Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.51 Ft USD 394.94 Ft CHF 438.4 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

Japán kistraktorok

Létrehozta: Józsibá , 2008-12-15 18:08:52

Kedvencekhez Segítség

35452 hozzászólás
#4502 Bencsiki
2012-08-15 13:09:34

Válasz #4501. hozzászólásra

Hajrá! Kiváncsi vagyok, hogy vállik be az alternáló kasza. Én nem mertem megvenni, pedig nagyon csábítónak tűnt némelyik....

#4501 Balu2
2012-08-15 12:49:26

Válasz #4500. hozzászólásra
Van itt nemmesze egy kereskedő,azt mondja van nála egy nemét 1,60-as,szombaton megnézem.

#4499 Balu2
2012-08-15 10:55:23

Válasz #4498. hozzászólásra

Köszi,sajna tárgytalan már eladták.

#4498 Bencsiki
2012-08-15 08:42:03

Válasz #4495. hozzászólásra

És talán itt a gyártó honlapja:

http://www.gramip.hr/

Választhatsz Angol és Némert nyelvet is.

#4497 Bencsiki
2012-08-15 08:35:27

Válasz #4495. hozzászólásra

Ha jól látom, a Horvátok gyártják.....

#4496 Bencsiki
2012-08-15 08:22:54

Válasz #4495. hozzászólásra

Hívd fel az agrosat-ot. Ők árulnak újat belőle.
http://agrosat.hu/elerhetosegek.php

Itt megtalálod az új TSK kaszát:
http://agrosat.hu/szalastakarmany_gepek/szalastakarmany_gepek_fukaszak

smile thumbupcool

#4495 Balu2
2012-08-15 07:00:31

Válasz #4493. hozzászólásra

Szia.
Igen eröl lenne szó
Egész jó árban van és kinézetre is jó.Csak nem tudom kik gyártották!?

Nincs profilkép
#4494 Laxa
2012-08-15 05:04:18

Válasz #4471. hozzászólásra

Kicsit nyaralok és nem győzök visszaolvasni....
Már beszéltük ugye, hogy a vonóerő az adhéziós tömegtől nagyban függ, ezért kell a nagy tömeg.
A japókat nem szabad ezekhez hasonlítani. Ne csak a terület teljesítményt nézd, vegyük pl a művelési mélységet. Mikor fogsz Te egy japóval egy 50-60 KA-s talajt 40 cm mélyen felszántani, vagy csak egy mélylazító kést elhúzni?? Soha!
Vitatkoztatok az óradíjról mennyiért dolgoztok. Ezek a gépek 15-18,5e + üzemanyag szántanak/ha ez nekik kb 1 órai meló vagy annyi sem. Nézd a kombájnokat, aratáskor egy 5,5 ha-s tábláért ,amit kb 3 óra alatt vágott le odaadtam neki 102e Ft-t, megtérül hidd el egy 30 millkós gép 5-6 év alatt, csak nem a Ti (vagy az én ) méreteitekben kell gondolkodni.

#4493 Bencsiki
2012-08-14 22:15:27

Válasz #4491. hozzászólásra

Szia!
csak gugliztam.
Erről van szó?

http://www.agroalkatresz.hu/index_2.php?kat_id=193#top

#4492 Bencsiki
2012-08-14 21:55:34

Sziasztok!
Örömhírem van! Újra megy a világ legmegbízhatóbb gépe az ISEKI 180F!
Új kuplungbowden beszerelve (ismét)!
Remélem jó lesz 3 hétig!
smile rolleyes

#4491 Balu2
2012-08-14 21:26:22

Egy kis segítséget kérnék.
Találatam egy alternáló kaszát de nem is merem ezt a márkát Gramin superior,ha valaki ismeri vagy tudja hogy milyen gyártmány kérem írjon
Előre is köszi.

#4490 bt66
2012-08-14 16:29:52

Válasz #4489. hozzászólásra
Így első ránézésre máris jobbak, mert a minták nem nyúlnak túl a gumi szélességén és így az alsó hidraulika szárak nem akadnak bele. Mentem is rajtuk már néhány métert aszfalton és simábban megy rajtuk a traki mert nem olyan kemények mint a japó gumi. Munka közben meg majd elválik. De szerintem semmi gondnak nem kellene lenni.

#4489 Bencsiki
2012-08-14 16:17:30

Válasz #4488. hozzászólásra

Jól néz ki. Kiváncsian várom a tapasztalatokat.

#4488 bt66
2012-08-14 12:36:44

Üdvözlet Mindenkinek!
A múlt hét péntekjén sikerült eladni a rizsgumikat és megrendelni az újakat. Ezeket ma voltam a gumishoz felszereltetni. Csináltam 2 képet is.
A gumik: Mitas 8,3-20, 6PR, a mintája TD-13. Az ára adóval együtt 120€/db.

#4487 psycho
2012-08-14 10:08:21

Többségük ki sem tudja termelni az árát, vagy mire kitermelné, többe kerül a fenntartása, mintha venne újat. Támogatás, hitel. Megy 5-8 évet, beszámítja a kereskedő és hozza az újat. Lényegében hitelből-hitelbe megy mindenki, saját gépe szinte senkinek sincs, minden a bankoké. (itt is)

#4486 Geresz1
2012-08-14 09:46:51

Sziasztok!

Kiállítás témához:
valóban én is voltam ilyen gépshow-n...és azon gondolkodtam hogy ki tud kitermelni egy 40 milliós
John-it...
többségünk 20-25 éves romokkal küzd...
Persze gondolom eu-s támogatások stb..10 évig nevelgetik a gyümölcsöst aztán hagyják a francba.marad a gép a terület nomeg a pénz...ettől aztán fejlődik a magyar vidék...smile blush

#4485 Bencsiki
2012-08-14 09:01:05

Válasz #4483. hozzászólásra

Bizony.
A gugli a barátod. Plusz gugli fordító.

#4484 psycho
2012-08-14 01:05:24

Válasz #4477. hozzászólásra

Köszöntem, akkor megközelítőnek azt kell tudnia, mintha generátor lenne, kivéve hogy alapjárat környékén soványabb a töltés. Holnap (ma) megmérem mennyi az annyi.

#4483 76 Ati
2012-08-13 23:23:05

Válasz #4480. hozzászólásra
Jó estét mindenkinek
Ilokos a traki tipusát beírod a googléba és megtalálod a tractordata.com-ot.Sok infó van de néha hiányos.

#4481 Balu2
2012-08-13 20:48:05

Válasz #4472. hozzászólásra

Szia Bencsiki.
Még nem vettem meg,ezt eladom és utána veszem meg.

#4480 ilokos
2012-08-13 18:48:28

Válasz #4479. hozzászólásra

Köszi.Esetleg hidraulikáról valami adat?A 12 fokozatból én csak 6-ot találtam meg.Nekem,csak felezőm van harmadoló vagy negyedelő nincs.Max sebességem 13.8 km/h ez bőven elég.Eddig boldogultan a 6 fokozattal.

#4479 Bencsiki
2012-08-13 15:54:54

Válasz #4478. hozzászólásra

Gyártó Kubota.
Változatok:
B1-17DT 4W

Kubota B1-17 Motor:
Kubota 0.9L 3-cyl dízel
A motor adatai:
Kubota D950, desel, 3 hengeres, vízhűtéses, 56,57 CI [0,9 l]

Hajtómű:
Típus: nem szinkronizált sebességváltó
Sebességek: 12 előre és 4 hátrameneti

3-pont:
Hátsó, Típus: kat I

Erőleadó (PTO):
Hátsó, RPM 540/860/1000 (1,375)

Méretek
Súly 1530 Ł [694 kg]
Tengelytáv: 53,4 hüvelyk [135 cm]
Hossza: 92,1 cm [233 cm]
Szélesség 45,3 cm [115 cm]
Magasság 49,2 cm [124 cm]
Első gumi 5,00-12
Hátsó gumi 8,3-22
Hasmagasság 9,4 hüvelyk [23 cm]
Futófelület elöl: 30,3 hüvelyk [76 cm]
Hátsó nyomtáv 35,8-40,6 cm
[90-103 cm]

#4478 ilokos
2012-08-13 14:55:27

Válasz #4467. hozzászólásra

76 Ati!
Ilyen részletes leírást honnan lehet szerezni?Nekem Kubota Bulltra B1-17 van.

#4477 ilokos
2012-08-13 14:52:05

Válasz #4473. hozzászólásra

Ha emlékeim nem csalnak cellánkként 2,6 volt egy 12 v névleges feszültségű aksinál ez 14.4v-ot jelent.Ez a szabályozási feszültség.Alapjáraton ez 12v felett van valamivel.Ha emelt fordulaton 12,6-14.4v között van terhelt(világítással)akkor jónak mondható.12v alatt nincs töltés 14,4 felett túltölt aksi hamar tönkremegy.Mondom ha jól emlékszem,majd kijavítanak,ha tévedtem.

Nincs profilkép
#4476 kistaki
2012-08-13 14:29:43

Üdvözlet!
Nekem Kubota B1502-m van, nálam sem alszik ki mindig a töltésjelző lámpa, akár alacsony akár magas fordulaton, hol világít hol nem, de eddig bevállt az a módszer, hogy ha világít a töltés jelző és felkapcsolom a világítást, akkor kialszik a lámpa, de lehet ez csak a véletlen műve.
Már cseréltem biztosítékot, biztosíték házat, hátha ott nem az igazi valami, de én valahol kontakt hibára gyanakodom. Lehet, hogy az üzemóra számlálóval is összefüggésben van? Mert ahogy néztem, ha világít a töltésjelző, akkor nem számol az üzemóra számlálóm
Köszi a segítséget

#4475 Bencsiki
2012-08-13 14:13:55

Válasz #4474. hozzászólásra

A területeljesítményes dologgal egyetérek, nem is ezzel volt a problémám, hanem azzal, hogy területteljesítmény mellet jelenítsük meg a fajlagos költségeket is. Ez ad - szerintem - valóság közeli haszonértéket.

Abban pedig teljesen igazad van, hogy a kicsi mezőgazdászkodók helyből szívó ágra kerültek, kerültünk. De azért legyen minden portán sertés, tyúk, meg minden, mint régen.... :)

#4474 PBandi
2012-08-13 13:32:18

Területteljesítmény az 1 időegység alatt elvégzett munka mennyisége.Mérd le hogy 1 óra alatt mennyit tárcsázol ,talajmarózol kaszálsz stb. és ezt nyugodtan összevetheted 1 nagyobb gép teljesítményével.Persze kissebb területen a kis gép ügyesebb mert kissebb sugarú körben fordul stb. ott az a nyerő.Az új gépre ha 100%os támogatást kap a paraszt akkor nem számol megtérülést de ha felét finanszírozzák akkor is beljebb van.Szerintem az árakba már elve belekalkulálják hogy így lesz véve az új gép.A kistermelő ebből a körből teljesen kiszorul mert még önerőre sincs pénze.Ez sajnos a nagyoknak lett kitalálva.

Üdv:P.A.

#4473 psycho
2012-08-13 13:31:29

Üdv!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy tudja-e valaki, normál esetben mennyit kell töltenie egy dinamónak? Esetemben egy Kubota B7000-ről van szó. Az tény, hogy kis fordulaton nem igazán töltenek, kell neki a fordulat, hogy töltsön is valamit, de mekkora az az érték, amit már a fesszabályzó redukál le? Ahogy néztem, ezen a dinamó egybe van építve a vízpumpával, nehogy egyszerű legyen megnézni lehet-e valami baja. Arra is gondoltam, lehet csak a körülmények miatt jött ki úgy, hogy nincs töltés, elég ritkán és akkor is keveset ment a traktor az utóbbi időben.

#4472 Bencsiki
2012-08-13 13:19:07

Válasz #4465. hozzászólásra

Szia Balu!
Megvetted a Lengyelt?

#4471 Bencsiki
2012-08-13 12:53:19

Válasz #4457. hozzászólásra

Szerintem a területteljesítmény az 1 dolog. És hol van a többi mutató (hatékonyság, megtérülés, stb)?

#4468 Kamionos
2012-08-13 10:17:46

Válasz #4428. hozzászólásra

Bagodi eke. 2 fejjel. Mondjuk én csak homokföldön cibálom. De ott szépen dolgozik!

#4467 76 Ati
2012-08-13 01:12:41

KUBOTA L2250d
1965-1990ig gyártották
motor 1,3L-es 3 heng.diesel
26,5LE(19,8KW)
TLT teljesítmény 21LE(15,7KW)
Kerékrn mért hasznos teljesítmény teszteredménye 16,84LE(12,6KW)TLT teszteredménye 21,15LE(15,8KW)
Üzatank 29,1L
Eröátviteli rendszer 31L
Hidr.emelöképessége 650kg-MAX 850kg
TLT fordulat 540/1000 és 1080/2000
Gép szélessége 164cm
Elsö gumiméret 4,00-15
Hátsó 9,5-24
FÉK: differenciál tárcsafék
Hidr.szivattyú 156,9bar telj.
akku 12v80Ah
Motor Typ.:KUBOTA D1402-DI-A
Vízhütéses
Furat/Löket 82x82mm
levegöszürö.:papírbetétes szürö
Kompr.viszony 18:1
max motorfordulat 2600ford/perc
motorolaj mennyisége:5,7L
Víztér töltömennyiség:5,0L

Nincs profilkép
#4466 Tomoka
2012-08-12 21:31:58

Válasz #4438. hozzászólásra

AZ én Kubota L2250-esem 35 lóerős, mert Hollandiából hoztam be egy új 35 Le motort bele!

Egyáltalán láttál már te Kubota L 2250-es japó trakit?

Mert én Magyarországon még nem nagyon láttam és nem is Magyarországon vettem!?

#4465 Balu2
2012-08-12 21:21:55

Üdv uraim!
Eladóvá vált a rendsodróm ha valakit érdekel forumtársaknak odaadom olcsóbban.
(Nincs semmi baja tökéletesen működik!)

#4464 lackó42
2012-08-12 17:41:59

Válasz #4440. hozzászólásra

Üdvözlöm a T. fórumtársakat!

Egyetértek, tegnap én is megjártam a szentlőrinci kiállítást. Szóról-szóra ugyanez fogalmazódott meg bennem a gépcsodák között bóklászva. Kinek vannak ezek? Néztem egy százlóerős trakit (ez volt ott a legkisebb), nettó 7 milla. Szükséges eszközök még 7. ??? Mikorra hozza ki magát?

#4462 bt66
2012-08-12 14:42:44

Válasz #4459. hozzászólásra

Látod, a vasárnapi munkának nincs foganatja. Inkább templomba mentél volna. Mert ugye: hat napon át munkálkodjál, de a hetediket megszenteld!

#4461 Bencsiki
2012-08-12 14:40:29

Válasz #4459. hozzászólásra

Szegény embert az ág is húzza!
El nem hiszitek: elszakadt a kuplungbowdenem! Az új! Már majdnem azt mondtam, hogy qrva szerencsétlen vagyok, de hát a bowden az udvarban szakadt el. Előtte kb 6 km távolságban kaszáltam! Szóval roppont szerencsés vagyok, hogy az udvarban elszakadt a bowdenem!
smile confused

#4460 74 Misi
2012-08-12 13:55:35

Válasz #4459. hozzászólásra

Az tuti hogy nem megfelelő,a kerék nyomássmile lolsmile lolsmile cowboy

#4459 Balu2
2012-08-12 13:42:17

Ma elmentem gazt vágni,oda még oda jutottam de meló közbe ez lett.Kiváncsi vagyok mi lelte.

#4458 Balu2
2012-08-12 13:38:57

Válasz #4457. hozzászólásra

Egyet értek teljes mértékbensmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

#4457 PBandi
2012-08-12 10:20:08

Hali!

Van ebben az országban elég tsz-elnökből meg főagronómusból lett zöldbáró ezer hektár meg még több földel na ezek veszik az ilyeneket persze pályázatból.
Amúgy több a területteljsítménye mint a kicsinek de viszont ahová nem fér be a nagy 30milkós gép ott a kicsi a király )).

#4456 PBandi
2012-08-12 10:09:44

Motorteljesítmény(x Kw)- veszteség(erőátviteli,emelkedési,gördülési,csúszászi az utólsó 3 csak munka közben)
Hasznos telsesítmény=vontatási teljesítmény,TLT hajtás,hidraulika hajtása.szervo hajtások(ha van)
A gyakorlatban a vontatási teljesítmény a motorteljesítmény hasznosításának módja,nagyságrendileg is az első helyen szerepel,mivel a traktor a munkagépet a legtöbb esetben húzza.A tényleges teljesítményt keréken lehet mérni.smile thumbup

#4455 Bencsiki
2012-08-12 08:39:30

Válasz #4447. hozzászólásra

Ha véletlenül nem futja OSB lapra akkor sem lenne baj, ázni már nem ázna a trakeszod, az biztos! A szinekkel lenne probléma. Ennyit átfesteni pirosra... :)))))

#4454 Bencsiki
2012-08-12 08:36:36

Kedves fórumtársak, bocs, a lóerő dologról annyit, hogy nem akarok senkit sem bántani, de úgy látom, inkább biológia órára jártun mint fizikára, ugyanis fizikából vannak gondok rendesen.

A "garázs" méretű nagytraktor dolog meg elkeserítő.

Megnéztem egy nagy trakeszt. Az orrsúlya 2500 kiló volt! Értitek? Majdnem akkora orrsúly, mint az én traktrorm háromszor! Szép dolog a nagy teljesítmény, de gondoljunk bele, hogy ezt a tömeget mozgatni kell (magával viszi a traktor). Ez önmagában jóval több üzemanyagba kerület, mint amennyit az én tarkeszom munka közben eszik! Na itt lehetne hatásfokot számolgatni (nem teljesítményt és/vagy munkát). Nagyon kiváncsi lennék, hol gazdaságos ez még akkor is, ha beleszámoljuk az össz költségbe a kisebb tarkeszokkal elvégzett munka élőmunka árát (bér, adók).
Roppant kiváncsi lennék, hány hektáros terület az, ahol egy ilyen gép gazdaságossá vállik!

#4453 armada
2012-08-12 06:54:11

Válasz #4436. hozzászólásra

Szia Ati!

Nekem életem első traktorja C-174 volt. Nagyon szerettem vele dolgozni. Számomra hihetetlen dolgokra volt képes. 130 cm-s talajmarót és hasonló nagyságú szárzúzót vitt gond nélkül.
Féltem tőle, hogy mi lesz, ha bedöglik rajta valami, mert legközelebb csak a Holdon van hozzá alkatrész, de nem volt semmi vele, talán csak fényszóróizzót cseréltem rajta.
Ha jó állapotban van a kis Hino vedd meg bátran, jó barátok lesztek.
(bár ez szerintem minden jobb állapotú japán trakeszra igaz...)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Van, ami még a marhákat is übereli gázkibocsátásban
A kormány döntött a vendégmunkásokról
A kormány döntött a vendégmunkásokról
Csak akkor jöhet vendégmunkás, ha már nincs magyar munkavállaló.
Szarvasmarha-trágya
Szarvasmarha-trágya

3.000 Ft

MTZ 50
MTZ 50

1.000.000 Ft

MTZ 82
MTZ 82

3.200.000 Ft

MTZ 82
MTZ 82

4.200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]