Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.04 FtUSD392.16 FtCHF430.11 FtGBP484.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekem a traktoron 1 kar van.előre tolod előre megy, hátra húzod hátra megy ,1 sorban, irányváltás kuplung nélkül!Írtam hogy a fokozatokat érezni.persze nem hidro motorra gondoltam
Válasz #2797. hozzászólásra
Már bocs, de ilyen alapon minden traktorban a sebességváltó kar az irányváltó kar is egyben. Ahogy gépesített paraszt is leírta itt sebességfokozatok vannak, két sorban, egy sor hátra, egy előre. Ezek közül választhatsz, terhelés alatt is. A linde meg aztán tényleg teljesen máshogy működik. Az fokozatmentes. Ez nem.
Az egyik legfontosabb dolog az olajnyomása melegen.
A 10000 üó. gond nélkül meg sokszor csak álom
Ki a jó isten tudná megmondani egy motorról,hogy mennyit fog elmenni??? Nem hogy 10000-et jósolni neki!!!
Mennyi a megengedett olajfogyasztás,kemény munkán?Hol az a határ,mikor még nem kell felújítani?
10000 üó. gond nélkül menjen legalább.
Mit kell megnézni vásárlás előtt?
Az nem megy a fejembe, hogy ha a rendszer nyomás 12 bar akkor hogy lehet bármelyik elem nyomása ennél több? Bár sok időm nem volt rá annyit kiderítettem, hogy a c3 akkumulátor rossz. Ennek elvileg nincs köze hozzá. Meg mondom semmi szivárgás sehol azok szinte nullák, melegen is áll minden mutató mint a cövek. Csak egyszerűen pár elem nyomása nagy.
Az állító keréknél állítgatom.Az üzemanyagot még javításkor kiengedtük,összerakásnál pedig kapott +szűrőt és +egy ülepítős szűrőt. Leveszem az adagolót és vissza viszem az adagolóshoz.
Az állító keréknél állítgatom.Az üzemanyagot még javításkor kiengedtük,összerakásnál pedig kapott +szűrőt és +egy ülepítős szűrőt. Leveszem az adagolót és vissza viszem az adagolóshoz.
Indítás után azonnal,aztán ahogy melegszik úgy csökken, de teljesen nem szűnik meg. Ha az úton 8-ba odatolom neki,akkorsem az az igazi fekete jön belőle.
Helló mindenki! 4630-as motorfelújításon van túl.Adagoló és a porlasztók is voltak javítva,cserélve.A problémám az hogy szürkés fehéren füstöl a dög,olajat egy cseppet sem eszik.Ha van valakinek ötlete a hibát illetően legyen szives irja le.Előre is köszi.http://www.agroinform.com/forum?act=addAddon&tid=311#
Ez ám a jó kérdés
Elvileg az olaj jó kell hogy legyen benne amit raktatok bele.
Lehet hogy véletlenszerü egybeesés a kartergáz meg az olajcsere.
Az az igazság hogy több minden miatt pipálhat.
Mikor pipál??? Hidegen??? Melegen??? Ha csak erölteted???
a 4650-esben kicseréltük a motorolajat lett olyan kartergáza mint az állat.
előtte közel sem volt ilyen.
szerintetek?
remélem nem volt valami adalékolt gané előtte beleöntve eladásra.
vagy az olaj nem lenne jó?
15w40 shell rimula
5205 hozzászólás
Válasz #2804. hozzászólásra
2 sorban van,és a hátra menetet is előre tolod.
Válasz #2798. hozzászólásra
Nekem a traktoron 1 kar van.előre tolod előre megy, hátra húzod hátra megy ,1 sorban, irányváltás kuplung nélkül!Írtam hogy a fokozatokat érezni.persze nem hidro motorra gondoltam
Moderátor által módosítva: 2015-03-25 18:37:28
Moderátor által módosítva: 2015-03-25 18:46:06
Valakinek,nincs használati utasítás hozzá?
Válasz #2801. hozzászólásra
Mert?Lóg a munkaeszköz,mint a tehén farka?
Válasz #2800. hozzászólásra
nincs rá szükség
4650-nek,nincs oldalsó lakat??Hogyan feszít?
Válasz #2798. hozzászólásra
na meg a linde az egy hidromotor.
Válasz #2797. hozzászólásra
Már bocs, de ilyen alapon minden traktorban a sebességváltó kar az irányváltó kar is egyben. Ahogy gépesített paraszt is leírta itt sebességfokozatok vannak, két sorban, egy sor hátra, egy előre. Ezek közül választhatsz, terhelés alatt is. A linde meg aztán tényleg teljesen máshogy működik. Az fokozatmentes. Ez nem.
Válasz #2791. hozzászólásra
1 sorban az előre és hátra fokozatok,ez által meg oldva az irány váltás..olyan mint a kombájn linde kar csak érezni a fokozatokat
Válasz #2791. hozzászólásra
A sebváltókar, egyben, az irányváltó karja is.Egyszerű kezelhetőség
Válasz #2789. hozzászólásra
ha beinditod látod mekkora a kartergáza
az mindent elárul ha fujja mint a barom főleg melegen akkor lehet ujjitani.
Válasz #2787. hozzászólásra
én is kérdeztem nekem angol gyártmányt mondtak gyűrűsor 60.0000 garnitura
dugó 35.000
csapágy 3-4ezer.
Válasz #2791. hozzászólásra
Sebességfokozatok vannak,és ennek megfelelően kell "tolni" a sevességváltó kart.
Válasz #2791. hozzászólásra
Nincs.
Előre 1-15 ig, hátra 1-4 ig vannak a sebességek. Terhelés alatt kapcsolható mind. Egyedül irányváltó nincs benne.
4650-nél,csak tolni előre a sebességváltót,és kész?Nincs terep,meg ilyesmi?
Válasz #2789. hozzászólásra
Az egyik legfontosabb dolog az olajnyomása melegen.
A 10000 üó. gond nélkül meg sokszor csak álom
Ki a jó isten tudná megmondani egy motorról,hogy mennyit fog elmenni??? Nem hogy 10000-et jósolni neki!!!
Válasz #2788. hozzászólásra
Mennyi a megengedett olajfogyasztás,kemény munkán?Hol az a határ,mikor még nem kell felújítani?
10000 üó. gond nélkül menjen legalább.
Mit kell megnézni vásárlás előtt?
Válasz #2787. hozzászólásra
Attól függ mit akarsz vele csinálni,és attól függ mit-milyen gyártmányt raksz bele.
4650-nek,mibe kerül egy motor felújítás?
Válasz #2785. hozzászólásra
Az nem megy a fejembe, hogy ha a rendszer nyomás 12 bar akkor hogy lehet bármelyik elem nyomása ennél több? Bár sok időm nem volt rá annyit kiderítettem, hogy a c3 akkumulátor rossz. Ennek elvileg nincs köze hozzá. Meg mondom semmi szivárgás sehol azok szinte nullák, melegen is áll minden mutató mint a cövek. Csak egyszerűen pár elem nyomása nagy.
Válasz #2782. hozzászólásra
Üdv!
Az nem lehet hogy szarok voltak a nyomások,és spanoltak rajta,ahol jó volt az meg most felmegy???
Ez csak hirtelen gondolatom
Válasz #2783. hozzászólásra
Üdv!
Amikor szeretnél
Annyi hogy lehetőleg ne éjszaka
Válasz #2779. hozzászólásra
üdv mikor hivhatlak fel szeretnék veled beszélni.
Jó estét kollégák.
4650 -es hez lenne kérdésem, hátha valaki találkozott a jelenséggel:
szervíz után leteszteltem a váltót és a következőket kaptam:
szivárgások nincsenek egyik elemnél sem, kenőolaj nyomások rendben, szervónyomások rendben
redszer nyomás 12 bar
C1, C2 nyomás: mindíg 12 bar
B3 üresben 12 bár sebességben 17 bár??
B1, B2, B4, C3 : 17 bár??
készenléti nyomások B3, c3 : 1 bár rendben.
Fogalmam nincs mitől mentek fel a b elem nyomások 17 bár-ra. Bár gondolom kárt nem fog tenni nagyon.
Az állító keréknél állítgatom.Az üzemanyagot még javításkor kiengedtük,összerakásnál pedig kapott +szűrőt és +egy ülepítős szűrőt. Leveszem az adagolót és vissza viszem az adagolóshoz.
Az állító keréknél állítgatom.Az üzemanyagot még javításkor kiengedtük,összerakásnál pedig kapott +szűrőt és +egy ülepítős szűrőt. Leveszem az adagolót és vissza viszem az adagolóshoz.
Válasz #2776. hozzászólásra
Üdv!
Töltést nem az adagoló döntésével kell állítani,mert el fognak törni a nyomócsövek!
Válasz #2777. hozzászólásra
Uzemanyag?? Nem allt benne egesz telen vagy mosas kozbe viz ment bele stb ....?
Bármerre állítgatom annak megfelelően változik a motor járása (lágyabb vagy kopogósabb) de a füstje semmit nem változik.
Válasz #2771. hozzászólásra
szarul égeti el a gázolajat,vagy porlasztó.
próbáljatok az adagolón kicsit dönteni valamerre.
Indítás után azonnal,aztán ahogy melegszik úgy csökken, de teljesen nem szűnik meg. Ha az úton 8-ba odatolom neki,akkorsem az az igazi fekete jön belőle.
Válasz #2771. hozzászólásra
adagolónál lehet a dúsítás el van állítva
mikor dobja a füstöt hidegen melegen ?
terhelten?
A víz rendben!
Válasz #2771. hozzászólásra
fehéres füstnél a vizet kell nézni :)
Helló mindenki! 4630-as motorfelújításon van túl.Adagoló és a porlasztók is voltak javítva,cserélve.A problémám az hogy szürkés fehéren füstöl a dög,olajat egy cseppet sem eszik.Ha van valakinek ötlete a hibát illetően legyen szives irja le.Előre is köszi.http://www.agroinform.com/forum?act=addAddon&tid=311#
Válasz #2769. hozzászólásra
Nem
Válasz #2765. hozzászólásra
Légfékes?
Válasz #2766. hozzászólásra
Nincs gépkönyvem hozá
de nem a légtelenitésel van bajom
Válasz #2765. hozzászólásra
Az 50-es JD egy tág fogalom
Válasz #2765. hozzászólásra
Le van irva a gépkönyvben,hogy kell légteleniteni...
Jóestét mindenkinek !
50 es jdvel olyan probléma van hogy a fék bármikor az első nyomásra nemit nem fog csak a második benyomásra ennek mi baja lehet
Tisztelt Kollégák!
JD 6800-hoz keresnék kezelésit+alkatrészkatalógust. Tudna valaki segíteni? Kilátásban volna légfék nélküli, és kéne némi info!
Válasz #2761. hozzászólásra
nem
Válasz #2760. hozzászólásra
fasza
Válasz #2759. hozzászólásra
Olajat is eszi a motorod ?
Válasz #2759. hozzászólásra
Az lesz amitől tartassz.
El kell kezdeni szétszedni,aztán majd látod.
Válasz #2758. hozzászólásra
van amikor már hidegen is van amikor csak melegen mikor milyen kedve van
attól tartok lehet amikor elforog a gyűrű
lehet szét kell szednünk
Válasz #2757. hozzászólásra
Ez ám a jó kérdés
Elvileg az olaj jó kell hogy legyen benne amit raktatok bele.
Lehet hogy véletlenszerü egybeesés a kartergáz meg az olajcsere.
Az az igazság hogy több minden miatt pipálhat.
Mikor pipál??? Hidegen??? Melegen??? Ha csak erölteted???
a 4650-esben kicseréltük a motorolajat lett olyan kartergáza mint az állat.
előtte közel sem volt ilyen.
szerintetek?
remélem nem volt valami adalékolt gané előtte beleöntve eladásra.
vagy az olaj nem lenne jó?
15w40 shell rimula
Válasz #2755. hozzászólásra
Sok jó ötletem nincs