Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz JD 4630 #2893. hozzászólásáraAkkor az már tanya dimenzió :)
Hosszú sorba tudod te is állítani akkor őket mint Pista :P
Mondjuk én eddig 4 öreg szarvasról tudtam,kicsit lemaradtam
A többi az még oké, de ez nagyon sok.
Pedig már örültem. Láttam hirdetést, felújított váltóról 1mft-ért, de akkor ez ezek szerint csak az egyik része lehet.
Válasz Tomi81 #2888. hozzászólásáraElhiszem,hogy ért hozzá,de azt nem,hogy traktor vételkor,mindent észrevesz,és ki tudja számolni a költségeket.Ha igen,drága pénzért,magammal viszem,ha traktort veszek legközelebb.
"Ugye Én mikor gépet nézek,tudom hogy kb.mit kell belekalkulálnom,és csak akkor veszem meg,ha nem érhet meglepetés.És ami még fontos,hogy az eladási ára behatárolt,így mindenképp bele kell hogy férjek a határokba."
Magyarán, ha nem fér bele a keretbe javítással együtt akkor meg sem veszi.
Válasz Tomi81 #2886. hozzászólásáraNem megbántásnak szánom Gépesített parasztnak,de amit írtál," faszán rendbe vágott",nem lesz nála.
Ezt csak abból gondolom,ahogy írta,a keretbe bele kell férnie.
Válasz Gépesített paraszt #2883. hozzászólásáraAnnyiban volt segítség, hogy Te aki értesz hozzá, sem tudsz mondani egy tól-ig-ot árban a javításra. -Persze érthető, mert míg nincs megbontva nincs mit mondani-.
Hát akkor én... Nem tudom merjek e belevágni.
Mire aktuális lesz a vétel, hátha lesz nálad egy faszán rendbevágott.
Csak az aranyközéputat választva javíthatóak,mert különben az isten pénze sem elég rá.
Ezért felújított,javított,egy gép,mert ha minden új,akkor új a traktor.
Megfogott a 8000-es? Milyen? 00-ás?
Válasz Mf-es #2878. hozzászólásáraÜdv!
Ezt csak úgy lehetne,hogy szét van borítva,és átbeszéljük mit-hogy szeretnél.
Ugye Én mikor gépet nézek,tudom hogy kb.mit kell belekalkulálnom,és csak akkor veszem meg,ha nem érhet meglepetés.És ami még fontos,hogy az eladási ára behatárolt,így mindenképp bele kell hogy férjek a határokba.
Lehetne ezt részletezni is,de arra nem elég az egész este.
Csak egy példa,és nem is fődarabról beszélünk.Villamosság! Van gép amin pár órás munka van a villannyal,van amelyikbe meg be kell költöznöm 3 hétre.Festés! Van amelyiket letisztítod és jó,van amelyiket sikálod egy hétig,és pingálhatod minden porcikáját.És sorolhatnám.Burkolatok,csövek,rögzítések,olajfolyások,keresztek,stb.Nem is lehet a végére érni.Tehát lehet hogy egy jó állapotu váltóhibás gép többet érhet,mint egy üzemképes lelakott.
De ugye azt tudod hogy Én csak a saját gépeimet javítom!?
Senki nem tudhatja előre mi az ami csereérett, de ha új cuccokat is akarsz bele hamar szalad a pénz, mi a kuplungnál elköltöttünk 200 ezret és egy kezemben elfért a cuccos.
Válasz Tomi81 #2873. hozzászólásáraHa új alkatrészeket raksz bele, és következetesen felújítod fülétől farkáig, akkor egy 8x10-8x20 JD árában lesz.
Én akkor már bekockáztatnék egy 8-ast, de én elfogult vok most jött egy az ismerősömhöz és elvarázsolt, álomszép gép, és eggyel komolyabb kategória mint az 50es, lehet vele lazítani, bírja a nagy böhöm függesztett vasakat, váltva forgatós ekét.
Válasz Gépesített paraszt #2876. hozzászólásáraÉn arra lennék kíváncsi,ha vinnék egy JD-t,és annyit mondanék,javítsd fel,úgy,ahogy szoktad,az mi pénzbe kerülne?
És gondolom,általánosságba van már tapasztalat,hogy mennyit futnak így.
Válasz apuci #2875. hozzászólásáraFogyasztás,egyforma!Fergát,kényelmesebb,könnyebb kezelni.JD-nél,meg kell szokni,hogy nincs csak kézi gáz.JD javára,nincs benne elektronika.A belébe mi van,még rejtély,remélem sokáig nem látom.
Válasz Tomi81 #2873. hozzászólásáraÜdv!
Nehéz kérdés amit feltettél,és mégnehezebb rá a válasz.
A ráfordítás az igényektől is függ,meg attól is hogy ki csinálja,és miből.
Mivel ránézésre,és kipróbálásra a jóisten sem tudja megmondani hogy a belseje milyen állapotu,így bele lehet futni rendesen egy gépbe adott esetben,de lehet fordítva is.
Az Én szememben 3 fajta öreg johni létezik:
-üzemképes
-üzemképtelen
-és amit a két szememmel láttam szétszedve,és a két kezemmel raktam össze.
Természetesen a bizonyistent csak legutóbbira merem mondani.
Lehet hogy elfogultnak tűnik amit leírtam,de ez így van nagy %-ban mindig.
Esetleg létezik olyan,amiről elmondják hogy mikor-mit csináltak vele,és abból lehet következtetni dolgokra,persze ha igaz is amit állítanak.
Szóval nehéz kérdés a kérdés.
És egy utolsó gondolat.
Nem véletlenül kerül szétszerelésre az összesnek a váltója ami gép nálam landol,még ha nem is váltóhibával jött ide,és még egy gépet sem szedtem szét feleslegesen.Tehát mindegyikben volt javítani való,kivétel nélkül!
Hát röviden ennyi.
Ha konkrét kérdésed van,szívesen válaszolok.
Válasz Tomi81 #2873. hozzászólásáraBele egyikbe se látsz.Veszel egyet,ami megtetszik.Utána megy ameddig,aztán javítás.
Én amit vettem, egy hónap alatt,a traki másfélszeresét kidolgozta.
Elsősorban Gépesített Parasztot kérdezném, de persze másnak a véleménye is jöhet.
Szóval, tegyük fel veszek egy 4650 vagy egy 4755-öst.
Mennyibe fájna rendberakni,
a.) ha egy nagyon szart
b.) ha csak egy közepesen szart
sikerül kifogni.
Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy mindegyik eladó ilyen traktor csak rossz lehet, de azért már nem mai gépek, és biztos vagyok benne, hogy mindegyikre lehet és kell költeni.
Egyébként olyan 100 hekire kellene, szántás, tárcsázás, kombizás.
Rég jártam erre sajnos nem volt időm. De mi van az üzemórákkal, nem értem. Valaki kérdezte egyszer az olajleeresztést is, mondom este válaszolok rá, aztán nézem, akkor meg már sehol semmi.Vagy csak nálam tüntek el hozzászólások?
Üdv!
Kolléga, nincs véletlen egy db kardán burkolatra való takarólemezed, tudod amit, ha félre fordítasz, ott tudod zsírozni a keresztet.
Az egyiket elhagytam, csinálni, meg nem akarok, mert úgysem lesz olyan kinézetű, mint a gyári.
Ha Pistinek esetleg nincs, és másnak van, kérem ne tartsa magában.
Új korukban bármit megtartott ha kellett pld. 8.4 Rau System kombinátor se volt gond.A járom volt hogy hetekig ott állt ahol hagyva maradt.Szóval annak nem szabad eresztenie.
Motor fordulat több tényező befolyásolja ,egyszóval okosat nehéz mondani,mindenkinek más és más a hitvallása.Gyakorlatilag a tollig 2000-2300 .
5197 hozzászólás
Válasz JD 4630 #2893. hozzászólásáraAkkor az már tanya dimenzió :)
Hosszú sorba tudod te is állítani akkor őket mint Pista :P
Mondjuk én eddig 4 öreg szarvasról tudtam,kicsit lemaradtam
Válasz JD 4630 #2895. hozzászólásáraAzért így már barátibb.
Olyan nagyon sokat nem dolgozna, meg saját magam hajtanám.
Válasz Tomi81 #2894. hozzászólásáraAz csak a powershift
de van a kuplung behajtóbolygó hi-low tengelyek meg 1 rakat cucc
én újj árral számoltam a powert 3 mft nem 1, ha ennyire nem vagy finnyás akkor 2 alatt is megúszod az egészet bontott és felújított holmiból.
Válasz JD 4630 #2891. hozzászólására"váltó+kuplunk 4-5 mft"
Az igen
A többi az még oké, de ez nagyon sok.
Pedig már örültem. Láttam hirdetést, felújított váltóról 1mft-ért, de akkor ez ezek szerint csak az egyik része lehet.
Válasz John Deere Power Shift #2890. hozzászólásáraEgyszerű 5000négyzetméter a telek
Egyébként érkezik hamarosan 1 új szarvas 6. nak az udvarba.
Meg 1 talán télen, ha addig tudom húzni a boltot.
Válasz Mf-es #2887. hozzászólásáraVolt már nála, és lesz is , csak az drágább is.
Válasz Tomi81 #2886. hozzászólásáraa teteje árak új alkatrészekkel
motor 1 mft
váltó+kuplunk 4-5 mft
egyebek 1 mft(hűtő, szivattyú, első hídon apróságok)
Válasz JD 4630 #2885. hozzászólásáraSzép álom valóban.Váljon valóra :)
Hogy fog elférni ennyi /zöld/ nagy vas az udvarotokban ? :)
Válasz Tomi81 #2888. hozzászólásáraElhiszem,hogy ért hozzá,de azt nem,hogy traktor vételkor,mindent észrevesz,és ki tudja számolni a költségeket.Ha igen,drága pénzért,magammal viszem,ha traktort veszek legközelebb.
Válasz Mf-es #2887. hozzászólásáraÉn egy kicsit másképp értelmezem:
"Ugye Én mikor gépet nézek,tudom hogy kb.mit kell belekalkulálnom,és csak akkor veszem meg,ha nem érhet meglepetés.És ami még fontos,hogy az eladási ára behatárolt,így mindenképp bele kell hogy férjek a határokba."
Magyarán, ha nem fér bele a keretbe javítással együtt akkor meg sem veszi.
Válasz Tomi81 #2886. hozzászólásáraNem megbántásnak szánom Gépesített parasztnak,de amit írtál," faszán rendbe vágott",nem lesz nála.
Ezt csak abból gondolom,ahogy írta,a keretbe bele kell férnie.
Moderátor által módosítva: 2015-05-27 05:51:04
Válasz Gépesített paraszt #2883. hozzászólásáraAnnyiban volt segítség, hogy Te aki értesz hozzá, sem tudsz mondani egy tól-ig-ot árban a javításra. -Persze érthető, mert míg nincs megbontva nincs mit mondani-.
Hát akkor én... Nem tudom merjek e belevágni.
Mire aktuális lesz a vétel, hátha lesz nálad egy faszán rendbevágott.
Válasz Gépesített paraszt #2884. hozzászólására20 as érkezett ide, de 00 vagy 10 es is beeshetne a portára
idén nem álmodok de 2-3 éven belül a vezérgépnek mindenképp 8 as lenne a cél
Válasz JD 4630 #2879. hozzászólásáraÜdv!
Csak az aranyközéputat választva javíthatóak,mert különben az isten pénze sem elég rá.
Ezért felújított,javított,egy gép,mert ha minden új,akkor új a traktor.
Megfogott a 8000-es? Milyen? 00-ás?
Válasz Tomi81 #2881. hozzászólásáraSzívesen,ha segítség volt.
Válasz Mf-es #2878. hozzászólásáraÜdv!
Ezt csak úgy lehetne,hogy szét van borítva,és átbeszéljük mit-hogy szeretnél.
Ugye Én mikor gépet nézek,tudom hogy kb.mit kell belekalkulálnom,és csak akkor veszem meg,ha nem érhet meglepetés.És ami még fontos,hogy az eladási ára behatárolt,így mindenképp bele kell hogy férjek a határokba.
Lehetne ezt részletezni is,de arra nem elég az egész este.
Csak egy példa,és nem is fődarabról beszélünk.Villamosság! Van gép amin pár órás munka van a villannyal,van amelyikbe meg be kell költöznöm 3 hétre.Festés! Van amelyiket letisztítod és jó,van amelyiket sikálod egy hétig,és pingálhatod minden porcikáját.És sorolhatnám.Burkolatok,csövek,rögzítések,olajfolyások,keresztek,stb.Nem is lehet a végére érni.Tehát lehet hogy egy jó állapotu váltóhibás gép többet érhet,mint egy üzemképes lelakott.
De ugye azt tudod hogy Én csak a saját gépeimet javítom!?
Köszönöm mindegyikőtöknek a segítséget!
Válasz Mf-es #2878. hozzászólásáraEz tipikusan olyan kérdés amire a választ csak szétszedés után kapod meg.
Senki nem tudhatja előre mi az ami csereérett, de ha új cuccokat is akarsz bele hamar szalad a pénz, mi a kuplungnál elköltöttünk 200 ezret és egy kezemben elfért a cuccos.
Válasz Tomi81 #2873. hozzászólásáraHa új alkatrészeket raksz bele, és következetesen felújítod fülétől farkáig, akkor egy 8x10-8x20 JD árában lesz.
Én akkor már bekockáztatnék egy 8-ast, de én elfogult vok most jött egy az ismerősömhöz és elvarázsolt, álomszép gép, és eggyel komolyabb kategória mint az 50es, lehet vele lazítani, bírja a nagy böhöm függesztett vasakat, váltva forgatós ekét.
Válasz Gépesített paraszt #2876. hozzászólásáraÉn arra lennék kíváncsi,ha vinnék egy JD-t,és annyit mondanék,javítsd fel,úgy,ahogy szoktad,az mi pénzbe kerülne?
És gondolom,általánosságba van már tapasztalat,hogy mennyit futnak így.
Válasz apuci #2875. hozzászólásáraFogyasztás,egyforma!Fergát,kényelmesebb,könnyebb kezelni.JD-nél,meg kell szokni,hogy nincs csak kézi gáz.JD javára,nincs benne elektronika.A belébe mi van,még rejtély,remélem sokáig nem látom.
Válasz Tomi81 #2873. hozzászólásáraÜdv!
Nehéz kérdés amit feltettél,és mégnehezebb rá a válasz.
A ráfordítás az igényektől is függ,meg attól is hogy ki csinálja,és miből.
Mivel ránézésre,és kipróbálásra a jóisten sem tudja megmondani hogy a belseje milyen állapotu,így bele lehet futni rendesen egy gépbe adott esetben,de lehet fordítva is.
Az Én szememben 3 fajta öreg johni létezik:
-üzemképes
-üzemképtelen
-és amit a két szememmel láttam szétszedve,és a két kezemmel raktam össze.
Természetesen a bizonyistent csak legutóbbira merem mondani.
Lehet hogy elfogultnak tűnik amit leírtam,de ez így van nagy %-ban mindig.
Esetleg létezik olyan,amiről elmondják hogy mikor-mit csináltak vele,és abból lehet következtetni dolgokra,persze ha igaz is amit állítanak.
Szóval nehéz kérdés a kérdés.
És egy utolsó gondolat.
Nem véletlenül kerül szétszerelésre az összesnek a váltója ami gép nálam landol,még ha nem is váltóhibával jött ide,és még egy gépet sem szedtem szét feleslegesen.Tehát mindegyikben volt javítani való,kivétel nélkül!
Hát röviden ennyi.
Ha konkrét kérdésed van,szívesen válaszolok.
Válasz Mf-es #2874. hozzászólásáraÉs mi a vélemény,JD-MF összehasonlítás?
Válasz Tomi81 #2873. hozzászólásáraBele egyikbe se látsz.Veszel egyet,ami megtetszik.Utána megy ameddig,aztán javítás.
Én amit vettem, egy hónap alatt,a traki másfélszeresét kidolgozta.
Üdv!
Elsősorban Gépesített Parasztot kérdezném, de persze másnak a véleménye is jöhet.
Szóval, tegyük fel veszek egy 4650 vagy egy 4755-öst.
Mennyibe fájna rendberakni,
a.) ha egy nagyon szart
b.) ha csak egy közepesen szart
sikerül kifogni.
Félreértés ne essék, nem gondolom, hogy mindegyik eladó ilyen traktor csak rossz lehet, de azért már nem mai gépek, és biztos vagyok benne, hogy mindegyikre lehet és kell költeni.
Egyébként olyan 100 hekire kellene, szántás, tárcsázás, kombizás.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Válasz #2869. hozzászólásra
már több is eltűnt de nem a csúnya szavak miatt
semmi nem volt benne olyan
Válasz #2870. hozzászólásra
Ja,az olajleeresztőt megtaláltuk,az üzemóra el lett nézve,egy számmal.A jobb szélén egy vonal van,1-nek néztük.Nagyon matt az üó. számláló burkolata.
Válasz #2869. hozzászólásra
MF moderátor és valószínű törölte azt a hozzászólását
Rég jártam erre sajnos nem volt időm. De mi van az üzemórákkal, nem értem. Valaki kérdezte egyszer az olajleeresztést is, mondom este válaszolok rá, aztán nézem, akkor meg már sehol semmi.Vagy csak nálam tüntek el hozzászólások?
Válasz #2868. hozzászólásra
Ugrik a szarvas!!! De ennyire????
Ezt valószínü Te is tudod,hogy nem mehetett ennyi üzemórát két hét alatt.
Válasz #2868. hozzászólásra
Az napi szinten több mint 22 óra munka, jól nyomtátok
a jd miért megy gázolajjal, a ferga meg miért nem?
a jd-ben miért lehet a kormányt tekergetni?
Válasz #2864. hozzászólásra
Ősszel csinálta nekem is,nézd meg a bal oldalon a derekánál a csatlakozókat nekem ott volt kontakt hiba.
Miért villog a váltó hőmérséklet lámpa?
Válasz #2860. hozzászólásra
Azért köszönöm.
Ha esetleg akad majd később 1db gondolj már rám légyszi.
Válasz #2861. hozzászólásra
Alapos munka ,mint mindig.
Üdv Kollégák!
Készül az újabb masina
Válasz #2859. hozzászólásra
Üdv!
Sajna nincs most ilyenem,nálunk is ha akad ilyesmi,rögtön megvan a helye.
Válasz #2845. hozzászólásra
Üdv!
Kolléga, nincs véletlen egy db kardán burkolatra való takarólemezed, tudod amit, ha félre fordítasz, ott tudod zsírozni a keresztet.
Az egyiket elhagytam, csinálni, meg nem akarok, mert úgysem lesz olyan kinézetű, mint a gyári.
Ha Pistinek esetleg nincs, és másnak van, kérem ne tartsa magában.
Köszi
Válasz #2857. hozzászólásra
Jobban.Kezelhetőségre a ferga jobb.Mai napi grúberban, 7 óra alatt 12,5 ha,18 l/ha.Ferga is evett ennyit.
Válasz #2856. hozzászólásra
Jobban viszi,mont a fergiszony?
Válasz #2854. hozzászólásra
A hiba hol lehet?
Új korukban bármit megtartott ha kellett pld. 8.4 Rau System kombinátor se volt gond.A járom volt hogy hetekig ott állt ahol hagyva maradt.Szóval annak nem szabad eresztenie.
Motor fordulat több tényező befolyásolja ,egyszóval okosat nehéz mondani,mindenkinek más és más a hitvallása.Gyakorlatilag a tollig 2000-2300 .
Válasz #2852. hozzászólásra
molos az teljesen jó
És melyik olajat?HY-GARD vagy mol farm jd?
Válasz #2850. hozzászólásra
tartja..
mert gondolom valamelyik szelep átereszt.
Válasz #2849. hozzászólásra
És miért nem tartsa?
Válasz #2848. hozzászólásra
Nem, elvileg kéne tartania.
Dolgozni én 2200 fordulatnál szoktam.
Normális dolog,hogy a munkaeszközt csak járó motornál tartja fent?Leállítás után azonnal leengedi.Milyen motorfordulaton tanácsos dolgozni vele?