Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz JD 4630 #3029. hozzászólásáraÉn csak így mozgatom az üzemképtelen gépet.
Ha nem lehet összeakasztani a tréleren így,akkor annyit húzúnk rajta rúddal,hogy meg lehessen fogni és utána hajrá!
Ha nagyon szűk helyre kell betenni,akkor ledobjuk a súlyokat,és csak 4 db.-ot hagyunk fenn,így élesebben is lehet vele fordúlni,meg jobban be lehet tolni a szűkebb helyekre.
Válasz Mf-es #3011. hozzászólásáraNekiálltunk a németnek és eddig amit megcsináltunk öröm volt rajta dolgozni ez tényleg annyi órás amennyinek adták, és csak jó minőségű alkatrésszel javították, ha minden jól megy holnap próbakör, egyébként 2 éve ősszel még használták csak állásában elengedte az olajat meg eltűntek belőle az akuk, eddig azt mondom lehet jobb vétel volt mint a másik.
TLT nincs benne de nem is kell nekem.
Válasz Gépesített paraszt #3028. hozzászólásáraIgen ismerem a módszert csak a trélerről így nem jött volna le, nagyon nagyot bukott a gép az eleje égnek állt, nem tudtuk volna így leemelni, meg aztán a szűk helyek és a meredek utca miatt inkább vittünk át olajat a kormányra fékre és lánccal húztuk be.
2 y kanyar is volt a 100 méteres úton.
Válasz JD 4630 #3024. hozzászólásáraÜdv!
Sajna nekem is csak egy angol nyelvü kezelésim van 55-ös trakihoz,de azt szívesen odaadom Neked!
Folyamatban van egy magyar nyelvü is,de még nem kézzelfogható.
Alkatrészkatalógusom Nekem is csak akkor van hozzá,ha kinyomtatom,de ezt Te is meg tudod csinálni.
Válasz Gépesített paraszt #3019. hozzászólásáraBasszus a 30-assal húztam le a trélerről a mozgásképtelent, hát megszenvedtem vele, aztán meg úgy belendűlt, hogy a vonórúd eltört mint a ropi, eseménydús volt a nap
A dán gépben nagyon pöpec a motor, abban nemrég cserélt rövid motor van nagyon szépen ketyeg, a másiknál meg talán bejött a füles 1-2 nap és kiderül, a kosz alatt egyébként szebb, mint a másik, és tényleg látszik, hogy 1 gazdás gép aaa héten be szeretném indítani, csak kell cseréni benne szimeringet a 3. pont alján meg olajakat aztán mehet is.
Válasz JD 4630 #3014. hozzászólásáraAkkor még ezután jön a meglepetés része?
Ami persze lehet kellemes is.
Én is vettem már vakon gépet,nem is egyszer,mindenre pontot lehet tenni
Válasz Gusztáv_31078 #3009. hozzászólásáraÜdv!
Ez a gép elkelt,hamarosan lesz egy újabb 4650-es,ami elkészül,kb. így fog kinézni,mind esztétikailag,mind műszakilag,annyi különbséggel,hogy klíma nem lesz rajta sajnos.
Mivel felújított gépekről beszélünk,legalábbis itt nálam,így 50 hektáron nem mostanában lehet komoly bajod vele,így vélem.
Minden beszerezhető hozzá,de nem MTZ áron,és ha valakiben van egy kis ambició,akkor a szereléssel sem lehet sok baja,főleh egy kis segítséggel.
Röviden enyit tudok most mondani.
Válasz Gusztáv_31078 #3009. hozzászólásáraÚj alkatrész van és pl a szűrők árán is meglepődtem, kellemesen csalódtam az Axinál.
50 ha nem kopik el.
Nem bonyolult csak ameddig nem ismered ki.
Válasz Gépesített paraszt #3005. hozzászólásáraJó napot engem érdekelne a traktor ha megvan még.
50ha-on mennyire lenne tartós?
Új alkatrészt tudok majd kapni hozzá?
Illetve mennyivel bonyolultabb szerelni mint egy MTZ-t?
Szerelési vagy kezelési könyvet lehet szerezni hozzá?
Válasz ZT Anti #3007. hozzászólásáraA gép nem indítható,ergo nincs kormány, a németek előre rákötöttek 3 szor körbehúzták a színben aztán hátulról húzták 2 szer körbe, majd megállapították, hogy nem lehet kihúzni a színből
A sofőr ki akarta spaniferezni a kormánykarokat, erre az okosok az katasztrófa azt nem lehet stb... otthagyták a sofőrt a francba, pár telefon és óra múlva 150 euróért találtunk olyan gépkezelőt akinek volt agya és feltolta a gépet.
De komolyan mondom ilyen pancsereket talicska közelébe sem engednék, nemhogy traktorra.
Válasz Mf-es #2999. hozzászólásáraA 4955 nem az enyém,hanem a kollégáé.
Vannak rendszámos gépeim is,de most pont nem azokat bűvölöm.
4755-ös is van,meg 4650-es is ami rendszámos.
Válasz JD 4630 #3000. hozzászólásáraLeszedi a gyári festést is a szár,meg a gaz az aljáról.
Meg az akksi ládák alatt is jobban fogy a festés,mert megmarja a sav általában.
És az sem utolsó szempont hogy 30 éves gépekről beszélünk.
5197 hozzászólás
Válasz Gépesített paraszt #3046. hozzászólásáraAz egyiken jó, a másikat nem próbáltam, de az kocsizni fog szóval mindegy.
Válasz JD 4630 #3042. hozzászólásáraHidraulikája megy rendesen???
Mert az szeret szórakozni,főleg némi állás után.
Válasz JD 4630 #3041. hozzászólásáraÖrömmel hallom,és remélem így is marad minden.
Válasz Horváth Róbert_55088 #3043. hozzászólásáraIdőben nem most lesz, hogy ráérjek, de ha nem sürgős megoldható.
Válasz JD 4630 #3040. hozzászólásáraÉrdekelne ha be lehetne szkennelni és el küldené/d/!
Válasz JD 4630 #3041. hozzászólásáraJa meg némi kábel, sarú, és áramtalanító kapcsolók.
Pöccre indult két kis aksival és ennek is nagyon szép a hangja, járása.
Válasz Gépesített paraszt #3033. hozzászólásáraNa már nem üzemképtelen a szekér és eddig 2 szimering, olaj, aksi, szűrők kellettek.
Válasz Horváth Róbert_55088 #3039. hozzászólásárategeződjünk, apámnak van úgy emlékszem
Válasz JD 4630 #3035. hozzászólására4630-hoz magyar nyelvű kezelésije van-e?
Válasz Horváth Róbert_55088 #3036. hozzászólásáraRemek este írok mailt, köszi
Nekem 6200-ashoz kellene kezelési!
Válasz JD 4630 #3024. hozzászólására76misimokus@gmail.com kezelésije van
Válasz Gépesített paraszt #3032. hozzászólásáraKár, hogy nem tudod, na majd kiderítem és megosztom.
Válasz Gépesített paraszt #3033. hozzászólásáraAhány ház annyi szokás
Mi nem olyan nagyipari szintem űzzük ezt a sportot, mint te
Válasz JD 4630 #3029. hozzászólásáraÉn csak így mozgatom az üzemképtelen gépet.
Ha nem lehet összeakasztani a tréleren így,akkor annyit húzúnk rajta rúddal,hogy meg lehessen fogni és utána hajrá!
Ha nagyon szűk helyre kell betenni,akkor ledobjuk a súlyokat,és csak 4 db.-ot hagyunk fenn,így élesebben is lehet vele fordúlni,meg jobban be lehet tolni a szűkebb helyekre.
Válasz JD 4630 #3030. hozzászólásáraAz elsőhajtásnál van a kézifékje,de magam sem tudom hogy működik,mert még nem szedtem szét ezt a részét.
Válasz Mf-es #3011. hozzászólásáraNekiálltunk a németnek és eddig amit megcsináltunk öröm volt rajta dolgozni ez tényleg annyi órás amennyinek adták, és csak jó minőségű alkatrésszel javították, ha minden jól megy holnap próbakör, egyébként 2 éve ősszel még használták csak állásában elengedte az olajat meg eltűntek belőle az akuk, eddig azt mondom lehet jobb vétel volt mint a másik.
TLT nincs benne de nem is kell nekem.
Válasz Gépesített paraszt #3027. hozzászólásáraKöszi lefényelem szerintem.
Még egy kérdés, mennyire ismered a kéziféket ezeken, csak mert megyek műszakira és az egyiken halovány, hol fogja meg a gépet?
Válasz Gépesített paraszt #3028. hozzászólásáraIgen ismerem a módszert csak a trélerről így nem jött volna le, nagyon nagyot bukott a gép az eleje égnek állt, nem tudtuk volna így leemelni, meg aztán a szűk helyek és a meredek utca miatt inkább vittünk át olajat a kormányra fékre és lánccal húztuk be.
2 y kanyar is volt a 100 méteres úton.
Válasz JD 4630 #3023. hozzászólásáraMi mindig emelve vontatjuk,és akkor nincs semmi kaland velük
Így elviheted a világ végére!
Válasz JD 4630 #3024. hozzászólásáraÜdv!
Sajna nekem is csak egy angol nyelvü kezelésim van 55-ös trakihoz,de azt szívesen odaadom Neked!
Folyamatban van egy magyar nyelvü is,de még nem kézzelfogható.
Alkatrészkatalógusom Nekem is csak akkor van hozzá,ha kinyomtatom,de ezt Te is meg tudod csinálni.
Válasz vasist #3025. hozzászólásáraIgen köszi.
Válasz JD 4630 #3024. hozzászólásáraHali gratula a vasakhoz nekem ötveneshez van magyar kezelési, de szerintem már elküldtem...
Válasz Gépesített paraszt #3019. hozzászólásáraAlkatrész katalógusod van hozzá papír alapú?
Meg esetleg magyar/angol nyelvű kezelési, csak mert dánul .... tudok, a német meg saláta lett.
Moderátor által módosítva: 2015-07-21 14:50:46
Válasz Gépesített paraszt #3019. hozzászólásáraBasszus a 30-assal húztam le a trélerről a mozgásképtelent, hát megszenvedtem vele, aztán meg úgy belendűlt, hogy a vonórúd eltört mint a ropi, eseménydús volt a nap
A dán gépben nagyon pöpec a motor, abban nemrég cserélt rövid motor van nagyon szépen ketyeg, a másiknál meg talán bejött a füles 1-2 nap és kiderül, a kosz alatt egyébként szebb, mint a másik, és tényleg látszik, hogy 1 gazdás gép aaa héten be szeretném indítani, csak kell cseréni benne szimeringet a 3. pont alján meg olajakat aztán mehet is.
Válasz Gépesített paraszt #3019. hozzászólására
Válasz Gépesített paraszt #3019. hozzászólására
Válasz Gépesített paraszt #3019. hozzászólására
Válasz JD 4630 #3018. hozzászólásáraGrati!
Ha begerjesztetted helyzetképet szeretnénk!
Válasz JD 4630 #3017. hozzászólásáramegérkeztek
Válasz Gépesített paraszt #3016. hozzászólásáraNem teljesen zsákbamacska, leinfóztam elvileg kellemes meglepetés lesz, ha az infó jó.
Válasz JD 4630 #3014. hozzászólásáraAkkor még ezután jön a meglepetés része?
Ami persze lehet kellemes is.
Én is vettem már vakon gépet,nem is egyszer,mindenre pontot lehet tenni
Válasz Gusztáv_31078 #3009. hozzászólásáraÜdv!
Ez a gép elkelt,hamarosan lesz egy újabb 4650-es,ami elkészül,kb. így fog kinézni,mind esztétikailag,mind műszakilag,annyi különbséggel,hogy klíma nem lesz rajta sajnos.
Mivel felújított gépekről beszélünk,legalábbis itt nálam,így 50 hektáron nem mostanában lehet komoly bajod vele,így vélem.
Minden beszerezhető hozzá,de nem MTZ áron,és ha valakiben van egy kis ambició,akkor a szereléssel sem lehet sok baja,főleh egy kis segítséggel.
Röviden enyit tudok most mondani.
Válasz Mf-es #3013. hozzászólásáraÉn eleve tudtam, hogy nem indítható az ára is ezért volt ennyi, nekem a rakodással volt gondom.
Válasz JD 4630 #3012. hozzászólásáraNémet sztorihoz írtam.Inkább veszek magyar traktort.
Válasz Mf-es #3011. hozzászólásáraKifutó gép már, a 8000 hez vett ősszel ismerős szűrőt olajat hát ahhoz képest a legtöbb szűrő 1/3 áron volt.
Válasz JD 4630 #3008. hozzászólásáraSzóval,ez az olcsó traktor.
Válasz Gusztáv_31078 #3009. hozzászólásáraÚj alkatrész van és pl a szűrők árán is meglepődtem, kellemesen csalódtam az Axinál.
50 ha nem kopik el.
Nem bonyolult csak ameddig nem ismered ki.
Válasz Gépesített paraszt #3005. hozzászólásáraJó napot engem érdekelne a traktor ha megvan még.
50ha-on mennyire lenne tartós?
Új alkatrészt tudok majd kapni hozzá?
Illetve mennyivel bonyolultabb szerelni mint egy MTZ-t?
Szerelési vagy kezelési könyvet lehet szerezni hozzá?
Válasz ZT Anti #3007. hozzászólásáraA gép nem indítható,ergo nincs kormány, a németek előre rákötöttek 3 szor körbehúzták a színben aztán hátulról húzták 2 szer körbe, majd megállapították, hogy nem lehet kihúzni a színből
A sofőr ki akarta spaniferezni a kormánykarokat, erre az okosok az katasztrófa azt nem lehet stb... otthagyták a sofőrt a francba, pár telefon és óra múlva 150 euróért találtunk olyan gépkezelőt akinek volt agya és feltolta a gépet.
De komolyan mondom ilyen pancsereket talicska közelébe sem engednék, nemhogy traktorra.
Válasz JD 4630 #3006. hozzászólásáraAkadékoskodtak? Mesélj...!
Most hívtak tréleren végre mind2 gép
Lassan jött össze, a németek nagyon köcsögök voltak.
Üdv Emberek!
Kész a vas,ha érdekel valakit!
Válasz JD 4630 #3003. hozzászólásáraOk!
Várjuk
Válasz Gépesített paraszt #3002. hozzászólásáraJövő héten végre hazaérnek a vasak, rakok fel majd képet.
Válasz Mf-es #2999. hozzászólásáraA 4955 nem az enyém,hanem a kollégáé.
Vannak rendszámos gépeim is,de most pont nem azokat bűvölöm.
4755-ös is van,meg 4650-es is ami rendszámos.
Válasz JD 4630 #3000. hozzászólásáraLeszedi a gyári festést is a szár,meg a gaz az aljáról.
Meg az akksi ládák alatt is jobban fogy a festés,mert megmarja a sav általában.
És az sem utolsó szempont hogy 30 éves gépekről beszélünk.
Válasz Gépesített paraszt #2998. hozzászólásáraRajta leszek, de először a bele lesz rendbe vágva.
Ja, meg akartam kérdezni a festésmizériával kapcsolatban, hogy nálad nem kopik a gyári festék az első hídház meg a kuplung alján?
Mert lehet én rontok el valamit, de nálam a kóró leeszi ahol nekiér a gép alja, vagy már eleve nem gyári a festése és azért?
Válasz Gépesített paraszt #2998. hozzászólására4955-nek sincs rendszáma?
Válasz JD 4630 #2997. hozzászólásáraKöszi
A 4955-ös is min így kell hogy kinézzen egy év múlva!
Egyébként gyári a festés!!!Ami alatta van