Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Húzd szét és kuplungozás, gumigyűrűket kell cserélni meg a kinyomócsapágyat és lehet a békákat állítani kell, erre érdemes 1 szakit szerezni.
Ha csak hidegen csinálja lehet rossz az olaj is.
már szétkaptam csapágylehúzóval lehúztamössze meg már csak megmegy valahogy holnap neked ís szarúl vette a sebeséget mert ez ís recsegve veszí míntha nem emelne kí rendesenez az egykaros változat ha tudol valamít rá mondaní írj
Ami van kell nekünk is gumi az fogyóanyag, de ha türelmes vagy néha lehet kifogni használtban, meg lehet rátenni másikat is van ruszki guma is ebben a méretben.
vízpumpa szétszedése: én 1 rossz villanymotor állóházába raktam ott körbe felfeküdt az öntvénye a rézen, 1 acél csavart tartottam vizpumpafogóval a tengelyre 1 határozott ütés az 5 kilóssal, aztán már szét is jön.
Felújító készlet kell, de talán hallomásból mondtak már olyat h van a gyári helyett olcsóbb más típusé ami jó bele, de ezt nem tudom megerősíteni neked, ha szétkapod látod mi kell , majd akkor tudsz ezen 5letelni.
Nem kell kivenni a hűtőt.
Tényleg nem bonyolult mutatvány. Ékszíjat, ventilátor lapátot, ventilátor köröli műanyagok kiveszed, és lecsavarozod a vízszivattyút, és a csöveket.
Válasz #1879. hozzászólásra
első gumít 100-16 nem tudsz hozza valaholazt mondod nem nagy dolog szét szední a vízpumpát meg van a javító készlet ís csak remélem jót adtak hozá
Sziasztok!
Van egy 2140-es trakim tudom nem ide tartozik pontosan de a segitsége kellene valakinek mert szétment a viz szivattyú és azt szeretném kérdezni hogy,hogy lehet szétszedni leszedni róla a az ékszijtárcsát?
Üdv!
Ha valaki tud 4630ast eladót kérem jelezze már itt, egyik ismerősöm pont keres.
Elsősorban olyan érdekelne ami a hirdetésekben még nem szerepel, azt nézzük mi is.
power-én láttam már kipattogzást de komplett leválást nem tapasztaltam még!a komplett legyalulást lilás elgörbült tiszta acélig már jobban előfordult mások powereiben!!
az olaj szerintem is kérdőjel!!
Válasz #1872. hozzászólásra
Ezen már gondolkodtam Én is hogy mitől válhat le
Már Power-ba is volt ami levedlett
Arra gondoltam hogy valami hulladék olajjal mentek,vagy vizes volt,egyszerüen nem tudom
a ferodol leválást nem értem!nem szabadna neki!az biztos hogy sok szétvert gépet láttál amikben sok csoda dolog születik!
most hirtelen nem tudom a nyomást a c1-2-en de ha azt nézem hogy a hátsó difizárban a nyomást mennyi mert ott szépen lassan eszi meg magát használattól függően és nem esik le darabokban róla a ferodol!
a mienkben eredeti még mindig!!szinte már csoda!!és még tökéletesen fog!!
Válasz #1868. hozzászólásra
Egyszerüen a ferodol nagy része le volt szakadva
A dugattyút visszanyomó rugó törött volt,az ott rndezkedet,meg a darabjai
Tudod még rendszerint mitől és meg????
Mikor az O gyűrűk szarok a bevezető csöveknél,vagy ha a karmantyú szar.
ha bevágta az agyat,akkor általában elgörbűl a fogazott rész,attól nem nagyon ég meg,de semmi sem kizárt ezeknél a vasaknál
Válasz #1848. hozzászólásra
Nincs lelakva,pedig ha tudnád ez mit ment,el se hinnéd talán
10 éven át minden második vasárnap állt csak,és napi 20 fuvart csinált,meg még többet is.
5196 hozzászólás
Válasz #1895. hozzászólásra
okés!!
Válasz #1893. hozzászólásra
Akkor megbeszéljük a részleteket telón,ok?
Válasz #1892. hozzászólásra
1200-as motorfordulaton
Válasz #1873. hozzászólásra
beszéltem véle.3-4 ballon befér a kocsiba!!!
4630 al hogy iehet 540 es gardanos gépet hajtaní mert 1000 van rajta ha jol tudom
Srácok, ti milyen kenőolajokat használtok?
Kapható nálam gyári JD olajok, de ha valaki nem ragaszkodik hozzá, van pl MOl JD Farm olajom is, mindegyik baráti áron!
Válasz #1889. hozzászólásra
Akkor a tieteket érdemes lenne alaposan átnézni.
Vagy keresel vkit aki ért hozzá vagy kiműveled magad.
jd olaj van benne azt mondod kuplung a gondja mondjúk melegen ís szarul emelí a kombínátort lehet van össze fűgés a bajok közöt
Válasz #1887. hozzászólásra
Húzd szét és kuplungozás, gumigyűrűket kell cserélni meg a kinyomócsapágyat és lehet a békákat állítani kell, erre érdemes 1 szakit szerezni.
Ha csak hidegen csinálja lehet rossz az olaj is.
Válasz #1884. hozzászólásra
már szétkaptam csapágylehúzóval lehúztamössze meg már csak megmegy valahogy holnap neked ís szarúl vette a sebeséget mert ez ís recsegve veszí míntha nem emelne kí rendesenez az egykaros változat ha tudol valamít rá mondaní írj
Válasz #1883. hozzászólásra
Köszi az ajánlatot..igazán korrektnek lehet nevezni!!
De még a márkát elárulnád???
Köszönöm
Válasz #1883. hozzászólásra
A mail címemre tennél egy árajánlatot 15,5*38-asgumira
Válasz #1881. hozzászólásra
Ami van kell nekünk is gumi az fogyóanyag, de ha türelmes vagy néha lehet kifogni használtban, meg lehet rátenni másikat is van ruszki guma is ebben a méretben.
vízpumpa szétszedése: én 1 rossz villanymotor állóházába raktam ott körbe felfeküdt az öntvénye a rézen, 1 acél csavart tartottam vizpumpafogóval a tengelyre 1 határozott ütés az 5 kilóssal, aztán már szét is jön.
Felújító készlet kell, de talán hallomásból mondtak már olyat h van a gyári helyett olcsóbb más típusé ami jó bele, de ezt nem tudom megerősíteni neked, ha szétkapod látod mi kell , majd akkor tudsz ezen 5letelni.
Válasz #1881. hozzászólásra
hello!
az első gumi új vagy használt kellene?
nálam csak új kapható, de korrekt árakon!
Nem kell kivenni a hűtőt.
Tényleg nem bonyolult mutatvány. Ékszíjat, ventilátor lapátot, ventilátor köröli műanyagok kiveszed, és lecsavarozod a vízszivattyút, és a csöveket.
Válasz #1879. hozzászólásra
első gumít 100-16 nem tudsz hozza valaholazt mondod nem nagy dolog szét szední a vízpumpát meg van a javító készlet ís csak remélem jót adtak hozá
meg van hozzá javító készlet ís csak nem szetem még ílyet soha széjel a hűtőt kí kell szednía szívatyut könyű szét szední
Válasz #1878. hozzászólásra
Illetve ha már leszeded nézd meg az alsó csövet abban van egy merevítő ami elszokott rohadni és akkro összeszívja és melegszik.
Válasz #1877. hozzászólásra
Semmi extra nincs benne.
helló én 4630 vízszívatyút szeretnék leszerelní míre vígyázak nehéz szétszední nagyon csöpög
Sziasztok!
Van egy 2140-es trakim tudom nem ide tartozik pontosan de a segitsége kellene valakinek mert szétment a viz szivattyú és azt szeretném kérdezni hogy,hogy lehet szétszedni leszedni róla a az ékszijtárcsát?
Üdv!
Ha valaki tud 4630ast eladót kérem jelezze már itt, egyik ismerősöm pont keres.
Elsősorban olyan érdekelne ami a hirdetésekben még nem szerepel, azt nézzük mi is.
Köszi Üdv
Válasz #1873. hozzászólásra
power-én láttam már kipattogzást de komplett leválást nem tapasztaltam még!a komplett legyalulást lilás elgörbült tiszta acélig már jobban előfordult mások powereiben!!
az olaj szerintem is kérdőjel!!
Válasz #1872. hozzászólásra
Ezen már gondolkodtam Én is hogy mitől válhat le
Már Power-ba is volt ami levedlett
Arra gondoltam hogy valami hulladék olajjal mentek,vagy vizes volt,egyszerüen nem tudom
Válasz #1871. hozzászólásra
a ferodol leválást nem értem!nem szabadna neki!az biztos hogy sok szétvert gépet láttál amikben sok csoda dolog születik!
most hirtelen nem tudom a nyomást a c1-2-en de ha azt nézem hogy a hátsó difizárban a nyomást mennyi mert ott szépen lassan eszi meg magát használattól függően és nem esik le darabokban róla a ferodol!
a mienkben eredeti még mindig!!szinte már csoda!!és még tökéletesen fog!!
Válasz #1868. hozzászólásra
Egyszerüen a ferodol nagy része le volt szakadva
A dugattyút visszanyomó rugó törött volt,az ott rndezkedet,meg a darabjai
Tudod még rendszerint mitől és meg????
Mikor az O gyűrűk szarok a bevezető csöveknél,vagy ha a karmantyú szar.
ha bevágta az agyat,akkor általában elgörbűl a fogazott rész,attól nem nagyon ég meg,de semmi sem kizárt ezeknél a vasaknál
Válasz #1867. hozzászólásra
Szia!
Megkaptam én is, köszönöm szépen!
Válasz #1867. hozzászólásra
köszönöm megkaptam
Válasz #1827. hozzászólásra
a C2 es lamellasor elkopott vagy éget állapotú??a lamellák bevágták az agyát és amiatt akadtak meg ??soknak ez az oka hogy leég.....
Sziasztok!
Elküldtem a használatit a másik két kollégának is akik még kérték.
Üdv mindenkinek!
Válasz #1865. hozzászólásra
fasza!!
Válasz #1864. hozzászólásra
Kezemben egy 2012 11 15.-i számla.
fekvőcsapágy pár :6230.-
fekvőcsapágy pár tám:14 160.-
támcsapágy :7710.-
hajtókarcsapágy pár :4640.-
Ha mond valamit
Válasz #1863. hozzászólásra
ja értem!
Válasz #1862. hozzászólásra
Egyébként nem is egész sor volt,mikor a fagyott motoron cseréltem a blokkot akkor tettem be.
Válasz #1861. hozzászólásra
akkor kifogytál belőle!sebaj!
Válasz #1860. hozzászólásra
JD hez????
Mert ahoz sajna nincs:(
Mert az Ifa is szóbakerült,csak azért kérdem,mert ugye az is 50-es
Ahoz van ha jóltudom
Válasz #1859. hozzászólásra
volt neked Bólyról kimaradva alapméretű eredeti csapágysorod !van még belőle??
Válasz #1858. hozzászólásra
Mire gondolsz kolléga???
Kérdezzek rá???
Válasz #1856. hozzászólásra
van még standard csapágy sorod a 50-be??
Válasz #1855. hozzászólásra
Jó Éjt!!!
Válasz #1854. hozzászólásra
Adott a lehetőség
szevasz jó éjt!!
Válasz #1853. hozzászólásra
nem hagyom ki ha nálad leszünk!!!
Válasz #1852. hozzászólásra
Még új szaga van a fülkének ha kinyitod az ajtót
Válasz #1850. hozzászólásra
ez piszokul jól néz ki!!!!!!
Válasz #1848. hozzászólásra
Nincs lelakva,pedig ha tudnád ez mit ment,el se hinnéd talán
10 éven át minden második vasárnap állt csak,és napi 20 fuvart csinált,meg még többet is.
Válasz #1848. hozzászólásra
Az elöbb lemaradt
Válasz #1844. hozzászólásra
Ő a másik
Ki van vonva forgalomból,mindössze 16000 km. van benne,vízműnél volt esetkocsi,meleggarázsban pöffeszkedett
Ez marad vésztartaléknak
Válasz #1847. hozzászólásra
Egyben van nagyon.Hagyd ám meg nosztalgiázni.Vétek lenne eladni.
Válasz #1844. hozzászólásra
Ez az amivel még ma is dolgozok,de már nem sokáig