Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1642. hozzászólásra
Egy japán árán tudna venni egy normális traktort (MTZ 550, 80, 52), amivel az összes munkát elvégezné. Több a nehéz munka az akác csemetében, mint a könnyű permetezős. Mélyszántás, magágykészítés, kitermelés. A magvetés és kitermelés között legyomírtózza oxt jónapot. Ha meg valami ,,sáskajárás", vagy egyéb invazív ,,kolera" jelentkezne, akkor is a nagyobb hasmagassággal állományban normálisan tudna permetezni. Egy 50-es munkagépekkel együtt kerülne annyiba, mint egy minimanó japcsi, ami nem sok mindenre való egy akácos csemetekertben. SPS-s magvetés, stb-hez is nagy gép kell. Ne díszfaiskolát számolj, ahol a földkeveréket kell hurcolászni, vagy palántázóval pici csemetéket, dugványvesszőket iskolázgatni!
Nézelődj a piacon.Javaslom az Orker-t Hatvanban!Sokkal olcsóbbak mint a Keletagro.Nekem is Mitsum van,18 LE-s
24. éves!Lenz javaslatával egyetértek, de speciális kiszánóval a 16 LE is megbirkózik!
tudom ,hogy külön nem lehet levenni az adagolót,ezért kérdeztem, hogy a vezérlés volt e szétszedve,de azért jobb lenne megnézned ,hogy akkor nyom amikor kell
ezen olyan adagoló van hogy csak a fejszelepeket tudod kiemelni a fő részből.előtöltést pedig csak a főtengelynél tudsz állítani.
nem tudom mennyire ismeritek a SHIBAURA traktoroka de ilyet ne vegyetek
talán megbízok magamba ennyire hogy nem rakom el a vezérlését mert én is mg gépszerelő vagyok a KITE-nél.
én nekem még az utolsó tippem lett volna amit irt ATI(ha jól láttam) hogy hengerfej.igen velencétől lakom 50 km-re ott vettem 7 éve a gépet.vezérlése nem lett széttszedve csak gyanítom mert ki szoktam adni bérbe és szóltak hogy megállt és nem indul el.elmentem rákötöttem egy olajnyomás mérőt mikor elindult,meg egy viz hőfokmérőt.de nem volt semmi olyan dologami befolyásolná.
Kompresszió pedig mind a 3 hengernél 10 volt:
A kitermeléshez speciális ekéket használunk. Nem sok értelme van ágyekével nekimenni a soroknak. (legalább is így vettem ki a szavaidból)Én idén emeltem ki 1 éves akácot külpontos kiemelővel. Ha az rendes csemete volt, annak a gyökere még 60cm mélyen is ott van és volt benne 10-15mm átmérőjű is.
Akác, rózsa,erős gyökerűek minimum 60-70 le, 4X4 külpontossal
Nem olyan "izmos" csemetékhez (acer,catalpa) egy UE28as is elvitte az oldalemelőt.
A kerekek közötti U késessel pedig nem minden esetben fér el a csemete a traki hasa alatt sérülés nélkül.De az igaz, hogy nem tekeri annyira keresztbe, és elsőkerék nélkül is elviszi egy nehezebb gép.
A gépszükséglet nagyban függ a talajtípusodtól az ágyak-sorok szélességétől, a kiemelőeke típusától stb.
Sztem vegyél egy japánt -bármilyen márkát- azzal a növényápolást meg tudod csinálni. A mélyszántásra, kiemelésre pedig fogadj nagyobb gépet.
Válasz #1625. hozzászólásra
Jó estét a kollegáknak
Profi nem vagyok de 95% esélye van a hengerfejnek hogy nehezen indul a gép folytonos kék csípös füst.Nagy a káros tér mélyen ülnek a szelepek,redös a tányér felület.A fordulat ingadozás persze másik probléma.Én gyakran újítok fel motorokat,de hengerfej felújítás nélkül soha nem rakok össze egyet sem.
Üdv! Mivel akarod kiemelni a csemetét? Nem fogja bírni sem a külpontost sem az egysorost a kerekek között, sajnos. Nem tud elég mélyen dolgozni.Kicsi a tömege és az ereje is.
Én rózsatő termelésben használok japánt.Tökéletes permetezni, sorközt művelni,palántázót is elviszi, műtrágyázás stb. Hasznos gépek.
Erdészeti csemete?
Az ide évben tervezem japán kistraktor beszerzését, nagyjából 1ha körüli terület művelésére (csemetekert). Szántás, talajmarózás, csemeték kiszántása, esetleg a későbbiekben, permetező, és fűnyíró vásárlása. Most első körben a Mitsubishi MT1601D típusú gépet szemeltem ki, mert ez 4X4-es és 16Le-s, kettes ekével szeretném használni. Van valakinek tapasztalata ezzel a géppel, vagy ha nem is konkrétan ezzel a típussal, de a Mitsubishi-vel. A kelet agronál néztem a traktort. Itt néztem hozzá ekét http://www.keletagro.hu/termekinfo/eke-2-fejes-16-23le-nyirocsapos/586, érdemes ezt megvenni hozzá? Fűnyírót használ hozzá valaki, ezek a traktor után vannak vagy alatta mint a fűnyíró traktoroknál?
Köszönöm előre is a segítséget.
nagyon hasonlit a tünet arra amikor nem süritésnél hanem szelepváltáskor nyomja be a gázolajat,hasonló tüneteket produkált 1 ifám amikor forditva tették fel az adagolót
Talán még a gyűrűk elforoghattak. és kompresszió elszökik, olaj ottmarad...
Gondolom nem szutyok gázolajat használsz,olajos hordóból.
Az adagolón ne gondolkodj, az kéket nem csinál.
Az előbefecskendezést helyesen állítottátok? Attól is indulhat xarul.
Szerintem valami komoly szerelőhöz el kell vinned a gépet,vagy garanciába oda ahol megcsinálták,40üzo az elég kevés a felújítás után.Valamennyi garancia van rá gondolom.
kompresszió lett mérve mikor össze lett rakva.
a gyürüzé óta 40 üzemórát ment ennyi idő alatt be kellett volna kopnia szerintem.
ilyen adagolókat hol tudnak bemérni????
a porlasztók velencén a szervizbe lettek összerakva.
izzítógyertya kap áramot.melegen is nehezen indul.
kompresszió lett mérve mikor össze lett rakva.
a gyürüzé óta 40 üzemórát ment ennyi idő alatt be kellett volna kopnia szerintem.
ilyen adagolókat hol tudnak bemérni????
a porlasztók velencén a szervizbe lettek összerakva.
izzítógyertya kap áramot.melegen is nehezen indul.
Ez a fordulatszám problémára nem megoldás. Lehet a ford.szám szabályzó is hibás.A kék füstnek azonban oka ez nem lehet.
A résolaj cső dugulása valóban lehet az ingadozás oka.Jó gondolat.
Én az adagolóra tippelnék,viszont a kék füst az tényleg a motor olaj szokott lenni az színezi kékesre.Az olajfogyasztást 5 perc alatt nem fogod látni mert ha igen akkor nagyon nagy a baj.
Aztán felhívtam a szerelőmet:
-Mivel most van berakva az új gyűrű az még nem kopott hozzá a hüvelyhez.A hüvely általában oválisra kopik amit az új gyűrű majd felvesz szintén,de nem azonnal.
Szóval ha igaza van a srácnak akkor lehet,hogy csak járatni kéne a gépet mert a henger ovális kicsit a gyűrű meg még nem,ezt egy kompresszió vizsgálat megmutatja.A nehezen indulás lehet kompresszió hiány miatt is.
Mondjuk innen messziről csak okoskodok(unk).
köszi a véleményed.
a motorba belelett próbálva a gyürü és nem látszik rajta hogy kopott lenne.a hengernek vála nincs.ha elindul nem lehet beállítani az alapjáratot és megáll.ha megáll nem akar elindulni.porlasztócsucsok ujjak,izzítógyertyák ujjak.
akkor szerinted????
Valszeg kevés volt a gyűrűzés. Ha kopott a motorod, hiába gyűrűztétek meg, oly mértékű az elhasználódás, hogy az égéstérbe olaj kerül és attól kék. Kék füst csak elégett motorolajtól lesz, az adagoló nem tud ilyet produkálni. Csak feketét, meg fehéret.
Ha már szétszedtétek, az új gyűrűket bele kellett volna próbálni a hengerbe, ott már kiadta volna, hogy nem lesz elég, fúrni vagy hüvelyezni kell.
Az indítási gond lehetne még izzítógyertya vagy porlasztócsúcs hiba is, de attól nem füstöl kéken.Mondjuk nem kizárt ,hogy ennek ellenére fent állhatnak azok is.
De szerintem a torka véres...
sziasztok
van egy japán kistraktorom és hidegen csak spry-vel induul.de ha elindul is kéken füstöl még melegen is.már meglett gyürüzve.adagoló az lehet probléma????
válaszokat előre is köszi
A kisebb zárt szelvényből van több darab és abból akarok egy tégla lapot alkotni és arra rögzíteném a tárcsát. A keret végét szélesebbre szeretném hagyni , később rögtörőt vagy simítót lehessen rá szerelni.
Válasz #1607. hozzászólásra
Most nézem a képet a kisebb zárt szelvény az nem rá való .Azt csak azért tettem rá hogy a nagyobb zárt szelvényt levágnám és a kisebből csinálnék egy keretet és arra raknám a tárcsákat.
Hát van neki egy kis súlya A mikor megemelte a traki a tárcsát a traki orrát aránylag könnyedén megemeltem.Ezért akarom a hátulját rövidemre venni. és az elejét is átformálni egy kicsit.
35452 hozzászólás
Válasz #1651. hozzászólásra
...és majd bonsait fog termelni vele...végülis az illik a japókhoz.
Válasz #1649. hozzászólásra
ha Japót akar akkor Japót vegyen,ne dumálj bele mtz-t
Válasz #1649. hozzászólásra
,,SPS-s magvetés" = SPC-s magvetés
Válasz #1642. hozzászólásra
Egy japán árán tudna venni egy normális traktort (MTZ 550, 80, 52), amivel az összes munkát elvégezné. Több a nehéz munka az akác csemetében, mint a könnyű permetezős. Mélyszántás, magágykészítés, kitermelés. A magvetés és kitermelés között legyomírtózza oxt jónapot. Ha meg valami ,,sáskajárás", vagy egyéb invazív ,,kolera" jelentkezne, akkor is a nagyobb hasmagassággal állományban normálisan tudna permetezni. Egy 50-es munkagépekkel együtt kerülne annyiba, mint egy minimanó japcsi, ami nem sok mindenre való egy akácos csemetekertben. SPS-s magvetés, stb-hez is nagy gép kell. Ne díszfaiskolát számolj, ahol a földkeveréket kell hurcolászni, vagy palántázóval pici csemetéket, dugványvesszőket iskolázgatni!
Válasz #1647. hozzászólásra
Bocs a Laxa javaslatára gondolok!
Válasz #1634. hozzászólásra
Nézelődj a piacon.Javaslom az Orker-t Hatvanban!Sokkal olcsóbbak mint a Keletagro.Nekem is Mitsum van,18 LE-s
24. éves!Lenz javaslatával egyetértek, de speciális kiszánóval a 16 LE is megbirkózik!
szerintem ott lesz a gond.
ma lesz időm aztán megnézem.csak azt nem tudom hogy milyen jel van az adagoló keréken
Válasz #1644. hozzászólásra
tudom ,hogy külön nem lehet levenni az adagolót,ezért kérdeztem, hogy a vezérlés volt e szétszedve,de azért jobb lenne megnézned ,hogy akkor nyom amikor kell
ezen olyan adagoló van hogy csak a fejszelepeket tudod kiemelni a fő részből.előtöltést pedig csak a főtengelynél tudsz állítani.
nem tudom mennyire ismeritek a SHIBAURA traktoroka de ilyet ne vegyetek
talán megbízok magamba ennyire hogy nem rakom el a vezérlését mert én is mg gépszerelő vagyok a KITE-nél.
én nekem még az utolsó tippem lett volna amit irt ATI(ha jól láttam) hogy hengerfej.igen velencétől lakom 50 km-re ott vettem 7 éve a gépet.vezérlése nem lett széttszedve csak gyanítom mert ki szoktam adni bérbe és szóltak hogy megállt és nem indul el.elmentem rákötöttem egy olajnyomás mérőt mikor elindult,meg egy viz hőfokmérőt.de nem volt semmi olyan dologami befolyásolná.
Kompresszió pedig mind a 3 hengernél 10 volt:
nincs több tippem
Válasz #1639. hozzászólásra
A kitermeléshez speciális ekéket használunk. Nem sok értelme van ágyekével nekimenni a soroknak. (legalább is így vettem ki a szavaidból)Én idén emeltem ki 1 éves akácot külpontos kiemelővel. Ha az rendes csemete volt, annak a gyökere még 60cm mélyen is ott van és volt benne 10-15mm átmérőjű is.
Akác, rózsa,erős gyökerűek minimum 60-70 le, 4X4 külpontossal
Nem olyan "izmos" csemetékhez (acer,catalpa) egy UE28as is elvitte az oldalemelőt.
A kerekek közötti U késessel pedig nem minden esetben fér el a csemete a traki hasa alatt sérülés nélkül.De az igaz, hogy nem tekeri annyira keresztbe, és elsőkerék nélkül is elviszi egy nehezebb gép.
A gépszükséglet nagyban függ a talajtípusodtól az ágyak-sorok szélességétől, a kiemelőeke típusától stb.
Sztem vegyél egy japánt -bármilyen márkát- azzal a növényápolást meg tudod csinálni. A mélyszántásra, kiemelésre pedig fogadj nagyobb gépet.
Válasz #1639. hozzászólásra
Akácot MTZ 50-nel szokták minimum. Legalábbis én még kisebbel nem láttam. U csemeteszedővel.
Válasz #1638. hozzászólásra
Erre a típusúra fűnyíróra gondoltam: http://www.keletagro.hu/termekinfo/funyiro-100-cm-es-forditott-forgasiranyu-kubota-b6000-mitsubishi-d1300/737
Válasz #1635. hozzászólásra
Igen erdészeti csemete, 1éves akác. Jobbra fordítós ekével, nem lehet vele kiszántani kb. 10-15cm mélyen vannak a földben?
Válasz #1634. hozzászólásra
Az enyém MT2001d de csak jókat mondhatok róla.De attól független legyen az yanmar,iseki,mitsu,kubota szuper kis gépek.
Válasz #1625. hozzászólásra
Jó estét a kollegáknak
Profi nem vagyok de 95% esélye van a hengerfejnek hogy nehezen indul a gép folytonos kék csípös füst.Nagy a káros tér mélyen ülnek a szelepek,redös a tányér felület.A fordulat ingadozás persze másik probléma.Én gyakran újítok fel motorokat,de hengerfej felújítás nélkül soha nem rakok össze egyet sem.
Válasz #1634. hozzászólásra
Üdv! Mivel akarod kiemelni a csemetét? Nem fogja bírni sem a külpontost sem az egysorost a kerekek között, sajnos. Nem tud elég mélyen dolgozni.Kicsi a tömege és az ereje is.
Én rózsatő termelésben használok japánt.Tökéletes permetezni, sorközt művelni,palántázót is elviszi, műtrágyázás stb. Hasznos gépek.
Erdészeti csemete?
Sziasztok!
Az ide évben tervezem japán kistraktor beszerzését, nagyjából 1ha körüli terület művelésére (csemetekert). Szántás, talajmarózás, csemeték kiszántása, esetleg a későbbiekben, permetező, és fűnyíró vásárlása. Most első körben a Mitsubishi MT1601D típusú gépet szemeltem ki, mert ez 4X4-es és 16Le-s, kettes ekével szeretném használni. Van valakinek tapasztalata ezzel a géppel, vagy ha nem is konkrétan ezzel a típussal, de a Mitsubishi-vel. A kelet agronál néztem a traktort. Itt néztem hozzá ekét http://www.keletagro.hu/termekinfo/eke-2-fejes-16-23le-nyirocsapos/586, érdemes ezt megvenni hozzá? Fűnyírót használ hozzá valaki, ezek a traktor után vannak vagy alatta mint a fűnyíró traktoroknál?
Köszönöm előre is a segítséget.
MTE 1800D
Válasz #1629. hozzászólásra
Válasz #1629. hozzászólásra
nagyon hasonlit a tünet arra amikor nem süritésnél hanem szelepváltáskor nyomja be a gázolajat,hasonló tüneteket produkált 1 ifám amikor forditva tették fel az adagolót
Válasz #1625. hozzászólásra
Talán még a gyűrűk elforoghattak. és kompresszió elszökik, olaj ottmarad...
Gondolom nem szutyok gázolajat használsz,olajos hordóból.
Az adagolón ne gondolkodj, az kéket nem csinál.
Az előbefecskendezést helyesen állítottátok? Attól is indulhat xarul.
Válasz #1625. hozzászólásra
vezérlés nem volt szétszedve
Válasz #1625. hozzászólásra
Szia ! Szerintem várd meg "76 Ati" hozzászólását ő mezőgazdasági gépszerelő hátha tud valami jó tanácsot adni.
Válasz #1624. hozzászólásra
Mennyi lett a mért kompresszió,ha nem titok?
Velence az jó hely.
Ott laksz a közelbe?
Szerintem valami komoly szerelőhöz el kell vinned a gépet,vagy garanciába oda ahol megcsinálták,40üzo az elég kevés a felújítás után.Valamennyi garancia van rá gondolom.
kompresszió lett mérve mikor össze lett rakva.
a gyürüzé óta 40 üzemórát ment ennyi idő alatt be kellett volna kopnia szerintem.
ilyen adagolókat hol tudnak bemérni????
a porlasztók velencén a szervizbe lettek összerakva.
izzítógyertya kap áramot.melegen is nehezen indul.
kompresszió lett mérve mikor össze lett rakva.
a gyürüzé óta 40 üzemórát ment ennyi idő alatt be kellett volna kopnia szerintem.
ilyen adagolókat hol tudnak bemérni????
a porlasztók velencén a szervizbe lettek összerakva.
izzítógyertya kap áramot.melegen is nehezen indul.
Válasz #1622. hozzászólásra
Ez a fordulatszám problémára nem megoldás. Lehet a ford.szám szabályzó is hibás.A kék füstnek azonban oka ez nem lehet.
A résolaj cső dugulása valóban lehet az ingadozás oka.Jó gondolat.
Válasz #1616. hozzászólásra
Én az adagolóra tippelnék,viszont a kék füst az tényleg a motor olaj szokott lenni az színezi kékesre.Az olajfogyasztást 5 perc alatt nem fogod látni mert ha igen akkor nagyon nagy a baj.
Aztán felhívtam a szerelőmet:
-Mivel most van berakva az új gyűrű az még nem kopott hozzá a hüvelyhez.A hüvely általában oválisra kopik amit az új gyűrű majd felvesz szintén,de nem azonnal.
Szóval ha igaza van a srácnak akkor lehet,hogy csak járatni kéne a gépet mert a henger ovális kicsit a gyűrű meg még nem,ezt egy kompresszió vizsgálat megmutatja.A nehezen indulás lehet kompresszió hiány miatt is.
Mondjuk innen messziről csak okoskodok(unk).
Válasz #1618. hozzászólásra
Nézd át a tulfojó csövet!Engem egyszer megszivatott!
Válasz #1616. hozzászólásra
Köllene mérni egy kompressziót!
A porlasztó csúcsok megfelelő nyomásra lettek beállítva?
Az izzító gyertyák kapnak áramot?
és az olajat nem eszi
köszi a véleményed.
a motorba belelett próbálva a gyürü és nem látszik rajta hogy kopott lenne.a hengernek vála nincs.ha elindul nem lehet beállítani az alapjáratot és megáll.ha megáll nem akar elindulni.porlasztócsucsok ujjak,izzítógyertyák ujjak.
akkor szerinted????
Válasz #1616. hozzászólásra
Valszeg kevés volt a gyűrűzés. Ha kopott a motorod, hiába gyűrűztétek meg, oly mértékű az elhasználódás, hogy az égéstérbe olaj kerül és attól kék. Kék füst csak elégett motorolajtól lesz, az adagoló nem tud ilyet produkálni. Csak feketét, meg fehéret.
Ha már szétszedtétek, az új gyűrűket bele kellett volna próbálni a hengerbe, ott már kiadta volna, hogy nem lesz elég, fúrni vagy hüvelyezni kell.
Az indítási gond lehetne még izzítógyertya vagy porlasztócsúcs hiba is, de attól nem füstöl kéken.Mondjuk nem kizárt ,hogy ennek ellenére fent állhatnak azok is.
De szerintem a torka véres...
sziasztok
van egy japán kistraktorom és hidegen csak spry-vel induul.de ha elindul is kéken füstöl még melegen is.már meglett gyürüzve.adagoló az lehet probléma????
válaszokat előre is köszi
Válasz #1590. hozzászólásra
Ez a talaj a kötöttől igen messze van
Sorközművelésre a rugós kapáról milyen véleménnyel vagy, próbáltad már?
Válasz #1602. hozzászólásra
Köszi! Nézem. Baranyai vagyok, nem lehetelen a Fejér megye.
Üdv.
Köszönöm a segítséget a sorközművelő ügyben.
Balu szép lett a traktorod.
Misi a tárácsa nagyon cool várom a videót.
Válasz #1611. hozzászólásra
A kisebb zárt szelvényből van több darab és abból akarok egy tégla lapot alkotni és arra rögzíteném a tárcsát. A keret végét szélesebbre szeretném hagyni , később rögtörőt vagy simítót lehessen rá szerelni.
Válasz #1610. hozzászólásra
Én meg két olyanból csinálnám meg és kettőt, amit melléraktál. Nem csavarodna munka közben, meg amúgy is stabilabb lenne.
Válasz #1607. hozzászólásra
Most nézem a képet a kisebb zárt szelvény az nem rá való .Azt csak azért tettem rá hogy a nagyobb zárt szelvényt levágnám és a kisebből csinálnék egy keretet és arra raknám a tárcsákat.
Válasz #1606. hozzászólásra
KB 50kg már van rajta
Válasz #1594. hozzászólásra
Hello!
Csoda szép lett a géped és gratula a munkádhoz.
Válasz #1606. hozzászólásra
Így van. Max előrébbtolnám a hátsó tagot, már ha lehet, mert a képről ne derül ki.
Üdvözletem!
Szerintem is jó a tárcsa, de én nem alakítanám hanem tennék egy kis súlyt a traktor elejére.
Válasz #1604. hozzászólásra
Hát van neki egy kis súlya A mikor megemelte a traki a tárcsát a traki orrát aránylag könnyedén megemeltem.Ezért akarom a hátulját rövidemre venni. és az elejét is átformálni egy kicsit.
Válasz #1603. hozzászólásra
Szerintem igen,jól néz ki.
Súlya van?
Válasz #1600. hozzászólásra
Igen Remélem jó cserét csináltam.