóél.Ujjabban már a négyekefejes Kühne ekéknél is alkalmazzák ezt a megoldást.Gyakorlati tapsztalatom nincs, de sztem jó megoldás, mert függőlegesen vágja a barázdát, kiméli a kormánylemez élét!
Válasz #5306. hozzászólásra
Megtaláltam lajo_bá megoldását. Ő a támasztókerék helyére tett egyet.
Két fejes ekére komlett megoldás érdekelne.....
Sziasztok!
Egy percre visszaugranék az ekékhez.
Használ valaki csoroszlyát? Ha igen, akkor miylent, hogyan, mi a tapasztalat.
Ha jól emléxem Lajo_bá lépett ezügyben.
Válasz #5302. hozzászólásra
De kár...
Válasz #5298. hozzászólásra
Holnap dobok fel képet
Bocsi.
Válasz #5299. hozzászólásra
Holnap dobok fel egy képet.