Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
akkor ez az oldal a maszekoltvannak mocskos tákolások ezeken a gépeken is de borzalmasan lehúzzák az összképet!az USA-an vannak izléses megoldások privát alapon.
Válasz #1387. hozzászólásra
Nekem is van
Egy öreg volt kollégától kaptam motorforgatóval,meg nyomásmérő órákkal együtt.
Meg egy nagyon szuper kulcsot a nyomócsövek leszedéséhez.Nem hasított kulcs,hanem T kulcs ami persze meg van hasítva,és felülről tudod rádugni a hollanderre.Sokkal jobb mint a sima hasított kulcs.
A porlasztókra visszatérve,a sima 24-es sokszögü kúlcs azért se a legjobb,mert ha kicsit ki van türemkedve a szelepfedéltömítés,akkor nem nagyon fér el,csak szenvedés az egész úgy ahogy van.
én is szereltem a tartót hosszítót 24-es 12 sarkos dugókulccsal de a visszatevést nem szerettem mert a visszahúzáskor bajos volt.-nekem
amúgy megcsináltam nem arról van szó de a precíz és nyugodt munka érdekében megvettem a gyári szerelő kulcsot .
Válasz #1385. hozzászólásra
A 4650-es traktor porlasztójához,illetve úgy is mondhatnám hogy az egyenes porlasztóhoz van egy speciális gyári szerszám amivel berakható hogy jól álljon,de Y porlasztót még Én sem szereltem úgyhogy nem tudok kielégítő válasz adni rá.
Egy kulcsot el kell vágni hozzá és be kell tenni,hogy jól álljon azt meg egyéb módon meg kell oldani,biztos nem nagy feladat!
Még annyit a témához,hogy Én mindig réz alátéttel teszem be,nem a gyári fémmel.
És a porlasztó oldalát is megkenheted rézpasztával,akkor legközelebb biztosabb a kivétele.
nem akire gondolsz azok ököritón vannak és az 4755 johni!
mi hajdúban
de a nejem a szomszédból való!!
nekem van két porlasztó tartom ha Csengerben járok bedobom oszt mondasz rá valamit!
A porlasztót spec kulccsal szoktátok ki-be szerelni?
Mi kalapáccsal kocogtattuk körbe a meneten, de úgy érzem visszaépítéskor már ez nem olyan szerencsés módszer. (elállítódhat)
Válasz #1370. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi a késésért,telón megbeszéltük az okát!
Szóval egész pontosan a szám:
PES6A100D410RS3020
Ez az Y porlastós csiki-csukis adagoló gyári száma!
Megnéztem a katalógusban is,meg a gépen is!
Válasz #1372. hozzászólásra
Nem vagyok jós,így jósolni se tudok!
De tények vannak!
Az egész hátulját megcsináltam,így komoly baja mostanában nem lehet!
Apróságok mindig is lesznek!
Több tíz darabot csináltam már,nem volt jellemző egyikre sem hogy széthullott.
De olyan is van akinek gondot okoz egy olajszivárgás,vagy egy égő csere,na azoknak nem tudok jó gépet csinálni!
Azt meg nagy előszeretettel elfelejtik sokan hogy 25 éves gépekről beszélgetünk,és az újakkal hasonlítgatják,csak azt nem értem hogy akkor az árát miért nem???????
Hali. Még én sem láttam így eltörni dugattyút,de remélem nem lesz már több baj a trakival egy darabig,mert nem legonak van, hanem dolgozni.Nem volt lehetőségem megnézni a hajtókart, meg időm sem.Nem szorult,nem lógott majd elválik hogy bírja.
4630-as gépem kemény füstje miatt adagoló-porlasztó felújításra szorul, de TSZ-gép lévén (nem kímélték) még az adagoló adattábla is hiányzik róla. "y" porlasztós, karos dúsítós. Nagyon sokat segítenétek ha leírnátok a saját, megegyező típusú adagolótok számát! Előre is nagyon köszönöm!
Válasz #1363. hozzászólásra
Köszörülés 28.000 Ft.
Vonalfúrás 36.000 Ft.
Mágneses repedésvizsgálat 6.000 Ft.
Ha kell egyengetni is a főtengelyt az 15.000 ft.
sorolhatnám
Válasz #1359. hozzászólásra
Üdv!
Pont most újítom a sokadik JD motort,és a kezemben a múlt heti számla.
A csapágysor össz:87.090 Ft. Ha szeretnéd részletesen is leírom mi mennyi.
Miért kuka a főtengely???
Utoljára a Spanyol főtengelyre 360.000 Ft.-t mondtak nekem.
Érdekességképp a gyűrű készlet ára: 66.870 Ft.
A hajtókar a legkisebb gond,vagy felújítható,vagy vagy kis pénzért pótolható.
kösz a fotót !!szerintem ez ritka jelenség ezeknél a motoroknál de erre mondják hogy bármi megtörténik.
nem kizárt hogy anyagfáradás a sok jó üzemóra után.
ellenőriztétek a hajtókart??
Oké.köszönöm!
az ülésre visszatérve elvileg ha leveszed a függöleges műanyag burkolatot alatta van az állitókar csvarja azon kellene huznód a nyomorugó ellenében mert a dörzs tárcsa nem tudja pozitcióban tartani az állitó kart.....
remélem érthető voltam
5196 hozzászólás
akkor ez az oldal a maszekoltvannak mocskos tákolások ezeken a gépeken is de borzalmasan lehúzzák az összképet!az USA-an vannak izléses megoldások privát alapon.
Válasz #1393. hozzászólásra
Oksa,bár ahogy haladunk nem hinném hogy betemet minket itt keleten.
Válasz #1392. hozzászólásra
mi van a
masinával amúgy a tiedet nem ismerjük annyira
Válasz #1392. hozzászólásra
értem!emlékből tudom hogy a belépő nekünk is van a másikat megnézem holnap bár lehet befújja a hó!
Válasz #1391. hozzászólásra
Igen de abból kettő,jobb oldalon valami maszek láda van de abba elférne 3 akksi is.
Válasz #1390. hozzászólásra
akkor neked a belépő oldalad van meg?
Válasz #1389. hozzászólásra
Üdv kolléga ,nincs egy felesleges jobbos akksitartód a gépre mert az enyémhez kettő balost kaptam
Válasz #1388. hozzászólásra
ehhhhhhh na ezeket a kulcsokat majd megtekintem ha nálad járok.
Válasz #1387. hozzászólásra
Nekem is van
Egy öreg volt kollégától kaptam motorforgatóval,meg nyomásmérő órákkal együtt.
Meg egy nagyon szuper kulcsot a nyomócsövek leszedéséhez.Nem hasított kulcs,hanem T kulcs ami persze meg van hasítva,és felülről tudod rádugni a hollanderre.Sokkal jobb mint a sima hasított kulcs.
A porlasztókra visszatérve,a sima 24-es sokszögü kúlcs azért se a legjobb,mert ha kicsit ki van türemkedve a szelepfedéltömítés,akkor nem nagyon fér el,csak szenvedés az egész úgy ahogy van.
Válasz #1386. hozzászólásra
én is szereltem a tartót hosszítót 24-es 12 sarkos dugókulccsal de a visszatevést nem szerettem mert a visszahúzáskor bajos volt.-nekem
amúgy megcsináltam nem arról van szó de a precíz és nyugodt munka érdekében megvettem a gyári szerelő kulcsot .
Válasz #1385. hozzászólásra
A 4650-es traktor porlasztójához,illetve úgy is mondhatnám hogy az egyenes porlasztóhoz van egy speciális gyári szerszám amivel berakható hogy jól álljon,de Y porlasztót még Én sem szereltem úgyhogy nem tudok kielégítő válasz adni rá.
Egy kulcsot el kell vágni hozzá és be kell tenni,hogy jól álljon azt meg egyéb módon meg kell oldani,biztos nem nagy feladat!
Még annyit a témához,hogy Én mindig réz alátéttel teszem be,nem a gyári fémmel.
És a porlasztó oldalát is megkenheted rézpasztával,akkor legközelebb biztosabb a kivétele.
#1380
?
Válasz #1383. hozzászólásra
köszi szépen!igen tényleg kicsi:)
Akkor mégis kicsi a világ.
Gratula a jó géphez, és a jó környékről származó feleséghez!
Válasz #1381. hozzászólásra
nem akire gondolsz azok ököritón vannak és az 4755 johni!
mi hajdúban
de a nejem a szomszédból való!!
nekem van két porlasztó tartom ha Csengerben járok bedobom oszt mondasz rá valamit!
JD /4650 te hol gazdálkodsz?
Csak azért kérdezem mert úgy gondolom a környéken.
Én Csengeri vagyok.
A porlasztót spec kulccsal szoktátok ki-be szerelni?
Mi kalapáccsal kocogtattuk körbe a meneten, de úgy érzem visszaépítéskor már ez nem olyan szerencsés módszer. (elállítódhat)
Válasz #1378. hozzászólásra
4650-es traktorét tudom.
110.000 ft. volt a 6 elem
10.000 ft körül volt egy csúcs,a többit nem tudom.
Ha ez segítség:)
Köszönöm szépen!
Hozzávetőlegesen van tapasztalat menyibe kerül a teljes felújítás? (6 elem 6 fejszelep 6 csúcs +munka)
Válasz #1370. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi a késésért,telón megbeszéltük az okát!
Szóval egész pontosan a szám:
PES6A100D410RS3020
Ez az Y porlastós csiki-csukis adagoló gyári száma!
Megnéztem a katalógusban is,meg a gépen is!
Válasz #1372. hozzászólásra
Nem vagyok jós,így jósolni se tudok!
De tények vannak!
Az egész hátulját megcsináltam,így komoly baja mostanában nem lehet!
Apróságok mindig is lesznek!
Több tíz darabot csináltam már,nem volt jellemző egyikre sem hogy széthullott.
De olyan is van akinek gondot okoz egy olajszivárgás,vagy egy égő csere,na azoknak nem tudok jó gépet csinálni!
Azt meg nagy előszeretettel elfelejtik sokan hogy 25 éves gépekről beszélgetünk,és az újakkal hasonlítgatják,csak azt nem értem hogy akkor az árát miért nem???????
Köszönöm.
Válasz #1373. hozzászólásra
Hali.
PES6A 1000410 RS3020 0401 276 030
Vagy valami hasonló.Nem látszik rendesen,mert egy csupor összekaparászta az adattáblát.
#1368
Eddig nem segített senki.
Válasz #1367. hozzászólásra
Aztán igy mit látsz mennyit fog kibirni beleturás nélkül?
jósolj!
Válasz #1354. hozzászólásra
Hali. Még én sem láttam így eltörni dugattyút,de remélem nem lesz már több baj a trakival egy darabig,mert nem legonak van, hanem dolgozni.Nem volt lehetőségem megnézni a hajtókart, meg időm sem.Nem szorult,nem lógott majd elválik hogy bírja.
Köszönöm, várom.
Válasz #1368. hozzászólásra
Üdv!
Holnap megnézem ha nem késő!!!
2 ilyen motorom is van,megnézem mind a kettőt.
Üdv. mindenkinek!
4630-as gépem kemény füstje miatt adagoló-porlasztó felújításra szorul, de TSZ-gép lévén (nem kímélték) még az adagoló adattábla is hiányzik róla. "y" porlasztós, karos dúsítós. Nagyon sokat segítenétek ha leírnátok a saját, megegyező típusú adagolótok számát! Előre is nagyon köszönöm!
Válasz #1366. hozzászólásra
Az utóbbit Pécsre
Válasz #1365. hozzászólásra
4650est hova vitték?
Válasz #1363. hozzászólásra
Új olajszivattyú 115.000 ft.
Válasz #1363. hozzászólásra
Köszörülés 28.000 Ft.
Vonalfúrás 36.000 Ft.
Mágneses repedésvizsgálat 6.000 Ft.
Ha kell egyengetni is a főtengelyt az 15.000 ft.
sorolhatnám
Válasz #1362. hozzászólásra
Válasz #1361. hozzászólásra
Erre itt most nem válaszolok
De ha akarom akkor ennyi
Válasz #1360. hozzászólásra
számlás árak ?
Válasz #1359. hozzászólásra
Üdv!
Pont most újítom a sokadik JD motort,és a kezemben a múlt heti számla.
A csapágysor össz:87.090 Ft. Ha szeretnéd részletesen is leírom mi mennyi.
Miért kuka a főtengely???
Utoljára a Spanyol főtengelyre 360.000 Ft.-t mondtak nekem.
Érdekességképp a gyűrű készlet ára: 66.870 Ft.
A hajtókar a legkisebb gond,vagy felújítható,vagy vagy kis pénzért pótolható.
Válasz #1358. hozzászólásra
mondtam is nekik lehet hogy nem is köll jd
Válasz #1357. hozzászólásra
150 a csapágysor .
Válasz #1356. hozzászólásra
egy ismerősnek bekopogott 4450-es és a 3. hengernél meg fordult a csapágy a csészébe kuka a főtengely is meg a 3. kajtókar
Válasz #1355. hozzászólásra
utángyártott europai 280,egyéb amerikai 400, eredeti JD 800
Válasz #1354. hozzászólásra
ezekbe a típusokba mennyibe kerül egy főtengely???
Válasz #1352. hozzászólásra
kösz a fotót !!szerintem ez ritka jelenség ezeknél a motoroknál de erre mondják hogy bármi megtörténik.
nem kizárt hogy anyagfáradás a sok jó üzemóra után.
ellenőriztétek a hajtókart??
Válasz #1352. hozzászólásra
Ez jól el tört
Hogy tört így el
Válasz #1351. hozzászólásra
Szeva.
Itt a kép:
Válasz #1325. hozzászólásra
Frédi jó lenne ha tudnál egy képet mutatni a törött dugattyúról nekünk !köszi!
Válasz #1349. hozzászólásra
csináld meg a hétvégén 10 perces munka oszt menj ki vele az utcába kiderül egyből.
Válasz #1348. hozzászólásra
még nem tiszta de holnap nekiesek így nem maradhat bár már idén nem megy a gépezet csak a mosás van vissza de inkább most mint tavaszon
Válasz #1343. hozzászólásra
Oké.köszönöm!
az ülésre visszatérve elvileg ha leveszed a függöleges műanyag burkolatot alatta van az állitókar csvarja azon kellene huznód a nyomorugó ellenében mert a dörzs tárcsa nem tudja pozitcióban tartani az állitó kart.....
remélem érthető voltam
Válasz #1346. hozzászólásra
amivel a magasságot