Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Faesztergályos #32101. hozzászólásáraÉn a yanmar f175- el 300kg műtrágyáztam és 300l-es permetezővel dolgoztam.A gond az volt hogy emelgette az orrát még 100kg orrsúlyal is.
Válasz Faesztergályos #32101. hozzászólásáraKicsit attól is függ, hogy a lakatokon hova csatlakoztatod az emelő izéket. Az enyémen 3 lyuk van. Innen sima fizika (egykarú emelő).
Az én tarkim 300 kilós munkaeszközt biztosan emelt és tartott, vitt.
Válasz Faesztergályos #32101. hozzászólásáraSzia....amennyit meg bír emelni, annyit nyugodtan...túlterhelni nem tudod, ami sok volna neki, azt már amúgy sem emeli fel...250-300 kilót felveszi szerintem, fölötte már nem biztos
Sziasztok!
Vettem egy Mt 165-ös Mitsubishi trakit.
Meg tudná mondani valaki, hogy hány kg-ot szabad felemelni a hárompont felfüggesztésével?
Előre is kösz
Válasz Gábor Gábor #32099. hozzászólásáraLehet, de akkor legalább egy e-mailt küldenének ,hogy mi volt a baj, annyit azért megérdemelne az ember fia. Így meg csak megy a találgatás.
Válasz Maszek Zs #32097. hozzászólásáraHolnap át küldöm a képeket. Én sem tudom hogy mi volt vele a baj. legalább oda írták volna hogy miért törölték. Az is baj lehet, hogy első körben a fórum társaknak kínáltam fel a felesleges munka eszközeimet ?
Válasz 74 Misi #32094. hozzászólásáraÜdv!
Csináltál képet? Vagy rosszul adtam emailt?
Egyébként nem volt az olyan rosz,hogy ki kellett volna moderálni!
Legalább is szerintem
Szervusztok !
Zárlatos lett a kistraktorba az akkumulátor, s kérdezném tőletek, hogy a Yanmar 1601D -be gyárilag mit raktak? Most 100 AH-s volt benne, azzal vettük, de már cserére szorul. Ha nem muszály, nem vennék akkorát! Köszönöm szépen!
Válasz hspityu #32085. hozzászólásáraNekem ilyen sárga lé van benne az aljában ami nagyon nehezen akar folyni kifelé. Olyasmi színe van mint a méznek mikor kiüti a cukor.
Válasz pepitamotors1984 #32080. hozzászólásáraNekem eddig jó volt, de ha neked nagy darabok vannak benne,akkor egy vastagabb tömlővel leszívod először,aztán szűrés és még egyszer megcsinálod,de másodjára a leeresztő csövön.
Válasz pepitamotors1984 #32080. hozzászólásáraNekem volt amikor eldugult a leeresztő és csak a tank teljes kivétele segített ! Akkora darabok voltak benne, hogy csak a betöltő nyíláson fértek ki !
Válasz giriczmp1 #32077. hozzászólásáraÉn a tankba gázolajat, a hütőbe vizet fagyállót,a hajtómüvekbe kétfunkciós olajat!A kormány alatt még csüng egy flakon üditő vagy víz!
Válasz Bencsiki #32074. hozzászólásáraSzia ! Ha egyezik a tömítőgyűrű mérete és a menet, simán jó lesz ! (nem kell méregdrága szűrőt venni, az olcsóbb is jó) Én személy szerint japanparts-osat szoktam venni !
Szevasztok!
Ma vettem a trakeszhoz olajszűrőt. Egy szűrős boltban. Az új tök olyan, mint a régi (akkora menet, annyi lyuk, akkora gumi, olyan belső szelep vagy mi), csak maga a szűrő rövidebb is, vékonyabb is. A boltos szerint jó lesz nemem.
Szerintetek?
A kimosáshoz nem biztos ,hogy feltétlen ki is kell szedni a tankot.
Én úgy szoktam csinálni,hogy megtankolom kannából a traktort tele (kb 20 l-es a tank)ezután egy legalább 20l-es kannába leengedem az üzemanyagot ,úgy hogy a szűrő előtt leveszem a gázolajcsövet.
a traktort lökdösöm,mozgatom, a leengedés közeben ,azért hogy az üledék minél jobban kijöjjön a tankból.
A leengedett üzemanyagot ezután átszűröm.
Válasz s z e k k a #32056. hozzászólásáraEz már egy szépen megtermett darab.....amire kell neked arra biztos hogy megfelel.....a típust nem ismerem, de rossz japánnal még nem találkoztam
Válasz vitozoli #32038. hozzászólásáraNagy csapágylehuzóval vedd le, a szimering szabvány méret, csak némileg szélesebb a gyári, mint ami könnyen beszerezhető. De ez nem okoz gondot. Amúgy ez olyan - eresztemazolajat- típusú, mert rövid a csapágyazás a tengelykilógáshoz képest.
Válasz BélaNB #32059. hozzászólásáraSzia ! Motorikusan jó volt, csak a talajmaróban nem volt lánc és lánckerék.
(mi még biztosítékos dobozt cseréltünk rajta)
Szerintem 500 ért nem rossz ! (igaz hátsó kerekes)
Válasz lakatosr66 #32046. hozzászólásáraÜdv. Látom a jofogáson árulják azt a zöld 13 le-s yanmar 2wd trakit amit elötte Te árultál, milyen volt a gép műszaki állapota?
Ugyan ilyen gépem van, de nem nagyon tudok segíteni.Minden tartomány fokozatban elment az egyes,vagy hogy érted te az egyes fokozatot?
Az egyes tartományban van egyes fokozat,tehát a tartomány 1-ben,1-es fokozatban a leglassabb a traktorod.Ez másképpen a terep 1.1-es fokozat.
Próbáld meg a váltókart körbenézni hátha ott van valami probléma.Sajnos ha bent a váltóban van baj, azt csak szerelő tudja megcsinálni.
35454 hozzászólás
Válasz Faesztergályos #32101. hozzászólásáraÉn a yanmar f175- el 300kg műtrágyáztam és 300l-es permetezővel dolgoztam.A gond az volt hogy emelgette az orrát még 100kg orrsúlyal is.
Válasz Faesztergályos #32101. hozzászólásáraKicsit attól is függ, hogy a lakatokon hova csatlakoztatod az emelő izéket. Az enyémen 3 lyuk van. Innen sima fizika (egykarú emelő).
Az én tarkim 300 kilós munkaeszközt biztosan emelt és tartott, vitt.
Válasz Faesztergályos #32101. hozzászólásáraSzia....amennyit meg bír emelni, annyit nyugodtan...túlterhelni nem tudod, ami sok volna neki, azt már amúgy sem emeli fel...250-300 kilót felveszi szerintem, fölötte már nem biztos
Sziasztok!
Vettem egy Mt 165-ös Mitsubishi trakit.
Meg tudná mondani valaki, hogy hány kg-ot szabad felemelni a hárompont felfüggesztésével?
Előre is kösz
Válasz Gábor Gábor #32099. hozzászólásáraLehet, de akkor legalább egy e-mailt küldenének ,hogy mi volt a baj, annyit azért megérdemelne az ember fia. Így meg csak megy a találgatás.
Válasz 74 Misi #32098. hozzászólásáraAz volt a baj,hogy beleírtad hol szeretnéd hírdetni.
Válasz Maszek Zs #32097. hozzászólásáraHolnap át küldöm a képeket. Én sem tudom hogy mi volt vele a baj. legalább oda írták volna hogy miért törölték. Az is baj lehet, hogy első körben a fórum társaknak kínáltam fel a felesleges munka eszközeimet ?
Válasz 74 Misi #32094. hozzászólásáraÜdv!
Csináltál képet? Vagy rosszul adtam emailt?
Egyébként nem volt az olyan rosz,hogy ki kellett volna moderálni!
Legalább is szerintem
Válasz 74 Misi #32094. hozzászólásáraEj-ej Misikém valami rosszat mondtál
Válasz 74 Misi #32094. hozzászólásáraDe rossz bácsi)))
Sziasztok Urak!
Moderátor által módosítva: 2017-03-03 09:45:34
Válasz pepitamotors1984 #32092. hozzászólásáraköszönöm! mindjárt jobban esik az ára, mint a 100 -nak!
Válasz Petres Zsolt #32091. hozzászólásáraEnyém is 3 hengeres!!
Válasz pepitamotors1984 #32090. hozzászólásáraEz három hengeres masina. Holnap kipróbálom az autómból a 45 ah-t, meglátom hogy tekeri! Köszönöm
Válasz Petres Zsolt #32088. hozzászólásáraSzia nekem 45ah van 18 le-s gépben! Elég neki! Nekem van töltésem! :)
Válasz Petres Zsolt #32088. hozzászólásáraÜdv!
Nekem a micsuba vásárláskor egy 45Ah volt, de most egy 75 Ah van./nem jó a töltésem/
Szervusztok !
Zárlatos lett a kistraktorba az akkumulátor, s kérdezném tőletek, hogy a Yanmar 1601D -be gyárilag mit raktak? Most 100 AH-s volt benne, azzal vettük, de már cserére szorul. Ha nem muszály, nem vennék akkorát! Köszönöm szépen!
Válasz hspityu #32085. hozzászólásáraNekem ilyen sárga lé van benne az aljában ami nagyon nehezen akar folyni kifelé. Olyasmi színe van mint a méznek mikor kiüti a cukor.
Válasz giriczmp1 #32079. hozzászólásáraAz évszaknak megfelelőt.Remélem a szomszéd olyat tankol a kamionba!
Válasz pepitamotors1984 #32080. hozzászólásáraNekem eddig jó volt, de ha neked nagy darabok vannak benne,akkor egy vastagabb tömlővel leszívod először,aztán szűrés és még egyszer megcsinálod,de másodjára a leeresztő csövön.
Válasz lakatosr66 #32083. hozzászólásárahttp://www.shell.hu/motorists/shell-fuels/shell-v-power-nitro-plus/shell-v-power-nitro-plus-diesel.html
Válasz giriczmp1 #32077. hozzászólásáraTélen OMV alpesi diesel a trakiba. A kocsiba meg Shell V-Power Nitro+ Diesel.
Válasz pepitamotors1984 #32080. hozzászólásáraNekem volt amikor eldugult a leeresztő és csak a tank teljes kivétele segített ! Akkora darabok voltak benne, hogy csak a betöltő nyíláson fértek ki !
Válasz krizol #32078. hozzászólására
Válasz hspityu #32073. hozzászólásáraOk koszi az infókat 1 próbát megér! A 7 végén megpróbálom!
Csak azon a kis lyukon le is jön minden?
úgy értem mien fajta gázolajat
Válasz giriczmp1 #32077. hozzászólásáraÉn a tankba gázolajat, a hütőbe vizet fagyállót,a hajtómüvekbe kétfunkciós olajat!A kormány alatt még csüng egy flakon üditő vagy víz!
Ki mit tankol a trakijába?
Válasz Bencsiki #32074. hozzászólásáraSzia ! Ha egyezik a tömítőgyűrű mérete és a menet, simán jó lesz ! (nem kell méregdrága szűrőt venni, az olcsóbb is jó) Én személy szerint japanparts-osat szoktam venni !
Válasz Bencsiki #32074. hozzászólásáraBocs:
jó lesz nemem = jó lesz nekem
Szevasztok!
Ma vettem a trakeszhoz olajszűrőt. Egy szűrős boltban. Az új tök olyan, mint a régi (akkora menet, annyi lyuk, akkora gumi, olyan belső szelep vagy mi), csak maga a szűrő rövidebb is, vékonyabb is. A boltos szerint jó lesz nemem.
Szerintetek?
Válasz pepitamotors1984 #32069. hozzászólásáraSzia
A kimosáshoz nem biztos ,hogy feltétlen ki is kell szedni a tankot.
Én úgy szoktam csinálni,hogy megtankolom kannából a traktort tele (kb 20 l-es a tank)ezután egy legalább 20l-es kannába leengedem az üzemanyagot ,úgy hogy a szűrő előtt leveszem a gázolajcsövet.
a traktort lökdösöm,mozgatom, a leengedés közeben ,azért hogy az üledék minél jobban kijöjjön a tankból.
A leengedett üzemanyagot ezután átszűröm.
Sziasztok!
Mai meló, végre jobb az idő, bár a szél az nem hiányzott
Válasz s z e k k a #32056. hozzászólásáraEz már egy szépen megtermett darab.....amire kell neked arra biztos hogy megfelel.....a típust nem ismerem, de rossz japánnal még nem találkoztam
Válasz pepitamotors1984 #32069. hozzászólásáraEz engem is érdekelne.!?
Üdvözletem.
Olyan kérdésem volna hogy szedett-e már ki valaki hinomoto e1804-ből üzemanyag tankot nagyon macerás?
Mert szeretném kitisztítani.
Válasz lakatosr66 #32067. hozzászólásáraa "meg" kimaradt
Válasz Balu2 #32062. hozzászólásáraSzia ! Néz már légyszives, mert a héten el akarom küldeni nekik. Köszi !
Válasz vitozoli #32038. hozzászólásáraNagy csapágylehuzóval vedd le, a szimering szabvány méret, csak némileg szélesebb a gyári, mint ami könnyen beszerezhető. De ez nem okoz gondot. Amúgy ez olyan - eresztemazolajat- típusú, mert rövid a csapágyazás a tengelykilógáshoz képest.
Válasz Balu2 #32062. hozzászólásáraKöszi szépen előre is !
Moderátor által módosítva: 2017-03-02 15:25:52
Válasz Gábor Gábor #32058. hozzászólásáraNem nyegle,egyszerűen csak szereti a roncstelepét,és nemigen akar eladni semmit :)
Válasz lakatosr66 #32061. hozzászólásáraHolnap megnézem.
Válasz Balu2 #32045. hozzászólásáraErre a cégre gondoltál ?
Válasz BélaNB #32059. hozzászólásáraSzia ! Motorikusan jó volt, csak a talajmaróban nem volt lánc és lánckerék.
(mi még biztosítékos dobozt cseréltünk rajta)
Szerintem 500 ért nem rossz ! (igaz hátsó kerekes)
Válasz lakatosr66 #32046. hozzászólásáraÜdv. Látom a jofogáson árulják azt a zöld 13 le-s yanmar 2wd trakit amit elötte Te árultál, milyen volt a gép műszaki állapota?
Válasz kovacsnorbi2005 #32057. hozzászólásáraCsak az urral szépen beszélni!!! Nagyon nyegle!!
Válasz giriczmp1 #32053. hozzászólásáraVelence füri ker kft! Ott vannak bontott traktorok!
Üdv!
Vélemények?
Sorközművelő palántázó ültető permetező traki lenne.
Válasz burasbela #32054. hozzászólásáraSzia
Ugyan ilyen gépem van, de nem nagyon tudok segíteni.Minden tartomány fokozatban elment az egyes,vagy hogy érted te az egyes fokozatot?
Az egyes tartományban van egyes fokozat,tehát a tartomány 1-ben,1-es fokozatban a leglassabb a traktorod.Ez másképpen a terep 1.1-es fokozat.
Próbáld meg a váltókart körbenézni hátha ott van valami probléma.Sajnos ha bent a váltóban van baj, azt csak szerelő tudja megcsinálni.