Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gépesített paraszt #4541. hozzászólásáraNyilván nem tudták, hogy sterivel nem mosunk hűtőt! 9-ig húztam a napot zseblámpával. De hnap már pár apróság van s tolom le az elejét. Vízhűtő is lukas, csupa fagyálló volt az alja.
Válasz JD 4630 #4538. hozzászólásáraMegnéztem,4455 vagy 4555 alatt egyetlen egy power alkatrész sem az ,de még például a C1 -C2 ház sem az.szerintem meg gondolandó a dolog,majd még egyeztess mással is...
Válasz John Deere Power Shift #4530. hozzászólásáraVáltó kuplung pto ami èrdekes, a motor okè a tank kissebb(4630asè, bár abbol van nagy) interculer nincs rajta ès dzerintem 4650esè a motor de azt este kinèzem a katalógusomból.
Válasz JD 4630 #4528. hozzászólásáraVegyed meg.Lényegében minden főegység ugyanaz apróságokon kívül,de mivel neked is van otthon 55-s tudod mi az ami eltér.
Intercooler talán nincs rajta,látatlanba mondom.
Tahocméter is más,hidraulika szabályozás,amerikai első híd,hátsó kerékfelnik-öntvény párosítás eltér,stb.stb..
Válasz JD 4630 #4525. hozzászólásáraÜdv nekünk van egy sok mindent nem tudok róla mondani, mert fél éve van nálunk.Ugyanaz mint a 4755-ös szerintem a váltója is ugyan az.
Válasz mtz1221 #4500. hozzászólásáraÖreg szerelőtől hallottam, hogy a régi kis dutrák, csészéjébe kellett tenni alufoliát, hogy legyen olajnyomás. Bevett gyakorlat volt.
Válasz Vinkó75 #4518. hozzászólásáraEz tuti, KITÉnél rendeltünk Isobus csatlakozó aljat az egyik 8R-hez a cégnél. Cikkszám alapján semmit se tudnak kezdeni, kikerestük, lediktáltuk. A belső csatlakozó aljzat kupakja jött, de sehol a hiba,mert a cikkszám egyezett. Az alkatrészes irodalom tanár, nem sokat sejt a dologról, de diploma kell a többi nem számít. Amúgy turbó csere lesz a járgány, többe kerül majdnem a turbó, mint amennyiért a 30-ast vettem. még 2-3 kités kint lesz értetlenkedni, mert igazából olyan gyorsan változnak a dolgok nem igazán tudják tartani a lépést. Ez sem jobb, mint a piros idős kókányolás, csak jobbnak tűnik. Aki tényleg jó szaki felénk maszek lesz,ahogy csak tud.
Válasz John Deere Power Shift #4514. hozzászólásáraVan ilyen is....de tény régen többet kellett agyalni-ügyeskedni. Nem volt minden itt akár 1 hét alatt a tengerentúlról is. Egy valamire való gazdaságban. Volt minden a motor felújításhoz. Mára csak itt ott csinálják páran. Privatizációkor komplett műhelyek váltak köddé (gépek). Annak is örülni kell ha van ki normálisan megcsinál egy fúrást,síkolást. Ma már cikkszámot bediktálni a divat, zömében.
Válasz John Deere Power Shift #4514. hozzászólásáraÜdv Kolléga!
Látom sikerült felhúzni kicsit
Szerintem nem ezekről a gépekről beszéltünk,legalábbis Én nem,hanem a régi időkröl,és az odatartozó vasakról.
Én láttam a két szememmel,mikor az IFA csapágyakat trombitarézzel hézagolták,és nem is gondolnád,hogy mennyit elment.De ugye az akkor volt amikor,ott volt ahol,és azon a technikán amin.
Válasz Gépesített paraszt #4508. hozzászólásáraNem hirdetik, de állítólag 3év állás után volt 1 érdeklődő...2 akksival meg sprével kelt életre... De az egyik koma szerint elhagyta a füstöt, mikor melegedett... De nem vitték el. Majd ha unatkozok, rákérdek, mennyit nem szégyellnek kérni érte...
Egyébként nem csak a szegény ember főz vízzel hanem a xarevő is mert akinek van x milliója ilyen gépet venni ,miért nincs 150-200 ezre rendbe tenni a forgattyús részt??
Válasz ND #4511. hozzászólásáraEz így van!
Régen nem úgy volt hogy egy telefon,és máris van minden amit a szem-száj megkíván.
Csak ugye legyen aki megfizeti
Válasz John Deere Power Shift #4503. hozzászólásáraRégen a ladák wartburgok ftengely meg egyéb csapágyait májkrémes dobozzal bajlágolták mert az passzolt pont bele. JDbe miért ne lehetne jó a zsilet? Tizedes vastagságú hézagoló acéllemez.
Valsz pont feszített annyit h ne kottyanjon.
Válasz mtz1221 #4504. hozzászólásáraÉn elhiszem.
Ugye a régi szakikból ki ne hallott volna a trombitarézről.Ugyanezt a célt szolgálta,és volt amikor még jó is lett a taknyolás.
Meg a nadrágszíjazás,meg a tusírozás,ajaj volt régen sokminden amivel próbálkoztak.
Válasz csoppika #4505. hozzászólásáraA gép egyéb állapota határozza meg az árat,de max 1,5 misi,viszont akkor valami jó is kell hogy legyen rajta.
Meg ugye nem mindegy hogy papíros-e vagy sem,ikerkerék van-e,harmadikpont,húzó,burkolatok,stb.
És utána jön a nagy kérdés,hogy úgy kell megcsináltatni,vagy az ember maga megoldja.
Mert itt is lehet hasalni elég nagyot.
Kivégzett motorú 4650 mit érhet manapság??? (Hf asszem gátrepedéses is.) Van itt egy a környéken...
Kombinátornál a kft(tsz maradvány) alkalmazott addig pakolta, míg csak 1500-at tudott forogni...
Válasz Gépesített paraszt #4499. hozzászólásáraNehogy félre értsd,nem rád gondoltam.Csak egyik ismerős jutott eszembe,aki 5-6 évi használat után,motor generálozás közben talált 2 vagy 3 csészében pengét.Elvoltunk képedve hogy mennyit elment,meg azon is hogy micsoda emberek vannak.
5197 hozzászólás
Sziasztok szeretnek vasarolni egy John Deere 4450 est errol van valakinek velemenyeelore is koszonom
Sziasztok szeretnek vasarolni egy John Deere 4450 est errol van valakinek velemenyeelore is koszonom
Válasz shazi #4543. hozzászólásárasimán 210
Válasz Gépesített paraszt #4541. hozzászólásáraNyilván nem tudták, hogy sterivel nem mosunk hűtőt! 9-ig húztam a napot zseblámpával. De hnap már pár apróság van s tolom le az elejét. Vízhűtő is lukas, csupa fagyálló volt az alja.
üdv kollégák
hengerfej csavarokat ki mekkora nyomatékkal húzná le véglegesen? a könyve 197-211nm ír, mehet annyival?
Válasz Gépesített paraszt #4541. hozzászólásáraIgen beláttuk.
Válasz JD 4630 #4525. hozzászólásáraÜdv!
Kb annyi a hasonlóság a két gép között hogy mindkettő zöld.Ennyi idő után,ez is csak jó esetben
Válasz John Deere Power Shift #4539. hozzászólásáraKár 1.5 èrt lenne, javitani való állapotban, de nem remènytelenül lerugva.
Válasz JD 4630 #4538. hozzászólásáraMegnéztem,4455 vagy 4555 alatt egyetlen egy power alkatrész sem az ,de még például a C1 -C2 ház sem az.szerintem meg gondolandó a dolog,majd még egyeztess mással is...
Válasz John Deere Power Shift #4536. hozzászólására
Válasz John Deere Power Shift #4534. hozzászólásáraA sonkán szemre látszik, de van 30, 50-es raktáron,meg megvan a módszer kb. 1 nap alatt kilehet mindkèt oldalt cserèlni.
Válasz JD 4630 #4533. hozzászólásáraszerintem visszavonom ,nagyon nem hasonlítanak belül egymásra
Válasz JD 4630 #4533. hozzászólásáraMotor tip.-6076
Válasz JD 4630 #4531. hozzászólásáraVéglehajtásban a napkerék nem olyan tehát az a rész már nem is 50-es sem 30-as
Válasz John Deere Power Shift #4532. hozzászólásáraA ps válto eggyezik, pto 540/1000 itt valami kutyaság van ès szerintem a kuplungház ès a váltóház is kissebb, kb20 l kevesebb lplaj kell bele.
Válasz JD 4630 #4531. hozzászólásáramegérzésből a három első egyformának kell lennie.
Válasz John Deere Power Shift #4530. hozzászólásáraVáltó kuplung pto ami èrdekes, a motor okè a tank kissebb(4630asè, bár abbol van nagy) interculer nincs rajta ès dzerintem 4650esè a motor de azt este kinèzem a katalógusomból.
Válasz JD 4630 #4528. hozzászólásáraVegyed meg.Lényegében minden főegység ugyanaz apróságokon kívül,de mivel neked is van otthon 55-s tudod mi az ami eltér.
Intercooler talán nincs rajta,látatlanba mondom.
Tahocméter is más,hidraulika szabályozás,amerikai első híd,hátsó kerékfelnik-öntvény párosítás eltér,stb.stb..
Válasz t.petert90 #4527. hozzászólásáraEz jól hangzik. Köszi az infót.
Válasz John Deere Power Shift #4526. hozzászólásáraVan egy olcsón eladó, vagy alkatrèsznek vennèm vagy kipofozni gabonás szerelvènybe.
Válasz JD 4630 #4525. hozzászólásáraÜdv nekünk van egy sok mindent nem tudok róla mondani, mert fél éve van nálunk.Ugyanaz mint a 4755-ös szerintem a váltója is ugyan az.
Válasz JD 4630 #4525. hozzászólásáraKapás lesz
4255-ös gép volt már valakinek a keze ügyében?
Érdekelne egyezik e a váltója a nagyokkal, illetve miben különbözik egy 50-estől?
Válasz vén cigány #4523. hozzászólásáraÉn meg láttam is és az volt benne a vicces hogy bírta is vele jó darabig gond nélkül ja és nem csak a kis dutrában
Válasz mtz1221 #4500. hozzászólásáraÖreg szerelőtől hallottam, hogy a régi kis dutrák, csészéjébe kellett tenni alufoliát, hogy legyen olajnyomás. Bevett gyakorlat volt.
Válasz Vinkó75 #4521. hozzászólásáraKötött a kéz, itt az nyer ahol nem kell fizetni azonnal, bár az sztem többnyire jóval többe kerül.
Válasz Fsanyi88 #4519. hozzászólásáraAzt a turbót meg kell versenyeztetni,javítani...vagy kamion bolt. Legutóbb őzike alkatrészben az Axi nyert !
Válasz Gépesített paraszt #4517. hozzászólásáraLe hűt majd a hó fergeteg ,nem semmi idő ez...
Válasz Vinkó75 #4518. hozzászólásáraEz tuti, KITÉnél rendeltünk Isobus csatlakozó aljat az egyik 8R-hez a cégnél. Cikkszám alapján semmit se tudnak kezdeni, kikerestük, lediktáltuk. A belső csatlakozó aljzat kupakja jött, de sehol a hiba,mert a cikkszám egyezett. Az alkatrészes irodalom tanár, nem sokat sejt a dologról, de diploma kell a többi nem számít. Amúgy turbó csere lesz a járgány, többe kerül majdnem a turbó, mint amennyiért a 30-ast vettem. még 2-3 kités kint lesz értetlenkedni, mert igazából olyan gyorsan változnak a dolgok nem igazán tudják tartani a lépést. Ez sem jobb, mint a piros idős kókányolás, csak jobbnak tűnik. Aki tényleg jó szaki felénk maszek lesz,ahogy csak tud.
Válasz John Deere Power Shift #4514. hozzászólásáraVan ilyen is....de tény régen többet kellett agyalni-ügyeskedni. Nem volt minden itt akár 1 hét alatt a tengerentúlról is. Egy valamire való gazdaságban. Volt minden a motor felújításhoz. Mára csak itt ott csinálják páran. Privatizációkor komplett műhelyek váltak köddé (gépek). Annak is örülni kell ha van ki normálisan megcsinál egy fúrást,síkolást. Ma már cikkszámot bediktálni a divat, zömében.
Válasz John Deere Power Shift #4514. hozzászólásáraÜdv Kolléga!
Látom sikerült felhúzni kicsit
Szerintem nem ezekről a gépekről beszéltünk,legalábbis Én nem,hanem a régi időkröl,és az odatartozó vasakról.
Én láttam a két szememmel,mikor az IFA csapágyakat trombitarézzel hézagolták,és nem is gondolnád,hogy mennyit elment.De ugye az akkor volt amikor,ott volt ahol,és azon a technikán amin.
Válasz Gépesített paraszt #4508. hozzászólásáraNem hirdetik, de állítólag 3év állás után volt 1 érdeklődő...2 akksival meg sprével kelt életre... De az egyik koma szerint elhagyta a füstöt, mikor melegedett... De nem vitték el. Majd ha unatkozok, rákérdek, mennyit nem szégyellnek kérni érte...
Válasz John Deere Power Shift #4514. hozzászólásáraMegmondom őszintén én beszoptam a Zetorral, de nem volt pofám továbbadni...
Majd lesz vele valami...
Egyébként nem csak a szegény ember főz vízzel hanem a xarevő is mert akinek van x milliója ilyen gépet venni ,miért nincs 150-200 ezre rendbe tenni a forgattyús részt??
Vannak gyors megoldások az életben,de ez a gányolás netovábbja....
Válasz ND #4511. hozzászólásáraEz így van!
Régen nem úgy volt hogy egy telefon,és máris van minden amit a szem-száj megkíván.
Csak ugye legyen aki megfizeti
Válasz Gépesített paraszt #4509. hozzászólásáraAlkatrész sem volt, ami meg volt aranyáron. Meg kellett oldani és győzött a találékonyság. Szegény ember vízzel főz...
Válasz John Deere Power Shift #4503. hozzászólásáraRégen a ladák wartburgok ftengely meg egyéb csapágyait májkrémes dobozzal bajlágolták mert az passzolt pont bele. JDbe miért ne lehetne jó a zsilet? Tizedes vastagságú hézagoló acéllemez.
Valsz pont feszített annyit h ne kottyanjon.
Válasz mtz1221 #4504. hozzászólásáraÉn elhiszem.
Ugye a régi szakikból ki ne hallott volna a trombitarézről.Ugyanezt a célt szolgálta,és volt amikor még jó is lett a taknyolás.
Meg a nadrágszíjazás,meg a tusírozás,ajaj volt régen sokminden amivel próbálkoztak.
Válasz csoppika #4505. hozzászólásáraA gép egyéb állapota határozza meg az árat,de max 1,5 misi,viszont akkor valami jó is kell hogy legyen rajta.
Meg ugye nem mindegy hogy papíros-e vagy sem,ikerkerék van-e,harmadikpont,húzó,burkolatok,stb.
És utána jön a nagy kérdés,hogy úgy kell megcsináltatni,vagy az ember maga megoldja.
Mert itt is lehet hasalni elég nagyot.
Válasz csoppika #4505. hozzászólásáraForintositva kb 1 milka+egy kicsi, de látni kène, gumik amik mèg befolyásolják az árat.
Válasz csoppika #4505. hozzászólásáraHa ilyen gazdája volt, akkor nem sokat, a váltója is biztos kapott.
Kivégzett motorú 4650 mit érhet manapság??? (Hf asszem gátrepedéses is.) Van itt egy a környéken...
Kombinátornál a kft(tsz maradvány) alkalmazott addig pakolta, míg csak 1500-at tudott forogni...
Válasz John Deere Power Shift #4503. hozzászólásáraNem elhiszem,hanem láttam.Nem gondolod hogy hozzászóltam volna egy engem nem érintő témához,ha nem jutott volna valami régi emlék eszembe.
Válasz mtz1221 #4500. hozzászólásáraMiféle pengét
Ezt magad is elhiszed?Mi is láttunk,hallottunk sokat,de mindennek van határa...
Válasz mtz1221 #4500. hozzászólásáraNem vettem magamra,nem is azért írtam,csak nem értettem a lényegét,így viszont már tiszta hogy mire is gondoltál.
Válasz mtz1221 #4500. hozzászólásáraHA annyit futott jó volt a javítás
Válasz Gépesített paraszt #4499. hozzászólásáraNehogy félre értsd,nem rád gondoltam.Csak egyik ismerős jutott eszembe,aki 5-6 évi használat után,motor generálozás közben talált 2 vagy 3 csészében pengét.Elvoltunk képedve hogy mennyit elment,meg azon is hogy micsoda emberek vannak.
Válasz mtz1221 #4489. hozzászólásáraÜdv!
Hogy jönnek ide a kupecok?
Válasz 4755 #4497. hozzászólásáraÖrülök neki!
A nehézkes kezdet után csak-csak helyreállt akkor.
Reméljük így is marad.