Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz kori01 #4746. hozzászólásáraaz a baj, hogy a forgatással van baj, ha hajtja akkor jól indul, most fel van töltve azt meglátjuk majd. kábelok jók, elvileg minden jó de mégse, amúgy sokat volt indítva és keveset járt nem dolgozott még egész napot, így nem volt megfelelő visszatöltés se de egy kb 20 perc állás után meg újra teker. feltéve, ha nincs lemerítve az akksi meg sokat gyötörve.. ezért is fordul meg a fejbe, hogy valami a gépben szorosabb vagy a hidraulika dolgozik, de leengedett állapotnál is jelentkezik. no mindegy alap dolgok elvileg jók, de még lehet h az akksi inditó árama viccel nem tudom.. feszültséget jól megtartja.ez a terhelő villás mérés hozhat eredményt amit kolléga javasolt.
Válasz shazi #4741. hozzászólásáraAttól hogy új az önindító még lehet rossz.
Ha nem teker akkor az önindító, vagy kábelezési probléma. Ki kellene pucolni az önindítót, keféket megmozgatni. Akkukat terhelő villával megnézni, vagy másikkal próbálni. Kábel csatlakozásokat megtisztítani.
Lehet tekercs szakadás is, melegszik kontaktos lesz. Ha a kefék forrasztva vannak ott is lehet repedés.
Az mitől lehet, hogy hidegen pöcc röff elindul a traki de melegen nem akar forgatni, 2-3 éve van nálunk, önindító új, mindhárom csavar a helyén, indító relé jónak tűnik ha összezárom akkor se jobb.. hidraulika leengedve. Akksik nem újak de jók, de ha gyönge is lenne hidegen mégis jól indít. Víz nem hiányzik, porlasztócsúcsok újak. Ami esetleg érdekes, hogy kuplungoláskor egyre többször vánszorog, ezt mivel lehetne orvosolni? Esetleg nem lehet összefüggésbe a rossz forgatással?
Válasz Gépesített paraszt #4734. hozzászólásáraKöszönöm.Befog jönni mert itt sem úgy húzták őket,ahogy a nagykönyvben megvolt írva csak már nem ér az öreg mester aki valamikor csinálta őket.
Válasz mtz1221 #4729. hozzászólásáraÜdv!
Bocsi,de eddig nem néztem a fórumot,azért nem válaszoltam.
Nos az Én elméletem szerint a következő a sorrend:
1-8 ig.
9-16 ig.
2-7 ig.
10-15 ig.
Próbáld meg hátha bejön.
Válasz Sanyee #4732. hozzászólásáraA két köppeny belső oldalának távolsága :2 sor kuki 76,2cm*2+2*7-8cm, és ennél már nem igen lehet beljebb venni, a fülke és a gumi közt 1-2 cm van ebben az esetben.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 4630-asok hátsó nyomtávja állítható-e?
Ha igen akkor a legkissebbre összerakható nyomtávja mennyi lenne hátsó szimpla kerekeknél nézve (kerék középtől másik kerék közepéig mérve)?
A képen ha nem nézzük a dupla kerekeket egész jól össze vannak húzva. http://www.tractordata.com/photos/F000/82/82-td4-b03.jpg
Válasz Gépesített paraszt #4696. hozzászólásáraHa erre járna lenne egy kérdésem.Évek óta szórakozok egy perkins fejpakolásával,2 évente kifújja az első vagy a 6 hengernél.Pár éve olvastam egy párhuzamos sorrendet magától. ""Ne így húzd le,mert jó esélyed lesz hogy elmegy a hengerfejtömítésed idő elött.
Soronként kell menni úgy,hogy az egyik belsőn haladsz egy irányba,mellette vissza,aztán a távolabbi szélén újra az előző irányba,és a másik szélén vissza."" Ha jól értelmezem akkor 1.-től a 8.-ig 9,-től a 16.-ig 7.-től a 2-ig és végül 15.-től a 10.-ig ?? Köszönöm.
Válasz Vadmalac #4723. hozzászólásáraGépkönyvbe van leírva valahol, de a tied nincs az enyémbe, ha jol dereng mert 47554955 van egy könyvben, valamit az elakadásjelzővel kell csinálni egyébbként, de nálam még nem volt rá szükség, álló helyben néha jatszik fel le, de munka közben szépen elvan, ezért nem vacakolok vele.
Válasz Sanyee #4719. hozzászólásáraNincs irányváltó 1972-73- as gépbe.
Nem fárasztó egy nap kb ha 10 szer kell használni, bigbag darúzásnál viszont egy kamion után már rendesen van izomláz.
Válasz JD 4630 #4718. hozzászólásáraOk. Köszi!
Mármint a lábbal való kuplungozás mennyire fárasztó egy ilyen régi Jd-nél?
Irányváltó kar van ezeken vagy csak a váltókarral lehet hátramenetet kapcsolni?
Érdeklődnék, hogy ezeknél a 4630-asoknál miként van megoldva az elsőkerék hajtás?
Kicsit más az elsőgíd kialakításuk.
Használható egész nap vagy csak addig még átmegy egy sárfolton?
A kuplunjuk egy régk mtz-hez képest mennyivel nehezebb?
Valaki nemtud véletlenül alkatrész katalógust esetleg javítási útmutatót vagy bármi hasznos információt tartalmazó könyvet 3350 es trakihoz? Vagy lehet legalább alkatrészkatalógust venni hozzá?
5197 hozzászólás
Válasz kori01 #4746. hozzászólásáraaz a baj, hogy a forgatással van baj, ha hajtja akkor jól indul, most fel van töltve azt meglátjuk majd. kábelok jók, elvileg minden jó de mégse, amúgy sokat volt indítva és keveset járt nem dolgozott még egész napot, így nem volt megfelelő visszatöltés se de egy kb 20 perc állás után meg újra teker. feltéve, ha nincs lemerítve az akksi meg sokat gyötörve.. ezért is fordul meg a fejbe, hogy valami a gépben szorosabb vagy a hidraulika dolgozik, de leengedett állapotnál is jelentkezik. no mindegy alap dolgok elvileg jók, de még lehet h az akksi inditó árama viccel nem tudom.. feszültséget jól megtartja.ez a terhelő villás mérés hozhat eredményt amit kolléga javasolt.
Válasz shazi #4744. hozzászólásáraTuti nem akksi ha reggel indul utána nem
Válasz shazi #4744. hozzászólásáraEzt nem ismerem, mi EZT használjuk. Ezt tuti nem kell 2 mérés után kukába hajítani.
Válasz ..MZ/X.. #4743. hozzászólásáraTerhelő villám nincs, nem is használtam még, az alábbi jó lehet erre a célra? https://patricar.hu/akkumulator-toltok-tesztelok/704-terhelo-villa-dhc-50113.html
Válasz shazi #4741. hozzászólásáraAttól hogy új az önindító még lehet rossz.
Ha nem teker akkor az önindító, vagy kábelezési probléma. Ki kellene pucolni az önindítót, keféket megmozgatni. Akkukat terhelő villával megnézni, vagy másikkal próbálni. Kábel csatlakozásokat megtisztítani.
Lehet tekercs szakadás is, melegszik kontaktos lesz. Ha a kefék forrasztva vannak ott is lehet repedés.
Válasz shazi #4741. hozzászólásáraAdagoló?
Esetleg amikor melegen nem indul hűtsd le hideg vízzel az adagolót. Egy próbát megér.jártunk már mi is igy
Az mitől lehet, hogy hidegen pöcc röff elindul a traki de melegen nem akar forgatni, 2-3 éve van nálunk, önindító új, mindhárom csavar a helyén, indító relé jónak tűnik ha összezárom akkor se jobb.. hidraulika leengedve. Akksik nem újak de jók, de ha gyönge is lenne hidegen mégis jól indít. Víz nem hiányzik, porlasztócsúcsok újak. Ami esetleg érdekes, hogy kuplungoláskor egyre többször vánszorog, ezt mivel lehetne orvosolni? Esetleg nem lehet összefüggésbe a rossz forgatással?
Üdv Kollégák!
Van kettő eladósorba került gép,ha valakit érdekel.
Válasz kori01 #4738. hozzászólásáraNézd meg, hogy a bekapcsoló rudazat jól van-e beállítva. Lehet kikapcsoláskor nem mozdítja eléggé a szelepet.
A 4650 miért forog mindig a tlt?
Néha áll meg csak.
Lassan lehet menni újra. Egy kis visszatekintés, nem csak 4650... Egyik barátom ügyes vidije https://www.youtube.com/watch?v=ekO4Jy4gUY8
Válasz Gépesített paraszt #4734. hozzászólásáraKöszönöm.Befog jönni mert itt sem úgy húzták őket,ahogy a nagykönyvben megvolt írva csak már nem ér az öreg mester aki valamikor csinálta őket.
Üdv Kollégák!
Tudok nagyon f@sza gyári új kárpitokat 50-es,meg 55-ös traktorhoz ha érdekel valakit!
Válasz mtz1221 #4729. hozzászólásáraÜdv!
Bocsi,de eddig nem néztem a fórumot,azért nem válaszoltam.
Nos az Én elméletem szerint a következő a sorrend:
1-8 ig.
9-16 ig.
2-7 ig.
10-15 ig.
Próbáld meg hátha bejön.
Válasz Sanyee #4732. hozzászólásáraA két köppeny belső oldalának távolsága :2 sor kuki 76,2cm*2+2*7-8cm, és ennél már nem igen lehet beljebb venni, a fülke és a gumi közt 1-2 cm van ebben az esetben.
Viszont ezzel szántani nem kell menni
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 4630-asok hátsó nyomtávja állítható-e?
Ha igen akkor a legkissebbre összerakható nyomtávja mennyi lenne hátsó szimpla kerekeknél nézve (kerék középtől másik kerék közepéig mérve)?
A képen ha nem nézzük a dupla kerekeket egész jól össze vannak húzva.
http://www.tractordata.com/photos/F000/82/82-td4-b03.jpg
Válasz mtz1221 #4729. hozzászólásáraJa még annyit hogy az első meg a hatodik akkor nyilván sikoltatni kellene a hengerfejet mert az el szokott menni.
Válasz mtz1221 #4729. hozzászólásáraMindig bentről kifelé vagy fordítva de így én még nem láttam. Ja meg új csavarral.
Válasz Gépesített paraszt #4696. hozzászólásáraHa erre járna lenne egy kérdésem.Évek óta szórakozok egy perkins fejpakolásával,2 évente kifújja az első vagy a 6 hengernél.Pár éve olvastam egy párhuzamos sorrendet magától. ""Ne így húzd le,mert jó esélyed lesz hogy elmegy a hengerfejtömítésed idő elött.
Soronként kell menni úgy,hogy az egyik belsőn haladsz egy irányba,mellette vissza,aztán a távolabbi szélén újra az előző irányba,és a másik szélén vissza."" Ha jól értelmezem akkor 1.-től a 8.-ig 9,-től a 16.-ig 7.-től a 2-ig és végül 15.-től a 10.-ig ?? Köszönöm.
Válasz Mf-es? #4727. hozzászólásáraBocsánat! Nem jártam erre azóta!
Válasz Vadmalac #4721. hozzászólásáraItt 180-as fiattal jártak így.Agrotec,mindenki feladta.Nekiáltak szétszedni a vezértömböt,egy 8-as körüli vakdugó tekeredett ki belőle.Ott átengedte az olajat.
Válasz JD 4630 #4724. hozzászólásáraMajd megnézem. Köszönöm!
Válasz Vadmalac #4723. hozzászólásáraÜlestámlába ami könyv van arra gondolok, abban van.
Válasz Vadmalac #4723. hozzászólásáraGépkönyvbe van leírva valahol, de a tied nincs az enyémbe, ha jol dereng mert 47554955 van egy könyvben, valamit az elakadásjelzővel kell csinálni egyébbként, de nálam még nem volt rá szükség, álló helyben néha jatszik fel le, de munka közben szépen elvan, ezért nem vacakolok vele.
Válasz JD 4630 #4722. hozzászólásáraLehet olyat?
Hogyan kell?
Válasz Vadmalac #4721. hozzászólásáraKalibráltad már?
55-ös szériánál mi okozza azt, hogy a 3 pont folyamatosan ugrál le-fel? Függesztő kar potenciométer csere nem segített rajta.
Válasz Sanyee #4719. hozzászólásáraNincs irányváltó 1972-73- as gépbe.
Nem fárasztó egy nap kb ha 10 szer kell használni, bigbag darúzásnál viszont egy kamion után már rendesen van izomláz.
Válasz JD 4630 #4718. hozzászólásáraOk. Köszi!
Mármint a lábbal való kuplungozás mennyire fárasztó egy ilyen régi Jd-nél?
Irányváltó kar van ezeken vagy csak a váltókarral lehet hátramenetet kapcsolni?
Válasz Sanyee #4717. hozzászólásáraKuplung kb. 150 kg
Hidro hajtás, sokat nem ér, ha van egyáltalán ami még működik, csak szakaszosan rövid odeig használható.
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ezeknél a 4630-asoknál miként van megoldva az elsőkerék hajtás?
Kicsit más az elsőgíd kialakításuk.
Használható egész nap vagy csak addig még átmegy egy sárfolton?
A kuplunjuk egy régk mtz-hez képest mennyivel nehezebb?
Válasz kori01 #4714. hozzászólásáraAdagolósnál padon
Hol érdemes a kaját lentebb venni?
Sziasztok! Egy kérdés, mannol motorolajokról kinek mi a véleménye? Használ valaki ilyet a gépezetébe?
Válasz Horváth Róbert_55088 #4711. hozzászólásáraKatalógus van hozzá
30- asokhoz, 40- esekhez van alkatrészkatalógus és angol javítási ingyen a neten, de 3x50- hez nem találtam semmit.
Válasz kori01 #4709. hozzászólásáraSajnos vannak olyan részek ahova kevés az alkatrész katalógus.
Pl diagnosztikai értékek nincsenek benne a hidraulikához vagy kapcsolási rajzok mag rengeteg minden más sem.
Ha hosszútávra tervez valaki igenis érdemes rá beruházni, sokszor osan megtérül.
Válasz JD 4630 #4708. hozzászólásáraAki ebből nem tud javítani meg is érdemli.
Válasz kori01 #4706. hozzászólásáraOk de javítási útmutaró ninccs fent
Ezt használom m8nden benne van cikkszámmal
https://partscatalog.deere.com/jdrc/navigation/equipment/75596
Válasz kori01 #4704. hozzászólásáraLinkeld be
Sok minden van fent, de rengeteg a fizetős, vagy pl csak 6-7 oldal az elejéből mintának.
Hidd el 1-2 estét végigbogarásztam én is mielőtt cdn megvettem a motyót.
Válasz shazi #4703. hozzászólásáraFent van a neten hozzá minden.
Válasz JD 4630 #4702. hozzászólásáraköszi!
Válasz shazi #4701. hozzászólásáraKite cdn van angol nyelvű kezelési, javítási mindenhez csak várni kellett rá 2-3 hetet mikor legutóbb rendeltem.
Ja és kb 20 + fa körül volt nyomtatva 60+ fa fölött.
Valaki nemtud véletlenül alkatrész katalógust esetleg javítási útmutatót vagy bármi hasznos információt tartalmazó könyvet 3350 es trakihoz? Vagy lehet legalább alkatrészkatalógust venni hozzá?
Válasz kori01 #4699. hozzászólására
Csak hogy ne unatkozzunk.
Válasz joci198104 #4697. hozzászólásáraMester... Bökj rá a nevére... Csak nem a szomszédjuliskanéni telefonszámán hirdet....