Válasz 4755 #4059. hozzászólásáraAhonnan hoztuk a gombát próbára ott is mondták, hogy jártak így sajtolva vagy préselve van a fogaskerék és az egy az egybe leesett,bár náluk ez motorfeljavítás közben jött elő szerencsére. Ez olajteknő alól kiszűrhető? A főtengelyre vagy más tengelyre van sajtolva ez a kerék?
Üdv!
4650-esen elment egyik pillanatról a másikra az olajnyomás, fater egyből leállította, a gomba elvileg jó elvittük másik ilyen gépre azon működött előfordulhat, hogy maga a műszer rossz? Holnap még annyit megpróbálunk, hogy gomba nélkül nyomja-e az olajat a furaton...motornak semmi rossz hangja nem volt nem is lett, ránk sötétedett otthagytuk mezőn.Na most ha nem jönne olaj előfordulhat, hogy a pipacső eltört és nem szívja fel vagy más cső ami miatt nem nyomja fel? járt már így valaki? remélem nincs túl nagy baj...
Mi okozhatja azt, hogy néha a gép semelyik fokozatban nem akar elindulni, csak annyira, mintha éppen éppen csúsztatnám a kuplungot? Ez van hogy rögtön indításkor előjön, van hogy egész nap semmi. Van amikor néhány üres-1-üres-1-üres-1 játék után elmúlik, és megy rendesen, a fékpedált benyomva még 1. fokozatban is a motor fullad, nem csúszik meg semmi. Néha meg az istennek nem akar menni, leállítás, várakozás, újabb kísérlet, aztán egyszer csak elindul.
Válasz szoszizotya94 #4046. hozzászólásáraA katalógusképet is beraktam, így könnyebb beazonosítani az alkatrészeket.
Az első képen van az, ahova lejön a kézigáz rudazat a fülkéből. Ezt azért fényképeztem le, hogy ha nem ilyen mint a képen, hanem esetleg csak a hosszabbik kar (a katalógusképen a 18-as számú) van fixen a tengelyen, akkor nem fog külön működni a gázpedál és a kézigáz. A 2. képen van a tengely, ami beljebb megy a fülke alján. A 3. képen látszik, hogy a tengely belső végén van egy kar, amin 3 furat van. A középsőbe van nekem rakva a bowden vége, ami az adagolóhoz megy. Az alsó furatban van a gázpedál felől jövő rudazat. A 4. képen sajna nem sok látszik, de a 3. képen lévőtől ide megy előre a rúd, ide csatlakozik a katalógusképen lévő 2. számú alkatrész. Remélem segítettem valamelyest!
Válasz szoszizotya94 #4044. hozzászólásáraÍrtam e-mailt, de visszapattant, úgyhogy ide teszem be a képeket. Sajna nem sok látszik rajta. Szerintem a metszet amit a jdparts-ról raktam be, azon többet látni.
Válasz Mf-es? #4040. hozzászólásáraMi megy tönkre?
Az adótol az óráig valami,beleértve magát az adót,és az órát is
De ugye azt hogy óra,vagy vezeték probléma van-e kb. 40 másodperc kideríteni,ha az rendben,akkor adó.
4650-nél,ha a vízhőfok mérő óra bedilizik,mi megy tönkre?Óra,vagy a vízgomba?Hogy érdemes javítani?Óra csere,vagy berakni valami olcsóbb,mechanikust?
Vélemény?
Nem csípem a direktmarketinget, de elmondom én is a saját véleményemet! Húsz éve "örököltem" egy 2- 3 éves OPTIMA-t és kb 6- 7 évig birta. MTZ- be nem lehet beletenni, mert a fesszabályzó kinyírja! Akkoriban a 100 ah-s akksik amik kb akkorák voltak csomóra még nem tudtak akkora indítóáramot, mint most. Ma már indítóáramban nincs akkora különbség, úgyhogy nincs igazán nagy jelentősége! Sztem ennyi, úgyhogy részemről ennyi. Dupla ár, nagyobb kockázat, ha nem birja dupla ideig akkor felesleges! Kár túlspirázni! Tessék külön fórumot nyitni a direktmarketinghez, és ne itt!
Válasz John Deere Power Shift #4030. hozzászólásáraCsepptöltés nélkül is lövi ha novemberben van leállítva januári- februári műkakiszórásnál pöcc röf a 50ah optimával a 155pacos perkins motor. De ép most indítottunk egy frissen összerakott 8280as fergát egy 50ah optimával. Szűrök, adagoló, nyomócsövek minden üres volt. Kilégtelenítettük a kisnyomású rész tápszivattyúval és simán inmdította. 2-3 percig biztos tekertettük, de herveadásnak még jelét se mutatta. És töltve se volt előtte... sőtt... a 38as kombiból vettem ki aminek elenged a nyomástartó szelepe és mostanába mindig csak 3-4 percre volt beindítva jónéhányszor mert mindig útban volt és odébb kellett veel álni kicsit. Szóval valszeg nem volt csúcsra töltve...
Válasz Mf-es? #4029. hozzászólására 2 hét ! Viccelsz!Ezekben az aksikban pont az a pláne az istennek nem akar lemerülni!Volt hogy hónapokig használtam egyet utántöltés nélkül gázolaj szivattyú hajtására!
Én kiveszem ősszel a traktorból-letakarítom ,télen kap egyszer csepptöltést,majd tavasszal visszarakóm .Lövi mint az atom!!
Válasz mtz1221 #4022. hozzászólásáraBeletettem tegnap,ha így fogja a hidegben is tekerni nem lesz baj vele.(960A indító áramot tud a papírja szerint,a tesztert rátérve pedig 1350A mutatott)
Üdv.
Érdeklödnék,hogy Tiszaújváros környékén nem ismeri valaki aki a Joon Deere gépek tuningolásával foglalkozik,valami Szabolcs a neve.
Ha valaki tudja a számát írja már meg.
Válasz JD 4630 #4017. hozzászólásáraAz tuti, csak össze kell szokni, hogy tudd mikor mi a helyzet! De ezt majd az évek hozzák. Ma ki lett koppasztva a fülke kárpitolás céljából. Még egy kit apróság van, de majd megoldódik. István mondta az infót, hogy kell majd orvosolnunk, ha nem csitul a helyzet.
Válasz JD 4630 #4005. hozzászólásáraA jó vas inkább rá illik, mint a szép. De majd kikupáljuk. Most még nyúzodatva van. Próbálgatjuk, ismerkedünk vele. Ha lejön a napra aztán tárcsa/ eke.
Válasz Vadmalac #4011. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm , igy mar könnyebb lesz , remelem a 4650 esre könnyen kiépíthető lesz ezzel a szettel , neked is van a gépedbe pedál ?
5211 hozzászólás
Válasz JD 4630 #4058. hozzászólásáraIgen, olajszint rendben, nem is szürke fagyálló is tiszta.
Válasz 4755 #4059. hozzászólásáraAhonnan hoztuk a gombát próbára ott is mondták, hogy jártak így sajtolva vagy préselve van a fogaskerék és az egy az egybe leesett,bár náluk ez motorfeljavítás közben jött elő szerencsére. Ez olajteknő alól kiszűrhető? A főtengelyre vagy más tengelyre van sajtolva ez a kerék?
Válasz JD 4630 #4058. hozzászólásáraüdv pont igy jártam én is a meghajtó tengelyen megfordult a fogaskerék
Válasz shazi #4057. hozzászólásáraEgy klasszikus burmancsöves nyomásmérőt kéne belefaragni és végleg hagyni a gépen, a mieinken van.
), ha ilyen hirtelen volt baj.
Olajszint rendben?
Egy dologra gondolok, az olajpumpánál lehet gebasz(a tengely és a fogaskerék közötti viszony megromlott
Üdv!
4650-esen elment egyik pillanatról a másikra az olajnyomás, fater egyből leállította, a gomba elvileg jó elvittük másik ilyen gépre azon működött előfordulhat, hogy maga a műszer rossz? Holnap még annyit megpróbálunk, hogy gomba nélkül nyomja-e az olajat a furaton...motornak semmi rossz hangja nem volt nem is lett, ránk sötétedett otthagytuk mezőn.Na most ha nem jönne olaj előfordulhat, hogy a pipacső eltört és nem szívja fel vagy más cső ami miatt nem nyomja fel? járt már így valaki? remélem nincs túl nagy baj...
Válasz John Deere Power Shift #4055. hozzászólásáraÚgy értettem, hogy az olaj volt nemrég cserélve, nem a szelep.
Válasz Vadmalac #4054. hozzászólásáraA PTO szelep csere miért és miként folyt,röviden leírnád,előtte volt már a jelenség ?
Válasz JD 4630 #4053. hozzászólásáraMajdnem friss cserés. Belebújok kicsit a vezérlőszelep témába. Addig is köszönöm!
Válasz Vadmalac #4052. hozzászólásáraOlajad jó?
Valamelyik vezérlőszelep a kuplungnál lehet kicsit szorul, ennyi tippem lenne elsőre.
Van itt egy pár szaki, senkinek sincs semmi ötlete?
Mi okozhatja azt, hogy néha a gép semelyik fokozatban nem akar elindulni, csak annyira, mintha éppen éppen csúsztatnám a kuplungot? Ez van hogy rögtön indításkor előjön, van hogy egész nap semmi. Van amikor néhány üres-1-üres-1-üres-1 játék után elmúlik, és megy rendesen, a fékpedált benyomva még 1. fokozatban is a motor fullad, nem csúszik meg semmi. Néha meg az istennek nem akar menni, leállítás, várakozás, újabb kísérlet, aztán egyszer csak elindul.
Válasz szoszizotya94 #4049. hozzászólásáraMérd le egy hídmérlegen,az a valós önsúlya

4650 es John Deere-nak mennyi a valós őn súlya ?
Válasz Vadmalac #4047. hozzászólásáraIgen sokat , köszönöm :)
Válasz szoszizotya94 #4046. hozzászólásáraA katalógusképet is beraktam, így könnyebb beazonosítani az alkatrészeket.





Az első képen van az, ahova lejön a kézigáz rudazat a fülkéből. Ezt azért fényképeztem le, hogy ha nem ilyen mint a képen, hanem esetleg csak a hosszabbik kar (a katalógusképen a 18-as számú) van fixen a tengelyen, akkor nem fog külön működni a gázpedál és a kézigáz. A 2. képen van a tengely, ami beljebb megy a fülke alján. A 3. képen látszik, hogy a tengely belső végén van egy kar, amin 3 furat van. A középsőbe van nekem rakva a bowden vége, ami az adagolóhoz megy. Az alsó furatban van a gázpedál felől jövő rudazat. A 4. képen sajna nem sok látszik, de a 3. képen lévőtől ide megy előre a rúd, ide csatlakozik a katalógusképen lévő 2. számú alkatrész. Remélem segítettem valamelyest!
Válasz Vadmalac #4045. hozzászólásáraTudnál nekem küldeni kepet a fülke alól is a rudazatok hogy kapcsolódnak
Válasz szoszizotya94 #4044. hozzászólásáraÍrtam e-mailt, de visszapattant, úgyhogy ide teszem be a képeket. Sajna nem sok látszik rajta. Szerintem a metszet amit a jdparts-ról raktam be, azon többet látni.



Válasz Fsanyi88 #4018. hozzászólásáraHello , tudnál küldeni akkor kepet a gazpedalrol ?
Válasz Mf-es? #4042. hozzászólásáraGondolom lerakod testre az adónál, oszt kimegy falig a vízóra mutatója... Vagy nem?
Válasz Gépesített paraszt #4041. hozzászólásáraHogy deríted ki?
Válasz Mf-es? #4040. hozzászólásáraMi megy tönkre?
Az adótol az óráig valami,beleértve magát az adót,és az órát is
De ugye azt hogy óra,vagy vezeték probléma van-e kb. 40 másodperc kideríteni,ha az rendben,akkor adó.
4650-nél,ha a vízhőfok mérő óra bedilizik,mi megy tönkre?Óra,vagy a vízgomba?Hogy érdemes javítani?Óra csere,vagy berakni valami olcsóbb,mechanikust?
Vélemény?
Válasz JD 4630 #4038. hozzászólásáraAxiálnál olcsóbb.
Válasz Mf-es? #4037. hozzászólásárahttp://www.agroroll.hu/termekek/john-deer-traktor-es-kombajn-alkatreszek/jd-vizcso-4650-2
http://www.agroroll.hu/termekek/john-deer-traktor-es-kombajn-alkatreszek/jd-vizcso-4650
4650 alsó,felső vízcső cikkszámot tud valaki?
Válasz John Deere Power Shift #4035. hozzászólásáraOké
Válasz JD 4630 #4034. hozzászólásáraŐsszel úgy is járok felétek,majd jelzek
Válasz John Deere Power Shift #4033. hozzászólásáraAkad a portán ha közelébb nem találsz
Valakinek van elfekvőben bontott JD vonókeret /járom) ,főképp a középső vonó kampó érdekelne.

Nem ment tönkre ,hiányzik róla.
Nem csípem a direktmarketinget, de elmondom én is a saját véleményemet! Húsz éve "örököltem" egy 2- 3 éves OPTIMA-t és kb 6- 7 évig birta. MTZ- be nem lehet beletenni, mert a fesszabályzó kinyírja! Akkoriban a 100 ah-s akksik amik kb akkorák voltak csomóra még nem tudtak akkora indítóáramot, mint most. Ma már indítóáramban nincs akkora különbség, úgyhogy nincs igazán nagy jelentősége! Sztem ennyi, úgyhogy részemről ennyi. Dupla ár, nagyobb kockázat, ha nem birja dupla ideig akkor felesleges! Kár túlspirázni! Tessék külön fórumot nyitni a direktmarketinghez, és ne itt!
Válasz John Deere Power Shift #4030. hozzászólásáraCsepptöltés nélkül is lövi ha novemberben van leállítva januári- februári műkakiszórásnál pöcc röf a 50ah optimával a 155pacos perkins motor. De ép most indítottunk egy frissen összerakott 8280as fergát egy 50ah optimával. Szűrök, adagoló, nyomócsövek minden üres volt. Kilégtelenítettük a kisnyomású rész tápszivattyúval és simán inmdította. 2-3 percig biztos tekertettük, de herveadásnak még jelét se mutatta. És töltve se volt előtte... sőtt... a 38as kombiból vettem ki aminek elenged a nyomástartó szelepe és mostanába mindig csak 3-4 percre volt beindítva jónéhányszor mert mindig útban volt és odébb kellett veel álni kicsit. Szóval valszeg nem volt csúcsra töltve...
Válasz Mf-es? #4029. hozzászólására
2 hét ! Viccelsz!Ezekben az aksikban pont az a pláne az istennek nem akar lemerülni!Volt hogy hónapokig használtam egyet utántöltés nélkül gázolaj szivattyú hajtására!
Én kiveszem ősszel a traktorból-letakarítom ,télen kap egyszer csepptöltést,majd tavasszal visszarakóm .Lövi mint az atom!!
Válasz Kisvuk #4028. hozzászólásáraNálam az összes optima olyan.Áll 2 hetet,és lemerül.
Válasz Mf-es? #4027. hozzászólásáraKiderül majd,remélem nem így lesz.
Válasz Kisvuk #4025. hozzászólásáraTekeri,ha előtte feltöltöd.Ha áll egy hetet,lemerül.
Válasz Kisvuk #4025. hozzászólására

Válasz mtz1221 #4022. hozzászólásáraBeletettem tegnap,ha így fogja a hidegben is tekerni nem lesz baj vele.(960A indító áramot tud a papírja szerint,a tesztert rátérve pedig 1350A mutatott
)
Válasz Vadmalac #4019. hozzászólásáraAzt meg köszönném
Válasz Kisvuk #4021. hozzászólásáraKöszi a választ.
Ez az a cég.
Válasz Kisvuk #4021. hozzászólásáraAkksi megjött ?Tekeri rendesen ?
Válasz sörhas #4020. hozzászólásárahttp://www.szabitkft.hu/
Kicsit odébb van,
Üdv.
Érdeklödnék,hogy Tiszaújváros környékén nem ismeri valaki aki a Joon Deere gépek tuningolásával foglalkozik,valami Szabolcs a neve.
Ha valaki tudja a számát írja már meg.
Válasz szoszizotya94 #4016. hozzászólására55-ös széria. Holnap csinálok képet (ha el nem felejtem).
Válasz JD 4630 #4017. hozzászólásáraAz tuti, csak össze kell szokni, hogy tudd mikor mi a helyzet! De ezt majd az évek hozzák. Ma ki lett koppasztva a fülke kárpitolás céljából. Még egy kit apróság van, de majd megoldódik. István mondta az infót, hogy kell majd orvosolnunk, ha nem csitul a helyzet.
Válasz Fsanyi88 #4014. hozzászólásáraRemélem beválik nektek is
Válasz Vadmalac #4015. hozzászólására4650 vagy 4755 ? Kepet tudnál küldeni nekem a tiedrol hogy a fülkébe hova van forgatva meg ilyesmi ?
Válasz szoszizotya94 #4013. hozzászólásáraIgen.
Válasz JD 4630 #4005. hozzászólásáraA jó vas inkább rá illik, mint a szép. De majd kikupáljuk. Most még nyúzodatva van. Próbálgatjuk, ismerkedünk vele. Ha lejön a napra aztán tárcsa/ eke.
Válasz Vadmalac #4011. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm , igy mar könnyebb lesz , remelem a 4650 esre könnyen kiépíthető lesz ezzel a szettel , neked is van a gépedbe pedál ?
Válasz JD 4630 #4010. hozzászólásáraMert szamomra kényelmesebb