Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Köszönöm a választ mindenkinek, közbe megtaláltam a szenzort én is. Természetesen állo motornál készült a kép, ahogy elkezdett világitani megálltam és leállitottam. Még nem tudom mi a baj mert nem volt idő keresni, de az olaj nem habzik és csak üzemmeleg. A sebességeket szépen vette nem volt baj. A jövö héten ha elvetettünk lesz rá idő.
Mégegyszer köszi mindenkinek.
Sziasztok a segitsegeteket szeretnem kerni. Van egy jd 2650-es traki amin tavaj volt egy valto javitas. A javitas utan dolgoztam vele kb 20 uzemorat es bevilant a hidraulika eltomodes jelzo lampa ere meg a szerelo azt mondta semi baj csupan most tisztult ki a vasportol. Volt egy olajcsere plussz mindket szuro sztan kb 5 uzemora utan ujra bevilant majd kb 10 perc mulva a vizhofok mero is hozateszem csupan gyuruztem ami nem nagy igenybevetel szerinten. Ujra csere minden es sajna ujra bevilant a szuro, vizhofok, es a legszuro eltomodest jelzo lampa. Kb 10 percni elteresel vilantak be egymas utan. Szerintetek ijenkor mi lehet a gond. Hozaszolasokat koszonom
valaki segitsen már légyszi vagy adjon tippet hogyan tudnám kikapcsolni a tlt-ét.
kikapcsolt állásban van de meg sem moccan onnan sem a kar be van rohadva.
de közben meg be van kapcsolva aztán mindig forog lehet az adja a bugó hangot.
Ha oldal lehajtas szarakodik akkor gondolom az csak a szétszedésével lehet látni.
amugy a kardánnál ami alul van a gép alatt a fölött mi található? Ami bemegy kuplungba vagy mibe?
Válasz JD 4630 #3826. hozzászólásáracsak akkor hallom amikor megy a gép ha valami munkát végzek
nyilván minél nehezebb annál jobban hallatszik.
meg az a rohadt tlt mindig forog.
majd cserélek szűrőt aztán meglátom van e benne fém,de legutóbb nem volt benne semmi sem.
Válasz Vadmalac #3818. hozzászólásáraDefektes, valszínű úgyhogy egyszerűbb kivezetni hátra hidrcsővel és csinálni tartót a HYDAC akksi túl duci, nem fér el a helyén! 6 ezer körül /db töltéssel együtt, és többet nincs vele gond! Azért nitrogén, mert nem gyújthatja + az olajat!
Ha már ide tévedtem! A hidroakksikba csak nitrogén mehet? Mi a jelentősége, hogy nitro, vagy levegő? Kicsapódik a levegőből a nedvesség? Vagy máshogy változik a nyomás a hőmérséklet-változásra? Ja és mekkora nyomás kell bele?
Válasz Mf-es? #3815. hozzászólásáraMost már pár évig ne kelljen hozzányúlni! Csak rontod itt a JD jó hírnevét!
Még jó hogy megvan az MF, legalább haladt a munka!
valami elkezdett búgni a baloldali hátsó kerék körül ha szántok pl,vagy dolgozik a gép amugy ha üresben megyek az uton ugy nincs hangja.
a lehajtás felől hallom mi lehet vajon?
ja meg a tlt egyfolytában megy pedig ki van kapcsolva a fülkében mondjuk a kar meg sem mozdul csak kikapcsolt állapotban van.
Válasz .Szabi. #3813. hozzászólásáraVolt egy beégett porlasztó,0-bar-on már fojt a gázolaj.Többi se volt tökéletes,beállítottam 250-260bar-ra.Adagolóban,az egyik elem,elfordult a fogaslécen,kb.45 fokot.Kapott egy felújított adagolót.Meg a turbó is halott lett,kóválygott a tengelye,mint gólyaf.a levegőbe.Kapott egy új turbót,most már bika a gép.
Válasz Mf-es? #3811. hozzászólásáraegymás melleti hengerek?,,mert akkor HF tömítés is lehet,de legegyszerűbb kivenni a 2 porlasztót és leelenőrizni,vagy ha nincs műszer megcserélni a jó hengerest a roszzra az eredményből lehet következtetni
2 henger,nem megy valószínű,és gázolaj ment a kipufogó könyökbe.
Nyomócsövek meglazítva 4-nél csökken a fordulat,és 1-2 cm lüktetéssel nyomja a lazított csőnél.
2 hengernél,meglazítva 10 cm magas sugarat is képes nyomni,de a motor nem reagál rá.
Adagoló,vagy porlasztó ??
4650-nél,a kipufogó csonkba,csak a turbón keresztül mehet motorolaj?Turbó tengely,mennyit lóghat?
Hol a legolcsóbb turbó?Erő elmehet a gépből,a turbó hibájából?
Válasz soldier11 #3799. hozzászólásáraA vontatás relatív ennek a gépnek."Igavonó" a fő profilja nem pótkocsikkal rángatni,Nem mondom hogy nem lehet akár precíziós munkára használni mert lehet-ett nagyüzemileg ,viszont az eszközparkot a teljesítményéhez kell hangolni ami annyit tesz hogy 18 tonnás pótkocsi minimum.
Válasz soldier11 #3793. hozzászólásáraÜdv!
Igen,Én újítottam fel a szóbanforgó gépet.
Tudomásom szerint nem sokat dolgoztak vele azóta,csak pár apróságon nem tudtak túllépni,és beleuntak,inkább vettek egy könnyebben,és kisebb pénzből javítható gépet.
Ugye Én nem állíthatom róla ebben a pillanatban hogy milyen műszaki állapotnak örvend,de amikor Én eladtam,tuti volt minden porcikája.Történetesen motort is,váltót is újítottam rajta,teljes villamosságot rendbe raktam,és le is festettem.
Ha ilyen gépet szeretne,akkor meg kell nézni,ki kell próbálni,és ha rendeltetés-szerüen működik,akkor valószínü nem sok baja lehet.Ezt azért is merem mondani,mert ha jól tudom,össz-vissz egy olajcserényi üzemórát mentek vele.
Természetesen azért azt mégegyszer leírom,hogy NEM tudom most milyen állapotban van,csak gondolom hogy nincs agyoncsapva.
5197 hozzászólás
Köszönöm a választ mindenkinek, közbe megtaláltam a szenzort én is. Természetesen állo motornál készült a kép, ahogy elkezdett világitani megálltam és leállitottam. Még nem tudom mi a baj mert nem volt idő keresni, de az olaj nem habzik és csak üzemmeleg. A sebességeket szépen vette nem volt baj. A jövö héten ha elvetettünk lesz rá idő.
Mégegyszer köszi mindenkinek.
Válasz Zsolesz100 #3845. hozzászólásáraBizunk bene, hogy nem bar gyujtason van es igy sem tul szep amit mutat a kep
Válasz peterzsolt1109 #3844. hozzászólásáraEzt én is meg akartam kérdezni :)
Mert ha igen van baj, nem kevés :D
Válasz Kismumus74 #3841. hozzászólásáraEz a kep jaro motornal keszult?
Válasz Kismumus74 #3842. hozzászólásáraHidraulika olaj hőmérséklet.
Az érzékelője a bal oldalán van a gépnek, kb a lépcső alatti részen keresd.
Ugyanolyan jeladó van benne, mint a vízhőfok jeladójé.
Próbaképp megcserélheted.
Válasz Kismumus74 #3841. hozzászólásáraDe jo ez a telefonos feltöltés.
Üdv mindenkinek. Szerintetek ez milyen olaj hőmérsékletet jelez és hol a jeladoja?Moderátor által módosítva: 2017-04-22 15:22:58
Válasz kori01 #3839. hozzászólásáraErtem koszi szepen
Válasz peterzsolt1109 #3838. hozzászólásáraHa mindig telemegy a szűrő akkor igen.
Válasz kori01 #3837. hozzászólásáraSzethuznad?
Válasz peterzsolt1109 #3836. hozzászólásáraelég gáz tele lehet még vassal vagy lehet darál ott még valami.
Válasz Mf-es? #3835. hozzászólásáraEgy fontos dolgot kihagytan vaspor volt az olajban. Szetvagtam a szurot es abban is
Válasz peterzsolt1109 #3834. hozzászólásáraElektromos,kontakt hiba.Nézd át a csatlakozókat.
Sziasztok a segitsegeteket szeretnem kerni. Van egy jd 2650-es traki amin tavaj volt egy valto javitas. A javitas utan dolgoztam vele kb 20 uzemorat es bevilant a hidraulika eltomodes jelzo lampa ere meg a szerelo azt mondta semi baj csupan most tisztult ki a vasportol. Volt egy olajcsere plussz mindket szuro sztan kb 5 uzemora utan ujra bevilant majd kb 10 perc mulva a vizhofok mero is hozateszem csupan gyuruztem ami nem nagy igenybevetel szerinten. Ujra csere minden es sajna ujra bevilant a szuro, vizhofok, es a legszuro eltomodest jelzo lampa. Kb 10 percni elteresel vilantak be egymas utan. Szerintetek ijenkor mi lehet a gond. Hozaszolasokat koszonom
Válasz kori01 #3832. hozzászólásáraAz enyém is szokott néha.Szerelő szerint,csak az olaj viszi a lamellát.
Válasz JD 4630 #3831. hozzászólásáraLe van húzva de mégis forog.
Válasz kori01 #3830. hozzászólásáraA tlt kart lefele húzod, de közben valamerre nyomni is kell, mert trükkösen van kitakákva,
berohadni ezen elvileg nem tud
valaki segitsen már légyszi vagy adjon tippet hogyan tudnám kikapcsolni a tlt-ét.
kikapcsolt állásban van de meg sem moccan onnan sem a kar be van rohadva.
de közben meg be van kapcsolva aztán mindig forog lehet az adja a bugó hangot.
Ha oldal lehajtas szarakodik akkor gondolom az csak a szétszedésével lehet látni.
amugy a kardánnál ami alul van a gép alatt a fölött mi található? Ami bemegy kuplungba vagy mibe?
Válasz JD 4630 #3826. hozzászólásáracsak akkor hallom amikor megy a gép ha valami munkát végzek
nyilván minél nehezebb annál jobban hallatszik.
meg az a rohadt tlt mindig forog.
majd cserélek szűrőt aztán meglátom van e benne fém,de legutóbb nem volt benne semmi sem.
Válasz Mf-es? #3820. hozzászólásáramilyen gyorsan enged le?
Kombájnnál 2 napot mentem fujkálással, a 3. nap 15 perc alatt a tábla pont közepén kampo
Válasz kori01 #3824. hozzászólásáraKicsit pontossabban írd le, de bontás lesz a vége.
Zaj jellege szakaszos folyamatos haladáskor van vagy ha áll de motor megy stb, mindent amit tudsz
Válasz Vadmalac #3818. hozzászólásáraInkább valami nemes gázt, mint levegőt, mi argonnal töltöttük fel, az volt itthon, jó teljesen.
tud valaki segiteni?
amire lentebb irtam?
Válasz Mf-es? #3820. hozzászólásáraHa venni akarsz bele új belsőt akkor igen,mert sanszos hogy úgy megeszi hogy kuka lesz.
Válasz Horváth Róbert_55088 #3821. hozzászólásáraVan benne 3 bar, úgyhogy hálistennek nem lyukas, csak azt nem tudtam, hogy felfújhatom e vagy sem.
Válasz Vadmalac #3818. hozzászólásáraDefektes, valszínű úgyhogy egyszerűbb kivezetni hátra hidrcsővel és csinálni tartót a HYDAC akksi túl duci, nem fér el a helyén! 6 ezer körül /db töltéssel együtt, és többet nincs vele gond! Azért nitrogén, mert nem gyújthatja + az olajat!
Defektes lett a bal hátulja a gépnek.1 napot,lehetne vele úgy dolgozni,hogy felrakjuk a dupla kereket??
Válasz Vadmalac #3818. hozzászólására4650-be 5 bar-t mondott a szerelő.És levegőt.
Ha már ide tévedtem! A hidroakksikba csak nitrogén mehet? Mi a jelentősége, hogy nitro, vagy levegő? Kicsapódik a levegőből a nedvesség? Vagy máshogy változik a nyomás a hőmérséklet-változásra? Ja és mekkora nyomás kell bele?
Válasz Mf-es? #3815. hozzászólásáraMost már pár évig ne kelljen hozzányúlni! Csak rontod itt a JD jó hírnevét!
Még jó hogy megvan az MF, legalább haladt a munka!
valami elkezdett búgni a baloldali hátsó kerék körül ha szántok pl,vagy dolgozik a gép amugy ha üresben megyek az uton ugy nincs hangja.
a lehajtás felől hallom mi lehet vajon?
ja meg a tlt egyfolytában megy pedig ki van kapcsolva a fülkében mondjuk a kar meg sem mozdul csak kikapcsolt állapotban van.
Válasz .Szabi. #3813. hozzászólásáraVolt egy beégett porlasztó,0-bar-on már fojt a gázolaj.Többi se volt tökéletes,beállítottam 250-260bar-ra.Adagolóban,az egyik elem,elfordult a fogaslécen,kb.45 fokot.Kapott egy felújított adagolót.Meg a turbó is halott lett,kóválygott a tengelye,mint gólyaf.a levegőbe.Kapott egy új turbót,most már bika a gép.
Válasz Claaastra #3812. hozzászólására2.és 4. henger.2.-at kivettem,szépen porlaszt,220 bar-on.Annyira is lettek állítva.
Válasz Mf-es? #3811. hozzászólásáraPorlasztó
Válasz Mf-es? #3811. hozzászólásáraegymás melleti hengerek?,,mert akkor HF tömítés is lehet,de legegyszerűbb kivenni a 2 porlasztót és leelenőrizni,vagy ha nincs műszer megcserélni a jó hengerest a roszzra az eredményből lehet következtetni
2 henger,nem megy valószínű,és gázolaj ment a kipufogó könyökbe.
Nyomócsövek meglazítva 4-nél csökken a fordulat,és 1-2 cm lüktetéssel nyomja a lazított csőnél.
2 hengernél,meglazítva 10 cm magas sugarat is képes nyomni,de a motor nem reagál rá.
Adagoló,vagy porlasztó ??
Válasz Mf-es? #3806. hozzászólásáraHa nagy a kartergáz akkor dugo gyűrű hiba ha nincs akkor turbó.
Válasz Mf-es? #3806. hozzászólásáraHa nagy a kartergáz akkor dugo gyűrű hiba ha nincs akkor turbó.
Válasz Mf-es? #3806. hozzászólásáraszelepvezeték
Válasz Mf-es? #3806. hozzászólásáraGondolom turbó vagy gyűrű hiba miatt...
4650-nél,a kipufogó csonkba,csak a turbón keresztül mehet motorolaj?Turbó tengely,mennyit lóghat?
Hol a legolcsóbb turbó?Erő elmehet a gépből,a turbó hibájából?
Válasz Mf-es? #3802. hozzászólásáraPirtón gyártanak mindenfélét, vagy ha viszed a tiédet, felújítják.
Válasz Mf-es? #3802. hozzászólásárakérdezd meg az agrotechet ugy rémlik 40 körül hoztak gyárit kite olyan 60 70 körül. vagy odysis gammapolis stb
Válasz Mf-es? #3802. hozzászólására Gépesített paraszt?????
Szerintem nála
4650-hez,hol kapható?
Válasz soldier11 #3799. hozzászólására
Válasz soldier11 #3799. hozzászólásáraA vontatás relatív ennek a gépnek."Igavonó" a fő profilja nem pótkocsikkal rángatni,Nem mondom hogy nem lehet akár precíziós munkára használni mert lehet-ett nagyüzemileg ,viszont az eszközparkot a teljesítményéhez kell hangolni ami annyit tesz hogy 18 tonnás pótkocsi minimum.
Válasz Gépesített paraszt #3798. hozzászólásáraKöszönöm a választ!
Árban elfogadhatónak tűnik, bár szerintem túl nagy a jelenlegi munkagépparkhoz, és vontatás is hiányozna.
Üdv!
Válasz soldier11 #3793. hozzászólásáraÜdv!
Igen,Én újítottam fel a szóbanforgó gépet.
Tudomásom szerint nem sokat dolgoztak vele azóta,csak pár apróságon nem tudtak túllépni,és beleuntak,inkább vettek egy könnyebben,és kisebb pénzből javítható gépet.
Ugye Én nem állíthatom róla ebben a pillanatban hogy milyen műszaki állapotnak örvend,de amikor Én eladtam,tuti volt minden porcikája.Történetesen motort is,váltót is újítottam rajta,teljes villamosságot rendbe raktam,és le is festettem.
Ha ilyen gépet szeretne,akkor meg kell nézni,ki kell próbálni,és ha rendeltetés-szerüen működik,akkor valószínü nem sok baja lehet.Ezt azért is merem mondani,mert ha jól tudom,össz-vissz egy olajcserényi üzemórát mentek vele.
Természetesen azért azt mégegyszer leírom,hogy NEM tudom most milyen állapotban van,csak gondolom hogy nincs agyoncsapva.