Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Akkor jó, mert már kezd elegem lenni az állandó szerelgetésekből föleg a költségvonzatai miatt.
Az adagolót ha én szedem le, azt viszem el az adagolóshoz, akkor szakember simán vissza tudja majd rakni, vagy levételkor is jelre kell forgatni?
Válasz #1278. hozzászólásra
Oda jobb minőségü kell,mert ott kapja az olajat a kuplung.
A pipába belülről 16x1.78-as kell,kívülről a belselyébe 16x2,5-ös,és a kölsőt nem tudom fejből,de megnézem holnap ha akarod.
Kár eredetit venni mert egy vagyon,lehet jó minőségü gyűrűt kapni bárhol. Én egy csavarboltba szoktam venni.
A jobb oldalon az öntvénynél megy elölre két acélcső a kuplungházig, majd ott becsatlakozik két könyökbe egymás felett. Na ezt a két könyököt kihúztam, azt abban van 3-3 db o ring.
Válasz #1263. hozzászólásra
Üdv!
Kicsit elbizonytalanodtam,mert az adagolós barátom szokta bűvölni,és valami miatt erre emlékeztem.
Ha mégsem így van akkor nem szóltam,de határozottan erre emlékszem valami okból kifolyólag.
Én nem javítok se porlasztót,se adagolót,azonkívül hogy ki-be,vagy fel-le szerelem.
Ha lesz időm,megnézem a könyvben,de ezt most ne kérd.
Viszont az tuti hogy a 4755-ös sokkal nagyobb nyomáson porlaszt,mint a 4650-es,mert más is a porlasztója,meg az adagolója is a két tipusnak.
Amatőr rajongója vagyok ennek két típusnak. Az értelmező kéziszótárba ezeket kellene betenni a "TRAKTOR" címszó alá. Ami ezektől fiatalabb bármelyik márka az már csak bóvli kacat. De nem ezért írok most ide. O gyűrű témában talán tudok segítséget adni. Bp. Superseal kft. Neten megtaláljátok őket. Van náluk mindenféle o gyűrű colos méretben is, fillérekért. Eddig a legdrágább amit vettem 300ft volt de az 50valahány centi átmérőjű volt. Zömében 10-100ft között mozognak az árak. Nagyon komoly árukészletük van és elküldik postán is utánvéttel.
Válasz #1260. hozzászólásra
ezt nem értem én sem, de tuti olyan mert a multkor lekaptam a hűtősapkát hogy ott mérem a fokot nem a kiegyenlítőtartályba, és akkor láttam hogy milyen
Válasz #1255. hozzászólásra
Elég jól muzsikál, végül is 150ha-t nyomtunk le vele, amit az előbb mondtam olajfolyást azon kívül már nincs. Köv. szezonra meg kell nézni a szelelő meghajtó szíjfeszítő rugós ékszíjtárcsáját mert megeszi a 3db 8-as csavart., a ferdefelvonó nagy ékszíjtárcsáját is meg kell nézni mert kódorog ,meg pár apróság de nem vészes.Az oros asztal is elég jó, kapott egy zúzót meg új orrkerekeket, kanalasláncot, olajat- zsírt, meg egy csomó lakatolást aztán uzsgyí
Válasz #1257. hozzászólásra
Ha gondolod cseréld le:)
Ha tényleg rozsdás egy picit,akkor mosd át tiszta vízzel,addig még nem szín tiszta víz jön le,mert különben megszínezi az új fagyállót is.
Szóval akkor cseréljük, és aluvédősre, a hidraulikánál én is erre gondoltam.A doblassítónál is kicseréltem a szimeringet mezei két ajkú jó minőségűre, és azóta száraz.
Válasz #1253. hozzászólásra
Nem kell eredeti,csak olyan ami nem bántja az alumíniumot.
Én azt csinálnám a tömbbel,hogy szétszedném,és megmérném tolómérővel,és ha col méret is akkor is lehet találni hozzá mm-ben megfelelőt,árban a töredékéért.
Szerinted a fagyállót érdemes lenne lecserélni, mikori lehetet?Fokolóval egyébként jó csak elég rozsdás a szine. Gondolom nem érdemes a KITE-től rendelni gyárit jó abba benzinkutas alap korróziógátlós is, vagy inkább aluvédőst. A másik a hidraulika tömb, abba czoll méretes O gyűrűk lehetnek? azt szét akarjuk szedni az egészet és kicserélni benne mindet mert csöpörészik.
A blokk letakarítva, menetek megigazítva új csavarok és már lehet is lehúzni. A meghúzási sorrend nekem se volt kerek, de gondoltam rákérdezek mert ezt a típust még nem ismerem.
Köszönöm még egyszer. Így már meg is van az esti feladat.
5197 hozzászólás
Válasz #1294. hozzászólásra
occo fuvarost kéne keritenem ,mert akkor érdekelne az ájánlatod!
Válasz #1292. hozzászólásra
Persze nem mindenkivel!!!
Válasz #1293. hozzászólásra
Akkor jó, mert már kezd elegem lenni az állandó szerelgetésekből föleg a költségvonzatai miatt.
Az adagolót ha én szedem le, azt viszem el az adagolóshoz, akkor szakember simán vissza tudja majd rakni, vagy levételkor is jelre kell forgatni?
Válasz #1292. hozzászólásra
Nem szoktam szögletes lenni a témában
Válasz #1288. hozzászólásra
Terhelés alatt elfér egy kicsi
Válasz #1290. hozzászólásra
ohhhh ez már családi kategóriának számit!!
Válasz #1287. hozzászólásra
akkor az tényleg ízletes lehetett
Válasz #1286. hozzászólásra
Köztünk ilyen nincs kolléga!
Válasz #1265. hozzászólásra
Szia köszi az O gyűrűs címet. Hogy milyen gépről volt szó, hát egy kicsit -oltunk, egy 1450 CWS-ről
Válasz #1284. hozzászólásra
A másik probléma, hogy szántás közben lekezdett fehér füstöt eregetni a karter, de nem túl sokat. Ez nagy probléma, vagy még belefér
Válasz #1285. hozzászólásra
Már ettem reggelire is kolléga ilyet
Válasz #1284. hozzászólásra
Éves kamat?????????
Válasz #1281. hozzászólásra
fejből tudja!!
itt már van valami!!
Válasz #1282. hozzászólásra
Akár
Válasz #1279. hozzászólásra
Elég húzós sajna
Válasz #1275. hozzászólásra
akkor foglalónak megteszi a fülke?
Válasz #1278. hozzászólásra
Oda jobb minőségü kell,mert ott kapja az olajat a kuplung.
A pipába belülről 16x1.78-as kell,kívülről a belselyébe 16x2,5-ös,és a kölsőt nem tudom fejből,de megnézem holnap ha akarod.
Kár eredetit venni mert egy vagyon,lehet jó minőségü gyűrűt kapni bárhol. Én egy csavarboltba szoktam venni.
Válasz #1278. hozzászólásra
hő-olaj álló legyen ám!!
Válasz #1275. hozzászólásra
pál fordulás!!!
meggondolom mert sokban már manapság a fuvar!
Válasz #1273. hozzászólásra
A jobb oldalon az öntvénynél megy elölre két acélcső a kuplungházig, majd ott becsatlakozik két könyökbe egymás felett. Na ezt a két könyököt kihúztam, azt abban van 3-3 db o ring.
Válasz #1259. hozzászólásra
Ecet köll bele,csodákra képes...
Válasz #1259. hozzászólásra
Ecet köll bele,csodákra képes...
Válasz #1272. hozzászólásra
Gyere az ekéért,hozd a fülkét!
Majd kifizeted ha lesz rá keret!
Válasz #1272. hozzászólásra
A jóég tudja
Válasz #1271. hozzászólásra
Melyik csöveknél?
Válasz #1270. hozzászólásra
mikor indul a tehertaxi?
Ezek az o gyürük amik tömítenek a csöveknél, ha lecserélem őket, akkor a sima mezei is jó, vagy csak valami jobb minőségű?
Válasz #1269. hozzászólásra
itt
Válasz #1267. hozzászólásra
Hali!
Itt vagy még?
Köszönöm!Akkor egyenlőre nem piszkálom el.
Válasz #1263. hozzászólásra
Üdv!
Kicsit elbizonytalanodtam,mert az adagolós barátom szokta bűvölni,és valami miatt erre emlékeztem.
Ha mégsem így van akkor nem szóltam,de határozottan erre emlékszem valami okból kifolyólag.
Én nem javítok se porlasztót,se adagolót,azonkívül hogy ki-be,vagy fel-le szerelem.
Ha lesz időm,megnézem a könyvben,de ezt most ne kérd.
Viszont az tuti hogy a 4755-ös sokkal nagyobb nyomáson porlaszt,mint a 4650-es,mert más is a porlasztója,meg az adagolója is a két tipusnak.
240bár a 4630
290bár a 4650
Nekem ez az infóm van gyári befecskendezési nyomásra.
Válasz #1262. hozzászólásra
Milyen gépről van szó megkérdezhetem?
Válasz #1254. hozzászólásra
Üdv!
Amatőr rajongója vagyok ennek két típusnak. Az értelmező kéziszótárba ezeket kellene betenni a "TRAKTOR" címszó alá. Ami ezektől fiatalabb bármelyik márka az már csak bóvli kacat. De nem ezért írok most ide. O gyűrű témában talán tudok segítséget adni. Bp. Superseal kft. Neten megtaláljátok őket. Van náluk mindenféle o gyűrű colos méretben is, fillérekért. Eddig a legdrágább amit vettem 300ft volt de az 50valahány centi átmérőjű volt. Zömében 10-100ft között mozognak az árak. Nagyon komoly árukészletük van és elküldik postán is utánvéttel.
Válasz #1245. hozzászólásra
Helló! Tutifix ez a 180bar? Most vettem 4650-s komplett porlasztókat és az mind 260-ra van beállítva.???? Köszi!
Válasz #1260. hozzászólásra
ezt nem értem én sem, de tuti olyan mert a multkor lekaptam a hűtősapkát hogy ott mérem a fokot nem a kiegyenlítőtartályba, és akkor láttam hogy milyen
Válasz #1255. hozzászólásra
Elég jól muzsikál, végül is 150ha-t nyomtunk le vele, amit az előbb mondtam olajfolyást azon kívül már nincs. Köv. szezonra meg kell nézni a szelelő meghajtó szíjfeszítő rugós ékszíjtárcsáját mert megeszi a 3db 8-as csavart., a ferdefelvonó nagy ékszíjtárcsáját is meg kell nézni mert kódorog ,meg pár apróság de nem vészes.Az oros asztal is elég jó, kapott egy zúzót meg új orrkerekeket, kanalasláncot, olajat- zsírt, meg egy csomó lakatolást aztán uzsgyí
Válasz #1258. hozzászólásra
Mi a F@sztól lehet rozsdás?
Válasz #1257. hozzászólásra
Ha gondolod cseréld le:)
Ha tényleg rozsdás egy picit,akkor mosd át tiszta vízzel,addig még nem szín tiszta víz jön le,mert különben megszínezi az új fagyállót is.
Válasz #1256. hozzászólásra
Hát hallod szerintem igen, én még nem láttam ilyen sötétbarna fagyállót.
Válasz #1254. hozzászólásra
Szóval akkor cseréljük, és aluvédősre, a hidraulikánál én is erre gondoltam.A doblassítónál is kicseréltem a szimeringet mezei két ajkú jó minőségűre, és azóta száraz.
Válasz #1253. hozzászólásra
Biztos hogy rozsdás a fagyálló??? Nem csak a színe olyan?
Válasz #1254. hozzászólásra
Hogy muzsikált egyébként?
Nem volt nyűgös?
Válasz #1253. hozzászólásra
Nem kell eredeti,csak olyan ami nem bántja az alumíniumot.
Én azt csinálnám a tömbbel,hogy szétszedném,és megmérném tolómérővel,és ha col méret is akkor is lehet találni hozzá mm-ben megfelelőt,árban a töredékéért.
Válasz #1252. hozzászólásra
Szerinted a fagyállót érdemes lenne lecserélni, mikori lehetet?Fokolóval egyébként jó csak elég rozsdás a szine. Gondolom nem érdemes a KITE-től rendelni gyárit jó abba benzinkutas alap korróziógátlós is, vagy inkább aluvédőst. A másik a hidraulika tömb, abba czoll méretes O gyűrűk lehetnek? azt szét akarjuk szedni az egészet és kicserélni benne mindet mert csöpörészik.
Válasz #1251. hozzászólásra
Itt vagyok:)
Válasz #1250. hozzászólásra
Szia . Ha itt vagy kérdeznék párat.
Válasz #1246. hozzászólásra
Nem is tud 24-et a nyomatékkulcsom!
Köszönöm az infókat.
A blokk letakarítva, menetek megigazítva új csavarok és már lehet is lehúzni. A meghúzási sorrend nekem se volt kerek, de gondoltam rákérdezek mert ezt a típust még nem ismerem.
Köszönöm még egyszer. Így már meg is van az esti feladat.
Válasz #1247. hozzászólásra
és nem lefelejteni kitisztitani a csavarfuratokat!